abonnement Unibet Coolblue
pi_113335083
quote:
99s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:50 schreef So_Surreal het volgende:
Maakt het uit als ik een staff met +300 arcane damage of +300 fire damage neem ?
Ik krijg die +300 fire damage zeker niet als ik alleen arcane spells gebruik ?
Maakt niet uit.
pi_113340486
Weet iemand (of heeft iemand een link over) hoe de aggro van de mobs bepaald worden in diablo 3? Wat bepealend is wie de mobs attacken in co-op dus? Heb lopen zoeken op google, maar kon geen duidelijke informatie vinden.
pi_113347021
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 21:17 schreef TC_Artemis het volgende:
Eerste legendary drop :D
plans: starspine

verkopen of zelf craften??
Verkopen kan je gemiddeld 600k opleveren. Als die gecraft is dan zit het tussen 300k en 15mil in. Maar ik denk dat een 57 xbow niet echt verkoopt.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_113352077
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2012 20:14 schreef Afwazig het volgende:
Gaat aardig beter op Act II inferno op mijn WD met de spec van Murdera. De DPS is wel achteruit gegaan, maar heb we survivability voor terug gekregen. Heb nu ongeveer 290 res to all, 41k HP en 21k DPS.
_O_
Nice man!
Wat heb je voor wapen?

Ik ben teruggezakt naar act1. Ik bleef toch iets te veel dood gaan op elite packs, en daardoor toch wat hoge repairkosten houden.

Gister mijn eerste lvl 63 item gevonden.
Een helm met 10%life en 16 magicfind oid. :')
pi_113352265
Wat is een goede hoeveelheid overall res om hell te overleven als Barbarian? Uiteraard heb ik met het kopen van gear geen rekening gehouden met res stats zodat ik toch het een en ander moet vervangen :)
  maandag 25 juni 2012 @ 09:43:00 #256
131603 Afwazig
Serious business
pi_113352885
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O_
Nice man!
Wat heb je voor wapen?

Ik ben teruggezakt naar act1. Ik bleef toch iets te veel dood gaan op elite packs, en daardoor toch wat hoge repairkosten houden.

Gister mijn eerste lvl 63 item gevonden.
Een helm met 10%life en 16 magicfind oid. :')
Ik heb een 810 dps 1hand met een beetje vit en int en een mojo met +dmg +vit en +int.
pi_113352996
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
Gister mijn eerste lvl 63 item gevonden.
Een helm met 10%life en 16 magicfind oid. :')
Ik had laatst een 939 damage 1h met iets van 580 LoH, verder is het vaak ruk idd.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_113354459
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:09 schreef Questular het volgende:
Wat is een goede hoeveelheid overall res om hell te overleven als Barbarian? Uiteraard heb ik met het kopen van gear geen rekening gehouden met res stats zodat ik toch het een en ander moet vervangen :)
Hell valt wel mee, denk dat ik daar liep met 100, niet veel meer in elk geval.
Op Interno heb ik nu buffed precies 1000 all res, dus een kleine 700 unbuffed. Zodra je lvl 60 bent is het goed om daar naartoe te werken, want het is wel echt nodig. Dps kan je daar imo prima voor inleveren, heb zelf nu maar een kleine 9k en dat werkt op zich goed in inferno act II so far, al wil ik dat wel wat omhoog hebben (maar de prijzen voor betere wapen lopen in de miljoenen, evenals gear met meer might waar ik geen andere stats op inlever en ik ben een beetje blut).

Zoeken naar een life on hit wapen is ook zeker aan te raden, heal nu voor 500 per klap en dat merk je wel echt.
pi_113354471
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:43 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik heb een 810 dps 1hand met een beetje vit en int en een mojo met +dmg +vit en +int.
Nice, na de attackspeed nerf is mijn ceremonial knife nogal bagger geworden, nu draag ik een 1hander van zo'n 650 dmg met 1K life after kill.
pi_113355866
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 00:38 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Verkopen kan je gemiddeld 600k opleveren. Als die gecraft is dan zit het tussen 300k en 15mil in. Maar ik denk dat een 57 xbow niet echt verkoopt.
Idd, er staan er zat voor 15k en dat zegt al genoeg, ik speel wel 'safe' en verkoop de plans :) .
pi_113357975
pi_113358104
Magic/goldfind vind ik echt een kutstat :')
Conscience do cost.
pi_113358461
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:31 schreef ems. het volgende:
Magic/goldfind vind ik echt een kutstat :')
Die conclusie in die afbeelding is ook echt retarded, die gasten doen gemiddeld 38 minuten over een butcherrun :')

Als je normale gear aan hebt kan je in minder dan 15 minuten een run doen. Dus dan zou je zonder magic find nog steeds 2x zoveel vinden.
pi_113358574
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:42 schreef kensei het volgende:

[..]

Die conclusie in die afbeelding is ook echt retarded, die gasten doen gemiddeld 38 minuten over een butcherrun :')

Als je normale gear aan hebt kan je in minder dan 15 minuten een run doen. Dus dan zou je zonder magic find nog steeds 2x zoveel vinden.
Het is echt een stat die toevallig erbij op je item zit, en daarvoor is ie dan op zich wel handig. Het laat ook zien hoeveel je aan je stack nephalem valor hebt.
  Redactie Games maandag 25 juni 2012 @ 12:47:20 #265
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_113358647
MF hebben om betere loot met betere stats te vinden en vervolgens toch maar weer te droppen omdat ze geen MF erin hebben zitten. Vicious cicle is vicious :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_113358667
Pff gister een amulet gevonden die mijn damage verhoogde met 13000 :')
zit nu op 70k dps met mijn DH ^^
Ik kan de meeste elites nu met bepaalde skill tot 75%hp krijgen in 1 klap :P
pi_113358855
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:45 schreef bigbass het volgende:

[..]

Het is echt een stat die toevallig erbij op je item zit, en daarvoor is ie dan op zich wel handig. Het laat ook zien hoeveel je aan je stack nephalem valor hebt.
Het zit vrijwel nooit toevallig op je item, omdat er dan meestal gewoon meer gold voor wordt gevraagd.
Als je inferno monk gear wilt hebben moet al op 4 stats zoeken dan ook nog magic find erbij is vrijwel onmogelijk.

Meestal de enige optie die je dan hebt is je stats downgraden voor een magic find set
pi_113358949
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Het zit vrijwel nooit toevallig op je item, omdat er dan meestal gewoon meer gold voor wordt gevraagd.
Als je inferno monk gear wilt hebben moet al op 4 stats zoeken dan ook nog magic find erbij is vrijwel onmogelijk.

Meestal de enige optie die je dan hebt is je stats downgraden voor een magic find set
Inferno act IV gear niet inderdaad, maar als je daar nog naar toe werkt en budget shopt kan je het best tegen komen :)
pi_113359153
Gewoon die nutteloze helper van je volmikken met MF/GF :P
pi_113359177
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:52 schreef kensei het volgende:

[..]

Het zit vrijwel nooit toevallig op je item, omdat er dan meestal gewoon meer gold voor wordt gevraagd.
Als je inferno monk gear wilt hebben moet al op 4 stats zoeken dan ook nog magic find erbij is vrijwel onmogelijk.

Meestal de enige optie die je dan hebt is je stats downgraden voor een magic find set
Het is ook mogelijk net voor de kill van gear te switchen.
pi_113359194
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O_
Nice man!
Wat heb je voor wapen?

Ik ben teruggezakt naar act1. Ik bleef toch iets te veel dood gaan op elite packs, en daardoor toch wat hoge repairkosten houden.

Gister mijn eerste lvl 63 item gevonden.
Een helm met 10%life en 16 magicfind oid. :')
Had hetzelfde met act2 , ben nu gewoon lekker skeleton king runs aan het doen tot het stuk waar je op een gegeven moment 2 blauwe ballen op die pilaren moet zetten.
Gewoon effe die 5 stacks krijgen zodat elke elite pack minimaal 1 rare item dropt.
Vooral dat stuk na de skeleton king is dan nice om te doen aangezien er daar flink wat elite packs zijn , en je rent er lekker snel doorheen.

Ga daar als barb zo goed als nooit meer dood , dat kan ik niet zeggen van act2 helaas ;/

Gisteren nog effe een belt verkocht voor 1.6 miljoen die ik van het weekend had gevonden. *O*

Weet niet exact de stats meer maar het was ongeveer dit :
160~ dex
100~ Vit.
540~ armor en iets van 40~ res. to all elements.
- Djehoetie / Jehuty -
pi_113359238
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:01 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Het is ook mogelijk net voor de kill van gear te switchen.
Dat is juist hetgeen wat mij irriteert aan de stat. Het enige waar je het voor hebt is om vóór iets looterigs even snel om te wisselen van gear. Er is qua gameplay niets leuks of goeds aan die stat.

Net zoals die gold pickup range. Hartstikke handig natuurlijk maar niemand die het inruilt voor een stat die er echt toe doet.
Conscience do cost.
pi_113359290
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef ems. het volgende:

[..]

Dat is juist hetgeen wat mij irriteert aan de stat. Het enige waar je het voor hebt is om vóór iets looterigs even snel om te wisselen van gear. Er is qua gameplay niets leuks of goeds aan die stat.

Net zoals die gold pickup range. Hartstikke handig natuurlijk maar niemand die het inruilt voor een stat die er echt toe doet.
Ja inderdaad :( laat ons tenminste backpacks of gearsets hebben dan =/
Ik snap heel veel design oplossingen van Blizz niet.
Ik heb zelf 2 items met gold range find en dan is echt relaxt xD hoef nooit ernaartoe te lopen.
  maandag 25 juni 2012 @ 13:20:11 #274
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_113359913
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:04 schreef totalvamp het volgende:

[..]

Ja inderdaad :( laat ons tenminste backpacks of gearsets hebben dan =/
Ik snap heel veel design oplossingen van Blizz niet.
Ik heb zelf 2 items met gold range find en dan is echt relaxt xD hoef nooit ernaartoe te lopen.
Idd, helemaal zonder extra pickup radius is 't echt gedoe om precies over het stapeltje te lopen. En niet onbelangrijk: het maakt 't ook makkelijker om verder weg liggende health globes op te pakken midden in een gevecht.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_113359967
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 10:45 schreef bigbass het volgende:

[..]

Hell valt wel mee, denk dat ik daar liep met 100, niet veel meer in elk geval.
Op Interno heb ik nu buffed precies 1000 all res, dus een kleine 700 unbuffed. Zodra je lvl 60 bent is het goed om daar naartoe te werken, want het is wel echt nodig. Dps kan je daar imo prima voor inleveren, heb zelf nu maar een kleine 9k en dat werkt op zich goed in inferno act II so far, al wil ik dat wel wat omhoog hebben (maar de prijzen voor betere wapen lopen in de miljoenen, evenals gear met meer might waar ik geen andere stats op inlever en ik ben een beetje blut).

Zoeken naar een life on hit wapen is ook zeker aan te raden, heal nu voor 500 per klap en dat merk je wel echt.
Hoe kom je in hemelsnaam aan al die hoge resists? Zit dat alleen maar op die 10 miljoen + items ofzo? :o
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')