abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_165892899
1: lang verhaal, veel lettertjes
2: gedwongen seks
U bent gewaarschuwd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei!
  donderdag 13 oktober 2016 @ 00:51:19 #152
329736 Knetterkrankjorum
Ik ben knetter... Ik mag dat !
pi_165924150
Kort verhaal.

Gulzigheid wordt bestraft.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
  Moderator donderdag 13 oktober 2016 @ 01:08:45 #153
168091 crew  Cobra4
Defenestration
pi_165924308
:9
In the fell clutch of circumstance
I have not winced nor cried aloud.
Under the bludgeoning of chance
My head is bloody, but unbowed.
pi_168073095
Heerlijk topic! _O_ :9
pi_171889381
elke zaterdagmiddag komen de jongens bij elkaar om een biertje te drinken bij onze stamkroeg. Het is een leuke humorvolle club bij mekaar, ik hoor bij de "oudere" want ik ben al 37.
De rest is midden 20.
We ouwehoeren er goed op los en seks is toch wel ons favoriete onderwerp!

Sinds een tijdje komt Nicole ook vaker met haar vriendje Rick mee, het is een mooie tante maar ze komt over als een ijskonijn. Ik had al vrij snel in de gaten dat het een soort van masker is.
Nicole heeft ook in de gaten dat ik haar door heb en laat dit als we drinken halen of even sigaretten moeten halen dan ook blijken.

Aangezien in een gezinnetje heb en geen zin heb in gezeur liggen mijn vreemdgaan dagen dus ook al een tijdje achter me, alleen zijn de verhalen nog niet uit de wereld. Nicole weet ook dat ik er pap van lust.
Op een avond kom ik haar stomtoevallig tegen in supermarkt en we kletsen wat met elkaar. Ik geef haar een compliment over haar leren broek en dat haar billen er zo goed in uitkomen.
Ze moet lachen en zegt dat ik er toch alleen maar naar mag kijken!
Ach ja zeg ik je bent nu wel de nieuwste toevoeging van mij spankbank!
Ze lacht speels en we nemen afscheid. Die zaterdag is Nicole er weer bij en ook nu heeft ze de leren broek weer aan.
Even schiet er door mij hoofd dat ze misschien wel de broek voor mij heeft aangetrokken maar ik laat de gedachte al snel weer varen.

De avond komt te einde en de jongens besluiten de stad in te gaan en ik laat het aan me voorbij gaan. Ik drink me drankje op en ben dan van plan naar huis te gaan. Ook Nicole heeft geen zin om het nachtleven te verkennen en we blijven dus samen achter.

We besluiten er nog 1 te drinken en ons gesprek gaat al snel over seks en ik merk dat Nicole wat losser komt. Ik haal onze eerdere ontmoeting aan en ze moet lachen.
" ik zei toch dat je alleen mag kijken" zegt ze gespeeld bitchy.
Ik moet er om lachen en zeg dat ik altijd kijk met 1 hand in mijn broek.
Ze geeft een geil kreuntje en kijkt me goedkeurend aan.....

Ze pakt me bij de hand we lopen de kroeg in maar een zaaltje achterin waar niemand is.
Als we in het zaaltje zijn draait ze zich om en zegt dat het haar geil lijkt als ik me aftrek op haar!! Ik heb in 1 keer een harde lul en laten de woorden nog even goed op me inwerken.
Ze draait zich om en leunt op tafel en steekt haar kontje speels in de lucht en schudt deze even voor mij! Kom haal je lul uit je broek en spuit me onder fluistert ze.
Dit laat ik me geen twee zeggen en haal mijn harde pik te voorschijn, ze kijkt over haar schouder en geeft haar goedkeuring over mn lul!
Ik begin er lekker aan te trekken en zie haar genieten van tafereel wat zich achter haar rug afspeelt.

Ze draait en schudt met haar kont en geeft me de opdracht haar in een leren broek verpakte kontje helemaal onder te spuiten. Doe dan ouwe viespeuk! Zegt ze geil en ik voel dat ik zo moet komen.... Nicole, ik ga zo komen roep ik en drukt haar leren bipsje tegen me aan en ik zie de eerste druppels voorvocht over haar broek lopen.
Kom maar lekker met die geile pik van je zegt ze.
Ik spuit een paar goeie klodders van mijn zaad over haar billen en de vloer, op haar zwarte leren broek ligt een goede klodder zaad! Ze giechelt dat het heel veel is, en haalt een vinger door mijn zaad en stopt deze in haar mondje.
Ik ben er stil van en wil haar kussen, maar ze duwt me weg en zegt " ik zei toch dat je alleen mocht kijken ouwe viezerik"
Oh ja antwoord ik en trek me broek weer omhoog. Ik help haar met het schoonmaken van haar broek en nemen daarna afscheid, we weten nu allebei dat dit niet de laatste keer zal zijn.
  maandag 26 juni 2017 @ 06:11:19 #156
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_171955092
Ik vind hem leuk.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')