abonnement Unibet Coolblue
pi_114090727
Wat is er trouwens met die mensen die 'grote k' zeggen? Je kunt toch gewoon kanker zeggen :')
-------
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:17:00 #202
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114090804
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef spamcat het volgende:
Wat is er trouwens met die mensen die 'grote k' zeggen? Je kunt toch gewoon kanker zeggen :')
Het grappige is, bijna iedereen (inclusief ik) gaat er eigenlijk al vanuit dat ze doelt op kanker. Maar wie weet bedoelt ze wel iets heel anders met de 'grote k' :D
Krekker is de bom!
pi_114090952
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:17 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Het grappige is, bijna iedereen (inclusief ik) gaat er eigenlijk al vanuit dat ze doelt op kanker. Maar wie weet bedoelt ze wel iets heel anders met de 'grote k' :D
kinkhoest !
-------
pi_114090991
quote:
1s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:20 schreef spamcat het volgende:

[..]

kinkhoest !
Of kriebelhoest.
  donderdag 12 juli 2012 @ 00:40:30 #205
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_114091814
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Of kriebelhoest.
Dat zou wat zijn. En dan doelt ze met 'grote' op het feit dat de kriebelhoest erg luidruchtig/hard is. En die playstation wil ze kopen voor als papa even weg is naar de apotheek, hoestdrank kopen enzo ;)
Krekker is de bom!
pi_114091839
papa heeft een grote kut :@
  Spellchecker donderdag 12 juli 2012 @ 00:42:22 #207
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_114091891
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:41 schreef Franknfurter het volgende:
papa heeft een grote kut :@
Open er een klacht over op klacht.nl :{w
Tevens -purist.
pi_114091907
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 00:41 schreef Franknfurter het volgende:
papa heeft een grote kut :@
Ik dacht het al maar toen ik het ook nog las lag ik dubbel. _O-
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_114092653
quote:
http://www.klacht.nl/aldi/klacht/schimmel-12/

Klacht Aldi: schimmel

op de bolletjes die ik vrijdag 06 juli heb gekocht zat zondag ochtend al schimmel, en niet zn klein beetje ook.
Ik had het hele huis vol ivm een verjaardag dus deze mensen kon ik niks te eten aanbieden.
Het gaat om 6 zakken 10 witte bollen waarvan er 5 beschimmeld. De zakken waren niet geopend.
Gewenste oplossing

Kom maar met een oplossing anders haal ik mijn brood voortaan ergens anders. Ik doe al jaren mijn boodschappen bij aldi maar zit er aan te denken om ergens anders heen te gaan.
Ja, haal je brood inderdaad maar ergens anders, dat zal ze leren! Ik denk dat de Aldi zich dan wel zal bedenken voor ze weer beschimmelde broodjes verkopen! :')

Zijn mensen nu echt zo dom? Begrijpen ze écht niet dat je het tegenovergestelde bereikt door héél hard te gaan roepen dat je niet meer in een bepaalde winkel komt? En waarom nemen mensen toch wél de moeite om een klacht op Klacht.nl te zetten, maar niet de moeite om even naar de betreffende winkel te gaan/bellen en het verhaal uit te leggen?
"In de jungle van Suriname, daar heb je van die koppensnellers.
Die hakken je hoofd eraf, eten je hersens eruit en denken slimmer te worden.
Maarja, van mij worden ze niet slimmer hoor!"

- Britt Dekker
pi_114096889
quote:
Klacht Ryanair: Naam Verkeerd ??
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 28

Op 6-7 vlogen wij van Weeze Duitsland naar Leeds Brafford .Op Weeze aangekomen wilde we inchecken waar wij toen op gewezen werden dat mijn vrouw haar naam (roepnaam Debbie) niet overeen kwam met haar naam op de ID Kaart (Alberta ) Dit koste ons een extra bedrag van 248 euro een verhoging van 400% op onze ticket
Het bevriende stel wat met ons mee was had dit ook roepnaam Ad ID kaart naam Ari .
Ik vind het bedrag belachelijk hoog en zeker zoals de grondmanager ons stond af te blaffen alsof we kleine kinderen waren
Gewenste oplossing

Een resitutie van het bedrag
Iedereen weet toch dat je de naam op je paspoort moet gebruiken? Voor zoiets stoms hoeft Ryanair het bedrag toch niet te restitueren? :') Hoe kom je trouwens van Alberta op Debbie?

quote:
Klacht Ryanair: Vliegen minderjarige
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Ryanair
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Ryanair
Lezers van deze klacht: 38

Heb tijd geleden geboekt enkele reis Spanje voor schoondochter dit lukte allemaal goed totdat ik gisteren de ticket online wilde uitprinten blijkt het zo te zijn dat ze niet alleen mag vliegen omdat ze nog geen zestien is, bij andere maatschappijen krijg je het niet eens voor elkaar om te boeken omdat tie dat dan netjes aangeeft dat persoon minderjarig is bellen dan maar maar dan verstaan je je ineens niet belachelijk dus altijd wat met Ryan air
Gewenste oplossing

Ik wil geld terug
Ik snap wel waarom ze haar niet verstaan. :')

quote:
Klacht Groenewegen en Partners: opzettelijke misleiding
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Groenewegen en Partners
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Groenewegen en Partners
Lezers van deze klacht: 6

van klachten@groenewegen.com
kreeg ik een mail om contactgegevens te sturen ze zouden dan meteen contact opnemen
de mail komt na een paar uur steeds terug als niet geleverd?
hoe kan dat?
Gewenste oplossing

met spoed contact
Met spoed contact, en dan naar klacht.nl gaan i.p.v. te bellen. :')

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2012 08:48:25 ]
pi_114097282
Ik lig echt dubbel om sommige mensen op klacht.nl _O-.
pi_114100980
quote:
Klacht HEMA: Klacht hema

Na 40 jaar klant bij de HEMA geweest te zijn heb ik de indruk
dat de kwaliteit van de producten de laatste jaren enorm achteruit is gegaan.Enkele voorbeelden;wasrekje;kun je met de hand ombuigen(had nog een uit 1977-onverwoestbaar!)
Knijpers verpulveren na een tijdje!
Correctievloeistof dekt niet en na twee lagen droogt het niet.Basic panties die er uit gaan,katoenen BH’s die er uit gaan.En het laatste euvel;witte T-shirts maat M lijkt wel maat XL geworden te zijn en als je gaat klagen bij de Hema dan zijn er medewerksters die antwoorden met; daar kan ik ook niets aan doen.FOUT antwoord.
En ik kan deze klacht niet op de HEMA site kwijt want die doet het niet!
Gewenste oplossing

geen idee
Goh, zouden ze hem/ haar maar moeten vertellen dat de meeste troep de laatste jaren uit China komt en dat Chinezen het niet zo nauw nemen met kwaliteitseisen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_114109236
quote:
Klacht Albert Heijn: 40 jaar vaste klant bij AH

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3
magere lappen in de aanbieding zie er niet uit dit is varkens voer dit kun je als ah niet maken XL Heerhugowaard

Gewenste oplossing
dumpen die rotzooi
:')

quote:
Klacht Lidl: Propaganda, van het goedkope soort!

Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Lidl
Lezers van deze klacht: 56
Lidl, pronkt met symboolpolitiek; vindt het derhalve beneden haar stand om klachten van klanten serieus te nemen, en fatsoenlijk af te handelen!

http://img513.imageshack.us/img513/9239/sam0173o.jpg (copy/paste deze link)

http://img833.imageshack.us/img833/1797/sam0174rl.jpg (copy/paste deze link)
http://img40.imageshack.us/img40/4213/sam0175v.jpg (copy/paste deze link)

Gewenste oplossing
Probeer de klant niet met een rookgordijn om de tuin te leiden, maar kijk eens ook naar de tekortkomingen! Klanten, klagen niet voor hun plezier!


[ Bericht 28% gewijzigd door spamcat op 12-07-2012 15:00:31 ]
-------
  donderdag 12 juli 2012 @ 16:02:58 #214
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_114112537
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef spamcat het volgende:

[..]

:')

[..]

Dat laatste regeltje in die tweede klacht betwijfel ik. Volgens mij worden sommige mensen knettergeil van klagen. :')
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
  donderdag 12 juli 2012 @ 17:51:37 #215
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_114117547
quote:
Klacht facebook: blokkade opheffen
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over facebook
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden facebook
Lezers van deze klacht: 74

Ik heb een blokkade op mijn vriendschap verzoeken hoe weten hun of ik die mensen ik stuur alleen mensen die ik ken verzoeken ik ben Facebook zat ze moeten normaal doen en reageren als je iets stuurt naar hun ik wil geen blokkade
Gewenste oplossing

Nooit meer een blokkade voor berichten en vriendschapsband verzoeken en ik stuur niet naar vreemde mensen verzoeken
quote:
Suggestie Prins Budget Caravans Emmercompascuum: Mensen moeten stoppen met onterechte klachten
Suggestie
Suggestie voor Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze suggestie: 86

Ik zal me even voorstellen, ik ben Hindrik J uit Emmen, waarom een reactie, ik ben al vanaf dag 1 klant bij Jeroen Prins van Prins BudgetCaravans te Emmer-Compascuum.
Ik vind dat mensen moeten stoppen met deze ongein, jeroen is een aardige vent die altijd alles correct oplost, die mensen met Hun Puck moeten helemaal stoppen, ik was erbij toen ze de caravan kochten en ken het hele verhaal van a tot z wat willen jullie hem kapot maken hem nog meer op stang jagen, jullie geld ligt al een half jaar te wachten, ook de andere mensen moeten stoppen, heb je iets kom langs maar stop met deze flauwekul, ik ben inmiddels 63 maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt, heb je een klacht los het onderling op dan ben je eerlijk en een man of vrouw van je woord, maar ga niet zoiets idioots doen om via internet iemand pijn te doen en zijn levenswerk kapot te maken.
Ik ben een tevreden klant en inmiddels goede kennis van Jeroen,en samen met mij zijn er alleen maar goede referenties en tevreden klanten, er kan altijd iets zijn of een probleem zijn, maar los het dan netjes op door langs te komen.
Dit wou ik even melden, ik kan niet over onrecht, en ik zag hoe dit aan jeroen vreet, ik moest dit gewoon even doen, en wat ik al helemaal treurig vind is dat die mevrouw S Jeroen uit maakt voor bedrieger, hoe durft u een jongen zo op zijn ziel te trappen die al erg ziek is, u bent gewoon ZIEK in uw hoofd zoiets zeg je niet!!!

Mvg

Hindrik
...ga ik ook doen op KLB, huilen dat er onterechte klachten over me gepost worden. ;(

Waar gaat het allemaal om:

quote:
Klacht Prins Budget Caravans Emmercompascuum: meneer zet de klachten op opgelost terwijl ze niet zijn opgelost !!!!!
Klacht: Opgelost
Opgelost
Klacht over Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Prins Budget Caravans Emmercompascuum
Lezers van deze klacht: 85

meneer zet de klachten op opgelost terwijl ze niet zijn opgelost !!!!!
Gewenste oplossing

350 euro op de giro
Oplossing van het bedrijf

BESTE LEZERS VAN DE REDACTIE,Zie mijn reactie op deze onterechte klacht, ik heb het geld voor de mensen al sinds December klaar liggen, enigste wat mevr Stapelkamp en Heer Posthumus kunnen doen is mij uitschelden en treiteren tot op het bot, ik geef ze nog 1 week om hun excuus te maken, de klachten weg te halen, en het geld te halen, doen ze dit niet neem ik 100% rechtsmaatregelen, dit is pure Laster en alle schade die ik evt loop door deze onterechte klacht zal ik op hun verhalen. Ik hoop dat ze komende week langs komen om alles op te lossen.mvgPrins BudgetCaravans
quote:
Prins1 reageerde op juli 8th, 2012 at 16:35

Mevrouw S en heer P

De klacht is opgelost einde discussie, ik heb u al eerder aangeschreven en gebeld dat u het geld kunt ophalen, maar blijkbaar heeft u niet het lef of de durf om het op te halen omdat u donders goed weet dat u niet in uw recht staat, het enigste wat u kunt is via internet treiteren tot op het bot!!
Als u dit een kick geeft moet u hier vooral mee doorgaan, de juridische gevolgen ziet u dan vanzelf, en aangezien u mij telkens dreigt met het ondernemen van juridische stappen en u zich voor doet als Advocaten Duo , krijgt u van mij nu een brief van een echte advocaat!
En wat wilt u de namen van de tevreden klanten, moet ik ze opsturen of u door mailen kunt u ze bellen om te vragen hoe tevreden ze zijn!
En ja ik had u in vertrouwen verteld dat ik helaas ziek ben, wilt u ook de naam van mijn arts in het UMCG te Groningen, hoe wilt u dit per mail of per post?
IK geef u nu nog 1 week de tijd en dit is echt uw laatste kans om het bedrag af te halen, en dit is puur als tegemoetkoming meer niet, u moest en zou de caravan zo mee!
Als u komende week niet langs komt om de zaak definitief af te handelen, neem ik 100% rechtsmaatregelen om u tot een halt te roepen, ik noem dit ziekelijk gedrag van u, treiteren en dwingen en mensen tot op het bod af kafferen , daar bent u een ster in.
En voor alle lezers van deze onterechte reactie/klacht van u, Mevrouw Stapelkamp en Heer Posthumus het geld dient af gehaald te worden, komt u niet deze week zegt dit heelveel over u, en wel het volgende, u durft de confontatie niet aan te gaan, u durft mij niet persoonlijk dit te melden, en ja een persoonlijk excuus van u overbrengen is blijkbaar nog moeilijker voor u.Mensen u bent nog lager dan laag als u daadwerkelijk een klacht had/heeft was dan persoonlijk langs gekomen hadden we dit keurig opgelost, maar nee mij slecht maken via briefen telefoontjes en mail, en ik zeg uiteindelijk kom maar langs om het geld op te halen en u bent te SCHEITERIG om langs te komen.
Dat noem ik nou schijnheilig!
Ook hebt u de onterechte klacht niet vh internet gehaald zoals u mij beloofd had, al in December vorig jaar!!
Doet u dat nou nog niet zal ik de redactie verzoeken dit te doen.

Ondanks alles wens ik u alle goeds en ik hoop dat u het lef heeft om langs te komen, en mij alle scheldwoorden en beledigingen persoonlijk te melden, ben erg benieuwd als u komt.

mvg

Prins BudgetCaravans
...ik ga de popcorn maar vast pakken. _O- :')

[ Bericht 12% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:26:11 ]
Hallon!
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:45:58 #216
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_114119507
quote:
10s.gif Op donderdag 12 juli 2012 17:51 schreef BlueMage het volgende:

[..]

[..]

...ga ik ook doen op KLB, huilen dat er onterechte klachten over me gepost worden. ;(

Waar gaat het allemaal om:

[..]

[..]

...ik ga de popcorn maar vast pakken. _O- :')
Tis wel het bedrijf hoor...

quote:
Via marktplaats hadden wij een caravan gevonden…weliswaar in emmercompascuum..gemaild met de eigenaar dhr P of de caravan nog beschikbaar was. Dat was het geval. Wij op weg…ruim 2 uur rijden, maar dat hadden we er wel voor over. We werden hartelijk ontvangen door dhr P met inderdaad een lekker bakkie koffie. De betreffende caravan voldeed niet aan onze volwachting. We zijn de “showroom” doorgelopen en er stonden 2 caravans die wij er mooi vonden.

Uiteindelijk kozen wij voor de chateau cantara met diverse toebehoren. Er werd ons toegezegd dat er een los bedje bijgeleverd zou worden zodat er een soort stapelbed gemaakt kon worden..heel fijn met 2 kleine kinderen! De koopovereenkomst werd gesloten. Daarop werd ons gevraagd om binnen 5 dgn 3500 euro te betalen zodat de boekhouding over 2011 kon worden afgesloten. Prima.
Op 13 april hebben wij de caravan opgehaald in het bijzijn van onze (schoon)vader. Het bedje dat er was was beschadigd dus heeft dhr P een nieuw bedje besteld, kopie vd bestelling kregen wij mee. Echter bij de aflevering van de caravan bleek het disselslot kwijt te zijn, welke wel bij de gekochte toebehoren zat. Dhr P was zo vriendelijk om een nieuwe wielklem mee te geven als vervanging van het kwijtgeraakte disselslot. Half mei hebben wij gebeld met het bedrijf omdat we nog steeds geen bedje hadden ontvangen. Het was onderweg. Eind mei en begin juni nogmaals gebeld, opnieuw de mededeling dat het bedje onderweg was. Bedje zou geleverd worden op woensdag 13 juni. Helaas weer geen bedje.
Woensdag 27 juni gebeld, dhr P was kortaf door de telefoon, meldde mij dat hij op dinsdag 26 juni een mail had gezonden dat het bedje vertraging had en dat hij mij de track en trace code zou mailen want het was onderweg. Helaas… De dag erena maar een mailtje gezonden met de vraag of hij mij de code wilde mailen, geen antwoord. Daarna nog een keer gebeld , telefoon wordt niet meer opgenomen. Uiteindelijk nog een keer een mailtje gezonden met daarin een termijn voor levering bedje, over 3 wkn gaan we met vakantie., en dat we anders info gaan inwinnen bij de rechtsbijstand. Daarop een sarcastisch mailtje ontvangen dat hij nog nooit zulke wantrouwige mensen had onmoet! En gelijk de mededeling dat wij nog 55 euro moesten betalen voor de wielklem. Dat we niet moesten zeiken om een bedje want dat deed hij ook niet over de wielklem. Wij hebben nooit een factuur hiervoor ontvangen en anders was deze gelijk betaald bij levering vd caravan. Echter dit was de vervanging van de zoekgeraakte disselslot door dhr P waar we voor betaald hadden als toebehoren bij de aanschaf vd caravan. Dhr P nogmaals een mailtje gezonden en daarin uitgelegd dat wij niet voor de wielklem gaan betalen aangezien het een vervanging is van het disselslot en dat wij wachten op het bedje. Daarop een mailtje ontvangen dat wij moesten kappen met het gezeik en stoppen met lastigvallen anders klaagt hij ons aan voor laster!!! Bedje van 22 euro was onderweg en einde discussie….?? Dat is toch raar aangezien er bij ons op de bestelbon een bedje van ruim 52 euro staat die besteld zou zijn bij OCS recreatie. Verder wenste hij ons veel succes met onze BUDGETcaravan. Voor dhr Prins is 3500 euro waarschijnlijk budget voor ons is het heel veel geld!

Tot op heden hebben we en geen bedje gezien en geen track en trace code!! Wij gaan ervan uit dat het bedje niet geleverd gaat worden aangezien we er al 2,5maand op wachten. We gaan bellen met OCS recreatie om te horen of het bedje idd besteld is…

Wij begrijpen de klachten volledig van de mensen op deze site. Afspraken worden idd niet nagekomen en als je er iets van zegt wordt de schuld bij de mensen neergelegd, terwijl dhr Prins zijn toezeggingen niet nakomt. Er is evenmin een oplossing geboden daar dhr prins volhoudt dat wij moeten betalen, wat niet zo is en dat het bedje nog steeds onderweg is. Zolang deze klacht hier staat hebben wij geen bedje ontvangen.

Wij zijn erg teleurgesteld door de gang van zaken.
Wij zullen nu zelf extra kosten moeten maken anders kan een van onze kinderen niet slapen.
Gewenste oplossing

Zsm levering van bedje per post, zoals toegezegd op 13 april. 4/7 oplossing komt er niet zonder tussenkomst van rechtsbijstand vrezen wij.....
Oplossing van het bedrijf
quote:
Heb net op WWW.POST.NL gekeken het bedje wordt u vandaag aangeboden, onnodige klacht is alweer opgelost, en ja bel OCS maar daar kunnen ze u alleen maar het het zelfde antwoord geven als ik, hij stond in backorder en is pas afgelopen week geleverd!! Gelukkig klacht opgelost weer een tevreden klant. Fam vd Voorst aub haal de ongegronde klacht weg!!KLACHT IS WEER ONGEGROND EN WEDEROM KOMT PRINS ZOALS BELOOFD ZIJN AFSPRAKEN ALTIJD NA!!!UPDATE 4-7-2012 BEDJE IS 100% GELEVERD AAN MEVROUW IK HEB DE PAKBONNEN EN VERZEND BON ALS BEWIJS, WIJ ZIJN HET NU MEER DAN BEU, EN DE GROOTHANDEL BELLEN DIE VERSCHAFT U GEEN INFORMATIE, HEB NET DE GROOTHANDEL GEBELD EN OOK ZEI BEVESTIGEN DAT U NIET HEEFT GEBELD, WIE LIEGT HIER NOU!!! BEDJE IS GELEVERD ZOALS TOEGEZEGD, U MAG DOORMAILEN WAT U WILT, IK HEB HET OPGELOST, MAAR U MOET ECHT STOPPEN MIJ EN MIJN JONGENS TE DREIGEN EN UIT TE SCHELDEN!!
quote:
Ga niet met deze mensen in zee! Maken afspraken komen deze niet na, naar mijn idee een slechte organasatie! Hoop dat er niemand ooit nog een voet over de drempel zet bij dhr. P!
Gewenste oplossing

Enige oplossing voor dit probleem os dat dhr. P zijn afspraken na komt
quote:
Oplossing van het bedrijf

is opgelost mensen willen anoniem blijven, hoe kan ik dan in vredesnaam iets oplossen, blijkbaar iemand die niets te doen heeft en het fijn vind om andere mensen het leven zuur te maken, in alle jaren dat wij zaken doen, nooit 1 klacht en via deze site alleen maar of onterecht of anoniem, als jullie nou een oprechte klacht hebben of een andere mening kom dan langs en dan lossen we het op, maar doe niet zo flauw om annoniem te blijven!!
quote:
Wij hebben een caravan gekocht bij budgetcaravans prins, het gaat om een sterckeman de verkoper adverteerde met diverse opties waaronder ook een stabilisator deze zat er niet op ok geen probleem hij zou deze nasturen dit is tot op heden nniet gebeurt en telkens als ik bel gooit de eigenaar de haak erop, eindelijk nam hij op 6-02-2012 de telefoon op en zij dat ik die schijtcaravan maar in mijn …… moest steken gewoon schandalig ,mensen koop hier geen caravan,deze meneer heeft mooie praatjes maar komt ze niet na.
Gewenste oplossing

Dat hij zijn afspraak nakomt.
quote:
Oplossing van het bedrijf

Meneer is een stabilisator aangeboden, niet komen opdagen, zelfs na een brief van onze zijde en een reactie via deze site,niet of geen reactie. Toen ik meneer belde werd er gemeld ik heb de caravan verkocht! Hoezo klacht en hoezo niet mee in zee gaan! Het is duidelijk genoeg, weer een onterechte opmerking klacht.


[ Bericht 0% gewijzigd door Frank_Drebin op 13-03-2013 14:27:30 ]
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
  donderdag 12 juli 2012 @ 18:54:48 #217
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_114119800
quote:
Ik heb recentelijk een Case Logic dvd tassen bij Bol.com besteld. Daar hebben ze zo’n zooitje van gemaakt dat ik mijn laatste bestelling kort na bestelling afgezegd heb. De afzegging is schriftelijk bevestigd. 5 dagen later verstuurden ze de bestelling toch!

Ik heb zaterdag direct naar hun helpdesk opgebeld. Streven was dat ze pakket het a.s. vrijdagmorgen zouden ophalen. Ik zou daarover gebeld worden door de betreffende afdeling. Geen belletje gehad, maar 3 werkdagen later wel een email waarin ze spijt betuigden dat het zo gelopen was maar dat ik zelf maar moet zorgen dat het geretourneerd wordt … of anders betalen.
Maw ze maken van hun probleem mijn probleem op een schunnige, maffia-achtige wijze.
En in plaats van hun fout te herstellen en me te bedanken, maken ze de situatie nog erger.

Weer gebeld. De helpdesk deed eerste beetje moeilijk maar gaf later toe dat het inderdaad niet mijn probleem was maar het probleem van Bol.com en dat dit niet netjes is. Vervolgens kunnen ze niks beters voorstellen dan dat ik teruggebeld wordt door hun Customer Care afdeling.
Precies hetzelfde als 4 dagen geleden.

Hun interne communicatie is rot, en ik wordt steeds verteld dat hun computersystemen in chaos zijn.

Ik heb erg weinig vertrouwen dat dit goed komt, want Bol.com blundert maar door.
quote:
Gewenste oplossing

1) ze halen het abuisievelijk verzonden pakketje op (of laten het ophalen), op een voor mij prettig tijdstip.2) ze verontschuldigen zich heving en nederig, telefonisch en schriftelijk3) ze deleten mijn account + adresgegevens, want ik wil niks meer te maken hebben met deze organisatie. Ze hebben het bij mij totaal verbruid.
quote:
ik wil de herhaling van bold en beautiful kijken die begint om 1130 op rtl 5. 1135 ga ik kijken. en 1140 is af weer afgelopen. helft gemist en zou om 12 uur afgelopen zijn. Dag eerder begon de bold en beautiful om 1243 terwijl ook om 1230 moest beginnen. Dus toen was ik te vroeg. Uitzending gemist kan ik ook niet voor kijken want daar voor moet ik betalen. Belachelijk!!!! Begin om 1130 of zet ander tijd op teletekst. Ik baal hier van.
quote:
Gewenste oplossing
zie boven.....
quote:
Ik heb vandaag, zaterdag, een dvd speler gehaald bij Expert in Elst. Ik twijfelde erg door de klantonvriendelijke houding van de medewerkers. Wat klantvriendelijkheid in mijn ogen betekent in dit geval, was het minachtende antwoord op mijn vragen en de te snelle afhandeling. Wat blijkt nu zaterdagavond, net dvdtjes gehuurd, er zijn geen kabels bijgeleverd.
quote:
Gewenste oplossing

Een excuses en een kaartje op z'n minst.
quote:
kapotte laptop van expert nunspeet
Gewenste oplossing

quote:
heb 3,5 jaar en computer gekocht bij expert in nunspeet je staat nog niet binnen en ze staan al boven op je neus pom je van alles aan te praten maar als er problemen zijn homaar danb willen ze je niet eens zien en dan word je gewoon schofterig behandeld terwijl die computer ons meer als 700 euro heeft gekost er werd beloofd dat hij zeker 6 a 7 jaar mee ging en wij krijgen nu ff te horen nou dikke pech als je hier een wasmachine koopt kan dat ook zo kapot gaaten dan heb je pech gehad en wijzitten met de problemen zonder dat ze worden opgelost weg 700 euro en een hele hoop ergenis ik en velen kopen er nu niks meer en dan lopen klagen in dezwe tijd dat het zo slecht gaat met de economie ik vind dit niet gek met zulke flut service VAN EXPERT NUNSPEET
en omdat een verhaal vaak 2 kanten heeft.

quote:
Oplossing van het bedrijf

Graag wil ik namens Expert Nunspeet hierop reageren en onze kant van het verhaal vertellen: De laptop is inderdaad 3,5 jaar geleden bij ons gekocht voor 679.00 euro. Binnen de garantieperiode is de laptop een keer terug geweest voor service bij ons. Binnen 2 (!) dagen hadden wij deze laptop getest (bleek een gebruikersfout te zijn) en was deze weer opgehaald. Afgelopen maand is de laptop hier gebracht omdat deze een defect had. De laptop hebben wij aangenomen en is hier door ons nagekeken. Uit kostenoverwegingen is besloten de laptop niet te laten repareren en hiervan is de klant op de hoogte gesteld. De laptop valt 1,5 jaar buiten garantie en is over de wettelijke gebruikerstijd heen (3 jaar). Dat dit niet aan uw verwachting voldoet is begrijpelijk! Maar er is dus wel degelijk tijd (en geld) gestoken in deze laptop! Het is jammer dat dit dan toch anders wordt opgevat door u als klant.
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_114120726
Raar figuur die caravanverkoper.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_114122529
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 16:02 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Dat laatste regeltje in die tweede klacht betwijfel ik. Volgens mij worden sommige mensen knettergeil van klagen. :')
Daarom is KLB zo drukbezocht :o
-------
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:02:07 #220
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_114132514
Klacht voor RTL, ik denk die turken in gtst, ik volg dat niet eerlijk gezegd.

quote:
ik snap niet waarom er turks wordt gepraat in een nederlandse soap serie

Gewenste oplossing
als er gewoon normaal voor iedereen verstaanbare taal wordt gesproken
Je zal je er maar druk om moeten maken.
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:13:23 #221
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_114133160
Nog een over RTL, maar welke FOK!ker is dit?

quote:
het lijstje van de beste zangeressen in nederland
en ze hebben Sharon den Adel buiten die lijst gehouden en dat kan echt niet dat is nederlands beste zangeress met het meest sucses volle carrie in binnen en buitenland

en dan zo kansloos verguur van clanis kots of hoe ze ook mag heten die in 20 jaar 1 single in de top 40 heeft gekregen en eigenlijk totaal niet kan zingen er wel in staat

Gewenste oplossing
linda de mol en familie buurtgenoten en vrienden verbannen van tv voor de komende 2000 jaar

:D
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:14:54 #222
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_114133250
Dat jullie zin hebben om dit allemaal op te zoeken en te lezen :')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 23:32:50 #223
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_114134171
wat een geweldige reeks _O-
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_114140479
tvp _O-
pi_114149661
quote:
Hallo,

Ik kocht een beeldje van 50 cent op marktplaats. Ik ga naar desbetreffende persoon toe om af te rekenen en het beeldje op te gaan halen. Ik bel aan, ik groet en betaal. Die meneer laat me het beeldje zien en ik pak het en het viel kapot. Ik stapte erna per ongeluk erop. Die meneer helemaal wild van “mijn
Beeldje wat doe je??” ik dus van: ” ik heb er toch al voor betaald, sorry hij was van mij” die meneer helemaal wild, ik ging toen maar weg. Zonde van mijn beeldje.

Gewenste oplossing
Of dit normaal is wat meneer doet. Aangezien ik toen al eigenaar was
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')