abonnement Unibet Coolblue
pi_115319215
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
Rome is gewoon een goed historisch drama..niet te vergelijken met een cultserie als Spartacus met non stop bloederig geweld en seks in beeld :D
Bloederig geweld zit ook TOTAAL niet in een serie als Dexter. Mijn fout!
Snap je punt overigens wel, maar het lijkt me niet echt een kleinzerig persoon gezien de series die haar al zijn voorgeschoteld.
pi_115322577
The Newsroom, vind ik trouwens ook een prachtige serie. Goed geschreven en geproduceerd.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_115326631
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef UltraBrain het volgende:

[..]

Vond ze prachtig, maar had ze al op TV gezien.
Dus dacht al aan "the Tudors" maar die krijgt veel slechte recensies.
The Tudors is echt totaal niet slecht. Mijn moeder van 67 was helemaal verslaafd. Net als ik trouwens.

Je zou ook eens in de richting van de meer vrouwenseries kunnen kijken zoals bijvoorbeeld Parenthood en Brothers & Sisters. Beide heel volwassen series over mensen met volwassen kinderen dus waarschijnlijk kan ze daar wel wat mee als moeder zijnde.
Spoilers!
pi_115326719
quote:
0s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 23:59 schreef UltraBrain het volgende:

[..]

Kan dat wel eens proberen. Zijn meer allemaal losstaande afleveringen toch? Zonder cliffhangers of een algemeen verhaal?
Er zit een heel groot algemeen verhaal in al deze series en ze zijn ook niet vies van cliffhangers :N
Ja doei.
pi_115327569
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 00:02 schreef UltraBrain het volgende:

[..]

Vond ze prachtig, maar had ze al op TV gezien.
Dus dacht al aan "the Tudors" maar die krijgt veel slechte recensies.
The Borgias, over een criminele paus. Zal de oudere generatie wel aanspreken en is zeker geen slechte serie. Subs staan op bierdopje
pi_115339602
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

The Tudors is echt totaal niet slecht. Mijn moeder van 67 was helemaal verslaafd. Net als ik trouwens.

Je zou ook eens in de richting van de meer vrouwenseries kunnen kijken zoals bijvoorbeeld Parenthood en Brothers & Sisters. Beide heel volwassen series over mensen met volwassen kinderen dus waarschijnlijk kan ze daar wel wat mee als moeder zijnde.
OK, Tudors ga ik downloaden, thanks! :)
pi_115339623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 10:37 schreef planethugo het volgende:

[..]

The Borgias, over een criminele paus. Zal de oudere generatie wel aanspreken en is zeker geen slechte serie. Subs staan op bierdopje
Heeft ze al gezien en vond ze inderdaad een prachtige serie. (ik ook trouwens)
pi_115340880
Meer mensen die Alphas volgen? Ik ben blij dat het tweede seizoen is begonnen, toffe serie :)
pi_115341231
Alphas ga ik eens aan beginnen, klinkt wel tof :)

Ep 1 van Go On, de nieuwe serie met Matthew Perry is ook te downloaden. Zal wel weer een flop worden, maar ik ga toch eens kijken.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 9 augustus 2012 @ 16:56:47 #135
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_115342243
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Nickske1912 het volgende:
Meer mensen die Alphas volgen? Ik ben blij dat het tweede seizoen is begonnen, toffe serie :)
Zeker wel.
Ben benieuwd wat het verhaal van Stanton verder is.
Burnt to the core but not broken
pi_115345434
Iemand een linkje naar een stukje info over Alphas? Ik heb even internetgehandicapt op t moment.
Spoilers!
  donderdag 9 augustus 2012 @ 19:15:33 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_115346692
quote:
1s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 18:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Iemand een linkje naar een stukje info over Alphas? Ik heb even internetgehandicapt op t moment.
http://www.imdb.com/title/tt1183865/plotsummary
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_115354357
Thanks!
Spoilers!
  vrijdag 10 augustus 2012 @ 04:03:10 #139
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_115369139
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:36 schreef Tim86 het volgende:
Ep 1 van Go On, de nieuwe serie met Matthew Perry is ook te downloaden. Zal wel weer een flop worden, maar ik ga toch eens kijken.
Ik vond hem best aardig, maar ben bang dat deze het ook niet al te lang uit houd. Dan kan hij altijd nog een uitgebreidere rol krijgen in The Good Wife :)
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_115369810
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:26 schreef JDx het volgende:
Weinig nieuws onder de zon dus, volg al 32 series inmiddels (nouja 30, 2 zijn gecancelled), maar de koek is op, dus maar begonnen met Pretty Little Liars.
Waar haal je de tijd vandaan om 32 series te volgen :D .

Ik volg nu alleen nog maar Awkward en The Lying Game. Helaas zijn er geen series meer zoals The O.C. of One Tree Hill.
pi_115370211
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 07:49 schreef Devv het volgende:

[..]

Waar haal je de tijd vandaan om 32 series te volgen :D .

Ik volg nu alleen nog maar Awkward en The Lying Game. Helaas zijn er geen series meer zoals The O.C. of One Tree Hill.
Nou opzich is het niet moeilijk om veel series te volgen. De ene helft in de zomer periode en de andere helft in de winter periode. Verder komt de ene aflevering op maandag andere op dinsdag etc.

Dus als je elke dag een aflevering van 45-60 min kijkt kan je best veel series volgen
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
pi_115374755
Ja precies, een paar series zijn van september tot april (Community, Big Bang e.d. waarvan veel maar 20 minuten zijn), paar korte series van januari tot maart (Californication, Shameless en House of Lies bijv), wanneer een paar langlopende series vaak een korte break hebben. En paar series van mei t/m augustus (Suits e.d.).

Zeg maar 15 per seizoen, vaak stuk of 5 komen uit op donderdag of vrijdag, die kijk ik op vrijdagavond of in het weekend en dan elke dag nog 1 of 2 over, nou dat is nog geen uur tv kijken, vaak onder het eten ofzo.
pi_115379290
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 16:30 schreef Nickske1912 het volgende:
Meer mensen die Alphas volgen? Ik ben blij dat het tweede seizoen is begonnen, toffe serie :)
Eerste twee afleveringen gekeken, en vond het gewoon te slecht om door te kijken. Wellicht dat het vervolg beter was, aangezien het kennelijk toch interessant was om een tweede seizoen te maken, maar ik vond er geen flikker aan. Heb ik niet vaak bij series die ik serieus aan begin.

Misschien dat het nu beter is, maar ik heb geen zin meer om er weer aan te beginnen. Misschien als de ratings flink naar boven gaan.
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:32:54 #144
9859 crew  Karina
Woman
pi_115387079
Net de eerste aflevering van Continuum gekeken. Ik vond het wel om aan te zien. En, tenminste SciFi, wat al eerder gepost werd zag ik, daar zijn er niet zoveel van. En met cancerman uit X-Files ^O^

Er valt natuurlijk nog niet zo heel veel over te zeggen na 1 aflevering, dus ik kijk het even aan. Het concept vind ik op zich wel leuk, ik houd wel van series met tijdreizigers.

Op een of andere manier vind ik het in de verte op Sarah Connor Chronicles lijken.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Forum Admin vrijdag 10 augustus 2012 @ 17:36:08 #145
35723 crew  GGMM
pi_115387241
http://www.imdb.com/title/tt2243973/

Ben benieuwd; kan echt wel tof worden _O_
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_115387273
Die Mikkelsen ziet er iig heel eng uit :') :@
Ja doei.
pi_115403264
Ik heb alle films van Hannibal gezien dus zo'n serie vind ik zeker de moeite waard om te kijken. Bedankt om het even te melden deze ga ik zeker onthouden :D
  Moderator vrijdag 10 augustus 2012 @ 22:57:54 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_115403403
Oe die Hannibalserie lijkt me ook tof. Even in de gaten houden. Beetje Profiler-achtig als ik de omschrijving lees.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_115405220
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 08:41 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Nou opzich is het niet moeilijk om veel series te volgen. De ene helft in de zomer periode en de andere helft in de winter periode. Verder komt de ene aflevering op maandag andere op dinsdag etc.

Dus als je elke dag een aflevering van 45-60 min kijkt kan je best veel series volgen
Ik ben gestopt met het volgen van nieuwe series. Ik ga pas kijken als het aanslaat bij het grote publiek. Er is niets hinderlijker dan een serie die al na één seizoen afgekapt wordt. Ik heb gewoon niet zoveel tijd om te kijken, dus ik moet efficiënte keuzes maken.
pi_115409064
Hoe komt het eigenlijk dat: Het tijdperk met series zoals 24, Lost, Prison Break, Jericho, Heroes, Dexter etc. allemaal tegelijkertijd hebben we helaas achter ons gelaten. is gebeurd?

Je kunt mij niet vertellen dat 24, Lost en bijv Prison Break op dit moment minder verdienen puur aan DVD sales ivg met 'nieuwere' crap series?

Huidige kwaliteit van series is echt gewoon poep, met name 'verhaal' series. Echt gewoon kut!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')