abonnement Unibet Coolblue
pi_115040454
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:45 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Nee, maar hij ondersteunt 't wel :+
nee, hij ondersteund geen 3.0.. (als hij dat wel deed was er geen probleem)

het usb 3.0 apparaat ondersteund usb 2.0 ;)

quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:44 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Daarvan wordt de transfertijd niet sneller he.

@mschol: Meh, ik krijg het idee dat esata er helemaal uit gaat -O-
dat zou wel jammer zijn; het is op het moment voor mij de snelste manier om data te transferren, afgezien van het netwerk..
pi_115041020
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:46 schreef mschol het volgende:

[..]

nee, hij ondersteund geen 3.0.. (als hij dat wel deed was er geen probleem)

het usb 3.0 apparaat ondersteund usb 2.0 ;)

[..]

dat zou wel jammer zijn; het is op het moment voor mij de snelste manier om data te transferren, afgezien van het netwerk..
FireWire dan?
pi_115041306
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:56 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

FireWire dan?
wellicht zit dat op mijn duurste moederbord, maar zelfs dat betwijfel ik, dat beschouw ik als een aflopende zaak.
maar ook geen optie dus....

Enige wat ik kan overwegen is een 3TB externe disk met netwerk te halen... die is ¤183,90
anders zit ik met een losse schijf + een quickport duo ofzo...
pi_115042165
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef mschol het volgende:

[..]

wellicht zit dat op mijn duurste moederbord, maar zelfs dat betwijfel ik, dat beschouw ik als een aflopende zaak.
maar ook geen optie dus....

Enige wat ik kan overwegen is een 3TB externe disk met netwerk te halen... die is ¤183,90
anders zit ik met een losse schijf + een quickport duo ofzo...
Dan is er nog Thunderbolt (ik geloof 10Gbps) maar dat past nog geen enkele fabrikant buiten Apple toe, denk ik :{
Wel het snelste wat op dit moment te verkrijgen is.

pi_115059382
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 11:04 schreef mschol het volgende:

[..]

wellicht zit dat op mijn duurste moederbord, maar zelfs dat betwijfel ik, dat beschouw ik als een aflopende zaak.
maar ook geen optie dus....

Enige wat ik kan overwegen is een 3TB externe disk met netwerk te halen... die is ¤183,90
anders zit ik met een losse schijf + een quickport duo ofzo...
Wow, dat is geen slecht ding. ^O^
pi_115059493
Hmpf... LG Nederland weet dus ook niet wanneer de monitor beschikbaar gaat zijn :+
  † In Memoriam † vrijdag 3 augustus 2012 @ 18:52:08 #207
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_115062716
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 17:19 schreef J.Appleseed het volgende:
Hmpf... LG Nederland weet dus ook niet wanneer de monitor beschikbaar gaat zijn :+
Wat voor magischspeciale monitor heb je wel niet besteld dan?
Carpe Libertatem
pi_115063067
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 18:52 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Wat voor magischspeciale monitor heb je wel niet besteld dan?
De LG IPS237L, pas een week geleden gepresenteerd maar wel al aanwezig op de website van LG Nederland.
Waarom ze niet weten wanneer 'ie komt is mij een raadsel... inmiddels wel al even naar de MyCom en Dixons gemaild. MyCom geeft nl. aan dat 'ie binnen 4 à 10 dagen binnen gaat zijn.

  vrijdag 3 augustus 2012 @ 19:02:19 #209
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_115063076
Vanaf 8 augustus heb ik dus sneller internet. Wil dus even weten hoever het is met de bestelling:

quote:
Op www.kpn.com/orderstatus kunt u de meest actuele status van uw bestelling raadplegen. U wordt hierbij gevraagd om uw klantnummer. Dit is: *********. Ook kunt u via 0800-0429 (gratis) bellen met de ZelfServiceLijn.
Vul ik de gegevens in, krijg ik dit.

quote:
Bij de combinatie van door u ingevoerde klantnummer, postcode en huisnummer kunnen wij geen bestelling vinden. Controleer uw gegevens en probeer het opnieuw.
}:|

Nu weet ik dus niet wanneer ze met dat modem op de stoep staan. Zal morgen of maandag wel zijn dan, aangezien KPN die meuk een paar dagen eerder levert dan dat het abonnement ingaat.
  FOK!fotograaf zaterdag 4 augustus 2012 @ 03:29:44 #210
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_115085000
Iemand hier ervaring met het herstellen van bestandsrecordsegmenten? Sinds een paar dagen (te weten, sinds een andere gebruiker van het netwerk klakkeloos is wezen downloaden opzijn computer, achter dezelfde router en trojan meldingen van de virusscanner negeerde, dus ik vrees voor een virus via LAN) heb ik last van een trager wordende computer en niet reagerende spullen. Gister was al erg, maar vandaag sloeg alles. Mappen worden niet geopend, systeemherstelpunten heeft ie niet (vreemd er wordt iedere 1 of 2 dagen een punt aangemaakt), partitie C (samen met partitie D en E op een 1 TB hdd) wordt niet gevonden in het defragmenteren van schrijven en na het draaien van een opstart repair met originele bootdisk, worden bij het opstarten nog steeds meldingen gegeven dat C een corrupte schijf is o.i.d., iig, er moet gecheckt worden. Bij het checken blijven er bestandsrecordsegmenten komen die niet kunnen worden gelezen.
Inmiddels heb ik alle externe disken via eSATA en USB afgekoppeld en zijn beide PC's ook van het internet losgekoppeld. Echter, ook al gebruik ik voornamelijk een eSATA HDD voor opslag, ook op C staat nog zooi die zeker bewaard moet blijven. Daarom even in de SC, wellicht ergens handige tips/korte tips/noem het op.

Alvast bedankt!
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 04:47:38 #211
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_115085830
quote:
18s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef .Neovo. het volgende:
Vanaf 8 augustus heb ik dus sneller internet. Wil dus even weten hoever het is met de bestelling:

[..]

Vul ik de gegevens in, krijg ik dit.

[..]

}:|

Nu weet ik dus niet wanneer ze met dat modem op de stoep staan. Zal morgen of maandag wel zijn dan, aangezien KPN die meuk een paar dagen eerder levert dan dat het abonnement ingaat.
Hier gisteren Ziggo abonnement geupgrade, vandaag 5x zo snel internet. :) Gewoon telefonisch gedaan.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_115086056
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 03:29 schreef Pizza_Boom het volgende:
Iemand hier ervaring met het herstellen van bestandsrecordsegmenten? Sinds een paar dagen (te weten, sinds een andere gebruiker van het netwerk klakkeloos is wezen downloaden opzijn computer, achter dezelfde router en trojan meldingen van de virusscanner negeerde, dus ik vrees voor een virus via LAN) heb ik last van een trager wordende computer en niet reagerende spullen. Gister was al erg, maar vandaag sloeg alles. Mappen worden niet geopend, systeemherstelpunten heeft ie niet (vreemd er wordt iedere 1 of 2 dagen een punt aangemaakt), partitie C (samen met partitie D en E op een 1 TB hdd) wordt niet gevonden in het defragmenteren van schrijven en na het draaien van een opstart repair met originele bootdisk, worden bij het opstarten nog steeds meldingen gegeven dat C een corrupte schijf is o.i.d., iig, er moet gecheckt worden. Bij het checken blijven er bestandsrecordsegmenten komen die niet kunnen worden gelezen.
Inmiddels heb ik alle externe disken via eSATA en USB afgekoppeld en zijn beide PC's ook van het internet losgekoppeld. Echter, ook al gebruik ik voornamelijk een eSATA HDD voor opslag, ook op C staat nog zooi die zeker bewaard moet blijven. Daarom even in de SC, wellicht ergens handige tips/korte tips/noem het op.

Alvast bedankt!
Welke trojan/virus is dit? Kun je dat achterhalen?
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 08:35:17 #213
322318 .Neovo.
Driven By The Future
pi_115086609
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 04:47 schreef Quotidien het volgende:

[..]

Hier gisteren Ziggo abonnement geupgrade, vandaag 5x zo snel internet. :) Gewoon telefonisch gedaan.
Ik krijg een nieuw modem aangezien het huidige modem de nieuwe snelheid niet kan halen :P
pi_115086626
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

De LG IPS237L, pas een week geleden gepresenteerd maar wel al aanwezig op de website van LG Nederland.
Waarom ze niet weten wanneer 'ie komt is mij een raadsel... inmiddels wel al even naar de MyCom en Dixons gemaild. MyCom geeft nl. aan dat 'ie binnen 4 à 10 dagen binnen gaat zijn.

[ afbeelding ]
Hij is wel mooi qua uiterlijk. Bezelloos. _O_
pi_115086973
quote:
99s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:02 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

De LG IPS237L, pas een week geleden gepresenteerd maar wel al aanwezig op de website van LG Nederland.
Waarom ze niet weten wanneer 'ie komt is mij een raadsel... inmiddels wel al even naar de MyCom en Dixons gemaild. MyCom geeft nl. aan dat 'ie binnen 4 à 10 dagen binnen gaat zijn.

[ afbeelding ]
bezelloos is wel mooi, maar dan had die onderkant dat imho ook moeten zijn :P

en waarom ze niet weten wanneer hij komt is redelijk makkelijk in te vullen: ding is nieuw, en productie moet op gang komen
pi_115087745
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 08:38 schreef Dimens het volgende:

[..]

Hij is wel mooi qua uiterlijk. Bezelloos. _O_
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 09:26 schreef mschol het volgende:

[..]

bezelloos is wel mooi, maar dan had die onderkant dat imho ook moeten zijn :P

en waarom ze niet weten wanneer hij komt is redelijk makkelijk in te vullen: ding is nieuw, en productie moet op gang komen
Hmm, ja. Bezelloos is 'ie niet echt, want LG wil nog wel eens overdrijven op de persfoto's zo blijkt. Maar ach, hij ziet er nog steeds geweldig goed uit :)
Dat laatste kan overigens wel kloppen. Ik hoop dat 'ie voor 20 augustus toch wel binnen is eigenlijk :@

pi_115087970
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:23 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

[..]

Hmm, ja. Bezelloos is 'ie niet echt, want LG wil nog wel eens overdrijven op de persfoto's zo blijkt. Maar ach, hij ziet er nog steeds geweldig goed uit :)
Dat laatste kan overigens wel kloppen. Ik hoop dat 'ie voor 20 augustus toch wel binnen is eigenlijk :@

[ afbeelding ]
als ik zo het zie, issie wel 'fysiek' bezelloos maar zit de bezel verwerkt in het scherm, waardoor het dus 1 glad oppervlakte is
ik kon zo snel niet vinden hoe groot die rand is die je overhoud, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar..

ik vond mij 2 samsung 2443BW al heel aardig met hun bezels toendertijd :P
pi_115088030
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:34 schreef mschol het volgende:

[..]

als ik zo het zie, issie wel 'fysiek' bezelloos maar zit de bezel verwerkt in het scherm, waardoor het dus 1 glad oppervlakte is
ik kon zo snel niet vinden hoe groot die rand is die je overhoud, daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar..

ik vond mij 2 samsung 2443BW al heel aardig met hun bezels toendertijd :P
Klopt als een bus. De bezel in het scherm is dan zo'n 8 mm als ik naar deze foto kijk.
pi_115088089
quote:
99s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:38 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Klopt als een bus. De bezel in het scherm is dan zo'n 8 mm als ik naar deze foto kijk.
[ afbeelding ]
7mm smaller dan die ik heb :o , das best heftig :P
pi_115088120
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 10:41 schreef mschol het volgende:

[..]

7mm smaller dan die ik heb :o , das best heftig :P
'k Ben benieuwd hoelang het duurt voordat men die 1,2 mm bezel effectief kan waarmaken in de consumentenmarkt. Dan zullen we gegarandeerd veel mooie displays gaan krijgen :)

EDIT
Hier een unboxing door een Duitser, welke al meteen claimt dat het een "rip-off" is en dat er toch wel een "pretty huge" bezel is :')
Ik vind 't gewoon een machtig mooie monitor en het is toch nog de dunste bezel op de markt :)

Hij is dus wel al te krijgen in Duitsland. Dat is dus al een groot pluspunt.



[ Bericht 15% gewijzigd door J.Appleseed op 04-08-2012 10:56:17 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 4 augustus 2012 @ 12:34:22 #221
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_115090745
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 05:47 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Welke trojan/virus is dit? Kun je dat achterhalen?
Op dit moment nog niet gelukt. Voorlopig lijkt de schade wel dusdanig beperkt, dat het weer draait, maar daarvoor heeft het wel de hele nacht repairinstalls e.d. staan draaien. Er wordt nu in ieder geval een algehele backup van C gemaakt op een externe HDD.

Volgende, nieuwe probleem, op de PC die getroffen was met het virus zelf: De videokaart geeft aan te weinig voeding te krijgen. Is nieuw voor me, exacte voeding weet ik niet, maar voor de config is die zeer ruim bemeten.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_115098078
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 12:34 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Op dit moment nog niet gelukt. Voorlopig lijkt de schade wel dusdanig beperkt, dat het weer draait, maar daarvoor heeft het wel de hele nacht repairinstalls e.d. staan draaien. Er wordt nu in ieder geval een algehele backup van C gemaakt op een externe HDD.

Volgende, nieuwe probleem, op de PC die getroffen was met het virus zelf: De videokaart geeft aan te weinig voeding te krijgen. Is nieuw voor me, exacte voeding weet ik niet, maar voor de config is die zeer ruim bemeten.
Je zult echt dat virus moeten slopen man. Of gewoon een heel schone reïnstall gaan doen. Save je bestanden en wipe het schoon, je weet niet hoeveel belangrijke bestanden er getroffen zijn.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
  FOK!fotograaf zaterdag 4 augustus 2012 @ 17:17:02 #223
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_115100430
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 16:03 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Je zult echt dat virus moeten slopen man. Of gewoon een heel schone reïnstall gaan doen. Save je bestanden en wipe het schoon, je weet niet hoeveel belangrijke bestanden er getroffen zijn.
De computer die geïnfecteerd was heeft 2x gedraaid met de virusscanner, eerste keer werden er behoorlijk wat geïnfecteerde bestanden gevonden, tweede ronde 0. De computer waar ik dit vanaf typ gaat vannacht dit programma in. Echter zit hier een agressievere virusscanner in.
Opvallend, de PC is alleen maandag en dinsdagochtend gebruikt, 14k files/opdrachten/etc. gescand (die binnenkwamen, dus valt wel mee), 59x een infectie. Dat vond ik wel veel. Ter vergelijking, ik heb 2 miljoen scans gehad het afgelopen jaar en totaal 72 infecties opgelopen, waarvan ik zelfs weet waar het in zit...

Ik bedacht me vanmiddag trouwens ook dat ik dinsdag of woensdagavond ook mijn navigatiesysteem voor het eerst heb geüpdatet en daarvoor ook software heb moeten installeren. Valt, helaas, samen met de virusmeldingen van de andere computer waardoor ik dus nog steeds de exacte oorzaak van de corrupte bestandsrecordsegmenten niet weet.

Clean install wil ik gaan doen, wil echter eerst een goede HDD zoeken (heb er nog tig liggen, weet alleen niet wat erop staat) om daarop een vaste back-up te laten draaien. En even iene miene mutte of ik bij 32bit blijf of dat ik naar 64 ga (al dan niet in combinatie met een upgrade van de rest van het systeem). Alhoewel ik mij afvraag of dat nuttig gaat zijn, er komt een Inspiron 15R SE (i7 2.5 ghz, 8 GB RAM, 2 GB video, W7) aan.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_115104418
Verkoop ik vandaag een TX-P42ST50 en loop ik naar het magazijn toe om hem te pakken, staat die televisie op zijn zij. Dafuq welke collega is daar dan met zijn stomme kop bij gekomen om dat ding op zijn zij te zetten terwijl elke andere televisie gewoon normaal rechtop staat? :')

Wel verkocht. Hopen dat het gewoon goed is gegaan en ze niet terug komen. Zo ja, omruilen voor een nieuwe.
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 20:46:15 #225
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_115108319
Ja zeg wat is het nou :').





Bij de eerste denk ik: 'niets bijzonders'. Bij de tweede denk ik: :~.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')