abonnement Unibet Coolblue
pi_113056966
quote:
15s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:32 schreef Zenato het volgende:

[..]

Ik krijg de neiging om die mensen levend te begraven, vooral om hun spelling.
Je kan haar in ieder geval bereiken op onderstaand nummer. 14.gif
Nooit.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:44:54 #127
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113056968
https://www.klacht.nl/jan-linders/

Bij Jan Linders gaan ze ook nog echt op al dat gezeur in. :D Volgens mij zetten ze daar een werknemer die straf heeft neer zo van "ga maar klacht.nl klachten oplossen". :')
Hallon!
pi_113057001
Dit is een parel van een topic, wat een domme mensen zijn er toch op de wereld..
  Redactie Frontpage maandag 18 juni 2012 @ 16:48:08 #129
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_113057138
quote:
oke luister! ik heb me blackberry all 3maanden de 1ste 1maand deed hij het goed maar verder is het gwn poep!

die balletje in de midde doet het niet meer wtf man:S

ik ga met me hand erover er gebeurd niks ik kan alleen drukken meer niet ik heb er toch niks aan zo!:S
Gewenste oplossing

geen een!
BB :')
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_113057158
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:44 schreef BlueMage het volgende:
https://www.klacht.nl/jan-linders/

Bij Jan Linders gaan ze ook nog echt op al dat gezeur in. :D Volgens mij zetten ze daar een werknemer die straf heeft neer zo van "ga maar klacht.nl klachten oplossen". :')
Niet alleen de Jan Linders zo te zien, ook de Deen en Jumbo hebben een veel te hoog "Oplospercentage". Dan ben je toch wel diep gezakt als werknemer, als je dit soort klachten moet oplossen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057284
quote:
14s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef Djeez het volgende:

[..]

BB :')
Hahahaha die had ik net ook al gepost, vooral die gewenste oplossing is echt goed!
  maandag 18 juni 2012 @ 16:51:05 #132
351860 WH141
E = MC²
pi_113057311
quote:
ten tweede staat er op het etiket dat het ”ook geschikt voor in het fonduestel” is. dus met andere woorden je kan het in je fondue pan doen en dan erin gaan bakken????
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113057320
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:48 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Niet alleen de Jan Linders zo te zien, ook de Deen en Jumbo hebben een veel te hoog "Oplospercentage". Dan ben je toch wel diep gezakt als werknemer, als je dit soort klachten moet oplossen
Klopt, ik had een klacht ingediend over de Jumbo over dat ze het personeel in Leiden als poep behandelen, stond er meteen dat de klacht intern besproken gaat worden. Dan is die toch in behandeling, en niet opgelost?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:52:28 ]
pi_113057348
quote:
Bij de Gamma heb ik een Ronde TL lamp( TL-E Circilar Super 80 32W/840 ) gekocht voor 23,99 euro.
maar toen ik bij de Praxis kwam , koste precies dezelfde lamp 19,99 euro, een verschil van 4 euro!!!
Ik ging er altijd vanuit dat de Gamma goedkoper was, maar dat is niet meer zo, ik moet nu echt op de prijs letten , nu ga ik maar nu eerst naar de Praxis en dan naar Gamma als het er niet is.( ik was altijd een vaste klant van de Gamma ) ik voel me bekocht.
Hier wordt echt veel op verdient.

Ik ga er vanuit dat deze klacht goed behandeld wordt anders gooi ik dit op twitter enz….

Gewenste oplossing
Een flinke vergoeding
Tering :')
en die bedreiging :')___!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-06-2012 16:55:20 ]
pi_113057424
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Klopt, ik had een klacht ingediend over dat ze het personeel in Leiden als poep behandelen, stond er meteen dat de klacht intern besproken gaat worden. Dan is die toch in behandeling, en niet opgelost?
Ah vandaar, ze hebben gewoon iemand die de hele dag ctrl v loopt te doen, waardoor ze hoog komen. In behandeling betekent bij klacht.nl vast opgelost, kan mij niet voorstellen dat er bedrijven serieus op reageren
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057448
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:

[..]

Tering :')
en die bedrijging :')___!!!!!!!
Wut? Troll of iets voor klacht.nl?
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 16:53:36 #137
351860 WH141
E = MC²
pi_113057449
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
bedrijging :')___!!!!!!!
Dit zou de werkelijke klacht moeten zijn. :')
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_113057487
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:53 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ah vandaar, ze hebben gewoon iemand die de hele dag ctrl v loopt te doen, waardoor ze hoog komen. In behandeling betekent bij klacht.nl vast opgelost, kan mij niet voorstellen dat er bedrijven serieus op reageren
Bij de rubriek Jumbo zijn er van dezelfde persoon ook meerdere klachten over een bankje. Eerste keer was de klacht opgelost, zonder dat er was gezegd over welk filiaal het gaat :')
pi_113057547
Godver :')
taalnazi's ;(
fouten maken is menselijk ditdat
pi_113057636
quote:
Ik verbaas me nog steeds dat uw supermarkt waar ik al heel lang mijn boodschappen doe, nog steeds giftige paprika’s verkoopt uit Spanje. Vele berichten in kranten en op tv dringen er op aan niet die bespoten produkten uit Spanje te consumeren!! Waarom doet U dat ons nog steeds aan?
wat
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057706
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:56 schreef Holvocht het volgende:

[..]

wat
Vorig jaar had je toch die ziekte? Geen idee meer welke, maar het waren eerst wortels uit Duitsland, toen opeens Rusland en later tomaten uit Spanje. Gingen allemaal mensen dood aan etc., dus daar zal die klacht wel over gaan
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057764
quote:
10s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:51 schreef wietparkiet het volgende:
Quote:
Bij de Gamma heb ik een Ronde TL lamp( TL-E Circilar Super 80 32W/840 ) gekocht voor 23,99 euro.
maar toen ik bij de Praxis kwam , koste precies dezelfde lamp 19,99 euro, een verschil van 4 euro!!!
Ik ging er altijd vanuit dat de Gamma goedkoper was, maar dat is niet meer zo, ik moet nu echt op de prijs letten , nu ga ik maar nu eerst naar de Praxis en dan naar Gamma als het er niet is.( ik was altijd een vaste klant van de Gamma ) ik voel me bekocht.
Hier wordt echt veel op verdient.

Ik ga er vanuit dat deze klacht goed behandeld wordt anders gooi ik dit op twitter enz….

Gewenste oplossing
Een flinke vergoeding
Tering
en die bedreiging ___!!!!!!!
Nú moet hij op de prijs gaan letten? Dat had je VOOR dat je iets koopt moeten doen klapdeur :|W
Oh, and that's a bad miss!
pi_113057768
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:54 schreef magneetstrip het volgende:

[..]

Bij de rubriek Jumbo zijn er van dezelfde persoon ook meerdere klachten over een bankje. Eerste keer was de klacht opgelost, zonder dat er was gezegd over welk filiaal het gaat :')
Oké, ik heb mijn mening veranderd: wat een geweldige baan moet dat zijn, beetje geld verdienen met kansloze klachten doorlezen en gewoon altijd antwoorden "In behandeling" en daarmee opgelost _O_
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_113057770
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:58 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vorig jaar had je toch die ziekte? Geen idee meer welke, maar het waren eerst wortels uit Duitsland, toen opeens Rusland en later tomaten uit Spanje. Gingen allemaal mensen dood aan etc., dus daar zal die klacht wel over gaan
EHEC
  maandag 18 juni 2012 @ 16:59:41 #145
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_113057788
quote:
Dear all, We booked a vacation for 9 persons to Alicante.We are a dutch familly of 4 (inc baby)and the other friends, familly of for with 2 little kids as well are planning to join us. they are from GB but because of theire work stay in Dubai, because of this distance and 4 little kids traveling along, it was decided to take the aupair with them . The nice vacation could start then. But One of the travellers (Grace, aupair) did not got the required visum to travel along, because we are not spanish they told us, the familly who the au pair travel with is not a schengen member! we coundnt even guess for this answere.what was ment to be more help, got us in headache and took alot of our time arranging things. the travel plans for her are paid by us all. We are disppointed but can not accept the antipathie of your airline toward your custumers (us), becaue we applied on time and could not see this coming( when we called the embassy and told thenm the situation they told us to make an appointment and apply , so we did. Any ways, we offered different kind of solutions: we asked to be able to hold her sit to use it for the baby and his bagage or the other solution we offered was to be able to use the booked sit for extra bagage because of the bagage traveling (or as a checked in bagage by example telling us that we could take 2 check in bagage instead), or cancle and at least get some of the money back to use This restitute to buy our selfs a bit more comfort on this flight. It actually shocked us that none of this solutions where possible . Even an alternative where not offered. the most disappointment was the fact that your employee explained this by telling we are a budget airline so what do you expect was the message. well we expect a good deal , that goes for the price but as well as a good customer relationship. which seems to be lost by this manner. there can not be a price named for a good customer management relationship, which by these kinds of attitude or answeres are put in stake. We believe where is a will it should be a solution (way) and an intergrated attitude or understanding will promotes your cause and ours!. So we challange you buy meeting us somewhere in a middel and grant us with more understanding. we insure you it will be a investment in a long term relationship instead of disappointment.

sincerely and awaiting for a solution,
kind regards
Sh P
Gewenste oplossing

zie bovensympathieke benadering en uitzondering maken zal al flink wat zijn we hebben verschillende redelijke opties voorgelegd lieft de zit te mogen gebruiken voor de baby en 1koffer kosteloos extra inchecken.
In het Nederlands is het nog warriger als in het Engels. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:19:44 ]
Hallon!
pi_113057790
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

EHEC
Ach ja, dan zal het dat wel zijn
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057839
De beste tot nu toe _O- _O- _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geen signature. Ga weg
pi_113057862
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 16:59 schreef Sautor het volgende:

[..]

EHEC
Inderdaad ja. En nu ik erop Google zie ik dat er in België vandaag weer een 6-jarige jongen is besmet en 3 dagen geleden ook al 21.. Leuk dat dat bekend gemaakt wordt door de media :{
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  maandag 18 juni 2012 @ 17:01:39 #149
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_113057898
quote:
ik heb vanmiddag een pakje shag gehaald voor mijn moeder die even naar de winkel ernaast was binnen 2 minuten pakje aan moeder gegeven bleek de verkeerde kleur want pall mall shag heeft 2 soorten blauw en rood en ik had blauw maar moest rood zijn dus ik terug binnen 4 minuten maar ze wouden niet ruilen omdat er van alles mee kon gebeurd zijn en dat binnen 4 minuten en ondanks dat ik daar veel vaker kom kan dit mag dit zomaar

Gewenste oplossing
als het gewoon werd geruild of als ze het erbij zeggen of het ergens staat magoe geen van alle
de moeder:

[ Bericht 8% gewijzigd door Pharkus op 13-03-2013 12:20:12 ]
pi_113057957
quote:
De planten krijgen geen water van het personeel. Als ik hierop de \”manager\” op attent maak reageert hij slechts met een vage glimlach. Hij was bezig de karren met planten naar binnen te rijden en dacht waarschijnlijk aan vrij zijn. Het was bijna 21 uur en sluitingstijd.

Gewenste oplossing
De planten water geven. De klant serieus nemen.
Ik heb geen signature. Ga weg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')