abonnement Unibet Coolblue
pi_113743559
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:18 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Je kunt toch elke app uit de Play Store 24 uur gratis proberen?
Volgens mij was het een kwartier..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113743622
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Waar is de liefde gebleven? *;
Hee ik doe tenminste nog een poging

quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:07 schreef Ireyon het volgende:
Maar goed, dan zal ik maar (zoals zo vaak) degene zijn die het topic op het juiste spoor brengt.

The Verge heeft vandaag een mooie, eerlijke review van Jelly Bean online gezet,

Deze meneer heeft een mooie demo van Google Voice gepost,

en tenslotte is Google Now dankzij XDA via een ietwat omslachtige manier te downloaden voor ICS devices.
Dat die overige paupers maar geen genoeg krijgen van het verlengen van hun pauper piraten e-penis is niet mijn schuld.
pi_113743690
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:15 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik doe zielig?

Ik kóóp apps, films, muziek en software die ik graag gebruik, zie of luister. Jij hebt niet eens een euro over voor een hardwerkend individu die een onmisbaar stukje software voor je heeft ontwikkeld. De enige die hier zielig is, ben jij. Jij bent zielig en een pauper. Einde verhaal.
Je denkt dat ontwikkelaars als Gameloft, Glu of EA geen bakken met geld verdienen? :') Geef eens een voorbeeld van een app, gemaakt door een ontwikkelaar die het als hobby doet, die vaak gebruikt word.
Run rabbit, run.
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:23:56 #29
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:28:49 #30
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113743963
Updatecycles
Acculekken
Crashes

problemen van android op alle telefoons. Daar moeten ze aan werken voor het écht op elk vlak beter is dan iOs en wp8
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113744088
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:28 schreef Catch22- het volgende:
Updatecycles
Acculekken
Crashes

problemen van android op alle telefoons. Daar moeten ze aan werken voor het écht op elk vlak beter is dan iOs en wp8
Eens, gewoon de skins achterwege laten: snellere updates, langer update-baar en mooier. En de fabrikanten mogen hun o zo mooie launcher in de Play Store flikkeren ^O^
Run rabbit, run.
  woensdag 4 juli 2012 @ 00:56:58 #32
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_113745086
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:19 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Volgens mij was het een kwartier..
Jep, was eerst 24 uur maar toen konden mensen te makkelijk het geld terugkrijgen bij een app die bijv. heel leuk lijkt maar na 1 uur al saai/uitgespeeld is. Daarom is het veranderd naar 15 minuten, maar dat is weer erg kort voor navigatie/spellen die niet goed werken/etc... De meeste aardige developers kan je wel mailen na die 15 minuten en dan krijg je alsnog je geld terug.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_113747424
mensen snappen nog steeds niet dat het maar één selectieve groep is dat klaagt op een forum..

als ik op tweakers de iPhone gebruikers moet geloven crashen apps vaak en is de batterij snel leeg.
ook oudere iPhones die gebruikers amper meer kunnen gebruiken naar update van ios.

Android gebruikers hebben meestal geen drang om te vertellen hoe goed hun telefoon het wel niet doet, bij ios juichen ze al om Siri wat ze niet eens kunnen gebruiken. Als je een iPhone hebt moet je het wel duidelijk maken aan iedereen want dan ben je speciaal, ook vertellen hoe goed de biografie van Steve was natuurlijk want als je die niet hebt gelezen hoor je er nog steeds niet bij.

valt het jullie trouwens ook op dat retorbrapi nu hij weet dat Android vele malen handiger is dan welk mobiel os dan ook de discussies heeft opgegeven?
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_113748830
Houden we het een beetje normaal verder? Ik heb de zooi voor zover opgeruimd. Leven en laten leven.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2012 06:32:56 ]
pi_113748930
Ik heb absoluut niets tegen advertenties in apps zelf, ik kan me daar niet aan storen.

Echter heb ik sinds kort af en toe last van advertenties die op de statusbalk verschijnen, en dat moet ik niet hebben.

Nu zag ik in een vorig topic iemand de app 'AdAway' noemen. Is deze ook effectief tegen apps die in de statusbalk verschijnen? En zijn er eventueel andere apps te vinden waar jullie goede ervaringen mee hebben?
quote:
15s.gif Op woensdag 4 juli 2012 06:31 schreef LompeHork het volgende:
Houden we het een beetje normaal verder? Ik heb de zooi voor zover opgeruimd. Leven en laten leven.
^O^
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_113749331
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 07:00 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb absoluut niets tegen advertenties in apps zelf, ik kan me daar niet aan storen.

Echter heb ik sinds kort af en toe last van advertenties die op de statusbalk verschijnen, en dat moet ik niet hebben.

