abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 00:24:24 #201
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_118311896
Cool item!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_118312765
Iemand van plan om AHL, CHL, etc. te kijken? Zie nu dat o.a. Grandlund briljant bezig is bij de Houston Astros. Misschien wel de moeite waard om ook het aanstormend talent wat beter te bekijken. Zelfs de niet gedrafte spelers.

[ Bericht 0% gewijzigd door emokid op 23-10-2012 00:58:07 ]
pi_118313848
Apart altijd he.. Eerst zeggen ze dat ze (beide partijen) blij zijn dat de NHL na 1 lockout-season weer is begonnen en dat dit supergoed is voor de sport en een paar jaar later laten die kinderen het weer stuk lopen. Hebben ze dan echt niks van die lockout geleerd?

Ik volg die hele onderhandelingen niet eens meer, maar het slaat allemaal nergens meer op en je verneukt er alleen maar de sport door.

Als ze tot een nieuw akkoord komen laat het maar gelijk een 10-jarig akkoord zijn. Dan zijn we voorlopig van dit ge-etter af.

Wat is eigenlijk het probleem? Eerst was het nog dat het allemaal (salarissen) te gortig werd voor de NHL, om de salary caps vervolgens ieder jaar als een idioot omhoog te gooien. Daar snapte ik ook al niks van eigenlijk :P.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_118317177
quote:
12s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 01:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Wat is eigenlijk het probleem? Eerst was het nog dat het allemaal (salarissen) te gortig werd voor de NHL, om de salary caps vervolgens ieder jaar als een idioot omhoog te gooien. Daar snapte ik ook al niks van eigenlijk :P.
Mjah dat vond ik ook maar vreemd. Maar de cap is omhoog gegaan door de NHLPA omdat die voor de spelers een groter percentage van de club-inkomsten willen. Echter is dat onverstandig omdat de NHL zichzelf dan opblaast door verlies lijdende clubs, dus daar gaat de NHL (terecht) tegenin en geeft aan dat ze tot 50-50 willen gaan (50% van de clubinkomsten naar spelerssalarissen). De NHLPA is het daar niet mee eens en gaat lekker dwarsliggen.

Nouja, veel plezier in Europa dan maar, het niveau en de competitie doen ze het blijkbaar allang niet meer voor. Lekker 3 niveaus lager bij een of ander vaag clubje in Zwitserland spelen, dan ben je pas goed bezig.
Vicariously I live while the whole world dies
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 10:25:15 #205
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_118319329


Ik vond eerst de NHL maar hypocriet, maar met het laatste voorstel wat ze hebben gedaan hebben ze toch getoond als enige toenadering te zoeken. Ben nog wel steeds van mening dat de NHL net zo goed schuldig is aan het feit dat de spelers geen geld willen inleveren. Met dat geld hebben ze jarenlang spelers gepaaid en diezelfde spelers moeten nu het geld weer inleveren.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_118326431
Ergens moeten die spelers niet zo zeiken. Het is een zware sport en je moet veel reizen, maar ze krijgen echt wel knaken zat. Typisch weer een principe-kwestie waar beide partijen lekker blijven touwtrekken.

Fans weer de dupe.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:35:11 #207
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_118382182
Isles to announce move to Brooklyn in 2015

http://www.nhl.com/ice/news.htm?id=644164&cmpid=nhl-rxl-fb
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_118382375
Goed werk. :) Was al 'bang' dat ze naar Canada zouden verhuizen. Barclays Center ziet er ook onwijs uit. Everybody wins.
  Moderator woensdag 24 oktober 2012 @ 18:43:53 #209
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118382488
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 00:24 schreef Katth het volgende:
Cool item!
alleen die vragen altijd van Nederlandse journalisten :')

ik zou zo graag is zien dat zo iemand een atlas erbij pakt en vraagt of de journalist Vancouver kan aanwijzen _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 24 oktober 2012 @ 18:53:33 #210
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_118382812
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

alleen die vragen altijd van Nederlandse journalisten :')

ik zou zo graag is zien dat zo iemand een atlas erbij pakt en vraagt of de journalist Vancouver kan aanwijzen _O-
De meeste Nederlanders leren dat al op de basisschool ;-)

Maar niveau van sport journalistiek is echt dramatisch hier in Nederland.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  Moderator woensdag 24 oktober 2012 @ 18:55:49 #211
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118382911
quote:
0s.gif Op woensdag 24 oktober 2012 18:53 schreef Katth het volgende:

[..]

De meeste Nederlanders leren dat al op de basisschool ;-)

Maar niveau van sport journalistiek is echt dramatisch hier in Nederland.
ja ok Vancouver is een beetje jammer, dat weet ik ook nog wel te vinden _O-

maar Swift Current, Saskatchawan (ik google de het ja) waar hij in de jeugd heeft gespeeld komt toch al dichterbij Tilburg, Noord Brabant ... natuurlijk heeft een Canadees daar nog nooit van gehoord!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:41:35 #212
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_118464047
NHL trekt hun laatste CBA voorstel in.

http://prohockeytalk.nbcs(...)-proposal-off-table/
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_118464331
Zeg maar dag tegen het seizoen. Nu lijkt het mij echt voorbij. Zul je zien dat met de uiteindelijke overeenkomst de PA er slechter uit zal zijn dan met dit voorstel. :')
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 16:50:23 #214
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_118464437
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:48 schreef emokid het volgende:
Zeg maar dag tegen het seizoen. Nu lijkt het mij echt voorbij. Zul je zien dat met de uiteindelijke overeenkomst de PA er slechter uit zal zijn dan met dit voorstel. :')
Teemu 2 more years?
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_118464640
Ik kan niet garanderen dat ik in oktober 2013 voor de buis gekluisterd zit om opening face off te zien. Een jaar zonder een enkele wedstrijd is gewoon te lang. Zie dan wel hoe ik ervoor voel.

Bettman 3 lockouts in 20 jaar. Staat goed op je cv man. :')
pi_118464792
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef emokid het volgende:
Ik kan niet garanderen dat ik in oktober 2013 voor de buis gekluisterd zit om opening face off te zien. Een jaar zonder een enkele wedstrijd is gewoon te lang. Zie dan wel hoe ik ervoor voel.

Bettman 3 lockouts in 20 jaar. Staat goed op je cv man. :')
*kuch*eredivisieijshockey*kuch*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flesje bier
  vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:01:01 #217
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_118464831
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:59 schreef Gezicht het volgende:

[..]

*kuch*eredivisieijshockey*kuch*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En kan ik dat ook live online kijken zonder daarvoor helemaal naar het westen te moeten kachelen? Ze hebben hier wel een team, maar dat is 2e divisie of zo.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_118465102
Wil best eredivisie ijshockey volgen, al voel ik mezelf wel een beetje hypocriet en opportunistisch op dit moment. Ik woon tevens in Amsterdam, en ik geloof dat zij het slechtst zijn.
pi_118465224
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:09 schreef emokid het volgende:
Wil best eredivisie ijshockey volgen, al voel ik mezelf wel een beetje hypocriet en opportunistisch op dit moment. Ik woon tevens in Amsterdam, en ik geloof dat zij het slechtst zijn.
Amsterdam is niet bepaald goed helaas, maar er zit iig groei in.In Amsterdam wonend kun je echter wel naar Den Haag of Heerenveen gaan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 17:01 schreef Katth het volgende:

[..]

En kan ik dat ook live online kijken zonder daarvoor helemaal naar het westen te moeten kachelen? Ze hebben hier wel een team, maar dat is 2e divisie of zo.
Helaas niet...
Flesje bier
  zaterdag 27 oktober 2012 @ 11:43:15 #220
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_118491268
Ze hebben nu dus het seizoen t/m 30 november gecancelled. Ziet er niet goed uit. Geruchten gaan ook rond dat ze a.s. maandag de Winter Classic en All-Star game gaan cancellen.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_118493337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 oktober 2012 16:55 schreef emokid het volgende:
Ik kan niet garanderen dat ik in oktober 2013 voor de buis gekluisterd zit om opening face off te zien. Een jaar zonder een enkele wedstrijd is gewoon te lang. Zie dan wel hoe ik ervoor voel.

Bettman 3 lockouts in 20 jaar. Staat goed op je cv man. :')
Ik vind dat deze niet aan bettman te wijten is. De vorige ook niet echt trouwens, clubs stonden echt op springen en anders waren er een hele zooi failliet gegaan. Leuk, zo'n NHL met 12 clubs.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_118530942
Ik ben ook van mening dat Bettman te veel de gebeten hond is. De NHLPA doet ook niet echt water bij de wijn he?
pi_118548640
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 12:35 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben ook van mening dat Bettman te veel de gebeten hond is. De NHLPA doet ook niet echt water bij de wijn he?
Dat dus. Tis geen populaire mening, maar wel de mijne. De NHLPA is veel te veeleisend, zeker als ze in hun achterhoofd houden dat ze de sport al eerder bijna naar de klote hebben geholpen met debiel hoge eisen waar clubs met die toeschouwersaantallen en kijkcijfers nooit aan konden voldoen. Het is nou eenmaal geen NFL/NBA/MLB, dus daar is het salaris ook naar.
Vicariously I live while the whole world dies
  Moderator zondag 28 oktober 2012 @ 19:47:52 #224
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_118548973
maar een x-aantal clubs zitten toch in de rode cijfers?

eigenaren moeten dit bijlappen en als die daar geen zin meer in hebben trekken ze zich terug
resultaat is minder plaats in de NHL voor spelers lijkt me want minder teams

niet erg voor Crosby en de zijnen maar Dale Weise kan dan wel een huis gaan kopen in Tilburg want in de NHL komt hij niet meer aan de bak dan _O-

ik vind ook dat de NHLPA moet inbinden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_118556574
quote:
0s.gif Op zondag 28 oktober 2012 19:47 schreef sp3c het volgende:
maar een x-aantal clubs zitten toch in de rode cijfers?

Ze zitten in de rode cijfers omdat de NHL zichzelf (net als in 2004-2005) aan het opblazen is. De salarissen zijn heel behoorlijk, de salary cap blijft maar stijgen, maar voor sommige clubs is dat niet meer te betalen. Een club als Chicago of Pittsburgh hoeft zich niet zoveel zorgen te maken, maar teams als Phoenix en de Islanders kunnen hun hoofd niet boven water houden. Die gaan echt niet op het minimum van de salary cap zitten om ruimte vrij te houden om het jaar daarna flinke free agents binnen te halen, die kunnen gewoon niet meer betalen.

Dan moet je een keuze maken: verder gaan met minder clubs en kleinere teams (in achterban/financien, niet zozeer prestaties) als de Islanders, Coyotes, Blue Jackets uit de NHL gooien/failliet laten gaan, of gewoon de salarissen minder hard laten groeien. De cap is in een paar jaar tijd van 39 miljoen naar 70(!) miljoen gegroeid. Debiel gewoon, dat hou je niet vol. Dan blaas je jezelf weer op. Snapt elke boerenlul, waarom de NHLPA dan niet?
Vicariously I live while the whole world dies
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')