abonnement Unibet Coolblue
pi_113829945
Apeldoorn wordt wel eens het grootste dorp van Nederland genoemd. Het heeft namelijk nooit stadsrechten gekregen. Van een kleine buurtschap, die voor het eerst genoemd werd in een schenkingsakte uit 792/793 onder de naam "villa ut marca Appoldro", is Apeldoorn uitgegroeid tot één van de tien grootste gemeenten van Nederland met ruim 156.000 inwoners. Apeldoorn is een groene gemeente, want zij ligt midden tussen de prachtige bossen van de Veluwe.



De bekendste attracties van Apeldoorn liggen in de wijk Berg en Bos. In de crisisjaren dertig is hier natuurpark Berg en Bos aangelegd. Dit park is ook nu nog de moeite waard om te bezoeken. Er zijn wandelroutes uitgezet, maar u kunt ook de grote laan vanaf de ingang volgen. Dan ziet u rechts de grote vijver en links de hoogste uitkijktoren van de Veluwe. Aan het eind van de laan komt u vanzelf bij de speelweide. Verder vindt u in dit bosrijke park o.a. herten, wilde zwijnen en de vlindertuin. Het park is ruim 250 hectare groot. Als u het natuurpark bezoekt, kunt u kiezen of u dit doet met of zonder bezoek aan de Apenheul. In dit dierenpark vindt u allerlei soorten apen, van de reuzengorilla tot het allerkleinste aapje. De Apenheul is van april tot november geopend. Alleen bij heel koud of regenachtig weer zijn de apen in de binnenverblijven. De dieren bewonen hier hun eigen ruime bosgebieden. Sommige apen klimmen en klauteren zelfs helemaal vrij tussen de bezoekers. Apenheul beschikt over een aantal horecagelegenheden.



Als het mooi weer is bent u vanaf de parkeerplaats van natuurpark Berg en Bos en de Apenheul in tien minuten lopen bij het oudste openluchtzwembad van Nederland, het Kristalbad. Hier kunt u een frisse duik nemen in het 50-meterbad of lekker spelen met de kinderen in het grote kleuterbad. Voor peuters en baby's is er een apart bad met aangrenzend zandstrandje. Uiteraard ontbreken de nodige waterglijbanen niet. Het Kristalbad heeft ook nog een kanovijver. Deze ligt prachtig beschut in de bosrijke omgeving van het Kristalbad en slingert zich om een langgerekt eiland.

Als u meer van pretparken houdt, kunt u het familiepretpark Koningin Juliana Toren bezoeken. De gezellige sfeer en de leuke attracties zorgen ervoor dat de tijd voorbij vliegt. Echt spectaculaire attracties zult u hier niet aantreffen, daarom is dit pretpark vooral geschikt voor gezinnen met kinderen van twee tot twaalf jaar.



Houdt u meer van geschiedenis of van de koninklijke familie dan moet u zeker een bezoek brengen aan paleis Het Loo. De laatste bewoonster van dit paleis was koningin Wilhelmina. Tegenwoordig is het paleis ingericht als museum



De Parkenbuurt, ten noorden van het centrum, is de mooiste wijk van Apeldoorn. Er staan veel oude herenhuizen, soms rijk versierd met ornamenten. Ook is er in deze wijk zelfs voor Apeldoornse begrippen veel groen. In 2005 is de wijk rijksbeschermd stadsgezicht geworden.



Het centrum van Apeldoorn is een mix van oud en nieuw. Er staan vrij veel monumentale panden, maar de oude winkelpanden zijn vaak, in elk geval op de begane grond, ingrijpend gemoderniseerd, waardoor ze veel van hun karakter verloren hebben. 'De stad', de gebruikelijke benaming voor het centrum, heeft vooral een modern, volgens de critici saai, uiterlijk. In het centrum zijn er veel winkelmogelijkheden, vooral geconcentreerd langs de Hoofdstraat, de langste winkelstraat van Nederland en het overdekt winkelcentrum De Oranjerie. Nadeel is dat verreweg de meeste winkels filialen zijn van de landelijke grote ketens en dat er maar weinig speciaalzaken zijn die het centrum iets eigens kunnen geven.

Het stationsplein is in 2007/2008 drastisch vernieuwd. Het huidige stationsgebouw is opgeknapt zoals het was in 1875. De winkels aan het plein schijnen niet goed te lopen.




Met als centraal kunstwerk 'De Kus', namens de bewoners van Apeldoorn geschonken aan prins Willem-Alexander en prinses Maxima ter ere van hun huwelijk in 2002.



In 2011 wordt het grootste winkelcentrum (na de binnenstad) van Apeldoorn, de Eglantier opgeknapt. Het wordt flink uitgebreid, meer winkels, meer openbare ruimte. Meer woningen en alles aangepast aan de eisen van deze tijd.



Ontdek Apeldoorn op DVD met 'Apeldoorn de vele geichten'

Interessante links:
Apeldoorner Community Site voor en door Apeldoornse jongeren
Kaart van Apeldoorn
De Digitale Stad Apeldoorn
VVV Apeldoorn
Startpagina Apeldoorn

*O*

De OP is hier te vinden
pi_113830172
Tadaa...
pi_113833072
@Giertje: in welke buurt? (donken ook toevallig?)

@Bubbles: als ik zeg dat ik vroegah, toen Gigant nog oefenruimtes had, met je vriend in een band gespeeld hebt en hij gisteren hier nog pizza gegeten heeft. Ik heb ook een hele leuke buurman, die veel over wielrennen weet :-P.
pi_113833112
Oh en Apeldoorner.COM bestaat niet meer. Helaas. (oprichter).
pi_113833181
Ja daar zat ik vroeger ook nog. Toen was er nog eens een meeting in het gigant café.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juli 2012 @ 00:26:57 #6
187254 Giertje
lets all make believe
pi_113833297
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef AverageJoe het volgende:
@Giertje: in welke buurt? (donken ook toevallig?)

@Bubbles: als ik zeg dat ik vroegah, toen Gigant nog oefenruimtes had, met je vriend in een band gespeeld hebt en hij gisteren hier nog pizza gegeten heeft. Ik heb ook een hele leuke buurman, die veel over wielrennen weet :-P.
ja ik woon aan de klingmakersdonk
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_113833538
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:21 schreef AverageJoe het volgende:
@Giertje: in welke buurt? (donken ook toevallig?)

@Bubbles: als ik zeg dat ik vroegah, toen Gigant nog oefenruimtes had, met je vriend in een band gespeeld hebt en hij gisteren hier nog pizza gegeten heeft. Ik heb ook een hele leuke buurman, die veel over wielrennen weet :-P.
Haha, ik wist al wie je was toen ik je profiel hier bekeek :P en na de facebookcheck was het zeker :)
En echt toevallig van je buurman! :P
Apeldoorner.com, daar ken ik W. van, wist je dat? :P
pi_113833764
Wat grappig allemaal.

@Bubbles: ja dat heb ik gehoord van W. Wat goed zeg!

@Sapstengel: tof, de allereerste meeting toevallig, begin 2006?

@Giertje: tof, in de Mooiland flat? Ik woon aan de Viltmakersdonk, in de Viltmaker flat. Tegenover de Eglantier.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juli 2012 @ 00:43:52 #9
187254 Giertje
lets all make believe
pi_113834092
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef AverageJoe het volgende:
Wat grappig allemaal.

@Bubbles: ja dat heb ik gehoord van W. Wat goed zeg!

@Sapstengel: tof, de allereerste meeting toevallig, begin 2006?

@Giertje: tof, in de Mooiland flat? Ik woon aan de Viltmakersdonk, in de Viltmaker flat. Tegenover de Eglantier.
gewoon klingmakers flat ze zijn nu de portiek aan het verbouwen
dan woon jij echt om de hoek bij mij
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_113834311
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:43 schreef Giertje het volgende:

[..]

gewoon klingmakers flat ze zijn nu de portiek aan het verbouwen
dan woon jij echt om de hoek bij mij
Klopt. Hopelijk gaat de verbouwing bij jullie wel sneller dan bij ons. Sinds februari zijn hier ze hier bezig geweest. Maat van me woont ook bij jou in de flat, op de 5e etage. Wat zou de afstand zijn, 60 meter ofzo.
pi_113834441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:37 schreef AverageJoe het volgende:
@Sapstengel: tof, de allereerste meeting toevallig, begin 2006?
Volgens mij was die het inderdaad.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juli 2012 @ 01:00:04 #12
187254 Giertje
lets all make believe
pi_113834798
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:49 schreef AverageJoe het volgende:

[..]

Klopt. Hopelijk gaat de verbouwing bij jullie wel sneller dan bij ons. Sinds februari zijn hier ze hier bezig geweest. Maat van me woont ook bij jou in de flat, op de 5e etage. Wat zou de afstand zijn, 60 meter ofzo.
zou maar zo ik ken niemand hier in de flat :P
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_113834973
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 01:00 schreef Giertje het volgende:

[..]

zou maar zo ik ken niemand hier in de flat :P
Dat is ook een probleem in de Viltmaker. Huismeester Ben van Putten help ik bij de organisatie van de burendag in september. Mede om dit punt aan te pakken.
  † In Memoriam † vrijdag 6 juli 2012 @ 01:07:13 #14
187254 Giertje
lets all make believe
pi_113835077
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 01:04 schreef AverageJoe het volgende:

[..]

Dat is ook een probleem in de Viltmaker. Huismeester Ben van Putten help ik bij de organisatie van de burendag in september. Mede om dit punt aan te pakken.
aah okee goed initiatief maar niks voor mij ik leef nogal op mijzelf en dat vind ik prima zo
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_113853272
Nog even over het parkeren. Weet niet of jullie het parkeerterrein tegenover de Mac/Megamax kennen. Dat is namelijk van mij:) dit verhuur ik aan het winkelend publiek op donderdag avond, zaterdag en koopzondag.

Goedkoopste parkeerplaats van Apeldoorn dus zeg het even. Moet zeggen dat Apeldoorn wel vooruit gaat. Straks weer een leuk park erbij bij de brinklaan. Eindelijk een normale bioscoop. Nu nog een echte hbo of uni maar denk niet dat het gaat gebeuren.

Zijn jullie al bij de landmarkt geweest? Super grote biologische winkel

Zag net bij de gigant dat ze iedere zondag een bbq organiseren waarbij je eigen vlees mag mee nemen, niet gek.
pi_113853956
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:30 schreef stoeltafel het volgende:
Nog even over het parkeren. Weet niet of jullie het parkeerterrein tegenover de Mac/Megamax kennen. Dat is namelijk van mij:) dit verhuur ik aan het winkelend publiek op donderdag avond, zaterdag en koopzondag.

Goedkoopste parkeerplaats van Apeldoorn dus zeg het even. Moet zeggen dat Apeldoorn wel vooruit gaat. Straks weer een leuk park erbij bij de brinklaan. Eindelijk een normale bioscoop. Nu nog een echte hbo of uni maar denk niet dat het gaat gebeuren.

Zijn jullie al bij de landmarkt geweest? Super grote biologische winkel

Zag net bij de gigant dat ze iedere zondag een bbq organiseren waarbij je eigen vlees mag mee nemen, niet gek.
Hoe duur is parkeren bij jou? Mijn zus en haar vriend wonen in de Brinklaan en parkeren nu hun auto voorbij het station. Of is parkeren alleen mogelijk voor hooguit een dag bijv.
pi_113855336
Je kan toch ook een maandkaart nemen bij die garage bij de brandweer? Dat deed een vriendin van me die bij het Leienplein woonde ook, was toen 35 euro per maand ofzo. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113855716
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 15:43 schreef AverageJoe het volgende:

[..]

Hoe duur is parkeren bij jou? Mijn zus en haar vriend wonen in de Brinklaan en parkeren nu hun auto voorbij het station. Of is parkeren alleen mogelijk voor hooguit een dag bijv.
6.5 euro per dag of 4.5 euro per middag.
Oranjerie garage is 4 euro per uur en marktplein 3 euro per uur.

Vanaf Augustus ga ik waarschijnlijk alle dagen open ipv het weekend.
Dan kunnen er abonnementen worden verkocht, dat wordt waarschijnlijk 55e per maand.
pi_113855831
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:11 schreef Kluts het volgende:
Je kan toch ook een maandkaart nemen bij die garage bij de brandweer? Dat deed een vriendin van me die bij het Leienplein woonde ook, was toen 35 euro per maand ofzo. :)
Lijkt me sterk, dit zijn de tarieven http://www.q-park.nl/nl/p(...)doorn/museum-centrum

Wat wel zo is dat je vaak korting krijgt als je dichtbij een garage woont. Vriend van me parkeert voor 18e de hele maand bij de Koningshaven, super goedkoop.
pi_113856028
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:23 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, dit zijn de tarieven http://www.q-park.nl/nl/p(...)doorn/museum-centrum

Wat wel zo is dat je vaak korting krijgt als je dichtbij een garage woont. Vriend van me parkeert voor 18e de hele maand bij de Koningshaven, super goedkoop.
Zoals ook op de site staat, er zijn bewonersabonnementen verkrijgbaar tegen gereduceerd tarief. Dat had zij iig ook omdat er geen parkeervergunningen verkrijgbaar waren. Geen idee wat het nu kost, maar zij was echt maar dat bedrag kwijt, pakweg 4 jaar geleden. :)
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113861591
hi jongens ik ben zo dronkne heft iemand hier mischien een nuchterwordpilltje ik kan echt niet mer geef me wta ik wil klotsak geef nu
pi_113871621
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:20 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

6.5 euro per dag of 4.5 euro per middag.
Oranjerie garage is 4 euro per uur en marktplein 3 euro per uur.

Vanaf Augustus ga ik waarschijnlijk alle dagen open ipv het weekend.
Dan kunnen er abonnementen worden verkocht, dat wordt waarschijnlijk 55e per maand.
geen uurtarief? ik ga meestal gericht op zoek naar iets in de stad en blijf gemiddeld max een uurtje.
Hooray for boobies!
pi_113873015
Dan betaal je een gereduceerd tarief, ik ben altijd de goedkoopste:)
Dus misschien tot morgen.
pi_113873193
morgen ben ik als het goed is weer uit een soort van coma na 2 dagen laminaat leggen en meubels verplaatsen. Lange leve een complete verbouwing van je huis... ;)

zal er iig aan denken als ik binnenkort weer eens met de buurmobiel richting stad ga!
Hooray for boobies!
pi_113873792
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 16:23 schreef stoeltafel het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, dit zijn de tarieven http://www.q-park.nl/nl/p(...)doorn/museum-centrum

Wat wel zo is dat je vaak korting krijgt als je dichtbij een garage woont. Vriend van me parkeert voor 18e de hele maand bij de Koningshaven, super goedkoop.
Als je in het centrum woont krijg je volgens mij altijd een parkeergarage toegewezen waar je relatief goedkoop kunt parkeren. In mijn geval is dat de Q-park, aangezien ik daar vlakbij woon, wat ongeveer 25e per maand kost. Ik neem aan dat overal in het centrum zo'n regeling is.
pi_113874925
Nee dat is niet zo. Woon zelf in net centrum en kan niks goedkoops huren. Gelukkig kan ik op mijn eigen terrein staan.
pi_113898761
Bizar joh. Vanmorgen een inbreker betrapt. Werd wakker en zag door het gordijn iemand met mijn stoelen sjouwen. Niet veel later hing hij aan het balkon. Politie was er gelukkig snel en met veel man (2 motoren, politie hond en een paar agenten. Is raar wakker worden.
pi_113900970
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 23:32 schreef stoeltafel het volgende:
Nee dat is niet zo. Woon zelf in net centrum en kan niks goedkoops huren. Gelukkig kan ik op mijn eigen terrein staan.
Daarom zou je ook wel niks goedkoops kunnen huren, omdat je eigen terrein hebt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:33 schreef AverageJoe het volgende:
Bizar joh. Vanmorgen een inbreker betrapt. Werd wakker en zag door het gordijn iemand met mijn stoelen sjouwen. Niet veel later hing hij aan het balkon. Politie was er gelukkig snel en met veel man (2 motoren, politie hond en een paar agenten. Is raar wakker worden.
Jemig, het zal je maar gebeuren. Wat een mongool ook, wie steelt er nou stoelen :')
Gelukkig was de politie op tijd ter plaatse!
pi_113901381
Inderdaad. :)

quote:
Wanneer kom ik in aanmerking voor een parkeervergunning voor bewoners?

U komt in aanmerking voor één parkeervergunning als:

U woont in de Asselsestraat, Berg en Bos, Binnenstad, Binnenstad-West, omgeving Orpheus, Station-Zuid, Walterbos of Welgelegen. Bekijk het vergunninggebied.
U staat ingeschreven in de Gemeentelijke Basis Administratie op een adres in het vergunninggebied.
U eigenaar of hoofdgebruiker bent van de auto waarvoor u de vergunning aanvraagt.
U geen parkeergelegenheid heeft (bijvoorbeeld op eigen terrein).
  zaterdag 7 juli 2012 @ 20:48:40 #30
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_113903262
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 18:33 schreef AverageJoe het volgende:
Bizar joh. Vanmorgen een inbreker betrapt. Werd wakker en zag door het gordijn iemand met mijn stoelen sjouwen. Niet veel later hing hij aan het balkon. Politie was er gelukkig snel en met veel man (2 motoren, politie hond en een paar agenten. Is raar wakker worden.
Welke wijk is dit gebeurd?
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_113944943
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 20:48 schreef Blistering het volgende:

[..]

Welke wijk is dit gebeurd?
De Maten, donken.
pi_113952183
Zijn er nog mensen naar dat summerloverz geweest? :)
pi_113952901
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Bubbles90. het volgende:
Zijn er nog mensen naar dat summerloverz geweest? :)
Yes, tot een uur of negen. :Y

Was best leuk, maar de mensen staan er allemaal zo stil bij te kijken. Dat is jammer! Daarnaast stond er vorig jaar toch een soort van tent/overkapping? Of was dat bij Dancetour?
pi_113954802
Dacht Dancetour.
pi_113957960
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 23:51 schreef Bubbles90. het volgende:
Zijn er nog mensen naar dat summerloverz geweest? :)
Wilde wel even gaan kijken, maar de regen heeft ons binnengehouden.
pi_113958224
Ja, het was gister best rukweer :')

Guitarjj, mooi dat het leuk was! :)
pi_113958648
Moest ik nog doorheen met de motor, zonder voorrem. Gelukkig was het rustig op de weg _O-
pi_113965579
Weet iemand wat er in/rond het Orderbos geplanned staat vandaag? Het staat er namelijk vol met auto's en chagrijnige parkeermannetjes!
pi_113966162
4-daagse
Hooray for boobies!
  woensdag 11 juli 2012 @ 10:49:41 #40
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_114052112
De 4-daagse die zwaarder is dan die van Nijmegen, maar minder aandacht krijgt.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  † In Memoriam † woensdag 11 juli 2012 @ 12:57:04 #41
187254 Giertje
lets all make believe
pi_114056811
quote:
4s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:49 schreef Rafeiro het volgende:
De 4-daagse die zwaarder is dan die van Nijmegen, maar minder aandacht krijgt.
ja echt schandalig vind ik dat die mensen verdienen het zeker net zoveel zo niet meer dan de 4daagse in nijmegen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_114060221
De Nijmeegse 4daagse bestaat nou eenmaal langer, en is internationaal beter bekend.. dan is het niet zoveel interesse voor een andere, 'jongere' 4daagse..
pi_114061319
quote:
4s.gif Op woensdag 11 juli 2012 10:49 schreef Rafeiro het volgende:
De 4-daagse die zwaarder is dan die van Nijmegen, maar minder aandacht krijgt.
Wist ik niet eens, mijn zus loopt al 9 jaar mee _O_
pi_114061658
Scheelt ook maar een kleine 60.000 deelnemers... ;)
Hooray for boobies!
pi_114062417
Dat is slechts een gevolg ;)
pi_114096104
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 14:52 schreef Vinniiee het volgende:
Dat is slechts een gevolg ;)
Van wat? Dat je zus al 9 jaar mee loopt? :')
pi_114097038
Nee, die 60.000 minder deelnemers is een gevolg van de mindere bekendheid.
pi_114098271
nee dat komt omdat er een max van 5000 deelnemers zit op de apeldoornse 4-daagse lees ik net..! :)
Hooray for boobies!
pi_114098451
En daardoor zijn ze minder bekend :P
pi_114099017
ech nie jonguh!! ;)
Hooray for boobies!
  donderdag 12 juli 2012 @ 13:52:26 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_114106440
Ah, toch een andere 4-daagse, ik dacht gisteren al toen ik vanaf de Amersfoortseweg via Hoog Soeren naar de Wilslaan reed.... Ik moest 2 keer lopers laten oversteken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 17 juli 2012 @ 22:51:06 #52
365087 RamboDirk
is een beer!
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:21:54 #53
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_114340723
Misschien zorgen dat je al je pagina's aanpast?
Nu ga je in 1 muisklik van: Vraagprijs ¤ 300.000 kosten koper
naar; Vraagprijs ¤ 275.000 kosten koper
Dan voel je je meteen al genaaid.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_114349370
Sterkte! Wie koopt er in deze tijd zon appartement? Die ga je echt moeilijk kwijt raken.
pi_114354317
boom voor je neus, spoor, bussen, skatebaan recht onder je. Mjaaaa, ook al is het goed geïsoleerd dan nog... ;)
Hooray for boobies!
pi_114354873
Ik vind 'm vooral vrij prijzig, maar dat zal vast door de locatie en grootte komen. Ik hoop dat je 'm snel verkocht krijgt :)
pi_114360735
quote:
0s.gif Op woensdag 18 juli 2012 11:34 schreef Spockjuh_ het volgende:
boom voor je neus, spoor, bussen, skatebaan recht onder je. Mjaaaa, ook al is het goed geïsoleerd dan nog... ;)
Ach ik zou er best willen wonen. Goede locatie, mooi appartement. Als ik het geld nou alleen nog had... :P
pi_114360974
Succes met de verkoop!

Is een erg mooi appartement inderdaad. Als ik het geld had zou ik er zo gaan (mits een fatsoenlijke garage voor mijn motor _O- )
pi_114364806
quote:
Ben jij dat Leo?
  woensdag 18 juli 2012 @ 23:15:07 #60
365087 RamboDirk
is een beer!
pi_114392314
voor de goede orde, is niet van mij. Maar kan me nog herrineren met Koninginnedag met stationsplein feest dat ik het er met mijn maten er over had hoe gaaf appartement dat is, maar hoe erg duur het is.
pi_114746974
:W

Wat is het rustig in Apeldoorn!
pi_114847662






Niet mijn foto's trouwens, maar van Twitter gehaald. ;)
  † In Memoriam † maandag 30 juli 2012 @ 14:56:41 #64
187254 Giertje
lets all make believe
pi_114847819
das een best fikkie
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_114848617
Dat gaat goed hard ja!
pi_114849049
Ik rook al een brandluchtje toen ik aan de paslaan op bezoek was. Het was even later ook nog te ruiken op de deventerstraat (t.h.v. Goos).
pi_114849198
Me pa smste me, hij werkt er vlakbij.

Best fikkie inderdaad.
pi_115380524
Pff.. ik wist niet dat er slangen door het Orderbos kropen! Ik kwam er net eentje tegen en schrok me rot! :o
pi_115380759
Was het een adder? Die zie je niet heel veel meer, zijn best zeldzaam geworden.

Of een ontsnapte slang van een hobbyist :P .
pi_115381131
Ik heb geen idee! :P

Hij was niet zo groot, namelijk zo'n 40 cm. Verder zag hij er bruin/grijs uit met wat wit of geel op de kop.
pi_115381723
Klinkt wel als een adder, die zijn ook ongeveer die grootte en zien er zo uit:

pi_115549830
Ieh, dat lijkt me schrikken!

Het is best lekker weer! Einde van de zomervakantie en de zomer zet eindelijk in!
pi_115879606
Lijkt mij eerder een ringslang :9
pi_116663194
Wat vinden jullie eigenlijk van de 'nieuwe' fietsenstalling bij het station?

Het is 's ochtends echt een ramp om een degelijk plekje te vinden. Het staat er propvol + er staat een irritant lange rij scooters bij de ingang. Als je je fiets in zo'n uitschuifstalling moet zetten, blijft je stuur vaak haken aan het stuur naast je.

De verdieping bovenop heeft vaak nog wel plek, maar heeft aan de voorkant alleen maar een trap, waardoor je altijd moet omfietsen. Aan de achterkant zit de fietsgoot veel te dicht langs de reling, waardoor je trappers vaak de zijkant raken. Het was veel handiger geweest als je gewoon de heuvel op kon fietsen.

's ochtends zie ik vaak oudjes die niet snappen hoe hun fiets in die uitschuifstallingen moet (of die er simpel genoeg gewoon de kracht er niet voor hebben. Dan moet ik ze maar weer ter hulp schieten.

Tot zo ver mijn frustraties :P
pi_116663603
Ik zie er eigenlijk nooit iemand. Zelf pleur ik hem nog steeds aan de andere kant neer.
pi_116665369
Manzo ineens dicht
pi_116672590
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 september 2012 22:10 schreef stoeltafel het volgende:
Manzo ineens dicht
http://www.apeldoorn-actu(...)zijn-deuren-gesloten

Om 03.00 's nachts leeggehaald? Dan is er waarschijnlijk wel iets aan de hand.
pi_116677764
FIOD?
pi_116840693
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 00:22 schreef AverageJoe het volgende:
Oh en Apeldoorner.COM bestaat niet meer. Helaas. (oprichter).
Waarom is dat eigenlijk verdwenen? Door het populair worden van Hyves toen? Ik kan me herinneren dat er plaatsen waren die hun regionale sites konden houden. Meppel en Arnhem geloof ik.
pi_116844550
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 11:16 schreef kaulo het volgende:

[..]

Waarom is dat eigenlijk verdwenen? Door het populair worden van Hyves toen? Ik kan me herinneren dat er plaatsen waren die hun regionale sites konden houden. Meppel en Arnhem geloof ik.
Lang verhaal. Heeft niet met Hyves of een concurrent te maken. Ben opgelicht / afgeperst. Toen dat allemaal voorbij was besloot ik met alles te stoppen.
pi_117306530
Ik hoorde dat bowlingbaan Alambic zijn deuren ook heeft gesloten. Zou jammer zijn -O-
pi_117306939
Ja klopt, stond vanochtend op de voorpagina van de Stentor.

Maar het was al wel enigzins gedateerd, oude bowlingballen, banen vaak kapot. Blijft jammer natuurlijk, maar hoop dat ze een doorstart maken of dat iemand anders het oppikt en een beetje vernieuwd.
pi_117307848
Kunnen we niet meer bowlen? -O-
pi_118178527
Ik heb er laatst nog gebowld, hoe kan dat dan weer? -O-
  zondag 28 oktober 2012 @ 01:37:48 #85
348828 Wooninck
Kaas is geen letter.
pi_118521477
Ik kwam er vrijdag nog langs, volgens mij is alles inmiddels al leeggehaald.. ''Gesloten wegens omstandigheden''. Zonde.
pi_118523833
vergane glorie, helaas is alles daar blijven steken in de jaren negentig en is men niet mee gegaan met de tijd.
Hooray for boobies!
pi_120030513
Het leek me wel wat om hier even te melden dat syntus vanwege de onveilige situatie ivm de sneeuw is gestopt met rijden in Apeldoorn
And the druids turn to stone...
pi_120033033
Ja, belachelijk :{ wordt lastig thuiskomen!
pi_120033662
Ik snap dat niet. Dan rijden ze toch wat langzamer!?
pi_120036446
Ja, idd! Liever een bus met vertraging dan geen bus.
pi_120045448
Maar waarom zie ik dan allemaal bussen rijden? Gezien in de Maten en in Welgelegen.
pi_120045727
Bussen rijden niet omdat er niet gestrooid wordt. Bedankt de gemeente dus maar!
pi_120045950
Ik zie ze hier inderdaad ook gewoon langskomen. Bus naar Eerbeek maar ook gewoon matenhoeve.

Over bussen gesproken, iemand enig idee hoe die nieuwe dienstregeling eruit gaat zien? Ben vooral bennieuwd naar Matenhoeve, dat wordt volgens mij echt enorm omslachtig en kut.
pi_120046014
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:32 schreef AverageJoe het volgende:
Maar waarom zie ik dan allemaal bussen rijden? Gezien in de Maten en in Welgelegen.
Het busverkeer is inderdaad stil gelegd. Echter is het busverkeer, na het meevallen van de storm, later weer hervat ;)
pi_120060061
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 17:48 schreef GuitarJJ het volgende:

[..]

Het busverkeer is inderdaad stil gelegd. Echter is het busverkeer, na het meevallen van de storm, later weer hervat ;)
Dat verklaard. Thanks voor de uitleg!
pi_121196157
De beste wensen nog allemaal, voor zover er nog iemand in dit topic komt :P
Gr. Gr.
pi_122819200
Vanmiddag even winkelen in Apeldoorn. Goede verhalen over gehoord.
Ben benieuwd!
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_122819626
Als je een winkelpand wilt kopen komt het goed, er staan er meer dan genoeg leeg.
Gr. Gr.
pi_122829518
Inderdaad, vooral richting caterplein zie je veel kaalslag.
Hooray for boobies!
pi_122830896
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 14:45 schreef Spockjuh_ het volgende:
Inderdaad, vooral richting caterplein zie je veel kaalslag.
Ik blijf me verbazen dat sommige ondernemers het nog steeds proberen op Hoofdstraat-Noord. Het is en was een komen en gaan van winkeliers. Er zit / zat één zaak die het ook verdacht lang vol hield. Winkelier stond meer op straat, dan in zijn zaak.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')