abonnement Unibet Coolblue
pi_113794535
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:32 schreef CherryLips het volgende:

[..]

O+
My So-Called Life O+
Ja O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113795260
Er komt een nieuwe twillight-baby

quote:
Twilight star Cam Gigandet expecting second child with fiancee
bron
pi_113795783
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 09:28 schreef kvd het volgende:
Er komt een nieuwe twillight-baby

[..]

bron
quote:
Dominique was sporting what appeared to be a tiny baby bump under her blue maxi dress.
Ik zie het niet. Maar dan zal ik wel hoogzwanger zijn van een drieling.
Tap tap tap
pi_113799055
Aaahhww Jim en Bettina krijgen een menneke O+

quote:
Jim en Bettina Bakkum verwachten een zoontje
RIJSWIJK - Jim Bakkum en zijn vrouw Bettina krijgen een zoontje. Dat onthult Bettina in het AD.
De 33-jarige actrice heeft nog geen buikje maar het feit dat ze zwanger is dringt steeds meer tot haar door.
"Mijn laatste twee keer Wicked zondag waren in dat opzicht een vreemde gewaarwording. Je sluit toch een tijdperk af, want de kans is klein dat ik die musical volgend jaar nog ga doen. Het is ook een symbolisch begin van een nieuw leven.
Het kindje laat nog even op zich wachten. Bettina is half november uitgerekend en helemaal klaar voor de baby is het koppel ook nog niet. Het stel is namelijk hard op zoek naar een nieuwe woning. "We blijven in Amsterdam, maar we willen groter wonen. De kinderkamer is er dus nog niet. Als we snel iets vinden, richten we daar de kamer in."
Naam
Volgens de blondine kijkt Jim enorm uit naar de komst van de baby. "Wat Jim betreft komt het jongetje liever vandaag dan morgen. Hij is door het dolle heen en zet alles aan de kant om mee te gaan bij bijvoorbeeld het maken van echos."
Dat het een jongetje gaat worden wil Bettina wel kwijt maar hoe hij gaat heten laat ze nog in het midden. "De naam weten we eigenlijk al heel lang, maar die houden we nog even voor ons hoor."
Bron
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_113799212
Ik wil voortaan geld zetten op het raden van het geslacht, ik zit bijna altijd goed :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113822253
quote:
0s.gif Op donderdag 5 juli 2012 08:09 schreef Pisces29 het volgende:
3e kindje onderweg voor Matthew McConaughey
Leuk! O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_113840443
Dusss

quote:
Kris Humphries wordt vader

AMSTERDAM - Kris Humprhies bereidt zich niet alleen voor op de vechtscheiding met Kim Kardashian, maar ook op de komst van zijn eerste baby.

Kris krijgt een kind met zijn ex-minnares Myla Sinanaj, met wie hij slechts een paar keer het bed deelde.

Anonieme bronnen hebben aan website TMZ bevestigd dat Myla nu zo'n drie maanden zwanger is en dat ze er zeker van is dat Kris de vader is. Myla zou van plan zijn om de baby alleen op te voeden.
Volgens TMZ (en dat staat hier niet bij) zou Mayla afgelopen weken wel contact met Chris hebben gehad, maar heeft ze dit nieuws aan hem verteld....ben benieuwd wat er allemaal waar van is
  zondag 8 juli 2012 @ 10:53:33 #108
251095 Purdey
Better off alone..
pi_113917557
Model Ymre Stiekema is zwanger van haar eerste kindje :)

quote:
Nederlands topmodel zwanger

AMSTERDAM -
Het Nederlandse topmodel Ymre Stiekema (20) is in verwachting van haar eerste kind.

"Zij en haar vriend zijn blij verrast met dit kleine wonder. Ze hebben veel zin om deze uitdaging aan te gaan. Na de bevalling hoopt Ymre zo snel mogelijk weer aan de slag te kunnen en haar moederschap te combineren met haar modellencarrière", meldt Ymres agentschap. Ymre is vier maanden zwanger.

Het model liep recent nog voor Calvin Klein en Louis Vuitton op de catwalk en schitterde eerder dit jaar in een campagne van Prada. De blondine stond daarnaast op de cover van de eerste Nederlandse Vogue.
Stiekem vind ik het best jong, en carrière technisch niet zo'n goede zet. Maar dat kan aan mij liggen.

Bron: Telegraaf
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_113917828
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 10:53 schreef Purdey het volgende:
Model Ymre Stiekema is zwanger van haar eerste kindje :)

[..]

Stiekem vind ik het best jong, en carrière technisch niet zo'n goede zet. Maar dat kan aan mij liggen.

Bron: Telegraaf
Mijn interpretatie is dat het niet helemaal gepland is, aangezien ze blij verrast zijn. Maar dat kan dan weer aan mij liggen ;)

En ik ben het verder met je eens :Y
pi_113918199
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:08 schreef kvd het volgende:

[..]

Mijn interpretatie is dat het niet helemaal gepland is, aangezien ze blij verrast zijn. Maar dat kan dan weer aan mij liggen ;)

+1
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  zondag 8 juli 2012 @ 11:59:51 #111
251095 Purdey
Better off alone..
pi_113919069
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 11:08 schreef kvd het volgende:

[..]

Mijn interpretatie is dat het niet helemaal gepland is, aangezien ze blij verrast zijn. Maar dat kan dan weer aan mij liggen ;)

En ik ben het verder met je eens :Y
Dat idee had ik ook al :) Ik hoop dat het haar modellen carrière niet in de weg staat, alhoewel ze nu op de top van haar kunnen zit. Je bent op je 30e als model toch op de terugweg, maar nog jong genoeg om moeder te worden.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_113919700
quote:
Lily Allen weer zwanger

AMSTERDAM - Zangeres Lily Allen en Sam Cooper verwachten in december hun tweede kindje.

Dat meldt Sunday Mirror. De Britse Smile-zangeres werd vorig jaar november moeder van haar eerste kindje. Volgens de Britse krant verklapt Allen het heugelijke nieuws volop aan vrienden en familie. Sommigen van hen zijn verrast dat het stel weer een kindje krijgt, maar benadrukken dat Lily en Sam geweldige ouders zijn.

Lily is ook verrast, maar dan meer vanwege het feit dat mensen niet wisten dat ze zwanger van haar tweede is. “Ik verbaas me over het feit dat niemand heeft opgemerkt dat ik wederom zwanger ben. Mijn figuur is namelijk behoorlijk veranderd.”

Het eerste kindje van de zangeres en haar man Sam Cooper zag eind november het levenslicht. Alison Owen, de moeder van Lily, onthulde toen op Facebook tegen een vriendin dat haar kleindochter Ethel Mary was genoemd. Twee jaar geleden kreeg de zangeres na zes maanden zwangerschap een miskraam.
Leuk O+
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 juli 2012 @ 12:25:37 #113
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113919773
*O* leuk voor Lily

quote:
17s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Leuk O+
:o post nummer 10.000

[ Bericht 0% gewijzigd door rubbereend op 08-07-2012 12:32:27 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_113919914
quote:
0s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:25 schreef rubbereend het volgende:
*O* leuk voor Lilly

[..]

:o post nummer 10.000
Het is Lily }:|

heb je zitten wachten tot ik de 10.000e maakte :P

En nu weer ontopic voordat Ole, Static en/of Cynix ® boos worden
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zondag 8 juli 2012 @ 12:33:02 #115
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_113919968
Lily O+
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_113919986
Dan gaan we ontopic met een foto van haar terwijl ze al zwanger bleek te zijn, afgelopen mei


en dan moet deze quote:
quote:
'Omg, first real hangover in a long time, not lol.'
Perhaps by way of explanation, she added: 'Margheritas , margheritas , margheritas
waarschijnlijk worden gelezen als morningsickness ipv hangover ;)
pi_113920288
Volgens mij was ze pas nog in het nieuws omdat ze weer was begonnen met optreden ofzo. :Y Maar leuk voor Lily en haar man. :)
  zondag 8 juli 2012 @ 12:48:32 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_113920459
Oh wat tof voor Lily!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 8 juli 2012 @ 13:04:30 #119
208890 June.
Seriously?
pi_113920958
quote:
Jessica Simpson kan maar niet afvallen
LOS ANGELES - Het lukt zangeres Jessica Simspon maar niet de overtollige ponden na de bevalling er weer af te krijgen.

Dat meldt OK! magazine. Simpson schonk op 1 mei het leven aan dochtertje Maxwell Drew Johnson. Een week later werd bekend dat ze in ruil voor 3 miljoen dollar (2,3 miljoen euro) het gezicht van de campagne van Weighwatchers werd. Volgens de deal moest Jessica binnen 5 maanden 23 kilo kwijt raken. En dat lukt dus niet.

"Jessica at zoveel ze kon tijdens de zwangerschap. Al haar favoriete junkfood. Ze dacht ten onrechte dat ze het gewicht na de bevalling wel even zou kwijtraken", zegt een bron tegen het tijdschrift. "Maar dat gebeurt niet. En daar is ze behoorlijk van streek door."
:')
Shine bright like a diamond.
pi_113921444
Wat een doos _O- Ze is verdorie net bevallen van haar kind...ze hoort met haar kind bezig te zijn ipv domme deals wat betreft haar gewicht :')
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_113921543
leuk voor Lily <3
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_113922052
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef June. het volgende:

[..]

:')
Ze was voor de zwangerschap al rond(er), dus ik snap het punt ook niet zo. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_113925512
quote:
17s.gif Op zondag 8 juli 2012 12:22 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Leuk O+
Jaaa! Haar gun ik alle babies van de wereld *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 8 juli 2012 @ 16:14:04 #124
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_113929489
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef June. het volgende:

[..]

:')
:')

Wat is het toch ook een dom blondje. O+
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  † In Memoriam † zondag 8 juli 2012 @ 16:16:53 #125
43556 miss_dynastie
pi_113929591
quote:
10s.gif Op zondag 8 juli 2012 13:04 schreef June. het volgende:

[..]

:')
Ik dacht: 'Er is toch geen mens dat anno 2012 nog gelooft dat je voor 2 moet vreten', maar toen dacht ik aan het chicken-of-the-sea-verhaal :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')