abonnement Unibet Coolblue
pi_113058583
Koetswielen


Sinds kort krijg ik bij het zien van een koets een enorm warm gevoel van binnen. Het begint al als ik de paarden over de straat hoor lopen. Het geluid van het koetswiel dat de straatstenen zo romantisch aanraakt. Ik kan mij dan nooit bedwingen en krijg een zaadlozing.

Hebben jullie ook een fetisj voor voorwerpen of objecten?
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 17:15:33 #2
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113058608
Hahahahahahahahahha :D !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111111
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_113058683
Ja voor bureaustoelen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 18 juni 2012 @ 17:17:27 #4
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_113058714
Monopoly kom je weer webloggen :@ ?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_113058755
Ik heb altijd al een speciaal gevoel gehad bij printers, vooral wanneer je een hele stapel papier uitprint. Gewoon het idee dat die blaadjes betast worden met inkt windt mij helemaal op. :9~
pi_113058779
Hier moet ik gepost hebben.
pi_113058801
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2011 21:16 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik denk dat mijn verhaal hier het best tot z`n recht komt:

Ik heb meerdere keren per dag (2á3 keer) een intense behoefte, een sterke drang. Deze drang kan ik moeilijk voeden, omdat dit over het algemeen door de maatschappij als vreemd wordt bevonden. (zoals eigenlijk wel de meeste Fetisjen :Y )
Ik weet niet hoe ik deze Fetisj heb ontwikkeld, en hoe dit beperkte vaste patroon zich heeft kunnen vormen. Wat ik wel weet is dat het alleen op komt zetten als ik een (mijn) tuin inkijk en daar duiven zie, als ik mijn blik op dit gedierte waag, komt mijn gretige verlangen dus op.
Ik smacht er dan naar om me zelf af te trekken, al met grote harstocht en vlagen van genot, doordat ik de duiven waarneem. Ik kom klaar als ik na ongeveer 10 seconden mijn hoogtepunt heb bereikt.
Mijn dagelijkse passie is hier nog niet mee afgedaan, ik neem de ''gesmeerde'' boterham mee naar buiten, en leg hem in het voederbakje van de vogels. Hierop volgend begint eigenlijk het hele verhaal opnieuw, ik zit dan weer vol van vertrouwen achter m`n ramen te kijken, het vertrouwen dat er op dat éne magische moment, weer een gevederd genotscreatuur, aan de horizon zal verschijnen.
Als de duif is neergekomen in de voederbak,weet ik niet hoe snel ik mijzelf naar de fruitmand moet begeven. Hier begin ik mijzelf, de duif in het oog houdend, opnieuw af te trekken. Dit is eigenlijk mijn langste sessie, waarbij ik mijzelf helemaal ontbloot, ik pak hier een citroen, en knijp hem met schil en al uit, hierdoor loopt het citroensap langzaam door mijn aars.
Het sap komt in aanraking met mijn anus. Dit in combinatie met het trekken aan mijn geslachtsapparaat, het schouwwerk wat zich in de voederbak afspeelt, en de hele ambiance eromheen, doet mij hunkeren van intens genot.
Wat een keer is begonnen als experiment, is uitgedraaid op een onomkeerbare verslaving, een liefhebberij die ik waarschijnlijk als enigste beoefen.
Ik wil bij deze mijn Fetisj aan het grote publiek kenbaar maken, en graag reacties tegemoetkomen.
Voor interesse in dit Fetisjisme, kun je mij natuurlijk altijd mailen.
Het zou leuk zijn als je dan misschien ervaringen kunt delen met mij. (als dat niet te veel gevraagd is)

Groeten, Bernd :)
  maandag 18 juni 2012 @ 17:19:38 #8
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_113058819
Ik heb zoiets met kutten. Heel vreemd enzo.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_113058844
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:19 schreef Fopje het volgende:
Ik heb zoiets met kutten. Heel vreemd enzo.
kutten? als in vaginas? :? weirdo

:P
  maandag 18 juni 2012 @ 17:20:29 #10
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_113058860
Ja, voor lekker chickies.
pi_113058884
teennagels
oksels
en sinds kort ook pittige huisvrouwen met pittige kapsels
pi_113058940
Oh, hier heb ik er ook een aantal van, maar ik zal vertellen over mijn passie voor:

Stoepkrijt



Het begon allemaal toen ik nog een kleine jongen was, ik speelde graag met stoepkrijt en kreeg altijd kriebels in mijn buik als ik met de krijt over de stoep of op de schuren van de buren allerlei vuige plaatjes aan het tekenen was van dolfijnen.
Sindsdien merk ik dat als er kinderen bezig zijn met stoepkrijt, er een erectie ontwikkelt in mijn broek, ik kan hier slecht mee om gaan.
Een aantal keren heb ik hierdoor ook een ejaculatie meegemaakt, waardoor er een redelijk kleverige vlek in mijn broekje ontstond. Helaas waren de leraren van de basisschool hier minder van gecharmeerd en hebben ze de autoriteiten ingeschakeld, ik moest mee naar het bureau en mag derhalve sinds 3 jaar niet meer in de buurt komen van kleine kinderen.
Ik snap dit niet en ben er best kwaad over, maar elke keer als het geluid van stoepkrijt mij tot de oren komt ben ik nog steeds niet te stoppen. :@
pi_113058950
Vossenstaarten



Een paar weken geleden is deze fetisj begonnen bij mij. Na een lange boswandeling vond ik het karkas van een vos op het looppad. De staart lag er zo mooi bij, ik kon mij niet bedwingen en heb de zachte staart langs mijn anus en ballen gehaald. Dit gaf mij zo'n warm en kriebelend gevoel dat ik heb besloten om dit vaker te doen. Het moment vlak voor de climax is het best. Je weet dat je een flinke zaadlozing gaat krijgen van zo'n zachte mooie staart.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 17:35:38 ]
  maandag 18 juni 2012 @ 17:23:25 #14
375447 OnweersComplex
DonderDT altijd
pi_113059003
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:22 schreef LompeHork het volgende:
Oh, hier heb ik er ook een aantal van, maar ik zal vertellen over mijn passie voor:

Stoepkrijt

[ afbeelding ]

Het begon allemaal toen ik nog een kleine jongen was, ik speelde graag met stoepkrijt en kreeg altijd kriebels in mijn buik als ik met de krijt over de stoep of op de schuren van de buren allerlei vuige plaatjes aan het tekenen was van dolfijnen.
Sindsdien merk ik dat als er kinderen bezig zijn met stoepkrijt, er een erectie ontwikkelt in mijn broek, ik kan hier slecht mee om gaan.
Een aantal keren heb ik hierdoor ook een ejaculatie meegemaakt, waardoor er een redelijk kleverige vlek in mijn broekje ontstond. Helaas waren de leraren van de basisschool hier minder van gecharmeerd en hebben ze de autoriteiten ingeschakeld, ik moest mee naar het bureau en mag derhalve sinds 3 jaar niet meer in de buurt komen van kleine kinderen.
Ik snap dit niet en ben er best kwaad over, maar elke keer als het geluid van stoepkrijt mij tot de oren komt ben ik nog steeds niet te stoppen. :@
_O- :D _O_
Op maandag 25 juni 2012 10:06 schreef xaban06 het volgende:
Ik ben noch geen Belg, noch geen Nederlander.
Royal Sadness: Cake mislukt
pi_113059090
Mmmh... ik ben weer op het rare gedeelte van fok belandt.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:28:21 #16
351717 Compoantje
Elke 2 weken een pizza Inferno
pi_113059223
Aanrechten



Het begon allemaal toen ik als kleine jongen mijn moeder mee mocht helpen met het bakken van pannekoeken. Maar mijn moeder had toen niet door dat het bakken van pannekoeken niet hetgene was dat ik leuk vond.
Toen mijn moeder namelijk even naar de was moest stak ik namelijk het gasfornuis aan en kreeg ineens een heel warm gevoel.
En het was net of dat warm gevoel direct aanzette tot een orgasme. Mijn allereerste! Ik kan het nog goed herinneren. :7

Elke keer als ik een aanrecht zie word ik weer aan dat moment herinnert en krijg ik spontaan weer een zaadlozing.
pi_113059354
tvp
Cindy De Vuyst
pi_113059392
Rietjes



Vroeger op kinderfeestjes was ik al gefascineerd door deze plastic vrienden. Tegenwoordig steek ik graag een rietje in mijn plasbuis en masturbeer ik. Mijn mannenpap verlaat mijn geslachtsdeel via het rietje. Daarna drink ik graag een glas limonade met hetzelfde rietje en geniet ik extra na van een spetterend orgasme.
pi_113059455
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:24 schreef DeRakker. het volgende:
Mmmh... ik ben weer op het rare gedeelte van fok belandt.
hahahaha _O- :D i'm in the weird part of fok again...
pi_113059702
Net-splitters



Dankzij een user op FOK! ben ik in contact gekomen voor een clubje jongemannen die enorm opgewonden raken van netsplitters. Vooral in Azië is het een groot voorkomende fetisj. Gezien hun geringe geslachtsgrootte is het daar een waar succes. Ik heb een reis gemaakt langs diverse steden in Azië omdat deze fetisj mij boeit.

Sinds kort heb ik contact met een Amerikaans bedrijf die een extra grote netsplitter wilt maken voor mij, en dan kan ik ook eindelijk intens genieten van mijn fetisj.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2013 17:36:54 ]
pi_113059819


Beschrijving overbodig.
pi_113059856
-Meh. Twijfel dus weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door Oerbeer op 19-06-2012 01:18:42 ]
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid
pi_113059889
Niet leuk... :r

[ Bericht 80% gewijzigd door Oerbeer op 21-06-2012 01:29:22 ]
pi_113059898
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 17:45 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Niet leuk... :r
:D
Op woensdag 23 mei 2012 23:14 schreef aspirantspierbundel het volgende: als hij van onder kwam was de wereld omgedraaid
pi_113060062


Snijplank
Dit is een van mijn vele fetisjen, die omstreeks de tijd van het geslachtsrijp worden is begonnen. Ik hielp papa zo nu en dan met koken, en daarbij gaat natuurlijk enig snijwerk gepaard. Tomaten, komkommers, uien en paprika's, niets was te gek en nergens ging ik voor opzij. Want met de snijplank had ik een echte kameraad gevonden in de culinaire hoek van huize Sanddr.

Naarmate ik ouder en ouder werd, en de hormonen een steeds grotere rol gingen spelen in het dagelijkse leven, merkte ik dat ik bepaalde gevoelens begon te krijgen voor de snijplank. Geen liefdegevoelens, nee dat zou een beetje gek zijn. Verliefd zijn op een object, dat kan toch niet? Het waren meer seksuele spanningen die mijlenver voelbaar waren. Ik probeerde de intense behoefte aan een intieme relatie met de snijplank te bedwingen, maar merkte dat dit gewoon onhoudbaar was.

Het was dan ook niet gek dat wanneer mijn ouders weg waren, ik steeds vaker de keuken begon te bezoeken. Veel had ik er eigenlijk niet te zoeken, maar iets in mijn lokte mij er toch telkens weer naartoe. Het begon met een beetje flirten (knipoogjes geven naar de snijplank), maar hoe vaker ik in de keuken kwam, hoe heftiger de spanningen werden. Tot ik het op een dag gewoon niet meer kon houden. Ik pakte de snijplank, liet mijn broek zakken en schuurde er heftig mee over mijn testikels. Het was een genot, iets waar ik al maanden naar snakte. Ik schuurde sneller en sneller, tot de witte sappen de gehele snijplank bedekten.

Terwijl ik nog zat na te genieten van het hoogtepunt waar ik al zo lang naar verlangde, hoorde ik de luidruchtige motor van een auto die de oprit op kwam rijden. Shit, mijn ouders waren thuis. Snel pakte ik de snijplank en spoelde hem even vlug af onder de kraan. Het scheelde niets of mijn ouders hadden lucht gekregen van mijn geheime fetisj. Maar het was gelukt, ze hadden niets door. Wel keek mijn moeder een beetje vreemd toen ze de macaroni naar binnen werkte. "De tomaten zullen wel niet zo vers zijn", zei ik zenuwachtig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')