abonnement Unibet Coolblue
pi_499684
quote:
Op 27 november 2000 23:08 schreef Tinkerbell het volgende:
En omhoog met dat kreng!

Na vanavond heb ik een missie: Bianca eruit! En gauw!!!!!


Ik sluit me hierbij aan.
Na dat al weken achterlijke steenkolenmarine Engels schrok ik mij vanmiddag de pokke.

Ging ze plots in het Duits!!

MENSCH!!!

Voor mijn verdere mening over deze ANNIE:

http://www.fokforum.nl/showtopic/23824

pi_499687
Bianca = kruising BB1-Bianca + BUS1-Tessa
  dinsdag 28 november 2000 @ 01:18:45 #128
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_499690
quote:
Op 28 november 2000 01:17 schreef Moor het volgende:
Bianca = kruising BB1-Bianca + BUS1-Tessa
En bedankt Moor!

Ik was haar bijna vergeten...

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_499702
Haar vergeten??

Wordt nog steeds, als ik een HTM-bus voorbij hoor rijden, gillend wakker.

[Dit bericht is gewijzigd door Coos op 28-11-2000 01:31]

  dinsdag 28 november 2000 @ 01:35:53 #130
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_499707

die stem, ik hoor hem gewoon weer...

Gaat het dan nooit over?

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_499718
Wat heb je, Sanne, gooi het er maar uit joh, gewoon huilen, en er over pràààten..... !!
(eigenlijk met hoofdletters)
pi_499725
Mag ik ff vertellen dat ik stiekem verliefd was op tessa uit de bus!! ze was en topwijf en ik vind het niet tof dat jullie haar nu afkraken
pi_499864
En ik wil het hier over Bianca hebben

Weg met Bianca!

  dinsdag 28 november 2000 @ 08:39:30 #134
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_499869
quote:
Op 28 november 2000 08:30 schreef Tinkerbell het volgende:
En ik wil het hier over Bianca hebben

Weg met Bianca!


Dat dacht ik gisteravond voor het eerst.
Weg met Bianca. Maar van de andere kant, dan wordt het zo leeg daarbinnen, want ik wil Ferdie en Georgie ook al weg.
Ben te zaai voor een signature
pi_499874
quote:
Op 28 november 2000 08:39 schreef Roache_ het volgende:
Dat dacht ik gisteravond voor het eerst.
Weg met Bianca. Maar van de andere kant, dan wordt het zo leeg daarbinnen, want ik wil Ferdie en Georgie ook al weg.
jah! ik D8 gister perzies het zelfde! WEG met bi-anca!

ennuh dat het langzamerhand steeds leger word... das toch de bedoeling ?

http://www.punksquad.nl - Het eerste Nederlandse online punk magazine - Sinds 2000
pi_499969
INDERDAAD.......MOVEN MET DIE BITCH..
pi_499987
Ik vind haar eigenlijk wel sympathiek (op haar gebruik van engelse stopwoordjes na).
Ze probeert Ferdi te troosten, en dat helpt. Hij moet bij íemand terecht kunnen met zijn verdriet over Hieke, want bij Hieke kan dat tenslotte niet. Dat Hieke Bianca verkeerd begreep en dacht dat zij de schuld kreeg, in plaats van puur dat Bianca bedoelde dat Hieke wéét dat Ferdi het moeilijk heeft met zijn gevoelens voor Hieke, is niet de fout van Bianca. Over Hieke en haar gedrag kan ik nog veel zeggen, maar dat moet niet in dit topic. Bianca zei het misschien niet zo handig, maar ze bedoelde het mijns inziens goed.

Bianca is tóp

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
  dinsdag 28 november 2000 @ 10:17:15 #138
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_500014
quote:
Op 28 november 2000 10:07 schreef MiepMiep het volgende:
Ik vind haar eigenlijk wel sympathiek (op haar gebruik van engelse stopwoordjes na).
Ze probeert Ferdi te troosten, en dat helpt. Hij moet bij íemand terecht kunnen met zijn verdriet over Hieke, want bij Hieke kan dat tenslotte niet. Dat Hieke Bianca verkeerd begreep en dacht dat zij de schuld kreeg, in plaats van puur dat Bianca bedoelde dat Hieke wéét dat Ferdi het moeilijk heeft met zijn gevoelens voor Hieke, is niet de fout van Bianca. Over Hieke en haar gedrag kan ik nog veel zeggen, maar dat moet niet in dit topic. Bianca zei het misschien niet zo handig, maar ze bedoelde het mijns inziens goed.

Bianca is tóp


Ik ben het best wel met je eens eigenlijk, ware het niet dat Hieke en Ferdie, ondanks hun situatie best wel goed hun eigen boontjes kunnen doppen, maar Bianca kan zich dat niet voorstellen en gaat zich ertegenaan bemoeien. En, dat vind ik nog wel het ergste, meent dat zij hier het alleenrecht op heeft. Zodra ze merkt dat haar goedbedoelde interventie niet nodig is, of zelfs ongewenst, creërt ze wel een situatie waarin zij zich als troostende zalvende vrouwe kan opwerpen, en dat doet ze inderdaad niet echt subtiel. Maar okee, nog een weekje het voordeel van de twijfel. Een half weekje. Tot die tijd gedoog ik haar.
Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 28 november 2000 @ 10:18:51 #139
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_500023
quote:
Op 28 november 2000 08:46 schreef iroQuai het volgende:

ennuh dat het langzamerhand steeds leger word... das toch de bedoeling ?


Ja, maar gedoseerd, en niet in één grote huilbui dat huis half leeg.
Ben te zaai voor een signature
pi_500062
quote:
Op 28 november 2000 10:07 schreef MiepMiep het volgende:
Ik vind haar eigenlijk wel sympathiek (op haar gebruik van engelse stopwoordjes na).
Ze probeert Ferdi te troosten, en dat helpt. Hij moet bij íemand terecht kunnen met zijn verdriet over Hieke, want bij Hieke kan dat tenslotte niet. Dat Hieke Bianca verkeerd begreep en dacht dat zij de schuld kreeg, in plaats van puur dat Bianca bedoelde dat Hieke wéét dat Ferdi het moeilijk heeft met zijn gevoelens voor Hieke, is niet de fout van Bianca. Over Hieke en haar gedrag kan ik nog veel zeggen, maar dat moet niet in dit topic. Bianca zei het misschien niet zo handig, maar ze bedoelde het mijns inziens goed.

Bianca is tóp


Kom op zeg.....
Ze troost oke....daar is nix mis mee....maar ze loopt zich al van het begin af aan overal mee te bemoeien...en met een beetje pech vertelt ze alles verder aan degene waar het om ging.....
Denk nog even terug aan de ruzie tussen kim en Georgie....Georgie lucht zijn hart bij Bianca....de volgende ochtend klept ze alles door aan Kim...
Bianca is nog erger dan Annet....
pi_500138
Bianca is een parasiet...

(nee, niet dé Parasiet. Loopt die trouwens nog rond hier?)

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  Moderator dinsdag 28 november 2000 @ 11:13:08 #142
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_500160
Bovendien heeft al dat getroost van Bianca niet zo gek veel met écht medeleven te maken. Na de de allereerste nominatierondes gaven alle genomineerden het standaard-antwoord: 'wissutwel, hakwel-gedacht." Behalve Bi. Het ongeloof was van haar gezicht af te lezen: " Hè, ik?? Daar snap ik niets van. Ik doe zo ontzettend mijn best!"

Daarna heeft ze er nog een schepje bovenop gegooid, en zich als de sterke man met brede schouders opgesteld.

Volgens mij vindt ze het heerlijk om te troosten, en zich op dat moment de emotioneel sterkere te voelen.

Bianca is gewoon met een survivaltocht bezig, en vergaart kracht uit andermans 'zwakte'.
Het enig wat nog ontbreekt bij haar is een marine-pet. Vroeger is zij er vaak op de stormbaan door anderen heengesleurd, nu zal zij tegenover deze 'wimps' eens laten zien wie er het sterkst is.

(p.s. Geen truckage, van haar site)

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 28-11-2000 11:14]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
  dinsdag 28 november 2000 @ 12:03:56 #143
7770 Fokmeisje
kan best sterk zijn...
pi_500267
Hallo, wat een eer om mijn eerste post het fok! op te sturen! Veel gelezen, nooit gereageerd, maar nu moet het! En wel in dit topic, want Bi-anca is inderdaad vreselijk iritant en het ergste is toch wel dat eeuwige 'lieverd' van der. Aaaaah, wat een stem, wat een bemoeial... Ze lacht altijd het hardst (heb op dit moment de stream aanstaan en hoor mizz Bi overal bovenuit komen. Ze viel bij mij door de mand tijdens het Ed-incident. Toen liet ze zich zo enorm kennen met haar principes, bah! Helaas wordt ze niet meer genomineerd maar ik zie Dees en Koos verveeld naar Bi kijken. Daar moet je toch gek van worden???
I'm blue, ladadee
pi_500482
Bi mag dan willen troosten, maar hoe doet ze dat dan ? Ze blert maar wat, spreekt zichzelf constant tegen en wil bovenal zichzelf horen praten en haar gelijk bewijzen: belerend en ontzettend irritant. Ze luistert absoluut niet, is helemaal niet geïnteresseerd in de ander. Ze stelt geen open vragen, maar vult alles voor de ander in. Ik geloof niet in haar onbaatzuchtigheid.

Bleek heel goed uit haar gesprek met Ferdie. Het geeft ook goed aan wat voor niveau er in dat huis zit, dat niemand haar daarmee confronteert: Meid, je praat bullshit (dat woord begrijpt ze misschien nog wel) in teletubbietaal; misschien teveel Viva's gelezen ?

pi_500505
Volgens mij had Ferdi er wel degelijk iets aan. Dat bleek althans uit zijn opmerking hierover tegen Hieke. Maar goed, wat je ook doet als BB-bewoner, wij hier vinden het toch nooit goed
Ik vind Bianca best een leuke meid. Misschien wat bemoeizuchtig, maar als de bewoners daar last van hebben merken we dat snel genoeg (zoals gisteren met Hieke). En iedere gek heeft zijn gebrek. (En wat BB betreft, het liefst zoveel mogelijk, want anders is het niet interessant meer!)
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_501908
En weer omhoog

Ik zei al, ik heb een missie: Bianca eruit

pi_502011
quote:
Op 28 november 2000 20:48 schreef Tinkerbell het volgende:
En weer omhoog

Ik zei al, ik heb een missie: Bianca eruit


Goh laat ik die missie nu ook hebben.....
Dus hup omhoog maar weer met die Muts...
  dinsdag 28 november 2000 @ 22:16:03 #148
1464 ART
FOK!member
pi_502090
Ik ben het helemaal met MiepMiep eens. Bianca praat er tenminste met Ferdi over en volgens mij heeft die jongen dat hard nodig.
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_502099
Bianca wil alleen zich zelf horen spreken. Dat zogenaamde gehelp en getroost is alleen maar ter meerdere eer en glorie van haar zelf. Een samenhangend verhaal houdt ze niet, ze gebruikt alleen maar gemeenplaatsen en luisteren doet ze al helemaal niet.
Ten koste van alles en iedereen zal ze zichzelf deze rol blijven opleggen en zich zelf op blijven dringen aan iedereen. Ze bemoeit zich met alles en dat gaat alleen maar erger worden.
Helaas is het volgens mij de bedoeling dat Bianca dit spelletje wint.
  woensdag 29 november 2000 @ 01:52:58 #150
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_502424
quote:
Op 28 november 2000 22:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Helaas is het volgens mij de bedoeling dat Bianca dit spelletje wint.
Als het aan mij ligt in ieder geval niet!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')