abonnement Unibet Coolblue
pi_124793190
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
Punt is denk ik dat ze geen ''houden van'' gevoelens heeft voor Will denk ik..dat is puur lust. Maar daar komt ze maar niet overheen. Haar man is blijkbaar not as good ;) Maar daar houdt ze dan weer van ookal zou ze dat misschien niet willen.
Ik heb juist echt het idee dat ze bij Will zou zijn als ze geen kinderen had en niet met Peters campagne en de media-aandacht zat. Maar hoe dat precies zit wordt vast nog wel een keer duidelijk (hoop ik).

quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:39 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik weet niet wat ik daarvan moet vinden. Hopelijk houden ze dit soort 'schattige' thematiek alleen voor deze keer. De reden dat ik TGW waardeer is vooral doordat het inhoudelijk een sterke serie is, in ieder opzicht. Dergelijke 'comic reliefs' heeft het niet nodig, en zie ik meer als een zwakte. Krijg je in dit topic ook van die reacties als

[..]

En dit zonder dat het inhoudelijke verhaal begrepen wordt. Vaak verkloten schrijvers het ook wanneer dit soort artefacten belangrijk worden, en wordt het verhaal rommelig verteld.
Ik kan de humor in TGW vaak juist wel waarderen. Het is tot nu toe altijd subtiel genoeg gedaan om niet ten koste van het verhaal te gaan. Zolang het de serie niet gaat overheersen en ze zich niet verlagen tot die standaard geforceerde opmerkingen en voor lul zet comedyhumor, vind ik het prima.

Ik begrijp trouwens niet helemaal waarom je denkt dat iemand die een 'character x was leuk' opmerking maakt de aflevering verder niet begrepen heeft?
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_124793489
Ik vind Robin juist helemaal niets. Maar ik denk dat misschien Cary en Kalinda wel een firm samen beginnen en dat het dan Kalinda vs. Robin wordt. (En Cary vs. Alicia.) Maar meestal bij dit soort verhaallijnen gebeurt er dan uiteindelijk helemaal niets bij TGW.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:13:17 #153
300718 Kenju
Say It!!??
pi_124793523
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:04 schreef Mry het volgende:

Ik kan de humor in TGW vaak juist wel waarderen. Het is tot nu toe altijd subtiel genoeg gedaan om niet ten koste van het verhaal te gaan. Zolang het de serie niet gaat overheersen en ze zich niet verlagen tot die standaard geforceerde opmerkingen en voor lul zet comedyhumor, vind ik het prima.

Ik begrijp trouwens niet helemaal waarom je denkt dat iemand die een 'character x was leuk' opmerking maakt de aflevering verder niet begrepen heeft?
Je begrijpt niet wat ik bedoel. Maar daarvoor moet je wellicht ook Suits kijken (best een aanrader trouwens). Ik vind de humor in TGW nu ook gewoon goed gedaan. Maar het moeten geen schattige stukjes worden die opzichzelf gezien kunnen worden. Dat was dat serieuze gezicht van Robin nu wel. Het diende verder geen groter doel.

In het topic van Suits zie je veel mensen die het verhaal niet snappen, en het zelfs niet interesseert en alleen maar comments plaatsen als 'character x was leuk'. Alsof ze de serie meemaken als 'blablabla juridische term blablabla, hee lekker wijf, blablabal, haha dat typische gedrag weer', waarbij 'blablabla' ook echt niets anders is dan dat voor hun, terwijl dat het echte verhaal is.

Deels komt dat ook doordat in Suits het verhaal wat rommelig verteld wordt de winterstop niet op een juist tijdstip komt en het schattige gedrag van bepaalde personages die als een soort van comic relief moeten dienen, altijd terug moèt komen. Dit houdt de ontwikkeling van de characters en het verhaal en de serie als geheel erg tegen. TGW Heeft deze zwakte niet. Ondanks dat het inhoudelijk best uitgebreid is, wordt altijd alles zeer goed verteld.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_124794334
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:13 schreef Kenju het volgende:

[..]

Je begrijpt niet wat ik bedoel. Maar daarvoor moet je wellicht ook Suits kijken (best een aanrader trouwens). Ik vind de humor in TGW nu ook gewoon goed gedaan. Maar het moeten geen schattige stukjes worden die opzichzelf gezien kunnen worden. Dat was dat serieuze gezicht van Robin nu wel. Het diende verder geen groter doel.

In het topic van Suits zie je veel mensen die het verhaal niet snappen, en het zelfs niet interesseert en alleen maar comments plaatsen als 'character x was leuk'. Alsof ze de serie meemaken als 'blablabla juridische term blablabla, hee lekker wijf, blablabal, haha dat typische gedrag weer', waarbij 'blablabla' ook echt niets anders is dan dat voor hun, terwijl dat het echte verhaal is.

Deels komt dat ook doordat in Suits het verhaal wat rommelig verteld wordt de winterstop niet op een juist tijdstip komt en het schattige gedrag van bepaalde personages die als een soort van comic relief moeten dienen, altijd terug moèt komen. Dit houdt de ontwikkeling van de characters en het verhaal en de serie als geheel erg tegen. TGW Heeft deze zwakte niet. Ondanks dat het inhoudelijk best uitgebreid is, wordt altijd alles zeer goed verteld.
Ik had het inderdaad niet goed begrepen dan. Hier wordt ook vaak over grappige momenten en karakters gepraat (zoals bijv. Elsbeth Tascioni) dus ik dacht dat je daar commentaar op leverde. En het serieuze gezicht van Robin vond ik dus erg grappig maar dat hoeft niet elke aflevering nee.

Suits heb ik nog nooit gezien maar ik ga de titel onthouden voor als ik een keer door mijn series heen ben.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:31:16 #155
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_124803350
Suits hoor ik wel vaker positieve verhalen over, maar ik kijk er al zo veel :P

Vind de humor bij TGW altijd erg goed gedaan. Het is niet teveel aanwezig, en er worden geen grapjes geforceerd puur om ''grappig'' over te komen. Bepaalde personages ( zoals Elsbeth en Kalinda ) brengen vaak iets meer humor, maar dat zit dan meer in de tekst of in hun gezichtsuitdrukking. Ik heb eigenlijk nog nooit het gevoel gehad dat ze ons ''gemaakte'' humor in het gezicht gooien om zo minder aandacht te vestigen op het ( morele ) verhaal. Zelfs het gezicht van Robin vond ik niet storend. Het hoeft niet elke week terug te komen maar in de voorgaande afleveringen hebben we ook andere kanten van haar gezien en naar mijn mening zijn haar gezichtsuitdrukkingen een van de sterkste kanten van het karakter/de actrice. Die scene dat ze met Kalinda dat motel in gaat _O_

Sowieso vind ik de mix van drama en humor erg goed gedaan bij TGW. Echt een perfecte balans. De laatste series die dat hadden ( van series die ik kijk ) was Gilmore Girls en in mindere mate Grey's Anatomy en Bones. Maar TGW staat daarbij wel stipt op 1.

Het drama vind ik ook altijd geweldig. Altijd erg interessant, maar nooit over-the-top. Geen hele grote dramatische gebeurtenissen ; maar vooral emotionele drama. Veel realistischer. Beste drama op TV vind ik het momenteel echt wel. Alleen begin van seizoen 4 was zwakker dan normaal ( en dat had met Nick te maken ). Daarnaast heb ik hem altijd genoemd als beste drama. Zo goed uitgewerkt. Kan eeuwen praten over deze serie :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  maandag 22 april 2013 @ 13:06:34 #156
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125595274
Seizoen alweer bijna weer voorbij, volgende week alweer de laatste :(

Paar goede afleveringen weer achter de rug. Begin die Robyn steeds leuker te vinden, past goed in de serie. Alleen jammer dat Kalinda echt geen scenes meer met Alicia heeft. En benieuwd hoe het gaat met Cary's firm and of Alicia misschien mee gaat op den duur, etc. Maar dat zal in seizoen 5 wel duidelijk worden. De finale lijkt te gaan draaien rondom Alicia/Will/Peter...en ik hoop dat ze geen van beiden kiest. Maar het is vrij duidelijk dat ze altijd voor Peter kiest..voor haar kinderen, etc. Anders voelt ze zich weer schuldig..

En Nancy Crozier is altijd leuk O+ ''My mum has one just like it''! Of hoe ze de rechters allemaal weet te beinvloeden met haar '' New to the court '' act.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_125639904
Nancy Crozier is inderdaad altijd leuk. Die 'I love that..... my mum has one just like it!' opmerking maakt ze in seizoen 1 ook een keer over Alicia's jasje :P

Ik baal wel echt dat de volgende aflevering alweer de laatste van het seizoen is! Ik denk dat Will nog een keer gaat proberen om Alicia bij Peter weg te krijgen, maar ik denk niet dat het gaat lukken. En ik ben benieuwd of Alicia en Kalinda besluiten om met Cary mee te gaan. Alicia leek deze aflevering wel heel erg ontevreden met de gang van zaken bij Lockhart Gardner. Maarja het is TGW en ze proberen je vaak op het verkeerde been te zetten.

Ik vond het ook leuk bedacht dat al die gesprekken over arbeidsvoorwaarden de secretaressen op ideeën brachten.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 23 april 2013 @ 15:33:35 #158
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125641560
Klopt ja, van Nancy, dat ze die opmerkingen vaker maakt. Ik bedoelde het ook algemener, als in dat ze het vaker zegt :) Past goed bij haar karakter :)

TGW is altijd goed om de fans te laten geloven dat er iets ''groots'' gaat gebeuren en het dan vlak voordat het gebeurd toch anders aan te pakken of het gewoon precies hetzelfde te houden als dat het was. Dan doen ik bijvoorbeeld op de triangle tussen Alicia, Peter en Will. Het is vrij duidelijk ( in mijn mening in ieder geval ) dat Alicia bij Peter eindigt. Elke keer blijven ze de Will fans hoop geven dat ze met hem wat begint maar de enige keer dat dat ook gebeurde was in seizoen 3, en toen voelde ze zich meteen schuldig en ging het gauw weer terug naar de normale gang van zaken.

Zo ook met de firm nu. Er zal heus wel wat gebeuren, maar de makers willen dat we denken dat Alicia ontevreden is en daarom mee gaat met Cary. Ik HOOP het wel, maar ik denk dat ze toch besluiten haar gewoon bij de firm te houden. Ze is wel vaker ontevreden geweest, en toch blijft ze. Alicia komt in de verleiding, maar als puntje bij paaltje komt houdt ze niet van de veranderen in haar leven. En haar kids staan voorop.

Promo laat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_125924449
Wie heeft de finale al gekeken?
Ik zag toch niet aankomen dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  dinsdag 30 april 2013 @ 23:55:15 #160
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125929292
Zag het ook niet aankomen. Dacht dat Will er zou staan. Ik dacht niet dat de schrijvers het in zich hadden om zo'n grote stap te zetten. Blij dat ze dat wel gedaan hebben. Er waren wel wat hints door het seizoen heen natuurlijk, maar ik dacht altijd dat ze toch wel daar zou blijven. Alicia is niet zo van de verandering.

Verder een erg goede finale. Die Patty Nyholm is altijd geweldig, en nu steeds dat heen en weer rennen tussen de rechtzalen, en elke keer van tactiek verwisselen..haha, geweldig.

Jammer dat ze nog steeds geen echte keuze tussen Will en Peter heeft gemaakt, maar ik gok dat ze voor Cary koos omdat ze dan Will niet meer elke dag ziet. Zoiets. Of dat hij niet meer haar baas is natuurlijk. Ze kiest in ieder geval voor haar carriere.

Dat Peter zou winnen zag ik wel aankomen. Maar ik denk niet dat hij wist van de fraude die gepleegd was door de campaign, dat kon je wel aan hem zien. Hij heeft echt geprobeerd op een eerlijke manier te winnen, dus ik vind dat hij wel enorm is veranderd sinds seizoen 1. Maar ik hoop niet dat Alicia bij hem eindigt. Gok het wel..heet niet voor niets ''the good wife''.

Cary/Kalinda :( Maar dat komt wel goed. Robyn/Kalinda was ook weer leuk ^^

Kijk uit naar volgend seizoen! Cary/Alicia/Robyn(?) vs Kalinda, Will & misschien Diane als ze nog niet bij haar nieuwe baan is begonnen.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_125930315
ik denk dat Will Alicia wel weer zo ver krijgt dat ze terug komt, zonder dat hij weet dat ze van plan was te vertrekken. Hij zal wel in actie komen na het gesprek met haar moeder
pi_125933734
Ik denk wel dat dit betekent dat Alicia voor Peter heeft gekozen en dat ze zo afstand neemt van Will. Ik hoop alleen dat deze overstap niet betekent dat we minder Kalinda te zien krijgen.

Peter wist denk ik inderdaad niet van de Fraude, maar ik vond het wel een klein beetje slap dat hij er geen beslissing over wilde maken. Gelukkig won hij uiteindelijk zo ruim dat het zonder die fraude ook wel gelukt was.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:06:10 #163
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125935642
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 00:22 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik denk dat Will Alicia wel weer zo ver krijgt dat ze terug komt, zonder dat hij weet dat ze van plan was te vertrekken. Hij zal wel in actie komen na het gesprek met haar moeder
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop ook dat Kalinda niet in de achtergrond verdwijnt maar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_125936688
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop ook dat Kalinda niet in de achtergrond verdwijnt maar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt leuk *O*
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
  woensdag 1 mei 2013 @ 12:14:06 #165
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_125937477
quote:
0s.gif Op woensdag 1 mei 2013 11:42 schreef Mry het volgende:

[..]

Klinkt leuk *O*
Link naar een van de twee interviews waar ik het in de spoilers over heb : http://www.thedailybeast.(...)alinda-and-more.html
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_126004535
beter!
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:21:14 #167
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_128112586
'The Good Wife' Promotes Zach Grenier To Series Regular

"The Good Wife" has added Zach Grenier as a series regular.

Grenier has played David Lee, the head of Lockhart/Gardner's family law practice, since Season 1 of the CBS drama.

CBS Television Studios tweeted news of the promotion.

CBSTVStudios twitterde op donderdag 20-06-2013 om 20:00:12 He's here to stay! Zach Grenier has joined #TheGoodWife as a series regular! http://t.co/l68vio50mN reageer retweet
"The Good Wife" ended Season 4 with a major twist: Alicia (Julianna Margulies) decided to leave Lockhart/Gardner with Cary (Matt Czuchry) and start their own rival law firm.

Though Will (Josh Charles) and Diane (Christine Baranski) have lost two very important members of the firm, at least they still have David on their side.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:49:11 #168
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_128113105
Nice :)
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 11:50:28 #169
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_128113123
!!! Go 49-ers !!!
  woensdag 3 juli 2013 @ 03:54:37 #170
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_128525659
Nieuwe gezichten voor The Good Wife



Ben Rappaport, Juliet Rylance en Melissa George gaan de cast aanvullen in terugkerende rollen.

SPOILER: Korte rolomschrijvingen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat niet heel veel spannends in, maar voor wie verrast wil worden toch even een spoilertje.
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 12 juli 2013 @ 16:41:33 #171
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_128877071
quote:
Jess Weixler Returning To 'The Good Wife' Season 5

Jess Weixler is returning to "The Good Wife." A rep for the series confirmed that the actress will be back for the CBS legal drama's Season 5.

Weixler joined the cast during "The Good Wife" Season 4 as Robyn Burdine, a new investigator at Lockhart/Gardner. The character, a foil to Kalinda (Archie Panjabi), proved popular and appeared in six episodes.

Bron
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  vrijdag 12 juli 2013 @ 19:28:51 #172
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_128883332
Goed nieuws, was een leuk karakter!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 16:07:25 #173
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_129509196
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van TVGuide. Niet echt spoilers, maar meer casting nieuws en een beetje info over welke kant ze opgaan met seizoen 5. Ik kijk vooral uit naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 11:50:23 #174
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_130589682
SPOILER: Kijk eens wie er ook terug komt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
  zaterdag 31 augustus 2013 @ 10:35:15 #175
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_130666185
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2013 11:50 schreef BrainOverfloW het volgende:
SPOILER: Kijk eens wie er ook terug komt
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*
Yay!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')