quote:marc marie huijbregts
zei in de uitzending van popstars vorige week dat een meisje met gitaar maar een optreden moest geven voor n groep autistische kinderen/mensen en waarom? omdat ze met haar ogen dicht zong ik vind dit echt niet kunnen aangezien ik zelf ook n vorm van autisme heb
Gewenste oplossing
ik hoop dat dit gezegd kan worden dat dit soort opmerkingen echt niet kunnen
En van het geld wat ze dan gespaard hadden, konden ze voor de kinderen hun Playstation kopen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze is zelf niet op het idee gekomen dat gewoon zelf koken en niet dure magnetronmaaltijden kopen het meest eenvoudige is?
Juistquote:Na een val van mijn fiets met een snelheid van ruim 40 km/h op een fietspad zo’n 4km buiten Groningen kon ik niet verder fietsen. Ik heb familie gebeld, maar kreeg om 1.15 uur ‘s nachts geen gehoor. Ik koos er dus voor om 112 te bellen en heb de situatie uitgelegd. De politie wilde niet komen, ‘we zijn immers geen taxibedrijf’, de ambulance wilde niet komen, ‘wij zijn er voor als elke seconde telt’. Dus bleef ik alleen, gewond en om 1.15 uur op het fietspad in the middel of nowhere liggen… Ik heb minutenlang mijn ouders gebeld tot ik gehoor kreeg, mijn vader heeft me al met al opgepikt. Ik heb ruim een half uur op het fietspad gelegen.
Gewenste oplossing
Ik zou graag dit verhaal vertellen aan de medewerkers die mijn verzoek om hulp hebben afgewezen. Ik ben niet heel boos, het is al met al goed afgelopen. Ik ben wel heel verbaasd dat dit de gang van zaken is... Stel ik had m'n telefoon leeg gebeld in pogingen mijn ouders te bereiken en het was niet gelukt. Stel, ik had letsel waarvan ik nog niet op de hoogte was door de adrenaline van het moment... Mijn gevoel zegt dat de alarmcentrale een inschattingsfout heeft gemaakt, ik zou die erkenning wel willen.
Het nog steeds niet doorhebbenquote:23 mei heb ik online 2 paar Converse schoenen besteld, direct via Ideal betaald, echter nooit geleverd gekregen. Wel 2 maal mail ontvangen, van 2 verschillende afzenders (2e maal Polo-winkel@hotmail.com), 1e maal dat het niet voorradig was en 2 maal dat het de volgende dag zou worden geleverd (5 juni jl.).
Tot op heden niets ontvangen….
Ideal nr’s;
Order nr. 688
Gewenste oplossing
Schoenen of geld terug
Waarom heb ik hier het gevoel dat dit gewoon zo'n schreeuwend dik tokkie echtpaar betreft die gewoon zelf erg grof tegen het personeel doen zodat niemand veel zin heeft om ze te helpen?quote:Hallo mijn naam is bert ,Ik ben gehandicapt en maak gebruik van een rolstoel.
Wij kwamen op woensdagmorgen 26-09-2011 om ongeveer 2,20uur aan op schiphol na een vlucht vanaf paphos(cyprus)na een tijdje getaxied te hebben mochten wij het viegtuig als een van de laaste verlaten en zouden special assist krijgen.
De jonge man die ons opving zei al meteen oh ik zie het al uw kunt nog lopen dus loop deze gang maar af en bij de karretjes kunt u wachten ik kom er zo aan.
Ik was op dit moment al heel erg moe maar ja ik dacht het zal wel zo moeten.
Na 5 minuten kwam hij aan lopen met een andere gehandicapte in een rolstoel en zij dat we op konden stappen.
hij zei ook meteen tegen mijn vrouw dat ze niet zo hard tegen hem hoefde te praten.
Na een paar minuten parkeerde hij dit golfkarretje en pakte een rolstoel.
hiermee reed hij naar een lift,maar deze was defect hij vroeg mij of ik dan maar met de roltrap naar onder wou gaan en hij zou met de rolstoel nakomen.
Onder aangekomen kon ik weer pkaatsnemen in de rolstoel en bracht hij ons nna de koffer ontvangst.
