abonnement Unibet Coolblue
pi_113224048
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:20 schreef Killaht het volgende:

[..]

Ze vergeten even dat een groot gedeelte van hun spelers na 10 jaar, nu fulltime werken en het spel daardoor niet rendabel is voor deze spelers.
Die hebben nu net geld om uit te geven in de RMAH. ;)
pi_113224078
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:25 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Die hebben nu net geld om uit te geven in de RMAH. ;)
Maar niet zoveel uurtjes om met dat item te spelen, dus tja. Ik heb DIII nu al twee weken niet opgestart. Weekje E3, weekje previews schrijven. Misschien dit weekend weer eens doen.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:26:54 #228
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_113224088
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:22 schreef Pheno het volgende:

[..]

Klinkt als een nee. Ik begrijp wat je bedoelt en ik heb hetzelfde. Maar ja, wij oudjes zijn niet interessant. De dollaroogjes van de jeugd zijn belangrijker :P
Helaas, ja wij zijn afgeschreven :{
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_113224089
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:01 schreef Afwazig het volgende:
Act II op mijn WD is echt niet te doen, al die mobs die onzichtbaar worden tot ze in melee range zijn, wtf hoe dan :')
Wat is je build en wat zijn je stats?
pi_113224094
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 08:29 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij heeft ie niet door dat er met groene items set-items worden bedoeld en niet emeralds :P
Ik moet volgens mij echt stoppen met posten in de vroege ochtend :P

Maar een RL maat vond laatst een (slechte) set item. Was niet groen (legendary, toch?) though, maar rare.

Verder ben ik groene set items idd ook nog nooit tegengekomen. En ik heb toch redelijk (lees: veel te veel) diablo uurtjes erop zitten.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:27:50 #231
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_113224111
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:25 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Die hebben nu net geld om uit te geven in de RMAH. ;)
Dat ga ik dus nooit doen he :%
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:29:55 #232
131603 Afwazig
Serious business
pi_113224158
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

Wat is je build en wat zijn je stats?
41k HP, 280 res to all (340 to physical), 24k dps unbuffed. Heb de splinters / CC build.
pi_113224184
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:27 schreef Killaht het volgende:

[..]

Dat ga ik dus nooit doen he :%
Ja, dat dus. Kom zeg. Ik wil op gameplay, skills en een eerlijke lootkans het spel kunnen spelen. Omdat op HC de AH al dood is (tja, geld verdienen of gold, duh) kan ik dus niet eens richting inferno, omdat ik niet honderden runs kan doen. Of ik moet een bot gaan kopen :') :')
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_113224542
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ja, dat dus. Kom zeg. Ik wil op gameplay, skills en een eerlijke lootkans het spel kunnen spelen. Omdat op HC de AH al dood is (tja, geld verdienen of gold, duh) kan ik dus niet eens richting inferno, omdat ik niet honderden runs kan doen. Of ik moet een bot gaan kopen :') :')
Hoe bedoel je? Inferno heb je zo gehaald hoor en als je geen tijd hebt om gear te farmen is inferno zelf niet voor jou bedoeld.
pi_113224596
Hardcore inferno even rondlopen en overleven lijkt me iets meer voorbereiding dan op softcore gaan zeuren dat je repairkosten zo hoog zijn :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_113224600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

41k HP, 280 res to all (340 to physical), 24k dps unbuffed. Heb de splinters / CC build.
Meer dan ik, en ik heb niet veel problemen in act 2.
pi_113224617
En met die geweldige repair costs (ook als je gewoon speelt en niet sterft), wordt je nog meer gedwongen richting RMAH.

De gold drops hebben ze al aangepast, en de NV hebben ze ook al minder gemaakt. De loot en gold is dus ook weer verminderd.
pi_113224656
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef Pheno het volgende:
Hardcore inferno even rondlopen en overleven lijkt me iets meer voorbereiding dan op softcore gaan zeuren dat je repairkosten zo hoog zijn :P
Jazeker en daarom denk ik ook dat je je dat niet als doel moet stellen als je geen tijd hebt om gear te farmen.
pi_113224723
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:47 schreef Stranger het volgende:

[..]

Jazeker en daarom denk ik ook dat je je dat niet als doel moet stellen als je geen tijd hebt om gear te farmen.
Het duurt flink langer, dat is wat anders. Dus ik vermoed dat ik Diablo niet op inferno ga verslaan, want dan is de interesse allang weer weg :P Kortom, AH is verplicht en ik ga geen geld uitgeven als dat straks ook op HC kan. Dit soort verplichte microtransacties vind ik niet tof. Mijn mening, dat een ander dat wel prima vindt: mooi.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_113224732
Ik ben gisteren begonnen met Diablo III :D
  Redactie Games vrijdag 22 juni 2012 @ 09:51:44 #241
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_113224783
Ik wilde nog even snel AH checken voordat ik er weer vandoor ging. Maar zit weer vast op Retrieving Hero list. Heeft iedereen vrij genomen van werk/school ofzo.. :')
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  vrijdag 22 juni 2012 @ 09:57:45 #242
131603 Afwazig
Serious business
pi_113224991
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

Meer dan ik, en ik heb niet veel problemen in act 2.
Welke spec gebruik jij dan? Die naga`s die onzichtbaar worden en de champ. packs in kleine ruimtes zijn kut.
pi_113225021
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:49 schreef Pheno het volgende:

[..]

Het duurt flink langer, dat is wat anders. Dus ik vermoed dat ik Diablo niet op inferno ga verslaan, want dan is de interesse allang weer weg :P Kortom, AH is verplicht en ik ga geen geld uitgeven als dat straks ook op HC kan. Dit soort verplichte microtransacties vind ik niet tof. Mijn mening, dat een ander dat wel prima vindt: mooi.
Haha dus omdat jij je interesse niet lang genoeg bij een spel kan houden, is de AH verplicht? :D

Na een ~25 uur grinden had ik ongeveer de helft van de gear gevonden en gecraft die goed genoeg was voor act 1 inferno. Nou ben ik zelf ook wat ongeduldig ingesteld dus heb daarna ook de AH aangesproken, maar als ik meer geduld had gehad was dat niet nodig geweest.
pi_113225082
Voor mij wiz speel ik meestal voor de dps met Archon, maar misschien zal ik ook eens de hydra uit proberen. Act2 is voor mij nog steeds niet te doen maar butcher runs gaan wel op inferno

Set items (de groene gear) heb je niet als rare. Die zijn allemaal legendary. Als een rare een naam heeft van een set, dan is dat echt per toeval.

Count so far, 8 legendary, waarvan 1 bruikbaar (op lvl 40) en geen set items. Zit nu nog maar op 16k dps en 600 res all gemiddeld, dus heb nog wel wat te upgraden voor dat ik naar act 2 ga. Kreeg een tip om de offhand in te ruilen voor een goed schild, alleen dan ben ik nog meer dps kwijt.. dit weekend maar eens testen

ennuh craften, daar heb ik tot op heden echt enorm veel gold in gestoken, maar nooit wat bruikbaars uit gekregen, dus daar wacht ik nog wel mee tot ik de super patterns vind ooit
Be carefull what you wish for. You just might get it
pi_113225094
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:57 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Welke spec gebruik jij dan? Die naga`s die onzichtbaar worden en de champ. packs in kleine ruimtes zijn kut.
Daar gebruik ik spiritwalk, en wanneer ze om me heen staan mass confusion, en dan de zombiebears eroverheen.
Een locust swarm werkt ook erg goed.
pi_113225099
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 09:58 schreef Stranger het volgende:

[..]

Haha dus omdat jij je interesse niet lang genoeg bij een spel kan houden, is de AH verplicht? :D

Na een ~25 uur grinden had ik ongeveer de helft van de gear gevonden en gecraft die goed genoeg was voor act 1 inferno. Nou ben ik zelf ook wat ongeduldig ingesteld dus heb daarna ook de AH aangesproken, maar als ik meer geduld had gehad was dat niet nodig geweest.
Mijn interesse in D2 was tien jaar. Enough said :P 25 uur grinden is voor mij een maand, helaas heb ik werk en een huishouden, getrouwd en alles. Dan kun je niet even na thuiskomst vol erin gaan. Nou ja, de eerste week wel, maar daarna gaat het leven weer door ;)

Plus dat ik ook nog (p)review voor de site, dus er liggen nogal wat games en werk op me te wachten :P Dan gaat de interesse snel weg ja. Een game moet een speler uitdagen om verder te zoeken, af en toe net een lekker item geven om hem te belonen. Ik heb volgens mij nog geen legendary, gevonden, laat staan een set,. Dan ebt mijn interesse om te grinden snel weg. Zoals bij zovelen nu, want het spel speelt zich voor het merendeel in de AH af, zoals ik hier ook lees.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 22 juni 2012 @ 10:01:31 #247
131603 Afwazig
Serious business
pi_113225104
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef Murdera het volgende:

[..]

Daar gebruik ik spiritwalk, en wanneer ze om me heen staan mass confusion, en dan de zombiebears eroverheen.
Een locust swarm werkt ook erg goed.
Post je spec eens dan? Zal ik dat eens proberen.
pi_113225453
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 10:01 schreef Pheno het volgende:

[..]
Ik heb volgens mij nog geen legendary, gevonden, laat staan een set,. Dan ebt mijn interesse om te grinden snel weg. Zoals bij zovelen nu, want het spel speelt zich voor het merendeel in de AH af, zoals ik hier ook lees.
Ben het wel met je eens wat betreft de gear drops.
Heb al aardig wat tijd in inferno erin zitten samen met een maat van mij , en de goeie gear die dropte die ik ook daadwerkelijk kan gebruiken kan ik op 1 hand tellen.

Heb van al m'n gear wat ik nu gebruik denk ik 1 item NIET op de ah gekocht , de rest wel omdat er alleen maar junk dropt.

En wat betreft de legendary drops , heb 1x een legendary gevonden van level 30~ die echt zo gaar is dat ik hem op de AH niet eens verkocht krijg omdat er 46 pagina's vol staan van hetzelfde item...
- Djehoetie / Jehuty -
pi_113226216
Goed... barbarian lijkt dus idd een grote grap, of ben ik nu echt overgeard? Gisteren lvl 60 geworden, voor 500k aan gear gehaald dat resulteert in 50k hp, 10k armor, minimaal 500 resistance (max 600) en 8k dps. en alles in act I inferno mode is nu gewoon alsof je op normal speelt.
pi_113226274
Dan moet je niet zoveel kopen :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')