abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_360513
Ja Jane, Leo had ik ook in gedachte. Maar toch is dat veel onwaarschijnlijker.
Hoewel in groepen... Iedereen kent t pesten op school.
Dit is een heuse who-done-it.

Zojuist PingPongs studie van Leo gelezen in Voer Voor Psychologen (25-9-22.23). hmmm
Bianca? Wie komt er de laatste dagen nog in het kippenhok. Wie zet de vuilnis weg?
Of wordt de groep van buitenaf ingezaaid met argwaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 25-09-2000 23:51]

pi_360916
Omhoog met dit mysterie!
pi_360933
Ik lees net op de streamverslagen dat Darius een manier denkt te weten om uit het huis te ontsnappen zonder dat de regie dat merkt

Hij is éch wel slim, hoor hé!

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator dinsdag 26 september 2000 @ 00:11:57 #154
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_360969
Ik denk dat het tijd wordt dat Alie z'n pilletje inneemt. Die jongen spoort echt niet! Zelden zo'n idioot gezien

Jammer dat hij er donderdag uit moet

Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_361010
Ik gaf hem een kans ik gaf hem 2 kansen ik gaf hem 100 kansen maar hij spoort echt niet Bij de weg ik hoop dat hij geen internet heeft want als hij het fokforum leest gaat ie echt voor zelfmoord
Try anything once, twice to be sure
pi_361494
Ik hoop dat ie wel internet heeft......dan weten we tenminste zeker dat we hem nooit meer ergens terug zullen zien.....
pi_361580
Ik hield het een half uur vol toen MA vanacht met Bianca stond te dansen, daarna trok ik het niet meer.

Wat is het toch met die mensen in dit soort shows (MA, Sjeki, Jop,...) die steeeeeds moeten zeggen dat ze recht voor hun raap zijn, vertellen wat ze wel niet doen/zeggen als iemand anders iets doet/zegt. Zijn ze zo onzeker over zichzelf dat ze ons steeds daarvan moeten overtuigen?

Zijn ze bang dat mensen tot andere conclusies komen als ze hen op hun daden beoordelen?

darwin's rollin' over in his coffin
the fittest are surviving much less often
pi_362223
Let op Ali. Hij laat zich volledig inpalmen door Bianca. Zodra ze 'm heef, maakt ze 'm af. Dit zal zich binnen 48 uur voltrekken.
pi_362224
Ik zie net op de site van BB dat Darius WEL het hoogste aantal punten heeft... qua populariteit... toch vreemd!? Hopelijk blijft ie er toch in!
lekker belangrijk...
  dinsdag 26 september 2000 @ 20:13:23 #160
5783 minke
wat is ze leuk !!
pi_362235
ik vond hem erg tam vanavond na zijn actie douchemuntje, Hummie's preek heeft er wel ingehakt !
nou ja, ik moet toch wat zeggen !
pi_366273
Heeft iemand de spits van vandaag in zijn bezit?
Er staat een leuk columpje over Ali geschreven door die acteur uit goudkust...
Zie pagina waar het overzicht van tv-vandaag en de horoscopen...
Ik wilde hem hier quoten maar ben zo stom geweest de spits in de trein te laten liggen...
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_366365
Zoals hierboven in dit topic gemeld is Ali een rood shirt, een witte broek, zijn slippers, zijn schaar kwijt. Hij blijft de redactie hiervan verdenken. Inmiddels is hij alweer wat kwijt.

quote:
-------------------------------------------
Streamverslag Snof - woensdag 27 september 2000 13:08
WIE HEEFT DE BLISTEX VAN ALI..

Streamverslag door Qt - donderdag 28 september 2000 03:10
03.02 uur De Stem vraagt of Ali de zender van Robin naar de dagboekkamer kan brengen. Ze denken dat er iets mee is. ...>8 knip 8<... Ali vraagt zich af of die gasten via het dak de dagboekkamer in komen.

Qt - donderdag 28 september 2000 07:55
7.55 uur Oppassen met labello van een ander zegt Ali tegen Dees. Voor je het weet heb je herpes genitalus.
Ali blijft dus weer wakker
-------------------------------------------

Uit de labello-opmerking valt te lezen dat Ali door (terechte) smetvrees nu zonder lippencreme zit. Terzijde: de dagboekkamer is bereikbaar via een luik in de lambrizering. Ali's gedrag van de laatste nachten is opvallend: hij wil niet meer slapen zoals Gert in "Voer voor Psychologen" opmerkt". Wat hij vergeet is dat de redactie hem al die tijd in de gaten houdt. Zodra hij indommelt kunnen ze rustig door de gang lopen.
Iets anders merkwaardigs is dat Alie steeds wil weten welke kleur de buitendeur heeft. Droom hij van een rode deur? Is dat het luik waarvoor hij een obsessie heeft?

  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2000 @ 13:20:17 #163
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_366370
quote:
Op 28 september 2000 12:23 schreef Llewella het volgende:
Heeft iemand de spits van vandaag in zijn bezit?
ligt hier, maar heb geen zin om te schrijven en de scanner doet het ff niet. Naar wie moet ik het faxen?
  Moderator donderdag 28 september 2000 @ 13:52:00 #164
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_366468
Lurky, misschien dat dat dit verhaal vanavond, als Ali het huis moet verlaten, een vervolg krijgt. Ali is in staat om bij Beau in de studio opheldering te gaan vragen over zijn verdwenen spullen. Maar *als* het de technici zijn geweest, dan zal VOO deze treiterij natuurlijk nooit toegeven.

En waarschijnlijk wordt vanavond ook duidelijk wat hij nou toch met de kleur van de voordeur heeft... wil hij er iets op schrijven zodra hij het huis verlaat? Wil hij met zijn bloed een of ander teken op de deur smeren (ja 't klinkt idioot, ik fantaseer wat, maar: alles is mogelijk bij Darius momenteel)
Vanavond meer. Tenminste... als Darius moet nokken, maar dat lijdt nauwelijks twijfel.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_366472
quote:
Op 28 september 2000 13:20 schreef SunChaser het volgende:
ligt hier, maar heb geen zin om te schrijven en de scanner doet het ff niet. Naar wie moet ik het faxen?
[edit]Dit was een Xiop nummer... [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Llewella op 28-09-2000 14:49]

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2000 @ 13:59:05 #166
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_366490
Gelukt, haal nummer maar weg en loop naar je fax
pi_366544
quote:
Op 28 september 2000 13:59 schreef SunChaser het volgende:
Gelukt, haal nummer maar weg en loop naar je fax
Nog nix binnen... hoelang duurt dat met die xiop dingen???
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 28 september 2000 @ 14:49:05 #168
6127 Tetelepta
heeft recht op een zitplaats!
pi_366552
Ik Xiop nooit, zal het wel ff scannen en naar je mailen, kan dat?
Op dinsdag 4 juni 2002 17:19 schreef The_Lizard_Queen het volgende: De wereld zit vol met achterlijke mongolen
pi_366555
quote:
Op 28 september 2000 14:49 schreef Tetelepta het volgende:
Ik Xiop nooit, zal het wel ff scannen en naar je mailen, kan dat?
Is ook goed... llewlla@yahoo.com
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  donderdag 28 september 2000 @ 14:55:19 #170
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_366562
quote:
Op 28 september 2000 12:23 schreef Llewella het volgende:
Heeft iemand de spits van vandaag in zijn bezit?
Er staat een leuk columpje over Ali geschreven door die acteur uit goudkust...
Roel Kyvelos

I AM THE GREATEST

Mijn naam is Mohammed Ali.
Wellicht kent u mij niet.
Maar als ik zeg Darius, weet u het waarschijnlijk nog niet.
Ik ben artiest.
Normaliter zing ik, alleen nu een toontje lager.
Ik woon namelijk samen met allemaal intrigantjes.
Is voor mij geen probleem.
Ik ben niet op zoek naar vrienden.
Ik ga winnen.
Het probleem is dat zij mij nu zat zijn en daar hou ik van.
Dus doen we het volgende.
Als ik er nou voor zorg dat ik elke ronde genomineerd word en jullie zorgen dat ik steeds mag blijven.
Dan beloof ik dat ik naast het schrijven van een nummer 1 hit 'I am the irritantste' en het opmaken van 250.000 gulden aan wenkbrauwepileerproducten er persoonlijk een missie van te maken minstens 2 bewoners in een inrichting te doen eindigen.
Het allermooiste zou natuurlijk een zelfmoordpoging zijn.
Dat is pas TV.
Ik kan daar wel voor zorgen.
Ik weet toch zeker dat door al die camera's er altijd iemand op tijd zal zijn om mij te redden.
For I am Darius, I am the greatest.

Ja inderdaad, V. ja.
pi_366567
Mijn dank gaat uit naar verbal!
(En natuurlijk sunchaser voor de al die moeite! )
Ik vond hem wel cool!

[Dit bericht is gewijzigd door Llewella op 28-09-2000 14:59]

"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2000 @ 14:59:52 #172
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_366569
tnx, scheelt weer scannen!
  Redactie Frontpage donderdag 28 september 2000 @ 15:21:34 #173
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_366593
Het {eerste?} anti ali forum!

pub28.ezboard.com/bantialiforum

pi_366600
Als echte Ali-fans moeten we dat forum dus maar ff overspoelen met lofbetuigingen voor Ali.

ALI ROELEERT NOG STEEDS......

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
pi_367629
quote:
Op 28 september 2000 13:18 schreef Lurky het volgende:
Uit de labello-opmerking valt te lezen dat Ali door (terechte) smetvrees nu zonder lippencreme zit.
De opmerking die Ali plaatste over de labello ging het over het delen van een lipcreme door Desiree en Bianca. Of Ali zijn Blistex nog kwijt was werd niet besproken daar...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')