abonnement Unibet Coolblue
pi_113843324
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:27 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

wow, 5 affixes :o jij bent hard genaaid dan...

En verder: als je het niet aankan, kiten naar een doodlopende gang en daarna groeten met "tot nooit meer ziens". 3 gear upgrades later lach jij ze uit ipv andersom.
Het valt me nog mee dat hij er niet bij zet dat het ook nog Invulnerable Minions waren. :+

Die zijn als Barbarian namelijk echt kut... :P
En Missle Dampening ziet wel grappig uit met de ranged attacks van de DH en W. Maar je doet geen zak aan damage. :)
pi_113843457
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:27 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

wow, 5 affixes :o jij bent hard genaaid dan...

En verder: als je het niet aankan, kiten naar een doodlopende gang en daarna groeten met "tot nooit meer ziens". 3 gear upgrades later lach jij ze uit ipv andersom.
Ik kan het prima aan.

Sowieso heel dat simpele inferno.
Gaat meer erom dat het vreselijk slecht bedacht is.

Hele spel is 1 grote gearcheck.. oh en dat kun je kopen allemaal.

Kut concept.
pi_113843472
Wat had onze jankerd van Blizzard verwacht om het moeilijk te maken trouwens?
Ik vind het met de affixes nog wel vrij goed gedaan.
De 'makkelijke' methode is natuurlijk gewoon alle mobs 1000x meer HP en damage te geven.
Juist door affixes kun je met skillchoices en speelstijl wat doen, in tegenstelling tot alleen maar hersenloos gear upgraden.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_113843496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:33 schreef Monolith het volgende:
Wat had onze jankerd van Blizzard verwacht om het moeilijk te maken trouwens?
Ik vind het met de affixes nog wel vrij goed gedaan.
De 'makkelijke' methode is natuurlijk gewoon alle mobs 1000x meer HP en damage te geven.
Juist door affixes kun je met skillchoices en speelstijl wat doen, in tegenstelling tot alleen maar hersenloos gear upgraden.
Dit. ^O^
pi_113843580
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:33 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Ik kan het prima aan.

Sowieso heel dat simpele inferno.
Gaat meer erom dat het vreselijk slecht bedacht is.

Hele spel is 1 grote gearcheck.. oh en dat kun je kopen allemaal.

Kut concept.
Ik vind de RMAH ook gewoon grote onzin. Maar helaas is het een commercieel bedrijf, en die zien alleen maar $-tekens momenteel. Daarom zal ik er gewoon geen gebruik van maken.

En van de andere kant moeten mensen zelf weten waar ze hun geld aan uitgeven natuurlijk, dus wat dat betreft is het een prima iets :)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 11:39:53 #256
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_113843699
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Maar goed, jij bent alles aan het kiten neem ik aan. Als barb zal je toch midden in de ellende moeten gaan staan en dan kom je er niet met 500 resists :P
Dat zal je verbazen haha... ik doe wel veel op afstand maar ik ben niet van het kiten... en ik heb ook wat close range spells in mijn huidige setup zitten. Maar main tank nee dat niet. maar ik kan wel redelijk wat klappen hebben :)

Ik heb game even geupdate. ik kom zo even met huidige stats.
na na na na na na na Badjasman!
pi_113843722
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:36 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Ik vind de RMAH ook gewoon grote onzin. Maar helaas is het een commercieel bedrijf, en die zien alleen maar $-tekens momenteel. Daarom zal ik er gewoon geen gebruik van maken.
Ik ben er ook niet blij mee. Met de AH überhaupt niet.
Het haalt de magie van D2 wat betreft item hunts weg. Je bent in essentie aan het goldgrinden om betere zooi in de AH te kopen. Heel incidenteel vind je eens een echt leuk item voor jezelf.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_113843846
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik ben er ook niet blij mee. Met de AH überhaupt niet.
Het haalt de magie van D2 wat betreft item hunts weg. Je bent in essentie aan het goldgrinden om betere zooi in de AH te kopen. Heel incidenteel vind je eens een echt leuk item voor jezelf.
Het is eigenlijk een swap. in vergelijking met D2 is de droprate vele malen lager en om dat te compenseren is de AH ingevoerd zodat als je na farm 20 nog steeds die item niet hebt zien droppen je naar de AH kunt gaan. Vind die swap alleen niet echt een juiste beslissing. Maar tis nu éénmaal zo.

Trouwens net Diablo op Inferno in phase 2 weten te krijgen :) Stond alleen te dicht op mijn illusion op een gegeven moment waardoor haar Arcane Orb mij oneshotte :') dus dat moet ik nu weer zien aan te leren dat ik afstand moet houden :)
pi_113844077
incase of huil -> ga een ander spel spelen?
pi_113844234


Voor 350k gekocht, niet duur vind ik. :)
pi_113844288
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:44 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Het is eigenlijk een swap. in vergelijking met D2 is de droprate vele malen lager en om dat te compenseren is de AH ingevoerd zodat als je na farm 20 nog steeds die item niet hebt zien droppen je naar de AH kunt gaan. Vind die swap alleen niet echt een juiste beslissing. Maar tis nu éénmaal zo.
Dat snap ik, maar dat was dus inderdaad een van de sterkste aspecten van D2.
Het lijkt mij bot gezegd ook simpelweg ingegeven door het business model.
Met de verkoop van exemplaren halen ze natuurlijk de ontwikkelkosten er weer makkelijk uit, maar ze bieden ook gratis een online dienst met alle kosten die daarbij komen kijken. De RMAH is een enorm lucratieve bron van inkomsten. Ik gok dat de gemiddelde transaction hooguit een euro of 5 zal zijn, waarbij Blizzard dan een marge van 20% pakt.
In wezen is het een alternatieve vorm van de 'mini-transactions' die vele free to play games hanteren, hoewel het in tegenstelling tot veel van die games niet totaal onspeelbaar is als je de portomonnee niet trekt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_113844368
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:54 schreef fokking.fokker het volgende:
[ afbeelding ]

Voor 350k gekocht, niet duur vind ik. :)
Witch Doctor of Wizard?
pi_113844389
Maar even tussendoor, als we nu toch aan het zeuren zijn: Wie heeft al een een JC recipe gevonden? En wie heeft al eens een winstgevende BS recipe gevonden? Die hoogste level gems heb je in theorie niet eens nodig en zijn ook nog eens niet te betalen. ze kosten zo tussen de 18 - 20 miljoen gold als je de max level wilt kopen. Mochten ze aanwezig zijn op AH. Dit vind ik dus wel een gove design fout.
pi_113844411
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:57 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Witch Doctor of Wizard?
WD. :)
pi_113844421
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar even tussendoor, als we nu toch aan het zeuren zijn: Wie heeft al een een JC recipe gevonden? En wie heeft al eens een winstgevende BS recipe gevonden? Die hoogste level gems heb je in theorie niet eens nodig en zijn ook nog eens niet te betalen. ze kosten zo tussen de 18 - 20 miljoen gold als je de max level wilt kopen. Mochten ze aanwezig zijn op AH. Dit vind ik dus wel een gove design fout.
Ik. Voor 350k verkocht op de AH. :)
Dat was voor de Blacksmith.
pi_113844433
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar even tussendoor, als we nu toch aan het zeuren zijn: Wie heeft al een een JC recipe gevonden? En wie heeft al eens een winstgevende BS recipe gevonden? Die hoogste level gems heb je in theorie niet eens nodig en zijn ook nog eens niet te betalen. ze kosten zo tussen de 18 - 20 miljoen gold als je de max level wilt kopen. Mochten ze aanwezig zijn op AH. Dit vind ik dus wel een gove design fout.
Ik zelf niet maar een vriend van me heeft star topaz recipe gevonden tijdens een gezamenlijke run. :)
pi_113844448
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:59 schreef fokking.fokker het volgende:

[..]

Ik zelf niet maar een vriend van me heeft star topaz recipe gevonden tijdens een gezamenlijke run. :)
Star kun je zelf maken. Dus het moet een andere zijn geweest. ;)
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:01:16 #268
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_113844514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:57 schreef Cornelis83 het volgende:
Maar even tussendoor, als we nu toch aan het zeuren zijn: Wie heeft al een een JC recipe gevonden? En wie heeft al eens een winstgevende BS recipe gevonden? Die hoogste level gems heb je in theorie niet eens nodig en zijn ook nog eens niet te betalen. ze kosten zo tussen de 18 - 20 miljoen gold als je de max level wilt kopen. Mochten ze aanwezig zijn op AH. Dit vind ik dus wel een gove design fout.
Ik heb een flawless star Topaz recipe gevonden maar ik maak er niet echt winst mee... (maar nu spreek ik over 3 / 4 weken terug voor de patches dus ik zou het opnieuw moeten bekijken)
na na na na na na na Badjasman!
pi_113844567
6prop gloves en helmet heb ik , geen JC recipys nog.
pi_113844695
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 juli 2012 11:59 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Star kun je zelf maken. Dus het moet een andere zijn geweest. ;)
Flawless star inderdaad. De eerste die je niet zomaar kunt maken. :)
pi_113844803
Iemand anders last van disconnects deze ochtend? Heb er alweer 2 opzitten terwijl ik net lekker bezig ben...

Edit: en das nummer 3 :(
pi_113845448
ik vond gister een BS recipe voor cloak met 6 stats, niet dat je iets eraan hebt.
pi_113846493
Ik snap het probleem van RMAH niet. Het is gewoon een extra optie en beter geregeld. In D2 ging het ook alleen maar om traden en niet zozeer het vinden. Kijk maar naar al die game names O mara19 N 20 hr etc. Al was dat met tricken en dupen echt een drama voor de eerlijke speler. Daarnaast konden mensen die gewoon spullen wilde kopen dit doen op rare fora. Het is nu wat meer mainstream geworden. Ik koop niets op RMAH want dat heb ik er niet voor over. Wat ik wel leuk vind is dat als ik nu ga farmen en een leuk item vind ook daadwerkelijk euro's mee kan verdienen. Geeft juist een extra boost. Maakt mij niet uit wat voor gear anderen hebben. Speel ook geen pvp, dat scheelt.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  vrijdag 6 juli 2012 @ 12:58:03 #274
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_113846709
In een moderne (semi)online game hoort gewoon trading thuis wmb. En het liefst dmv een auction house.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_113847353
Ik vind het AH idee wel ok, beetje handelen en af en toe wat gold verdienen. Wel vind ik het jammer dat ik op dit moment echt alles bij elkaar moet kopen omdat de drops om te janken zijn. Iets meer balans tussen drops en gear op de AH halen is wenselijk :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')