die nieuwe hequote:Op maandag 16 juli 2012 12:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Graag met de rest van die M5 die erbij hoort
Done, en wegwezen nuquote:
Niet als je een oude V12 vergelijkt met een nieuwe V10 ja maar de basis is goed, alleen is het te groot, zwaar en zuiptquote:Op maandag 16 juli 2012 10:58 schreef Catch22- het volgende:
Mwoah... V12 is vet hoor, maar zeker niet de beste
Dit geluid ben je dan wel kwijtquote:Op maandag 16 juli 2012 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
een kleinere? met een turbo dan?
dan ben ik ook tevreden... minder gewicht
want een 8 cilinder klinkt natuurlijk zo armoedigquote:
Nee hoor is ook wel mooi maar de V10 was wat specialer, even luisteren vanaf 4:35quote:Op maandag 16 juli 2012 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
want een 8 cilinder klinkt natuurlijk zo armoedig
zit op werk, ga ik niet doenquote:Op maandag 16 juli 2012 14:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee hoor is ook wel mooi maar de V10 was wat specialer, even luisteren vanaf 4:35
Voor je e46? Heuts..?quote:Op maandag 16 juli 2012 14:31 schreef xaban06 het volgende:
Waar kan ik bumpers kopen? Ik heb al bij tig webshops gekeken, lijkt alsof er geen online verkoop is in bumpers. Moet ik perse naar de dealer?
Helaas niet voor een compactquote:Op maandag 16 juli 2012 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
voor E46 zie ik op marktplaats heel vaak nieuwe bumpers e.d.....
Heuts automaterialen..? www.heuts.nl ?quote:
ebay.quote:
Mooiste 5 serie ooitquote:Op maandag 16 juli 2012 18:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het maakt me niet zoveel uit, maar als ik toch mag kiezen:
[ afbeelding ]
Succes, maar dan moet je de E24 M, E30 M, E36 M en de E46CSL overslaan..quote:Op maandag 16 juli 2012 18:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kut, nu moet ik weer een andere kiezen
Gast, had jij geen afspraak bij de pearle?quote:Op maandag 16 juli 2012 18:40 schreef mitchelll0181 het volgende:
Is dat een 5 ?
Neem dan gelijk een e46.. shittt
Crap, dan blijft er weinig meer overquote:Op maandag 16 juli 2012 18:43 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Succes, maar dan moet je de E24 M, E30 M, E36 M en de E46CSL overslaan..
Probeer eens nog 1 op te noemen dan..quote:Op maandag 16 juli 2012 18:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Crap, dan blijft er weinig meer over
De X6Mquote:Op maandag 16 juli 2012 18:45 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Probeer eens nog 1 op te noemen dan..
hij is goedkoper dan een E34quote:Op maandag 16 juli 2012 18:47 schreef Mikkie het volgende:
Ik sluit me bij Turq aan. Heerlijke kar, zo'n E39. Jammer dat ie zo duur is om te rijden, anders had ik wel een 530d gehad.
Die staat nog steeds op m'n verlanglijstje.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:58 schreef Catch22- het volgende:
E39 is echt nog steeds koning. Wat rijdt dat lekker zeg
Is dat zo? Ben ik niet van op de hoogtequote:
Jammer dat die E39 niet echt rendabele auto's meer zijn. Aanschaf is extreem laag ivm hoge brandstofkosten en wegenbelasting. En dan nog eens het onderhouden van zo n funfer.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Geloof ik ook niet echt, E34 is de degelijkste BMW ooit, maar de aanschafprijzen van de eerste types E39 zijn inderdaad erg laag. Voor een knappe facelift betaal je echt wel een stuk meer.
kwa wegenbelasting danquote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is dat zo? Ben ik niet van op de hoogte
Ja om die ¤4 per maand doe je het ook echt . Onderhoud ben je veel meer kwijt van E39, E34 is vrij basic.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 09:59 schreef rival het volgende:
[..]
kwa wegenbelasting dan
hij is net ff lichter, waardoor je net in een lagere gewichtsklasse zit en minder hoeft te betalen
Waarom dan de 525 en niet de 530?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 11:02 schreef Catch22- het volgende:
525i op LPG nemen man, beter kan je niet rijden. Goedkoper sowieso niet
hey, geld is geld!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 13:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja om die ¤4 per maand doe je het ook echt . Onderhoud ben je veel meer kwijt van E39, E34 is vrij basic.
Scheelt in praktijk ongeveer een halve liter per 100km. Maar als je op gas rijdt, boeit dat ook niet meer . Dan liever die extra 40pk van de 530!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:28 schreef Catch22- het volgende:
omdat die iets goedkoper rijdt volgens mij.
nouja, dan een 530, wat jij wil 525 rijdt ook al primaquote:Op dinsdag 17 juli 2012 14:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Scheelt in praktijk ongeveer een halve liter per 100km. Maar als je op gas rijdt, boeit dat ook niet meer . Dan liever die extra 40pk van de 530!
Vriend, kijk eens goed in welk topic je dit post?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:29 schreef xaban06 het volgende:
Interessante auto, niet? Goedkoop een SUV rijven. https://www.bva-auctions.com/auction/lot/5656/2351905
Hey knapperd leuk dat je hier ook postquote:Op woensdag 18 juli 2012 13:54 schreef Anne het volgende:
Er zitten hier voornamelijk autorijders eigenlijk .
Chronische meligheid.quote:
Haha, klopt. Maar hij is wel erg goedkoop zeg. Ook goedkoop rijden met G3.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:10 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Vriend, kijk eens goed in welk topic je dit post?
Niet belangrijk Er zit een ster op de voorkantquote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, klopt. Maar hij is wel erg goedkoop zeg. Ook goedkoop rijden met G3.
Ding ziet er behoorlijk uitgewoond uit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 15:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Haha, klopt. Maar hij is wel erg goedkoop zeg. Ook goedkoop rijden met G3.
Ga toch lekker trollen met je 318quote:
Waar heb jij het over..?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:57 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ga toch lekker trollen met je 318
Ik post een vette bak en dan gaat ie het hebben over het kenteken.quote:
heeft ie nou een afwijkende spoiler of lijkt het zo door de kleur oid?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:27 schreef Mierenneuker. het volgende:
Jongens check dit pareltje: http://auto.marktplaats.n(...)Vw%3D&fta_ind=8&fs=1
Had ik maar dat geld dan zou ik hem direct ophalen.
Jaa die begint met 52..quote:Op vrijdag 20 juli 2012 01:04 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ik post een vette bak en dan gaat ie het hebben over het kenteken.
Waarom zo denigrerend?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 00:57 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Ga toch lekker trollen met je 318
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:20 schreef Catch22- het volgende:
Klinkt als een betrouwbare garage, Maxi Cars...
Dat is jouw mening.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:41 schreef Hyperdude het volgende:
Wat een lelijk hok die mat zwarte.
Nu weet ik zeker dat ik de E60 over ga slaan.
Het is maar net wat je kunt betalen he. Niet dat ik dat kanquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Vind het ook één van de mindere BMW's geef mij maar een E39.
Natuurlijk.quote:
Fixedquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:44 schreef YoshiBignose het volgende:
Vind het ook één van de mindere BMW's geef mij maar een E39 E28.
Wie zegt dat ik die M5 niet kan betalen? Vind de E39 gewoon veel mooier, wel de facelift dan hé.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:57 schreef Mierenneuker. het volgende:
[..]
Het is maar net wat je kunt betalen he. Niet dat ik dat kan
Oude BMW's zijn altijd tof. Rijdt jouwe nou nog? Mijn E23 wel, accu laadt niet echt goed op, voorkant moet nog gespoten worden, remmen piepen beetje maar voor de rest cruisenquote:
Geen idee, rij wel even langs de garage, dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
Heeft die 740 van je een electro fan of een visco fan?
electo = sensor ed controleren/doormeten.
visco = vervangen
Visco dus, wordt maandag vervangen, tot die tijd onder de 2500rpm houdenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:56 schreef Hyperdude het volgende:
Heeft die 740 van je een electro fan of een visco fan?
electro = sensor ed controleren/doormeten.
visco = vervangen
Ja inderdaad, hij moest hem bestellen, maandagochtend in huis maandag middag zit het eropquote:
Ik kan 'm volgende week ophalen. Hele koppelingsset is even vervangen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 12:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die M5 niet kan betalen? Vind de E39 gewoon veel mooier, wel de facelift dan hé.
[..]
Oude BMW's zijn altijd tof. Rijdt jouwe nou nog? Mijn E23 wel, accu laadt niet echt goed op, voorkant moet nog gespoten worden, remmen piepen beetje maar voor de rest cruisen
Ga toch weg met je ´oude´ bak.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:38 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Maar dit soort gepimpte "oude" bakken doet mij denken aan van die SBS oma's die geiler zijn dan hun dochter.
Over the Top
Welke is dat? De v-snaar was volgens mij vervangen die zat helemaal slap, daardoor kreeg de dynamo niet genoeg power ofzo. Moet m'n CV ook nog eens fixen, is irritant want mensen vergeten altijd hun deuren te sluitenquote:Op vrijdag 20 juli 2012 16:04 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik kan 'm volgende week ophalen. Hele koppelingsset is even vervangen.
Als je accu niet meer goed oplaadt moet je even de snaar controleren die naar je alternator gaan of de alternator compleet vervangen.
Er zit ook bij jou een M30-blok in hè?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 17:12 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Welke is dat? De v-snaar was volgens mij vervangen die zat helemaal slap, daardoor kreeg de dynamo niet genoeg power ofzo. Moet m'n CV ook nog eens fixen, is irritant want mensen vergeten altijd hun deuren te sluiten
Heb ik hier ook gehad. Hele remmerij laten nakijken, bleek dat er van alles vastgeroest was... .quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
Hmm moet k ook nog doen.. Haha als ik rollend de handrem aantrek dan duikt rechtsachter in zn vering ff links beetje bijstellen
Nehh, hier niet het gevalquote:Op zondag 22 juli 2012 00:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb ik hier ook gehad. Hele remmerij laten nakijken, bleek dat er van alles vastgeroest was... .
Het hangt van je auto af of ze hem kunnen uitlezen. Die van mij heeft zo'n ouderwetse stekker en die hebben niet alle garages meer. Maar met een E90 zal dat wel meevallenquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:36 schreef nelisb het volgende:
Ja ga ik ook doen. Maar misschien zijn er hier mensen die het weten.
ik doe het in amsterdam bij 2 zaken.. "meten is weten" en van de hengel (bmw)quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:30 schreef nelisb het volgende:
Iemand een idee.
Heb een bmw E90. Geen navigatie, maar de radio is inclusief bluetooth carkit.
Nu valt de verbinding regelmatig weg voor ongeveer 5 seconden. Dit gebeurt tijdens het bellen, maar ook als er verder geen activiteit is.
BMW vraagt 60 euro voor het uitlezen van de radio.
Enig idee waar dit goedkoper kan?
En wat eventueel zo'n radio + bluetooth carkit kost?
Vanaf odbc2 (obdc? ocdb?) kunnen ze dat altijd wel.... dus vanaf 1994/1995 zo'n beetje zou je goed moeten zitten...quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:45 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het hangt van je auto af of ze hem kunnen uitlezen. Die van mij heeft zo'n ouderwetse stekker en die hebben niet alle garages meer. Maar met een E90 zal dat wel meevallen
Mijn auto is 1 van de laatste met die oude, ronde, 21 pins stekker, de ODBC 1quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
Vanaf odbc2 (obdc? ocdb?) kunnen ze dat altijd wel.... dus vanaf 1994/1995 zo'n beetje zou je goed moeten zitten...
HAD mijn E30 ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 10:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn auto is 1 van de laatste met die oude, ronde, 21 pins stekker, de ODBC 1
Ja, kan ook. Voel me niet echt geroepen om er wat aan te doen. Kan hem hier laten uitlezen voor een paar eurotjes, dus vind het wel best zoquote:
quote:Rondom lichte plaatschade [...] (mooi te repareren auto) [...] auto is in nieuwstaat
Is dezelfde M3 volgens kenteken?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 09:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Die René Bloem rijdt zelf ook een M3...
Ik ken deze nog wel http://www.autoblog.nl/bmw-m3-richt-ravage-aan-in-hoogeveen bleek een werknemer te zijn dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi lijst
Ben zelf wel bereid om tussen de ¤10.000-¤15.000 te betalen voor een E38. En klopt ook wel van negers en mocro's, maar in die prijsklasse wat ik zoek zul je ze toch wel niet tegen komen Eentje na de facelift gaat het wel worden dus een model na 1998.
Zat eerst te denken om één te kopen met een V12, maar dat is mij toch wat te gevaarlijk qua motorisch etc.Putin for President _O_
Klopt.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:53 schreef YoshiBignose het volgende:
Ah ja in die prijsklasse moet je wat moois kunnen vinden ja! V12 is leuk, maar wordt gewoon een stuk duurder ook weer als je alles bij elkaar optelt. Je kan beter naar opties kijken en de staat van de auto.. die paar extra pk's zullen minder belangrijk zijn lijkt me V8 is ook cruisen
Had het er gisterenmiddag nog over toen we zo'n E38 taxi zagen rijden met 4 uitlaten. Zaten wel DE originele velgen onder, één van de mooiste ooit gemaakt vind ik.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:03 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
Klopt.
En ik ben het nog steeds niet tegengekomen, maar is er ook een site waar je alle originele velgen kan vinden voor dit model?
quote:Op zondag 29 juli 2012 23:50 schreef Prullenbak6 het volgende:Aan die lijst van YoshiBignose heb ik weinig toe te voegen, problemen buiten normaal onderhoud die ik de afgelopen 5 jaar gehad heb zijn: airbag lampje dat bleef branden, (sensor probleem in rechter voorstoel), pakking verteerd bovenin het blok hierdoor koelvloeistof lek, (bij je koop moet je dus motordeksel even verwijderen om te kijken of je vloeistof ziet omdat dit met meten gewoon moeilijk blijft) dit schijnt overigens een bekend slijtage verhaal te zijn. dynamo vervangen, visco koppeling radiator fan vervangen, waterpomp vervangen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi lijst
Ben zelf wel bereid om tussen de ¤10.000-¤15.000 te betalen voor een E38. En klopt ook wel van negers en mocro's, maar in die prijsklasse wat ik zoek zul je ze toch wel niet tegen komen Eentje na de facelift gaat het wel worden dus een model na 1998.
Zat eerst te denken om één te kopen met een V12, maar dat is mij toch wat te gevaarlijk qua motorisch etc.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 30 juli 2012 09:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan die lijst van YoshiBignose heb ik weinig toe te voegen, problemen buiten normaal onderhoud die ik de afgelopen 5 jaar gehad heb zijn: airbag lampje dat bleef branden, (sensor probleem in rechter voorstoel), pakking verteerd bovenin het blok hierdoor koelvloeistof lek, (bij je koop moet je dus motordeksel even verwijderen om te kijken of je vloeistof ziet omdat dit met meten gewoon moeilijk blijft) dit schijnt overigens een bekend slijtage verhaal te zijn. dynamo vervangen, visco koppeling radiator fan vervangen, waterpomp vervangen.
Dat zijn nou net ook de velgen die ik zoek, als die er niet standaard opzitten. Wat betreft die andere twee gedrochten in het middenquote:
Die heb ik als achtergrond gehad..quote:Op maandag 30 juli 2012 09:16 schreef YoshiBignose het volgende:
Maar dat is nog te hoog voor TurQ die heeft liever dit:
[ afbeelding ]
Een Z1 staat bij mij nog op het lijstjequote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
bij m,ijn volgende ga ik voor een e46 denk ik
zijn die betaalbaar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Een Z1 staat bij mij nog op het lijstje
Niet echt nee, voordeel wel is dat ze ook niet zakkenquote:
deed ff snel google, de goedkoopste die ik zag was 18K.... best een hoop voor zo'n wagen...quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet echt nee, voordeel wel is dat ze ook niet zakken
E46 is troep ik had mijne ingeruild trouwens, zag dat die later nog voor ¤5200 te koop stond. Nu is ie weg dus neem aan verkocht, zal dan wel ¤5000 geweest zijn maar hebben zeker wel e.e.a. aan moeten repareren. Ik kreeg er qua inruil ¤4000 voor terug dus dat valt wel mee.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:30 schreef rival het volgende:
[..]
bij m,ijn volgende ga ik voor een e46 denk ik
voor dat geld koop je een mooie zwarte cabrioquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik kreeg er qua inruil ¤4000 voor terug dus dat valt wel mee.
E46 is helemaal geen troep. En ziet er itt. de latere BMW producten nog een beetje fatsoenlijk uit (vlgns mij dan. ) Ding heeft echter wel fatsoenlijk onderhoud nodig, maar mijn ooit vervangen achterveren en voorste draagarmen zitten er ook alweer 130K in zonder problemen. Ik heb van 120K tot 275K kms. momenteel, verder geen dingen gehad buiten "normaal onderhoud"; waaronder ik dus ook versta nwe. waterpomp, radiator ed.quote:E46 is troep
Ik kan me er toch wel iets bij voorstellenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 01:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Dak is ingedeukt ..
Is toch gelijk afgescreven dan ?
En wtf 20K .. Wie betaald dat ervoor
Ze zijn niet heel goedkoop inderdaad. Anderzijds, als je een beetje handig bent en je research doet, kun je een eind komen zonder de hoofdprijs te betalen. En zaken slijten natuurlijk.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 10:54 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn zeker mooi, maar hebben best wat onderhoud nodig vind ik hoor. Ja "normaal onderhoud" misschien, maar het zijn vaak die kleine dingetjes waarvan je toch eigenlijk niet verwacht dat ze zo snel stuk gaan. Komt natuurlijk ook deels door de mensen die er nu in rijden, wachten liever even wat langer dan preventief dingen te vervangen maar goed, ik blijf er bij dat de onderhoudskosten van een 2e handse E46 vrij hoog zijn tegenwoordig.
Troep was een grapje natuurlijk
heb je ook al een lijk?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:21 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb net, na 6 jaar, een mooie optie ontdekt. Als je aan de grootlichthandle trekt met contact uit geeft ie 30 sec.ofzo licht. Net genoeg om een lijk in het bos te dumpen dus.
Vanavond ff proberen.
dat kan soms best ff handig zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:21 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb net, na 6 jaar, een mooie optie ontdekt. Als je aan de grootlichthandle trekt met contact uit geeft ie 30 sec.ofzo licht. Net genoeg om een lijk in het bos te dumpen dus.
Vanavond ff proberen.
De follow-me-home verlichting. Kende je die nog niet? Bij de dealer kun je die tijd ook nog wat langer laten instellen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:21 schreef Hyperdude het volgende:
Ik heb net, na 6 jaar, een mooie optie ontdekt. Als je aan de grootlichthandle trekt met contact uit geeft ie 30 sec.ofzo licht. Net genoeg om een lijk in het bos te dumpen dus.
Vanavond ff proberen.
Eerst ff toerenquote:
Die ken ik wel.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De follow-me-home verlichting. Kende je die nog niet? Bij de dealer kun je die tijd ook nog wat langer laten instellen.
Laat ik dan nog maar een inkoppertje doen: ken je dat vakje linksonder, bij je linkerknie, wel?
Yepp sedan ookquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:34 schreef YoshiBignose het volgende:
Hehehehe ja of bij een coupe (weet niet bij sedan/touring) de deur open knop ingedrukt houden dan gaan je ramen open Vind ik altijd wel handig om van te voren even te doen als het warm is, of als je zo krap geparkeerd staat dat je er anders niet uit komt.
Serieus? En die heeft zeker ook follow-me-home verlichting?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:50 schreef Hyperdude het volgende:
Verlichting van de make-up spiegel die uitgaat als je 'm tegen de voorruit duwt of naar de zijruit draait.
Nutteloze functie met nog nuttelozer schakelaars.
Mijn vriendin weet pas sinds kort dat de achterruit apart open kan. Omdat ze 'm per ongeluk open had gemaakt met de AB/sleutel en er op de snelweg "iets" brandde. Dat is ongeveer 30 km na vertrek.
Dat je het stuur kan verstellen heb ik gelukkig nooit verteld.
Bij de E36 kan je de parkeerverlichting aanzetten door meer dan 100KG aan de richtingaanwijzerstaak te hangen.
Ik zou er bijna voor naar buiten lopenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:10 schreef Hyperdude het volgende:
Ding gaat echt zo zwaar dat je de eerste keer denkt dat je 'm af moet breken.
follow-me home verlichting heeft ie volgens mij niet (standaard)
Linker kolom, laatste regel; moet op stuurslot staan staat er. Maar sleutel er uit was vlgns. mij voldoende.
[ afbeelding ]
Ja hoor Je kan het handeltje heel soepeltjes nog een extra keer omhoog/omlaag klikken. Je voelt eerst de klik voor het richtingaangeven en daarboven/onder zit nog een klik voor de parkeerverlichting.quote:
Gewoon, voor de deur in het parkeervak. En dan elke dag wisselen van kant.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 20:27 schreef Hyperdude het volgende:
Nu nog een plaats in NL vinden waar je er wat aan heb.t
Of gewoon lekker origineel laten. Een ouder model wrappen is vooral erg fout en eerder lachwekkend dan ontzagwekkend.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:13 schreef Fer het volgende:
Een E36 moet je wrappen in carbon 3d wrap.
Vind ik ook, hoe ouder hoe mooier in originele staatquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of gewoon lekker origineel laten. Een ouder model wrappen is vooral erg fout en eerder lachwekkend dan ontzagwekkend.
dat wrappen is toch ook niet goedkoop en de auto moet eronder wel gaaf zijn qua roest enzoquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 11:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja maar je gaat een oude auto niet snel opnieuw laten spuiten voor zo'n ¤1500 lijkt me. Dan moet ie verder wel in hele goede staat zijn.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 21:11 schreef jitzzzze het volgende:
Als je geen gloednieuwe hebt, met ///M pakket, doe er dan alsjeblieft niets aan. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk als je erin gaat rijden.
je was op vakantie naar Azië toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 13:00 schreef Maharbal het volgende:
O hai guyz
Binnenkort maar 's de auto (illegaal) uit de stalling en de bende een beetje losrijden. God wat mis ik rijden in dat ding.
Dan kan 'ie erna weer 4 maanden in de stalling, ugh.
Yes, sinds april. Nu weer terug.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 16:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je was op vakantie naar Azië toch?
Daar kwam ik paar dagen terug pas achterquote:Op donderdag 2 augustus 2012 16:34 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Die ken ik wel.
En die in de armleuning ook
Hell yeahquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:52 schreef Mikkie het volgende:
Wees welkom Goede reis gehad?
Ik ga misschien morgen maar weer eens m'n auto poetsen. Wordt wel eens tijd Remstof vreet aan de velgen maar vooral de binnenkant is een flinke stofzooi.
quote:Op zondag 5 augustus 2012 10:15 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Hell yeah
Ik stond in Bangkok ook een paar keer foto's te maken van het gebouw met de BMW reclame, I just had to
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Was gelul natuurlijk bowner kansloze discussies altijd op GOT.
Ik zat zelf in het ene hotel dat hoger is dan genoemd reclamehotelquote:
Welke is dat dan?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 13:40 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik zat zelf in het ene hotel dat hoger is dan genoemd reclamehotel
Heuj, heul niet. Die is lager.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet erg bijzonder, behalve het uitzicht maar dat heb je na 1 keer ook wel gezienquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef Bowny het volgende:
Ik drink wel eens een drankje in de Skybar van 't Lebua.....25 euro per whiskietje lol. Maar het hotel is wel een klasse apart
Bij Baiyoke lunch ik graag, helemaal bovenin....800 baht meen ik, erg veul Russen, maar goed....
De drankjes in de skybar zijn inderdaad achterlijk duur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:08 schreef Bowny het volgende:
Ik drink wel eens een drankje in de Skybar van 't Lebua.....25 euro per whiskietje lol. Maar het hotel is wel een klasse apart
Bij Baiyoke lunch ik graag, helemaal bovenin....800 baht meen ik, erg veul Russen, maar goed....
Ik heb zeker een uitgebreide tripreport geschreven, maar dan wordt het wel meteen zo heel erg privé he sinds alles daar zo duidelijk op staatquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 14:16 schreef Bowny het volgende:
Nee, ben nu in NL, wellicht volgende maand nog een weekje!
Kunnen we ergens nog een tripreport van jou terugvinden?
3.5quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 17:45 schreef Maharbal het volgende:
Ontopic dan: net ff bij de E46 wezen kijken. Zo smerig als de tering uiteraard, maar het was accu vastkoppelen en meteen weer starten. M'n radio deed het ineens ook weer .
Ff een wasbeurt gegeven, kleine 50km gereden en de banden weer naar 3,5BAR opgepompt. Nu kan 'ie wel weer 4 maanden blijven staan ( )
Dat voorkomt dat de banden vierkant worden, althans het remt het af.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:45 schreef Hyperdude het volgende:
Je bent er toch niet Off-Road mee geweest?
Ik had ergens gelezen dat dat niet optimaal was voor het onderstel, kan het alleen even niet terugvinden. Nouja, en voor 4 maanden hoeft het natuurlijk niet. Ik heb er vandaag na 4 maanden weer even mee gereden, en de banden waren na een aantal kilometers weer netjes rond, voorzover ze ervoor al iets 'plat' waren.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 19:52 schreef Mikkie het volgende:
Overigens, Haarbal, je kunt de auto ook op blokken zetten natuurlijk. Al weet ik weer niet of dat goed is voor je vering + dempers...
Hoe kan je olietemp na 50km nog niet goed zijn?quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:01 schreef Hyperdude het volgende:
Mijn mooiweer bak pomp ik tot 3,2 bar oid in de winter (die dingen mogen/kunnen niet harder)
Staat meestal stil van eind oktober tot eind maart oid. 20 km op een strakke 80 km weg en iedere trilling is weg.
Na 50 km is mijn olietemp nog maar nauwelijks op niveau.
In de winter kan ik me daar iets van voorstellen, maar onder 'normale' omstandigheden? Ik reed 's in een S6 met olietemperatuurmeter, en die olie was zelfs na een km of 9 gewoon netjes op temperatuur.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef Hyperdude het volgende:
11 liter olie duurt even om op te warmen (oude 911 ). Mijn garage vindt mijn 2x25 km snelweg per dag voor de BMW eigenlijk te weinig om fatsoenlijk warm te worden. Mn. in de winter.
Mijn thermostaat was van de winter kapot bij -15, moet je nagaan . Blij dat ik die vrij vlot vervangen heb.quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 21:11 schreef Hyperdude het volgende:
11 liter olie duurt even om op te warmen (oude 911 ). Mijn garage vindt mijn 2x25 km snelweg per dag voor de BMW eigenlijk te weinig om fatsoenlijk warm te worden. Mn. in de winter.
is zo weer rond hoor...quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 20:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook nog een setje vierkante banden in de garage liggen. Is dat nog op te lossen of kan ik die wegpleuren?? Zit nog zat profiel op en zijn m+s dus wel handig voor in de winter.
zolang je geen bobbels aan de zijkanten ziet is het canvas nog goed....quote:Op woensdag 8 augustus 2012 09:08 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb er een tijdje in gereden, is niet prettig. Had ze toen ook ff harder opgepompt en toen even stukje mee rijden, leek iets minder toen, maar kwam weer terug. Is het verder niet gevaarlijk?
fixxen, lassen of polyesteren..quote:Op dinsdag 7 augustus 2012 23:15 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb enkele weken terug schade gereden aan mijn E46 320TD.
Hoe zouden jullie het aanpakken? Een gloednieuwe bumper? Op de sloop op zoek naar een gebruikte? Of zijn er ook andere mogelijkheden? Laatst had iemand erover dat ze het ook kunnen lassen maar lijkt mij echt geen gezicht
Sinds het ongeval laat mij temp sensor constant -40C zien, af en toe stijgt het naar +5C, soms blijft het weer hangen op -20C. Ik denk dat de sensor ergens op de snelweg ligt
Via realoem gezocht maar niks kunnen vinden.
Schade:
[ afbeelding ]
Fantastisch .quote:Op woensdag 8 augustus 2012 18:47 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
fixxen, lassen of polyesteren..
Huh? een mooie compact?quote:Op woensdag 8 augustus 2012 19:36 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik zou meteen je hele front vervangen voor de coupe versie ofzo, heb je de eerste mooie compact
Waarom vind ik er op realoem niks over terugquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef Gokhan03 het volgende:
Je hebt bij je bumper aan de linker en rechterkant een sensor. Ene is voor de temperatuursensor en de andere ben ik even vergeten. Waarschijnlijk zit de stekker los en anders even proberen om het schoon te maken.
Mn 323ti staat ook vaker voor de deur sinds ik motor heb. Scheelt me een hoop geld jonge met 14 liter maak ik 240 km
Wacht maar tot 't kouder wordtquote:Op woensdag 8 augustus 2012 23:05 schreef Gokhan03 het volgende:
Je hebt bij je bumper aan de linker en rechterkant een sensor. Ene is voor de temperatuursensor en de andere ben ik even vergeten. Waarschijnlijk zit de stekker los en anders even proberen om het schoon te maken.
Mn 323ti staat ook vaker voor de deur sinds ik motor heb. Scheelt me een hoop geld jonge met 14 liter maak ik 240 km
Ja dit is een van de sensors. Dus eentje met een steeltje en de ander was een platte metalen sensor. Als ik het goed heb was die bedoeld voor de airco zodat die niet onder X graden wordt geactiveerd.quote:Op donderdag 9 augustus 2012 00:25 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Waarom vind ik er op realoem niks over terug
Of is dit 'm?
http://realoem.com/bmw/sh(...)=65_0489&hg=65&fg=70
ja dus... morgen even kijken hoe die vast gezet moet worden, ben bang dat de bevestigingsplekken ook kapot zijn.
Hahah ik heb in de winter gelesd toen het -4 wasquote:
quote:If your car equip with navigation, please do not purchase this cable.
Zag gisteren nog zo´n Smart Roadster rondtuffen. Geinig bakkie.quote:Op zondag 12 augustus 2012 23:15 schreef mitchelll0181 het volgende:
* mitchelll0181 is stiekem aan het rondkijken voor een Smart voor woon werk verkeer
Die IQ heb je toch ook als Aston Martin? Ja dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 00:00 schreef YoshiBignose het volgende:
Wel een gedrocht Ik rij nu een Toyota iQ... dat is pas schattig haha en beter dan een smart. Valt me alles mee eerlijk gezegd en lekker cruisen door binnenstad/files met de CVT.
Sparen nu voor de volgende BMW
edit: huh heeft die smart roadster achterwielaandrijving?!
Nice Ik heb m'n iQ ook verlaagd (eibach) nu rijdt ie bijna als een E30 moet ook alleen nog knappe velgen (en banden) zoeken. Heb je toevallig nog wat liggen voor Toyota rival? is 4 steeks met max offset van 7.5 dacht ik...quote:Op maandag 13 augustus 2012 09:38 schreef rival het volgende:
ik heb em maar ffies omlaag gebracht
[ afbeelding ]
grappigquote:Op maandag 13 augustus 2012 12:57 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nice Ik heb m'n iQ ook verlaagd (eibach) nu rijdt ie bijna als een E30 moet ook alleen nog knappe velgen (en banden) zoeken. Heb je toevallig nog wat liggen voor Toyota rival? is 4 steeks met max offset van 7.5 dacht ik...
ja snap ik, zal stukken beter rijden...quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Too small
Ja grappig maar verbetert het rijgedrag AANZIENLIJK. iQ staat standaard best wel hoog vreemd genoeg. Nu echt met piepende banden door elke bocht, bridgestone es ofzo ECHt vet slechte banden ook een takken herrie.
Ja maar heb een zwarte iQ dan staat zwarte velgen niet echt eerlijk gezegd en heb nu al 15" velgen eronder dus heb liever wat groter, 17" bijv.
Alleen kijken krijg ik al claustrofobie van maar het is wel een leuk karretjequote:Op maandag 13 augustus 2012 13:15 schreef YoshiBignose het volgende:
iQ is kleiner maar wielkasten niet, er kan standaard 18" onder zonder aanpassingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geinigquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:15 schreef YoshiBignose het volgende:
iQ is kleiner maar wielkasten niet, er kan standaard 18" onder zonder aanpassingen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zit echt verbazingwekkend ruim binnen je zult versteld staan. Rij een keer langs met je 7 dan wisselen we van auto Maar goed genoeg Toyota gelul haha.quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Alleen kijken krijg ik al claustrofobie van maar het is wel een leuk karretje
Wat is er met je E23 gebeurd dan?quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:32 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je zit echt verbazingwekkend ruim binnen je zult versteld staan. Rij een keer langs met je 7 dan wisselen we van auto Maar goed genoeg Toyota gelul haha.
bij de jaarlijkse keuring bleek hij niet baas genoeg voor een 7quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er met je E23 gebeurd dan?
Die heb ik ook nog 2 wegenbelastingvrije auto's dusquote:Op maandag 13 augustus 2012 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er met je E23 gebeurd dan?
quote:Op maandag 13 augustus 2012 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
bij de jaarlijkse keuring bleek hij niet baas genoeg voor een 7
zolang die goed warm is gereden kan zo een motor best wat hebben lijkt mij. Plus aan te weinig onderhoud zal het niet liggenquote:Op maandag 13 augustus 2012 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Dat zou kunnen, heb ik geen idee van, die betrouwbaarheid.
Je moet bij zo'n leasert ook geluk hebben. Je hebt volgens mij twee groepen rijders: de jonge kerel die dat ding compleet aftrapt, en de jonge, hippe vrouw die graag een BMW wil rijden, maar niet vol doortrapt. Zo'n diesel moet je hebben, dan kun je er nog wel wat bij zetten
Het werkt! Simpele mp3-speler eraan gehangen en uiteindelijk een kabeltje in Duitsland besteld via eBay, want Amazon bezorgde dit artikel niet in NL . Hoe dan ook, voor iets meer dan vijf tientjes, nu een prima oplossing! Alleen het kabeltje dat nu uitkomt in de asbak nog eens goed wegwerken. Maar dat moet ik met de kabel van m'n dashcam ook nog steeds...quote:Op zondag 12 augustus 2012 22:26 schreef Mikkie het volgende:
Iemand ervaring met een AUX-aansluiting in een E46?
Zag dit op Amazon:
http://www.amazon.com/BMW(...)00XM/ref=pd_sxp_f_pt
Voor 30 euro thuisbezorgd, dat valt mee. Geen geklungel met Densions die niet altijd goed werken. Lekker onder de middentunnel door leggen en dan laten uitkomen in de bak onder de armsteun. Prima oplossing denk ik. Moet ik alleen nog een goede mp3-speler kopen die erop aangesloten kan worden
Same. Niet handig om 250 te rijden als het brandstoflampje al brandt. Ik belandde uiteindelijk ergens midden in de nacht bij een huis in een dorp in Duitsland met de vraag: "Entschuldigung, gibt es hier auch ein tankstelle? Ich habe keine benzin mehr"quote:Op zondag 19 augustus 2012 23:07 schreef Mikkie het volgende:
Maar als je voor zuinig gaat, moet je sowieso geen 123d, maar een 116d of een 118d kopen. Dat scheelt wel. Want zuinige mensen gebruiken de pk's meestal toch niet .
Of: de tank was leeg en het was krap aan tot de volgende pomp. Best slim eigenlijk. Ik weet nog wel dat mijn teller ooit op vier streepjes stond terwijl ik 160 reed en er geen pomp in zicht was, dat was niet zo handig
1 seriequote:Op maandag 20 augustus 2012 21:26 schreef Fer het volgende:
Als Turquaz zijn Golf zat is bouwt ie vast wel ooit een 130d, met rechte pijpen.
Ik heb er al eens 64 liter in gekregen, dus het kan ergerquote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb ook ooit gehad die - - - - aangaf, toen ik ging tanken kon er 62l in terwijl de specs max. 63l zeggen dus eigenlijk zat er nog een liter....
waarom, er zit toch een filter tussenquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:40 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb er al eens 64 liter in gekregen, dus het kan erger
En nu wachten tot de eerste roept dat het slecht is om je tank leeg te rijden
Bij een diesel zou ik dat inderdaad iets minder snel doen. Veel hogere compressie, gaat veel sneller stuk.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:44 schreef rival het volgende:
[..]
waarom, er zit toch een filter tussen
Heb ik ook wel eens last van Ga je toch rustiger van rijden....quote:Op maandag 20 augustus 2012 21:12 schreef YoshiBignose het volgende:
Heb ook ooit gehad die - - - - aangaf, toen ik ging tanken kon er 62l in terwijl de specs max. 63l zeggen dus eigenlijk zat er nog een liter....
Een diesel moet je niet leeg rijden inderdaad. Dit soort akkefietjes gebeuren me meestal als ik niet oplet. Dan brandt dat lampje al even en ben ik er aan gewend...waarschuwingseffect is dan weg . Gelukkig nog nooit helemaal leeg gestaan, want dan rij ik inderdaad een dieselpomp van 1.500 euro aan gort.quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb gelezen dat het voor een diesel heel wat schadelijker kan zijn dan benzine. Jij hebt toch een diesel mikkie? Tssk tssk SLOEBER gewoon op tijd tanken, desnoods op de snelweg
Dan zit je toch ook met het zweet in je bilnaad achter het stuur?quote:Op dinsdag 21 augustus 2012 12:07 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens last van Ga je toch rustiger van rijden....
[ link | afbeelding ]
De ergste keer was de dag dat ik hem in ging ruilen voor de Z4 (dit was de e92). Toen moest ik nog +- 10 km naar de dealer en sprong die op ---- Maar toen kwam ik er achter dat er na ---- nog zeker voor 10 km rustig rijden in zitquote:Op dinsdag 21 augustus 2012 18:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dan zit je toch ook met het zweet in je bilnaad achter het stuur?
Heb het eens gehad met een Focus: bij elke 200 meter filerijden deed de BC er een km af, en reed ik uiteindelijk ook op dieseldampen... Dat was geen pretje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |