We doen altijd wel grappig ook over geitenneukers enzo, maar het schijnt dus dat het in heel veel werelddelen gebeurd.... zo zeiden ze ook op de radio.quote:
Precies in onze ogen kan het echt niet. Maar daar vonden ze het dus raar dat Filemon er zo 'grappig' over deed... is daar heel normaalquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ja, ach, dat is die cultuur daar he. Wij moeten er niets van hebben maar in hoeverre kun je zoiets veroordelen als het bij ons volledig buiten ons referentiekader valt. Kijk wij vinden dit ontzettend goor, maar als die mensen dat daar al eeuwen en eeuwen doen, in hoeverre kun je dat dan eruit krijgen en veroordelen?
Dit zijn van die berichten die de Westerse wereld verbazen of zelfs laten walgen maar ook wij hebben dingen waar ze waarschijnlijk in die cultuur ook van walgen wat wij volkomen normaal vinden. Het is een opmerkelijk bericht maar je doet er verder niets aan.
Thanksquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Wat een smerige bedoening zeg. Dat je daar überhaupt behoefte aan hebt.
Tevens wil ik je even wijzen op de volgende fout:
- ontmaagd word door een ezel.
In eerste instantie dacht ik dat die ezels de jongens neuktenquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
Hoorde het gisteren op de radio, over dat in veel zuid amerikaanse landen het normaal is dat je in je pubertijd ontmaagd word door een ezel (voor de jongens).
Gastquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat die ezels de jongens neukten.
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:12 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
In eerste instantie dacht ik dat die ezels de jongens neukten.
Heb jij wel eens een yak gedaan?quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:09 schreef gogosweden het volgende:
Zal je verschil voelen tussen een ezel en een meisje?![]()
quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]![]()
ach waar het hart vol van is.
[..]
Heb jij wel eens een yak gedaan?
Pijnlijkquote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb nog niets gedaan jeweettochhhh
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |