abonnement Unibet Coolblue
pi_114847847
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 21:07 schreef baaart het volgende:
Zijn er nieuwe pasjes???
Er komen nieuwe pasjes, iets met iedereen dezelfde achtergrond :)
  maandag 30 juli 2012 @ 15:01:32 #52
258885 Solique
I Kill You !
pi_114847982
quote:
17s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:57 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Er komen nieuwe pasjes, iets met iedereen dezelfde achtergrond :)
Nieuwe zijn er al voor vaste PUC leden, 2 maanden geleden of zo nieuwe gehad en moest speciaal nieuwe foto vanwege de achtergrond.
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  maandag 30 juli 2012 @ 16:41:50 #53
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_114853007
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 juli 2012 16:51 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Bij het maasgebouw? Kan je gewoon gratis parkeren, tenzij er een evenement in de kuip is :) Van de week nog geparkeerd daar ;)
Ik heb hem vrijdag ook opgezocht, gevonden! Dus de garage slaan we over en we gaan bij de Kuip staan :D
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_114854609
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:32 schreef bigbass het volgende:
De ING rentenpuntenwinkel heeft weer de 4 maanden vouchers. Ik heb na de vorige actie al met de klantenservice gebeld en je mag ze gewoon stapelen (ze zijn een jaar na aankoop geldig, dus 3 kopen is een jaar pathe unlimited voor 120 euro) en ze tellen niet mee als abonnement voor de 35 euro 'boete'. Maar weet iemand of dat ook de andere kant op werkt, ik heb nu een unlimited abonnement, als ik dat opzeg en die vouchers gebruik, kan dat dan ook zonder extra kosten?
Even voor de zekerheid de klantenservice gebeld en dit kan probleemloos (op papier dan, in praktijk wordt dat altijd even aankijken bij de Pathe).
pi_114855289
Heeft iemand nog rentepunten over? Zou weer zo een ING pasje willen (met een kleine vergoeding natuurlijk).
  maandag 30 juli 2012 @ 18:11:38 #56
37202 3rdRock
Don't keep it all inside
pi_114857210
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 14:53 schreef Fatty het volgende:
Net eindelijk weer kunnen reserveren voor leuke films, abraham lincoln en lockout, zo heb je 2 weken niets, zo heb je 2 films in 1 week.
Lockout is wel ok. geen bijzondere film maar prima popcornvermaak. ben zelf wel benieuwd naar AH: Vampire Hunter :)

edit: buh, ik wil weer in een Pathéstad wonen. 10euro voor een retourtje Grunn is me net iets teveel van t goede of ik moet er meteen een filmdag van maken...
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
  maandag 30 juli 2012 @ 18:26:41 #57
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_114857930
Lockout: IQ op nul en kijken maar :D

Was de Sneak van een week geleden...
Confidence through competence
  maandag 30 juli 2012 @ 23:42:25 #58
12621 tcr
*nix 4ever
pi_114876520
quote:
14s.gif Op maandag 30 juli 2012 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
Lockout: IQ op nul en kijken maar :D

Was de Sneak van een week geleden...
Alleen zo jammer dat dit een bluray release is, dat is de film draait weer veel te laat in de NL-bioscopen. Helemaal niks leuks vanaf donderdag, dan maar weer naar Batman :).
pi_115040469
Gisteren Abraham Lincoln gezien, was voorspelbaar en het 3D was lang niet altijd even goed, maar t was een vermakelijke film, lekkere actie, dood en verderf.

Prima filmpie dus.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_115040700
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef Fatty het volgende:
Gisteren Abraham Lincoln gezien, was voorspelbaar en het 3D was lang niet altijd even goed, maar t was een vermakelijke film, lekkere actie, dood en verderf.

Prima filmpie dus.
3D only is weer errug jammer..
pi_115054877


quote:
Donderdag 16 augustus hebben we een mannenavond met de première van THE EXPENDABLES 2. Een paar meiden met met alchohol gevulde waterpistolen, het VIP buffet speciaal ingericht én een mini-toernooi 'Call of Duty: Modern Warfare 3'. Men kan zich voor het toernooi inschrijven bij aankoop van een kaartje. We hebben een speciaal inschrijfformulier dat volledig ingevuld moet worden. Het loten van de deelnemers doen we om 20.45u. Zestien personen kunnen meedoen en krijgen sowieso een prijs, maar de grote winnaar mag in november gratis 'Call of Duty: Black Ops 2' ophalen bij Game Mania. Voorverkoop is begonnen!

Ontvangst: 20.30u
Aanvang toernooi: 20.45u
Aanvang film: 21.45u
Misschien iets voor de PUC-houders in (de buurt van)Helmond? Een leuke mannen-variant van de bekende Ladies Night.
You only know what I want you to.
pi_115056939
3D vind ik weinig toevoegen voor elke keer die extra ¤1,50. In Arnhem draaien +-13 films per dag, waarvan 3/4 3D is. Volgende maand kan dat zo weer anders zijn, dus om daar nou een gold abo voor te nemen..
pi_115194404
quote:
Beste ...,

Vanaf 1 november 2012 zijn Pathé Unlimited passen met foto’s die zonder de Pathé achtergrond met Pathé logo's zijn gemaakt niet meer geldig. Vanaf die datum worden alleen Unlimited passen met foto’s inclusief Pathé achtergrond geaccepteerd in de bioscoop. Alle Unlimited passen met foto’s zonder Pathé achtergrond dienen daarom vervangen te worden.

Wat moet je doen
Voor het vervangen van je oude Unlimited pas kun je vanaf vandaag terecht bij de dichtstbijzijnde Pathé bioscoop. Er wordt een foto van je gemaakt met Pathé achtergrond die gebruikt wordt op de nieuwe pas. Deze nieuwe pas krijg je direct mee en is meteen te gebruiken!

Wat heb je nodig:
· Een geldig legitimatiebewijs

· Je huidige Pathé Unlimited Card (deze zal door de medewerker ingenomen worden)

Houd rekening met eventuele wachttijden, dus zorg ervoor dat je ruim voor aanvang van de film aanwezig bent. Je kunt je pas in alle Pathé bioscopen (m.u.v. Pathé Tuschinski) vervangen bij de Pathé Unlimited Balie vanaf de openingstijd tot 18:00 uur. Kijk op de website (Bioscopen > Kies je bioscoop > Openingstijden) voor de openingstijden.

Uitzonderingen: Pathé Buitenhof is van 12:00 – 18:00 uur open, Pathé Spuimarkt is van 12:00 – 19:00 uur open.

Zorg ervoor dat je vóór 1 november 2012 een nieuwe pas hebt.

Tot snel!

Met vriendelijke groet,
Pathé
het is dat het gratis is, maar tering wat een verspilling van die passen..
pi_115209907
Ik snap idd niet zo goed waarom zo nodig die passen moeten worden vervangen, hij is verder identiek aan de oude naar m'n idee, behalve de nieuwe foto met bijpassende achtergrond.

Aan de andere kant, tis zoals verwacht logisch is gratis, dus zal binnenkort wel eens fixen.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_115255017
Hoe werkt SneakPreview? Zijn dit nieuwe films voor de eigenlijke release datum?
pi_115257422
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 20:08 schreef kort het volgende:
Hoe werkt SneakPreview? Zijn dit nieuwe films voor de eigenlijke release datum?
Klopt, je weet dan niet wat er komt. Ik heb zo een keer bij Abduction en Pizza Maffia gezeten (gruwel), maar ook bij the Raid en Wanderlust die allebei erg leuk waren :D
pi_115266928
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:31 schreef mschol het volgende:

[..]

het is dat het gratis is, maar tering wat een verspilling van die passen..
Lekker onhandig ook dat die balies maar tot 18:00 open zijn ? (tenminste volgens dat mailtje)
pi_115267921
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 22:09 schreef Fatty het volgende:
Ik snap idd niet zo goed waarom zo nodig die passen moeten worden vervangen, hij is verder identiek aan de oude naar m'n idee, behalve de nieuwe foto met bijpassende achtergrond.

Aan de andere kant, tis zoals verwacht logisch is gratis, dus zal binnenkort wel eens fixen.
volgens mij zit er op de nieuwe passen wel een chip.. dat biedt een hoop mogelijkheden... (denk b.v. aan 3D tegoed kopen, stoel voorkeur, of ticketloos toegang tot een film (wel reserveren/bestellen maar geen los ticket hoeven halen)

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef ddx het volgende:

[..]

Lekker onhandig ook dat die balies maar tot 18:00 open zijn ? (tenminste volgens dat mailtje)
dat is toch gebruikelijk bij bedrijven :Y)

maar ze zijn ook op za-zo volgens mij tot 18:00 open, dat maakt het al weer minder vervelend
pi_115268094
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:08 schreef ddx het volgende:

[..]

Lekker onhandig ook dat die balies maar tot 18:00 open zijn ? (tenminste volgens dat mailtje)
Volgens mij is dat per vestiging anders, bij de Kuip waren ze laatst om 22.30 nog bezig met kaarten aanmaken etc.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef mschol het volgende:

[..]

volgens mij zit er op de nieuwe passen wel een chip.. dat biedt een hoop mogelijkheden... (denk b.v. aan 3D tegoed kopen, stoel voorkeur, of ticketloos toegang tot een film (wel reserveren/bestellen maar geen los ticket hoeven halen)
Hmm, je maakt goede punten, laten we hopen dat iemand bij Pathe ook zo slim is geweest om die punten te bedenken.
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
pi_115268688
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2012 23:22 schreef mschol het volgende:
dat is toch gebruikelijk bij bedrijven :Y)

maar ze zijn ook op za-zo volgens mij tot 18:00 open, dat maakt het al weer minder vervelend
Tja merk het wel als ze m'n pas niet meer accepteren.
Kom er alleen doordeweeks 's avonds.

En anders goede reden om op te zeggen, waar ik al tijdje over denk.
pi_115357178
Kom net bij Total Rekall vandaan, ansich leuke film, lekkere actie, lekker sfeertje, alleen de laatste 20 min hadden ze wel wat mogen inkorten, wat een gerek zeg, pff

Heb ook gevraagd betreffende de nieuwe passen, volgens de medewerkster die ik sprak zijn de kaarten identiek ( dus geen chip erop ? ) en worden ze alleen maar vervangen om de huisstijl door te voeren ( pathe achtergrond op foto dus ) Vreemde constructie op deze manier...
Death is my calling, vengeance my creed -- Kratos
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:50:45 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115359764
Vanmiddag ook bij Total Recall geweest. Leuke twist op het origineel. Alleen hadden ze van mij niet voor twee langharige brunettes hoeven te kiezen, iets meer variatie was leuk geweest.

En die passen: de mijne was 3 maanden geleden al omgewisseld en idd niks geen chip. Althans, niet dat ik weet. Alles gaat gewoon verder met barcode.
Confidence through competence
  donderdag 9 augustus 2012 @ 22:56:03 #73
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_115360075
Heb ff gescand met mijn smartphone (NFC chip). Mijn NS abonnementskaart en sportpas van mijn sportschool geven netjes thuis, de Pathecard blijft stil: géén chip dus.
Confidence through competence
pi_115364660
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:50 schreef Stereotomy het volgende:
Vanmiddag ook bij Total Recall geweest. Leuke twist op het origineel. Alleen hadden ze van mij niet voor twee langharige brunettes hoeven te kiezen, iets meer variatie was leuk geweest.
Die 'evil' brunette, wat een slechte oneliners had die. :'( Dat personage heeft de film wel een beetje verpest.
pi_115364670
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 22:56 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ff gescand met mijn smartphone (NFC chip). Mijn NS abonnementskaart en sportpas van mijn sportschool geven netjes thuis, de Pathecard blijft stil: géén chip dus.
Voor zover ik weet is alleen de foto anders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')