abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_171899685
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
12s.gif Op maandag 24 april 2017 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik kan me alleen niet echt meer voorstellen dat ik nagenoeg alles met mijn eigen IP heb gedaan (werd soms wat paranoïde :')),
Vroeger had je toch vooral dynamische IP's en de providers logden toch niet zo lang als nu? :?
  zondag 9 juli 2017 @ 23:30:47 #127
291228 RemcoW23
VI / TDJ
pi_172308416
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:32 schreef vaduz het volgende:

[..]

Vroeger had je toch vooral dynamische IP's en de providers logden toch niet zo lang als nu? :?
Ja das idd wel waar :D.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_172308473
Yup, delusional
  dinsdag 11 juli 2017 @ 12:23:25 #129
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_172338699
Jullie probeerde altijd (rond 1998) onze anonymous ruimte voor de distros te misbruiken (TUD).

Altijd lagguh ff wachten dat alles geupload was de spelletjes voor mezelf veilig stellen en dan de boel dichtgooien en opruimen :D :D

Die Lui van DC++ probeerde me ook altijd over te halen voor ruimte
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_172484201
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2017 22:10 schreef waspoedertje het volgende:
leuk om dit weer is allemaal zo te lezen was me topic helemaal vergeten :D
Ja, mooi ook dat er ook nog wat reacties blijven binnen druppelen :). Maar dit topic scoort volgens mij ook goed op Google.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_174922167
Ik ga dit topic ook maar eens schaamteloos omhoog trappen. Ben hier ook beland na een nostalgische Google-sessie.

De mooiste tijd in al dit gebeuren voor mij was van 2000 tot ongeveer 2002. Ik had toen als eerste in de klas een verbinding van @Home terwijl de rest nog zat in te bellen. Ik had mijn vader zo gek gekregen om een Plextor-brander te kopen die op 12x werkte. Puur genieten als er weer een schijfje uit kwam.

Ik was vooral actief op DFF (onder een andere nick). Later ook zelf wat gescand (met SuperScan heette het geloof ik?). Ik vergeet nooit meer de kick die je er van kreeg als het je na succesvol exploiten lukte om in te loggen via FlashFXP. In de klas werden vervolgens de beste "verbergnamen" voor ServU bedacht. Man wat een nerds waren wij toen.

Als ik er zo op terugkijk leek de wereld toch echt minder complex in die tijd. Maar goed, ik was ook pas 13-14 :)

sscan1.gif
pi_174924691
Ik gebruikte Dfind.exe volgens mij om te scannen :P
pi_175011933
421 too many leechers...
www.patatje.net
http://members.home.nl/jimbolino/Pub_by_DFF.mpg

Leuke tijden, maar goed dat er nu tor en bittorrent is want al die busts op het einde waren wel spannend.

Oja en natuurlijk niet vergeten je files undeletable te maken met spaties en andere whitespace characters:
https://troep.com/troep/argh.jpg
https://troep.com/troep/ditprobleem.PNG

[ Bericht 32% gewijzigd door Jimbolino op 12-11-2017 03:03:26 ]
pi_176015859
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:18 schreef psychogene het volgende:

[..]

Hey Teeno, waar sjaakhans admin was was FastDraw 2k2, ik was samen met sjaakhans daar admin ( was ook mijn beste maatje in de ftp scene) , en inderdaad sjaakhans was echt wel super.
Grappig om jou hier te zien, jaren terug daar behoorlijk actief geweest, zowel op het board als IRC. Sjaakhans en JGS waren aan elkaar gewaagd. Misschien ken je mij ook nog wel, dit was mijn signature destijds:

laguna.jpg

Ik zat zelf bij Delusional, Heaven'Z-Gate, FastDraw (later WDRC) en Tension (bestaat nog steeds).

Mooie tijd toen met de FXP en UT community.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 16:57 schreef Ace1 het volgende:
Ik gebruikte Dfind.exe volgens mij om te scannen :P
Volgens mij bedoel je sfind.exe :s)

[ Bericht 11% gewijzigd door Sinergie op 26-12-2017 15:43:55 ]
pi_176028242
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 23:39 schreef waspoedertje het volgende:
Ik vroeg me af of hier op FOK! nog meer ouwe fxp-ers zitten.

In me topdagen zat ik echt bij fairlight topsite's en dergelijke.

Kan me nog herinneren dat toen al die topsite's busted waren op ut twente enzo
en nog geen week later FIOD bij mij in de straat.
Toen had ik het niet breed whehe
Achteraf niet voor mij :D

Daarna ging ik werken en had ik er geen tijd meer voor :(

Pubstro's maken en als eerste posten op een phbb fxpboardje _O_

Nog meer mensen hier met leuke herinneringen ?
Klinkt allemaal heel spannend wat je zegt (of niet) maar begrijp er geen jota van als digibeet.
Misschien wat verduidelijking (plaatjes?) of versimpeling wat je nu bedoelt?
pi_176192366
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2017 15:35 schreef Sinergie het volgende:

[..]

Grappig om jou hier te zien, jaren terug daar behoorlijk actief geweest, zowel op het board als IRC. Sjaakhans en JGS waren aan elkaar gewaagd. Misschien ken je mij ook nog wel, dit was mijn signature destijds:

[ afbeelding ]

Ik zat zelf bij Delusional, Heaven'Z-Gate, FastDraw (later WDRC) en Tension (bestaat nog steeds).

Mooie tijd toen met de FXP en UT community.

[..]

Volgens mij bedoel je sfind.exe :s)
Heeft zo`n board nog wat toegevoegde waarde? Wel mooi dat het er nog is, ben wel benieuwd hoe dat tegenwoordig gaat.

Zat laatst ff op pre-kanaal waar je ook de races van private trackers (Torrent) kan volgen. Ik weet niet precies hoe dat allemaal werkt, maar alles staat daar binnen enkele seconden al wel op. Zit je dan met je pubstrootje :P.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  zondag 31 december 2017 @ 15:56:35 #137
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_176194275
Sfind.exe _O_
pi_179517062
Ik ga dit topic ook maar eens nieuw leven in blazen aangezien ik vanmiddag opeens moest terug denken aan mijn fxp 'carrière O+

Via een klasgenootje ben ik ooit deze scene ingerold, begonnen in mijn brugklas jaren. Eigenlijk alles wel gezien en gedaan in die tijd. Zat op genoeg boards en heb in genoeg teams gezeten.
Zo even uit m'n hoofd lid geweest van de volgende fxp boards: Tension, Evo, IoD, Evolite, The Dragon, PnW, Jinxed, Phoenix, Ignition, Vocht, NLC, WDRC, CapricCorn en nog vele meer.
Ben lang member van Tension geweest, zoveel mogelijk posts en mirrors plaatsen, wat een tijd :D Ik weet nog wel dat ik in de goede tijd beschikking had tot 100 bakken waar ik van alles mee kon doen, verspreid over de hele wereld *O*
Verder heb ik voor mijn tijd in het tension team nog in het speedforce en NLC team gezeten

Tot diep in de nacht op IRC rondhangen, uit school gelijk achter de pc.. als ik daar aan terug denk mis ik dat nog wel eens. Verder deed ik niks, af en toe een scan regelen voor de hackers.. maar dat was het ook wel :P

Aantal namen van hierboven herken ik ook nog wel terug, waaronder Wamelinos en Nemesis. Ben vroeger in het hele begin ook nog wel eens op de bus gestapt naar iemand thuis met een vriend, die zaten in het team waar wij lid van waren. Geen idee meer wat we daar de hele dag hebben gedaan toen, is allemaal een beetje vaag ondertussen :')

Echt een geweldige tijd die ik nooit meer ga vergeten ;(
pi_180514703
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 18:04 schreef sandertjuh het volgende:
Ik ga dit topic ook maar eens nieuw leven in blazen aangezien ik vanmiddag opeens moest terug denken aan mijn fxp 'carrière O+

Via een klasgenootje ben ik ooit deze scene ingerold, begonnen in mijn brugklas jaren. Eigenlijk alles wel gezien en gedaan in die tijd. Zat op genoeg boards en heb in genoeg teams gezeten.
Zo even uit m'n hoofd lid geweest van de volgende fxp boards: Tension, Evo, IoD, Evolite, The Dragon, PnW, Jinxed, Phoenix, Ignition, Vocht, NLC, WDRC, CapricCorn en nog vele meer.
Ben lang member van Tension geweest, zoveel mogelijk posts en mirrors plaatsen, wat een tijd :D Ik weet nog wel dat ik in de goede tijd beschikking had tot 100 bakken waar ik van alles mee kon doen, verspreid over de hele wereld *O*
Verder heb ik voor mijn tijd in het tension team nog in het speedforce en NLC team gezeten

Tot diep in de nacht op IRC rondhangen, uit school gelijk achter de pc.. als ik daar aan terug denk mis ik dat nog wel eens. Verder deed ik niks, af en toe een scan regelen voor de hackers.. maar dat was het ook wel :P

Aantal namen van hierboven herken ik ook nog wel terug, waaronder Wamelinos en Nemesis. Ben vroeger in het hele begin ook nog wel eens op de bus gestapt naar iemand thuis met een vriend, die zaten in het team waar wij lid van waren. Geen idee meer wat we daar de hele dag hebben gedaan toen, is allemaal een beetje vaag ondertussen :')

Echt een geweldige tijd die ik nooit meer ga vergeten ;(
_O_
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_181088462
Good old times....retired.....already for a long time....
I was there....CopyCats SaCCoN WE and T3NS10N....JGS Salvo...big KISS from me

I did remember a big BBQ party in some backyard with SaCCoN members,,,,
pi_181100757
Bestaan er uberhaupt nog FXP boards?
pi_181103774
Goeie ouwe tijd, Met 2Kbps warez downloaden... edit:Maar je had het... ;)

[ Bericht 62% gewijzigd door cobain1994 op 11-08-2018 15:11:40 ]
pi_181130576
HollandFXP
Dutch FXping Force

Destijds iedere maand een melding van Chello dat ik m'n datalimiet had overschreden.
Dat waren nog eens tijden _O_
<b><a href="http://www.123caravanhuren.nl" rel="nofollow" target="_blank">123caravanhuren.nl</a></b>
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')