abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 02:05:23 #1
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_340241
leeftijd: 47
woonplaats: onbekend
status: onbekend
beroep: vrachtwagenchauffeur
hobby's: schrijven? is een voorstander een rechtmatige wereld en komt daar ook voor uit
hij is de oudste van het stel

de BB-watchers hebben foto's
http://pub18.ezboard.com/fbigbrother2000bigbrother2000.showMessage?topicID=175.topic

verder info van de BB-watchers (tnx Hunter):
Hij schrijft zijn problemen van zich af op zijn computer. Zijn computer is zijn psychiater. Niet kunnen schrijven in BB zou wel eens zijn grootste probleem kunnen worden. Hij heeft een geweldige eigen mening volgens Beau.

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 14-09-2000 02:30]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_340247
Dit wordt um. Van deze vent gaan we nog genieten. Recht voor zijn raap en gewoon zeggen wat je denkt.
Why is it people don't realize what they have until it's gone ?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 02:19:01 #3
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_340249
dat zei Yvonne ook al
quote:
en Koos wordt volgens Yvonne een topper
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_340252
Volgens mij gaat met deze vent hetzelfde gebeuren als met Bart uit BB1. Door alle "jeugd" vanaf het begin genomineerd worden, maar door stemmend Nederland lekker in het huis gelaten worden.
Why is it people don't realize what they have until it's gone ?
pi_340266
ff lekker knuffelen? Ruud II, zeker kanshebber!
  donderdag 14 september 2000 @ 11:15:00 #6
3878 Vork
Manisch creatief
pi_340513
Koos de Trukker...

owod daar zulle we t krijgen hoor...

pi_341006
ff een aanvulling van de BB-site:

De oudste bewoner Koos (47), voelt zich jong genoeg om mee te doen. Toen Koos hoorde dat zijn zoon zich had opgegeven voor het project dacht hij bij zichzelf 'Laat ik eens gek doen en me ook opgeven'. Wat hij het meeste zal missen is pen en papier, aangezien schrijven zijn grootste passie is. Koos is voor een rechtmatige wereld en komt daar eerlijk voor uit. De eerste persoon die racistische opmerkingen maakt, krijgt van hem een stem tegen.

pi_341737
Koos is echt TE sloom...fantastisch....

Om deze gast ga ik echt lachuh.....

Doopy is like god...to great to handle....©
  donderdag 14 september 2000 @ 23:22:06 #9
5841 FrIDaYz
ThaNk GoD It'S FrIDaYz
pi_341744
Ik lach met je mee ole ole!!!!!

KOOS FOR PRESIDENT

voer eendjes, geen oorlog......
  donderdag 14 september 2000 @ 23:25:59 #10
5842 Doepie
FoK! Veteraan!
pi_341748
HAHAHAHA

Ik heb Koos nu 4 minuten achter elkaar horen praten, please VOO laat deze man winnen.

Hij is doof, sloom, seniel en bloedjegeil

Topvent!

Koos For President!!!!!

Doopy is like god...to great to handle....©
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 23:26:43 #11
862 Arcee
Look closer
pi_341750
Eén van de zeer weinige NORMALE mensen. Kim en Hieke zijn ook normaal. Leo ook wel, die is in ieder geval niet uit op een Showbizz-carrière denk ik.


De rest is BN-wannabe.

  donderdag 14 september 2000 @ 23:27:53 #12
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_341751
Koos vind ik al wel ok ja grappig wel denk ik
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_341752
Koos... tja... Koos.... ik geloof dat ie de vooroordelen over truckers tegen wil gaan.. ofzoiets.. (zat half te kijken en internetten)
... na vijf jaar
  donderdag 14 september 2000 @ 23:28:26 #14
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_341753
quote:
bloedjegeil
* Acnaib heeft hier nog niets van gemerkt
* Acnaib schudt zichzelf ff wakker
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 14 september 2000 @ 23:32:17 #15
862 Arcee
Look closer
pi_341759
quote:
Op 14 september 2000 23:26 schreef Arcee het volgende:
Eén van de zeer weinige NORMALE mensen. Kim en Hieke zijn ook normaal.
Oh, en Desiree ook.
pi_341788
ik vind 'm eng. Ik weet niet waarom, maar ik vind 'm eng.

Hopelijk heb ik ongelijk!

dat waren nog eens tijden...
  donderdag 14 september 2000 @ 23:47:30 #17
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_341791
Ik moet het ook nog zien met 'm. Maar hij is in ieder geval apart.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  donderdag 14 september 2000 @ 23:50:11 #18
5842 Doepie
FoK! Veteraan!
pi_341800
quote:
Op 14 september 2000 23:28 schreef Acnaib het volgende:
* Acnaib heeft hier nog niets van gemerkt
* Acnaib schudt zichzelf ff wakker
Dat ie nog niet in die blonde doos der borsten heb geknepe is mij een raadsel..

Trust me...dit word hommelles...

Doopy is like god...to great to handle....©
pi_342312
quote:
Op 14 september 2000 15:57 schreef Knorretje het volgende:
De eerste persoon die racistische opmerkingen maakt, krijgt van hem een stem tegen.
Ik schat het echter zo in dat ie niet eens de juiste definitie van het begrip rascisme kent, maar goed...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_342518
Kan wel zijn, maar Koos is tenminste niet over het paard getild.

maareh... hoeveel kunnen we al zeggen na 1 uitzending?

Hoewel... vorig jaar vond ik Willem direct een eikel en wat bleek? Juist...

  vrijdag 15 september 2000 @ 14:33:55 #21
3498 Barb
Graduated Fool
pi_342945
Haha Koos, die is wel grappig Zolang ie over meer dingen weet te praten dan de dieselprijzen, zit het wel goed denk ik.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  vrijdag 15 september 2000 @ 15:04:27 #22
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_343015
quote:
Op 14 september 2000 23:45 schreef Uniquehorn het volgende:
ik vind 'm eng. Ik weet niet waarom, maar ik vind 'm eng.
Ik heb precies 't zelfde. De streams heb ik nog niet kunnen bekijken, maar toen ik 'm tijdens de uitzending van gisteravond zag rondscharrelen......brrrr.
Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat er iets niet helemaal klopt bij deze man.
In het normale leven is het volgens mij een prima kerel, maar ik vraag me af hoe hij reageert in 'extreme' omstandigheden (zoals in het BB-huis). Hij lijkt me nogal onvoorspelbaar (op een minder prettige manier).
Nee, ik ben niet aardig!
  zaterdag 16 september 2000 @ 00:52:50 #23
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_343963
Als ik me niet vergis had Koos wel de primeur met de eerste krokodillentranen, of heb ik iets gemist?
pi_343975
ja leuk ,zo`n ouwe viezerik in die big container!! misschien gaat ie nog rare dingen doen!! hehehehehe
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:08:38 #25
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_343990
Maar gisteren hoorde ik hem in het intro-filmpje nog verlekkerd iets zeggen over "leuke vrouwen in het BB-huis", en hij stond open voor alle mogelijkheden... en vandaag zat hij te snotteren bij een berichtje van zijn vriendin in een boek?? Er lag zeker een bos uien onder de bank.

Of haal ik nu twee bewoners door elkaar?

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:16:45 #26
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_344006
Het valt ook nog niet mee, Zanderr. De enige naam met bijbehorend hoofd die ik ken na 2 dagen is ....je raadt het al: Koos
pi_344013
we worden allemaal n keer 47
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:36:33 #28
2278 Dodo
Uitgestorven? Echt niet!
pi_344029
Dat hoop ik wel ja
  zaterdag 16 september 2000 @ 01:45:56 #29
1343 BamBam
make music not war
pi_344032
trukkers zijn rukkers
It's a 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a packet of cigarettes, it's dark, and we're wearing sunglasses. HIT IT!
  Redactie Frontpage zaterdag 16 september 2000 @ 04:06:04 #30
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_344091
quote:
Op 16 september 2000 01:16 schreef Dodo het volgende:
Het valt ook nog niet mee, Zanderr. De enige naam met bijbehorend hoofd die ik ken na 2 dagen is ....je raadt het al: Koos
Haha, serieus ? Een beetje man weet gelijk de naam bij het hoofd van Kim, 'Kim' dus. Echt zo'n naam die je in sex-advertenties of sexboekjes tegenkomt...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 17 september 2000 @ 19:34:33 #31
5945 GraphX
http://www.reallife-tv.com/
pi_346080
http://www.reallife-tv.com/ is nu nog druk bezig met het ontwikkelen van de fan site van koos, url:

http://www.reallife-tv.com/koos/

Rick Gude
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 18 september 2000 @ 19:08:17 #32
862 Arcee
Look closer
pi_347546
Koos over hoe hij na een paar dagen over Jolanda denkt: "ik heb zoiets van, God kanonnen, daar kan ik best mee opschieten hoor".

God kanonnen!

  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 04:44:41 #33
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_348577
zijn ex-vrouw: Diana
zijn tegenwoordige vriendin: Els
zijn kinderen: Frank, Miriam en Sandra

[Dit bericht is gewijzigd door TARAraboemdijee op 19-09-2000 04:47]

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_348580
ohhhh...dit is best wel prive enzo.......
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 september 2000 @ 04:53:44 #35
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_348582
de naam Els was al bekend, en de rest van de namen zouden vroeg of laat wel genoemd worden, daarbij is je privacy toch weg als je in BB gaat?
van Karin's kinderen wisten we ook alle namen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_348584
Ja...
nou ja, Koos, bij deze; ze hebben het van mij..
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_348585
Ik zal mijn moeder eens vragen of ze nog leuke roddels over Els weet....
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_348593
quote:
Toen Koos hoorde dat zijn zoon zich had opgegeven voor het project dacht hij bij zichzelf 'Laat ik eens gek doen en me ook opgeven'.
AHHHH wat een loser is die Frank toch!!!!!!!!
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_359561
Nou koos mag ook wel weer eens naar boven toe.
  vrijdag 29 september 2000 @ 13:11:59 #40
1169 BigDick
size DOES matter
pi_368524
Koos is toch een beetje te oud voor dit spelletje:
weekopdrachten te vermoeiend en vervolgens klagen dat ie niet kan slapen van het heen en weer geloop van iemand die zijn beurt voor z'n rekening neemt.

Nee, Koos, je bent te oud, opzouten naar het bejaardenhuis!!! of niet aanstellen en gewoon meedoen.


zo, Koos ook weer omhoog...

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  vrijdag 29 september 2000 @ 13:16:49 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_368533
ik lees net in de streams dat Koos een rib gekneusd heeft.
Weet iemand hoe dit gebeurt is?
***
pi_370605
Damn wat een manneke die koos

Nou bb is toch zwaarde dan die dacht
wat dacht ie dan dat het vakantie zou worden

`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  zaterdag 30 september 2000 @ 15:41:39 #43
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_370691
Ik herinner me één van de vele legendarische uitspraken van Seki uit de Bus die reageerde op het gezeur van iemand die vond dat de opdrachten wat zwaar waren:

WAT???, ZIT NIET TE ZEIKEN, DIT IS VOOR MIJ VAKANTIE. IN DE HAVEN WAAR IK WERK MOET IK TWEE CONTAINERS PER DAG LOSSEN!!!

Had graag de reactie van Koos gezien als Seki dit tegen hem zou zeggen.

Toch is Koos een geschikte vent, er zijn lompere vrachtwagenchauffeurs, dunkt me.

pi_371273
Koos is okee! De lieve ouwe mopperkont!
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 22:35:58 #45
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_377304
Ja, Koos roelt!

Maar ik vraag me wel af welke selectiecriteria VOO dit jaar heeft genomen, want Koos heeft allerlei kwalen: rugklachten, plasproblemen, galstenen etc.
Niet echt logisch om zo iemand in het huis te zetten.

En ook bij Desiree en Mohammed Ali vraag ik me af waarom uitgerekend zulke overduidelijk instabiele mensen in het huis zijn geplaatst. Voor de kijkers is het alleen maar beter, natuurlijk.

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_377314
quote:
Op 03 oktober 2000 22:35 schreef Zanderrr het volgende:

En ook bij Desiree en Mohammed Ali vraag ik me af waarom uitgerekend zulke overduidelijk instabiele mensen in het huis zijn geplaatst. Voor de kijkers is het alleen maar beter, natuurlijk.


Hier geef je al meteen antwoord op je eigen vraag: Kijkcijfèèrs!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 22:50:10 #47
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_377321
Ja, maar waar trek je de grens? Krijgen we nu in BB3 een incontinente en dementerende bejaarde, een crackjunkie, een nymfomaan of een dakloze? Goed voor de kijkcijfers, maar ethisch onverantwoord...

Beetje erg off-topic dit, maar goed...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_377336
quote:
Op 03 oktober 2000 22:50 schreef Zanderrr het volgende:
Ja, maar waar trek je de grens? Krijgen we nu in BB3 een incontinente en dementerende bejaarde, een crackjunkie, een nymfomaan of een dakloze? Goed voor de kijkcijfers, maar ethisch onverantwoord...

