abonnement Unibet Coolblue
pi_114965086
Ik vind hem mooi Cathmar! :Y En bijzonder, 2 stuks erin!

30 weken vandaag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114965497
Mooi Cathmar, je tweelingbuik.

Mango, ik dacht al, buik? ik zie alleen maar kont. :D Mooi hoor! :Y
pi_114965645
Mooi cathmar! Bijzondere bol

Mango :D
Mooi zwanger :s)
pi_114968261
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind hem mooi Cathmar! :Y En bijzonder, 2 stuks erin!

30 weken vandaag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mooie dame + buik
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114968327
Cathmar O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_114968943
heel mooi Mango! Slanke den!
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:23:45 #157
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_114969905
Mooi Sorbo, Cathmar en Mangostine!! Vooral 'waar is de buik' foto.

Ik doe nog 1 keer mee voor mijn vakantie, daarna zal ik wel zijn ontploft. Dan wordt het tijd voor een ander shirtje (hoef niet zo nodig met mijn blote dikke buik op de foto).
18 weken en 3 dagen, d'r komt wat! *O*
  woensdag 1 augustus 2012 @ 22:44:08 #158
171422 LadyBlack
paint it black
pi_114971219
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind hem mooi Cathmar! :Y En bijzonder, 2 stuks erin!

30 weken vandaag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sjezus Mango, wat ben jij mooi! :o O+ En toffe foto _O-

Sorbo, hoezo niet bol?? Juist een mooie bol :Y en ik ben heel benieuwd naar de foto's in de Viva, ga morgen ff spieken.

Ik vind het zo prachtig om hier te kijken... O+ al bijna 3 jaar mijn favoriete topic! En binnenkort mag ik hopelijk ook een mooie bol posten :'( O+ Even wachten nog, hij is nu nog helemaal van mezelf oO<
pi_114972116
Dank jullie wel O+

En becks, je bultje! Ik ben benieuwd hoe je terugkomt van vakantie!
pi_114973255
Ik beken: Ik kijk hier stiekem al een paar maanden mee.
Al jullie buiken zijn zo mooi! Wat een wonder is het toch stiekem he. Zo'n klein mensje in de buik hebben.

Ik gooi ge maar gewoon in de groep

Morgen exact 25 weken. Foto is 24w+5d
Extra info: na anderhalf jaar proberen, zonder hulp zwanger van ons eerste kindje.
Hoewel ik ervan overtuigd was dat het een jochie werd, is het toch een klein meisje...
pi_114983918
Dat is al een flinke bol Krisje!
pi_114987017
Mooie bol krisje!

LB
Gefeliciteerd! hoop dat je snel een foto van je mooie bol kunt posten *O*
pi_115004829
O+ Mooooi dames!

Mango jouw verstoptruc _O-
pi_115005260
Wat een leuke buikjes weer! O+

Oww haha Mango, jij bent dus een van die zwangeren waarbij je het van de achterkant niet ziet :+ .. En als je je dan omdraait dat je denkt? :? .. WTF? :D
Mooi hoor meis! :Y

En Becky nog even gauw voordat ze met vakantie gaat O+ .. Zul je zien wat die rust op vakantie met je buik doet :D .. Ben je dadelijk ineens mega gegroeid :)
  † In Memoriam † donderdag 2 augustus 2012 @ 18:31:02 #165
25682 2cv
Niet subtiel
pi_115008996
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_115195736
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 21:02 schreef Mangostine het volgende:
Ik vind hem mooi Cathmar! :Y En bijzonder, 2 stuks erin!

30 weken vandaag!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook, ik ook! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_115197161
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 17:54 schreef Kwisted het volgende:

[..]

Ik ook, ik ook! :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw Kwisted, slanke den van achteren :D En prachtig ei O+

Kan niet wachten tot ik over een tijdje ook een foto kan posten hier, maar dat zal nog wel even duren. Nu kijk ik maar elke avond verliefd naar m'n opgeblazen darmen, dan lijkt het al bijna ergens op :')
pi_115197573
Wat een mooie buikjes en wat een slanke meiden allemaal O+
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  maandag 6 augustus 2012 @ 18:37:23 #169
171422 LadyBlack
paint it black
pi_115197853
L0t _O- O+

En: same here :')
pi_115198106
Das een mooi punt-ei kwis O+
pi_115198236
opgeblazen darmen heb ik ook... geen idee of het nog gaat wegtrekken, vorige keer niet, maarja toen was ik ook zwanger van 2.

Dit was m'n buik met 9 weken, en krijg nu van steeds meer mensen de vraag of ik zwanger ben...
en mensen die het weten en terug komen van vakantie vragen of ik zeker weet dat het er maar 1 is :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115198344
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:45 schreef klumsy het volgende:
opgeblazen darmen heb ik ook... geen idee of het nog gaat wegtrekken, vorige keer niet, maarja toen was ik ook zwanger van 2.

Dit was m'n buik met 9 weken, en krijg nu van steeds meer mensen de vraag of ik zwanger ben...
en mensen die het weten en terug komen van vakantie vragen of ik zeker weet dat het er maar 1 is :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:o klumsy, dat is al een echte babybol hoor O+ Gaat snel!
pi_115198439
Ja maar zullen vooral m'n darmen zijn..
het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik 7 maanden voor deze zwangerschap met een mega buik liep :) Geen idee hoe lang ontzwangeren precies duurt, maar het zal er vast ook wel mee te maken hebben
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_115198553
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2012 18:49 schreef klumsy het volgende:
Ja maar zullen vooral m'n darmen zijn..
het zal er ook wel mee te maken hebben dat ik 7 maanden voor deze zwangerschap met een mega buik liep :) Geen idee hoe lang ontzwangeren precies duurt, maar het zal er vast ook wel mee te maken hebben
Ja dat zal mss wel meespelen.. Maar toch, ik vind het mooi hoor O+
pi_115198572
Mooi klums, en op zich prima toch, dat het al zo snel een duidelijk zwangere buik is?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')