abonnement Unibet Coolblue
pi_114071590


...en we gaan hier weer verder met het spuien van dirt over nare (v)echtscheidingen en breakups van de celebs.

Nog even de meeste recente breuken op een rijtje:

Heidi Klum en Seal
Elle van Rijn en Kaja Wolffers
Sonja Silva en Declan
Debra Messing en Daniel Zelman
Ruud en Estelle Gullit

Sylvie en Rafael van der Vaart (geruchten)



Vorige deel:

Sterren in scheiding #11

Laatste post:

Dit is Larissa de vermeende maîtresse van Sander (de man van Trijntje)



Het gerucht gaat dat er een crisis is ontstaan in het huwelijk van zangeres Trijntje Oosterhuis en Sander van Eeden.

Sander van Eeden zou volgens weekblad Weekend een scheve schaats rijden met Larissa van den Bemt. Larissa is de ex-vriendin van Jakhals Thijs. Zij hebben hun relatie recent verbroken. Thijs en Larissa hebben elkaar een aantal jaren geleden ontmoet toen ze allebei achter de schermen voor RTL Boulevard werkten.

Larissa en Sander zijn momenteel collegas bij de Vara. Zij is redacteur, hij is hoofd informatieve programmas.
  woensdag 11 juli 2012 @ 18:04:54 #2
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114072100
+ deze nog.

quote:
'Antonio Banderas en Melanie Griffith uit elkaar'.

Zijn Melanie Griffith en Antonio Banderas het volgende showbizzkoppel dat uit elkaar gaat?

De 54-jarige actrice werd in Hollywood gefotografeerd door RadarOnline terwijl ze geen trouwring meer om had.

Melanie, die al vijftien jaar getrouwd is met de Spaanse Antonio, had alleen een ring met een diamant om haar vinger. Niet de ring die ze had gekregen ter ere van de verbintenis met de acteur.
In april meldden diverse media dat Antonio was gespot terwijl hij het heel gezellig had met een blondine in een nachtclub in Cancun.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_114073684
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef static het volgende:
+ deze nog.

[..]

:o
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114073740
Wat een regen aan scheidingen :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 11 juli 2012 @ 19:29:09 #5
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114075931
Nog eentje: zo dochter zo moeder:
quote:
Huwelijkscrisis voor Kris en Bruce Jenner
LOS ANGELES - Na 21 jaar dreigt het huwelijk van Kris en Bruce Jenner op de klippen te lopen.

De moeder van Kim Kardashian zou weer contact hebben met haar oude vlam Todd Waterman, weten Daily Mail en The National Enquirer.

Een liefdevol ondertekende e-mail zou oude wonden hebben opengereten bij Bruce Jenner, omdat Waterman de man is met wie Kris Jenner een affaire had toen ze nog was getrouwd met Robert Kardashian.

Naar verluidt zou Kims moeder zelfs zijn uitgegaan met Waterman, wat het liefdesvuur tussen de twee weer heeft aangewakkerd
http://www.nu.nl/achterkl(...)en-bruce-jenner.html
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 19:38:45 #6
240917 Mula
pi_114076335
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Poeke het volgende:
Nog eentje: zo dochter zo moeder:

[..]

http://www.nu.nl/achterkl(...)en-bruce-jenner.html
Volgens mij is dat hele Todd-verhaal alleen maar voor de serie. Geloof er geen bal van.
pi_114082156
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 19:29 schreef Poeke het volgende:
Nog eentje: zo dochter zo moeder:

[..]

http://www.nu.nl/achterkl(...)en-bruce-jenner.html
nou dan weten we ook gelijk wie de biologische vader is van Kloe....want die valt echt buiten de boot...lijkt totaal niet op Kourtney en Kim
pi_114084350
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef sherezade het volgende:

[..]

nou dan weten we ook gelijk wie de biologische vader is van Kloe....want die valt echt buiten de boot...lijkt totaal niet op Kourtney en Kim
Maar ik herken Kloe hier ook niet in
pi_114086209
Mwah, ik denk niet echt dat Khloe een andere vader heeft hoor. Ze lijkt best wel op Robert vind ik. Het is dat Kourtney en Kim allebei erg veel op Kris lijken, maar ik denk echt wel dat het volle zussen zijn hoor. Alleen heeft Khloe wat meer van haar vader en haar zussen lijken dan weer veel meer op hun moeder.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_114086255
quote:
Vera Wang
My Marriage
Has Gone Flaccid


Breaking News
Vera Wang -- wedding dress designer to the stars -- has separated from her husband ... this according to Wang's rep.

The President of Wang's company released a statement saying, "Vera Wang and Arthur Becker have mutually and amicably agreed to separate. They remain devoted parents to their two daughters.”

Wang and Becker married in 1989. So far, it's unclear if either party has filed divorce papers.

63-year-old Wang is estimated to be worth hundreds of millions of dollars -- which could lead to a very complicated divorce.

One item that might become a source of tension -- a $10 million glass-walled home Vera purchased in L.A. last year.

You know what they say about people in glass houses ...
pi_114086355
Is het nationale ga weg bij je man/vrouw dag?
All good things are wild and free.
pi_114086402
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
Mwah, ik denk niet echt dat Khloe een andere vader heeft hoor. Ze lijkt best wel op Robert vind ik. Het is dat Kourtney en Kim allebei erg veel op Kris lijken, maar ik denk echt wel dat het volle zussen zijn hoor. Alleen heeft Khloe wat meer van haar vader en haar zussen lijken dan weer veel meer op hun moeder.
ik was Kloe aan het vergelijken met Robert en toen kwam ik een andere mogelijke vader tegen ;)
pi_114087047
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar ik herken Kloe hier ook niet in
[ afbeelding ]
het postuur zou ze wel van hem kunnen hebben .....
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
Mwah, ik denk niet echt dat Khloe een andere vader heeft hoor. Ze lijkt best wel op Robert vind ik. Het is dat Kourtney en Kim allebei erg veel op Kris lijken, maar ik denk echt wel dat het volle zussen zijn hoor. Alleen heeft Khloe wat meer van haar vader en haar zussen lijken dan weer veel meer op hun moeder.
hmm ik sluit het niet uit, Kim, Kourtney en Robert zijn echt een eenheid.... ik vind haar niet op robert lijken.... Ze is ook erg licht qua huidskleur.en grof en lang gebouwd...
Als het een Jenner zou zijn zou het me ook niet verbazen ... :')
pi_114087155
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef kvd het volgende:

[..]

Maar ik herken Kloe hier ook niet in
[ afbeelding ]
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 22:52 schreef kvd het volgende:

[..]

ik was Kloe aan het vergelijken met Robert en toen kwam ik een andere mogelijke vader tegen ;)
[ afbeelding ]
sorry maar kijk eens naar die 2 mondjes van hun _O- ik zie toch wel een gelijkenis
pi_114087407
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:04 schreef sherezade het volgende:

[..]

het postuur zou ze wel van hem kunnen hebben .....

[..]

hmm ik sluit het niet uit, Kim, Kourtney en Robert zijn echt een eenheid.... ik vind haar niet op robert lijken.... Ze is ook erg licht qua huidskleur.en grof en lang gebouwd...
Als het een Jenner zou zijn zou het me ook niet verbazen ... :')
Op wat voor manier bedoel je? Het is namelijk regelmatig Kim en Kourtney tegen Robert, vooral als ik denk aan de afleveringen dat ze met elkaar op reis zijn vanwegen het 20 jarige huwelijk van Bruce en Kris. Robert is altijd het pispaaltje. Ik vind het altijd meer Kim en Kourtney als eenheid en Robert en Kloe (vooral toen Robert bij Kloe in huis woonde)
pi_114087475
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef sherezade het volgende:

[..]

[..]

sorry maar kijk eens naar die 2 mondjes van hun _O- ik zie toch wel een gelijkenis
Ik zie hem ook hoor ;)
pi_114087584
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef kvd het volgende:

[..]

Op wat voor manier bedoel je? Het is namelijk regelmatig Kim en Kourtney tegen Robert, vooral als ik denk aan de afleveringen dat ze met elkaar op reis zijn vanwegen het 20 jarige huwelijk van Bruce en Kris. Robert is altijd het pispaaltje. Ik vind het altijd meer Kim en Kourtney als eenheid en Robert en Kloe (vooral toen Robert bij Kloe in huis woonde)
nee ik heb het over hun uiterlijk en hun petite voorkomen....
pi_114087639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:13 schreef sherezade het volgende:

[..]

nee ik heb het over hun uiterlijk en hun petite voorkomen....
Op die fiets, snap ik hem ook weer
pi_114088306
Ik vind toch Khloe en Robert qua gezicht echt wel iets van elkaar weg hebben. Al lijkt die andere mogelijke vader ook wel op haar; ik kende die gast helemaal niet. :o
Wel vind ik echt dat zowel Kourtney als Kim erg veel van Kris weg hebben. Dus alleen het feit dat Khloe niet op haar zussen lijkt, vind ik niet gelijk een aanleiding dat ze niet dezelfde vader hebben.
Zelf lijk ik ook helemaal niet op mijn broer, maar we hebben toch echt dezelfde ouders. Dit kun je ook wel duidelijk zien, alleen hebben we net het één van de ene ouder en het andere van de ander, en dan allebei op een andere manier. Mijn broer is een beetje het type zoals mijn moeder (licht haar, lichte huid, stevig gebouwd), terwijl hij heel erg het gezicht en de uitstraling van mijn vader heeft (+ zijn bruine ogen). Zelf ben ik meer het type zoals mijn vader (heel donker haar, donkere ogen, getinte huid, redelijk slank gebouwd), maar qua gezicht en uitstraling ben ik dan weer exact mijn moeder. Veel mensen denken vaak niet direct dat wij broer en zus zijn, terwijl het toch echt zo is. We hebben alleen - naast onze donkere ogen - niet echt uiterlijke dingen met elkaar gemeen, omdat hij meer het een van de ene ouder heeft en ik weer meer van de ander.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:55:12 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114089847
Ik vind Kourtney en vooral Kim juist een typisch Armeens uiterlijk hebben, en dat hebben ze niet van hun moeder.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114090275
Robert jr ook ja
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:21:12 #22
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_114091006
Doe maar weer eens ontopic. Of open een speculatie-topic.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_114091243
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:21 schreef static het volgende:
Doe maar weer eens ontopic. Of open een speculatie-topic.
gooi eens wat nieuwtjes erin :7
pi_114091319
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:21 schreef static het volgende:
Doe maar weer eens ontopic. Of open een speculatie-topic.
We hebben net 5 scheidingen op 1 dag gehad, waarvan 4 in deze 23 posts...genoeg on topic toch ;)
pi_114096183
quote:
Verhouding zou al drieënhalf jaar duren

Trijntje Oosterhuis BEDROGEN

Eén van Nederlands beste zangeressen Trijntje Oosterhuis (39) wordt al drieënhalf jaar bedrogen. Haar echtgenoot Sander van den Eeden, die woensdag 40 jaar wordt, heeft al die tijd een zeer innige band met zijn tvcollega Larissa van den Bemt (30). Wat het voor het tienjari huwelijk van Trijntje betekent, is de vraag. Het lijkt erop dat zij het bestaan van Larissa, in elk geval de laatste tijd, heeft gedoogd.

Collega’s van Sander en Larissa verbaast het dat het zo lang geduurd heeft voor de relatie uitkwam. Zowel achter de schermen van DWDD als in het productiebedrijf van Paul de Leeuw EVA, waar ze een periode beiden werkten, staken de twee hun verliefdheid namelijk niet onder stoelen of banken. „Iedereen wist het, iedereen praatte erover.”

„Het kwam zelfs regelmatig voor dat Sander gewoon gezellig bij Larissa in de Amsterdamse Pijp bleef slapen”, zegt een bekende uit de tv-wereld. „En ik sta niet eens zo dichtbij hen. Maar er werd gewoon bepaald geen geheim van gemaakt. Ook Paul de Leeuw was op de hoogte. Trijntje móet het dus ook geweten hebben. De relatie is ontstaan toen zij wekenlang in het buitenland was voor optredens.”

Een vriendin van Trijntje: „Hoe het nu voor hun huwelijk gaat aflopen, vraag ik me af. Ik denk dat Trijntje oprecht heeft gehoopt dat de verliefdheid een bevlieging zou zijn. Ze is een wijze vrouw, die vooral het beste wil voor hun twee kinderen.”

Slippertje

Dan stellig: „Trijntje gaat dit nu niet meer tolereren. Zij is altijd heel vriendelijk tegen Larissa geweest, en heeft het slippertje misschien oogluikend toegestaan. Maar publiekelijk een vrouw aan haar zij laten bestaan, dat gaat ze niet doen. En de verhalen dat het weer uit zou zijn tussen Larissa en Sander zijn onzin.”

Trijntje heeft op dit moment opnames van The Voice of Holland en accepteert vooralsnog moedig maar zwijgzaam haar status van bedrogen vrouw. Reageren op de vraag of ze al een advocaat in de arm heeft genomen, wil ze niet. Twee weken geleden sprak ik haar wel tijdens Concert at sea . Toen maakte ze er samen met haar zoontjes van 7 en 8 een gezellig weekend van in een huisje in het nabijgelegen Port Zélande. Om mijn vraag waar Sander was, draaide ze toen al heen. „Mijn jongens genieten hier. Ze vinden het muziekfestival voorlopig zelfs leuker dan het golfslagbad.”

Trijntje blijkt de laatste tijd steeds vaker eenzame moeder te zijn geweest. Ze woont in een herenboerderij in het Noord-Hollandse Noordeinde. Bij dat enorme huis heeft Trijntje een studio laten bouwen omdat ze zo vaker thuis hoopte te zijn. Dat lukte ook. Maar gezellig op de bank vallen bij Sander, met wie ze in juni 2002 in intieme kring voor de burgerlijke stand trouwde, is er steeds minder bij. Zijn afwezigheid heeft volgens hem te maken met werk.

Sanders carrière heeft inderdaad een grote vlucht genomen. Was hij het afgelopen seizoen eindredacteur van het VARA-programma Pau!l met Paul de Leeuw, per 1 augustus wordt hij het nieuwe hoofd Informatieve Programma’s van de VARA. Bij deze omroep ontmoette hij achter de schermen ook de tien jaar jongere Larissa. En wat dan begonnen mag zijn als een flirt, is nu een bloeiende affaire.

En dat was niet wat Trijntje bij hun huwelijk had voorgesteld. Want over Sanders aanzoek vertelde de zangeres eerder in deze krant: „We zaten er vaak over te praten. Wisten dat we toch wel bij elkaar zouden willen blijven. Vonden het wel beter om te trouwen voor er kinderen waren. In restaurant Bern aan de Nieuwmarkt, tijdens een kaasfonduedineetje, heeft hij me gevraagd. Het is een van de weinige dingen in mijn leven waar ik totaal niet aan twijfel. Bij Sander heb ik geen vragen.”

Keuze

Minnares Larissa hoopt volgens ingewijden dat het openbaar worden van de affaire zal leiden tot een definitieve keuze van Sander voor haar. Ze zegt zelf: „Het is iets dat we in de privésfeer zullen oplossen. En misschien is het zelfs al opgelost.” Wat ze daarmee bedoelt, is onduidelijk. Is Sander intussen bij haar ingetrokken of probeert hij juist terug te keren bij Trijntje?

Larissa heeft voor Sander trouwens een Bekende Nederlander aan de kant geschoven, namelijk de 33-jarige Matthijs Kleyn oftewel Jakhals Thijs van DDWD . Hij schreef zelfs het boek Vita over haar, dat vorig jaar vol lof werd ontvangen. In zijn debuutroman verhaalt Matthijs over de depressie die zij had. Matthijs vertelde dat hij het niet moeilijk had gevonden om te schrijven. „Praten over een depressie is vooral taboe bij de mensen die er een hebben. Ik vond het alleen moeilijk tegenover de ouders van Larissa. Maar zij zeiden dat ze het een mooi boek vonden.”

Larissa, die studeerde aan de Universiteit van Amsterdam,

is volgens collega’s een zeer ernstige jonge vrouw, die heel zorgvuldig met de haar toebedeelde onderwerpen omspringt. „Wij dachten allemaal dat dat met haar depressie te maken had.” Sander werd ongetwijfeld aangetrokken door die ernst, en laat haar nu af en toe lachen. Op haar Facebook is ze niet alleen bevriend met lover Sander van den Eeden maar ook met bedrogen vrouw Trijntje.

En dat zeggen ook de foto’s. Vol zorg voor Larissa was ook Trijntje precies een jaar geleden op een feestje waar zowel zij met Sander als Larissa met Thijs aanwezig waren. Thijs omhelsde Larissa en Sander werd vriendelijk omarmd door Thijs. Vermoedelijk wisten de bedrogen geliefden toen nog van niets. Thijs is nu al wel langer op de hoogte: „Het uitkomen van deze affaire zat er aan te komen.”
bron
pi_114097074
Jemig, kijk je één dag niet in de topic......weer gelijk 4 scheidingen erbij.
Jammer voor Trijntje, iemand 3,5 jaar bedriegen vind ik echt not done. Kom er dan ook voor uit!
pi_114097336
Snap ook niet dat je dat zelf wilt. Als je al 3,5 jaar verliefd bent op iemand wil je daar toch mee verder. Daar ga je toch niet zo lang mee wachten...
pi_114100352
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 09:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Snap ook niet dat je dat zelf wilt. Als je al 3,5 jaar verliefd bent op iemand wil je daar toch mee verder. Daar ga je toch niet zo lang mee wachten...
Waarschijnlijk puur nog voor de kids bij elkaar...
pi_114100656
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 07:39 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Dat ze die vent niet meteen buitengeschopt heeft na het eerste slippertje :N Kinderen of niet, je hoeft je niet zo schofterig te laten behandelen :N
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_114100749
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:20 schreef DjinN het volgende:

Dat ze die vent niet meteen buitengeschopt heeft na het eerste slippertje :N Kinderen of niet, je hoeft je niet zo schofterig te laten behandelen :N
Nou, slippertje vind ik wel iets héél anders dan 3,5 jaar met dezelfde vreemd gaan :D
Dat is gewoon er een tweede relatie op na houden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_114101094
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, slippertje vind ik wel iets héél anders dan 3,5 jaar met dezelfde vreemd gaan :D
Dat is gewoon er een tweede relatie op na houden.
Er stond in het bericht dat "Trijntje het eerste slippertje oogluikend toestond" he ;)
Na 3,5 jaar kan je het idd geen slippertje meer noemen nee.
Daarom snap ik niet dat ze hem er niet al meteen had uitgeschopt.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_114101216
Wat is touwens het tegenovergestelde van Trijntje Oosterhuis?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_114101776
Ik vind Trijntje al jaren zo treurig ogen, ik had bijna zo'n 'oh ahaaaa' gevoel toen ik het hoorde :')

Wel vind ik die kerel een ontzettende lamzak, sneu voor Trijntje -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114106412
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef static het volgende:
+ deze nog.

[..]

Een keer geen ring om en gelijk speculaties. Misschien had ze met haar vinger ergens klem gezeten en was deze opgezwollen waardoor de ring ging knellen en echt af moest. :P
pi_114107280
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 07:39 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Wilma Nanninga vindt het héél errug :')

zie filmpje

http://www.telegraaf.nl/p(...)derd_door_man__.html
  † In Memoriam † donderdag 12 juli 2012 @ 15:32:43 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114111031
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Wilma Nanninga vindt het héél errug :')
"Iedereen in de Wereld heeft het er over". :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114114241
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

"Iedereen in de Wereld heeft het er over". :')
_O- ja ja
  donderdag 12 juli 2012 @ 22:41:01 #38
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_114131240
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:10 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Waarschijnlijk puur nog voor de kids bij elkaar...
Alsof die kids niet doorhebben dat pa elke avond buiten de deur slaapt en pa en ma niet meer zo vaak knuffelen.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
  vrijdag 13 juli 2012 @ 12:15:28 #39
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_114148071
quote:
Eén van Nederlands beste zangeressen Trijntje Oosterhuis
Hier ben ik gestopt met lezen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_114259259
AMSTERDAM - Zonder het te weten, was Rob Geus liefdesmakelaar voor zijn ex-vrouw. "Nadat we uit elkaar waren, heb ik een huis voor Miranda gevonden. Met een wel héél leuke buurman."

"Nu mijn ex ook weer gelukkig is, vind ik het minder erg om voor mijn liefde voor Suzanne uit te komen", vertelt de presentator van De Smaakpolitie.
"Toen Miranda’s nieuwe liefde ten tonele verscheen, voelde ik een soort opluchting. Zonder dat ik het wist, kwam ze naast een gescheiden man te wonen met wie zij nu een relatie heeft. Ook hij heeft kinderen en die klikken weer heel goed met onze dochter Esmee van vijf jaar.”
Eerder dit jaar werd bekend dat na acht jaar de huwelijkskoek op was. "Ik heb me vreselijk schuldig gevoeld”, bekent Rob, die zondag 41 jaar wordt. "Want ik koos voor mezelf. Natuurlijk heb ik me afgevraagd of ik niet kon wachten tot Esmee ouder was. Maar ik moest concluderen dat ik mijn leven niet nog jaren in de wacht wilde zetten.”
Lees het gehele interview in De Telegraaf.

:r
  maandag 16 juli 2012 @ 08:28:31 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114259276
Hij heeft een huis voor haar gevonden? Ik mag hopen dat ze zelf ook inspraak heeft gehad :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2012 @ 09:37:49 #42
37843 lady-wrb
kortaf
pi_114260220
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:28 schreef Leandra het volgende:
Hij heeft een huis voor haar gevonden? Ik mag hopen dat ze zelf ook inspraak heeft gehad :X
nou idd, wat een akelige zelfingenomen kwal :r
pi_114261578
En Suzanne is degene met wie hij absoluut niets had?
Don't you love her madly?
pi_114261620
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:45 schreef Lovechild het volgende:
En Suzanne is degene met wie hij absoluut niets had?
Ja, dat vroeg ik me dus meteen af _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2012 @ 10:56:33 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_114261834
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:45 schreef Lovechild het volgende:
En Suzanne is degene met wie hij absoluut niets had?
yep :Y
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2012 @ 10:59:46 #46
43556 miss_dynastie
pi_114261907
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 10:45 schreef Lovechild het volgende:
En Suzanne is degene met wie hij absoluut niets had?
Ja die ja _O-
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2012 @ 11:20:29 #47
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114262394
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 08:26 schreef computergirl het volgende:
:r
Als je huwelijk voorbij is blijf je toch niet alleen bijelkaar voor je kind van 5? :?
En dan, tot ze 18 is of zo? :?
Meen je dat echt? :o
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114262651
er zijn veel mensen die enkel voor de kinderen bijelkaar blijven ja, ik begrijp het ook niet maarja iedereen is anders
pi_114263057
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 09:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nou idd, wat een akelige zelfingenomen kwal :r
Ik lees het artikel heel anders, dat hij gewoon blij is dat zij iemand heeft gevonden. Er staat zelfs in het artikel dat hij zich schuldig voelde omdat ie voor zichzelf had gekozen. Ik denk dat hij door een huis voor haar te zoeken (en haar zo een nieuw begin te gunnen) geprobeerd heeft zijn keuze om te scheiden minder vervelend te maken voor mensen die er niet om gevraagd hadden (vrouw, kind).
pi_114263122
quote:
99s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:20 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Als je huwelijk voorbij is blijf je toch niet alleen bijelkaar voor je kind van 5? :?
En dan, tot ze 18 is of zo? :?
Meen je dat echt? :o
niet zo overdrijven.
pi_114266971
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik lees het artikel heel anders, dat hij gewoon blij is dat zij iemand heeft gevonden. Er staat zelfs in het artikel dat hij zich schuldig voelde omdat ie voor zichzelf had gekozen. Ik denk dat hij door een huis voor haar te zoeken (en haar zo een nieuw begin te gunnen) geprobeerd heeft zijn keuze om te scheiden minder vervelend te maken voor mensen die er niet om gevraagd hadden (vrouw, kind).
Precies, zo lees ik het ook! Heel positief eigenlijk.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:40:34 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114267331
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:41 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Ik lees het artikel heel anders, dat hij gewoon blij is dat zij iemand heeft gevonden. Er staat zelfs in het artikel dat hij zich schuldig voelde omdat ie voor zichzelf had gekozen. Ik denk dat hij door een huis voor haar te zoeken (en haar zo een nieuw begin te gunnen) geprobeerd heeft zijn keuze om te scheiden minder vervelend te maken voor mensen die er niet om gevraagd hadden (vrouw, kind).
Een huis voor haar zoeken en dan ook nog eens claimen dat je er daardoor de hand in hebt gehad dat ze nu weer iemand heeft is gewoon arrogant.
Sowieso al, waarom moest er een huis voor haar gezocht worden? Omdat hij van haar wilde scheiden en zo snel mogelijk van de dubbele lasten afwilde.
Waarom moest hij een huis voor haar zoeken? Het is niet alsof hij haar een cadeautje gaf ofzo.

Als iemand dakloos is dan kun je claimen dat je een huis voor iemand gezocht hebt, als je dat claimt terwijl je in scheiding ligt en je vrouw door dat nieuwe huis eindelijk uit jullie te dure huis vertrokken is waar je samen woonde dan ben je gewoon een arrogante kwal, en helemaal als je dat later nog even gaat melden.

Het is net alsof je Ratelband hoort praten.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114267514
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een huis voor haar zoeken en dan ook nog eens claimen dat je er daardoor de hand in hebt gehad dat ze nu weer iemand heeft is gewoon arrogant.
Sowieso al, waarom moest er een huis voor haar gezocht worden? Omdat hij van haar wilde scheiden en zo snel mogelijk van de dubbele lasten afwilde.
Waarom moest hij een huis voor haar zoeken? Het is niet alsof hij haar een cadeautje gaf ofzo.

Als iemand dakloos is dan kun je claimen dat je een huis voor iemand gezocht hebt, als je dat claimt terwijl je in scheiding ligt en je vrouw door dat nieuwe huis eindelijk uit jullie te dure huis vertrokken is waar je samen woonde dan ben je gewoon een arrogante kwal, en helemaal als je dat later nog even gaat melden.
Wellicht had hij een goed inkomen en zij niet of geen. Dan kan het best zijn dat hij een huis voor haar zoekt en misschien zelfs de huur betaalt heeft of het huis gekocht heeft en aan haar verhuurt. Ik zie dat heel veel gebeuren in mijn praktijk. Of dat hij meer kennis en handigheid in het zoeken van een woning heeft dan zij? Veel vrouwtjes kunnen nu eenmaal vrij weinig, het is niet anders.

Dat ze door daar te zijn gaan wonen die buurman heeft gehad en dat hij daar de hand in heeft gehad is meer grappig bedoelt......

Waarom zit ik hier eigenlijk een persoon te verdedigen die ik normaal gesproken een domme droplul vindt? 8)7

Omdat ik vind dat hier wel rare conclusies worden getrokken denk ik.
pi_114267527
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:

Waarom moest hij een huis voor haar zoeken? Het is niet alsof hij haar een cadeautje gaf ofzo.

Dat dus.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 16 juli 2012 @ 13:54:33 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114267876
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:45 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Wellicht had hij een goed inkomen en zij niet of geen. Dan kan het best zijn dat hij een huis voor haar zoekt en misschien zelfs de huur betaalt heeft of het huis gekocht heeft en aan haar verhuurt. Ik zie dat heel veel gebeuren in mijn praktijk. Of dat hij meer kennis en handigheid in het zoeken van een woning heeft dan zij? Veel vrouwtjes kunnen nu eenmaal vrij weinig, het is niet anders.

Dat ze door daar te zijn gaan wonen die buurman heeft gehad en dat hij daar de hand in heeft gehad is meer grappig bedoelt......

Waarom zit ik hier eigenlijk een persoon te verdedigen die ik normaal gesproken een domme droplul vindt? 8)7

Omdat ik vind dat hier wel rare conclusies worden getrokken denk ik.
Heel veel vrouwtjes kunnen vrij weinig? Sorry hoor, maar als we dan toch in cliché's praten dan blijven we daar even bij, en als er iets is wat vrouwen kunnen dan is het shoppen... ook op de huizenmarkt.
Ze weten prima zelf wat ze wel of niet mooi vinden, en waar ze wel of niet willen wonen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114267981
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Een huis voor haar zoeken en dan ook nog eens claimen dat je er daardoor de hand in hebt gehad dat ze nu weer iemand heeft is gewoon arrogant.
Sowieso al, waarom moest er een huis voor haar gezocht worden? Omdat hij van haar wilde scheiden en zo snel mogelijk van de dubbele lasten afwilde.
Waarom moest hij een huis voor haar zoeken? Het is niet alsof hij haar een cadeautje gaf ofzo.

Als iemand dakloos is dan kun je claimen dat je een huis voor iemand gezocht hebt, als je dat claimt terwijl je in scheiding ligt en je vrouw door dat nieuwe huis eindelijk uit jullie te dure huis vertrokken is waar je samen woonde dan ben je gewoon een arrogante kwal, en helemaal als je dat later nog even gaat melden.

Het is net alsof je Ratelband hoort praten.
Ik denk zelf dat zijn ex het helemaal niet erg vindt dat ze in dit huis woont. Als ze zo verbitterd zou zijn als bovenstaande denk ik niet dat hij ook maar enige inspraak zou hebben gehad in waar zij zou gaan wonen.
En wellicht heeft hij het ook niet eens zo 'geclaimed' als dit artikel doet vermoeden. Een schrijver kan uitgesproken woord veranderen naar hoe hij wil dat het klinkt.
pi_114268005
Tja, sorry, ik begeleid door mijn werk vaak scheidende echtparen en het is nu eenmaal mijn ervaring. Ik vind dat ook heel erg hoe afhankelijk de meeste vrouwen zijn. Helaas, maar het is niet anders. Ben overigens zelf ook een vrouw hoor.
pi_114268137
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 13:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ze weten prima zelf wat ze wel of niet mooi vinden, en waar ze wel of niet willen wonen.
Ja, maar de vraag is meestal: wie betaalt het?
  maandag 16 juli 2012 @ 14:03:23 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114268180
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:01 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Ja, maar de vraag is meestal: wie betaalt het?
Ja, en? Degene die betaalt bepaalt?
Dat de ander het betaalt wil niet zeggen dat hij ook moet zoeken, of zelfs maar inspraak moet hebben?

Het budget moet gewoon bekend zijn, dat is alles.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114269577
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 11:29 schreef sherezade het volgende:
er zijn veel mensen die enkel voor de kinderen bijelkaar blijven ja, ik begrijp het ook niet maarja iedereen is anders
Nou ja, als het verder niet al te veel problemen oplevert, hoef je toch niet altijd je eigen geluk voorop te stellen?

Het schijnt voor kinderen toch beter te zijn wanneer de ouders voor hen bijelkaar blijven. Kan me dat niet helemaal voorstellen wanneer het een en al ellende is vanwege een slecht huwelijk, maar wanneer men nog prima met elkaar door een deur kan; waarom dan niet?
Don't you love her madly?
pi_114293230
quote:
0s.gif Op maandag 16 juli 2012 14:34 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Nou ja, als het verder niet al te veel problemen oplevert, hoef je toch niet altijd je eigen geluk voorop te stellen?

Het schijnt voor kinderen toch beter te zijn wanneer de ouders voor hen bijelkaar blijven. Kan me dat niet helemaal voorstellen wanneer het een en al ellende is vanwege een slecht huwelijk, maar wanneer men nog prima met elkaar door een deur kan; waarom dan niet?
daarom zeg ik iedereen is anders ;)
pi_114312129
quote:
Glennis Grace miste passie met Moos

door Wilma Nanninga
AMSTERDAM - Zangeres Glennis Grace (34) nam zelf het initiatief om de relatie met de vader van haar 6-jarige zoontje te beëindigen.
l
„Ik liep al anderhalf jaar te twijfelen. Moos was mijn tourmanager en we hebben zelfs nog geprobeerd hoe het zou zijn als we niet meer 24 uur per dag bij elkaar zouden zijn. Maar niks werkte. Het was echt voorbij. De liefde was over.”
Vervolgt: „Ik heb me tijdenlang schuldig gevoeld tegenover Anthony. Ik zie aan zijn koppie dat hij het heel moeilijk vindt dat zijn papa en mama niet meer bij elkaar wonen. Ik heb toch gefaald, ben niet in staat geweest de relatie te behouden. Aan de andere kant is het natuurlijk voor een kind ook ingewikkeld als er te veel ruzie ontstaat.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 17:23:23 #63
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_114323163
quote:
'Antonio Banderas wil huwelijk redden'
LOS ANGELES - Antonio Banderas doet er alles aan om zijn huwelijk met Melanie Griffith te redden.

De acteur probeert het vertrouwen van zijn eveneens acterende eega terug te winnen, nadat geruchten waren opgedoken dat hij Griffith heeft bedrogen.

Bloemen, lieve woordjes over de telefoon en dure cadeaus komen eraan te pas, meldt RadarOnline dinsdag.

'Geen toeval'
Banderas en Griffith zijn vijftien jaar getrouwd. Toch had Griffith vorige week haar trouwring niet om. "Ze speelt hard to get", vertelt een bron. "Het was geen toeval dat ze is gefotografeerd zonder ring. Ze blijft uiteindelijk echt wel bij hem, maar ze laat hem eerst door het stof gaan."

Griffith is op vakantie met haar kinderen, terwijl Banderas voor werk de hele wereld over vliegt. "Het laatste wat Antonio wil, is scheiden. Ondanks hun problemen houdt hij van haar en doet hij wat mogelijk is om te zorgen dat Melanie bij hem blijft."
http://www.nu.nl/achterkl(...)huwelijk-redden.html
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_114356328
quote:
AMSTERDAM - Na twee jaar zouden voetballer Gregory van der Wiel en Maxime de Wit een punt hebben gezet achter hun relatie.

Dit vertelt een 'goed ingevoerde voetbalbron' in Story. "Het rommelde al een poos tussen Gregory en Maxime. (...) Ze hoopten samen oud te worden, maar dat mag dus niet zo zijn."

Wat er precies gebeurd is, is onduidelijk. Volgens de bron was de breuk voor het EK voetbal al een feit. Na de uitschakeling van Oranje zou de voetballer in zijn eentje naar New York zijn gevlogen om bij te komen. Daarna vloog hij voor ruim een week naar Miami.

Gregory en Maxime hebben twee jaar een relatie gehad. Vorige maand werd de brunette nog verkozen tot 'mooiste voetbalvrouw'.
Don't you love her madly?
pi_114356385
quote:
AMSTERDAM - Hoewel Trijntje Oosterhuis (39) en haar man Sander van den Eeden (40) blijven zwijgen over hun huwelijksproblemen, zou het door overspel verscheurde stel hopen op een hereniging.

Dat meldt Weekend. De twee zouden volgens het weekblad nog ‘on speaking terms’ zijn. Hoewel Sander momenteel niet bij zijn vrouw en hun twee zoontjes, Jonas (7) en Marijn (5), woont, spendeerde hij afgelopen weekend urenlang bij zijn familie in het huis in Noordeinde.

Het was overigens bedrijvig in de woning, het erf was afgeladen met auto's van vrienden en familie. Naar verluidt werd de veertigste verjaardag van de VARA-topman gevierd.

Om de kinderen zo veel mogelijk leed te besparen kiezen Trijntje en Sander er volgens het weekblad voor om dit soort momenten met de kinderen te door te brengen.

Sander heeft inmiddels een punt achter zijn affaire met Larissa gezet. De blondine heeft op haar beurt haar relatie met Matthijs Kleyn, beter bekend als Jakhals Thijs in De Wereld Draait Door, nieuw leven ingeblazen.
Don't you love her madly?
pi_114357438
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:26 schreef Lovechild het volgende:

[..]
Sander heeft inmiddels een punt achter zijn affaire met Larissa gezet. De blondine heeft op haar beurt haar relatie met Matthijs Kleyn, beter bekend als Jakhals Thijs in De Wereld Draait Door, nieuw leven ingeblazen.
Wow... Ik had haar zó laten stikken.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 12:52:02 #67
43556 miss_dynastie
pi_114357463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:51 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Wow... Ik had haar zó laten stikken.
En hem niet?
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 12:52:18 #68
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114357475
Je man terug willen die al 3,5 jaar vreemd gaat. Tsja, dan vráág je er om (weer) bedonderd te worden. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114357499
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En hem niet?
Is die Thijs ook vreemd gegaan dan? Of bedoel je de man van Trijntje? Ja die ook uiteraard.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2012 @ 12:53:27 #70
43556 miss_dynastie
pi_114357518
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Is die Thijs ook vreemd gegaan dan? Of bedoel je de man van Trijntje? Ja die ook uiteraard.
Ja, ik bedoelde de man van Trijntje.
pi_114357785
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde de man van Trijntje.
Ik heb helemaal niets met Trijntje, dus misschien dat ik haar daarom even vergat ;-)
pi_114357953
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:00 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets met Trijntje, dus misschien dat ik haar daarom even vergat ;-)
Gelukkig maar, dat zou het verhaal nog gecompliceerder maken als jij iets met haar had!
pi_114358041
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 13:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Gelukkig maar, dat zou het verhaal nog gecompliceerder maken als jij iets met haar had!
Zou je nu wel een scoop hebben ;)
pi_114358967
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef Cynix ® het volgende:
Je man terug willen die al 3,5 jaar vreemd gaat. Tsja, dan vráág je er om (weer) bedonderd te worden. :')
Inderdaad, net als die Thijs zijn partner terugneemt.. Onbegrijpelijk..

[ Bericht 0% gewijzigd door roos85 op 18-07-2012 13:44:49 ]
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114365150
quote:
99s.gif Op woensdag 18 juli 2012 12:52 schreef Cynix ® het volgende:
Je man terug willen die al 3,5 jaar vreemd gaat. Tsja, dan vráág je er om (weer) bedonderd te worden. :')
nou idd zo´n lange affaire is wel even iets anders dan een slippertje.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_114469086
Is het heel erg dat ik bij het lezen van dit bericht meteen aan dit topic denk?

quote:
'Nieuwe liefde voor Sonja Silva'
van onze redactie
AMSTERDAM - Sonja Silva heeft weer een nieuwe liefde in haar leven. Dat maakt de presentatrice zelf bekend op haar Facebookpagina.

Op haar Facebook veranderde ze haar relatiestatus naar "Sonja Silva heeft een relatie" en schrijft ze: "life is good en dat werd weer eens tijd ook."

In De Telegraaf bekende ze dat overspel de oorzaak was van de scheiding met Declan, met wie ze op 18 januari 2012 in het huwelijkbootje stapte. Een maand voordat ze haar jawoord gaf aan haar echtgenoot, was hij vreemdgegaan met een ander.

De oud-TMF-vj, die kampt met de vermoeidheidsziekte ME, heeft inmiddels al drie mislukte huwelijken achter de rug.
  † In Memoriam † vrijdag 20 juli 2012 @ 17:33:30 #77
43556 miss_dynastie
pi_114469219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Is het heel erg dat ik bij het lezen van dit bericht meteen aan dit topic denk?

[..]

Ik wilde net hetzelfde bericht komen posten, dus nee _O-
pi_114559551
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 juli 2012 17:29 schreef bloempje-moi het volgende:
Is het heel erg dat ik bij het lezen van dit bericht meteen aan dit topic denk?

[..]

Werd Sonja Silva ook niet meteen na haar laatste scheiding aan Pyke gelinkt? Kan me vaag zoiets herinneren, dat ik dat zo' n rare combinatie vond..
pi_114559889
Is het nu ook zeker wie die nieuwe partner is is?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  maandag 23 juli 2012 @ 11:30:55 #80
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_114560021
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_114560491
Sonja Silva is een beetje een Gordon he? Alleen trouwt ze steeds voor ze erachter komt dat het niets is.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 23 juli 2012 @ 11:53:35 #82
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114560588
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:07 schreef MightyMightyM het volgende:

[..]

Werd Sonja Silva ook niet meteen na haar laatste scheiding aan Pyke gelinkt? Kan me vaag zoiets herinneren, dat ik dat zo' n rare combinatie vond..
Ja, dat gerucht ging (in dit topic) al toen de scheiding amper bekend was.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114560598
Huh, die Pyke was toch met die vrouw van die groep Adlicious?
pi_114560718
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 11:54 schreef OliviaV het volgende:
Huh, die Pyke was toch met die vrouw van die groep Adlicious?
Shirley Spoor ja. Overigens heeft pyke ook al een scheiding achter de rug, van het nichtje van Gerard Joling.
pi_114562581
quote:
Huwelijksproblemen Orlando Bloom en Miranda Kerr? van onze redactie
AMSTERDAM - Het zou niet goed gaan tussen acteur Orlando Bloom en Victoria's Secret-model Miranda Kerr.

De twee zijn allebei zonder hun trouwring gespot, meldt The Sun.

Een vriend van het koppel heeft tegenover een Australisch blad verklaard dat het huwelijk op springen zou staan. "Miranda heeft het gewoon erg druk en het zou kunnen dat de relatie hieronder heeft geleden", aldus de bron.

Mirandas manager drukt het gerucht de kop in: "Dit is absoluut niet waar", verklaart hij. Het stel trouwde precies twee jaar geleden. Een half jaar later beviel Miranda van zoontje Flynn.

pi_114563350
quote:
Oh wacht, dat was van 'nee hij is toevallig een huisgenoot' of iets in die richting :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114563608
Toch vraag ik me af hoe je als een Sonja Silva het voor elkaar krijgt om op relatief jonge leeftijd al 3 scheidingen te hebben. Trouw je dan te snel, heb je weinig inzicht, vertrouw je niet op je gevoel of mis je gewoon allerlei signalen?
  maandag 23 juli 2012 @ 13:40:32 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114563707
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:29 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh wacht, dat was van 'nee hij is toevallig een huisgenoot' of iets in die richting :')
Ja, zoiets; 2 maanden geleden had shownieuws het kennelijk al gemeld:
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 22:28 schreef Starlie het volgende:
Sonja Silva schijnt het inmiddels te doen met Pyke van X-factor... Haar toekomstige ex woont boven en zij beneden met Pyke... Aldus Shownieuws! Heeeel bijzonder.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114563731
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Toch vraag ik me af hoe je als een Sonja Silva het voor elkaar krijgt om op relatief jonge leeftijd al 3 scheidingen te hebben. Trouw je dan te snel, heb je weinig inzicht, vertrouw je niet op je gevoel of mis je gewoon allerlei signalen?
Zal wellicht een combinatie daarvan zijn. Die laatste ex deed namelijk een Gullitje (al voor het huwelijk vreemdgaan).

[ Bericht 0% gewijzigd door MightyMightyM op 23-07-2012 14:30:20 ]
pi_114563811
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Toch vraag ik me af hoe je als een Sonja Silva het voor elkaar krijgt om op relatief jonge leeftijd al 3 scheidingen te hebben. Trouw je dan te snel, heb je weinig inzicht, vertrouw je niet op je gevoel of mis je gewoon allerlei signalen?
Verliefd worden op iedereen die naar je glimlacht misschien?
En alles over-romantiseren.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_114637524
quote:
'Sylvana Simons weer single'

van onze redactie
AMSTERDAM - Sylvana Simons en Roland Kahn zouden definitief een punt hebben gezet achter hun relatie.
Dit melden bronnen in het weekblad Story. De presentatrice zou de Amsterdamse villa van de schatrijke oprichter van onder andere Cool Cat, America Today en MS Mode hebben verlaten.
Sylvana en Roland gingen al eerder uit elkaar, maar na vijf maanden sloeg er toch weer een vonk over. "De breuk is goed voor ons geweest. We weten precies wat we aan elkaar hebben en wat we anders moeten doen", vertelde Sylvana. Ze sprak zelfs al voorzichtig over een tweede huwelijk.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114637555
quote:
Barry Paf weer vrijgezel

van onze redactie
AMSTERDAM - Na ruim vijf jaar hebben Radio 538-dj Barry Paf en zijn vriend Tim Koomen een punt gezet achter hun relatie.

Over de reden van de breuk wil Barry niets kwijt. "Het is nog heel vers", vertelt hij aan RTL Boulevard.
Vorige week was het stel nog te zien in het tv-programma Ik kom bij je eten. Ze leken erg gelukkig samen en grapten zelfs over een huwelijk. Maar op het moment van uitzending waren Barry en Tim net uit elkaar.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_114637661
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 13:37 schreef vencodark het volgende:
Toch vraag ik me af hoe je als een Sonja Silva het voor elkaar krijgt om op relatief jonge leeftijd al 3 scheidingen te hebben. Trouw je dan te snel, heb je weinig inzicht, vertrouw je niet op je gevoel of mis je gewoon allerlei signalen?
Weinig zelfrespect :Y alsof je anders bij elke scheet weer gaat trouwen :') Gelukkig nog niet bij 3 mannen kinderen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114638906
Nog meer SS-PP dirrrrrt

quote:
Derde ex-man over oud-TMF-vj?

„Ik heb mij erg in Sonja vergist"

AMSTERDAM - De scheiding is nog niet eens rond of er is alweer een nieuwe liefde in het leven van Sonja Silva. De gelukkige is oud-X Factor-deelnemer Pyke Pos. Declan Vermaat, met wie Sonja op papier nog steeds getrouwd is, vertelt dat de twee elkaar al kenden toen zij nog een relatie had met hem. „Hij heeft in januari zelfs op onze bruiloft gezongen. Of er toen al iets gaande was tussen hen weten alleen zij. Maar dat zij nu een relatie hebben, verbaast mij niets. Ik hoorde in mei al dat ze hand in hand waren gesignaleerd.”

Volgens Sonja ging Declan een maand voor het jawoord vreemd. Voor haar dé reden om de scheiding aan te vragen. Ingewijden die zich bij ons meldden, beweren echter het omgekeerde. „Declan is nooit vreemdgegaan, die vrouw verzint alles bij elkaar!” Declan bevestigt wat de bronnen beweren.

En nu is Sonja dus met Pyke. Declan: „Hoe erg ik mij in haar heb vergist… Zo bizar! Ik leefde met haar in een soort droomwereld, maar ben heel blij dat ik wakker ben geworden. In die tijd zag ik mijn kinderen en familie niet en mijn vrienden amper. Ik raakte zelfs mijzelf kwijt. Ik zat voornamelijk binnen en was best ongelukkig.”

In een reactie laat Sonja weten dat Declans verhaal niet klopt. „Er is gewoon niks van waar. Ik weet zoveel dingen waarmee ik hem kapot kan maken. Maar ik ga niet in details treden. Ik wil me niet tot zijn niveau verlagen door modder te gooien.” Ook beweert Sonja dat de scheiding al rond is en dat ze al verhuisd was voordat ze een relatie met Pyke kreeg.
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:28:48 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_114639025
Het zou me niet verbazen als het niet helemaal spoort in de bovenkamer van Silva.
En is het Paik of Pieke, qua uitspraak?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_114639149
Paike!
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114639150
Nee nog erger, volgens mij gewoon Pijke (Peike). Is Fries of zo.

Inderdaad, volgens mij spoort die niet helemaal. Werkt ze eigenlijk nog of zo? Zou eigenljik niet eens meer weten waar ze bekend van is.
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:39:20 #98
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114639318
Dycke van BZV werd toch uitgesproken als Dieke?
Dan zou ik Pyke als Pieke uitspreken, maar ik spreek geen Frysk.

Grappig; de naam komt maar in 1 Friese gemeente voor als geboortegemeente:
http://www.meertens.knaw.nl/nvb/verspreiding/naam/Pyke

De anderen met die naam zijn allemaal buiten Friesland geboren :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114639343
Martijn en Wendy spraken het bij VOH uit als Paike en Peike, als ik het goed herinner.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114639356
Ja, dat klopt, maar in dat programma waar hij in zat (Idols of zo?) zeiden ze het als Peike.
pi_114639385
Pijke/Peike....op 12 seconde zegt hij het zelf

pi_114639437
Ik snap niet helemaal wat hij in Sonja ziet, vreemd wel :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114639454
Of PR, want Sonja is enigzins bekend.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114639475
Maar wie is zij ook weer, ik heb haar ooit in zo'n serie gezien (best een goede serie) die op Curacao speelde of zo. Maar doet ze nu ook nog iets?
  woensdag 25 juli 2012 @ 12:50:37 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114639622
quote:
10s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
Of PR, want Sonja is enigzins bekend.
Ja, niemand weer meer waarvan, maar toch....
Hij had net zo goed Kelly (BB) kunnen daten, dat had pas stof doen opwaaien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114639628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar wie is zij ook weer, ik heb haar ooit in zo'n serie gezien (best een goede serie) die op Curacao speelde of zo. Maar doet ze nu ook nog iets?
Niet veel, ze is bezig met Pyke en met de ME-stichting van wat ik zo op haar facebook zie
pi_114639652
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:50 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, niemand weer meer waarvan, maar toch....
Hij had net zo goed Kelly (BB) kunnen daten, dat had pas stof doen opwaaien.
TMF :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_114639775
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:44 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap niet helemaal wat hij in Sonja ziet, vreemd wel :D
Bij mij komt er ook een zwaar onrechtvaardigheidsgevoel naar boven. Waarom zij de een na de ander? :( Ze zal wel haar kwaliteiten hebben dat al die mannen voor haar vallen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2012 @ 13:38:54 #109
22592 crew  Ole
pi_114641071
eigen topic. Even kijken of ik eea kan overplaatsen
Bijna ex Sonja Silva gooit met modder!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 25 juli 2012 @ 13:51:11 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114641511
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:56 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Bij mij komt er ook een zwaar onrechtvaardigheidsgevoel naar boven. Waarom zij de een na de ander? :( Ze zal wel haar kwaliteiten hebben dat al die mannen voor haar vallen.
Mwah, de meest vage, domme, tandenloze types rollen van relatie naar relatie, over het algemeen is het vooral een kwestie van weinig eisen hebben mbt je partner.
En als er dan wat beters langskomt, dan rol je daar gewoon heen.

Ze zijn vooral bang om alleen te zijn, en om dat te voorkomen hebben ze altijd een relatie, ongeacht de kwaliteit van die relatie, want een slechte relatie vinden ze nog altijd beter dan geen relatie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114641748
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Leandra het volgende:

En als er dan wat beters langskomt, dan rol je daar gewoon heen.

Op zich is dat prima, als je je er prima bij voelt, maar zij trouwt ook meteen :') En ze heeft kinderen (of was het 1 kind) dan rol je toch niet na een huwelijk wéér meteen naar een nieuwe, imo.

En als het excuus 'geloof' naar voren komt, prima hoor, maar dan moet je ook niet in je nakie in een naaktblad staan, als je het mij vraagt. Of was dat nog een foutje van haar 'vroegere' leven? :D

Ik ben Team Niemand, die ex lijkt me ook niet alles...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:08:39 #112
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114642211
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 13:56 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Op zich is dat prima, als je je er prima bij voelt, maar zij trouwt ook meteen :') En ze heeft kinderen (of was het 1 kind) dan rol je toch niet na een huwelijk wéér meteen naar een nieuwe, imo.

En als het excuus 'geloof' naar voren komt, prima hoor, maar dan moet je ook niet in je nakie in een naaktblad staan, als je het mij vraagt. Of was dat nog een foutje van haar 'vroegere' leven? :D

Ik ben Team Niemand, die ex lijkt me ook niet alles...
Voor sommige mensen is dat trouwen heilig, ik snap dat ook niet zo, maar sommigen moeten hun partner kennelijk hun man of vrouw kunnen noemen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:09:43 #113
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114642244
Cynix ®? Heb je nou je eigen post zitten vegen? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114642336
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor sommige mensen is dat trouwen heilig, ik snap dat ook niet zo, maar sommigen moeten hun partner kennelijk hun man of vrouw kunnen noemen.
Ik snap niet dat ze niet gewoon een paar jaar wacht, of ben ik verkeerd geïnformeerd en waren ze al jaren samen?
Prima dat trouwen, maar waarom zo snel, bij de 2e keer zou je toch wat meer geduld 'moeten' hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 14:16:29 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114642484
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:09 schreef Leandra het volgende:
Cynix ®? Heb je nou je eigen post zitten vegen? :o
Ja, want ik zag net te laat dat er eigen topic voor Silva-gate was. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:18:39 #116
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114642567
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:12 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik snap niet dat ze niet gewoon een paar jaar wacht, of ben ik verkeerd geïnformeerd en waren ze al jaren samen?
Prima dat trouwen, maar waarom zo snel, bij de 2e keer zou je toch wat meer geduld 'moeten' hebben.
Ik ook niet, maar ik heb al een stel dat allebei 2 kinderen had binnen 6 maanden na hun ontmoeting zien trouwen, en dan hadden ze eigenlijk nog eerder willen trouwen, maar tijdens hun gezamenlijke vakantie met beider kinderen (6 weken na hun eerste ontmoeting) lukte dat niet.
De scheiding is bijna een jaar geleden uitgesproken en een van twee trouwt volgende maand opnieuw (3de huwelijk dus).

Ik kan het ook niet plaatsen, we hebben het over mensen van ruim boven de 40, met volwassen kinderen, en toch weer trouwen.... dat ik het nut niet zie zal wel aan mij liggen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114642748
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:18 schreef Leandra het volgende:

Ik kan het ook niet plaatsen, we hebben het over mensen van ruim boven de 40, met volwassen kinderen, en toch weer trouwen.... dat ik het nut niet zie zal wel aan mij liggen :@
Vreemd :D Ook gelovig eigenlijk?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 14:27:48 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114642886
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 14:23 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Vreemd :D Ook gelovig eigenlijk?
Nope :N
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2012 @ 16:24:48 #119
22592 crew  Ole
pi_114647248
Eindelijk!
quote:
'Trijntje breekt definitief met vreemdgaande echtgenoot'

25-7-12 - 16:15 bron: Weekend
.
Zangeres Trijntje Oosterhuis heeft besloten definitief te breken met echtgenoot Sander van den Eeden. Volgens vrienden heeft de 39-jarige zangeres besloten de scheiding door te zetten.
Volgens weekblad Weekend wil de zangeres een nieuwe start te maken met haar twee zoontjes Jonas (7) en Marijn (5). Aanvankelijk had Trijntje nog goede hoop dat het toch weer goed zou komen.

Sander, die hoofd Informatieve Programma's bij de VARA is, ging alleen wonen. Het sinds 2002 getrouwde echtpaar zou de tijd nemen om aan hun relatie te werken, in de hoop dat hun huwelijk daarmee gered kon worden.

Maar onlangs zou Trijntje definitief tot een scheiding hebben besloten, meldt het weekblad nu. Sander zou een relatie hebben met een goede vriendin van Trijntje, Larissa. Sander werd meerdere malen 'zeer innig' gespot met de vriendin van zijn vrouw. Ook met haar zou hij niet langer samen zijn.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 16:52:26 #120
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114648198
Een nieuwe start met haar zoontjes...

Right.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 16:53:00 #121
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_114648216
Dat is toch niet zo gek? :D
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 25 juli 2012 @ 16:53:59 #122
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_114648251
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef Skaai het volgende:
Dat is toch niet zo gek? :D
Indeed. Arme Trijntje.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 16:56:08 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114648326
quote:
15s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:53 schreef Skaai het volgende:
Dat is toch niet zo gek? :D
Nee, maar noem het niet zo. Zit een tijdje in de put, pak de draad weer op en ga verder met je leven.
Als ik ga scheiden maak ik toch geen 'nieuwe start als vrijgezel'? :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 16:56:59 #124
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_114648343
quote:
99s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Nee, maar noem het niet zo. Zit een tijdje in de put, pak de draad weer op en ga verder met je leven.
Als ik ga scheiden maak ik toch geen 'nieuwe start als vrijgezel'? :')
Jij kan inderdaad voor Trijntje spreken ja 8-).
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:08:41 #125
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114648714
Die Larissa was ook nog eens een goede vriendin van Trijntje?!
Wat een achterbaks wijf :o
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 17:11:47 #126
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114648807
quote:
6s.gif Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Skaai het volgende:
Jij kan inderdaad voor Trijntje spreken ja 8-).
Nou ja, het klonk als iemand die zijn baan verliest en dan een 'nieuwe start maakt als werkloze'.
Ik vind het prima hoor. ;)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114648989
Volgens vrienden....
Ze heeft wel een hoop fijne vrienden :{
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:19:07 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114649043
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:17 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens vrienden....
Ze heeft wel een hoop fijne vrienden :{
Idd, met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_114649071
Maar ik hoop wel dat het waar is. Weg met die lamzak :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 17:40:15 #130
37843 lady-wrb
kortaf
pi_114649773
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik hoop wel dat het waar is. Weg met die lamzak :Y
nou idd. niet te vertrouwen, opzouten met die zak hooi :r :r :r
pi_114649820
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik hoop wel dat het waar is. Weg met die lamzak :Y
Hoop in dit geval ook dat het waar is, en dat de vriend van zijn minnares ook een dergelijk besluit neemt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:43:06 #132
380380 MissesCrue
Kickstart my heart
pi_114649864
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik hoop wel dat het waar is. Weg met die lamzak :Y
Indd. Opgeruimd staat netjes. :Y
  woensdag 25 juli 2012 @ 17:45:32 #133
302743 WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
pi_114649949
Trijntje?

:r

Ik zou ook vreemd gaan. :)
pi_114650128
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Trijntje?
[ afbeelding ]
:r

Ik zou ook vreemd gaan. :)
Je kunt er ook in de eerste instantie niet aan beginnen.
  † In Memoriam † woensdag 25 juli 2012 @ 18:12:58 #135
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_114650756
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 17:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Trijntje?

Ik zou ook vreemd gaan. :)
Echt zo'n Trijntje waar je vierkante ballen wielen van krijgt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_114654857
quote:
7s.gif Op woensdag 25 juli 2012 12:28 schreef Copycat het volgende:
Het zou me niet verbazen als het niet helemaal spoort in de bovenkamer van Silva.

Mij ook niet.
En is ME ook niet (net als fibromyalgie) zo'n "onbegrepen", onaangetoonde ziekte?
Waarvan de artsen vaak zeggen dat er psychische/psycho-somatische oorzaken aan ten grondslag liggen, maar de patienten bij hoog en bij laag volhouden dat het alleen lichamelijk is?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator / Miss SHO woensdag 25 juli 2012 @ 20:16:46 #137
22592 crew  Ole
pi_114654917
quote:
0s.gif Op woensdag 25 juli 2012 20:14 schreef Felixa het volgende:

[..]

Mij ook niet.
En is ME ook niet (net als fibromyalgie) zo'n "onbegrepen", onaangetoonde ziekte?
Waarvan de artsen vaak zeggen dat er psychische/psycho-somatische oorzaken aan ten grondslag liggen, maar de patienten bij hoog en bij laag volhouden dat het alleen lichamelijk is?
Yup. Ze kunnen het niet aantonen door welke test dan ook.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_114679497
quote:
'Kristen Stewart bedroog Robert Pattinson'
LOS ANGELES - De relatie tussen Kristen Stewart en Robert Pattinson heeft een deuk opgelopen nadat Stewart een affaire zou hebben gehad met de regisseur van Snow White And The Huntsman, Rupert Sanders.
Dat meldt Us Weekly. Kristen werd op 17 juli gefotografeerd terwijl de 26-jarige bijzonder innig was met de 41-jarige Saunders.

De fotograaf die de kiekjes van de twee nam verklaarde: “Ze konden geen genoeg van elkaar krijgen.” Een bron vertelt tegen People dat Stewart ‘kapot’ is van het uitlekken van de foto’s.

“Het was dom en een complete beoordelingsfout van Kristen. Ze heeft geen affaire met Rupert, maar er gebeurde gewoon iets dat niet had mogen gebeuren.”

Twee kinderen

Sanders is getrouwd met Liberty Ross en heeft twee kinderen met het 33-jarige Britse model. Stewart en Pattinson leerden elkaar kennen op de set van de Twilight Saga en zijn sindsdien een koppel.

Zowel de woordvoerder van Stewart als die van Sanders wilden geen commentaar geven op het incident.
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2012 @ 04:17:38 #139
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_115085619
quote:
Stevie Wonder gaat scheiden

AMSTERDAM - Stevie Wonder heeft een scheiding aangevraagd. Volgens de juridische documenten is Wonder al sinds oktober 2009 apart van zijn vrouw.

Dat schrijft TMZ. Wonder, die eigenlijk Stevland Morris heeft, is getrouwd met mode-ontwerpster Kai Millard Morris.
Wonder heeft aangeboden alimentatie te betalen. Het is nog niet duidelijk hoeveel dat zal bedragen. Het stel trouwde in 2001.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2012 @ 04:18:47 #140
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_115085634
quote:
'Jennifer Lopez klaar met Casper Smart'

AMSTERDAM - Jennifer Lopez begint langzaam maar zeker genoeg te krijgen van Casper Smart. "Hij is langzaam haar leven binnengeslopen en dat ging iets te gemakkelijk", observeert een bron.

"Ik denk dat haar familie hem goed in de gaten houdt."
De 43-jarige Lopez zou zich steeds vaker ergeren aan de bijna twintig jaar jongere Smart, die als danser met haar toert. "Ze is vaak chagrijnig als hij in de buurt is", vertelt de ingewijde aan het Amerikaanse blad People.

Toch is de kans groot dat Lopez voorlopig bij Smart blijft. "Jennifer is het type dat niet graag alleen blijft. Ik denk dat hij blijft tot zij iemand anders heeft gevonden."
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:34:57 #141
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115087057
Ah, Stevie ziet het niet meer zitten. :{
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115087079
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:34 schreef Cynix ® het volgende:
Ah, Stevie ziet het niet meer zitten. :{
Ah, die grap is pas 100x gemaakt.
All good things are wild and free.
  † In Memoriam † zaterdag 4 augustus 2012 @ 09:39:54 #143
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115087112
Ach meid, alles in de wereld is al een keer gezegd. B-)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115346458
quote:
Maria Kooistra en Steve te Pas uit elkaar

Maria Kooistra en Steve te Pas zijn niet meer samen. Dit schrijft Maria in haar column in Marie Claire.

"We hebben samen gewerkt, gelachen gevreeën. En nu is het uit, uit met de pret.". De twee hebben een moeilijke tijd achter de rug. Ze leefden in luxe maar toen Steve's jeansmerk BlueBlood in 2010 failliet ging veranderde hun leven drastisch. Of de geldproblemen de oorzaak zijn van de breuk is niet bekend.

Toch heeft Maria nog hoop. "Ik dat we elkaar na een tijdje, nee wacht, na een lange tijd weer tegenkomen om samen verder te gaan."

Maria en Steve hebben samen drie kinderen.
quote:
'Jennifer Aniston weer vrijgezel'

Jennifer Aniston zou Justin Theroux de deur hebben gewezen.

Een insider beweert in het Amerikaanse blad Star dat Jennifer en Justin al bijna een maand uit elkaar zijn. Jen zou Justin hebben gedumpt omdat hij schokschouderend hebben gereagereerd toen ze hem vroeg hoe serieus hun relatie was. "Dat was voor haar echt de druppel. Ze besefte toen dat Justin niet de ware is voor haar. Justin heeft gesmeekt om een tweede kans, maar voor Jennifer is het echt voorbij."

De bron weet ook te vertellen dat Jen haar ex niet lang daarna zag met Justins voormalige liefje Heidi Bivens. "Het lijkt erop dat Justin stiekem niet kon wachten om weer vrijgezel te zijn."
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_115349491
Ha, had ik dat dus toch goed gelezen over Maria en Steve!
Don't you love her madly?
pi_115364956
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef ChatGirl het volgende:

'Jennifer Aniston weer vrijgezel'
[..]

Zijn gewoon nog bij elkaar, foto is van vandaag.
  † In Memoriam † vrijdag 10 augustus 2012 @ 04:35:51 #147
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_115369311
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2012 19:08 schreef ChatGirl het volgende:

Ik las gisteren nog in een Grazia uit april dat ze het zo goed hadden samen en alleen maar sterker als koppel uit de scheiding zijn gekomen.

Nouja jezelf te lang voor de gek houden werkt natuurlijk ook niet.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_115373155
Steve schijnt een ander te hebben. Als dat zo is vind ik het toch wel erg sneu voor maria, ze heeft hem wel echt gesteund door dik en dun.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 13 augustus 2012 @ 07:27:00 #149
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_115501795
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 00:24 schreef Radegast het volgende:

[..]

Zijn gewoon nog bij elkaar, foto is van vandaag.
[ afbeelding ]
Ze zijn nu zelfs verloofd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_115522790
quote:
0s.gif Op maandag 13 augustus 2012 07:27 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ze zijn nu zelfs verloofd!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk voor d'r. Nu nog snel een kindje maken, the clock is really ticking..
pi_115522989
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 augustus 2012 11:06 schreef Ripley het volgende:
Steve schijnt een ander te hebben. Als dat zo is vind ik het toch wel erg sneu voor maria, ze heeft hem wel echt gesteund door dik en dun.
Ah vandaar dat er staat dat ze nog hoop heeft, arm ding.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_115640528
Ik zag zonet vanuit m'n ooghoeken de Story liggen met vette letters "Borsatobreuk schokt showwereld" ofzo? Was niet in de gelegenheid even te bladeren. Komkommernieuws?
Is dat zo?
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2012 @ 13:53:08 #153
43556 miss_dynastie
pi_115640545
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2012 13:52 schreef Smallish het volgende:
Ik zag zonet vanuit m'n ooghoeken de Story liggen met vette letters "Borsatobreuk schokt showwereld" ofzo? Was niet in de gelegenheid even te bladeren. Komkommernieuws?
Is dat niet die zus van hem, die is even on a break met Wino.... even spieken bij de telegraaf, moment.

quote:
do 16 aug 2012, 06:00
Time-out Wino en Sylvana
AMSTERDAM - Er lijkt een time out te zijn in de al zestien jaar durende relatie tussen Wino Omtzigt (52) en Sylvana Borsato (42). Sylvana heeft de echtelijke woning met hun dochters Romy en Jacky verlaten en woont tijdelijk bij haar moeder, bruidsmodekoningin Mary Borsato.

Manager Wino, die voordat hij met Sylvana ging samenwonen ruim tien jaar een relatie had met zanger Gerard Joling, wil niet reageren. Ook zijn schoonmoeder Mary Borsato, die nu haar dochter en twee kleindochters in huis heeft, zwijgt vooralsnog in alle talen. Begrijpelijk, want de hele affaire is behoorlijk ingewikkeld.

Hoewel geen geliefden meer, bleef Wino de manager van Gerard, en is naar verluidt vaker niet dan wel thuis. En ondanks het feit dat Sylvana als zusje van Marco Borsato het veeleisende artiestenleven begrijpt, zeggen goede bekenden dat zij steeds meer met die eenzaamheid zit. Dat is de achtergrond van deze time-out. Ze wil in alle rust nadenken over de toekomst. Het heeft tijd nodig. Iedereen hoopt dat het goed komt. Maar Sylvana wil echt even afstand nemen.
pi_115640711
Ah oké, dat is duidelijk. Beetje flauw van Story dan.....
Is dat zo?
pi_115874240
voor static: Vanessa Marcil (oa. bekend van 90210) gaat scheiden.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:08:33 #156
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115874395
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 18:04 schreef Radegast het volgende:
voor static: Vanessa Marcil (oa. bekend van 90210) gaat scheiden.
*klm belt*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  woensdag 22 augustus 2012 @ 18:08:57 #157
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_115874410
Anyway, ze is net getrouwd toch? Met die CSI acteur,
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_115880403
quote:
Monique Smit bedrogen door vriend

Monique Smit is bedrogen door haar vriend Jeffrey Bok. Hij zou zijn vreemdgegaan met een 40-jarige gescheiden vrouw die moeder is van drie kinderen.

Een ingewijde vertelt dit aan Story en het management van Smit bevestigt het verhaal.

In een officiële verklaring laat Smit weten dat er inderdaad iets is gebeurd tussen haar en de 20-jarige Bok.

De ingewijde zegt dat het verhaal al een aantal maanden de ronde deed in Volendam. "De overspelverhalen kwamen bij Monique terecht en zij heeft Jeffrey ermee geconfronteerd. Hij liet Monique ook meteen weten dat hij enorm veel spijt had van zijn bedrog."

Tweede kans

De 23-jarige Smit zou het verschrikkelijk hebben gevonden en heeft volgens de bron enorm geworsteld met allerlei gevoelens. "Toch is Monique zó verliefd op Jeffrey dat ze hem een tweede kans wil geven."

Ook Smit zegt in haar verklaring dat ze het opnieuw proberen en dat ze gelukkiger zijn dan ooit. "We hebben samen keihard gevochten en elkaar weer teruggevonden."
bron
pi_115882811
quote:
Nancy vindt het 'ontzettend erg' voor Monique

AMSTERDAM - De 21-jarige vriend van Monique Smit heeft de zangeres bedrogen met de 40-jarige gescheiden Nancy Bond. Vanavond deed Nancy haar verhaal.

"Misschien is dit wel de grootste fout geweest uit mijn leven", vertelt Nancy woensdag aan RTL Boulevard.

Volgens de gescheiden moeder zijn Monique en Jeffrey 'boos en kwaad' op haar. "Maar zoiets doe je met z'n tweeën. Ik was vrij wat dat betreft. Dan denk ik: laat maar zo, maar laat mij erbuiten", vertelt ze voor de camera.

De 40-jarige moeder van drie kinderen beseft heel goed dat ze een fout heeft gemaakt en spreekt daarom over 'misschien wel de grootste fout' van haar leven. "Ik vind het voor Monique ontzettend erg, want dat zou ik ook vinden. Ik ben niet de schuldige geweest, het valt voor haar ook niet mee, ik zou het zelf ook rottig vinden."

Nancy vindt het vooral erg dat haar kinderen betrokken worden bij de situatie en dat er in haar dorp over wordt gesproken."Iedereen kent elkaar. Ze lopen altijd door, ze lopen om mij heen. Ze maken het verhaal tien keer erger. We waren ook allang gestopt, dus het hoefde helemaal niet zo te escaleren."

Het overspel vond volgens manager Jaap Buys al zeer geruime tijd geleden plaats. "Het klopt. Maar Jeffrey en Monique zijn intussen weer heel gelukkig samen. Alles is vergeten en vergeven. Het was een eenmalige uitglijder."

Nancy wil het het voorval in ieder geval snel vergeten. Ze heeft Monique een berichtje gestuurd en hoopt dat het goed gaat met haar en Jeffrey.
bron
pi_115900394
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron
Die nancy zag er trouwens wel lekker uit :@
pi_115901864
quote:
Volgens de gescheiden moeder zijn Monique en Jeffrey 'boos en kwaad' op haar.
Is hij haar vagina ingelokt met het verhaal dat Monique daar optrad ofzo. Waarom is hij boos?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 11:27 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Die nancy zag er trouwens wel lekker uit :@
Pics!
pi_115902045
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef Cracka-ass het volgende:
Is hij haar vagina ingelokt met het verhaal dat Monique daar optrad ofzo. Waarom is hij boos?

Nou, inderdaad :') Wat een sukkel. De enige hier die boos mag zijn is Monique.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:16:00 #163
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115902168
Waarom gaat die vrouw in hemelsnaam in de deuropening haar verhaal vertellen? Als je het allemaal zo lullig vindt, dan doe je er toch maanden na dato niet nog een schepje bovenop door het allemaal weer mee op te rakelen?

Gelukkig had ze een zonnebril op. Onherkenbaar in heel Volendam 8-) .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115902300
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef Copycat het volgende:
Waarom gaat die vrouw in hemelsnaam in de deuropening haar verhaal vertellen? Als je het allemaal zo lullig vindt, dan doe je er toch maanden na dato niet nog een schepje bovenop door het allemaal weer mee op te rakelen?

Gelukkig had ze een zonnebril op. Onherkenbaar in heel Volendam 8-) .
Ik vond dat ze eng veel leek op Lisa van Jan en Monique. Inteeltdurp.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:20:22 #165
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115902326
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:19 schreef friekin_ het volgende:
Ik vond dat ze eng veel leek op Lisa van Jan en Monique. Inteeltdurp.
Ik ben een paar maanden terug voor het eerst in V'dam geweest. Die lijken allemaal op elkaar!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115902482
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:06 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

Is hij haar vagina ingelokt met het verhaal dat Monique daar optrad ofzo. Waarom is hij boos?

[..]

Pics!
Niet slecht voor iemand van 40 ;) Maar idd gewoon een oudere monique smit.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ontzettend-erg.dhtml

[stalkermode]
http://www.facebook.com/nancy.bond.90[/stalkermode]

Lekker alles zichtbaar.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 12:25:56 #167
43556 miss_dynastie
pi_115902518
Gek genoeg zou je aan de hand van de foto's niet zeggen dat ze praktisch de moeder van Monique had kunnen zijn _O-
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:26:13 #168
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115902530
Ik hou ontzettend veel van kinderen. Gelukkig heb ik er zelf ook 3 gekregen en dat is mijn kostbaarste geschenk!

Van Nick, Simon en Jan?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115902578
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:24 schreef Stansfield het volgende:
[stalkermode]
http://www.facebook.com/nancy.bond.90[/stalkermode]

Lekker alles zichtbaar.
Krijg je die woonwageninrichting cadeau als je in Volendam komt wonen? Of neem je die stilzwijgend over van de vorige bewoners?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 12:38:10 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115902971
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik hou ontzettend veel van kinderen. Gelukkig heb ik er zelf ook 3 gekregen en dat is mijn kostbaarste geschenk!

Van Nick, Simon en Jan?
Van de drie J's natuurlijk! *O*
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_115903065
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:26 schreef Copycat het volgende:
Ik hou ontzettend veel van kinderen. Gelukkig heb ik er zelf ook 3 gekregen en dat is mijn kostbaarste geschenk!

Van Nick, Simon en Jan?
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_115903084
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:16 schreef Copycat het volgende:
Waarom gaat die vrouw in hemelsnaam in de deuropening haar verhaal vertellen? Als je het allemaal zo lullig vindt, dan doe je er toch maanden na dato niet nog een schepje bovenop door het allemaal weer mee op te rakelen?

Ja dat dus.

Sowieso, als je dan vreemd wil gaan, waarom dan niet iemand buiten het durp? Scheelt wat meer drama lijkt me :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_115904604
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja dat dus.

Sowieso, als je dan vreemd wil gaan, waarom dan niet iemand buiten het durp? Scheelt wat meer drama lijkt me :')
Ze komen niet buiten het dorp?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 13:36:22 #174
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_115904886
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Gek genoeg zou je aan de hand van de foto's niet zeggen dat ze praktisch de moeder van Monique had kunnen zijn _O-
Noord-Hollandse genen B-)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 13:44:17 #175
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115905214
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2012 21:46 schreef Mylene het volgende:
Nancy wil het het voorval in ieder geval snel vergeten. Ze heeft Monique een berichtje gestuurd en hoopt dat het goed gaat met haar en Jeffrey.
bron
Ik hoop (en neem aan) dat ze met pek en veren het dorp uitgetreiterd wordt. :Y
En dat Jeffrey gewoon vreemd gaat met de volgende (wat ook wel zal gebeuren, genen-kwestie). :Y

Ook die Volendammers zelf vinden kennelijk dat iedereen op elkaar lijkt. Ze kunnen elkaar amper uit elkaar houden en dan is een vergissinkje natuurlijk snel gemaakt. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115906383
quote:
99s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Ik hoop (en neem aan) dat ze met pek en veren het dorp uitgetreiterd wordt. :Y
En dat Jeffrey gewoon vreemd gaat met de volgende (wat ook wel zal gebeuren, genen-kwestie). :Y

Ook die Volendammers zelf vinden kennelijk dat iedereen op elkaar lijkt. Ze kunnen elkaar amper uit elkaar houden en dan is een vergissinkje natuurlijk snel gemaakt. :')
Over twee weken is het kermis en gaat half Volendam vreemd. Daarna is iedereen het weer vergeten van die Nancy. ;)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_115907251
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 12:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik ben een paar maanden terug voor het eerst in V'dam geweest. Die lijken allemaal op elkaar!
Is in Yerseke (Zeeland) precies zo! :o
  donderdag 23 augustus 2012 @ 14:56:05 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115908190
Dat je als knul van 20 vreemdgaat met een vrouw van 40 (en vice versa) vind ik al redelijk over de grens, maar als je zo dom bent om dat te doen binnen zo'n kleine gemeenschap, waar iedereen elkaar kent, dan is het al een wonder dat je zelfstandig je veters kunt strikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115908427
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:56 schreef Leandra het volgende:
Dat je als knul van 20 vreemdgaat met een vrouw van 40 (en vice versa) vind ik al redelijk over de grens, maar als je zo dom bent om dat te doen binnen zo'n kleine gemeenschap, waar iedereen elkaar kent, dan is het al een wonder dat je zelfstandig je veters kunt strikken.
Als de drank is in de man (of vrouw), is de wijsheid in de kan. :s)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 15:10:52 #180
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115908825
quote:
1s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 14:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Is in Yerseke (Zeeland) precies zo! :o
En Urk. Eigenlijk al die ongastvrije uithoeken waar buitenstaanders niet gewenst zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:14:13 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115908964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:01 schreef Felixa het volgende:

[..]

Als de drank is in de man (of vrouw), is de wijsheid in de kan. :s)
Dat is nog een (slecht) excuus voor een eenmalig buiten de deur neukertje, maar zo te lezen is dit niet beperkt gebleven tot een eenmalige actie....
quote:
We waren ook allang gestopt, dus het hoefde helemaal niet zo te escaleren.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115909096
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is nog een (slecht) excuus voor een eenmalig buiten de deur neukertje, maar zo te lezen is dit niet beperkt gebleven tot een eenmalige actie....

[..]

Hmm... Something smells fishy (haha fishy... Volendam... :') )

quote:
Het overspel vond volgens manager Jaap Buys al zeer geruime tijd geleden plaats. "Het klopt. Maar Jeffrey en Monique zijn intussen weer heel gelukkig samen. Alles is vergeten en vergeven. Het was een eenmalige uitglijder."
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:19:01 #183
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115909128
Nou ja, ook een eenmalige uitglijder is gestopt op een zeker moment.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 23 augustus 2012 @ 15:21:31 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_115909206
Toch bijzonder dat de dame in kwestie dan spreekt van "allang gestopt" .....
Maar het is natuurlijk logisch dat Jaap het beter weet, die weet het immers altijd beter :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_115910701
quote:
99s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 13:44 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En dat Jeffrey gewoon vreemd gaat met de volgende (wat ook wel zal gebeuren, genen-kwestie). :Y

Jeffrey komt niet uit Volendam.
- verwijderd door admin -
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 17:01:42 #186
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115914123
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:53 schreef groenen het volgende:

[..]

Jeffrey komt niet uit Volendam.
Maar hij voelt zich er kennelijk goed thuis. :)
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115914414
quote:
99s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:01 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Maar hij voelt zich er kennelijk goed thuis. :)
Toch vreemd,dacht dat buitenstaanders niet gewenst zijn.
- verwijderd door admin -
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 17:14:56 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115914813
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:07 schreef groenen het volgende:

[..]

Toch vreemd,dacht dat buitenstaanders niet gewenst zijn.
Zou die zich nu heel geliefd gemaakt hebben, denk je? :7
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115914896
Denk het niet. En dat ze gelukkiger dan ooit zijn lijkt mij bullshit.
- verwijderd door admin -
pi_115915558
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:07 schreef groenen het volgende:

[..]

Toch vreemd,dacht dat buitenstaanders niet gewenst zijn.
Niet?
Ik kom er ook niet vandaan, toch woon ik er al ruim 40 jaar.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_115915652
Cynix schreef het zelf hoor:

quote:
99s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:10 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

En Urk. Eigenlijk al die ongastvrije uithoeken waar buitenstaanders niet gewenst zijn.
- verwijderd door admin -
  † In Memoriam † donderdag 23 augustus 2012 @ 17:39:14 #192
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115915927
Na 40 jaar ben je geen buitenstaander meer. :7

Maar hee, back to the scheidingen. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115916411
Dan denk ik: laat maar zo, maar laat mij erbuiten", vertelt ze voor de camera. :+
  donderdag 23 augustus 2012 @ 17:55:20 #194
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_115916568
quote:
0s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:51 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan denk ik: laat maar zo, maar laat mij erbuiten", vertelt ze voor de camera. :+
Mooi hè? Je gooit toch gewoon die deur dicht, als Blvd en consorten met draaiende camera voor je neus staan. Vanwege een oude koe met een jong geitje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_115917111
Ach, maakt niet veel uit. In Volendam weet iedereen wie die vrouw is.
- verwijderd door admin -
pi_115941564
quote:
Mariska van Kolck zet 'komma' achter relatie

AMSTERDAM - Pogingen van Mariska van Kolck en Edgar Peer om hun relatie nieuw leven in te blazen zijn mislukt. De musicalactrice wil er echter niet definitief een punt achter zetten.

"Het is meer een komma."

Van Kolck, die vorig jaar scheidde na een huwelijk van zeventien jaar, ging een tijdje geleden op vakantie met Peer. De twee hadden volgens de musicalactrice een 'geweldige' tijd, maar dat bleek niet genoeg.

"Onze liefde kan de ballast die aan ons beiden kleeft op dit moment niet trekken", vertelt Van Kolck aan De Telegraaf.

"Het verdriet van vorige relaties, de vraag waar we zouden gaan wonen, hoe het met de kinderen moet." Volgens de actrice zijn er te veel praktische bezwaren. "We hebben verstand boven gevoel gekozen."

Van Kolck heeft nog veel contact met Peer, die ook onlangs scheidde. "Ik zie hem veel en we sms'en iedere dag. De tijd zal leren of er alsnog een gezamenlijke toekomst voor ons in zit."
pi_115941927
Je gaat dan toch ook niet trouwen met een actrice :')
pi_115942675
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Elke keer als ik de naam Mariska al zie, denk ik aan Knut :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_115943442
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Zal ze nou steeds zelf de pers bellen? Wel, oh nee toch niet, jawel!, of nee laat maar, punt, komma, uitroepteken, accent aigu. *zucht*
pi_115943491
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 09:03 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk komisch dat zij haar man verweet zich snel in een andere relatie te storten, en het vervolgens zelf ook deed.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:08:22 #201
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115944467
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 15:19 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, ook een eenmalige uitglijder is gestopt op een zeker moment.
ligt er natuurlijk ook aan hoe lang de glijbaan was :{
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:10:31 #202
37843 lady-wrb
kortaf
pi_115944530
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk komisch dat zij haar man verweet zich snel in een andere relatie te storten, en het vervolgens zelf ook deed.
sterker nog, peer was nog getrouwd kennelijk, want hij is pas onlangs gescheiden.
moet je nodig wat van je ex-vent zeggen :o
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 13:04:49 #203
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_115948227
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:32 schreef roos85 het volgende:

[..]

Het blijft natuurlijk komisch dat zij haar man verweet zich snel in een andere relatie te storten, en het vervolgens zelf ook deed.
Ja, nee, maar dat is anders hè. Liefde kan je niet sturen, dat overkomt je. En Knut is een man, dan telt dat niet.
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 14:40:33 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_115952212
Knut en Peer. Tjemig.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2012 @ 15:30:21 #205
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_115954278
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 14:40 schreef Duderinnetje het volgende:
Knut en Peer. Tjemig.
Klinkt als kut met peren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_115956702
quote:
10s.gif Op donderdag 23 augustus 2012 17:16 schreef groenen het volgende:
Denk het niet. En dat ze gelukkiger dan ooit zijn lijkt mij bullshit.
Gelukkiger dan ooit nadat je vent vreemdgegaan is, hoe laag zijn je principes dan?
pi_115957455
quote:
99s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 15:30 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Klinkt als kut met peren.
_O_ _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116384142
TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:30:53 Helaas een spijtig bericht... Mijn vrouw en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. (1) reageer retweet
TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:31:29 Ik heb er veel verdriet van en hoop dat iedereen respecteert dat ik dit verder privé wens te houden. (2) reageer retweet
pi_116384249
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef Marcoss het volgende:
TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:30:53 Helaas een spijtig bericht... Mijn vrouw en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. (1) reageer retweet
TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:31:29 Ik heb er veel verdriet van en hoop dat iedereen respecteert dat ik dit verder privé wens te houden. (2) reageer retweet
:o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 4 september 2012 @ 15:14:25 #210
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116384374
Ik wil het verder privé houden, maar gooi het toch op Twitter.
Ik wist helemaal niet dat ie was getrouwd. Het is oe moeder nie!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_116384409
Zeven jaar getrouwd, twee kinderen.
Hij heeft er veel verdriet van... Vrouw vreemdgegaan misschien? [/roddelmodus]
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_116385997
Het blijft toch vreemd, zo'n bericht op Twitter. Aan de andere kant lijkt mij het fijner om het zelf zo bekend te maken, dan dat Boulevard het tijdens het avondeten de wereld in zit te knallen, en jij ineens 100 telefoontjes krijgt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:14:36 #213
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_116386247
Wie is dat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_116386276
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is dat?
Olympisch zwemmer of was.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:15:40 #215
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_116386282
Oh die zwemmer zeker?

Al zeven jaar getrouwd???
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:16:44 #216
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_116386328
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef Mylene het volgende:

[..]

Olympisch zwemmer of was.
Die uitleg doet bij mij nog niet per se een bel rinkelen hoor! :D

Maar ik herken opeens de foto. Dacht eerst dat het Jodie Bernal was.
Snobs have more fun!
KLIK!
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 16:19:11 #217
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_116386408
Das Pietertje van de Calve Pindakaas reclame!
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_116386499
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:14 schreef Duderinnetje het volgende:
Wie is dat?
Ik moest ook 5 keer kijken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:23:25 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_116386543
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:16 schreef Duderinnetje het volgende:

Dacht eerst dat het Jodie Bernal was.
Burn!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 september 2012 @ 16:24:56 #220
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_116386587
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Burn!
_O- godver ik moest lachen.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_116386639
The Dutch Dolphin :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 4 september 2012 @ 16:33:40 #222
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_116386862
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef bloempje-moi het volgende:
The Dutch Dolphin :')
:D
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_116387006
Ik begrijp het hoor, in zo'n situatie kun je wel wat afleiding gebruiken. Maar deze tweet (geplaatst 2 uur voor de mededeling over zijn scheiding) staat zo suf onder het "ik heb er veel verdriet van" :o :D

TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 11:55:17 Gisteren blauw gelegen van het lachen tijdens de nieuwe show van Theo Maassen! Ga dat zien! #humoromtelachen http://t.co/9M1YeWVv reageer retweet
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:29:16 #224
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116388702
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:26 schreef bloempje-moi het volgende:
The Dutch Dolphin :')
Dat idd, ik dacht eerst: welke huisvrouw met kort pittig kapsel hoort bij die account? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 september 2012 @ 17:57:42 #225
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116389481
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef Mylene het volgende:


Olympisch zwemmer of was.
Sneu ;( Pieter van de Hoogenband ook gaat scheiden.. Komt in Boulevard straks ;(
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 17:59:36 #226
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116389530
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:14 schreef Copycat het volgende:
Ik wil het verder privé houden, maar gooi het toch op Twitter.
Dan hoeft in ieder geval niemand zich meer in te houden.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 4 september 2012 @ 18:00:05 #227
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116389541
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:19 schreef Skaai het volgende:
Das Pietertje van de Calve Pindakaas reclame!
Ja lekker pindakaas :9
pi_116389962
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh die zwemmer zeker?

Al zeven jaar getrouwd???
oeh de 7 year itch slaat toe.

en The Dutch Dolphin? whut? :D
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_116390563
Zo werd hij volgens mij in de (internationale) pers genoemd, rondom het behalen van zijn olympische titels. Wel sneu, maar zo vlak na die Theo Maassen-tweet staat het toch een beetje apart.

Andersom was het natuurlijk nog erger geweest :')
pi_116390898
Ik snap het wel hoor, heb die show van Theo Maassen ook gezien en die is echt heel leuk! Maar dat terzijde.
  dinsdag 4 september 2012 @ 19:02:13 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116391085
Maar met wie was hij naar de show van Theo Maassen?

Lig je samen blauw van het lachen en besluit je een paar uur later te gaan scheiden?
Was hij alleen?
Was hij met een ander, zag z'n vrouw die tweet en dacht ze "WTF? Jij had toch gisteren een vergadering?!"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116391218
Theo Maassen kan wel echt een eye-opener zijn waar het relaties betreft.
pi_116391646
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:02 schreef Leandra het volgende:

Was hij met een ander, zag z'n vrouw die tweet en dacht ze "WTF? Jij had toch gisteren een vergadering?!"
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2012 @ 19:21:52 #234
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_116391824
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 19:02 schreef Leandra het volgende:
Maar met wie was hij naar de show van Theo Maassen?

Lig je samen blauw van het lachen en besluit je een paar uur later te gaan scheiden?
Was hij alleen?
Was hij met een ander, zag z'n vrouw die tweet en dacht ze "WTF? Jij had toch gisteren een vergadering?!"
Kijk, dát zijn de vragen! :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 4 september 2012 @ 21:29:48 #235
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116398357
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 18:19 schreef DarkElf het volgende:


oeh de 7 year itch slaat toe.

en The Dutch Dolphin? whut? :D
Dat is zijn account naam op twitter >:)
pi_116399366
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat is zijn account naam op twitter >:)
whehehe want zijn gewone naam is niet goed genoeg?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  ESF Reporter dinsdag 4 september 2012 @ 21:49:59 #237
87554 Cee
Welluk?
pi_116399722
Ik wist niet dat ie getrouwd was, kinderen had, en nu dit, ik zit hier zo: :o wat? :o wat? :o wat?
pi_116401482
Denk zomaar dat hij vreemdgegaan is. Geen enkele aanwijzing voor hoor maar gewoon. :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 22:17:15 #239
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_116401503
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef DarkElf het volgende:

whehehe want zijn gewone naam is niet goed genoeg?
Schijnbaar van niet..ik vind het ook onzin om een nicknaam te gebruiken.
  Moderator dinsdag 4 september 2012 @ 22:18:32 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_116401589
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:49 schreef Cee het volgende:
Ik wist niet dat ie getrouwd was, kinderen had, en nu dit, ik zit hier zo: :o wat? :o wat? :o wat?
Ik zie jouw post voorbijkomen en denk: even kijken over wie dit gaat en toen zat ik ook :o _O-
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:08:57 #241
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_116404908
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 september 2012 16:23 schreef Copycat het volgende:

[..]

Burn!
Jodie, you know, the Dutch Nightingale!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_116405261
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Jodie, you know, the Dutch Nightingale!
Net zoals The Voice of Europe, Eddie Wallie? :P
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:30:02 #243
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_116406142
Nou voor Pieter ga ik wel aan de pindakaas en daar lust ik dan wel een hele rol beschuiten mee.
  dinsdag 4 september 2012 @ 23:30:07 #244
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_116406145
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Net zoals The Voice of Europe, Eddie Wallie? :P
Nou, ik bedenk me net dat Jodie Bernal misschien wel eerder the Dutch Koekoeksjong is.

Over Eddie Wally laat ik me maar niet uit. :P En zo meteen komt static melden dat we on topic moeten gaan.

Static, the Dutch Bordercollie.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_116406234
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef amaranta het volgende:
Nou voor Pieter ga ik wel aan de pindakaas en daar lust ik dan wel een hele rol beschuiten mee.
Beschuit met pindakaas? ;(
pi_116406760
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:30 schreef amaranta het volgende:
Nou voor Pieter ga ik wel aan de pindakaas en daar lust ik dan wel een hele rol beschuiten mee.
Nee Amaranta :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116406810
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 21:44 schreef DarkElf het volgende:

[..]

whehehe want zijn gewone naam is niet goed genoeg?
Misschien meer privé of hipperdehip? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116406968
Oh Robert ten Brink brult ook iets over scheidingen op Achterklap van Nu.nl. Ik zit mobiel dus kopiëren lukt even niet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116407181
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Robert ten Brink brult ook iets over scheidingen op Achterklap van Nu.nl. Ik zit mobiel dus kopiëren lukt even niet.
Tadaah!

quote:
Robert ten Brink snapt kapot gaan van relaties vaak niet

AMSTERDAM - Robert ten Brink snapt vaak niet waarom mensen uit elkaar gaan. "Oké, wanneer je elkaar gek maakt, maar daarnaast heb je ook mensen die het gewoon niet zo leuk meer vinden."

"Dan hebben ze net twee kleine kindjes en dan komen ze iemand anders tegen", zegt Ten Brink in een gesprek met Veronica Gids.
"Daar heb ik geen enkel mededogen mee. Dat soort mensen vind ik losers."

De 56-jarige presentator weet dat niet iedereen voor elkaar bestemd is, maar vindt vooral dat mensen vaak veel verwachten van relaties.
"Het is hetzelfde als met een baby krijgen. Mensen verwachten een roze wolk, maar het is doffe ellende. Ze plassen en poepen en gillen de hele nacht."

Lesbisch
Naar eigen zeggen is Ten Brink niet het type 'notoire vreemdganger'. Hij zegt wel dat zijn vrouw ervoor zorgde dat de productiemeisjes die meegingen op reis, lesbisch waren. "Dat zei ze nooit met zoveel woorden, maar dan zei ze: 'Die is goed, die moet je meenemen.'"
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_116407423
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:49 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Robert ten Brink brult ook iets over scheidingen op Achterklap van Nu.nl. Ik zit mobiel dus kopiëren lukt even niet.
Ik mis de relevantie. :@
pi_116407605
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:56 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik mis de relevantie. :@
We zitten in een scheidingstopic, maar ja misschien niet boeiend genoeg dit ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116407761
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:00 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

We zitten in een scheidingstopic, maar ja misschien niet boeiend genoeg dit ;)
Snap ik, maar niet elke scheet met het woord scheiding is relevant. :P maar wie ben ik. :)
pi_116410366
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:53 schreef Felixa het volgende:

[..]

Tadaah!

[..]

Wat een geblaat :')

Het is volgens mij niet zonder reden dat zijn vrouw er voor zorgde dat er alleen lesbische meiden/vrouwen meegingen.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_116410373
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2012 15:04 schreef Marcoss het volgende:
TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:30:53 Helaas een spijtig bericht... Mijn vrouw en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. (1) reageer retweet
TheDutchDolphin twitterde op dinsdag 04-09-2012 om 14:31:29 Ik heb er veel verdriet van en hoop dat iedereen respecteert dat ik dit verder privé wens te houden. (2) reageer retweet
:o

Pieter, wat een held _O_

Begrijpelijk dat hij er geen zin in heeft dat het uitgebreid in de pers komt.
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  ESF Reporter woensdag 5 september 2012 @ 07:14:03 #255
87554 Cee
Welluk?
pi_116410531
Ik vind dat soort spijtige berichten ook altijd zo vreemd staan naast een profielfoto van een goedlachse Pieterke.

Verder sluit ik me aan bij amaranta, alleen gaan beschuiten met pindakaas me te ver.
pi_116411868
quote:
1s.gif Op woensdag 5 september 2012 00:02 schreef vencodark het volgende:

[..]

Snap ik, maar niet elke scheet met het woord scheiding is relevant. :P maar wie ben ik. :)
Omdat het imo een beetje een verkapte sneer richting andere BN'ers was, die massaal deze zomer zijn gaan scheiden. Maar ach, zo vinden we allemaal dingen wel of niet interessant. Ik zie hier ook namen voorbij komen waarbij ik wel eens denk 'die serie trekt vast 3 kijkers' :+
En zelfs de Golftasgate staat mij te vol, vol geleuter :P
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116411890
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 07:14 schreef Cee het volgende:

Verder sluit ik me aan bij amaranta, alleen gaan beschuiten met pindakaas me te ver.
Ik heb alleen dat lange sportieve lijf in gedachten, ik denk dat ik even moet googlen :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116412372
Misschien is er wat bij de Olymische spelen gebeurt waardoor Pieter nu gaat scheiden... Als je de geruchten moet geloven gebeurt er nog weleens wat in het Olymipsche dorp en hij was daar als verslaggever... *speculatie modus weer uit*
pi_116412589
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suusje79 het volgende:
Misschien is er wat bij de Olymische spelen gebeurt waardoor Pieter nu gaat scheiden... Als je de geruchten moet geloven gebeurt er nog weleens wat in het Olymipsche dorp en hij was daar als verslaggever... *speculatie modus weer uit*
Oeh :o Misschien is hij daarom de pers voor en doet hij daarom alles zo op Twitter gooien :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116412630
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suusje79 het volgende:
Misschien is er wat bij de Olymische spelen gebeurt waardoor Pieter nu gaat scheiden... Als je de geruchten moet geloven gebeurt er nog weleens wat in het Olymipsche dorp en hij was daar als verslaggever... *speculatie modus weer uit*
gisteren bij shownieuws zeiden ze dat pieter de geruchten dat hij nu iets zou hebben met ranomi kromowidjojo heeft ontkent...
pi_116414280
bepaalde bronnen beweren dat minousch al 2 jaar zwaar manisch depressief is... en dat Pieter daar niet meer mee kon omgaan..
pi_116414874
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Beschuit met pindakaas? ;(
Nou, het was een combi van de pindakaas reclame en daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Maar ik lust helegaar geen pindakaas.
pi_116414890
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee Amaranta :o
Veranderd niks aan mijn liefde voor jou hoor schatje O+
pi_116414925
quote:
7s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:38 schreef amaranta het volgende:

[..]

Veranderd niks aan mijn liefde voor jou hoor schatje O+
O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 5 september 2012 @ 11:52:11 #265
184769 crew  Deisyy
pi_116415366
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef merel1986 het volgende:
bepaalde bronnen beweren dat minousch al 2 jaar zwaar manisch depressief is... en dat Pieter daar niet meer mee kon omgaan..
Dat hoorde ik Evert vanmorgen ook inderdaad vertellen. Triest.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  ESF Reporter woensdag 5 september 2012 @ 18:27:28 #266
87554 Cee
Welluk?
pi_116429577
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb alleen dat lange sportieve lijf in gedachten, ik denk dat ik even moet googlen :o
Zo op de foto is hij niet zo geniek maar ik zag 'm ooit in de Bijenkorf, had niet meteen door dat 't Pieterke was, ik dacht meer "Oh. OH. Hoiiii. O+ " en toen liep ie voorbij en precies op 't moment dat 't lichtje ging branden zei m'n vriendin "Zag jij ook wie ik zag dat dat was."
"Oh!" :o
pi_116429670
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 11:15 schreef merel1986 het volgende:
bepaalde bronnen beweren dat minousch al 2 jaar zwaar manisch depressief is... en dat Pieter daar niet meer mee kon omgaan..
Dat is natuurlijk wel heel triest. Ik kan me dat eigenlijk goed voorstellen, al vind ik het ook heel sneu voor die Minouche.
pi_116431058
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 18:27 schreef Cee het volgende:

[..]

Zo op de foto is hij niet zo geniek maar ik zag 'm ooit in de Bijenkorf, had niet meteen door dat 't Pieterke was, ik dacht meer "Oh. OH. Hoiiii. O+ " en toen liep ie voorbij en precies op 't moment dat 't lichtje ging branden zei m'n vriendin "Zag jij ook wie ik zag dat dat was."
"Oh!" :o
Ik droog echt spontaan op bij het woord 'pieterke' ;( :@

Was ie erg lang en breeeeeeed, Cee? :9~
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  ESF Reporter woensdag 5 september 2012 @ 20:57:49 #269
87554 Cee
Welluk?
pi_116435320
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 19:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik droog echt spontaan op bij het woord 'pieterke' ;( :@

Was ie erg lang en breeeeeeed, Cee? :9~
Hij was laaaaaaang, kon de breedte niet echt meten want hij had een jas aan en hij stond bij een tafel met serviezen, en als er iets a-morfisch maakt dan is het wel een tafel met serviezen. Oh, en z'n vrouw was bij hem. Pieterke ( oO< ) was zo lang dat ik die eerst niet zag want hij stond er voor. :7
pi_116475363
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 09:51 schreef Suusje79 het volgende:
Misschien is er wat bij de Olymische spelen gebeurt waardoor Pieter nu gaat scheiden... Als je de geruchten moet geloven gebeurt er nog weleens wat in het Olymipsche dorp en hij was daar als verslaggever... *speculatie modus weer uit*
quote:
0s.gif Op woensdag 5 september 2012 10:07 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

gisteren bij shownieuws zeiden ze dat pieter de geruchten dat hij nu iets zou hebben met ranomi kromowidjojo heeft ontkent...
Nu.nl denkt het ook:
http://www.nu.nl/achterkl(...)romowidjojo-verliefd.

Ranomi ontkent ook trouwens :P
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  vrijdag 7 september 2012 @ 07:31:39 #271
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_116488117
Och nee... :{

quote:
Exclusive: Amy Poehler, Will Arnett Separating After 9 Years

Not very funny news. Amy Poehler and Will Arnett are separating after nine years of marriage, Us Weekly has learned exclusively. "It's very amicable," a source says. The couple's rep confirms the separation to Us.

The couple, who wed on August 29, 2003, are parents to sons Archie, 3, and Abel, 2. Saturday Night Live alum Poehler, 40, and Up All Night actor Arnett, 42, have frequently appeared onscreen together, in both TV and film. Their joint credits include Arrested Development, Blades of Glory, Horton Hears a Who!, On Broadway, Spring Breakdown and Monsters vs. Aliens. Arnett also guest starred in an episode of Poehler's NBC smash comedy Parks and Recreation in 2010.

This was the first marriage for Poehler and the second for Arnett, who was wed to actress Penelope Ann Miller, 48, for one year until divorcing in 1995.

Poehler is currently nominated for two Primetime Emmy Awards: Outstanding Lead Actress in a Comedy Series and Outstanding Writing for a Comedy Series, both for Parks and Recreation. Arnett is also nominated in the Outstanding Guest Actor in a Comedy Series category for his role as Devon Banks on NBC's 30 Rock.
bron

You cheated on me with choreography.
pi_116489390
Ik ben benieuwd of het waar is van Pieter en zijn nieuwe liefde. 99 van de 100 keer zijn de roddels waar, dus laat maar komen :Y)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 09:17:31 #273
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_116489429
Pietertje doet Ranomi XXX.

Ik zie het al gebeuren.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_116490525
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd of het waar is van Pieter en zijn nieuwe liefde. 99 van de 100 keer zijn de roddels waar, dus laat maar komen :Y)
Zij ontkent het stellig via Twitter.
Ik hoop eigenlijk dat het niet waar is, zo'n scheiding is al erg genoeg voor de kinderen van Pietertje. Daar hoeft niet ook nog een mediacircus bij omdat papadolfijn zijn verdriet oplost door het met een andere bekende dolfijn te gaan doen ;)

ranomikromo twitterde op donderdag 06-09-2012 om 19:04:10 En nee, ik heb niks met PVDH?! #ZUCHT laat roddelbladen maar anderen lastigvallen en mij en m'n familie met rust op vakantie #sjongejonge reageer retweet
pi_116490596
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 09:59 schreef piglet het volgende:

[..]

Zij ontkent het stellig via Twitter.

Weet ik, daarom juist ;) Ze ontkennen altijd stellig. Ik kan even geen namen bedenken, maar zat BN'ers ontkennen altijd eerst.

Maar ik hoop eik met je mee, dat het niet zo is :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  vrijdag 7 september 2012 @ 10:45:44 #276
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_116491723
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 07:31 schreef Malahide het volgende:
Och nee... :{

[..]

bron

[ afbeelding ]
Ja ik las het ;(
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 september 2012 @ 12:38:06 #277
22592 crew  Ole
pi_116495035
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 10:02 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Weet ik, daarom juist ;) Ze ontkennen altijd stellig. Ik kan even geen namen bedenken, maar zat BN'ers ontkennen altijd eerst.

Maar ik hoop eik met je mee, dat het niet zo is :)
Yup!

Wie hadden we ook al weer? Die van de schoonmaakpolitie, Rob Geus.. eehhh....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 7 september 2012 @ 14:44:45 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116499446
Met de voorpagina van de Story in handen snap ik iig waarom Pieter z'n scheiding aangekondigd heeft op twitter, was hij het uitkomen van de bladen net voor.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116506917
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:38 schreef Ole het volgende:

[..]

Yup!

Wie hadden we ook al weer? Die van de schoonmaakpolitie, Rob Geus.. eehhh....
Ron Boszhard deed dat ook. Met zn stewardessje. En wat te denken van Wendy van Dijk met mijnheer Galjaard?
Don't you love her madly?
pi_116509009
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 12:38 schreef Ole het volgende:

Wie hadden we ook al weer? Die van de schoonmaakpolitie, Rob Geus.. eehhh....
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 september 2012 18:21 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ron Boszhard deed dat ook. Met zn stewardessje. En wat te denken van Wendy van Dijk met mijnheer Galjaard?
^O^
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_116519482
Dat is waar, het wordt nog wel eens ontkent terwijl er wel wat speelt haha. Misschien dat zo'n leugen minder imago-schade oplevert dan er meteen voor uitkomen dat je een rol speelt in zo'n pijnlijke situatie.
Alhoewel ik persoonlijk zou kiezen voor zwijgen ipv liegen denk ik ;)
  vrijdag 7 september 2012 @ 22:26:18 #282
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_116520129
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2012 23:32 schreef vencodark het volgende:

[..]

Beschuit met pindakaas? ;(
Met die combinatie kun je het fluiten wel vergeten :')
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_116521584
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 september 2012 07:31 schreef Malahide het volgende:
Och nee... :{

[..]

bron

[ afbeelding ]
:'( :o
pi_116792379
quote:
Selma Blair en Jason Bleick uit elkaar

Selma Blair en Jason Bleick zijn 14 maanden na de geboorte van hun zoontje Arthur al weer uit elkaar gegaan. Volgens Us Weekly waren de twee constant aan het ruziën.

Selma en Arthur hebben tijdelijk hun introk genomen in een huurhuis. Toch is de verstandhouding tussen de actrice en de modeontwerper goed, omwille van hun kind. ''Jason en Selma aten een hapje in een restaurant en maakten daarna een wandeling met Arthur over het strand'', weet een insider.

De 40-jarige Blair en 42-jarige Bleick waren samen sinds 2010 en verwelkomden hun eerste kindje in juli 2011
  Moderator dinsdag 18 september 2012 @ 11:57:03 #285
9859 crew  Karina
Woman
pi_116927865
Hans Klok is weer single:

quote:
Hans Klok is alweer sinds twee maanden vrijgezel. De 43-jarige illusionist en zijn Australische vriend James Jackson Harwood hebben besloten een punt achter hun relatie te zetten.
Dat bevestigde de illusionist gisteravond tijdens Shownieuws.

Voor James had Hans een relatie met fysiotherepeut Frank. Zij deelden 17 jaar lang lief en leed. In 2008 braken ze de relatie en ging Hans met James, een 20-jarige danser in zijn show.
Bron
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117017019
Huwelijkscrisis Robert Leroy

AMSTERDAM - Zanger Robert Leroy (41) zit helemaal stuk. Zijn huwelijk met Sacha (36), met wie hij drie kinderen heeft, staat onverwacht op losse schroeven. „Mijn vrouw Sacha wil alleen verder.”

"De lieve Sacha, de vrouw van wie ik zoveel houd, lijkt in een cocon gekropen. Ik wil dat ze beseft wat ze kan kwijtraken. Dit gezin is perfect. We delen lief en leed. Ik wil niet scheiden, en zij weet niet wat ze wil. Ik wil naar een psycholoog of een huwelijkstherapeut. Stel dat zij het gevoel van verliefdheid mist? Dat is toch normaal? Vlinders zijn nou eenmaal niet voor eeuwig.”

Sacha reageert desgevraagd kort en aarzelend: „In elk huwelijk is wel eens wat. Bij ons is dat nu het geval. Ik vind Robert de allerliefste. Ik hoop dat we een oplossing vinden.”

Bron
  † In Memoriam † donderdag 20 september 2012 @ 12:46:54 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_117019989
ik heb echt nog nooit van die hele robert leroy gehoord :?
in de telegraaf stond een heel stuk en eigenlijk vond ik dat hij vooral met zichzelf is beziggeweest en nu begint te janken als zijn vrouw genoeg van heeft van haar rol als accessoire.

[ Bericht 2% gewijzigd door lady-wrb op 20-09-2012 13:55:44 ]
pi_117022357
Ik heb zelfs nog nooit van Robert Leroy gehoord.

En wat genant trouwens, dat publieke gejank van meneer.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 20 september 2012 @ 14:02:25 #289
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_117022667
Van Wiki:

quote:
In 1995 tekende Leroy zijn eerste platencontract en verscheen de single Ik droom alleen maar van jou. Dit zou zijn grootste succes worden. Later hadden de singles Geef de nacht maar de schuld en Wie denk je dat je bent ook nog redelijk succes.
Daar lees ik ook dat deze grote onbekende in 2010 zijn laatste single uitbracht. Hopelijk voor hem is hij net zo succesvol in scheiden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_117023541
Je grootste succes hebben beleefd in 1995 en tóch maar doorzingen.
Een doorzetter is het wel, onze Leroy.

Het intrigeert me wel mateloos waar hij de nacht de schuld van denkt te kunnen geven. Ik ga bijna de songtekst googlen. Bijna!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_117267706
Volgens de ex van trijntje is het huwelijk niet kapot gegaan door vreemdgaan, zie telegraaf

Sander: 'Ik heb Trijntje niet bedrogen' van onze redactie
AMSTERDAM - In een ingezonden brief in NRC Next beweert Sander van den Eeden dat hij Trijntje Oosterhuis tijdens zijn huwelijksleven altijd trouw is gebleven.

De VARA-topman stuurde de ingezonden brief naar de krant omdat onlangs in twee recensies van Trijntje's theatertour werd vermeld dat hij is vreemdgegaan. Sander eist rectificatie.

Twee fragmenten uit de brief:
In NRC Handelsblad van 20 september is een stuk opgenomen van journalist Hester Carvalho naar aanleiding van de theatertour van Trijntje Oosterhuis. Carvalho schrijft: "Nadat de opnamen waren voltooid (van haar nieuwe cd - SvdE), ontdekte Oosterhuis, die getrouwd is en twee kinderen heeft, dat haar man haar ontrouw was geweest. Haar relatie liep stuk, en hij verhuisde uit hun gezamenlijke huis.

Voor wie het wil weten: ik ben in december 2011 uit huis gegaan, terwijl de opnames van Trijntjes nieuwe cd in januari 2012 zijn voltooid. Niet alleen is de chronologie van de gebeurtenissen onjuist, Carvalho wekt bovendien de suggestie dat ons huwelijk is gestrand doordat ik ontrouw ben geweest. Dat is niet juist. Ik ben Trijntje tijdens mijn huwelijksleven altijd trouw geweest.

Wat dan wel de reden is van hun breuk, daar laten Sander en Trijntje zich niet over uit. Hij schrijft: "Het is al verdrietig genoeg, ook voor onze kinderen en andere personen die hier ongewild bij betrokken worden."
pi_117267874
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 11:53 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens de ex van trijntje is het huwelijk niet kapot gegaan door vreemdgaan, zie telegraaf

Sander: 'Ik heb Trijntje niet bedrogen' van onze redactie
AMSTERDAM - In een ingezonden brief in NRC Next beweert Sander van den Eeden dat hij Trijntje Oosterhuis tijdens zijn huwelijksleven altijd trouw is gebleven.

De VARA-topman stuurde de ingezonden brief naar de krant omdat onlangs in twee recensies van Trijntje's theatertour werd vermeld dat hij is vreemdgegaan. Sander eist rectificatie.

Twee fragmenten uit de brief:
In NRC Handelsblad van 20 september is een stuk opgenomen van journalist Hester Carvalho naar aanleiding van de theatertour van Trijntje Oosterhuis. Carvalho schrijft: "Nadat de opnamen waren voltooid (van haar nieuwe cd - SvdE), ontdekte Oosterhuis, die getrouwd is en twee kinderen heeft, dat haar man haar ontrouw was geweest. Haar relatie liep stuk, en hij verhuisde uit hun gezamenlijke huis.

Voor wie het wil weten: ik ben in december 2011 uit huis gegaan, terwijl de opnames van Trijntjes nieuwe cd in januari 2012 zijn voltooid. Niet alleen is de chronologie van de gebeurtenissen onjuist, Carvalho wekt bovendien de suggestie dat ons huwelijk is gestrand doordat ik ontrouw ben geweest. Dat is niet juist. Ik ben Trijntje tijdens mijn huwelijksleven altijd trouw geweest.

Wat dan wel de reden is van hun breuk, daar laten Sander en Trijntje zich niet over uit. Hij schrijft: "Het is al verdrietig genoeg, ook voor onze kinderen en andere personen die hier ongewild bij betrokken worden."
Dat is wel een opmerkelijke discrepantie; enerzijds de beweringen dat hij jarenlang een affaire had met die Larissa en anderzijds zijn stelling dat hij nooit is vreemdgegaan.
pi_117267924
misschien hanteert hij de Bill Clinton definitie vab vreemdgaan (I did not have sexual relations with that woman)
pi_117547219
quote:
wo 03 okt 2012, 14:43
'Huwelijk Matthijs van Nieuwkerk voorbij' Van onze redactie
AMSTERDAM - De presentator heeft al maanden geen trouwring meer om.

Dat beweert weekblad Story.

De DWDD-presentator werd in februari voor het laatst gespot met de ring om, tijdens de opnames van tv-programma College Tour. Daarna is de ring volgens Story niet meer in beeld geweest.

Matthijs en zijn vrouw Karin namen in 2007 een korte break nadat bekend werd dat Matthijs wel eens met andere vrouwen rommelde. Het is onduidelijk of het huwelijk nu definitief voorbij is. Een woordvoerder wil in ieder geval niks loslaten. "Ik geef daar geen antwoord op. Het gaat niemand iets aan waarom Matthijs zijn trouwring niet meer draagt."
pi_117744212
quote:
Danny DeVito gaat na 30 jaar scheiden
LOS ANGELES - Danny DeVito gaat na 30 jaar huwelijk scheiden van zijn vrouw Rhea Perlman.

Een woordvoerder van het acteurskoppel heeft dat tegenover TMZ bevestigd.
De twee leerden elkaar in 1970 kennen, toen Perlman een toneelstuk bezocht waar DeVito in acteerde. Na elf jaar samenwonen stapten ze in 1982 in het huwelijksbootje. Ze kregen drie kinderen: Lucy Chet van 29, Grace Fan van 27 en Jacob Daniel van 25.

DeVito is het meest bekend van komische filmrollen, in bijvoorbeeld de films Twins en Junior met Arnold Schwarzenegger. Perlman verwierf roem met haar rol als Carla Tortelli in de comedyserie Cheers, waarvoor ze vier Emmy Awards heeft gewonnen.

Productiebedrijf
Samen waren Danny en Rhea te zien als de ouders van Mathilda, in de film Mathilda gebaseerd op het boek van Roald Dahl. Ook richtten ze samen het productiebedrijf Jersey Films op, onder meer bekend van Pulp Fiction.
De woordvoerder gaf verder geen commentaar over de reden van hun scheiding.
bron

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator dinsdag 9 oktober 2012 @ 12:14:22 #296
9859 crew  Karina
Woman
pi_117768907
Dat vind ik nou echt jammer, die twee zijn zo leuk samen :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_117769263
Ben benieuwd waarom ze gaan scheiden.
pi_117770448
In de comments op TMZ werd meerdere malen gezegd dat hij nogal veel drinkt. Of dat dé reden is, weten we natuurlijk niet, maar het zou een reden kunnen zijn.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_117772264
quote:
99s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:14 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik nou echt jammer, die twee zijn zo leuk samen :{
idd ja.
Shocking :o
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 20:48:36 #300
123170 alors
zlata1234
pi_117790619
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 oktober 2012 12:24 schreef vencodark het volgende:
Ben benieuwd waarom ze gaan scheiden.
quote:
'Rhea Perlman was rokkenjagende Danny DeVito beu'
LOS ANGELES - De breuk tussen het acteurskoppel Danny DeVito en Rhea Perlman zou al enige tijd in de lucht hebben gehangen, wegens buitenechtelijke praktijken van DeVito.

Dat meldde een bron aan RadarOnline. "Je zou het misschien niet zeggen, maar Danny krijgt een hoop vrouwelijke aandacht", aldus de ingewijde.
"Danny houdt van flirten en vanwege zijn status in Hollywood deinst hij er niet voor terug om misbruik van zijn positie te maken. Ondanks zijn reputatie als liefhebbende grapjas in films en op televisie, is Danny een echte rokkenjager."

De bron weet te vertellen dat het huwelijk van het acteurskoppel al zeker tien jaar aan een zijden draadje hing. "Ze zijn al heel lang niet gelukkig meer. Maar na jaren de andere kant te hebben opgekeken, heeft Rhea eindelijk de knoop doorgehakt. Ze had er genoeg van."
Het stel trouwde in 1982 na elf jaar samenwonen. Ze hebben samen drie kinderen.
http://www.nu.nl/achterkl(...)anny-devito-beu.html
know'm sayin?
×
word? word.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 08:12:08 #301
9859 crew  Karina
Woman
pi_117803725
Ik moet een beetje grinniken bij het idee dat Danny de Vito met allerlei vrouwen flirt :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')