abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:46:09 #76
20720 brother52
Dus..........
pi_113478905
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:01 schreef mr-green het volgende:
Zag deze zojuist voorbij komen :P

http://link.marktplaats.nl/567968005
Ik zou hem niet kopen.
quote:
Af te halen in Nijmegen en Zeeland (dorp in Noord-Brabant, vlakbij Uden)
De body in Nijmegen en de hals in Zeeland?
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
  woensdag 27 juni 2012 @ 20:48:38 #77
20720 brother52
Dus..........
pi_113479045
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 19:23 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Ja.
Er staat wel een aardige Westone Raider op MP maar daar vragen ze meteen de hoofdprijs voor.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_113484643
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:46 schreef brother52 het volgende:

[..]

Ik zou hem niet kopen.

[..]

De body in Nijmegen en de hals in Zeeland?
_O-
pi_113494054
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:48 schreef brother52 het volgende:

[..]

Er staat wel een aardige Westone Raider op MP maar daar vragen ze meteen de hoofdprijs voor.
Wel lelijk ook.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 28 juni 2012 @ 00:15:33 #80
20720 brother52
Dus..........
pi_113494202
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:11 schreef The_Dean het volgende:

[..]

Wel lelijk ook.
Voor een Westone valt het best nog wel mee :P
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_113494451
Die maken wel toffere dingen anders :D
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_113494764
Zo, net even de bandcoach leraar tuk gehad.
Moest op een `87 japanse strat spelen, opzich prima, klonk heerlijk.
Maar hij ontstemde letterlijk bij elke bend, en dan niet alleen die snaar... élke

Dus ik gaf aan dat mijn gitaar niet zo snel ontstemde(Die heb ik 1 keer in de winter zonder bescherming in m`n hokje met deur open gehad, en hij bleef zuiver gedurende 2 nummers)
En toen reageerde hij met "Ja maar dat is een Les Paul Custom" ik zo, nee Rudy... dat is mijn Strat van 100 euro..

Toen was ie stil en reageerde hij later met "Ehh juist, je kan gewoon niet goed spelen alles wat je doet maakt de gitaar vals"

:')
  donderdag 28 juni 2012 @ 00:40:05 #83
20720 brother52
Dus..........
pi_113495212
Ja, de Rail of Monark bijvoorbeeld :P

Een Westone Thunder zou niet verkeerd zijn.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_113495413
Inderdaad!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 28 juni 2012 @ 00:54:49 #85
20720 brother52
Dus..........
pi_113495616
Er staat een rechtshandige Thunder op MP.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_113495667
Tof ding!
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
  donderdag 28 juni 2012 @ 01:01:41 #87
20720 brother52
Dus..........
pi_113495756
Kopen dan.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_113495766
TT = onverstandig
pi_113500364
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juni 2012 00:54 schreef brother52 het volgende:
Er staat een rechtshandige Thunder op MP.
Ben je linkshandig? Mocht je knutselplankjes zoeken let me know. (strat plus tele)

Matsumoko vind ik wel super spul. De latere westones kwamen dacht ik uit korea idem met aria's etc dat merk je wel aan de kwaliteit van de gitaren.

Wat voor muziek spelen jullie als ik vragen mag. Ik vind zelf EMG's niet zo'n geweldige pups. Maar ik speel als ik gitaar speel vooral oude punk etc. Vind de EMG te weinig karakter hebben ofzo. Moet er wel bijzeggen dat sinds ik een Tokai LP junior met p90 ik niet anders meer wil. Ik houd van dat element. Lekker dikke smeuige tone.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
pi_113500550
Mijn Dean met EMG gebruik ik voor mijn metalband. Zit ook sinds twee weken in een punkband, maar daar heb ik een oude Ibanez LP met passieve dingen voor. Voornamelijk omdat ik niet altijd wil omstemmen nu ik mijn Dean afgesteld heb op de lagere stemmingen. Punkband is gewoon in E.
Passieve dingen zijn nu nog stock-elementen uit de Dean, maar zet binnenkort weer even een setje SH-4 en SH-1n erin, zolang ik ze nog niet verkocht heb.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_113501031
voor metal vind ik EMG idd heel geschikt zeker met een high gain instelling het blijft dan toch definitie houden.
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  donderdag 28 juni 2012 @ 10:52:01 #92
20720 brother52
Dus..........
pi_113501242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 10:20 schreef Partingglass het volgende:

[..]

Ben je linkshandig? Mocht je knutselplankjes zoeken let me know. (strat plus tele)
Yep. Ben op zich nog wel op zoek naar een leuke strat. Een tele met 2 humbuckers en rosewood toets zou ook wel aardig zijn. Als je nog ergens een Samick LP Artist series hebt staan, kom ik die vanavond nog bij je ophalen :P
quote:
Matsumoko vind ik wel super spul. De latere westones kwamen dacht ik uit korea idem met aria's etc dat merk je wel aan de kwaliteit van de gitaren.
Klopt, rond 1989 zijn ze naar Korea gegaan.
quote:
Wat voor muziek spelen jullie als ik vragen mag. Ik vind zelf EMG's niet zo'n geweldige pups. Maar ik speel als ik gitaar speel vooral oude punk etc. Vind de EMG te weinig karakter hebben ofzo. Moet er wel bijzeggen dat sinds ik een Tokai LP junior met p90 ik niet anders meer wil. Ik houd van dat element. Lekker dikke smeuige tone.
Ik speel in 2 punkbandjes waarbij het er bij eentje op lijkt dat we wat meer richting metal gaan.
Daarnaast nog een studioproject waar we gewoon eens in de zoveel tijd een dag wat gaan opnemen en dat kan dan van alles zijn.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_113501947
heb een lefty strat in onderdelen liggen. Of je de body is gestipt heel rauwe look nu en de hals is de achterzijde van geschuurd voor ee nfijnere feel. (vind ik dan. Mometeen besnaard met 3 snaren omdat ik daar alleen powerchords op schuifde. De elektronica is er uit. (wilde er p90 in de brug in zetten) en de rest van de hardware is er los ook allemaal bij. De strat begon zijn leven als een 3 tone sunburst squier. Het is een relic projectje geweest dus hardware etc is gerelict. ideale basis voor een project. 100 euro?

De tele is een MIC goedkoop dingetje. Is jarne lang mijn uitleen gitaartjes geweest en is de afgelopen 5 jaar steeds uitgeleend aan beginnende lefty's die eens gitaar wilde proberen.

Ik had de gitaar tot voor kort al een jaar of 2 a 3 niet meer gezien en heb hem terug gehaald bij een oud stagaire van me en hij is uitgeleend geweest aan een meidje hier op fok. De tele is licht van gewicht. vind hem niet eens heel slecht klinken. zwarte body, zwarte pg en maple toets. voor die 75 euro

samen voor 150 ofzo.

Ben op aan het ruimen had mijn halve apartementje vol staan met gitaren en voora lbassen en werd dat moe. Ben rigoreus spul aan het verkopen en deze twee gitaren horen daar ook bij. Ik bewaar alleen mijn LP junior gezien ik eigenlijk bassist ben en buiten mijn huisje en eventueel een keer in de oefenruimte om een riff voor te spelen geen gitaarspeel is 1 gitaar eigenlijk wel genoeg voor mij.

Doel was om minimaal te halveren en met wat nu te koop staat zou zelfs mogelijk moeten zijn om naar 1/3 te gaan van wat ik had. Het budget wat ik uit verkoop krijg ga ik wel weer een paar bassen voor kopen maar dan wat duurdere bassen.

[ Bericht 25% gewijzigd door Partingglass op 28-06-2012 11:21:53 ]
So be easy and free, when you're drinking with me
I'm a man you don't meet every day
  donderdag 28 juni 2012 @ 13:18:15 #94
151527 KaMo
Boem, zei de bas
pi_113507624
Ik heb een live video gemaakt voor een bandje, moet zeggen... Wat een heerlijke muziek!
Weet alleen niet zo goed hoe ik het zou moeten noemen...

https://vimeo.com/44852214
pi_113509210
quote:
10s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:18 schreef KaMo het volgende:
Ik heb een live video gemaakt voor een bandje, moet zeggen... Wat een heerlijke muziek!
Weet alleen niet zo goed hoe ik het zou moeten noemen...

https://vimeo.com/44852214
Waarom wissel je al zo vaak van shot voordat de muziek begonnen is? Ik zou dat juist met 1 camera houden. Eventueel gestabiliseerd, beetje spanning opbouwen.
PS4 online: micro_nl
pi_113517148
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef guitarist het volgende:

[..]

Waarom wissel je al zo vaak van shot voordat de muziek begonnen is? Ik zou dat juist met 1 camera houden. Eventueel gestabiliseerd, beetje spanning opbouwen.
Multicam. Dat is duidelijk ja. 8)7
Het is niet functioneel op deze manier, als kijker wil ik vaak zien wat er op dat moment gebeurd in de muziek. En wat rustmomenten zijn soms fijn. Verder wel mooie beelden en goed nummer.
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
pi_113519441
quote:
11s.gif Op donderdag 28 juni 2012 13:52 schreef guitarist het volgende:

[..]

Waarom wissel je al zo vaak van shot voordat de muziek begonnen is? Ik zou dat juist met 1 camera houden. Eventueel gestabiliseerd, beetje spanning opbouwen.
Het was overigens bedoeld als opbouwende kritiek. Altijd leuk als mensen multicam live opnames maken!
Kijk ook eens naar een handvat voor je cam, voor 4 tientjes heb je al een simpele waarmee je net wat stabieler filmt. ;D
PS4 online: micro_nl
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:53:32 #98
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_113536423
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 11:12 schreef Partingglass het volgende:
heb een lefty strat in onderdelen liggen. Of je de body is gestipt heel rauwe look nu en de hals is de achterzijde van geschuurd voor ee nfijnere feel. (vind ik dan. Mometeen besnaard met 3 snaren omdat ik daar alleen powerchords op schuifde. De elektronica is er uit. (wilde er p90 in de brug in zetten) en de rest van de hardware is er los ook allemaal bij. De strat begon zijn leven als een 3 tone sunburst squier. Het is een relic projectje geweest dus hardware etc is gerelict. ideale basis voor een project. 100 euro?

De tele is een MIC goedkoop dingetje. Is jarne lang mijn uitleen gitaartjes geweest en is de afgelopen 5 jaar steeds uitgeleend aan beginnende lefty's die eens gitaar wilde proberen.

Ik had de gitaar tot voor kort al een jaar of 2 a 3 niet meer gezien en heb hem terug gehaald bij een oud stagaire van me en hij is uitgeleend geweest aan een meidje hier op fok. De tele is licht van gewicht. vind hem niet eens heel slecht klinken. zwarte body, zwarte pg en maple toets. voor die 75 euro

samen voor 150 ofzo.

Ben op aan het ruimen had mijn halve apartementje vol staan met gitaren en voora lbassen en werd dat moe. Ben rigoreus spul aan het verkopen en deze twee gitaren horen daar ook bij. Ik bewaar alleen mijn LP junior gezien ik eigenlijk bassist ben en buiten mijn huisje en eventueel een keer in de oefenruimte om een riff voor te spelen geen gitaarspeel is 1 gitaar eigenlijk wel genoeg voor mij.

Doel was om minimaal te halveren en met wat nu te koop staat zou zelfs mogelijk moeten zijn om naar 1/3 te gaan van wat ik had. Het budget wat ik uit verkoop krijg ga ik wel weer een paar bassen voor kopen maar dan wat duurdere bassen.
Bassen? Wat voor bassen? :9.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  donderdag 28 juni 2012 @ 22:55:07 #99
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_113536535
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 20:48 schreef brother52 het volgende:

[..]

Er staat wel een aardige Westone Raider op MP maar daar vragen ze meteen de hoofdprijs voor.
Die is heel Skull Fist ja :D.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_113538634
Grappig, een vriend van me is gevraagd voor een Rock/pop/punk bandje waar ik als toetsenist in zit.
Hij heeft zelf een C.Giant gitaar van de Aldi(Meen ik) en hij vroeg of hij de LP daarvoor kon gebruiken, ja hoor prima :) Zolang hij er niks raars mee doet.

Maar ik zit nu dus in 3 bandjes :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')