Na dat mijn vrouw de koffers van de band gehaald had vroegen wij hem waar de rolstoel bleef,volgens hem wist hij dat ook niet maar meende dat de rolstoel inclusief de hulpmoter hier aan zou komen. de Rolstoel kwam na ongeveer 20 minuten ook
aan alleen niet op deze plaats maar een 200meter verder.
Alleen de hulpmoter was hier niet bij.Ik vroeg hem hoe dat kon en of hij hierover kon bellen met iemand van het bagagdepot maar hij zij dat dit niet kon en niet zijn afdeling was.Na weer 20 minuten vzei hij dat hij nog wel meer te doen had,we waren het inmiddels zo zat dat we zeiden dan ga maar rustig je andere werk doen(hij zei hij was bezig met een eigen zaak)Na ongeveer 10 minuten kwam er een meisje aan dat zei dat ze ons kwam helpen ivm de hulpmoter van de rolstoel,na 15 a 20 minuten is ze gaan kijken waar de hulpmoter bleef en na 5 minuten kwam ze eindelijk met de hulpmoter aanzetten.Hierna konden we eindelijk de luchthaven verlaten(na 1,5 uur)Bij de bus naar parking 3 werden we gelukkig geholpen door medepassagiers want de chauffeur was te lui voor uit te stappen en zo konden we eindelijk om 0400 uur schiphol verlaten.
Ik ben heel eerlijk we hebben het meisje dat ons hielp ook gevraagd hoe dit mogelijk was en ze vertelde dat de polici van het bestuur van schiphol had beslist eerst de bagage en dan pas kinderwagens en rolstoelen.
Nou schiphol ik heb als gehandicapte al gevlogen vanaf brussel,eindhoven,dusseldorp,bodrum,rome ea. maar dit heb ik nog nooit meegemaakt en zal dus in detoekomst als het mogelijk is jullie luchthaven vermijden.Ps degene die jullie de prijs voor de beste luchthaven gegeven heeft zal zeker niet gehandicapt zijn.
Bedankt.Bert
Gewenste oplossing
Met een betere behandeling en vluggere afwerking voor mensen met een handicap.en julli verontschuldiging.
Die ook ja.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:02 schreef The_Voice_Within het volgende:
[..]
En van het geld wat ze dan gespaard hadden, konden ze voor de kinderen hun Playstation kopen.
Zulke klachten zie ik zat op die site. En dat vind ik terechte klachten, als je iets besteld hoor je het geowon te krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Het nog steeds niet doorhebben
Ik ben al een keer met 40 km/u van m'n fiets geflikkerd (bergje af en het was glad heel slim ) en dit klinkt niet helemaal als onzin eerlijk gezegd.quote:
Dat is inderdaad flink doortrappen.quote:
jullie neeme me klagt niet seeries xdie ik ga polisie insgakelequote:
quote:Net terug van een leuke vakantie uit Turkije.
Helaas kwam de domper op de vlieghaven van Antalya bij Buger King.
Wat een achtelijke prijzen hanteren ze daar!
Wij moesten 16 euro voor 2 kopjes koffie betalen.
Dat was even schrikken toen we de prijs hoorden.
Mijn man zei nog, doe nou lekker lang met die koffie want voor 16 euro moeten we er lekker lang van genieten.
Nou ik deed er ook lang over, want hij was niet te drinken.
Die prijzen moeten daar echt aangepast worden want het is echt absurt.
We hebben op de site van Burger King van luchthaven Antalya zitten kijken en het blijkt dat er dezelfde prijzen als hier in Nederland berekent hoort te worden.
Aangezien er geen prijslijst bij luchthaven Antalya hangt, wordt je in het ongewisse gelaten en reken ze maar raak.Steken ze dat geld niet zelf in hun zak?
Petra.
Gewenste oplossing
Geld terug, het liefst het dubbele omdat de koffie niet te drinken was. En laat Burger King hier iets aan doen.
ergens ben ik het wel met hem/haar eensquote:Ik vind de reclame van de Plus echt vreselijk!!! Kan er niet meer na kijken!!
Gewenste oplossing
De beste oplossing is, om een andere reclame spot te gaan bedenken!
nouja, wat dit betreft....quote:Op maandag 18 juni 2012 22:05 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Waarom heb ik hier het gevoel dat dit gewoon zo'n schreeuwend dik tokkie echtpaar betreft die gewoon zelf erg grof tegen het personeel doen zodat niemand veel zin heeft om ze te helpen?
quote:al 2keer het ons kerkblad niet ontvangen op tijd het is vanaf
januari geregeld mis dit hoort niet en dit is van tnt ook niet afspraak die u heeft met het bestuur van het ons kerkblad gaarne verbetering dit is geen survers verlenen
mijn adres is
Gewenste oplossing
dat ons kerkblad volgens mij zaterdag in de bus moet liggen
Als ie het nou een beetje normaal had geformuleerd en ook niet erbij had gezegd iets van "de medewerker zei iets van dat m'n vrouw niet zo tegen 'm moest schreeuwen" had ik veel meer begrip gehad.quote:Op maandag 18 juni 2012 22:09 schreef Mirjam het volgende:
[..]
nouja, wat dit betreft....
enórm veel mensen begrijpen vaak niet dat iemand dan wel, dan niet kan lopen.
er heerst enorm veel onwetendheid en onbegrip, hier kan ik me echt zóveel bij voorstellen
Aan dit soort mensen heb ik dus echt een gruwelijke hekel. Werk zelf ook in een familiepark en laatst ook een kerel met kortingskaartjes die waren verlopen in 2009! Helemaal boos omdat hij z'n korting niet kreeg.quote:Ik heb kaartjes voor de efteling die over 3 dagen verlopen.Helaas kan ik hier niet zoals gepland gebruik van gaan maken aangezien mijn kinderen ziek zijn.Ik belde dus de efteling met de vraag of ik mijn ongebruikte kaartjes om mocht ruilen.Het antwoord was gelijk nee kan niet anders blijven we bezig.Ik ga ieder jaar wel naar de efteling maar ga hier nu echt over nadenken omdat ik vindt dat met z on uitzonderlijk geval de efteling best wel wat had kunnen en moeten regelen
Gewenste oplossing
kaartjes omruilen op het moment dat 2 kinderen beter zijn.Bij kassa of doormiddel van opsturen
Wat is deze (doos) ?quote:Klacht Schiphol: onbreking
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Schiphol
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Schiphol
Lezers van deze klacht: 828
ik verwachte een doos uit suriname en werd door surinam eerline gevestig te rotterdam gebeld dt ik die mag komen halen thuis aan gekomen heb ik die doos open gemaakt en trof gelijk een formilier van de douane dat ze in die doos zijn geweest en dat ze geen verboden spullen in me doos hebben aangetroffen ik wist sowieso wt er allemaal in die doos moest zijn na gekeken te hebben als alle spullen in die doos zijn kwam ik tot het ontdekking dat een enveloppe met belangrijke papieren ontbreken en die zat er ook 100procent in
Gewenste oplossing
schade vergoeding
Ik begrijp er geen flikker van. Hoe kan je het voor elkaar krijgen zo slecht Nederlands te praten, dat terwijl ik bontkraagjes taal weet te ontcijferen.quote:
Leg je maar vast een droge onderbroek klaar in dat geval...quote:Op maandag 18 juni 2012 22:21 schreef KingLysandus het volgende:
WTF? Ben even een paar uurtjes niet op Fok! Is m'n originele topic al vol.
Nu moet ik eerst de andere in z'n geheel lezen.
Gaan bedelen om troep prijzenquote:Klacht Postcode Loterij: cijfer 2
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Postcode Loterij
Lezers van deze klacht: 26
ik ben al een aantal jaren lid van de nationale postcode loterij.
In die tijd heb ik een agenda gehad en een keer 6 gulden voor 2 loten.
Mijn buren ontvangen wel prijzen, hoe zit dit ?
Door omstandigheden kon ik niet eerder contact opnemen maar ik heb er nu genoeg van.
Er word maandelijks geld voor 2 loten afgeschreven maar een prijs ontvangen dan besta ik geloof ik niet
Gewenste oplossing
Ik verwacht dat ik ook een bloemenbon krijg, en allle amdere dingen die ik nooit heb ontvangen (onder andere led lamp, bonbons en ijs)verder verwacht ik van jullie dat er goed gekeken word of iedereen wel een prijs krijgt, het kan niet zo zijn dat er altijd wel geld word afgeschreven en er geen controle is of de prijzen wel goed aan komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |