abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_113520368
Dat er kortgeleden nog iemand heeft gewoond, die het huis dus waarschijnlijk zo heeft uitgewoond. Daardoor zijn er nog meer mankementen die je niet meteen ziet.
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:03:56 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113520579
Sorry, maar ik volg echt die redenering niet.
The love you take is equal to the love you make.
pi_113520990
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is dan het addertje onder het gras?
Ik denk dat gras of andere normale planten ook niet goed zullen groeien.

En die grote tuinen zijn redelijk normaal in het noorden, lang en smal.

Het had weinig gescheeld of ik had hier gezeten, maar nu zit ik voor het zelfde geld (als ik alles mee zou rekenen) hier in Bunschoten in een appartementje (ten minste, volgend jaar, nu nog hard aan het bouwen). Meer aan het appartement uitgegeven, minder aan verbouwing, keuken, vloer... ik schat het zo in.

1.280m2, moeilijk in te schatten, maar ik denk zo'n 12m breed en dus een 100m lang perceel.
Foto's zijn wel een aparte combinatie van bewoond en onbewoond, maar de bewoonde foto's zijn van voor een brand (oudejaarsavond), de nieuwe na het opknappen, en is toen weer in de verkoop gegaan. En nog steeds niet de belangrijkste dingen als de keuken en de benedenbadkamer op de foto :X (of een plattegrond)
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  donderdag 28 juni 2012 @ 18:17:10 #79
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113521098
Krakers?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_113521346
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 14:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Wat is dan het addertje onder het gras?
De laatste foto, en dan rechts.
Dat zou voor mij aanleiding zijn er nog eens over na te denken.
Afgezien van de verbouwing van 2 ton...
pi_113521370
quote:
5s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:43 schreef vosss het volgende:
Hoe lang moet een huis leeg staan in godsnaam om er zo vervallen uit te zien.

Ik neem toch aan dat niet de vorige bewoners er in deze staat in gewoond hebben wel? :@
Ziet eruit als een lekkage in het dak, op de hoek van de dakkapel boven. Al dat water zit zo te zien ook in de zijmuur.

Voor de foto's al het kapotte eruit slopen en de bezem erdoor, tuintje kortwieken, klaar.

Geeft op internet een veel beter beeld dan wanneer al die ellende er nog in zit.

Overigens ben ik ook wel eens bij een huis geweest dat er ongeveer zo aan toe was, en daar woonde nog iemand, die onlangs was overleden in het huis, slapend onder een ingestorte vliering met de schimmels op de muur.
Die details had ik kunnen missen maar de makelaar kwam er zelf mee.
pi_113521885
Ze kunnen toch iemand ingehuurd hebben voor globaal voortuinonderhoud om de leegte te maskeren?
pi_113524740
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:14 schreef Resistor het volgende:

[..]

Ik denk dat gras of andere normale planten ook niet goed zullen groeien.

En die grote tuinen zijn redelijk normaal in het noorden, lang en smal.

Het had weinig gescheeld of ik had hier gezeten, maar nu zit ik voor het zelfde geld (als ik alles mee zou rekenen) hier in Bunschoten in een appartementje (ten minste, volgend jaar, nu nog hard aan het bouwen). Meer aan het appartement uitgegeven, minder aan verbouwing, keuken, vloer... ik schat het zo in.

1.280m2, moeilijk in te schatten, maar ik denk zo'n 12m breed en dus een 100m lang perceel.
Foto's zijn wel een aparte combinatie van bewoond en onbewoond, maar de bewoonde foto's zijn van voor een brand (oudejaarsavond), de nieuwe na het opknappen, en is toen weer in de verkoop gegaan. En nog steeds niet de belangrijkste dingen als de keuken en de benedenbadkamer op de foto :X (of een plattegrond)
Dus je bedoeld dat deze woning er slechter aan toe is dan de advertentie doet vermoeden ?
Ik kan er nl weinig negatiefs over verzinnen en begrijp dan ook niet dat je een appartementje verkiest boven een vrijstaande woning met een lap grond, zo'n woning zou hier in brabant bijna 4 ton kosten.
pi_113525482
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:36 schreef Teslynd het volgende:
Ze kunnen toch iemand ingehuurd hebben voor globaal voortuinonderhoud om de leegte te maskeren?
Ben je mal, dat kost geld !
En je kunt nooit weten wat er geburt. Zelfs al ben je 90 jaar, compleet hulpbehoevend, nul-koma-nul hyptheek en een paar ton op de bank. Nee.... die 1500 euro per jaar voor een mannetje die wat aan je tuin doet kun je beter in de zak houden. :)
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
pi_113525769
haha wat een crackhouse :D
pi_113526048
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 19:50 schreef axamenta het volgende:

[..]

Dus je bedoeld dat deze woning er slechter aan toe is dan de advertentie doet vermoeden ?
Ik kan er nl weinig negatiefs over verzinnen en begrijp dan ook niet dat je een appartementje verkiest boven een vrijstaande woning met een lap grond, zo'n woning zou hier in brabant bijna 4 ton kosten.
[offtopic]
Ik ben opgegroeid in Bunschoten, en tot een paar jaar geleden was hier helemaal niets voor starters, tot de eerste betaalbare appartementen kwamen. Voor de 30 van de eerste serie waren er 60 mensen bij de loting (ik was de 6e reserve). Bij 'mijn' complex ging ook weer alles een zelfde grote pot in, maar werd mijn nummer er als 3e uit getrokken, en kon dus het appartement van mijn keuze kiezen.
[/offtopic]
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  donderdag 28 juni 2012 @ 20:35:59 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_113526956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:22 schreef lezzer het volgende:

[..]

De laatste foto, en dan rechts.
Dat zou voor mij aanleiding zijn er nog eens over na te denken.
Afgezien van de verbouwing van 2 ton...
Dat lelijke appartementengebouw? Ja, dat snap ik.
The love you take is equal to the love you make.
pi_113527278
Als je dat huis op Google maps opzoekt, staan er verschillende foto's.
Op de plattegrond staan die appartementen/huizen er nog niet, op Streetview wel.
En als je dan op Streetview langs het huis loopt, staat er op de ene foto een enorme hoeveelheid overwoekerend groen, en op de andere foto alleen wat kale stammetjes en plukjes.
pi_113527426
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat lelijke appartementengebouw? Ja, dat snap ik.
En de inkijk vanaf de balkons ervan.
pi_113536194
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 18:36 schreef Teslynd het volgende:
Ze kunnen toch iemand ingehuurd hebben voor globaal voortuinonderhoud om de leegte te maskeren?
Kijk maar naar t huis op streetview, niks aan detuin gedaan


Edit : ik moet eerst de andere posts lezen, niet zomaar wat typen...

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnB52 op 28-06-2012 22:52:04 (beter lezen) ]
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:59:22 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_113536803
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 20:43 schreef lezzer het volgende:

[..]

En de inkijk vanaf de balkons ervan.
Direct ernaast (als je ervoor staat rechts) ligt nu een huis, dat appartementencomplex staat naast de achterburen en is aan die kant maar 2 verdiepingen hoog, ik denk niet dat je heel veel begroeiing nodig hebt om de privacy in je tuin te herstellen, vooral een kwestie van zorgvuldig afwegen wat je niet weghaalt ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Official ESF Kreviewer vrijdag 29 juni 2012 @ 12:58:43 #92
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_113553510
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:24 schreef Leandra het volgende:
Stam+t blijft moelijk.... maar dit huis verkeert idd in een heel verkeerde staat :')

[..]

[ afbeelding ]

Maar zo'n vloer is dan wel weer prachtig O+

[ afbeelding ]
Zo'n vloer heb ik ook in mijn (hoer)huis. Een of andere mongool heeft er vloerbedekking overheen geplakt. Geen beginnen aan om schoon te maken...
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_113558964



Lol. Gezien deze enorme schoorsteen op deze boerderette (alweer van die smakeloze roedes maar gelukkig geen luiken deze keer) verwacht je een grootse open haard;


Link

Zucht, overigens. Waarom bouw je zoiets (2008), om het een paar jaar later alweer te koop te zetten?

Je weet toch wat je wil, als je de kamer en suite hebt ingericht als bibliotheek?
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_113559329
Wat een lelijkheid inderdaad. De schoorsteen, de ongelijke ramen voor. Dan nog niet te spreken over de inrichting binnen, de trap, de badkamer. Doet zeer oubollig aan, bouwjaar 1980 zou niet misstaan.
pi_113559520
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Wat een lelijkheid inderdaad. De schoorsteen, de ongelijke ramen voor. Dan nog niet te spreken over de inrichting binnen, de trap, de badkamer. Doet zeer oubollig aan, bouwjaar 1980 zou niet misstaan.
He, je hebt de omschrijving toch wel gelezen? :D

HEREBOER? UW Kans!
In de weilanden rondom IJsselmuiden staat deze prachtige villa. Een woning met allure midden in de natuur. Aan de binnenzijde is de woning tot in de puntjes verzorgd. (...)

De bijzonderheden
> Uniek object
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_113559694
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:14 schreef Quarant het volgende:

[..]

He, je hebt de omschrijving toch wel gelezen? :D

HEREBOER? UW Kans!
In de weilanden rondom IJsselmuiden staat deze prachtige villa. Een woning met allure midden in de natuur. Aan de binnenzijde is de woning tot in de puntjes verzorgd. (...)

De bijzonderheden
> Uniek object

Ik zag de inrichting en dacht, dit staat er al 30 jaar. Volgens mij moet je als makelaar standaard een overdreven verhaal bedenken, maar dit slaat wel door naar de andere kant.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:35:07 #97
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_113560444
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:14 schreef Quarant het volgende:

[..]

He, je hebt de omschrijving toch wel gelezen? :D

HEREBOER? UW Kans!
In de weilanden rondom IJsselmuiden staat deze prachtige villa. Een woning met allure midden in de natuur. Aan de binnenzijde is de woning tot in de puntjes verzorgd. (...)

De bijzonderheden
> Uniek object

In de natuur? :')

Ik zie alleen maar kassen achter dat huis. Dat heeft wel als voordeel dat je geen buitenverlichting hoeft aan te schaffen.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_113560523
......... EN je eigen wiet kan verbouwen :D
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:37:39 #99
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_113560565
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juni 2012 15:36 schreef kiwiko het volgende:
......... EN je eigen wiet kan verbouwen :D
:D Goed punt!!
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  vrijdag 29 juni 2012 @ 15:37:56 #100
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_113560581
Het is nog altijd 100 keer mooier dan een vinexwijkhuis
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')