En wie moet er dan het spoor voor mij schouwen? Machinisten zijn ook de ogen van de treindienstleider.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Je kan er een systeem aan koppelen dat de functie van machinist overneemt ja. Dan ben je meteen van menselijke veiligheidsfactoren af. Bovendien kan je ETCS dan iets strakker afstellen.
Je zou denken dat de machinist ook bij een automatisch systeem toch een beetje moet blijven opletten, al was het maar vanwege de kans van een boom op het spoor etc.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
En wie moet er dan het spoor voor mij schouwen? Machinisten zijn ook de ogen van de treindienstleider.
Ik zie niets geks?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:00 schreef Sandrvich het volgende:
[ afbeelding ]
Op de NS Hispeed site wordt reclame gemaakt met een creatief samengestelde TGV.
Ligt er aan welk lampje en hoeveel. Maar het hoeft niet ongebruikelijk te zijn inderdaad. We hebben daar hele specifieke regels voor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef greavy het volgende:
Ziggy³, is het normaal dat wanneer er een rood lampje bij een overweg defect is dat er een AKI/AHOB gegeven wordt? Mcn kreeg een AKI/AHOB. Overweg sloot wel gewoon ed.
Dat lampje heeft iets van anderhalf uur bij Gorinchem defect geweest voor gerepareerd. Opvallend was wel dat er 5 man bij stonden van Strukton
DM'90 zit het beste van al het stoptreinmaterieel in NLquote:
Kun je nagaan hoe beroerd het met de rest is gesteld!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
DM'90 zit het beste van al het stoptreinmaterieel in NL
Mat'64 behoort ook bovenaan in het lijstje. Zonder enige twijfel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:08 schreef dennistd het volgende:
[..]
DM'90 zit het beste van al het stoptreinmaterieel in NL
Er zijn ook mensen die wel vijf centimeter extra beenruimte willen omdat ze liever niet hebben dat hun bloedvaten worden afgesloten. Het verschil tussen banken en planken is daarmee in de verste verte niet te vergelijken. Het geklaag over die zogenaamde planken is een mooi voorbeeld van het feit dat we in Nederland gewoon een stelletje watjes zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:26 schreef greavy het volgende:
DDAR is prima zolang je op de banken gaat zitten. Ik snap niet dat mensen op de planken gaan zitten
Ik zit liever in een DDAR op de banken dan in een SLeT, VIRM of SGM of welk ander lightrail spul zoals GTWquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:32 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die wel vijf centimeter extra beenruimte willen omdat ze liever niet hebben dat hun bloedvaten worden afgesloten. Het verschil tussen banken en planken is daarmee in de verste verte niet te vergelijken. Het geklaag over die zogenaamde planken is een mooi voorbeeld van het feit dat we in Nederland gewoon een stelletje watjes zijn.
Den Dolder bedoel je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:44 schreef b2py het volgende:
1 minuut geleden in sprinter amersfoort - amsterdam. Het volgende station is Baarn. U kunt hier overstappen voor utrecht centraal en den helder. WUT?
De DB Regio Talenten in NRW hebben toch aardig wat beenruimte hoor. Heb het zelf al paar keer ervaren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:48 schreef Igen het volgende:
In de Talenten van de Prignitzer Eisenbahn heb je dus absoluut geen beenruimte. In de Duitse dubbeldektreinen ook niet. Bovendien heb je daarbij dikke kans dat je uitzicht hebt op een raamspijl. Maar ja, het gras bij de buren is altijd groener he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |