Even rekenen...
Begin september het huis uit worden gezet, 16 maart bevallen...6.5 maand?
Dus 2.5 maand zwanger?
Edit....oh wacht...was ze niet overtijd? Kan me iets herinneren met valentijnsdag, dat 14 februari haar uitgerekende datum was (wat natuurlijk niet kan, want dan zou ze een maand overtijd zijn gegaan)
Dan zou ze idd zo'n 3 maanden zwanger zijn geweest
Edit 2...bericht van 7 september 2011, even teruggekeken, ze zou Afrojack dan 31 augustus hebben geconfronteerd met het vreemdgaan en zou er dus de 31ste uit zijn gezet
quote:
Konden we vorige week het blijde nieuws melden dat Amanda Balk (ex-Gouden Kooi) zwanger is van haar vriend DJ Afrojack .. Vanavond lezen we op de website van RTL Boulevard dat de twee uit elkaar zijn. Amanda beweert dat ze door haar wereldberoemde vriend op straat is gezet. En dat terwijl ze 14 weken in verwachting is. Hoe het ook zit .. ik heb nu al medelijden met het kind dat uit deze relatie geboren wordt!
Amanda vertelde woensdag aan Boulevard dat elkaar zijn omdat Afrojack echte naam Nick van der Wall vreemd zou zijn gegaan. Ze zou hem daarmee hebben geconfronteerd en daarna kregen ze ruzie.
Ik ben zonder pardon op straat gezet, mijn spullen zijn uit zijn huis gehaald en in een opslagloods geplaatst. Ik heb niets, aldus Amanda. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik probeer een woning te zoeken. Ik slaap nu een beetje overal en nergens.
Het management van Afrojack bevestigt dat de relatie na twee jaar inderdaad voorbij is: ,,Het beëindigen van relaties gaat zelden gepaard met een prettige sfeer. Het hoe en waarom is echter een privézaak tussen Nick en Amanda.
Die14 weken moet wel op de datum van 7 september slaan, anders is Vegas na 43,5 weken geboren. Dus dan is Amanda met 13 weken op straat gezet.
[ Bericht 58% gewijzigd door kvd op 19-03-2013 09:57:14 ]