Wat voor data over coax? Ethernet? Internet? ASCII? Videobeelden? Geluid?quote:Op maandag 25 juni 2012 01:30 schreef Made-In-Holland het volgende:
ik vroeg me af of er hier iemand ervaring heeft met data over coax en dan met name de kwaliteit en of je de snelheid waarvoor je betaalt ook echt geleverd krijgt.
Andere aanbieder waarvan? internet? Kabelinternet?quote:Bij een andere aanbieder betalen we momenteel namelijk voor 40 Mbit/s waar na meting de wijzer niet hoger dan 10 Mbit/s down komt en 800 tot 1000 kbit/s up. Over het telefoonnetwerk
Internet/televisie bellenquote:Wat voor data over coax? Ethernet? Internet? ASCII? Videobeelden? Geluid?
KPN alles in één pakketten. Zelfde dus als bovenstaande maar dan over het telefoonnetwerk. Ik ben inderdaad benieuwd naar de bevindingen van kabelinternet, en dan met name dat men de snelheid die besteld heeft ook geleverd krijgt.quote:Andere aanbieder waarvan? internet? Kabelinternet?
Ik denk dat je bedoeld dat je nu VDSL hebt en dat je niet tevreden bent over de snelheid. En dat je nu wil weten of kabelinternet wel levert waarvoor je betaalt.
Kabelinternet levert inderdaad een betere snelheid, in de meeste gevallen krijg je de beloofde snelheid.
Bij kabelinternet krijg je dus je beloofde snelheid. Vroeger kon het nog wel een brak zijn (nog steeds wel trouwensquote:Op maandag 25 juni 2012 14:19 schreef Made-In-Holland het volgende:
[..]
Internet/televisie bellen
[..]
KPN alles in één pakketten. Zelfde dus als bovenstaande maar dan over het telefoonnetwerk. Ik ben inderdaad benieuwd naar de bevindingen van kabelinternet, en dan met name dat men de snelheid die besteld heeft ook geleverd krijgt.
TV kastje? bij kabel? B)quote:Op maandag 25 juni 2012 14:31 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Bij kabelinternet krijg je dus je beloofde snelheid. Vroeger kon het nog wel een brak zijn (nog steeds wel trouwens). Tegenwoordig is kabelinternet vrij stabiel
Het scheelt wel snelheid als je dat tvkastje uit zet. Dan is je verbinding weer een stukje sneller.
k dacht alquote:Op maandag 25 juni 2012 20:45 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Nee, bij adsl/vdsl
aangezien ts dat heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |