abonnement Unibet Coolblue
pi_369487
quote:
Op 29 september 2000 21:33 schreef Dixidito het volgende:
Kim is heel rustig, treedt niet op de voorgrond, luistert gewoon naar de andere bewoners, loopt overduidelijk niet met haar schoonheid te koop.
Dus met andere woorden een saaie trut
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
pi_369980
Ik snap het nog steeds niet. Bij mij op de middelbare school had ik wel tien van dit soort meisjes in mijn klas. Ik bedoel, het lijkt me best een aardig meisje hoor maar wat maakt haar nou zo speciaal dan? Ik vind het verder trouwens een beetje eng als volwassen kerels Kim zien als een lustobject want het is nog zo'n klein meisje!
pi_370921
Daarom:

Zijn geen woorden voor nodig...

ex-Graz stalker
  zaterdag 30 september 2000 @ 18:18:56 #104
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_370923
Vind haar, na drie weken BB, nog steeds niet echt bijzonder. Ze heeft weinig te vertellen. Jammer, maar wat mij betreft mag ze bij de volgende nominatieronde vertrekken.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  zaterdag 30 september 2000 @ 18:35:32 #105
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_370939
Ik zit ook nog steeds op een actie te wachten die haar legendarisch gaat maken. Op de één of andere manier denk ik dat ze veel meer in huis heeft dan ze tot nu toe laat zien. Ze zit als het ware nog steeds in haar aftastfase.

Toch begint mijn geduld een beetje op te raken. Ze zal meer moeten doen dan alleen maar mooi zijn om het lang vol te houden. Ik denk namelijk wel dat de bewoners haar er snel uit zullen stemmen omdat ze omwille van haar leeftijd (onterecht) niet echt serieus genomen wordt.

De enige die haar tot nu serieus wil nemen is Georgie, maar dan op een andere manier.

pi_373726
En dit is dan die legendarische actie:

Ik heb zelden iemand met zoveel overgave aan een lollie zien likken.

En ondertussen leest ze nog een boek ook! Ik krijg medelijden met d'r toekomstige vent...

ex-Graz stalker
  maandag 2 oktober 2000 @ 09:53:20 #107
6087 Umido
Kijken Ja!
pi_373926
Deze txt is echt heel goed: (eerlijk gejat van 1 v.d. officiële sites)

Kim is een spontane, gezellige meid. Als ze ergens mee zit, heeft ze geen moeite om dit te uiten. Ze is erg sociaal tegenover iedereen. Kim is altijd druk in de weer met allerlei dingen. Door de weeks loopt ze stage in een ziekenhuis, op de kinderafdeling. s' Avonds gaat ze meestal leren of gewoon lekker op de bank hangen. Ze is hier zeer goed in. In de weekeinden heeft Kim het altijd erg druk. Ze gaat vaak naar vriendinnen die in de grote steden studeren . Daar gaat ze dan winkelen en uit. Zondag is haar "slonsdag" , zoals ze dat altijd zegt. Gewoon lekker in een joggingbroek de hele dag niks doen. Als ze nog een gaatje in haar agenda over heeft, gaat ze paardrijden of skeeleren.

Kim heeft vroeger heel veel huisdiertjes gehad. Ze waren gewond , gevonden of ze wou ze gewoon heel graag hebben. Van vissen tot een paard. Al vroeg begon ze met paardrijden op de manege en toen ze het wat beter kon ging ze ook thuis rijden. Ze was altijd druk met allerlei dingen : blokfluitles, hockey, paardrijden, atletiek, pianoles, voetbal, tennis, fitness, zwemmen, aerobics en tae bo.



[Dit bericht is gewijzigd door Umido op 02-10-2000 09:57]

* einde bericht *
  maandag 2 oktober 2000 @ 13:50:27 #108
6087 Umido
Kijken Ja!
pi_374302
Kimmie
As Kimmie you seek change, travel, new opportunities, and new challenges. Your active, restless nature demands action and you dislike system and monotony. As you are versatile and capable, you could do any job well, although you would not like to do menial tasks. Having considerable vision, you could be adept at formulating new, more effective ways of doing things. You could organize the work of others, though in your impatience to see the job done efficiently, you would likely step right in and do it yourself. You could work well in sales and promotion, and would not be afraid to risk a gamble as the name gives you much self-confidence. You do not find contentment in the routine tasks and responsibilities that are associated with home and family or with administrative detail in the business world, so you have to guard against frustration and even moods of depression over your personal responsibilities. The restlessness this name creates could find an outlet in caustic, irritable expression. Also, the intensity of your nature could result in tension in the solar plexus causing stomach trouble and, because you take your responsibilities seriously you could experience much worry.
http://www.kabalarians.com/female/kimmie.htm
* einde bericht *
pi_374315
quote:
Op 02 oktober 2000 09:53 schreef Umido het volgende:

Kim is een spontane, gezellige meid. Als ze ergens mee zit, heeft ze geen moeite om dit te uiten. Ze is erg sociaal tegenover iedereen. Kim is altijd druk in de weer met allerlei dingen. Door de weeks loopt ze stage in een ziekenhuis, op de kinderafdeling. s' Avonds gaat ze meestal leren of gewoon lekker op de bank hangen. Ze is hier zeer goed in. In de weekeinden heeft Kim het altijd erg druk. Ze gaat vaak naar vriendinnen die in de grote steden studeren . Daar gaat ze dan winkelen en uit. Zondag is haar "slonsdag" , zoals ze dat altijd zegt. Gewoon lekker in een joggingbroek de hele dag niks doen. Als ze nog een gaatje in haar agenda over heeft, gaat ze paardrijden of skeeleren.

Kim heeft vroeger heel veel huisdiertjes gehad. Ze waren gewond , gevonden of ze wou ze gewoon heel graag hebben. Van vissen tot een paard. Al vroeg begon ze met paardrijden op de manege en toen ze het wat beter kon ging ze ook thuis rijden. Ze was altijd druk met allerlei dingen : blokfluitles, hockey, paardrijden, atletiek, pianoles, voetbal, tennis, fitness, zwemmen, aerobics en tae bo.


Dit zegt mij al genoeg, namelijk: NIETS! Ik nomineer Kim als het meest loze kippetje in het huis. Sorry hoor, maar ik kan er niets interessants aan ontdekken. En iedereen die zit te wachten op wat actie van haar: ik vraag me af of die er uberhaupt nog komt? En als dat niet het geval is, is ze dan nog steeds zo leuk???
  dinsdag 3 oktober 2000 @ 17:27:04 #110
1169 BigDick
size DOES matter
pi_376796
stond deze er al bij?

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  donderdag 5 oktober 2000 @ 16:23:08 #111
1169 BigDick
size DOES matter
pi_379973
deesookmaardan:

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  donderdag 5 oktober 2000 @ 17:02:28 #112
6286 dr.Stein
yep...I did!
pi_380054
Kim zuigt...

(wat kan een man zich nog meer wensen)

I'm out of my mind right now, if you leave a message I'll get back to you...
pi_381632
------------------------------------------
Streamverslagen door Qt - vrijdag 6 oktober 2000 02:32

Kim heeft last van haar buik. Ze denkt dat het komt door het doorslikken van de pil. Dat doet ze omdat ze niet ongesteld wil worden tijdens BB.
------------------------------------------
Lekker fris zeg! Ik zal hier geen grapjes maken over wat ze onbewust WEL wil tijdens BB. De pil door blijven slikken is het eerste domme waarop ik haar betrap.
Wat betreft haar strategie: Kim ziet BB dus niet als een spelletje maar als heuse spelen. En wel 3 maanden durende spelen. Een topsportprestatie waarvoor de gezonde menstruatie moet wijken door middel van hormoonpreparaten*. Hiervoor heeft ze dus een extra lading pillen meegenomen. Ze heeft zich wat dat betreft als enige echt voorbereid. Ben benieuwd welke truucs ze verder heeft meegenomen om het tot het einde uit te zitten.

*grrls: don't try this at home. Menstruatie is geen ziekte maar een gezond natuurlijk verschijnsel.

pi_381646
Lurky wat een overdreven reactie zeg! Ik vind Kim saai en lief en ze mag er zo uit maar om zo heftig te reageren op het feit dat ze de pil doorslikt.....Dat doet iedereen toch wel es? Als je op vakantie gaat? Het ie helemaal niet zo slecht voor je lijf als dat jij zegt dat het is.
Dat jij hieruit denkt te concluderen dat Kim dus doortrapt en berekenend is, vind ik totaal ver gezocht!!!!!!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_381797
quote:
-----------------------------------------
fashionably_late - vrijdag 6 oktober 2000 14:20
Lurky wat een overdreven reactie zeg! Ik vind Kim saai en lief en ze mag er zo uit maar om zo heftig te reageren op het feit dat ze de pil doorslikt.....Dat doet iedereen toch wel es? Als je op vakantie gaat? Het ie helemaal niet zo slecht voor je lijf als dat jij zegt dat het is.
Dat jij hieruit denkt te concluderen dat Kim dus doortrapt en berekenend is, vind ik totaal ver gezocht!!!!!!!!!
--------------------------------------------
Nou dit is nou inderdaad wat je noemt een overdreven reactie. Ik zeg nergens dat Kim doortrapt en berekenend is. Ook ik vind haar lief. Mij hoor je het tegendeel niet beweren. Ik betrap haar alleen op een 'doping-voorbereiding'. Mijn stelling in dit forum is dat ze gaat winnen.
Dat jij zegt dat de pil door blijven slikken tijdens vakantie normaal is, heeft mij als oudere jongere zeer geschokt.

*off topic* (ben hiermee en met de nodige zelfcensuur, verhuisd naar elders op Fok) De pil is een kankerverwekkend mannen-product van de chemische industrie etc. Als we hier verder over door gaan kunnen we dat waarschijnlijk beter in de Mind, Body & Soul-afdeling doen in het forum Verzorging, Voeding en Gezondheid bij het bestaande topic 'De Pil Doorslikken'

In elk geval fijn te weten dat jij ook achter Kimmie staat!

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 06-10-2000 22:13]

  vrijdag 6 oktober 2000 @ 18:54:47 #116
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_381920
quote:
Op 06 oktober 2000 17:35 schreef Lurky het volgende:
*off topic* De pil is een kankerverwekkend mannen-product van de chemische industrie.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_381934
Lurky, kon je niet meteen naar Mind Body & Soulforum gaan? Nu denken de mannen nog dat wij vrouwen blij zijn met elke maand een week lang een bloederig drama. Het niet aangetoonde (en waarschijnlijk niet aanwezig) extra risico zal het missen van het ongemak meer dan waard zijn. Fijn voor je dat je gesteriliseerd bent, maar lijkt me niet erg toepasselijk voor zo'n jonge meid als Kim. De pil doorslikken is dus helemaal niet zo'n extra risico (recentelijk nog onderzocht) en ik denk dat stoppen met roken (wat ze overigens ook zelf moet weten) meer een gunstig effect heeft op de gezondheid.

[Dit bericht is gewijzigd door kippekop op 06-10-2000 19:11]

pi_381950
Inderdaad in Verzorging, Voeding & Gezondheid
staat al een hele thread over dit topic.
Maar vrouw jij? Kijk 's in je profieltje: daar heb je een hanekam
pi_381959
Kippekop is nu van haantje naar hennetje veranderd!!
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 oktober 2000 @ 19:41:56 #120
862 Arcee
Look closer
pi_381975
quote:
Op 01 oktober 2000 23:54 schreef katjaschuurman het volgende:
En dit is dan die legendarische actie:

Ik heb zelden iemand met zoveel overgave aan een lollie zien likken.


Inderdaad!!

Zet 'm op, Kimmie!!

quote:
Op 30 september 2000 00:20 schreef Edis het volgende:
Ik snap het nog steeds niet. Bij mij op de middelbare school had ik wel tien van dit soort meisjes in mijn klas. Ik bedoel, het lijkt me best een aardig meisje hoor maar wat maakt haar nou zo speciaal dan?
DAT maakt haar nou juist speciaal! Dat ze een gewoon meisje is en niet zo'n overactieve schreeuwlelijk, waar 't huis vol mee zit.
  woensdag 18 oktober 2000 @ 17:13:09 #121
6087 Umido
Kijken Ja!
pi_401478
Kim moet blijven!!!! Geef ur desnoods nog een zak van die lollies
* einde bericht *
pi_404169
Ik geloof dat deze meid echt zwaaaaaaaaaar veel XTC en poppers nodig heeft om te leven te komen, wat een saaie dooie huismus zeg...
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_404179
mooi Gifje Arcee!!
pi_404193
.

[Dit bericht is gewijzigd door VivaDiego op 22-10-2000 07:33]

  dinsdag 31 oktober 2000 @ 00:58:43 #125
7090 Cobaldus
De eeuwige Gezelligheid
pi_430410
quote:
Op 14 september 2000 02:44 schreef DrSMS het volgende:
Moge de Playboy haar een HOOG bedrag bieden zodat wij ook van de rest (sorry dat ik het zeg) mogen genieten.
Reken er maar niet op. Ze is jaren geleden op haar buik rondgesleept achter een paard aan. Volgens Dijkshoorn over 4 jaar de nieuwe Olympische variant op het dressuurrijden. (Nieuwe Nederlandse Kampioene word Ankie 'het Gebit' van Grunsven. (Misschien familie van Big 'ik wil niks meer met BB te maken hebben' Maurice??)).

Als ze al in badpak gaat badderen, zul je ook niet meer van haar zien dan een paar blote benen en armen...

Wie lelijk is, kan niet mooi kijken
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')