abonnement Unibet Coolblue
pi_114368505
Wie kent hem nog? Marcel uit Groningen. De jongen die elke maand een brief schreef naar de Power Unlimited om te vertellen wat voor een kutblad het wel niet was. Bij iedereen die kritiek op hem had dreigde hij langs te komen met een knokploeg (goh, lijkt FOK! wel). De redactie van de PU die brief elke maand steevast posten natuurlijk. Dit was dus echt in de beginjaren van de PU, in 1993 en 1994. Zodra dat blad door de bus viel was het kijken of er weer een brief van MM in stond. Natuurlijk waren ook alle reacties van andere lezers op zijn brieven erg vermakelijk.

PU in de beginjaren O+
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:22:01 #2
352163 Stevenzenl
PSV Eindhoven
pi_114368557
Uiteraard, heeft daarna nog geruime tijd gepost op InsideGamer. Goede gast wel.
pi_114368594
Ja die ken ik nog wel ja! De PU vond ik toen inderdaad ook stukken vermakelijker, er werd veel leuker geschreven dan op dit moment heb ik het idee.
pi_114368608
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef Stevenzenl het volgende:
Uiteraard, heeft daarna nog geruime tijd gepost op InsideGamer. Goede gast wel.
Ken ik hem niet van.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114368684
quote:
14s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:22 schreef LompeHork het volgende:
Ja die ken ik nog wel ja! De PU vond ik toen inderdaad ook stukken vermakelijker, er werd veel leuker geschreven dan op dit moment heb ik het idee.
Geen idee heb het blad al jaren niet meer gelezen. Weet wel dat de reviews vroeger vaak een sarcastische of komische inslag hadden, zeker als het slechte games betrof. Weet alleen niet of dat kwam door de recensenten van destijds of gewoon omdat ik een stuk jonger was en de stijl toen anders (oftewel: leuker) op mij over kwam.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114368822
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Geen idee heb het blad al jaren niet meer gelezen. Weet wel dat de reviews vroeger vaak een sarcastische of komische inslag hadden, zeker als het slechte games betrof. Weet alleen niet of dat kwam door de recensenten van destijds of gewoon omdat ik een stuk jonger was en de stijl toen anders (oftewel: leuker) op mij over kwam.
Beiden, ik heb al jaren een abo (vanaf '93 geloof ik :')) en lees het enkel om een beetje bij te blijven qua game-nieuws en omdat ik papier wel fijn vind.

De humor is stukken minder geworden, het afkraken van een game gebeurt eigenlijk helemaal niet meer, of in ieder geval niet zoals dat "vroeger" gebeurde. Wat wel fijn is dat het een wat serieuzer toon heeft gekregen en ietsje objectiever is.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:29:36 #7
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_114369039
Mortal Marcel! :D Die indo was dat toch?
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_114369065
Yep; wat een nerd was dat...
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:31:20 #9
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_114369153
Uit Groningen meen ik me te herinneren.... Weet het niet meer zeker, maar het is dan ook bijna 20! jaar geleden.... :{

Fuck ik word oud......... :'(
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_114369230
Wauw, was ik gewoon vergeten! Leuk!
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:35:51 #11
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_114369428

@ 2:59 Zo voelde ik me zojuist toen ik erachter kwam dat het alweer 20 jaar geleden is... :D

Hele stuk is wel lachen btw... E3 2010.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 18 juli 2012 @ 16:38:14 #12
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_114369603
Die gast was leuk. :D
De rest van het blad is toen heeul hard achteruit gegaan met die irritante tekstballonnetjes welke "grappig" moesten zijn...
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:38:35 #13
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_114369629
Is dit niet meer iets voor GAM btw?
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
pi_114369822
Vroeger.. Toen de pu nog een goed blad was, zonde dat ze het zo hebben verkracht. Juist het sarcasme, humor en het lef hebben om een game totaal af te kraken sierde die gasten onwijs, daar zie je nu niets meer van terug. Ze zijn meer bezig met vertellen hoe vet hen huidige leven wel niet is :')
  woensdag 18 juli 2012 @ 16:46:01 #15
377656 DoofenSchmirz
You glorified Waffle iron!
pi_114370086
Vooral Jan Meyroos mag een nekschot krijgen. Die schrijft zelfs voor de Libelle als het hem geld oplevert.

Journalistieke hoer is het. Sowieso heb ik niet een hoge pet op van de heren van de PU.

Jan gesproken op het C&C Generals launch event, ongeinteresseerde lul.

Die Nintendofreak en Boris gezien tijdens de XBOX launchparty in 2001. Afgezonderd in een hoekje, totaal in hun eigen wereldje.

Raar volk is het.
Perry the Platypus, what an unexpected surprise. And by unexpected, I really mean unexpected, what are you doing here, this is my week off.
Origin ID: LatteFragiato
Battlefield 3: [BoF]Robhimself
  woensdag 18 juli 2012 @ 17:29:49 #16
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_114372390
Die ken ik nog, cultfiguur. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
  Moderator woensdag 18 juli 2012 @ 17:47:10 #17
138438 crew  Pizzakoppo
pi_114373212
Later is hij nog teruggekomen om brieven te schrijven maar dat duurde niet veel langer dan een jaar geloof ik, hij probeerde hetzelfde stijltje te hanteren maar uiteindelijk deed de PU het af met: "Nu is het tijd voor andere brieven"oid.

Overigens was de PU wel leuk toen jongens als Dre, Boris en bij vlagen Skate nog vaak schreven. Waren toch altijd droge gasten die leuke reviews neerpenden over zowel kutgames als lijpe games. Zonde dat het blad zo verneukt is nu.
pi_114376460
Vooral de eerste redacteuren vond ik echt lachen. Bjorn die in de allereerste editie Super Mario Kart op de Super Nintendo maar een 6 gaf en het spel afdeed als erg matig en vervolgens zoveel gezeik over hem heen kreeg... _O- Hij werd echt nog jarenlang aan dat feit herinnerd. :D
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114376618
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 16:29 schreef DoofenSchmirz het volgende:
Mortal Marcel! :D Die indo was dat toch?
Ja klopt. Op zijn hoogtepunt werd er een hele rubriek aan hem geweid en stond er zelfs een foto van hem in. Bleek het inderdaad een halve neger te zijn.

Hele schoolplein had het over hem (nouja, de jongens dan...).
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_114383983
Ja die ken ik nog wel. Weet nog dat er een keer in een uitgave geen Yo post stond maar Yo Marcel.

Was altijd wel leuk iig. :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_114385329
Ed blijft de grote eindbaas van de PU.
  woensdag 18 juli 2012 @ 22:56:44 #22
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_114391183
Ghehe dat weet ik nog wel ja! Ook altijd die Sega vs Nintendo (en later ook Pleestation) strijd in de brieven en ook in de Yo! Art.. :D

Heb nog hele lading liggen hier, van ongeveer '94 t/m ergens 2002 alles compleet, toen abonnement opgezegd. Nog steeds vermakelijk om eens in de zoveel tijd door te kijken, ook omdat ik nog steeds oude consoles in huis heb staan en dergelijke spellen speel.. Af en toe in Eeuwig Leven gluren voor wat cheats :$
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:57:43 #23
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_114394721
Ik lees nog steeds maandelijks de PU.
En de humor is wel minder geworden, en toptitels zullen inderdaad niet meer afgezeken worden zoals vroeger.
Daar zijn de belangen gewoon te groot voor.
Vroeger was het toch veel meer een bij elkaar geraapt zooitje, en dat maakte het nu juist zo leuk.

Ik kan me nog goed de reviews van Bas en Ben herinneren van Panzer General. O+
Adam en Bjorn die een lulverhaal verzinnen bij 1 of andere racegame O+
Kees die weer een mortal kombat game een 10 gaf, ook al was die ruk.

Ik vond van de laatste generatie Steven wel echt super goede stukjes schrijven.
En ik heb als Nintendo liefhebber natuurlijk een zwak voor Jurjen.
Maar je merkt goed dat de redactie aan het verjongen is.
De hoofdredacteur is bijvoorbeeld gewoon jonger dan veel lezers van het eerste uur zijn.
pi_114457380
Damn PU bestaat dat nog? Die gasten van het eerste uur zijn later in ieder geval verder gegaan met hun bedrijfje BlammoTV en GameKings :)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_114467421
Haha, ja die ken ik nog goed. Van de vroege jaartjes van de power unlimited. Bleek best een toffe peer te zijn dacht ik, toen ze hem een keertje hadden uitgenodigd bij de redactie.

Oude PU's O+ Mis alleen het 1e en 2e nummer, maar daar lig ik verder niet wakker van :P

Tegenwoordig vind ik de PU nog maar heel weinig interessant. De leukste reviewers zijn weg (hoewel er ook een paar nieuwe sterke zijn bijgekomen) en internet is eigenlijk altijd beter en sneller.
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')