abonnement Unibet Coolblue
pi_158100157
quote:
17s.gif Op maandag 30 november 2015 19:09 schreef Thornado het volgende:
Dit blijft een leuk topic om af en toe weer eens in te duiken. Ik vond laatst weer mijn verzameling sigjes op een back-up disk. Al die namen, ben wel eens benieuwd wat er van al die sceners is geworden. :)

Op de een of andere manier gaf de scene mij altijd een warm gevoel: je zat er echt met zijn allen in en je leerde veel van elkaar. :D
Maar er waren ook heel veel arrogante gasten bij die dachten dat ze alles waren,
zoals XtodaZ, Lorddaco en Avoke__, walgelijke gasten waren dat haha..
pi_160351577
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2015 08:54 schreef Teeno het volgende:
Leuk topic, brengt weer herinneringen naar boven. Zal rond 2001-2003 geweest zijn dus inmiddels verjaard (was toen zelf ook pas 14) ;)

In die tijd ook veel boards gezien o.a. Orange, Liquid, en nog een waar ik de naam van ben vergeten, ene Sjaakhans was daar admin, daar keek ik toen wel tegen op met zijn kwaliteiten. Op een gegeven moment was ik daar de eerste die toegang kreeg tot rainbow tables dus werd aanspreekpunt om die hashes te kraken. Hele netwerken werden in een paar uur omgetoverd tot pubs

Ook gewoon vanaf mijn eigen thuisbak uni ranges scannen op exploits :s), ik weet nog steeds mijn IP adres van toen uit m'n hoofd. Na de 2e waarschuwing van Wanadoo wat 10 mbit bakkies geleend en met .bat bestandjes gaan spelen, einde van de dag kon ik de resultaten in .txt weer downloaden.

Deze tijd viel voor mij samen met de goeie tijd van FTD, daar ook een hoop als eerste gepost, stond toen ergens in de top10 met mijn kudos :7
Hey Teeno, waar sjaakhans admin was was FastDraw 2k2, ik was samen met sjaakhans daar admin ( was ook mijn beste maatje in de ftp scene) , en inderdaad sjaakhans was echt wel super.
pi_160882635
Dat was een geweldige tijd, toendertijd leefde je 2 levens, het echte en het fxp leventje.
tot diep in de nacht uni's scannen.
Ik zat destijds bij Forgotten-FXP (nickname Snoodogg) samen met cartman & snookiemj (en andere waar ik nu zsm niet op kom)
ook de andere namen die hier genoemd worden zeggen me genoeg.

kortom, mooie tijd gehad!
...
pi_160887124
Passwords van andere teams achterhalen en zo in hun teamsectie kijken op de boards :D
Zo heb ik lang bij ConnecTeD en WiZDOM meegekeken wat ze uitspookten.
pi_166763221
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 oktober 2015 20:13 schreef JEFFreal het volgende:
[ afbeelding ]

Ik moet nog wel eens aan hem denken. Ik zat trouwens in het team smmkd (rv)
Leuk dat je hier met een bekende nick zit :)
McBouncer (KLPD), leitz, artje, Sengir klinken jou dan ook wel bekend.

quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 18:31 schreef D3LTTA het volgende:
Wat leuk dat ik dit tegenkom met googlen haha, was laatst nog aan het denken wat
er nog van het FXP wereldje over zou zijn.
BACKD3L klinkt jou nog bekend in de oren ?

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 21:18 schreef psychogene het volgende:

[..]

Hey Teeno, waar sjaakhans admin was was FastDraw 2k2, ik was samen met sjaakhans daar admin ( was ook mijn beste maatje in de ftp scene) , en inderdaad sjaakhans was echt wel super.
En met sleepwalker die mij, als niet Fd2k2 teamer, toch een hoop bakken heeft toegestopt. En jou en davidos gek maken op IRC was natuurlijk ook altijd weer leuk, of niet [Ps] ? ;)

Ik heb toch heel wat boards gezien: Rosevalley, MB-FXP, Riverndale, Innovation of Darkness, IllusionFXP, DFF, Saccon, Undieable Warriors, Enter by Force, eVolite, Legends of the Unspoken Minds, Voice of the Scene, VoCHT, WDRC, Equinox, Aurora, Tension, Peace'n'Warez, Jinxed, Sentinels of Light, SKiLLED, ph0enix, UnderGround Council, Apocalypse, DupeFXP, Evolution, eMOTiONDVD, iGNiTiON, TMC, StormFXP, Spuitkak-FXP, ...

Ben er vast nog wel een paar vergeten.
Maar hoeveel Acid-Burns, Punishers en andere in films gebruikte nicks waren er wel niet?
En wie ik dan was? ... volgens mij de enige die op elk van bovenstaande boards member is geweest ;) Het was een leuke tijd, mis het soms nog wel, als ik tussen de bedrijven door even niets te doen heb op de computer. Dan ga je tegenwoordig maar even googlen en dan kom je hier uit :)
pi_166764986
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 20:59 schreef Bliendbos het volgende:

[..]

Leuk dat je hier met een bekende nick zit :)
McBouncer (KLPD), leitz, artje, Sengir klinken jou dan ook wel bekend.

[..]

BACKD3L klinkt jou nog bekend in de oren ?

[..]

En met sleepwalker die mij, als niet Fd2k2 teamer, toch een hoop bakken heeft toegestopt. En jou en davidos gek maken op IRC was natuurlijk ook altijd weer leuk, of niet [Ps] ? ;)

Ik heb toch heel wat boards gezien: Rosevalley, MB-FXP, Riverndale, Innovation of Darkness, IllusionFXP, DFF, Saccon, Undieable Warriors, Enter by Force, eVolite, Legends of the Unspoken Minds, Voice of the Scene, VoCHT, WDRC, Equinox, Aurora, Tension, Peace'n'Warez, Jinxed, Sentinels of Light, SKiLLED, ph0enix, UnderGround Council, Apocalypse, DupeFXP, Evolution, eMOTiONDVD, iGNiTiON, TMC, StormFXP, Spuitkak-FXP, ...

Ben er vast nog wel een paar vergeten.
Maar hoeveel Acid-Burns, Punishers en andere in films gebruikte nicks waren er wel niet?
En wie ik dan was? ... volgens mij de enige die op elk van bovenstaande boards member is geweest ;) Het was een leuke tijd, mis het soms nog wel, als ik tussen de bedrijven door even niets te doen heb op de computer. Dan ga je tegenwoordig maar even googlen en dan kom je hier uit :)
Vraag me of hoeveel TB aan informatie je dan eigenlijk thuis bewaard, na het zien van deze rits aan boarden.
pi_166765386
Niet meer werkende links in de favorieten van je browser .. dat is een paar kb. Meer niet. Nicks enzo, zit allemaal in mn koppie. Had ik maar hetzelfde gedaan met hetgeen ze me op school hadden willen leren ;)
pi_166765874
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:01 schreef vaduz het volgende:

[..]

Vraag me of hoeveel TB aan informatie je dan eigenlijk thuis bewaard, na het zien van deze rits aan boarden.
Wat ik nog veel bijzonderder vind is dat al die "1 post" op Fok! lui elkaar hier heel toevallig treffen.
pi_166765933
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:29 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat ik nog veel bijzonderder vind is dat al die "1 post" op Fok! lui elkaar hier heel toevallig treffen.
Zijn allemaal klonen van andere gebruikers, die hun nic niet willen prijsgeven.
pi_166766253
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:36 schreef AchJa het volgende:

[..]

