Ik zie dat ze hem inmiddels aangepast hebben, hij ging vanaf Zwolle recht omlaagquote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:28 schreef ReisT het volgende:
Het lijntje op dat kaartje is wat onnauwkeurig ingetekend maar loopt toch echt niet via Deventer.
Ik denk dat het niet anders wordt dan het nu al is. Ze delen nu natuurlijk ook al stukken infra.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:06 schreef MaxMark het volgende:
Hoe gaat dat eigenlijk als bv. Arriva de stoptreinen tussen Groningen en Zwolle gaat doen en óf NS óf Arriva veroorzaakt een verstoring op het traject? Is dat gewoon pech gehad voor de andere vervoerder, of zitten daar, in enige vorm, consequenties aan?
Heeft vast ook met eisen van de verschillende provincies te maken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:43 schreef Brembo het volgende:
[..]
Waarom wel Groningen - Zwolle aanbesteden maar Leeuwarden - Zwolle niet?
Kostendekkingsgraad.. Zwolle-Leeuwarden heeft veel te weinig markt om vier keer per uur te rijden. Als je de IC's en sprinters qua eigenaar opsplitst kan je 's avonds en 's ochtends vroeg geen combiproduct 2x per uur meer rijden waardoor er óf in de dienstverlening gesneden moet worden óf er veel geld bij moet en waarschijnlijk een beetje van beiden.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:35 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heeft vast ook met eisen van de verschillende provincies te maken.
Daar mogen we Alstom voor bedanken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:51 schreef James1988 het volgende:
Er zijn een aantal trajecten waar de baanvaksnelheid 160 km/h is. Onder andere tussen Schiphol en Den Haag, tussen Eindhoven en Venlo, de Hanzelijn, en nog een paar plekken. Ook vrijwel al het rollend materieel van NS is geschikt voor 160 km/h.
Er wordt slechts 140 km/h gereden, omdat de specificaties van het beveiligingssysteem dusdanig zijn opgesteld dat harder niet kan. Soms wordt er bij proefritten 160 gereden, dan is het beveiligingssysteem uitgeschakeld ("ATB-code blauw").
Waarvoor, precies? De basis voor ATB-EG is overgenomen van de Amerikanen en aangepast aan Nederlandse eisen en wensen.quote:
Waar zijn ze bang voor? Dat ik in het rond ga bazuinen over hun nieuwste diepgeheime project voor een trein die rijdt op een atoomreactor waardoor hij geruisloos, en gratis, gelijkvloers, en zonder overwegen, of ook maar wissels, aan 876 km/h door gans Europa zal kunnen scheuren, maar dat de radioactieve afvalstaven ehmm.. "ergens" blijven?quote:Ja, ik ga uitdrukkelijk en onvoorwaardelijk akkoord met bovenstaande vertrouwelijkheidsverplichting.
Ja ja, en anonieme Fles wordt toch aan de hoogste boom opgeknoopt als hij wat over Het Onderzoek verteltquote:Hallo Fles, ouwe melkkoe van ons,
Als lid van het klantenpanel voor NS Hispeed willen we graag uw mening [..]
Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 5 minuten en deelnemen gebeurt anoniem.
1 | Dr_Flash Ingevuld: ja |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |