abonnement Unibet Coolblue
pi_113963317
Hier verder met laatste posts:


Op maandag 9 juli 2012 12:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

quote:
Het criminele bedrog van alle bigpharma bedrijven komt onherroepelijk uit.

mmm GSK is ook het bedrijf dat jonge meisje verpest met het onzinninge HPV
Wat doet het HPV vaccin met jonge meisjes? En waaruit blijkt dat?

---------

quote:
Op maandag 9 juli 2012 11:08 schreef new_moon het volgende:

[..]

quote:
het zou mooi zijn (voor jou, om je punt te maken) maar zo werkt het niet en dat weet je zelf ook.
Kun je uitleggen wat je bedoelt want ik begrijp je niet?

---------

quote:
Op maandag 9 juli 2012 11:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

quote:
En waarom zou dat zo weinig uitmaken?
Het resultaat van vaccinatie is duidelijk. Meer mensen ziek, zwak, misselijk en overmatig veel allergien.

Het is te absurd voor woorden dat bijv. 5 miljoen nederlands hooikoorts hebben.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:30:02 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113963629
1 op de 3 hooikoorts? :o
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 12:31:17 #3
249559 crew  Lavenderr
pi_113963673
quote:
11s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:30 schreef Re het volgende:
1 op de 3 hooikoorts? :o
Je hoort het van de meester, dus het zal wel :o
  maandag 9 juli 2012 @ 12:39:25 #4
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113963899
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je hoort het van de meester, dus het zal wel :o
was van de week op het RTL journaal. ...
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_113963973
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

was van de week op het RTL journaal. ...
Massa media Lambiekje, die geloof je toch niet of.....oh ja, het past in je straatje, dan moet het wel waar zijn!
  maandag 9 juli 2012 @ 12:41:48 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113963976
quote:
Big Pharma criminality no longer a conspiracy theory: Bribery, fraud, price fixing now a matter of public record

Those of us who have long been describing the pharmaceutical industry as a "criminal racket" over the last few years have been wholly vindicated by recent news. Drug and vaccine manufacturer Merck was caught red-handed by two of its own scientists faking vaccine efficacy data by spiking blood samples with animal antibodies. GlaxoSmithKline has just been fined a whopping $3 billion for bribing doctors, lying to the FDA, hiding clinical trial data and fraudulent marketing. Pfizer, meanwhile has been sued by the nation's pharmacy retailers for what is alleged as an "overarching anticompetitive scheme" to keep generic cholesterol drugs off the market and thereby boost its own profits.

The picture that's emerging is one of a criminal drug industry that has turned to mafia tactics in the absence of any real science that would prove their products to be safe or effective. The emergence of this extraordinary evidence of bribery, scientific fraud, lying to regulators and monopolistic practices that harm consumers is also making all those doctors and "skeptics" who defended Big Pharma and vaccines eat their words.

To defend Big Pharma today is to defend a cabal of criminal corporations that have proven they will do anything -- absolutely anything -- to keep their profits rolling in. It makes no difference who they have to bribe, what studies they have to falsify, or who has to be threatened into silence. They will stop at nothing to expand their profit base, even if it means harming (or killing) countless innocents.

Let's take a look at recent revelations:

GlaxoSmithKline pleads guilty to bribery, fraud and other crimes
It what is now the largest criminal fraud settlement ever to come out of the pharmaceutical industry, GlaxoSmithKline has pleaded guilty and agreed to pay $1 billion in criminal fines and $2 billion in civil fines following a nine-year federal investigation into its activities.

• Routinely bribed doctors with luxury vacations and paid speaking gigs
• Fabricated drug safety data and lied to the FDA
• Defrauded Medicare and Medicaid out of billions
• Deceived regulators about the effectiveness of its drugs
• Relied on its deceptive practices to earn billions of dollars selling potentially dangerous drugs to unsuspecting consumers and medical patients

bron
Het criminele bedrog van alle bigpharma bedrijven komt onherroepelijk uit.

mmm GSK is ook het bedrijf dat jonge meisje verpest met het onzinninge HPV
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 9 juli 2012 @ 12:42:01 #7
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_113963984
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:39 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

was van de week op het RTL journaal. ...
Sinds wanneer geloof jij de MSM? ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_113964038
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:41 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het criminele bedrog van alle bigpharma bedrijven komt onherroepelijk uit.

mmm GSK is ook het bedrijf dat jonge meisje verpest met het onzinninge HPV
Wat doet het HPV vaccin met jonge meisjes? En waaruit blijkt dat?
  Moderator maandag 9 juli 2012 @ 12:44:33 #9
249559 crew  Lavenderr
pi_113964068
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sinds wanneer geloof jij de MSM? ;)
Sinds het in de kraam van Biekje te pas komt. Best een opportunist eigenlijk .
pi_113964386
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Sinds wanneer geloof jij de MSM? ;)
Ja die kennen we nu ook wel.. :N Zeg dan niets.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:00:44 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113964614
quote:
13s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:53 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Ja die kennen we nu ook wel.. :N Zeg dan niets.
ja is flauw maar lambiekje slaat ons graag om de oren als het om dit soort media gaat dat we domme geindoctrineerde low lifes zijn enzo

maar ok, hooikoorts is een reactie op een natuurlijk product (pollen) hoe wordt dat dan door BigFarma veroorzaakt?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_113964831
quote:
3s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:00 schreef Re het volgende:

[..]

ja is flauw maar lambiekje slaat ons graag om de oren als het om dit soort media gaat dat we domme geindoctrineerde low lifes zijn enzo

maar ok, hooikoorts is een reactie op een natuurlijk product (pollen) hoe wordt dat dan door BigFarma veroorzaakt?
De theorie is dat 'vervuiling' in de lucht als adjuvantum voor pollen werkt en dus de immuunresponse verhoogt.
Dit zou best waar kunnen zijn, maar de BigPharma heeft daar geen reet mee te maken.
  maandag 9 juli 2012 @ 13:11:08 #13
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113964896
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 12:16 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat doet het HPV vaccin met jonge meisjes? En waaruit blijkt dat?
http://www.wanttoknow.nl/trefwoorden/hpv/
http://www.naturalnews.com/HPV.html

Maar zoals het Big Pharma criminality no longer a conspiracy theory artikel al claimed..

quote:
To defend Big Pharma today is to defend a cabal of criminal corporations that have proven they will do anything -- absolutely anything -- to keep their profits rolling in. It makes no difference who they have to bribe, what studies they have to falsify, or who has to be threatened into silence. They will stop at nothing to expand their profit base, even if it means harming (or killing) countless innocents.
Ja dat houdt in dat men hier willens en wetens doortrapte criminelen verdedigd. Aangezien men hier claimed dat men universitair geschoold zijn, kun je feitelijk dom en achterlijk wegstrepen.

Daarvoor heb je dan 6 jaar gestudeerd om met crimineel valse en onjuiste informatie je loopbaan te beginnen. Eigenlijk kan je stellen dat een medische opleiding eigenlijk een opleiding is tot crimineel waarbij men over lijken gaat. Op alle mogelijke vlakken wordt je voorbereid om de consument/patiënt te bedonderen financieel, geestelijk, lichaamelijk.

Het absurde is dat men geen enkele vraagtekens plaatst bij de wandel en handel van BigPharma. Naast dat je tot crimineel bent opgeleid is het kritisch denkvermogen ook nog eens om zeep geholpen. Gezombificeerd wordt er naar de pijpen van BigPharma gedanst.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_113964947
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 11:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Kun je uitleggen wat je bedoelt want ik begrijp je niet?
dat je post geen enkele relatie heeft met het oorspronkelijke voorbeeld(-onderzoek)
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  maandag 9 juli 2012 @ 13:13:01 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_113964957
woohoo, ik ben een crimineel die over lijken gaat, nee, eigenlijk nog erger *O*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 9 juli 2012 @ 13:14:20 #16
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_113964994
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:12 schreef new_moon het volgende:

[..]

dat je post geen enkele relatie heeft met het oorspronkelijke voorbeeld(-onderzoek)
Bedoel je die van Lambiekje of degene waar a-tiun het over had?
Het onderzoek waar lkambiekje mee aan kwam zetten had duidelijk een selectie-bias, het onderzoek waar a-tuin het over had, sloot geen spurieuze correlatie uit voor zover ik zag...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 juli 2012 @ 13:14:52 #17
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_113965009
quote:
17s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:13 schreef Re het volgende:
woohoo, ik ben een crimineel die over lijken gaat, nee, eigenlijk nog erger *O*
ik ze er niet zo lacherige overdoen. het is dieptriest.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_113965064
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:14 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Bedoel je die van Lambiekje of degene waar a-tiun het over had?
Het onderzoek waar lkambiekje mee aan kwam zetten had duidelijk een selectie-bias, het onderzoek waar a-tuin het over had, sloot geen spurieuze correlatie uit voor zover ik zag...
HET GAAT OM DE CONCLUSIE DAT ONDER NIET GEVACCINEERDE KINDEREN MINDER ALLERGIEEN VOORKOMEN

PUNT
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  maandag 9 juli 2012 @ 13:19:47 #19
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_113965134
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:17 schreef new_moon het volgende:

[..]

HET GAAT OM DE CONCLUSIE DAT ONDER NIET GEVACCINEERDE KINDEREN MINDER ALLERGIEEN VOORKOMEN

PUNT
Ok nu je je non-uitleg schreeuw begrijp ik je wel...

Misschien eens nadenken wat het betekent dat je niet in staat bent met woorden uit te leggen waarom het door mijn aangekaarte probleem onjuist zou zijn.

Wist je dat er onder kinderen die regelmatig ijsjes kopen, meer dood door verdrinking op treedt?
(ijsjes leiden tot verdrinking??)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_113965150
Over HPV
http://www.uitdaging.net/gezond/bijwerkingen_HPV_vaccinatie.html

ik vind het apart dat er op een gegeven moment sprake was, dat ook jongens hiermee gevaccineerd zouden moeten worden?
baarmoederhalskanker?

uh?
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_113965190
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:11 schreef Lambiekje het volgende:
Daarvoor heb je dan 6 jaar gestudeerd om met crimineel valse en onjuiste informatie je loopbaan te beginnen. Eigenlijk kan je stellen dat een medische opleiding eigenlijk een opleiding is tot crimineel waarbij men over lijken gaat. Op alle mogelijke vlakken wordt je voorbereid om de consument/patiënt te bedonderen financieel, geestelijk, lichaamelijk.

Het absurde is dat men geen enkele vraagtekens plaatst bij de wandel en handel van BigPharma. Naast dat je tot crimineel bent opgeleid is het kritisch denkvermogen ook nog eens om zeep geholpen. Gezombificeerd wordt er naar de pijpen van BigPharma gedanst.
Ik neem mij vorige reactie terug. Jij verdient het niet om serieuze reacties te krijgen. Jij bent een gevaarlijke leugenachtige haatzaaier.
pi_113965232
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ok nu je je non-uitleg schreeuw begrijp ik je wel...

Misschien eens nadenken wat het betekent dat je niet in staat bent met woorden uit te leggen waarom het door mijn aangekaarte probleem onjuist zou zijn.

Wist je dat er onder kinderen die regelmatig ijsjes kopen, meer dood door verdrinking op treedt?
(ijsjes leiden tot verdrinking??)
Wat is je probleem/punt, dudechick!!!!

Jij bent gewoon een van die mensen die blijven drammen en zagen en blijven prikken omdat ze denken dat ze me betrapt hebben op een verkeerde denkwijze

vind je dat zelf ook niet vermoeiend?
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
pi_113965274
quote:
0s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:19 schreef oompaloompa het volgende:

[..]
Ok nu je je non-uitleg schreeuw begrijp ik je wel...
mooi
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  maandag 9 juli 2012 @ 13:27:35 #24
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_113965328
quote:
13s.gif Op maandag 9 juli 2012 13:23 schreef new_moon het volgende:

[..]

Wat is je probleem/punt, dude!!!!

Jij bent gewoon een van die mensen die blijven drammen en zagen en blijven prikken omdat ze denken dat ze me betrapt hebben op een verkeerde denkwijze

vind je dat zelf ook niet vermoeiend?
Huh? Nee.

Wat begirjp je niet aan mijn commentaar?
Vervang vaccinatie door ijsjes-eten en vervang allergie door verdrinken.

Dat is niet iets dat ik verzonnen heb, die correlatie is er (en is nog een stuk significanter als de correlatie die jij noemt).

Denk er even goed over na, betekent die correlatie nu echt daadwerkelijk dat het eten van ijsjes tot verdrinking leidt?

Begrijp je nu waarom je op basis van een non-experimentele correlatie geen causale interpretaties mag trekken?

Ik heb overigens geen probleem, jij bent degene die, na geen argumenten te hebben, eerst in caps gaat lopen schreeuwen en nu op de "dude" "chick" speelt..
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 9 juli 2012 @ 13:34:55 #25
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_113965571
ok dat was de uitleg spurieuze correlatie, nu de uitleg selectie-bias.

De studie komt aan proefpersonen door middel van:
"However, the American connection for Bachmair's study can be found at VaccineInjury.info website that has added a link for parents of vaccinated children to participate in the study. "

Ik ben blij dat ik dat even nagezocht heb want het is dus letterlijk zoals ik al zei.


Fuck het wordt steeds beter, blijkbaar (ben nu de vragenlijst in aan het vullen voor mijn niet bestaande kind Bart Vandenberg) hebben ze een stuk of 40 dv's gebruikt, dus maken ze naast de voor genoemde problemen ook nog enorm misbriuk van inflated kans op type-1 errors.

[ Bericht 24% gewijzigd door oompaloompa op 09-07-2012 13:43:47 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')