pi_121280181
quote:
Afrojack heeft een nieuwe liefde
AMSTERDAM - Afrojack is weer verliefd. De dj, die eigenlijk Nick van de Wall heet, heeft sinds kort een relatie met een collega.

"Ja het is waar. Dj Bambi is mijn meisje sinds 26 november", schrijft Afrojack op Twitter. "Maar zeg het tegen niemand. Het is ons geheimpje, oké?"

Dj Bambi heet eigenlijk Eva Shaw en is naast dj ook model. De 25-jarige Afrojack had eerder een relatie met Amanda Balk, met wie hij een dochter kreeg.

Later werd hij gekoppeld aan Paris Hilton, hoewel de twee een liefdesrelatie altijd hebben ontkend.
http://www.nu.nl/achterkl(...)-nieuwe-liefde-.html

Dame in kwestie:

screen_shot_2011-06-03_at_4.34.31_pm.png

zzzz(1).jpg
know'm sayin?
word? word.
  maandag 7 januari 2013 @ 19:18:25 #252
54601 Scrutinizer
You will obey me!
pi_121280478
Weer zo één die bijna achterover valt op de foto.
The White Zone is for loading and unloading only.
If you have to load or unload, go to the White Zone.
You'll love it. It's a way of life.
  maandag 7 januari 2013 @ 23:57:07 #253
257772 Pisces29
Mijn kleine kuikentje <3
pi_121295076
quote:
6s.gif Op maandag 7 januari 2013 19:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Weer zo één die bijna achterover valt op de foto.
Scherp :D
Life only gives you what you decided you can have!
De Karambouche La Horte Valencia Gamambaya K'dngong. © Cee
Op zaterdag 9 februari 2013 21:00 schreef amaranta het volgende:
Je t'aime ma petit peche O+ Ooit zal ik met jou een wedding crashen
pi_121319644
@ Pisces29 Dat valt me inderdaad ook op ja -O-
pi_124240961
Crosspost:

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:38 schreef shelly504 het volgende:
Afrojack en ex herenigd van onze redactie
AMSTERDAM - Dj Afrojack en zijn ex Amanda Balk spreken nog altijd af in hun oude liefdesnestje De dj, echte naam Nick van der Wall, en Amanda, bekend van De Gouden Kooi, gingen op een uiterst onplezierige manier uit elkaar. Amanda was een paar weken zwanger toen haar relatie met Nick op de klippen liep. Ze moest tot overmaat van ramp zonder Nick bevallen van hun dochtertje.

Maar inmiddels zijn de twee weer volledig 'on speaking terms'. Afgelopen zaterdag vierden ze in Miami samen de verjaardag van hun dochtertje Vegas, die 1 jaar werd.

Het is niet de eerste keer dat Afrojack en zijn ex Amanda met elkaar afspreken. Als de succesvolle dj in Nederland is, zoekt hij Amanda en zijn dochter altijd op in hun oude liefdesnestje in Spijkenisse. Afrojack en Amanda hebben daar een aantal jaar samengewoond, meldt Bekendeburen.nl.

Afrojack hecht nog altijd waarde aan de woning. Na de breuk verkocht hij het stulpje aan zijn eigen bedrijf Van der Wall BV voor 287.000 euro. Dit tot grote vreugde van Amanda.

"Nick wil geen ander huis kopen. Hij slaapt altijd als hij in Nederland is, in dit huis. En dan spreken we gezellig af en genieten we in dit huis met z'n tweetjes van onze dochter Vegas. De laatste keer dat ik er was, was een paar weken geleden".

*O*
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
pi_124241033
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 09:25 schreef static het volgende:
Crosspost:

[..]

leuk voor bambi :')
  dinsdag 19 maart 2013 @ 09:33:32 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124241120
Paar weken zwanger toen ze uit elkaar gingen? Maand of 3 toch?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_124241412
Even rekenen...
Begin september het huis uit worden gezet, 16 maart bevallen...6.5 maand?

Dus 2.5 maand zwanger?

Edit....oh wacht...was ze niet overtijd? Kan me iets herinneren met valentijnsdag, dat 14 februari haar uitgerekende datum was (wat natuurlijk niet kan, want dan zou ze een maand overtijd zijn gegaan)
Dan zou ze idd zo'n 3 maanden zwanger zijn geweest

Edit 2...bericht van 7 september 2011, even teruggekeken, ze zou Afrojack dan 31 augustus hebben geconfronteerd met het vreemdgaan en zou er dus de 31ste uit zijn gezet
quote:
Konden we vorige week het blijde nieuws melden dat Amanda Balk (ex-Gouden Kooi) zwanger is van haar vriend DJ Afrojack .. Vanavond lezen we op de website van RTL Boulevard dat de twee uit elkaar zijn. Amanda beweert dat ze door haar wereldberoemde vriend op straat is gezet. En dat terwijl ze 14 weken in verwachting is. Hoe het ook zit .. ik heb nu al medelijden met het kind dat uit deze relatie geboren wordt!

Amanda vertelde woensdag aan Boulevard dat elkaar zijn omdat Afrojack echte naam Nick van der Wall vreemd zou zijn gegaan. Ze zou hem daarmee hebben geconfronteerd en daarna kregen ze ruzie.

Ik ben zonder pardon op straat gezet, mijn spullen zijn uit zijn huis gehaald en in een opslagloods geplaatst. Ik heb niets, aldus Amanda. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik probeer een woning te zoeken. Ik slaap nu een beetje overal en nergens.

Het management van Afrojack bevestigt dat de relatie na twee jaar inderdaad voorbij is: ,,Het beëindigen van relaties gaat zelden gepaard met een prettige sfeer. Het hoe en waarom is echter een privézaak tussen Nick en Amanda.
Die14 weken moet wel op de datum van 7 september slaan, anders is Vegas na 43,5 weken geboren. Dus dan is Amanda met 13 weken op straat gezet.

[ Bericht 58% gewijzigd door kvd op 19-03-2013 09:57:14 ]
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:02:01 #259
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124241685
Ze was behoorlijk overtijd, maar een maand laten ze tegenwoordig meestal niet meer gebeuren.

Volgens mij werd er Valentijnsdag gegokt omdat dat het begin van de a termé periode was, en Amanda er wel voor aangezien werd met 38 weken een inleiding af te dwingen omdat het zo zwaar was.
In tegenstelling is ze juist ruim overtijd bevallen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_124241795
Ik vind het boeiender dat Nick blijkbaar aan een stuk door slaapt in dat huis in Spijkenisse.
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:08:36 #261
300082 roos85
En geef me saus!!
pi_124241836
quote:
9s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:06 schreef Copycat het volgende:
Ik vind het boeiender dat Nick blijkbaar aan een stuk door slaapt in dat huis in Spijkenisse.
En dat zijn bedrijf het huis gekocht heeft...
Your Native American Name Is: Mausi Chepi Your name means: Flower Plucking Fairy
vrijdag 27 april 2012 19:44 schreef zoem het volgende:[/b]
Ben je boos, pluk een roos85.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:31:10 #262
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124242339
quote:
Misschien is dat gezelliger voor Amanda?
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_124242365
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:02 schreef Leandra het volgende:
Ze was behoorlijk overtijd, maar een maand laten ze tegenwoordig meestal niet meer gebeuren.

Volgens mij werd er Valentijnsdag gegokt omdat dat het begin van de a termé periode was, en Amanda er wel voor aangezien werd met 38 weken een inleiding af te dwingen omdat het zo zwaar was.
In tegenstelling is ze juist ruim overtijd bevallen.
Ik zit zo eens te zoeken, alle berichten in de media over de zwangerschap in 2011 geven maart aan, in 2012 ineens heel veel februari.
Niet dat het uitmaakt ;-) in beide gevallen was ze niet net 4 weken zwanger ofzo,maar toch echt wel meerdere maanden
pi_124242367
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:31 schreef Leandra het volgende:
Misschien is dat gezelliger voor Amanda?
Want als hij constant slaapt kunnen ze geen ruzie maken?
Curiosity cultured the cat
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:36:30 #265
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124242495
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:08 schreef roos85 het volgende:

[..]

En dat zijn bedrijf het huis gekocht heeft...
Dat zal belastingtechnisch wel op een of andere manier interessant zijn.
Vooral omdat hij er weinig is, als hij elders (VS?) officieel woont dan zou dit een soort bedrijfswoning kunnen zijn, is mogelijk misschien voordeliger dan de HRA die hij anders zou ontvangen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 19 maart 2013 @ 10:37:13 #266
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_124242513
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want als hij constant slaapt kunnen ze geen ruzie maken?
;)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_124242549
quote:
Dan is Vegas waarschijnlijk toch in Vegas verwekt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')