Nu zag ik in een vorig topic iemand de app 'AdAway' noemen. Is deze ook effectief tegen apps die in de statusbalk verschijnen? En zijn er eventueel andere apps te vinden waar jullie goede ervaringen mee hebben?

[..]

^O^
Tegen apps in de notificatiebalk, kan je 3 dingen doen:
Adaway
Adfree

Of als je geen root hebt, dmv de volgende app, kijken welke app die notificaties veroorzaken, en die verwijderen:
Ad detector

Ik heb ze zelf overigens alle 3, want apps die die ads veroorzaken gun ik geen plek op mijn telefoon.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_113750670
Airpush Detector is ook 'n handige app om spam notificaties op te sporen. Meteen de app die dat verstuurt eraf knallen. Reclames om je app te bekostigen is prima, maar niet irritant de reclames overal laten zien. Dan ga je m.i. te ver.
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_113750703
Dat krijg je vanzelf omdat mensen niet willen betalen blijkbaar.

Ik heb al 1,5 week een update voor mijn SE Xperia S klaar staan. Ik hoop de update naar ICS. *O*
  FOK!fossiel woensdag 4 juli 2012 @ 09:57:09 #39
1455 Keroppi
kool kikker
pi_113751156
Mag je hier ook domme vragen stellen? :)

Ik heb een deel van mijn contacten op mijn Simkaart staan maar ook een deel in mijn telefoon geheugen. Nu denk ik erover om mijn telefoon terug te zetten op fabrieksinstellingen omdat hij traag is/geen connectie met Samsung Kies wil maken/etc. Maar ik wil niet het risico lopen om mijn contacten kwijt te raken, en een backup via Samsung Kies is dus geen optie.

Vroegah kon ik altijd wel de functie 'alle contacten kopieren naar Sim" vinden, maar ondanks uitgebreid zoeken, vind ik die functie niet. Hoe kan ik dit het handigste oplossen?
Chick on a mission
pi_113751203
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:57 schreef Keroppi het volgende:
Mag je hier ook domme vragen stellen? :)

Ik heb een deel van mijn contacten op mijn Simkaart staan maar ook een deel in mijn telefoon geheugen. Nu denk ik erover om mijn telefoon terug te zetten op fabrieksinstellingen omdat hij traag is/geen connectie met Samsung Kies wil maken/etc. Maar ik wil niet het risico lopen om mijn contacten kwijt te raken, en een backup via Samsung Kies is dus geen optie.

Vroegah kon ik altijd wel de functie 'alle contacten kopieren naar Sim" vinden, maar ondanks uitgebreid zoeken, vind ik die functie niet. Hoe kan ik dit het handigste oplossen?
Welke telefoon/android?
En anders is googlecontacts misschien een optie :) staan al je contacten niet op je mobiel maar bij google zelf, kan je telefoon kwijtraken/kapot gaan/gesloopt worden maar je hebt altijd je contacten nog :+ je kan ook op je computer er foto's bij zetten en vanalles :D

www.google.com/contacts geloof ik :)
  FOK!fossiel woensdag 4 juli 2012 @ 10:02:31 #41
1455 Keroppi
kool kikker
pi_113751262
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:59 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Welke telefoon/android?
En anders is googlecontacts misschien een optie :) staan al je contacten niet op je mobiel maar bij google zelf, kan je telefoon kwijtraken/kapot gaan/gesloopt worden maar je hebt altijd je contacten nog :+ je kan ook op je computer er foto's bij zetten en vanalles :D

www.google.com/contacts geloof ik :)
Sorry, dat ik natuurlijk niet handig om dat niet te vermelden. Het is een Samsung Galaxy S met Android versie 2.2

Google contacts had iemand ook al geoppert. Ik heb net mijn Google Contacten via mijn telefoon gesynchoniseerd. Maar als ik dan online kijk, dan staat er niets in mijn Google Contacten (ja, mijn eigen gegevens ;) ). Dus alleen op 'Google Contacten Synchroniseren' was blijkbaar niet genoeg ;)
Chick on a mission
pi_113751330
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:02 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Sorry, dat ik natuurlijk niet handig om dat niet te vermelden. Het is een Samsung Galaxy S met Android versie 2.2

Google contacts had iemand ook al geoppert. Ik heb net mijn Google Contacten via mijn telefoon gesynchoniseerd. Maar als ik dan online kijk, dan staat er niets in mijn Google Contacten (ja, mijn eigen gegevens ;) ). Dus alleen op 'Google Contacten Synchroniseren' was blijkbaar niet genoeg ;)
Klopt. Het is een beetje omslachtig, omdat je eigenlijk vanaf het begin alles in je google had moeten zetten, ipv in je telefoon en sim. Wat je kan doen is.
Alle contacten exporteren naar SD.
Importeren, van SD naar google.

Als je dan straks weer inlogt, komen al je contacten zo binnenrollen.

EN voortaan ALLES ALTIJD op je google contacten opslaan, nooit op telefoon of sim.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 4 juli 2012 @ 10:07:38 #43
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_113751366
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2012 00:31 schreef Expression het volgende:

[..]

Eens, gewoon de skins achterwege laten: snellere updates, langer update-baar en mooier. En de fabrikanten mogen hun o zo mooie launcher in de Play Store flikkeren ^O^
"mooier" hoeft niet van mij en een launcher kan niet alle schermen aanpassen. Het moet vooral wat stabieler worden gemaakt. Androidfanboys vergeten dat nog wel eens, maar ik hoor best vaak dat mensen batterijproblemen hebben. Nu is dat prima te achterhalen en voorkomen, maar dan moet je al apps gaan gebruiken om dat in de gaten te houden en als Android zo moet worden dat iedereen er mee moet kunnen werken, moeten ze dat wel aanpassen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_113751919
[quote]0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 23:49 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Puur objectief gezien draag ik inderdaad meer zinnigs bij aan deze reeks dan de gemiddelde poster.
[/quote]
Zoals die ene post waar je een spel zeer kort door de bocht afkraakte? Ja dat was kwaliteit en dat had niemand willen missen.

Wrong user...

[ Bericht 8% gewijzigd door Kloonhommel op 04-07-2012 13:39:28 ]
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  woensdag 4 juli 2012 @ 10:35:34 #45
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_113752110
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 02:28 schreef epicbeardman het volgende:
valt het jullie trouwens ook op dat retorbrapi nu hij weet dat Android vele malen handiger is dan welk mobiel os dan ook de discussies heeft opgegeven?
Was mij inderdaad ook opgevallen :D Mooi toch, weer een Apple gebruiker overgehaald naar Android :) Vrijheid is een groot goed, ook op je telefoon :P
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  FOK!fossiel woensdag 4 juli 2012 @ 10:36:52 #46
1455 Keroppi
kool kikker
pi_113752145
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:06 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Klopt. Het is een beetje omslachtig, omdat je eigenlijk vanaf het begin alles in je google had moeten zetten, ipv in je telefoon en sim. Wat je kan doen is.
Alle contacten exporteren naar SD.
Importeren, van SD naar google.

Als je dan straks weer inlogt, komen al je contacten zo binnenrollen.

EN voortaan ALLES ALTIJD op je google contacten opslaan, nooit op telefoon of sim.
Bedankt voor de tip, ga ik ook zeker doen! Maar waar zit de functie "alle contacten exporteren naar SD" verstopt? Ik denk dat ik er chronisch overheen kijk...
Chick on a mission
pi_113752254
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:36 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, ga ik ook zeker doen! Maar waar zit de functie "alle contacten exporteren naar SD" verstopt? Ik denk dat ik er chronisch overheen kijk...
Pfieuw, zo uit de hoofd: in ieder geval moet je bij contacten op je mobiel zijn, en dan menu indrukken en daar ergens zou exporteren moeten staan?
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_113752259
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:36 schreef Keroppi het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip, ga ik ook zeker doen! Maar waar zit de functie "alle contacten exporteren naar SD" verstopt? Ik denk dat ik er chronisch overheen kijk...
Wat de user boven me zegt. Hieronder in de spoiler uitleg (engels)

http://www.only10types.co(...)g-contacts-from.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!fossiel woensdag 4 juli 2012 @ 11:03:01 #49
1455 Keroppi
kool kikker
pi_113752938
quote:
99s.gif Op woensdag 4 juli 2012 10:41 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Wat de user boven me zegt. Hieronder in de spoiler uitleg (engels)

http://www.only10types.co(...)g-contacts-from.html

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de hulp allemaal! Nou duurt het wel heel erg langd voordat de contacten gekopieerd zijn (>15 min) maar hopen dat dit allemaal goed gaat.
Chick on a mission
  woensdag 4 juli 2012 @ 11:27:26 #50
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_113753809
quote:
14s.gif Op woensdag 4 juli 2012 09:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
Dat krijg je vanzelf omdat mensen niet willen betalen blijkbaar.

Ik heb al 1,5 week een update voor mijn SE Xperia S klaar staan. Ik hoop de update naar ICS. *O*
Ik wil best betalen. Maar ze regelen maar eens dat het via de telefoonrekening kan. Ik ga echt geen credit card aanschaffen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')