abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113947917
Ik ben bang dat het een kansloze onderneming wordt, maar onder het mom van niet geschoten is altijd mis...

Ik ga dinsdag naar Frankrijk, een paar dagen lekker de Tour de France achterna reizen. Dat doe ik al een jaar of tien en steeds heb ik zo'n handige wereldontvanger meegenomen om toch het koersverloop te kunnen volgen via de Nederlandse wereldomroep, maar nu die (helaas!) gestopt is, gaat dat dus niet meer lukken. Nu zoek ik al drie dagen lang wanhopig naar een alternatief, maar het lukt me niet. Helaas is ook de Vlaamse wereldomroep er een tijdje geleden mee opgehouden...

Dus: wie kan me helpen aan een goed alternatief? Een Engelstalige omroep (Duits mag ook, Frans wordt te moeilijk ben ik bang) zou al heel mooi zijn, andere manieren (waarbij geen internet nodig is, want daar beschik je op zo'n berg niet over) om toch het koersverloop te kunnen volgen zijn ook meer dan welkom!

Alvast bedankt!
pi_113948260
Heb je een scanner?
  Moderator zondag 8 juli 2012 @ 22:38:07 #3
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_113948307
Internet?? ga naar websites als Sporza.be en Nos.nl?
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_113948368
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Internet?? ga naar websites als Sporza.be en Nos.nl?
Jij wilt in Frankrijk gaan streamen? :') Betaal jij even?
pi_113952005
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 22:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Jij wilt in Frankrijk gaan streamen? :') Betaal jij even?
Haha precies, internet is, zoals in de eerste post gezegd, helaas geen optie.

Stomme vraag misschien, maar wat is een scanner precies en wat kun je daarmee doen?
pi_113952240
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:47 schreef AbelTasman het volgende:

[..]

Haha precies, internet is, zoals in de eerste post gezegd, helaas geen optie.

Stomme vraag misschien, maar wat is een scanner precies en wat kun je daarmee doen?
Een scanner is zo'n apparaat:

Daar kun je alles mee volgen als je in de buurt bent. Van officieel Engelstalig verslag tot radioverkeer tussen heli's.

Om je een indruk te geven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_113952412
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:52 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Een scanner is zo'n apparaat:
[ afbeelding ]
Daar kun je alles mee volgen als je in de buurt bent. Van officieel Engelstalig verslag tot radioverkeer tussen heli's.

Om je een indruk te geven:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, zo eentje! Heb ik niet, wel naar gekeken, maar is toch vrij prijzig dus daarom hoopte ik op een andere oplossing... Bedankt voor het meedenken hoor!

Nog meer goede ideeën toevallig? ;)
pi_113988214
Anybody out there..?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')