quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:15 schreef Vaseline_ het volgende:
Friendzone is sneu, maar e-friendzone is nog sneuer
alles kan kapotquote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:12 schreef Tanpopo het volgende:
Liefde kent geen afstand, helaas wel de hindernis van een 'al relatie'. Maar hoe denkt zij erover dan? Weet je of zij enigszins ook dezelfde gevoelens voor jou heeft?
Als mijn vriendin tot laat in de nacht zat de bellen/smsen/cammen met een jongen die ze via een spelletjes site had leren kennen dan had ik haar de deur uitgezet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Die zijn dochter voor de webcam zet met een script voor haar neus van wat hij wil dat ze in de microfoon gaat vertellen?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
Besef dat het waarschijnlijk een man is of in ieder geval een stuk lelijker dan ze over komt?
maar weet zij ook dat jij het als date bedoeld? of alleen als vrienden?quote:Op zaterdag 16 juni 2012 20:28 schreef bananenjong het volgende:
Oke net belletje gepleegd en het is nog gelukt ook hahaha wtf niet verwacht.
Ze schrok volgens mij wel ff toen ik het vroeg, ze was een poosje stil.
maar het leek haar leuk en ze wil zelfs naar mij toe komen in juli (gratis OV-reizen o.i.d.)
in een half uur van meisje vergeten tot een afspraak met haar, bedankt fok (vooral Hallmark).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |