abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 8 augustus 2002 @ 14:58:56 #1
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_5306467
Welke beroemdheden uit binnen en buitenland heb je ooit ontmoet?
Ik vond het vroeger echt leuk om beroemdheden te ontmoeten en mee op de foto te gaan!
Ik hen o.a. ontmoet:Carlo Boshard,Irene Moors.Martijn Krabbe,Gorden,Silvia millecam,E17,Caught in the Act,Kris Kross,Mark wahlberg,Howie and AJ van de Backstreetboys,Joey van 'N Sync en omdat ik in mijn tienerjaren helemaal fan was van New Kids On The Block heb ik hun redelijk vaak ontmoet en het toppunt was eigenlijk nog wel dat toen ik in Boston was (waar hun vandaan komen)dat ik en een vriendin uit eten ben geweest met de vader van Joey McIntyre (een van de bandleden) echt heel leuk,een paar dagen later gingen we nog even langs zijn huis en toen heb ik daar met een vriendin heel de middag binnen gezeten luisteren naar alle tour-verhalen en videobanden bekeken op een gegeven moment moesten we mee de auto in om mee te gaan luisteren naar de nieuwste cd!

Heeft iemand ook zoiets meegemaakt???

I don't care.....
pi_5306490
Dolf Janssen

En wel is wat BN'ers gezien, maar geen praatje mee gemaakt..

Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
pi_5306493
Weet je zeker dat je 25 bent? .
  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:02:53 #4
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_5306553
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 15:00 schreef matthijn99 het volgende:
Weet je zeker dat je 25 bent? .
Ja heel zeker.....en dit gaat over mijn tienerjaren of kan je soms niet lezen?!?!!!!
I don't care.....
  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:03:04 #5
4210 Joe Gain
Is you, or is you ain't??
pi_5306559
Heb twee weken geleden kaasfondue gegeten met Chelsea Clinton bovenop het landgoed van Gruyere in Zwitserland.....
*No animals were harmed during the posting of this post*
  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:04:57 #6
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_5306588
Abel, Jeroen Post...en dat was het
To infinity…and beyond!
pi_5306631
Katja en Birgit Schuurman, Carice van Houten, Jochem Uytdenhage, Guus Meeuwis, 100% Isis

En nog wel een paar anderen...

pi_5306677
Acda & de Munnik (meerdere malen bij diverse premieres en artiesten café's)

Yvonne huppeldepup (van Groot Licht en klokhuis)

Ronnie Tober Omver gelopen bij het Nationale Songfestival in Ahoy

Wim Jonk in Café Mijnheer van Dijk (nu de Thomas), biertje over hem heen laten vallen, was meneer niet blij mee (hele PSV selectie zat daar binnen )

Nederlandse Schaats kernploeg.

Op 't terras gezeten met Jules Deelder te antwerpen.

Ruzie gehad met de vrouw van BigBrother Ruud in Breda, zjeezus wat een aboriginal is dat.

In de kleedkamer gezeten bij Jochem van Gelder (aardige gast maar had wel meer interesse in de aanwezige dames, neem ik hem niet kwalijk)

Nog wel meer, maar die weet ik nou ff niet meer.

  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:11:40 #9
17533 KidPaddle
Kunst is overgewaardeerd.
pi_5306678
4x David Bowie, waarvan 2x in kunstgallerij.. ontspannen mee gekletst.. kewle gast.
http://marcof.net
  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:17:41 #10
15638 DaRealMac
ondertitels zijn suf
pi_5306769
Ben eens een x in redelijk benevelde toestand tegen Inge de Bruijn opgebotst in een tent in Rdam, telt dat ook?
I cannot help but notice that there is no problem between us that cannot be solved by your departure
  FOK!fotograaf donderdag 8 augustus 2002 @ 15:19:59 #11
25504 Ronhui
Ja...Dus...?
pi_5306804
ik heb vroeger als baby nog wel eens op de schoot van Wendy van Dijk gelegen. Toen was ze nog niet beroemd. Haar ouders waren kennissen van mijn ouders.

verder kwamen in de supermarkt waar ik werkte regelmatig BN-ers. Had ze vaak aan de kassa of vroegen ze wat aan me

Thomas Acda, Anita Meijer, Rob Fruithof, Louis van Gaal, Litmanen, Andre Hazes, Katja Schuurman, kluivert enz enz.

  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:21:56 #12
30961 Knaller
knalt er op los
pi_5306829
Koos (BB2)
Gijs Wanders
Bassie & Adriaan
Frank van Sesamstraat

Indrukwekkend lijstje he?

"A single rose can be my garden, a single friend my world."
  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:22:21 #13
21247 Thedoctor
Asskisser optima forma!!!!
pi_5306837
YEAh ik heb bmet Kelly gesproken toen hij nog Ferry was!! En op de middelbare school heb ik met Freek de Jonghe gesproken, en met Paul Rösenmuller toen ik met mijn klas naar de tweede kamer ben geweest!
Levens motto: sit back, relax and enjoy the ride
"Put the fun back in fundametalism"
  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:23:00 #14
27908 DrPurno
Ich bin ein Fok!ker
pi_5306845
Pino, Inieminie, Bert en Ernie, meneer Art, Lotte, kermit......

en een keer ruzie gehad met Hummie van der Tonnekreek...de H...

[Dit bericht is gewijzigd door DrPurno op 08-08-2002 15:23]

[url=http://www.dennie-christian.de][b]De enige echte! [/b][/url] /[i] "Er zijn drie soorten leugens: leugens, verdomde leugens en statistieken", wist de Britse politicus Benjamin Disraeli (1804 - 1881) [/i]
pi_5306852
Ik ben uit eten geweest met Youp van het Hek.

Verder werk ik al heel lang bij Podium het Beest in Goes, en heb daar al de nodige muzikanten ontmoet. Nu zit ik zelf in een (Ska/Reggae) band, en we hebben in voorprogramma gestaan van o.a. Beef, Jammah Tammah,Mark Foggo en The Pietasters (die onze halve wietvoorraad oprookte, op ons verzoek, en er vervolgens nog maar weinig van bakten op het podium.. maar ze hadden het errug naar hun zin gehad met ons!!!).

you Tokkie to me?
  donderdag 8 augustus 2002 @ 15:28:17 #16
24988 Roscoo
THT: 30 - 06 - 2088
pi_5306905
Ik heb ooit op de Firato met Linda de Mol gebabbeld. Het ging over van alles en nog wat. ze zat toen nog als deejay bij het toemalige Cable 1. Verder heb ik Bryan Roy, John de Wolf, Richard Witschge, Robbie de Wit en Marco van Basten ontmoed.
Er gaat niks boven Urk
pi_5306927
Henk de Vries, Peter van Edelesteijn en Sander Jaarsma. .
pi_5307492
Handje gehad van Prins Claus (tijdens opening van Haarlemse honkbal week, ergens begin jaren '80). Met Willem Alexander staan flipperen in Claus Party Bowling in Haarlem. Ruud Gullit een cola mee gedronken in spelers home van Haarlem (toen speelde hij daar nog). Rolf Wouters mee staan praten in de Vip-room na-afloop van opnames voor "Liefde op het eerste gezicht".
Mijn glas is half leeg, maar gelukkig is de fles nog vol. PROOST !!!
pi_5307653
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 15:04 schreef ivetje het volgende:
Abel, Jeroen Post...en dat was het
huh? dat kan ik me niet herinneren
pi_5307709
goed, zal ik ook ff

Eehmm.. op de middelbare school Helle Haasse en Gijs Wanders op bezoek gehad

In Frankrijk (bij de grand prix) Mika Hakkinen, David Coulthard en Gerhard Berger tegen het lijf gelopen... ach en Jos Verstappen heb ik ook een paar maal op de foto..

tjees.. en nog wat mensen

pi_5308100
* MadScientist met de rapper van Delinquent Habits...

"As soon as the land of any country has all become private property, the landlords, like all other men, love to reap where they never sowed, and demand a rent even for its natural produce."
Das Kapital, Karl Marx Wealth of Nations, Adam Smith
pi_5308215
de twee gitaristen van Anathema... Jan Marijnissen en Jan de Wit van de SP. En nog zo'n vrouwtje van de PvdA. Verder de halve Roda JC selectie van het seizoen 95-96..
pi_5308260
Twarres en de Kast

maja dan woon ik ook in friesland

pi_5308274
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 16:58 schreef Kissinggirl het volgende:
Twarres en de Kast

maja dan woon ik ook in friesland


Ojah En Jeroen Post
pi_5308313
quote:
Op donderdag 08 augustus 2002 16:58 schreef Kissinggirl het volgende:

[..]

Ojah En Jeroen Post


jij ook al?
Ik ben maar populair
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')