abonnement Unibet Coolblue
pi_113698684
Benjamin Solari Parravicini (BSP) was een Argentijnse profeet die onder andere elf september correct voorspelde, ver voordat het gebeurde..

Interessant wat deze man te vertellen heeft!

wiki over deze man (engels):
https://en.wikipedia.org/wiki/Benjam%C3%ADn_Solari_Parravicini

On September 11th 2001 the mankind was hardly shocked by an unexpected event with terrifying characteristics. During an attack, the NEW YORK twin towers were hit by liner aircrafts, causing the buildings to fall down with thousands of victims as a consequence. Incredibly this reality had already been prophesized in 1939 by an Argentinean plastic artist in his premonitory drawings. It is necessary to make clear that in that year the towers have not been built.

[Photo 1]
"...A great people have been carried to defend a great nation. The terrorist attacks can shake the basements of our biggest buildings, but they cannot touch the foundations of the United States. These actions destroyed steel, but they cannot injure the steel of the United States determination. The United States were the target of this attack because we are the most shining beacon of freedom and opportunity in the world. And nobody will make this light to extinguish. Today, our nation saw the wickedness, the worst of the human nature. And we replayed with the best of the United States, with the boldness of our rescue workers, with the affection of strangers and neighbors, who attended to give blood and to help in the way of the possible...".
George W. Bush. White House. September 11th 2001



"The North-American freedom will loss its light, its torch will light no longer, as well as yesterday did it, and the monument will be hit for twice". (Benjamín Solari Parravicini. 1939)

Lees hier meer: http://www.edicolaweb.net/nonsoloufo/pav_proe.htm
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_113700428
Voor zover ik weet is het Vrijheidsbeeld niet geraakt.
pi_113701070
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef DeParo het volgende:
Voor zover ik weet is het Vrijheidsbeeld niet geraakt.
Het 'vrijheidsbeeld' is al vanaf eind october vorig jaar, gesloten voor een jaar..zogezegd voor onderhoud.. ;)
pi_113701082
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:22 schreef DeParo het volgende:
Voor zover ik weet is het Vrijheidsbeeld niet geraakt.
Nee maar de twin towers stonden symbool voor het vrije westen natuurlijk!!!!!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_113701091
Dus hij had toch gelijk :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 3 juli 2012 @ 00:52:10 #6
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113701442
Het vrijheidsbeeld staat wel symbool voor de USA. Dus in dat opzicht is het niet zo vreemd. Maar dat hij de datum van 11 september goed had, is op zich wel opmerkelijk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_113701519
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Het vrijheidsbeeld staat wel symbool voor de USA. Dus in dat opzicht is het niet zo vreemd. Maar dat hij de datum van 11 september goed had, is op zich wel opmerkelijk.
Waar heeft hij dan iets over die datum gezegd dan?
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 3 juli 2012 @ 00:57:57 #8
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113701604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Waar heeft hij dan iets over die datum gezegd dan?
Eerste zin in de OP, 11 september.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_113701699
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Eerste zin in de OP, 11 september.
Heb wat gezocht op internet, dat sloeg volgens mij nog steeds op de tekening, niet op een specifieke datum maar TS dient daar maar iets uitgebreider over te zeggen denk ik.
  Grootste baggeraar 2022 dinsdag 3 juli 2012 @ 01:03:18 #10
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_113701756
Rechts van het vrijheidsbeeld zie ik nochthans een WTC-achtig gebouw neergaan :P
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_113701943
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 01:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
Rechts van het vrijheidsbeeld zie ik nochthans een WTC-achtig gebouw neergaan :P
Ook in die tijd was er al heel wat hoogbouw in New York.
pi_113706925
Om even mijn interpretatie te geven: BSP zegt zelf dat New York en Amerika niet langer het licht van vrijheid zal dragen.. en is dit niet wat er is gebeurd met de Patriot Act en alle vrijheidbeperkende maatregelen van na 11 september?

En om de discussie wat breder te maken, ik vond dit toch ook wel erg opmerkelijk:
quote:
In one of his draws he showed to Mussolini dead, hanging, head down, just as it was seen at Milan streets in 1945 next to his lover Clareta Petacci. We have to bear in mind that the draw was made in 1936, during the full apogee of the Italian leader, and nine years before his death.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:49:48 #13
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_113723400
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 10:32 schreef Boswachtertje het volgende:
Om even mijn interpretatie te geven: BSP zegt zelf dat New York en Amerika niet langer het licht van vrijheid zal dragen.. en is dit niet wat er is gebeurd met de Patriot Act en alle vrijheidbeperkende maatregelen van na 11 september?

En om de discussie wat breder te maken, ik vond dit toch ook wel erg opmerkelijk:

[..]

Heeft hij nog meer tekeningen?
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_113725273
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 17:49 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Heeft hij nog meer tekeningen?
Zie onderste link uit de OP :)

Verder, BSP noemde zijn tekeningen zelf 'psychographie'.. dus misschien dat je onder die nummer meer kunt vinden.

Ik heb gisteren eigenlijk alleen deze site bekeken, maar ben wel benieuwd naar meer.. proeft een beetje als: als jullie weten wat er te wachten staat, kunnen we misschien de te verwachten effecten verzachten..
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  woensdag 11 juli 2012 @ 23:48:50 #15
379741 CutlasSupreme
InfiniteLove is the Only Truth
pi_114089527
Of hij nog meer tekeningen heeft? Jazeker, en één ervan lijkt zelfs (zeer) sterk te verwijzen naar de komende Olympische Spelen in Londen... bekijk:

[youtube][/youtube][/youtube]

Best apart dat dit topic deze maand is geopend, aangezien de London Olympics eind deze maand al beginnen...
pi_114092489
Ze zeggen daar iets over wereldoorlog 3, lijkt me wel wat ver gezocht. :P
Ура для россии
pi_114095467
Die dingen worden altijd na de gebeurtenis ontdekt. Geloof er dus niks van.
Het is pas geloofwaardig wanneer het voor de gebeurtenis wordt ontdekt.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:33:56 #18
334494 Dance99Vv
Praise Bastet
pi_114101071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 03:50 schreef Coca_Cola het volgende:
Die dingen worden altijd na de gebeurtenis ontdekt. Geloof er dus niks van.
Het is pas geloofwaardig wanneer het voor de gebeurtenis wordt ontdekt.
wait and see
de voorspelling moet nog uitkomen
There is only one religion
pi_114101540
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juli 2012 00:57 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Eerste zin in de OP, 11 september.
nergens staat dat hij de datum goed had, of zelfs voorspeld heeft. Geen enkele van zijn voorspellingen hebben weten datum.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 12 juli 2012 @ 11:54:06 #20
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_114101740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef The_stranger het volgende:

[..]

nergens staat dat hij de datum goed had, of zelfs voorspeld heeft. Geen enkele van zijn voorspellingen hebben weten datum.
Die laatste zin snap ik niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_114103100
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:54 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Die laatste zin snap ik niet.
Ah, kwestie van een iets te enthousiaste spellingcorrectie.
Er had moeten staan:

Geen van zijn voorspellingen hebben EEN datum.

Sorry :)
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_114105051
Ik voorspel dat de Europese Unie zoals deze nu bestaat binnen afzienbare tijd grondig veranderd zal zijn. Er zal een tweedeling ontstaan tussen de noordelijke landen en de knoflooklanden, wegens een onmogelijke samenwerking als resultaat van een discrepantie tussen levensmentaliteiten.



Dit scenario hoeft zich anderzijds niet per sé te voltrekken. Als gevolg van een groeiend eenheidsgevoel binnen de Europese Unie, wegens daadkrachtig optreden van de leiders van de landen, heeft de EU zich ontwikkeld tot een economisch krachtig geheel.



Als een van deze scenario's uitkomt, krijg ik dan ook een Wikipedia pagina en een TRU topic?

[ Bericht 16% gewijzigd door Agorias op 12-07-2012 13:30:46 ]
pi_114108670
@CutlasSupreme: Ik zal straks even de video kijken, maar ik heb al wel meer signalen opgevangen over wat er mogelijk te gebeuren staat in Londen.

@Algemeen: Wat betreft voorspellingen.. blijft altijd lastig.

Wat betreft de Olympische Spelen, ik heb zelf daarbij de insteek die ik van Dutch en Goro Etemenaki heb overgenomen: als we ons bewust(er) kunnen worden van de subtielere invloeden op/in onze werkelijkheid, kunnen we de effecten verzachten.

Dus in plaats van dat iets zich vanuit het onderbewuste - totaal buiten ons bewuste aandacht om - al dan niet destructief manifesteert in onze werkelijkheid, kunnen we wellicht door onze bewuste inmenging een andere 'reactie uitlokken'. Als we ons meer en meer bewust worden van positieve en negatieve invloeden, zijn we in staat om meer van de werkelijkheid te snappen.

Het idee dat je een profetie kunt veranderen, komt ook naar voren bij de Maya's.. dan is het een soort waarschuwing om niet die kant op te bewegen, maar de waarschuwing serieus te nemen en de les er uit te leren.. is de werkelijkheid star en fixxed, of is deze vloeibaar en beinvloedbaar?
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:08:05 #24
8372 Bastard
Persona non grata
pi_114109909
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef CutlasSupreme het volgende:
Of hij nog meer tekeningen heeft? Jazeker, en één ervan lijkt zelfs (zeer) sterk te verwijzen naar de komende Olympische Spelen in Londen... bekijk:

[youtube][/youtube][/youtube]

Best apart dat dit topic deze maand is geopend, aangezien de London Olympics eind deze maand al beginnen...
Wel boeiende info.
The truth was in here.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:17:26 #25
366803 AthCom
Overigens ...
pi_114110366
Nou, de uitkomst van de voorspelling aangaande de Olympische Spelen zou dan nog moeten komen, dus ... nu een keer niet iets achterafs.

Ben benieuwd, hoor. :)
Moira. is tof. :7
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')