abonnement Unibet Coolblue
pi_113374394
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:11 schreef Crutch het volgende:
Ja prima dat je iemand op zijn of haar gedrag aanspreekt, maar kom op; je weet zelf ook wel dat het een puinhoop wordt dan.

Dan kan ik weer gaan lopen editen en alles en de rest snapt geen iota meer van de discussie.
Deze discussie is gevoerd toen ik offline was, dus wellicht mag ik nog wat toevoegen?

Ik discussieer graag, en dat gaat er soms best wat harder aan toe, maar ik gedraag me al jaren op fok! Wat mij de laatste tijd gewoon heel erg stoort is dat er bepaalde users zijn die naar mijn idee topics compleet verzieken door dit soort gedrag als wat je nu beschrijft. Iemand aanspreken op bepaald gedrag is 1 ding, maar dit is gewoon uitlokken van bepaald gedrag. Als ik iets post wat mijn mening is en ik krijg een halve pagina lang offtopic gezuig en geklier zoals mijn kleine broertje dat als kleuter deed, en dan mag ik me in dat geval niet eens verweren? Daarnaast, als Maanvis vindt dat hij mensen mag wijzen op vervelend gedrag, dan moet hij ook kunnen incasseren.

Oké, die discussie was offtopic, maar ik heb Maanvis er zelfs nog een aantal keer op gewezen dat hij een eigen topic moest openen als hij het over iets totaal anders wil hebben.

Kortom, ik ben blij dat je ingrijpt in dit soort zaken, maar doe dat anders voortaan gewoon eerder en tegen de juiste persoon.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 25 juni 2012 @ 18:00:46 #77
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113374692
Ik begrijp je goed, maar je was erbij betrokken.
Je moeder is een hamster
pi_113374814
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:00 schreef Crutch het volgende:
Ik begrijp je goed, maar je was erbij betrokken.
Dan moet je voortaan de topics wat beter in de gaten houden en eerder modereren.

Echt, ik vraag me bij dit soort users echt af wat je moet doen om een ban te krijgen. Overigens werd me daar ook nog iets over gevraagd per DM door hem. Nog irritanter, via DM gaan etteren als je reacties weggehaald worden.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  maandag 25 juni 2012 @ 18:15:44 #79
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_113375319
Kreeg ik nu echt een note voor het minislowchat in Ex dood verwenst net.. Spijt, en wanhoop.

:')
  maandag 25 juni 2012 @ 18:17:05 #80
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113375373
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan moet je voortaan de topics wat beter in de gaten houden en eerder modereren.

Echt, ik vraag me bij dit soort users echt af wat je moet doen om een ban te krijgen. Overigens werd me daar ook nog iets over gevraagd per DM door hem. Nog irritanter, via DM gaan etteren als je reacties weggehaald worden.
ik wilde je alleen maar helpen, jij vroeg een ban aan voor mij en ik wou je helpen door te zeggen dat je daarvoor gebanned kan worden (en ik deed dat bewust niet in het topique omdat crutch al gewaarschuwd had). volgens mij is het ook mogelijk om DM's van bepaalde users te blokkeren. dus ik zou zeggen; doe dat dan.

[ Bericht 4% gewijzigd door Maanvis op 25-06-2012 18:23:00 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  maandag 25 juni 2012 @ 18:36:45 #81
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113376248
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan moet je voortaan de topics wat beter in de gaten houden en eerder modereren.

Echt, ik vraag me bij dit soort users echt af wat je moet doen om een ban te krijgen. Overigens werd me daar ook nog iets over gevraagd per DM door hem. Nog irritanter, via DM gaan etteren als je reacties weggehaald worden.
En je weet niet hoe je ermee om moet gaan?
Je moeder is een hamster
  maandag 25 juni 2012 @ 18:37:11 #82
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113376269
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:15 schreef Cue_ het volgende:
Kreeg ik nu echt een note voor het minislowchat in Ex dood verwenst net.. Spijt, en wanhoop.

:')
Ja.
Je moeder is een hamster
pi_113382006
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef Maanvis het volgende:
volgens mij is het ook mogelijk om DM's van bepaalde users te blokkeren. dus ik zou zeggen; doe dat dan.
DMs en PMs. :Y
  maandag 25 juni 2012 @ 20:40:03 #84
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_113382739
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

ik wilde je alleen maar helpen, jij vroeg een ban aan voor mij en ik wou je helpen door te zeggen dat je daarvoor gebanned kan worden (en ik deed dat bewust niet in het topique omdat crutch al gewaarschuwd had). volgens mij is het ook mogelijk om DM's van bepaalde users te blokkeren. dus ik zou zeggen; doe dat dan.
Ik zie je al meerdere malen claimen dat mensen maar een abo moeten nemen om jouw gezeur en geklier niet te hoeven lezen. Is het niet de omgekeerde wereld dat men geld moet betalen om dit geklier NIET te hoeven voortduren?

Je zou ook gewoon jezelf normaal kunnen gedragen ipv roepen dat anderen maar moeten lappen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_113383177
Ik word een beetje moe van het gezuig van CopyCat die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft.
  Admin maandag 25 juni 2012 @ 20:50:38 #86
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_113383338
quote:
17s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef debeterebob het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezuig van CopyCat die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft.
Ze heeft ook gewoon gelijk.
Punt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_113383447
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:50 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze heeft ook gewoon gelijk.
Punt.
In elke discussie hier komt ze haar zegje doen, terwijl ze vaak niet weet hoe het er echt aan toe gaat. Ik erger me aan dat pedante toontje. Hoewel ze nu vast gelijk heeft, blijf ik het irritant vinden.
  maandag 25 juni 2012 @ 20:54:02 #88
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113383549
quote:
17s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:52 schreef debeterebob het volgende:

[..]

In elke discussie hier komt ze haar zegje doen, terwijl ze vaak niet weet hoe het er echt aan toe gaat. Ik erger me aan dat pedante toontje. Hoewel ze nu vast gelijk heeft, blijf ik het irritant vinden.
Daar leer je wel mee omgaan en je steekt er misschien ook nog wat van op.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 juni 2012 @ 00:08:01 #89
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113395225
quote:
99s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik zie je al meerdere malen claimen dat mensen maar een abo moeten nemen om jouw gezeur en geklier niet te hoeven lezen. Is het niet de omgekeerde wereld dat men geld moet betalen om dit geklier NIET te hoeven voortduren?

Je zou ook gewoon jezelf normaal kunnen gedragen ipv roepen dat anderen maar moeten lappen.
sorry, ik ga me niet schikken naar droeftoeters als kluts. als het nou een markante user was die veel bijdroeg aan het forum dan zou ik wel wat meer luisteren. maar naar haar? neen. sowieso check hoe zij crutch aanspreekt: "Wat ik de regels overtreden? Had je maar eerder moeten modereren" alsof de modjes de hele dag alleen maar FOK! aan hun hoofd hebben. dat vind ik respectloos ten aanzien van mensen die hun vrije tijd in dit forum steken.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maanvis op 26-06-2012 00:16:50 ]
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  Admin dinsdag 26 juni 2012 @ 01:08:18 #90
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_113397336
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

sorry, ik ga me niet schikken naar droeftoeters als kluts. als het nou een markante user was die veel bijdroeg aan het forum dan zou ik wel wat meer luisteren. maar naar haar? neen. sowieso check hoe zij crutch aanspreekt: "Wat ik de regels overtreden? Had je maar eerder moeten modereren" alsof de modjes de hele dag alleen maar FOK! aan hun hoofd hebben. dat vind ik respectloos ten aanzien van mensen die hun vrije tijd in dit forum steken.
Lief zeg!
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:18:02 #91
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113399663
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:08 schreef yvonne het volgende:

[..]

Lief zeg!
O+
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:26:22 #92
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113399761
oke ik weet dat bans niet besproken worden op het forum, daarom ga ik het ook niet over de ban van Ghettofredje hebben. Toch wil ik weten wat de reden is dat hij niet meer kan posten ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 08:50:42 #93
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_113400124
quote:
17s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:47 schreef debeterebob het volgende:
Ik word een beetje moe van het gezuig van CopyCat die denkt dat ze de wijsheid in pacht heeft.
Het is Copycat. En gelukkig voor jou komen we elkaar verder nergens tegen, gezien onze verschillende post histories. Dus hoef je je alleen hier af en toe aan mijn toontje te ergeren. Ik hoop dat je ermee kunt leven.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:09:10 #94
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113400430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 08:26 schreef Maanvis het volgende:
oke ik weet dat bans niet besproken worden op het forum, daarom ga ik het ook niet over de ban van Ghettofredje hebben. Toch wil ik weten wat de reden is dat hij niet meer kan posten ;(.
Kloon van gebande.
Je moeder is een hamster
pi_113400625
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

En je weet niet hoe je ermee om moet gaan?
Ben je nou echt zo flauw dat je echt geen serieuze reactie kan geven?
Sowieso, ik moet maar mensen gaan blokkeren als ik iemand irritant vind, kom op zeg, omgekeerde wereld dit.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 00:08 schreef Maanvis het volgende:

[..]

sorry, ik ga me niet schikken naar droeftoeters als kluts. als het nou een markante user was die veel bijdroeg aan het forum dan zou ik wel wat meer luisteren. maar naar haar? neen. sowieso check hoe zij crutch aanspreekt: "Wat ik de regels overtreden? Had je maar eerder moeten modereren" alsof de modjes de hele dag alleen maar FOK! aan hun hoofd hebben. dat vind ik respectloos ten aanzien van mensen die hun vrije tijd in dit forum steken.
Anders haal je even je arm uit Crutch zijn endeldarm.

En overigens, als ik gebanned kan worden omdat ik erom vraag dat een ander geband wordt, so be it.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:51:18 #96
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113401321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo flauw dat je echt geen serieuze reactie kan geven?
Sowieso, ik moet maar mensen gaan blokkeren als ik iemand irritant vind, kom op zeg, omgekeerde wereld dit.
Hey hallo, trek het je niet zo aan.
Ik betrek je erbij omdat je met de discussie meedeed en ik val je verder ook niet aan, want ik zie dat je de discussie liever vermijdt dan er verder op ingaat.
Maar goed, je reactie naar maanvis was ook niet lief.
Je moeder is een hamster
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:59:23 #97
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113401539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo flauw dat je echt geen serieuze reactie kan geven?
Sowieso, ik moet maar mensen gaan blokkeren als ik iemand irritant vind, kom op zeg, omgekeerde wereld dit.
Hey ik zei het alleen maar omdat ik in jouw ogen niets goed kan doen. Jij bent water, ik ben vuur. En zo blijven we elkaar tegenwerken.
Sowieso ben je al vanaf 2010 bezig met negatief over mij lullen en dat je destijds mij probeerde te weren uit 1 of andere reeks waar je vaak komt is mij ook bijgebleven. Vandaar dat ik je eigenlijk ook niet zo serieus neem.

quote:
Anders haal je even je arm uit Crutch zijn endeldarm.

En overigens, als ik gebanned kan worden omdat ik erom vraag dat een ander geband wordt, so be it.
Wees eens blij dat iemand je probeert te helpen ipv alles genadeloos af te fakkelen.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113401860
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 09:59 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Hey ik zei het alleen maar omdat ik in jouw ogen niets goed kan doen. Jij bent water, ik ben vuur. En zo blijven we elkaar tegenwerken.
Sowieso ben je al vanaf 2010 bezig met negatief over mij lullen en dat je destijds mij probeerde te weren uit 1 of andere reeks waar je vaak komt is mij ook bijgebleven. Vandaar dat ik je eigenlijk ook niet zo serieus neem.

[..]

Wees eens blij dat iemand je probeert te helpen ipv alles genadeloos af te fakkelen.
Vanaf 2010? Ik weet niet eens waar je het over hebt man, ik denk dat je het allemaal ietwat te belangrijk maakt, we hebben het hier over een forum hoor.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:14:35 #99
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_113401878
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:13 schreef Kluts het volgende:

[..]

Vanaf 2010? Ik weet niet eens waar je het over hebt man, ik denk dat je het allemaal ietwat te belangrijk maakt, we hebben het hier over een forum hoor.
Check je postgeschiedenis maar, en wat zeik je dan?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_113402330
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:14 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Check je postgeschiedenis maar, en wat zeik je dan?
Ik ben gewoon verbaasd dat jij blijkbaar erg getraumatiseerd bent door mijn postgedrag.
Ik zou zeggen, neem een abbo!

Verder ben ik echt klaar met dit onderwerp.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')