abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 15:47:26 #1
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_5281550
Ik krijg er binnenkort twee jonge ratjes bij, en wil daarvoor een grotere kooi. namelijk deze:
http://www.terenziani.it/small_animal/moore.htm
Maar omdat dit soort kooien nogal duur zijn en ik maar een arm studentje ben, ben ik op zoek naar een tweedehandse.
Misschien heeft een fok!ker er nog een staan? Ik kom heb met alle liefde afhalen.
Mail me even als je iets weet : natascha_rens@hotmail.com
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_5281610
Mail is onderweg
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_5281669
wil je dan ook een fotootje posten van je ratjes?
vind ik erg leuk,zal ook even een fotootje van de mijne posten

ze zitten in een grote hamsterkooi, maar die staat altijd open, zodat ze genoeg ruimte hebben. Ze lopen altijd over de openhaardmantel enzo, maar vaak zijn ze te lui om uit de kooi te komen of gaan ze in het vogelhuisje op de kooi liggen.

[Dit bericht is gewijzigd door spaceben op 06-08-2002 16:04]

dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:14:33 #4
1275 sataN
pi_5283424
De mijne zit nu in een kooi van het merk gabber, dat is een grote hamsterkooi of een kleine ratten kooi.
Ik had eerst twee ratjes, maar een paar maanden geleden is de ene heel ziek geworden en ik moest haar laten inslapen.
Nu krijg ik er binnenkort twee rittens bij (ze moeten vandaag of morgen geboren worden!) maar ik vind de kooi voor drie net iets klein.
Bovendien wil ik graag een hogere kooi, zodat ze meer kunnen klimmen.
Ik ben even niet in het bezit van ingescande foto's van mijn ratjes, maar als de rittens er zijn gaan die er zeker wel komen! (maar dat duurt dus nog wel 5 weken)

Ik moet wel een grote kooi, in mijn kamer kunnen ze niet goed los omdat er overal gaten in de muren & vloer zitten, en bij mijn ouders lopen ook nog twee honden rond. Dus loslopen is voor mij altijd opletten!

[Dit bericht is gewijzigd door sataN op 07-08-2002 14:20]

Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 6 augustus 2002 @ 19:21:23 #5
1275 sataN
pi_5286209
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:21 schreef sataN het volgende:
ElisabethR, is het deze misschien: http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=dieren&u=huisvesting&ID=3618&av=&fv=&fo=&rv=15&pv=&zoek=&tk=&trefwoord=&oudei=195&n=&t=&wp=
Zoiets wel ja. Het is precies 1 maatje kleiner als de eerste kooi die je postte. Dus 70x70x44. Die jij postte is 70x110x44. Verder zien ze er hetzelfde uit. Mijn dochter heeft er ook altijd twee ratten in gehad. Die hadden ruimte genoeg in ieder geval
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieėn behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_5286289
onze rattenkooi heeft als bodem van de verdiepingen gewoon tralies, ipv zo'n plastic plaat. En ik kan je dit aanraden. De ratten vallen er niet doorheen met hun pootjes, en 't is een heel stuk schoner zo.

onze vorige kooi had wel plastic platen, en 't was steeds een ramp om die dingen eruit te krijgen en schoon te maken. Daar kwam nog bij dat de ratten die daarin zaten, de verdieping kapotknaagden.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † woensdag 7 augustus 2002 @ 00:47:11 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_5286748
quote:
Op dinsdag 06 augustus 2002 19:21 schreef sataN het volgende:
ElisabethR, is het deze misschien: http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=dieren&u=huisvesting&ID=3618&av=&fv=&fo=&rv=15&pv=&zoek=&tk=&trefwoord=&oudei=195&n=&t=&wp=
Ik heb een tijdje geleden zoiets hok gekocht voor 62 euro, alleen dan nog net ff groter. Hij staat te boek als hamsterkooi , maar is wel erg groot voor hamstertjes. Nou weet ik niet waar je woont, maar ik heb hem hier gekocht http://www.casper-dierenspeciaalzaak.nl/

Je zou ook ff kunnen vragen op het prikbord van de ratten pagina: ratten.pagina.nl

Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')