abonnement Unibet Coolblue
pi_114234734
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”
pi_114234845
Laatste post vorig deel:

quote:
Op zondag 15 juli 2012 16:04 schreef Dumbless het volgende:
Oh ja, die angst voor dat ze met een ander iets gaat doen... dat is inherent bewijs van dat je nog totaal niet over d'r bent. Je moet je focussen op het los laten van haar -> jezelf redenen geven dat je beter af bent zo..................................

Dat klopt inderdaad. Maar zelf ben ik net zo hard bezig met andere meiden. Beetje hypocriet.
Snap alleen niet hoe me ex over alles zo makkelijk kan zijn. Vorige keer dat we uit elkaar waren
greep ze gelijk naar de fles en de drugs en lag nachten te huilen naar haar zeggen.
Nu gaan de gesprekken vooral over haar lichamelijke klachten die destijds ook al in het spel waren.
Verder zegt ze niet veel. Ene kant beter, Ene kant best wel kut.
Weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Zou best gewoon weer normaal contact willen hebben.
Hoeft niet eens veel te zijn. No hard feelings at the moment tegen over elkaar
  zondag 15 juli 2012 @ 17:55:10 #3
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114236432
Repost vorige topic, aangezien die al snel gesloten was:

quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2012 16:25 schreef MrMonkeyman het volgende:
Maandje geleden gedumpt omdat ik blijkbaar te lief was... Kende haar pas 3 maanden, 1 maandje gedate, waren echt heftig verliefd, maar toen het serieus begon te worden krabbelde ze terug. Heb me echt klote gevoeld toen en ben toen ook heel erg aan mezelf gaan twijfelen. Vooral omdat ze me telkens vertelde dat ik te lief voor haar was en dat ze mij niet verdiende.

Ze had al een keer eerder een relatie gehad van drie jaar, maar was een knipperlichtrelatie en kerel had haar ook niet echt goed behandeld. Was sinds september mee uit, maar hij viel haar nog steeds lastig ( berichtjes sturen in het holst van de nacht, 's nachts aanbellen bij haar thuis, etc.). Naderhand had ze nog twee andere jongens gedate, maar dat duurde telkens ook nog geen maand. Achteraf gezien was dit ook een teken aan de wand, maar in het begin vertelde ze me dat het bij mij compleet anders was omdat ze bij mij alles leuk vond en geen twijfels had...

Enfin, ik behandelde haar gewoon zoals ik bijna iedereen gewoon behandel die ik aardig/leuk vind en kreeg nog steeds van haar te horen dat ik te lief was. Heel klote om te horen aangezien ik het gewoon doodnormaal vond. Ik vroeg ook een keer hoe zij het dan vond dat ik haar behandelde en toen zei ze dat ik haar gewoon netjes behandelde en met respect. Het is ook weer niet dat ik als een schoothondje achter haar aanliep en op alles ja zei. Ik heb het ook met heel veel andere mensen besproken en kreeg ook telkens te horen dat ik er gewoon niks aan kon doen (wat ze me toen ook vertelde toen ze me dumpte). Wel klote natuurlijk aangezien je desondanks nog steeds sterk aan jezelf gaat twijfelen, vooral omdat "het ligt niet aan jou, maar aan mij" wel het meest gehoorde dumpverhaaltje is.

De vraag blijft alleen af en toe nog in mijn hoofd spoken: ben ik inderdaad te lief?

Het is gebeurd. Kan er niks meer aan doen. Ik wilde het gewoon ff kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114237957
quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2012 17:55 schreef MrMonkeyman het volgende:
Repost vorige topic, aangezien die al snel gesloten was:

[..]

De chicks in het hedendaagse leven willen liever een badboy die niet afhankelijk is van haar,
Heb dit ook zelf ondervonden. Ze vinden het niet spannend genoeg. Weet niet goed hoe ik het moet formuleren. Maar het komt er op neer dat meisjes liever iemand hebben die hun als het ware een beetje afstoten zodat zij moeite moeten doen. Ligt niet aan jou. Naja misschien deels hoe je het hebt aangepakt. Maar daarvan moet je leren. Zelf kan ik dit advies ook hard gebruiken maar het is aardig moeilijk,
pi_114239048
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:37 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

De chicks in het hedendaagse leven willen liever een badboy die niet afhankelijk is van haar,
Heb dit ook zelf ondervonden. Ze vinden het niet spannend genoeg. Weet niet goed hoe ik het moet formuleren. Maar het komt er op neer dat meisjes liever iemand hebben die hun als het ware een beetje afstoten zodat zij moeite moeten doen. Ligt niet aan jou. Naja misschien deels hoe je het hebt aangepakt. Maar daarvan moet je leren. Zelf kan ik dit advies ook hard gebruiken maar het is aardig moeilijk,
Meer dan genoeg leuke meiden die niet van badboys houden.. Volgens mij moet je filteren op de wat meer volwassen meiden/vrouwen :). Ik snap wel waar jij op doelt, zowel mannen als vrouwen vinden een voetveegje onaantrekkelijk.. ;)
pi_114239429
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Charcot het volgende:

[..]

Meer dan genoeg leuke meiden die niet van badboys houden.. Volgens mij moet je filteren op de wat meer volwassen meiden/vrouwen :). Ik snap wel waar jij op doelt, zowel mannen als vrouwen vinden een voetveegje onaantrekkelijk.. ;)
Klopt. Maar dan heb ik het vooral op de "nieuwe" generatie.
Zelf ben ik 19 en ook van het oude boekje. Maar aangezien ik dan de enige in een dozijn ben
is het vrij moeilijk om voor mij/ons een betrouwbaar iemand te vinden aangezien een hoop van de meisjes toch nog jan en allemaal liggen te batsen als je met elkaar aan het scharellen ben. Zelf vind ik het nogal onrespectvol en als ik ook daadwerkelijk iemand leuk vind ga ik niet met andere afspreken omdat ik daar simpelweg geen behoefte aan heb.
  zondag 15 juli 2012 @ 19:44:47 #7
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114240353
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:06 schreef Charcot het volgende:

[..]

Meer dan genoeg leuke meiden die niet van badboys houden.. Volgens mij moet je filteren op de wat meer volwassen meiden/vrouwen :). Ik snap wel waar jij op doelt, zowel mannen als vrouwen vinden een voetveegje onaantrekkelijk.. ;)
Oh nee, een voetveeg ben ik alles behalve. Als ik het er niet mee eens ben zeg ik dat ook gewoon. Ik snap dat er inderdaad van die vrouwen zijn die van badboys houden, maar dat zijn vaak niet de vrouwen waar ik op val. Ik had ook niet echt het gevoel dat ze daarvoor ging, ik was wel verbaasd toen tijdens de eerste date; ik had toen restaurant geregeld en betaald. Ze was helemaal hoteldebotel omdat geen jongen dat ooit voor haar had gedaan. Toch wel frappant als je een drie jarige relatie met iemand hebt gehad. Zo waren er nog meer van dat soort dingen.

quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 18:37 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

De chicks in het hedendaagse leven willen liever een badboy die niet afhankelijk is van haar,
Heb dit ook zelf ondervonden. Ze vinden het niet spannend genoeg. Weet niet goed hoe ik het moet formuleren. Maar het komt er op neer dat meisjes liever iemand hebben die hun als het ware een beetje afstoten zodat zij moeite moeten doen. Ligt niet aan jou. Naja misschien deels hoe je het hebt aangepakt. Maar daarvan moet je leren. Zelf kan ik dit advies ook hard gebruiken maar het is aardig moeilijk,
Neuh, dat dacht ik in het begin ook. Maar ze is juist op me gevallen omdat ik haar juist zo goed behandelde. Probleem is denk ik voornamelijk geweest dat toen het serieus begon te worden ze daar nog niet aan toe was. Wat wel raar is aangezien ik wel al haar broers, vriendinnen en moeder heb ontmoet en de dag voordat ik eigenlijk werd gedumpt nog door haar was uitgenodigd om mijn verjaardag bij haar te vieren. Haar vrienden maakten toen nog een grap omdat ze met mij het wel langer vol hield dan met die andere jongens. Toen lachte ze nog en zei ze dat het inderdaad langer was. Ze had ook tegen me gezegd dat ze bang was om twijfels te krijgen, dat ze niet wist hoe ze zich zou voelen over paar maanden etc. Denk ook dat dat kwam omdat haar lange relatie gewoon niet echt goed is verlopen. Het feit dat ik nu al de derde jongen op een rij ben binnen nog geen half jaar zegt voor mij ook wel genoeg.

Ik heb wel een hele leuke tijd met haar gehad, maar de manier waarop die is beëindigd en waarom is gewoon minder.

Soms heb je het gevoel dat iemand gek op je is. Maar achteraf blijkt die persoon gewoon gek te zijn.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114240497
quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:44 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Neuh, dat dacht ik in het begin ook. Maar ze is juist op me gevallen omdat ik haar juist zo goed behandelde. Probleem is denk ik voornamelijk geweest dat toen het serieus begon te worden ze daar nog niet aan toe was. Wat wel raar is aangezien ik wel al haar broers, vriendinnen en moeder heb ontmoet en de dag voordat ik eigenlijk werd gedumpt nog door haar was uitgenodigd om mijn verjaardag bij haar te vieren. Haar vrienden maakten toen nog een grap omdat ze met mij het wel langer vol hield dan met die andere jongens. Toen lachte ze nog en zei ze dat het inderdaad langer was. Ze had ook tegen me gezegd dat ze bang was om twijfels te krijgen, dat ze niet wist hoe ze zich zou voelen over paar maanden etc. Denk ook dat dat kwam omdat haar lange relatie gewoon niet echt goed is verlopen. Het feit dat ik nu al de derde jongen op een rij ben binnen nog geen half jaar zegt voor mij ook wel genoeg.

Ik heb wel een hele leuke tijd met haar gehad, maar de manier waarop die is beëindigd en waarom is gewoon minder.

Soms heb je het gevoel dat iemand gek op je is. Maar achteraf blijkt die persoon gewoon gek te zijn.
Heel herkenbaar. Maar dan nog, dan zou ze de rest van der leven alleen moeten blijven. Want stel dat de volgende jongen haar ook verkeerd behandeld, dan krijgt ze weer twijfels. Zoiets het risico nemen. Volgens mij kon ze het ook niet beter treffen met jou dus ergens wel bullshit.
  zondag 15 juli 2012 @ 19:55:35 #9
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114240824
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:48 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Maar dan nog, dan zou ze de rest van der leven alleen moeten blijven. Want stel dat de volgende jongen haar ook verkeerd behandeld, dan krijgt ze weer twijfels. Zoiets het risico nemen. Volgens mij kon ze het ook niet beter treffen met jou dus ergens wel bullshit.
Tsja. Ik heb haar gewoon behandeld zoals ik voelde zoals ik haar moest behandelen. Ik weet niet of ze het beter had kunnen treffen; ik weet wel dat ze nu echt eens goed moet gaan nadenken over zichzelf. Maar dat had ze zelf ook al aangegeven. Voordat ze mij had leren kennen was ze ook niet op zoek naar iemand, maar toen we aan de praat raakten en na de eerste date vertelde ze me dat ze het met mij wel wilde proberen omdat het zo goed ging. Het ging ook echt heel goed en het kwam ook van beiden kanten. Hebben echt veel met elkaar afgesproken. Misschien iets té veel van het goede, wie weet.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114240890
quote:
7s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:55 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Tsja. Ik heb haar gewoon behandeld zoals ik voelde zoals ik haar moest behandelen. Ik weet niet of ze het beter had kunnen treffen; ik weet wel dat ze nu echt eens goed moet gaan nadenken over zichzelf. Maar dat had ze zelf ook al aangegeven. Voordat ze mij had leren kennen was ze ook niet op zoek naar iemand, maar toen we aan de praat raakten en na de eerste date vertelde ze me dat ze het met mij wel wilde proberen omdat het zo goed ging. Het ging ook echt heel goed en het kwam ook van beiden kanten. Hebben echt veel met elkaar afgesproken. Misschien iets té veel van het goede, wie weet.
Zoals ik het begrijp hebben jullie geen ruzie. Dus wat je wel kan doen is even op een lager pitje verder gaan. Iets minder initiatief nemen en haar lichtelijk jaloers maken.
pi_114240981
' Soms heb je het gevoel dat iemand gek op je is. Maar achteraf blijkt die persoon gewoon gek te zijn.'
:D :')
  zondag 15 juli 2012 @ 20:00:56 #12
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114241039
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp hebben jullie geen ruzie. Dus wat je wel kan doen is even op een lager pitje verder gaan. Iets minder initiatief nemen en haar lichtelijk jaloers maken.
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:57 schreef SilentHunterNL het volgende:

[..]

Zoals ik het begrijp hebben jullie geen ruzie. Dus wat je wel kan doen is even op een lager pitje verder gaan. Iets minder initiatief nemen en haar lichtelijk jaloers maken.
Neuh, want ik wil sowieso niet verder en zij ook niet. Omdat ze al een keer eerder een knipperlichtrelatie heeft gehad wilde ze dat niet nog een keer. Ik ben sowieso vertrouwen kwijt. Wil misschien nog wel vrienden blijven, maar voel me gewoon gebruikt. Dan ga ik liever op zoek naar een ander iemand. Ben nu alleen sterk aan het denken gezet over mezelf.

quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Charcot het volgende:
' Soms heb je het gevoel dat iemand gek op je is. Maar achteraf blijkt die persoon gewoon gek te zijn.'
:D :')
Bitches be crazy. Je wilt niet weten wat voor verhalen ik allemaal van mensen heb gehoord; een jongen wiens vriendin bekende dat ze al twee maanden met een andere jongen bezig was op de dag dat ze elkaar twee jaar kenden...

[ Bericht 0% gewijzigd door MrMonkeyman op 16-07-2012 13:15:06 ]
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114241087
quote:
6s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:00 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

[..]

Neuh, want ik wil sowieso niet verder en zei ook niet. Omdat ze al een keer eerder een knipperlichtrelatie heeft gehad wilde ze dat niet nog een keer. Ik ben sowieso vertrouwen kwijt. Wil misschien nog wel vrienden blijven, maar voel me gewoon gebruikt. Dan ga ik liever op zoek naar een ander iemand. Ben nu alleen sterk aan het denken gezet over mezelf.

[..]

Bitches be crazy. Je wilt niet weten wat voor verhalen ik allemaal van mensen heb gehoord; een jongen wiens vriendin bekende dat ze al twee maanden met een andere jongen bezig was op de dag dat ze elkaar twee jaar kenden...
''

Kill that mothafuckin bitch befor it makes babies
pi_114243120
Hij kwam net mijn dochter terugbrengen. Ik verstijfde letterlijk. Kwam geen woord meer uit. Voel me echt gebroken. En het is nog mijn eigen schuld ook. Geloofde dat hij diep van binnen nog die lieve jongen was, zit er blijkbaar helenaal naast.
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 15 juli 2012 @ 20:55:31 #15
215849 MrMonkeyman
( ͡° ͜&#
pi_114243593
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:46 schreef LaLouchi het volgende:
Hij kwam net mijn dochter terugbrengen. Ik verstijfde letterlijk. Kwam geen woord meer uit. Voel me echt gebroken. En het is nog mijn eigen schuld ook. Geloofde dat hij diep van binnen nog die lieve jongen was, zit er blijkbaar helenaal naast.
Vertel. Vorig topic was eerste keer dat ik hier postte dus ken het verhaal nog niet
( ͡° ͜ʖ ͡°)
pi_114243757
quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Vertel. Vorig topic was eerste keer dat ik hier postte dus ken het verhaal nog niet
Dit :)
Ben ook wel benieuwd.
Heb wel een paar posts gelezen maar weet niet wat er allemaal speelt
pi_114245516
quote:
15s.gif Op zondag 15 juli 2012 20:55 schreef MrMonkeyman het volgende:

[..]

Vertel. Vorig topic was eerste keer dat ik hier postte dus ken het verhaal nog niet
Het hele verhaal?

Ok in een notedop dan. Mijn ex en ik hebben het huis van mijn ouders gekocht voor heel goedkoop, de afspraak was dat mijn moeder dan tijdelijk even bij ons bleef wonen in afwachting van eigen woonruimte. Dit hebben we duidelijk afgesproken, hij was het daar volledig mee eens. We woonde nog geen 3 maanden in dat huis of hij zette me voor het blok. Kies maar of ik eruit of je moeder. Toen heb ik gezegd ga jij maar dan, aangezien hij bij zijn ouders terecht kon en mijn moeder nergens. Dit in de veronderstelling dat dat tijdelijk.zou zijn. Hij wilde echter meteen scheiden, maar ondernam geen actie daartoe. Heb hem een maand geleden gezegs of je gaat het nu regelen of we gaan praten en kijken wat er te redden valt. Hij koos het laatste. Dat zijn we nu aan het doen, na maanden stilte. We hebben een paar x gepraat en sex gehad. Maar hij blijft me al stront behandelen. En nu weet ik het allemaal niet meer. Thats my story :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 15 juli 2012 @ 21:34:19 #18
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114245770
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 19:59 schreef Charcot het volgende:
' Soms heb je het gevoel dat iemand gek op je is. Maar achteraf blijkt die persoon gewoon gek te zijn.'
:D :')
Haha,

Als ik het niet had meegemaakt had ik het erg grappig gevonden, nu vind ik het vooral een waarheid als een koe!

Die ex van mij is gewoon totaal gestoord, daar kom ik steeds meer achter! Never again!
pi_114245840
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:34 schreef sawadie het volgende:

[..]

Haha,

Als ik het niet had meegemaakt had ik het erg grappig gevonden, nu vind ik het vooral een waarheid als een koe!

Die ex van mij is gewoon totaal gestoord, daar kom ik steeds meer achter! Never again!
Goed zo :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 15 juli 2012 @ 21:35:42 #20
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114245863
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Goed zo :)
Nu jij nog! ;)
pi_114246147
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:35 schreef sawadie het volgende:

[..]

Nu jij nog! ;)
Nou inderdaad. Zou blij zijn als het zover was. Sjongejonge wat blijf ik hangen. Zeg mezelf steeds dat ik verder moet gaan, maar lukt nog niet. Hij hoort me niet zo te behandelen. Ik verdien respect. Dat is mijn mantra tegenwoordig. Hoop dat als ik dst vaak genoeg zeg ik het ga geloven :p
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 15 juli 2012 @ 21:43:06 #22
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114246319
quote:
1s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:39 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Nou inderdaad. Zou blij zijn als het zover was. Sjongejonge wat blijf ik hangen. Zeg mezelf steeds dat ik verder moet gaan, maar lukt nog niet. Hij hoort me niet zo te behandelen. Ik verdien respect. Dat is mijn mantra tegenwoordig. Hoop dat als ik dst vaak genoeg zeg ik het ga geloven :p
Ken het hoor! Maar ik ben er gelukkig helemaal klaar mee. Wat een bitch is het gebleken zeg! Gewoon niet de waarheid willen horen en kiezen voor het wegrennen. Nou ren maar weg, ik hoop dat ze alle 7 sloten tegelijk in rent! Gatverdamme :P

En idd, blijf niet hangen. Hij wil echt niet terug hoor, hij wil gewoon tijd winnen en vind het wel mooi zo. Als hij sex wil ben je er toch wel toch?
pi_114246578
Nou niet meer. Besloten dat ik dat niet meer ga doen. Ik zou alleen niet weten waar hij tijd voor wil winnen. Makes no sense. Maargoed ga iig viorlopig ff rust van hem houden. Ga hem voorlopig niet opzoeken. Hij zuigt me volledig leeg.

Maar goed om te horen dat het zo goed met je gaat :D
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 15 juli 2012 @ 21:51:39 #24
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_114246798
quote:
0s.gif Op zondag 15 juli 2012 21:47 schreef LaLouchi het volgende:
Nou niet meer. Besloten dat ik dat niet meer ga doen. Ik zou alleen niet weten waar hij tijd voor wil winnen. Makes no sense. Maargoed ga iig viorlopig ff rust van hem houden. Ga hem voorlopig niet opzoeken. Hij zuigt me volledig leeg.

Maar goed om te horen dat het zo goed met je gaat :D
Gaat nog helemaal niet goed hoor, maar heb keihard besloten dat het over is...Ik ga nu loslaten, maar dan ook echt. Geen gezeik, geen contact en geen eromheengedraai meer.

Als ik dat eenmaal heb gedaan gaat het vanzelf wel beter met me! Maar PM staat altijd open lalouchi!
pi_114246920
Zoals ik al vertelde weer contact via de app.
Vorige week wenste ze me nog dood en zojuist dit:

Zij: Mis je me nog een beetje
Ik: Haha
Zij: Is dat een ja xD?
Ik: Dat is een wat je er zelf van maakt
Zij; Haha je mist me dus wel:$
Zij: :D
Zij: <3
---- Ik reageer bewust niet.
Zij: Oke dan niet balzak xD

Die denkt dat het na ff een gezellig whatsapp praatje weer goed is.
Ze heeft wel bekend dat ze me mist. En met niemand anders wat gedaan te hebben.
Opzich voelt het contact ook wel goed. Maar meer dan dat wil ik absoluut niet.
Dat moet ik haar nog ff duidelijk maken denk ik :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')