abonnement Unibet Coolblue
pi_134254745
Paar nachten geleden een leipe droom gehad. Het was tijdens de tweede wereldoorlog en een klein meisje moest een doos aardappelen naar haar ouders brengen. Ik ben maar met haar meegelopen om te voorkomen dat ze beroofd zou worden. Of anders zou de bezetter ze wel afpakken. Het was koud en iedereen was uitgehongerd.Nou ja, het was me gelukt om haar en de doos bij haar ouders af te leveren, uiteindelijk.
pi_134258601
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 09:15 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Paar nachten geleden een leipe droom gehad. Het was tijdens de tweede wereldoorlog en een klein meisje moest een doos aardappelen naar haar ouders brengen. Ik ben maar met haar meegelopenrr om te voorkomen dat ze beroofd zou worden. Of anders zou de bezetter ze wel afpakken. Het was koud en iedereen was uitgehongerd.Nou ja, het was me gelukt om haar en de doos bij haar ouders af te leveren, uiteindelijk.
Ervoor naar een oorlogsfilm gekeken?? Ik heb momenteel een appje op mijn telefoon waar ik dus mijn dromen in kan zetten en ik vind het eigenlijk heel leuk geeft wel inzicht in je dromen en het is ook leuk juist terug te lezen welke dromen je gehad heb.
pi_134283164
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 13:52 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ervoor naar een oorlogsfilm gekeken?? Ik heb momenteel een appje op mijn telefoon waar ik dus mijn dromen in kan zetten en ik vind het eigenlijk heel leuk geeft wel inzicht in je dromen en het is ook leuk juist terug te lezen welke dromen je gehad heb.
Nee, niet eens. Wel komt het scenario uit een schoolboekje over de oorlog, dat ik vroeger gelezen heb. Op de een of andere manier heb ik daar weer aan gedacht.
pi_134284802
Weet iemand een verklaring voor plots veel dromen?
pi_134286502
quote:
5s.gif Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef Gray het volgende:
Weet iemand een verklaring voor plots veel dromen?
Een onrustig periode gehad waarin je veel hebt moeten verwerken??
pi_134290890
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:13 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Een onrustig periode gehad waarin je veel hebt moeten verwerken??
Integendeel, heb juist een heerlijke vakantie gehad. 8-)

Misschien is dat het juist wel... Het waren echter vermakelijke dromen. Leuk om te zien hoe creatief m'n geest af en toe is. :)
pi_135258715
Vannacht gedroomd dat ik verliefd was op iemand met een vriendin , maar die was eigenlijk helemaal niet zo trouw aan zijn vriendin en die wilde dus mij versieren terwijl die een vriendin had en dat lukte dus ook . Ik kreeg een affaire.
pi_135269239
Vanmorgen vroeg mijn dochter hoe ik droom. Of ik tekenfilms droom, of zwartwit, ofzo.
Toen ik erover nadacht kwam ik tot de conclusie dat mijn dromen levensecht en driedimensionaal zijn, maar altijd vrij donker. Het is bijna altijd schemerig, mistig of nacht in mijn dromen.

Hoe dromen jullie?
pi_135811554
2 nachten geleden een hele bizarre droom gehad.

Begin deze zomer is mijn oma overleden, waar ik een hele goede band mee had ( mij ook heel goed kende qua karakter etc). Ze heeft een ziekbed van 3 weken gehad, waarin ik zo'n beetje om de dag langskwam om even met haar te praten over mijn toekomst, het leven, haar gevoelens over de dood, over het leven dat ze heeft gehad. Heel bijzonder.

Toen we het over mijn toekomst hadden, zei ik dat ik over een aantal dingen niet wist wat voor keuzes ik moest maken, al heel lang niet. En dat als zij in het hiernamaals de mogelijkheid zou hebben, ze me op de een of andere manier de goede richting in zou sturen (beetje met een lach en knipoog maar toch)

Eerste weken regelmatig over haar overlijden gedroomd, maar niet heel bijzonder ofzo. Afgelopen 2 weken zat/zit ik in nogal een belangrijke periode, en opeens vanuit het niets een ziek realistische droom waarin mijn oma mij een aantal dingen die ik nu meemaak in een ander licht liet zien en min of meer aangaf waarom ik bepaalde keuzes moest maken... Terwijl haar overlijden voor mij al lang niet meer iets is waar ik de hele dag mee bezig ben.. Droom eindigde ook echt met een omhelzing en toen daarna werd ik ook wakker met mijn armen helemaal strak tegen me aan..

heel vaag, nog nooit meegemaakt zoiets...
pi_135846813
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef Sheldon. het volgende:
2 nachten geleden een hele bizarre droom gehad.

Begin deze zomer is mijn oma overleden, waar ik een hele goede band mee had ( mij ook heel goed kende qua karakter etc). Ze heeft een ziekbed van 3 weken gehad, waarin ik zo'n beetje om de dag langskwam om even met haar te praten over mijn toekomst, het leven, haar gevoelens over de dood, over het leven dat ze heeft gehad. Heel bijzonder.

Toen we het over mijn toekomst hadden, zei ik dat ik over een aantal dingen niet wist wat voor keuzes ik moest maken, al heel lang niet. En dat als zij in het hiernamaals de mogelijkheid zou hebben, ze me op de een of andere manier de goede richting in zou sturen (beetje met een lach en knipoog maar toch)

Eerste weken regelmatig over haar overlijden gedroomd, maar niet heel bijzonder ofzo. Afgelopen 2 weken zat/zit ik in nogal een belangrijke periode, en opeens vanuit het niets een ziek realistische droom waarin mijn oma mij een aantal dingen die ik nu meemaak in een ander licht liet zien en min of meer aangaf waarom ik bepaalde keuzes moest maken... Terwijl haar overlijden voor mij al lang niet meer iets is waar ik de hele dag mee bezig ben.. Droom eindigde ook echt met een omhelzing en toen daarna werd ik ook wakker met mijn armen helemaal strak tegen me aan..

heel vaag, nog nooit meegemaakt zoiets...
Ik denk dat het helemaal niet zo vaag is als je denkt , ik denk dat oma via die droom die droom duidelijk probeert te maken dat ook al is ze er niet meer , ze nog steeds een oogje in het zeil houd.

Ik heb het ook gehad dat ik juist een poosje terug een vriend kende en die is uiteindelijk overleden door zelfmoord. Eerst droomde ik heel veel over hem en zijn dood en op een gegeven moment was dat minder en toen kreeg ik een droom dat ik gewoon in de kroeg met hem zat en hem ook aan sprak en zei he je kan hier toch niet zijn want je bent dood, hij in de droom antwoordde van nee hoor , ik zal er altijd voor je zijn. En we in die droom eigenlijk een vanoudse stapavond hebben gehad.

Mijn moeder zelfde soort droom met haar vader gehad , ik denk soms dat dus juist dat je in dromen soms wel degelijk contact kan hebben met je de mensen die je kende die er niet meer zijn.
pi_135856890
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef Gwywen het volgende:
Vanmorgen vroeg mijn dochter hoe ik droom. Of ik tekenfilms droom, of zwartwit, ofzo.
Toen ik erover nadacht kwam ik tot de conclusie dat mijn dromen levensecht en driedimensionaal zijn, maar altijd vrij donker. Het is bijna altijd schemerig, mistig of nacht in mijn dromen.

Hoe dromen jullie?
mijn dromen zijn altijd kleurrijk en levendig. Ik onthoud ze maar zelden..
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:12:37 #262
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_135857021
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 12:40 schreef Gwywen het volgende:
Vanmorgen vroeg mijn dochter hoe ik droom. Of ik tekenfilms droom, of zwartwit, ofzo.
Toen ik erover nadacht kwam ik tot de conclusie dat mijn dromen levensecht en driedimensionaal zijn, maar altijd vrij donker. Het is bijna altijd schemerig, mistig of nacht in mijn dromen.

Hoe dromen jullie?
tja, soms heel levendig en anders heel erg.

als ik over de moemoe (grootmoeder langs vaders kant) droom is het (meestal) levensecht en in het heden. heel raar.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_135858327
Ik heb nu al maanden dat ik een vrouw ben in mijn dromen. Inclusief lang haar, make up en vaak ga ik dan met vriendinnen kleding kopen.

Iemand een idee wat voor betekenis dit heeft? Google gaf geen bevredigend antwoord.
pi_135863571
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Gewas het volgende:
Ik heb nu al maanden dat ik een vrouw ben in mijn dromen. Inclusief lang haar, make up en vaak ga ik dan met vriendinnen kleding kopen.

Iemand een idee wat voor betekenis dit heeft? Google gaf geen bevredigend antwoord.
Ik heb werkelijk nog nooit gedroomd dat ik iemand van het andere geslacht was. Mss een onbewuste wens?
pi_135881716
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb werkelijk nog nooit gedroomd dat ik iemand van het andere geslacht was. Mss een onbewuste wens?
Daar zat ik ook al aan te denken. :P

Vroeger had ik lang haar en werd ik vaak als meisje gezien. Misschien dat het daar op de een of andere manier mee te maken heeft.
pi_135887304
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:43 schreef Gewas het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken. :P

Vroeger had ik lang haar en werd ik vaak als meisje gezien. Misschien dat het daar op de een of andere manier mee te maken heeft.
R&P / Genderdysforie #45 : Being ourselves! Lol

Maar serieus, ik denk dat het dat laatste is, eigenlijk.. Een oude jeugdherinnering kan je soms ineens parten spelen in een droom.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:59:24 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_135887417
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 18:37 schreef Sheldon. het volgende:
2 nachten geleden een hele bizarre droom gehad.

Begin deze zomer is mijn oma overleden, waar ik een hele goede band mee had ( mij ook heel goed kende qua karakter etc). Ze heeft een ziekbed van 3 weken gehad, waarin ik zo'n beetje om de dag langskwam om even met haar te praten over mijn toekomst, het leven, haar gevoelens over de dood, over het leven dat ze heeft gehad. Heel bijzonder.

Toen we het over mijn toekomst hadden, zei ik dat ik over een aantal dingen niet wist wat voor keuzes ik moest maken, al heel lang niet. En dat als zij in het hiernamaals de mogelijkheid zou hebben, ze me op de een of andere manier de goede richting in zou sturen (beetje met een lach en knipoog maar toch)

Eerste weken regelmatig over haar overlijden gedroomd, maar niet heel bijzonder ofzo. Afgelopen 2 weken zat/zit ik in nogal een belangrijke periode, en opeens vanuit het niets een ziek realistische droom waarin mijn oma mij een aantal dingen die ik nu meemaak in een ander licht liet zien en min of meer aangaf waarom ik bepaalde keuzes moest maken... Terwijl haar overlijden voor mij al lang niet meer iets is waar ik de hele dag mee bezig ben.. Droom eindigde ook echt met een omhelzing en toen daarna werd ik ook wakker met mijn armen helemaal strak tegen me aan..

heel vaag, nog nooit meegemaakt zoiets...
Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt met mijn moeder, de droom was ook heel anders van structuur dan ik gewend was (normaal droom ik een beetje onduidelijk/donker/chaotisch), heel licht, mooi en tja, bijzonder.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_136224820
Vage droom gehad over mijn overbuurman die is in het echt dement aan het worden en zit momenteel in het bejaardentehuis.

Ik droomde dus dat ik ergens met hem zat te praten en dat die eigenlijk zelf wist hoe ziek die eigenlijk was en alles vergat ....
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:34:38 #269
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_136475926
quote:
5s.gif Op zondag 15 december 2013 12:12 schreef Gray het volgende:
Weet iemand een verklaring voor plots veel dromen?
Ben je gestopt met blowen?
There is only one religion
pi_136476169
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:34 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ben je gestopt met blowen?
Jaren terug.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:46:16 #271
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_136476344
Ik lag deze week in het ziekenhuis en rookte en blowde dus niet, dan gaat er een beerput open in mijn geest.
Afgelopen nacht droomde ik erg heftig, het leek wel een of andere hooliganfilm er gebeurde allerlei rare dingen en het was of ik steeds dezelfde droom droomde alsof het op auto replay stond.
er werden mensen die buiten westen waren met de kop tegen muren gebeukt,alles zag er heel echt uit maar alles was een pijnlijke aanblik , iemand viel op een puntig iets maar die iemand probeerde zich groot te houden, er werden zelfs tanks opgeblazen en me'ers in de fik gezet met zeer zwaar vuurwerk, gek genoeg was ik niet deel van het geheel maar meer aanschouwend aanwezig, was echt freaky.
There is only one religion
pi_136496199
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik lag deze week in het ziekenhuis en rookte en blowde dus niet, dan gaat er een beerput open in mijn geest.
Afgelopen nacht droomde ik erg heftig, het leek wel een of andere hooliganfilm er gebeurde allerlei rare dingen en het was of ik steeds dezelfde droom droomde alsof het op auto replay stond.
er werden mensen die buiten westen waren met de kop tegen muren gebeukt,alles zag er heel echt uit maar alles was een pijnlijke aanblik , iemand viel op een puntig iets maar die iemand probeerde zich groot te houden, er werden zelfs tanks opgeblazen en me'ers in de fik gezet met zeer zwaar vuurwerk, gek genoeg was ik niet deel van het geheel maar meer aanschouwend aanwezig, was echt freaky.
Vind je dat niet alarmerend dan? :o
pi_136497407
quote:
11s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:46 schreef Dance99Vv het volgende:
Ik lag deze week in het ziekenhuis en rookte en blowde dus niet, dan gaat er een beerput open in mijn geest.
Afgelopen nacht droomde ik erg heftig, het leek wel een of andere hooliganfilm er gebeurde allerlei rare dingen en het was of ik steeds dezelfde droom droomde alsof het op auto replay stond.
er werden mensen die buiten westen waren met de kop tegen muren gebeukt,alles zag er heel echt uit maar alles was een pijnlijke aanblik , iemand viel op een puntig iets maar die iemand probeerde zich groot te houden, er werden zelfs tanks opgeblazen en me'ers in de fik gezet met zeer zwaar vuurwerk, gek genoeg was ik niet deel van het geheel maar meer aanschouwend aanwezig, was echt freaky.
Een goed idee om dan eens te stoppen en je geest te laten kalmeren zonder kalmerende middelen. Je geest is nu verslaafd, dus niet vrij; een slaaf van. Blijkbaar gaat het onder het juk van wat duistere kanten in je, wat mij geen fijne manieren van wezen lijkt.

Stoppen was goed voor mij, misschien voor jou ook. :)
pi_136507867
quote:
3s.gif Op zondag 9 februari 2014 11:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Een goed idee om dan eens te stoppen en je geest te laten kalmeren zonder kalmerende middelen. Je geest is nu verslaafd, dus niet vrij; een slaaf van. Blijkbaar gaat het onder het juk van wat duistere kanten in je, wat mij geen fijne manieren van wezen lijkt.

Stoppen was goed voor mij, misschien voor jou ook. :)
Ik denk dat stoppen met blowen altijd wel een goed idee is.
  zondag 9 februari 2014 @ 19:24:06 #275
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_136517498
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 15:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik denk dat stoppen met blowen altijd wel een goed idee is.
vroeger al last van bepaalde dromen , inderdaad blokt blowen het dromen bij mij en daar ben ik niet rouwig om, alhoewel ik ook zo weken kan stoppen als ik naar of in het buitenland op vakantie ben (dan drink ik wat meer ;) )
Verslaafd is een groot woord, ben ook verslaafd aan eten :')
Ps in dat ziekenhuis werd ik vol gestopt met een opiaat _O-
There is only one religion
  zondag 9 februari 2014 @ 19:31:03 #276
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_136517839
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 10:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Vind je dat niet alarmerend dan? :o
ja heel alarmerend maar het replay gedeelte kende ik nog niet in dromen dat je dezelfde droom(nachtmerrie ) in 1 en dezelfde droom steeds weer ziet
There is only one religion
pi_136518078
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 19:31 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

ja heel alarmerend maar het replay gedeelte kende ik nog niet in dromen dat je dezelfde droom(nachtmerrie ) in 1 en dezelfde droom steeds weer ziet
Oh dat heb ik wel vaker gehad hoor, stukjes die herhaald werden in dromen.
pi_136859555
Wellicht een interessant artikel?

http://www.nu.nl/wetensch(...)ek-hersengebied.html
pi_136863794
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:46 schreef vannelle het volgende:
Wellicht een interessant artikel?

http://www.nu.nl/wetensch(...)ek-hersengebied.html
Dat is zeker interessant!
  dinsdag 18 februari 2014 @ 21:10:15 #280
341900 Atmosphere82
The ground had gone sour Louis
pi_136868955
Jep! ^O^
'Here are the young men, the weight on their shoulders,
Here are the young men, well where have they been?
We knocked on the doors of Hell's darker chamber,
Pushed to the limit, we dragged ourselves in...' ('Decades' van Joy Division)
pi_136873408
De reden dat dit artikel me opviel is dat ik heel vaak mijn dromen onthoud.
Stond er echt van te kijken dat sommigen maar een paar dromen per maand onthouden, ik weet ze vrijwel altijd nog. Kan er ook mee te maken hebben dat ze vaak over hetzelfde gaan. Zowel positief als negatief.
Vrijwel elke droom kom ik mijn overleden vader tegen zonder dan te besegffen dat hij nu dood is, en zo meer van die op zich negatieve dingen die in een droom heel normaal zijn.

Het is óf dat óf ik sta op grote hoogte en hetgeen waar ik op sta staat te wankelen óf ik zie absoluut geen weg naar beneden.
Die laatste vind ik dan weer wat minder ook al besef ik dat het maar een droom is...

Maar vrijwel elke ochtend weet ik nog wat ik gedroomd heb.
Dacht eigenlijk dat dat redelijk normaal is....
  woensdag 19 februari 2014 @ 13:49:05 #282
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_136890002
Ik droomde laatst dat Urkers mijn dorp binnenvielen met geweren en fakkels enzo. Ze probeerden iedereen te bekeren en sloegen ramen in bij iedereen die niet Christelijk wilde worden.
Nederlands is mijn goedste vak
pi_137237057
Ik droomde dat ik mijn ex in Amsterdam tegenkwam en dat die contact zocht na heel lang niet met elkaar gesproken te hebben.,
  zondag 2 maart 2014 @ 12:29:51 #284
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_137301932
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 17:46 schreef vannelle het volgende:
Wellicht een interessant artikel?

http://www.nu.nl/wetensch(...)ek-hersengebied.html
Dat verklaard een hoop.
There is only one religion
pi_137302091
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2014 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
Ik droomde dat ik mijn ex in Amsterdam tegenkwam en dat die contact zocht na heel lang niet met elkaar gesproken te hebben.,
Zo'n droom heb ik ook ooit eens gehad.. In die droom was ik nog bereid om het bij te leggen ook. Bizar.
(Het was dus een ex met wie ik bepaald niet meer on speaking terms ben)
pi_137302561
Zal ik eens iets heel raars vertellen als ik deze dromen krijg weet ik vaak al dat het voorspellend is want heel vaak is dus als ik die dromen heb , ik juist vaak niet on speaking terms ben met degene en dan juist daarna ineens ook weer tegen kom en juist weer contact krijg omdat het me al vaker gebeurd is.

Het klinkt heel vaag maar ik heb heel vaak van dat soort vage dromen en dan juist vlak voordat ik diegene zie zijn er dit soort dromen.
Klinkt heel vaag maar voor mijn gevoel is het net alsof mijn geest me probeert voor te bereiden op iets wat niet mogelijk is en ja dat eigenlijk wel is.

Ik ben hier juist vaak achter gekomen omdat ik juist de dromen ook opschreef en dan juist ook kon zien he dan kreeg ik die droom.
Misschien heb ik een sterke intuitie die juist in het dromen naar voren komen want ik heb het heel veel met dromen.
pi_137306404
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 12:52 schreef formerjellybean het volgende:
Zal ik eens iets heel raars vertellen als ik deze dromen krijg weet ik vaak al dat het voorspellend is want heel vaak is dus als ik die dromen heb , ik juist vaak niet on speaking terms ben met degene en dan juist daarna ineens ook weer tegen kom en juist weer contact krijg omdat het me al vaker gebeurd is.

Het klinkt heel vaag maar ik heb heel vaak van dat soort vage dromen en dan juist vlak voordat ik diegene zie zijn er dit soort dromen.
Klinkt heel vaag maar voor mijn gevoel is het net alsof mijn geest me probeert voor te bereiden op iets wat niet mogelijk is en ja dat eigenlijk wel is.

Ik ben hier juist vaak achter gekomen omdat ik juist de dromen ook opschreef en dan juist ook kon zien he dan kreeg ik die droom.
Misschien heb ik een sterke intuitie die juist in het dromen naar voren komen want ik heb het heel veel met dromen.
Het zou heel goed kunnen dat je een voorgevoel hebt, soms, dat zich uit in je dromen.
pi_137478863
Ik ben nog niet eerder in tru geweest en kende dit topic daarom ook nog niet.

Ik droom de laatste tijd vaak dat mijn zoontje overlijd en vlak erna mijn vriend of vreemdgaat of mij verlaat voor een ander of terug gaat naar zijn ex.
En dat mijn dochter en ik (ik ben gescheiden) dan verhuizen naar een kleine woning met tuin. (we wonen nu in een bovenwoning)

Ik vind het maar nare dromen en vraag me ook wel af of het iets kan betekenen.
pi_137482795
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben nog niet eerder in tru geweest en kende dit topic daarom ook nog niet.

Ik droom de laatste tijd vaak dat mijn zoontje overlijd en vlak erna mijn vriend of vreemdgaat of mij verlaat voor een ander of terug gaat naar zijn ex.
En dat mijn dochter en ik (ik ben gescheiden) dan verhuizen naar een kleine woning met tuin. (we wonen nu in een bovenwoning)

Ik vind het maar nare dromen en vraag me ook wel af of het iets kan betekenen.
Gevoel van onzekerheid, verlatingsangst... Zou ik denken.
  vrijdag 7 maart 2014 @ 14:09:21 #290
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137482921
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 12:02 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben nog niet eerder in tru geweest en kende dit topic daarom ook nog niet.

Ik droom de laatste tijd vaak dat mijn zoontje overlijd en vlak erna mijn vriend of vreemdgaat of mij verlaat voor een ander of terug gaat naar zijn ex.
En dat mijn dochter en ik (ik ben gescheiden) dan verhuizen naar een kleine woning met tuin. (we wonen nu in een bovenwoning)

Ik vind het maar nare dromen en vraag me ook wel af of het iets kan betekenen.
Dat je er wel heel veel voor over hebt om weer in een woning met een tuin te gaan wonen? :P.

Mijn vriendin heeft dit soort dromen ook wel, zijn eigenlijk gewoon angstdromen. Hele negatieve 'what if's' zeg maar. Dus eigenlijk kan je het zien dat je gelukkig bent met je leven zoals ie nu is en bang bent om het kwijt te raken. Denk ik dan.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_137483375
quote:
14s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 14:09 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat je er wel heel veel voor over hebt om weer in een woning met een tuin te gaan wonen? :P.

Mijn vriendin heeft dit soort dromen ook wel, zijn eigenlijk gewoon angstdromen. Hele negatieve 'what if's' zeg maar. Dus eigenlijk kan je het zien dat je gelukkig bent met je leven zoals ie nu is en bang bent om het kwijt te raken. Denk ik dan.
Dat kan weleens kloppen ja!
pi_137515484
Weer een droom met ex . Ik was op station aan het wachten en onverwacht zag ik ineens mijn ex .
pi_137526619
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 16:22 schreef formerjellybean het volgende:
Weer een droom met ex . Ik was op station aan het wachten en onverwacht zag ik ineens mijn ex .
Ik zie hoogst zelden een ex in mijn droom.
Gister heb ik toevaliig gedroomd over mijn ex. Ik woonde plotseling in haar huis maar zij was om de een of andere reden verdwenen. Ik had het nog prima naar mijn zin daar ook, zo in mijn uppie.
pi_137532036
Het is met mij met periodes , soms niet soms wel .
Jouw droom klinkt trouwens dat je waarschijnlijk tevreden bent met de breuk en je leven nu
pi_137609643
Ik heb de afgelopen week zulke achterlijke dromen gehad, onvoorstelbaar.

Ik droomde dat God zich openbaarde op aarde en dat iedereen door de hemelpoort moest. Toen ik er doorheen wilde ging er een alarm af (als in een winkelalarm) en werd ik naar de hel gebracht. God zei dat ik zo slecht heb geleefd dat ik daar voor altijd moest blijven. De hel was een (donker) zwembad met ramen aan de zijkant die uitkeken op straat waardoor je de hele dag naar het verkeer moest kijken.

En gedroomd dat ik bloed moest laten prikken en dat de dokter zei dat mijn organen niet meer werkten. Ook nog gedroomd dat ik een longfoto liet maken en dat mijn longen onder de kanker zaten.

En last but not least... Vannacht gedroomd dat ik een meisje was met roze haar en dat ik in een ruimteschip door de ruimte vloog.

Moet zeggen dat ik afgelopen week veel heb gedronken, dan heb ik vaak dit soort dromen.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 10:57:02 #296
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_137610809
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:03 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de afgelopen week zulke achterlijke dromen gehad, onvoorstelbaar.

Ik droomde dat God zich openbaarde op aarde en dat iedereen door de hemelpoort moest. Toen ik er doorheen wilde ging er een alarm af (als in een winkelalarm) en werd ik naar de hel gebracht. God zei dat ik zo slecht heb geleefd dat ik daar voor altijd moest blijven. De hel was een (donker) zwembad met ramen aan de zijkant die uitkeken op straat waardoor je de hele dag naar het verkeer moest kijken.

En gedroomd dat ik bloed moest laten prikken en dat de dokter zei dat mijn organen niet meer werkten. Ook nog gedroomd dat ik een longfoto liet maken en dat mijn longen onder de kanker zaten.

En last but not least... Vannacht gedroomd dat ik een meisje was met roze haar en dat ik in een ruimteschip door de ruimte vloog.

Moet zeggen dat ik afgelopen week veel heb gedronken, dan heb ik vaak dit soort dromen.
De bizarre nonsense dromen vind ik altijd het tofst, dat je van gekkigheid niet weet of je je nou een nachtmerrie hebt gehad of niet.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_137615735
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 maart 2014 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
Het is met mij met periodes , soms niet soms wel .
Jouw droom klinkt trouwens dat je waarschijnlijk tevreden bent met de breuk en je leven nu
Het is idd. een afgedane zaak voor mij..
pi_137615788
quote:
8s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:03 schreef Gewas het volgende:
Ik heb de afgelopen week zulke achterlijke dromen gehad, onvoorstelbaar.

Ik droomde dat God zich openbaarde op aarde en dat iedereen door de hemelpoort moest. Toen ik er doorheen wilde ging er een alarm af (als in een winkelalarm) en werd ik naar de hel gebracht. God zei dat ik zo slecht heb geleefd dat ik daar voor altijd moest blijven. De hel was een (donker) zwembad met ramen aan de zijkant die uitkeken op straat waardoor je de hele dag naar het verkeer moest kijken.

En gedroomd dat ik bloed moest laten prikken en dat de dokter zei dat mijn organen niet meer werkten. Ook nog gedroomd dat ik een longfoto liet maken en dat mijn longen onder de kanker zaten.

En last but not least... Vannacht gedroomd dat ik een meisje was met roze haar en dat ik in een ruimteschip door de ruimte vloog.

Moet zeggen dat ik afgelopen week veel heb gedronken, dan heb ik vaak dit soort dromen.
Stuur mij het recept van dat drankje eens. Lol

Ik heb vannacht ook weer heel leip liggen dromen. Ik wist het net nog.. Wie weet schiet het me nog te binnen.
pi_137621082
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 10:57 schreef jogy het volgende:

[..]

De bizarre nonsense dromen vind ik altijd het tofst, dat je van gekkigheid niet weet of je je nou een nachtmerrie hebt gehad of niet.
Precies! :D

Ik geloof dat ik (onbewust) een erg grote fantasie heb. Die dromen met bloedprikken en longfoto's vond ik achteraf alleen niet zo fijn.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 13:56 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Stuur mij het recept van dat drankje eens. Lol

Ik heb vannacht ook weer heel leip liggen dromen. Ik wist het net nog.. Wie weet schiet het me nog te binnen.
Grote hoeveelheden bier. ;) Krijg je echt de gekste dromen van.

Ik heb vaak dat als ik overdag een bepaald voorwerp of iets zie, dat ik me plotseling weer dromen herinner. :)
pi_137621127
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2014 16:31 schreef Gewas het volgende:

[..]

Precies! :D

Ik geloof dat ik (onbewust) een erg grote fantasie heb. Die dromen met bloedprikken en longfoto's vond ik achteraf alleen niet zo fijn.

[..]

Grote hoeveelheden bier. ;) Krijg je echt de gekste dromen van.

Ik heb vaak dat als ik overdag een bepaald voorwerp of iets zie, dat ik me plotseling weer dromen herinner. :)
Nou dat had ik vanochtend dus.. Ik zag iets waardoor ik me mijn droom ineens kon herinneren. Ik was er volkomen van overtuigd dat ik die wel zou onthouden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')