abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † dinsdag 20 november 2012 @ 11:27:49 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_119419410
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef Luigi het volgende:

[..]

Iedereen gelijk... brrrrrrrr. Dat is juist de verkeerde boodschap om kinderen te leren.
het is bij jou ook niet gauw goed he? of eigenlijk nooit.

jemig wat er ook gezegd wordt, overal heb jij wel wat over te mekkeren.
pi_119419510
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

het is bij jou ook niet gauw goed he? of eigenlijk nooit.
Lees het dan niet.

Kinderen strak gelijk behandelen vind ik onzinnig ja, en geeft ze de verkeerde boodschap voor later mee. Dat staat verder los van wat ik van ubercreatieve traktaties vind van mama's die zich vervelen en dan maar tegen elkaar op gaan bieden met dit soort dingen.

Lastig he, meningen.
  Moderator dinsdag 20 november 2012 @ 11:33:52 #228
5428 crew  miss_sly
pi_119419653
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:27 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Hier wel :Y Maar jarig midden in de zomer. Dus bij de bso waterijsjes.
Ja, dan is het op twee dagen, de verjaardag zelf op de BSO want geen school en voor of na de vakantie op school, toch? Dat vind ik wat anders. Maar als ze op een gewone schooldag jarig zijn dan op school en op de BSO? Waar ook nog eens overlap is met kindjes enzo? Beetje overdreven, denk ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_119419828
Vorig jaar op school en op bso op dezelfde dag (laatste dag voor de vakantie) maar hier zitten kinderen van 2 verschillende scholen bij de bso
pi_119420228
quote:
15s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:16 schreef Luigi het volgende:

[..]

Iedereen gelijk... brrrrrrrr. Dat is juist de verkeerde boodschap om kinderen te leren.
dat is niet de reden van de school hoor..ze willen gewoon voorkomen dat er godmagweten wat allemaal getrakteerd wordt. En om te voorkomen dat er ouders zijn die toch geen gehoor geven aan wat wel of niet is toegestaan hebben ze het zo opgelost.

En ik vindt het wel goed zo, dat het voor ieder kindje gelijk is. Zo was het vroeger bij mij op school ook en elk kindje vondt het een feest om koekjes van de meester uit te mogen delen.

en ieder zijn mening he ;)
pi_119421714
Ach ieder moet zelf weten wat hij/zij wilt geven. Ik ben zelf niet zo van de ubercreatieve versnaperingen, maar nu ik met mn bolle buik thuis zit en niet zo veel meer kan, ben ik vilten muisjes gaan maken. moet er nog 2. :P en die mag zoon dan uitdelen samen met kaasblokjes (en plakjes worst) als zn zusje is geboren. Erg veel werk, maarja ik heb zo ook wat te doen nu, met zn verjaardag verwacht ik dat het gewoon een mandarijn met een dikkie dik hoofd ofzo.:P Ben niet zo'n vooorstander van chips ed, maargoed mijn kind is pas 2, en zo'n zakje chips is best veel voor zon manneke. op de basisschool vind het geen probleem. Vroeger kreeg ik altijd chips, mandarijn of apppel of van die ringchippies met dropveter om een ketting te maken. die vond ik super. Kon je lekker freubelen en daarna lekker aan je ketting knabbelen. :P

playmobil schip met schatkisten moet ik onthouden trouwens. Supersimpel haha en toch trekt t bekijks :P
pi_119422573
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 11:49 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

en ieder zijn mening he ;)
Dat sowieso. Maar later in het leven wordt je ook niet gelijk behandelt. Dus ik vind het raar dat er op school zo de nadruk op ligt. Bij ons op school ook hoor. Er zijn nu eenmaal arme en rijke kindjes, slimme en wat minder slimme kinderen, volgzame en brutale kinderen. En kinderen die graag op een zak snoep trakteren en kinderen met een overactieve moeder :P ;). Dat keurslijf trekt me niet zo. Hekel aan.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:15:09 #233
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_119425380
iedereen trakteert op zakjes chips wat jou betreft, toch? :P
in de haak.
pi_119425691
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:15 schreef trui het volgende:
iedereen trakteert op zakjes chips wat jou betreft, toch? :P
Nee nee, da's een foute aanname. Ik verbáás me erover dat het gebeurt, en vooral het hoe gekker/groter/maller/creatiever gedeelte er aan maar iedereen moet verder vooral doen wat ze nodig achten. Maar dan mag ik er nog wel een :') bij trekken, toch? ;). 'Ik kan uw mening nog zo abject vinden, maar ik zal uw recht verdedigen om die te uiten', dat idee.
pi_119425817
Hmmm, ben er nog steeds niet over uit wat de kinderen gaan trakteren. Tyler heeft dus wiebeloogjes, maar geen idee wat ik erbij moet geven op de peuterspeelzaal. Hij lust zelf al zo weinig, sowieso geen snoep. Misschien maar gewoon een koekje erbij, of een mini cupcake, die zag ik in de supermarkt.

Kim gaat klaphandjes geven en ze wil er graag cupcakes bij trakteren. Of kaas en worst. Ik zal eens aan de juf vragen wat er zoal wordt getrakteerd.
  dinsdag 20 november 2012 @ 14:28:26 #236
35189 Troel
scherp en bot
pi_119425932
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, ben er nog steeds niet over uit wat de kinderen gaan trakteren. Tyler heeft dus wiebeloogjes, maar geen idee wat ik erbij moet geven op de peuterspeelzaal. Hij lust zelf al zo weinig, sowieso geen snoep. Misschien maar gewoon een koekje erbij, of een mini cupcake, die zag ik in de supermarkt.

Kim gaat klaphandjes geven en ze wil er graag cupcakes bij trakteren. Of kaas en worst. Ik zal eens aan de juf vragen wat er zoal wordt getrakteerd.
En alleen de oogjes trakteren? En als je een oven hebt, zou ik eerder zelf de cupcakes maken dan ze kopen, veel goedkoper :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_119426253
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:28 schreef Troel het volgende:

[..]

En alleen de oogjes trakteren? En als je een oven hebt, zou ik eerder zelf de cupcakes maken dan ze kopen, veel goedkoper :)
Dat vind ik zo karig. En ik heb een oven. Geen mini cupcake vorm. Maar is vast wel een mouw aan te passen. Of ik doe er 1 dora/garfield koekje bij.
pi_119428730
Ik vind het wel leuk om wat moeite te doen voor een traktatie, ik zie dat ook niet persé als "elkaar willen overtreffen" (wat ik dan weer wel heb met zakjes snoep met en een lolly en 2 koekjes en een zakje beertjes en een doosje smarties, hoe meer hoe beter ofzo?!).
Maar het er leuk uit laten zien heb ik een stuk minder moeite mee...
Mama van 2 lieve meiden :)
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:02:21 #239
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_119431473
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 14:25 schreef _Ingrid_ het volgende:
Hmmm, ben er nog steeds niet over uit wat de kinderen gaan trakteren. Tyler heeft dus wiebeloogjes, maar geen idee wat ik erbij moet geven op de peuterspeelzaal. Hij lust zelf al zo weinig, sowieso geen snoep. Misschien maar gewoon een koekje erbij, of een mini cupcake, die zag ik in de supermarkt.

Kim gaat klaphandjes geven en ze wil er graag cupcakes bij trakteren. Of kaas en worst. Ik zal eens aan de juf vragen wat er zoal wordt getrakteerd.
Een eierkoek en daar de oogjes insteken?
Of de eierkoek doormidden, laagje boter ertussen. Dropveter ertussen.
En dan de oogjes erop, heb je een klein diertje ofzo.
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:03:20 #240
12734 amaranta
Alles Dasty!
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:04:09 #241
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_119431546
voila



En dan die oogjes er nog op/in steken
pi_119431600
die muizen zijn gaaf! simpel en toch leuk om te zien. ^^
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:11:30 #243
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_119431835
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 november 2012 10:05 schreef Luigi het volgende:

[..]

Het lijkt wel of er neergekeken wordt op een zakje snoep of chips. Of gewoon een stuk fruit zoals idd een mandarijn in een zakdoek. Die knutsels gaan meestal linea recta de vuilnisbak in, dat doe je echt voor je zelf vrees ik. Terwijl ze 2 weken terug hyper thuis kwam dat ze chips op school had gegeten! Normaal moet je zo'n freubeltje uit d'r tas vissen en hoor je d'r niks over.
Op de school waar mijn kinderen zitten mag je geen ships uitdelen of iets anders van snoepgoed.
Mandarijn (als katje versierd) hebben beide kinderen al eens gedaan dus een keer wat anders is ook gewoon leuk.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  dinsdag 20 november 2012 @ 17:16:06 #244
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_119432005
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 17:05 schreef ohnee het volgende:
die muizen zijn gaaf! simpel en toch leuk om te zien. ^^
Ik heb ze eens gemaakt, en het was best wel wat werk.
Maar dat kwam omdat ik oren van snoeppapier wilde maken, en dat knippen zat veel tijd in. En dan een inkeping maken om ze erin te steken.
Ogen en staart is simpel. smartie en dropveter.
En eierkoek lust bijna iedereen wel.
pi_119447128
quote:
:Y
Tnx voor de suggestie. Is wel leuk, ik hou het in gedachten voor Kim. Tyler is zo moeilijk met eten, die lust dat niet. Ik wil wel iets geven wat hij zelf ook lust.
  dinsdag 20 november 2012 @ 23:09:48 #246
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_119449590
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2012 22:25 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

:Y
Tnx voor de suggestie. Is wel leuk, ik hou het in gedachten voor Kim. Tyler is zo moeilijk met eten, die lust dat niet. Ik wil wel iets geven wat hij zelf ook lust.
Lust hij soesjes? Ik heb al eens eens een rups gemaaktmet dropveter pootjes van soesjes. Bovenop gekleurde hagelslag gestrooid. En dan een vlinder in de kleuren vannde hagelsag als versiering erbij
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_119460479
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 november 2012 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Lust hij soesjes? Ik heb al eens eens een rups gemaaktmet dropveter pootjes van soesjes. Bovenop gekleurde hagelslag gestrooid. En dan een vlinder in de kleuren vannde hagelsag als versiering erbij
Nee, ookal niet. Denk dat het maar een mini cupcake of simpel koekje gaat worden. ik bedacht me nog wel dat hij gek is op de yoghurt rijst dingen van de hema.
pi_119860158
Mijn dochter gaat per 31-12 van de opvang af. Als ik weer aan het werk ga rond oktober gaat ze waarschijnlijk weer terug. Maar de super lieve leidsters van haar groep zijn er dan waarschijnlijk niet meer, want reorganisatie. Maar goed, dochter gaat dus trakteren en ik wil iets leuks (extra) geven aan de leidsters. Maar, wat? Denk niet dat ik ze een plezier doe met snoep ed. En veel dingen zijn zo enorm smaak gevoelig (en ik ben hormonaal besluiteloos).
Iemand een leuk idee?
Met een meidenkwartet
pi_119880099
Cathmar, toen mijn oudste afscheid nam op de opvang, had ik samen met haar voor de leidsters een theepot beschilderd. (haar hand afdrukken gemaakt en dat overgetrokken en ingeverfd met glasverf om af te bakken) in de de vorm van een vlinder en de glazen theepot gevuld met theezakjes, omdat ze allemaal aan de lijn waren toen. En ze zat op de vlinder groep dus dat paste wel mooi. Ze vonden het erg leuk. Misschien kan je er wat mee?
Of een theeglas beschilderen?
Mama van 2 lieve meiden :)
  maandag 3 december 2012 @ 14:46:39 #250
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_119880186
F*** Ik ging vanochtend boodschappen doen...en ik moest zakjes chips kopen...

Ik zie net dit topic omhoog komen, en wat ben ik dus vergeten....Juist ja :') |:( Kan ik morgen weer heen en weer }:|
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')