Beetje erg off-topic dit, maar goed...


Ik vind BB zowiezo ethisch onverantwoord! Net als 80% van de realityprogramma's op de buis...maar je hebt gelijk, een beetje off topic...
misschien is het topic 'voer voor psychologen' meer wat voor je?
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_377653
Wel allerlei pshychologische testen en gesprekken, maar kennelijk geen medische keuring voor de bewoners het huis in werden gedreven. Vreemd.

"De Stem: Wil Koos even naar de DBK komen? Er liggen nieuwe batterijen voor je pacemaker".

pi_388037
Hé daar is Koos weer....

De krakkemikkige held van Big Brother.

Het wandelende Karkas leeft nog steeds en gaat ook deze stemronde overleven!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Garak op 10-10-2000 19:00]

.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_388295
Opa Koos voelt zich de moraalridder in huis. Al meerdere keren haalt hij Kims ouders aan. Blijkbaar voelt hij zich verantwoordelijk voor Kims wel en wee. Denkt zeker door Pa Kim achteraf ter verantwoording te worden geroepen. “Ik heb er alles aan gedaan uw dochter te beschermen tegen kwade invloeden meneer.”
Grote gevaar voor de jonge vrouwen zijn in Koos ogen mannen. Hij beschermt Desiree tegen Leo, Kim tegen Georgy. Alle jonge mannen moeten eigenlijk de groep uit.
Rust in de horde van silverback-gorilla Koos. De mannetjes weg houden: de wijfies zijn van mij. Ik lig lekker in m’n nest en krab nog ’s wat, doezel wat en laat me vlooien door de onderdanigste wijfjes.

Koos is een fantastisch exemplaar van de homo sapiëns in de apenkooi die BB heet.

Professor Lurky
onderzoeker diergedrag grote mensapen

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 10-10-2000 23:01]

  dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:29:55 #52
6457 DaMan
Een tijger in bed!
pi_388371
quote:
Koos is een fantastisch exemplaar van de homo sapiëns in de apenkooi die BB heet.
Heerlijk zoals die man reageert op kleine dingetjes! Af & toe klinkt die als 'n ouwe lul , maar ik geloof wel dat die oprecht is! Eergisteren had die ook al zo'n strakke aktie tegenover Annet(te), toen die de kamer binnenkwam. Robin herhaalde tegenover Annet(te), wat koos zei over haar uiterlijk. Koos ging dus lekker relaxed in z'n onderbroek aan z'n tenenkaas zitten pulken. Die man geneert zich gewoon nergens voor, dat mag ik wel!
BURP!!! Sprak ze teder...
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 21:30:26 #53
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_388372
quote:
Op 10 oktober 2000 20:48 schreef Lurky het volgende:
Opa Koos voelt zich de moraalridder in huis. Al meerdere keren haalt hij Kims ouders aan. Blijkbaar voelt hij zich verantwoordelijk voor Kims wel en wee. Denkt zeker door Pa Kim achteraf ter verantwoording te worden geroepen. “Ik heb er alles aan gedaan uw dochter te beschermen tegen kwade invloeden meneer.”
Grote gevaar voor de jonge vrouwen zijn in Koos ogen mannen. Hij beschermt Desiree tegen Leo, Kim tegen Georgy. Alle jonge mannen moeten eigenlijk de groep uit.
Rust in de horde van silverback-gorilla Koos. De mannetjes weg houden: de wijfies zijn van mij. Ik lig lekker in m’n nest en krab nog ’s wat, doezel wat en laat me vlooien door de onderdanigste wijfjes.

Koos is een fantastisch exemplaar van de homo sapiëns in de apenkooi die BB heet.

Profeeor Lurky
onderzoeker diergedrag grote mensapen


LOL Zou ook passen in "Voer voor psychologen"!
pi_388383
quote:
Op 10 oktober 2000 20:48 schreef Lurky het volgende:
Rust in de horde van silverback-gorilla Koos. De mannetjes weg houden: de wijfies zijn van mij. Ik lig lekker in m’n nest en krab nog ’s wat, doezel wat en laat me vlooien door de onderdanigste wijfjes.


Profeeor Lurky
onderzoeker diergedrag grote mensapen


Mooiste omschrijving van Koos tot nu toe
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_388639
Bedankt voor de complimenten.
Mijn onderzoek vordert gestaag: zodra mijn eerste proefschrift af is, zal ik mijn visie wereldkundig maken in Voer Voor Psychologen. Nu neemt het observeren van deze mensapen nog alle tijd in beslag. Vandaar het in de haast genoteerde [Profeeor] wat er overigens niet op duidt dat ik een verstrooide professor ben.
De studie naar de groep BB-primaten kan overigens hulp gebruiken. Ik lees jullie waarnemingen graag en ook je vergelijkingen met referentiegroepen gorilla’s in de vrije natuur.

Rest mij te melden dat Stichting Aap hevig bezwaar heeft gemaakt tegen het voor dit onderzoek gekooid houden van de bewoners. Zij wensen hun naam er niet langer aan verbonden te zien.

Professor Lurky

pi_389091
quote:
Op 10 oktober 2000 23:29 schreef Lurky het volgende:
Mijn onderzoek vordert gestaag: zodra mijn eerste proefschrift af is, zal ik mijn visie wereldkundig maken in Voer Voor Psychologen. Nu neemt het observeren van deze mensapen nog alle tijd in beslag.
De studie naar de groep BB-primaten kan overigens hulp gebruiken. Ik lees jullie waarnemingen graag en ook je vergelijkingen met referentiegroepen gorilla’s in de vrije natuur.
Wij wachten met spanning af op de resultaten van uw onderzoek

Het wachten is overigens op een confrontatie tussen Silverback Koos en één van de jongere gorilla's. Hoewel de positie van Koos onaantastbaar lijkt proberen de overige gorilla's hem via dagboekkamertjes politiek onderuit te halen.
Volgens mij wordt Silverback Koos pas boos wanneer er met zijn geheime liefde Annet wordt gerotzooid. Tot die tijd blijft hij rustig liggen en kijkt waakzaam toe.

.....als je maar wiiiiiiiiil
pi_390082
-------------------------
Garak - woensdag 11 oktober
Wij wachten met spanning af op de resultaten van uw onderzoek
----------------------

Het staat in Voer Voor Psych'. Beetje haastig de eerste stellingen afgerond maar Dr. H. Von Der Tonnen-Krieg heeft plannen met de opperaap van mijn onderzoeksgroep BB2. De zilverrug kan binnen 24 uur uit de groep worden weggehaald wat de rust voor mijn onderzoek niet ten goede komt.

  vrijdag 13 oktober 2000 @ 10:02:51 #58
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_392329
Is dit nog anderen opgevallen:
Koos z'n Kerkepad-toernooi-T-shirt'

Dat verklaart m.i. wel het hele 'Nest en Reet' verhaal.

***
pi_475391
*Qt vond dit topic ergens in een vergeten hoekje en schopt 'm omhoog...

Of is er helemaal nix meer te melden over onze Kerkepadtrucker? Koos zelf is iig weer blij dat hij toch nog een ronde overleefd heeft. Hoera voor Koos

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_495565
Koos moet winnen.....!!!!!!
pi_495605
Cos-mic! Wij zijn het helemaal eens: Bianca eruit en Koos moet winnen!
pi_495613
Oke dan!!!!....
pi_500299
Hup omhoog met deze KANJER....
  dinsdag 28 november 2000 @ 12:34:19 #64
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_500351
Vol verwachting klopt mijn hart, het Koos-topic hoog in de regionen van de active-topics! Zou er dan wat spannends aan de hand zijn met Koos, zou hij een statement hebben gemaakt en in de DBK zijn gaan klagen dat hij niet mag schrijven en Hieke en Ferdie niks anders doen dan (lucht)schrijven, zou hij nogeens Godverdomme hebben gevloekt?!?!

Neen. Niets van dat alles.

Hij moet gewoon omhoog......

Zo lust ik er nog wel een.......

Ben te zaai voor een signature
  dinsdag 28 november 2000 @ 12:50:39 #65
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_500410
Ken je nagaan wat een enorme inspiratie deze man teweeg brengt. Is echt een steunpilaar voor de kijkcijfers.

Ik vraag me eigenlijk af waarom ik vind dat hij mag winnen. O ja, het zal wel zijn omdat hij op zijn 47e al oud en versleten is en dat ik hem nu wel zijn pensioen gun.

Tjonge als ik het hier op fok allemaal zo hoor mogen de meest saaie en niets doende personen (koos en Robin)nog winnen ook. Hoe is het mogelijk. Ik vraag me af wat Ed daar nu van gevonden zou hebben. We zijn allemaal zo volgzaam.

pi_500459
Koos komt uit Heerhugowaard!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')