abonnement Unibet Coolblue
pi_113432166
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 16:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik werk bij een onderzoekbureau, ook een callcenter maar dan neem je enquêtes af voor bedrijven, bijv. een energieleverancier wil weten hoe ze het doen, dan bel je mensen die die leverancier willen en neem je die vragenlijst af. Het is goed te doen, je hebt in de tijd dat de telefoon overgaat (niet iedereen neemt op) tijd om een tijdschrift te lezen, kruiswoordpuzzel te maken, tekenen etc.
:') jij leest in tien seconden een tijdschrift?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_113432447
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

:') jij leest in tien seconden een tijdschrift?
En hij maakt dan ook nog een mooie tekening en een kruiswoordraadsel. :Y
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_113446031
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 15:54 schreef Ticootje het volgende:
Ligt eraan wat je verkoopt?
Bij mijn werk hebben we beneden een call center, die mensen bellen apk afspraken na...
Mag ik toevallig vragen waar dat is ? Sterk vermoeden dat ik daar werk namelijk :)

Ontopic:
Werk zelf ook bij een callcenter outbound en de baan bevalt mij toch erg goed moet ik zeggen! Het salaris + de bonus die je kan halen is ook redelijk hoog.
Verder hebben we wel meerdere projecten lopen en het één is natuurlijk altijd nog steeds leuker dan het andere. Veel boze mensen/klanten krijg je nou niet echt zolang je er maar een leuk gesprek van probeert te maken.
Er werken voor de rest natuurlijk erg veel jongeren in ons callcenter, wat ook redelijk logisch is. Dus het is altijd wel zeer gezellig. Zou het iedereen die sociaal een beetje vaardig is zeker kunnen aanraden.
pi_113446887
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 21:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]

:') jij leest in tien seconden een tijdschrift?
Bij een callcenter kun je vaak 1 tot 2 minuten wachten totdat je een nieuwe persoon aan de telefoon krijgt. Ook als je outbound belt.

Dus ja, dan kun je best een tijdschriftje lezen ondertussen ;)
pi_113459887
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:08 schreef lisselotte88 het volgende:
Zo'n baan krijg je niet als je 25+ bent dus :W

Jongeren onder de 25 zijn goedkoper *O*
Volgens mij wordt hier totaal niet naar gekeken bij callcenter werk. Vanaf 23 val je sowieso allemaal binnen hetzelfde tarief dus 25 of 40 maakt niet uit..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')