abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:55:17 #151
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_114005553
Maar L-E, die ziektewet, zou dat dan zijn voor de periode dat jij hier nog werkt? Of ook voor daarna, of ga je dan werk voor 3 dagen zoeken?
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_114005559
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:49 schreef Tally het volgende:
Ik heb hoofdpijn ;( Ontzettende hoofdpijn. ;(
:*
Tap tap tap
pi_114005596
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef AirwiN het volgende:

[..]

In a way is het ook wel ernstig natuurlijk. Al is dat voor sommige mensen helaas een excuus om dat uit te buiten. Voor de volledigheid, daar doel ik niet op jou.
Misschien is dat ook wel wat me tegenstaat. Het beeld wat ik heb van 'mensen in de ziektewet'. Ik wil dat niet, ik wil werken, iets betekenen, niet lachend mijn handje ophouden omdat ik toevallig ziek ben.
pi_114005616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:55 schreef missbehavin het volgende:
Maar L-E, die ziektewet, zou dat dan zijn voor de periode dat jij hier nog werkt? Of ook voor daarna, of ga je dan werk voor 3 dagen zoeken?
Dat is voor als ik uit dienst ben getreden.
pi_114005625
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:53 schreef L-E het volgende:

[..]

Ja klopt. Kortgeleden is er een duidelijke diagnose gesteld: het hypermobiliteitssyndroom.
Mooi dat er een diagnose is gesteld. Klote dat je er bijna niet mee kan werken.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114005626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dokter, er zit een bult op m'n kont ;(
Zonder haar, gelukkig.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:57:52 #157
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_114005635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Zonder haar, gelukkig.
_O-
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_114005640
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel wat me tegenstaat. Het beeld wat ik heb van 'mensen in de ziektewet'. Ik wil dat niet, ik wil werken, iets betekenen, niet lachend mijn handje ophouden omdat ik toevallig ziek ben.
Been there, done that. Daar moet je echt overheen stappen, want uiteindelijk is de enige die daar last van heeft uiteindelijk, jijzelf. :)

Dat vangnet is er juist voor mensen zoals jij. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114005654
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:55 schreef CherryLips het volgende:

[..]

:*
Als ik niet op dieet zou zijn zou ik nu chocolade pakken :P

:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114005655
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Mooi dat er een diagnose is gesteld. Klote dat je er bijna niet mee kan werken.
Ik kan nog heel veel! Gewoon niet meer zo grenzeloos als ooit. :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:58:52 #161
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_114005665
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:57 schreef L-E het volgende:

[..]

Dat is voor als ik uit dienst ben getreden.
Ah oke. Maar het is toch iets blijvends? Lijkt me ook moeilijk om werk te zoeken als er al direct een stuk ziektewet bij zit. :{
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
  dinsdag 10 juli 2012 @ 11:59:21 #162
13749 AirwiN
Deeper shade of soul
pi_114005687
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:56 schreef L-E het volgende:

[..]

Misschien is dat ook wel wat me tegenstaat. Het beeld wat ik heb van 'mensen in de ziektewet'. Ik wil dat niet, ik wil werken, iets betekenen, niet lachend mijn handje ophouden omdat ik toevallig ziek ben.
Ziek zijn overkomt je, hoe je ermee omgaat is een keuze. :)
And if you don't like it then hey fuck you!
I'm just a cool young brother who looks kinda old
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_114005692
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:58 schreef Kluts het volgende:

[..]

Been there, done that. Daar moet je echt overheen stappen, want uiteindelijk is de enige die daar last van heeft uiteindelijk, jijzelf. :)

Dat vangnet is er juist voor mensen zoals jij. :)
Je hebt natuurlijk absoluut gelijk. Maar mijn trots is een ding, ik moet het eens laten verwijderen. :')
pi_114005720
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk absoluut gelijk. Maar mijn trots is een ding, ik moet het eens laten verwijderen. :')
Ik snap wat je bedoeld, ik heb precies hetzelfde gehad. Maar het siert je dat je er zo over denkt, je buit het ook niet uit, je maakt gebruik van een vangnet waar je recht op hebt. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_114005726
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Je hebt natuurlijk absoluut gelijk. Maar mijn trots is een ding, ik moet het eens laten verwijderen. :')
Neem gelijk die bult mee :P
Tap tap tap
pi_114005737
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 11:58 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik kan nog heel veel! Gewoon niet meer zo grenzeloos als ooit. :)
Dat heb ik sinds de bevalling. Dingen zoals de hele dag zitten (wat toch een groot deel van mijn werk is) lukt niet meer want dan ga ik kapot van de pijn in mijn stuitje/rug. Op een fiets zitten lukt maar lang ook niet want dan kan ik niet liggen/zitten of staan van de pijn in mijn stuitje.
Tillen lukt ook niet meer aangezien je dat met diezelfde rug doet :')
Ik werk nu 3 dagen 9 uur lang maar eigenlijk is dit niet te doen. We kijken wel hoelang dit goed gaat :')
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_114005738
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:00 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Neem gelijk die bult mee :P
:D
pi_114005774
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:00 schreef Tally het volgende:

[..]

Dat heb ik sinds de bevalling. Dingen zoals de hele dag zitten (wat toch een groot deel van mijn werk is) lukt niet meer want dan ga ik kapot van de pijn in mijn stuitje/rug. Op een fiets zitten lukt maar lang ook niet want dan kan ik niet liggen/zitten of staan van de pijn in mijn stuitje.
Tillen lukt ook niet meer aangezien je dat met diezelfde rug doet :')
Ik werk nu 3 dagen 9 uur lang maar eigenlijk is dit niet te doen. We kijken wel hoelang dit goed gaat :')
Zijn jouw klachten gerelateerd aan de zwangerschap/bevalling? Is daar niets aan te doen?
pi_114005784
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:00 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, ik heb precies hetzelfde gehad. Maar het siert je dat je er zo over denkt, je buit het ook niet uit, je maakt gebruik van een vangnet waar je recht op hebt. :)
Ik moet het allemaal even laten landen, geloof ik.
pi_114005860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:01 schreef L-E het volgende:

[..]

Zijn jouw klachten gerelateerd aan de zwangerschap/bevalling? Is daar niets aan te doen?
Het is begonnen met de zwangerschap. En ik heb nu al 15 maanden (ja zo snel gaat het) fysio therapie. Maar echt over gaat het nooit ben ik bang. Mijn stuitje staat krom (dat kreeg ik te horen van de bekkenfysio) en heb toen bij een sport fysio een aantal "kraak"sessies gehad en toen ben ik in totaal 4 weken pijn vrij geweest maar ik ben bang dat hij nooit meer op zn plek gaat komen zoals het zat (of zoals ik denk dat hij zat).

Daarvoor had ik wel pijn in mijn rug maar eigenlijk te verwaarlozen. En dat deed ik dan ook.
Nu heb ik soms zo'n pijn dat ik mijn arm niet eens om hoog krijg of niet eens over eind uit bed kan komen (of in bed kan komen).
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:06:27 #171
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_114005891
Maar het accepteren is moeilijk he L-E :'( :*
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_114005911
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:05 schreef Tally het volgende:

[..]

Het is begonnen met de zwangerschap. En ik heb nu al 15 maanden (ja zo snel gaat het) fysio therapie. Maar echt over gaat het nooit ben ik bang. Mijn stuitje staat krom (dat kreeg ik te horen van de bekkenfysio) en heb toen bij een sport fysio een aantal "kraak"sessies gehad en toen ben ik in totaal 4 weken pijn vrij geweest maar ik ben bang dat hij nooit meer op zn plek gaat komen zoals het zat (of zoals ik denk dat hij zat).

Daarvoor had ik wel pijn in mijn rug maar eigenlijk te verwaarlozen. En dat deed ik dan ook.
Nu heb ik soms zo'n pijn dat ik mijn arm niet eens om hoog krijg of niet eens over eind uit bed kan komen (of in bed kan komen).
Klote zeg. Hoe doe je dat als je alleen bent met je dochter?

Zou een chiropractor niet iets zijn voor je? Bij mij worden wel eens wervels op hun plek gezet, dat doet wonderen. :)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 12:07:51 #173
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114005932
Eerst de verbinding deels weg, helpdesk gebeld, nu hebben we helemaal geen verbindingen meer :').

British Telecom, blijf er heeeeeeel ver van weg :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_114005994
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:06 schreef missbehavin het volgende:
Maar het accepteren is moeilijk he L-E :'( :*
Het komt wel goed met mij! Ik ben jarenlang heel trots geweest op het feit dat ik zoveel alleen voor elkaar kreeg: hard werken, heel goed voor J. zorgen, een huis kopen, sparen voor zijn toekomst, het kon niet op. Ik vind het gewoon een tikje lastig dat ik niet meer zo heel onafhankelijk ben, lichamelijk gezien. Wat dat betreft is nu gaan samenwonen goede timing: het is fijn om de zorg te kunnen delen. O+
pi_114006090
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 12:07 schreef L-E het volgende:

[..]

Klote zeg. Hoe doe je dat als je alleen bent met je dochter?

Zou een chiropractor niet iets zijn voor je? Bij mij worden wel eens wervels op hun plek gezet, dat doet wonderen. :)
Die wil gelukkig veel lopen. Klimmen op de bank kan ze nu ook. Dus daar kan ik dr luier verschonen.
Maar naar bed zal ik dr toch moeten tillen. Op de dagen dat ik het echt niet kan slaapt ze op de bank en wacht ik op haar vader (die ook een slechte rug heeft) zodat hij haar in bed kan liggen.
Met passen en meten kan het net, maar ideaal is anders.

En een chiropractor. Das iemand die je wervels duwt en trekt op zijn plek? Dat doet mijn fysio ook. Die gaat eerst hangen op mijn wervelkolom om ze terug te duwen en dan masseren.
Of doen zij iets anders?
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')