Jaja...
Jij denkt dat het een en dezelfde persoon is?
pi_166766492
Jah, gek he als je via google zoeken terecht komt op Fok! En bekende nicks ziet in een post waarin iemand oud fxp-ers zoekt. Dus waar ik op gezocht heb bij google zal ook wel duidelijk zijn nu. Het is toch iets geweest wat bijna 15 jaar lang mn leven bepaald heeft. Kwam vandaag ergens iets tegen en dat haalde een hoop herinneringen op, waarop ik ben gaan kijken of er ergens nog iets van terug te vinden is. Ik had ook niet kunnen registreren en reageren.

En ik ben geen kloon van een andere gebruiker ... nog nooit eerder geregistreerd geweest hier op Fok. Raar he ?
pi_166766624
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 22:46 schreef Bliendbos het volgende:
Jah, gek he als je via google zoeken terecht komt op Fok! En bekende nicks ziet in een post waarin iemand oud fxp-ers zoekt. Dus waar ik op gezocht heb bij google zal ook wel duidelijk zijn nu. Het is toch iets geweest wat bijna 15 jaar lang mn leven bepaald heeft. Kwam vandaag ergens iets tegen en dat haalde een hoop herinneringen op, waarop ik ben gaan kijken of er ergens nog iets van terug te vinden is. Ik had ook niet kunnen registreren en reageren.

En ik ben geen kloon van een andere gebruiker ... nog nooit eerder geregistreerd geweest hier op Fok. Raar he ?
Dat kan ook nog. Maar vertel eens meer over die fxp tijd.
pi_166768377
Daar is volgens mij al genoeg over geschreven.
  maandag 21 november 2016 @ 03:17:10 #116
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_166794484
quote:
0s.gif Op woensdag 23 maart 2016 11:32 schreef Kanterz84 het volgende:
Dat was een geweldige tijd, toendertijd leefde je 2 levens, het echte en het fxp leventje.
tot diep in de nacht uni's scannen.
Ik zat destijds bij Forgotten-FXP (nickname Snoodogg) samen met cartman & snookiemj (en andere waar ik nu zsm niet op kom)
ook de andere namen die hier genoemd worden zeggen me genoeg.

kortom, mooie tijd gehad!
Bij Forgotten zat Insane toch ook?
pi_166836277
Ja, die was daar hacker
  woensdag 23 november 2016 @ 02:06:41 #118
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_166841576
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:21 schreef Bliendbos het volgende:
Ja, die was daar hacker
Goede gozer is dat :p
pi_166916293
Geen idee, iets zegt me nu dat dat jouw alter ego is :)
pi_170460986
Na jaren moest ik er vanochtend weer eens aan denken, en kwam via Google hier uit. Dus vandaar een ordinaire topickick.

Het was best een leuke tijd ja, echt een leven in een leven. Mooie community en zelf een paar jaar in meegedraaid. Veel namen/boards komen me hier ook bekend voor.

Ik begon zelf bij The Dragon (dankzij PlakjeKaas hier in dit topic :P) en heb voornamelijk op SnT gezeten. Van SnT ken ik Phreaky, MigMig, Konijntje (en zijn botje Aardappel), Nemesis, FeWiPs, Acid-Burn etc. nog wel van nickname. Dat board was wel echt snel, vooral die Fewips kon hard gaan. Phreaky en WaMeLiNoS trouwens ooit nog gemeet op Qlimax.

Maar ook boards als WarExperience, RiverNDale, Liquid, BiA, Magik en een paar waar ik de namen niet meer van weet waren altijd erg gezellig en goed. Veel tijd doorgebracht op IRC. Ik maakte deel uit van de FxP-groep MiFF. Qua sites kwam ik niet verder dan die Zweedse ringsites (10MBiT.SE). Het racen naar boards was soms wat stresswerk (en in een enkel geval te laat op werk vanwege een GTA-release in de ochtend :')), maar mooi om te zien hoe dat allemaal ging.

Ik kan me alleen niet echt meer voorstellen dat ik nagenoeg alles met mijn eigen IP heb gedaan (werd soms wat paranoïde :')), maar dat zou nu wat risicovoller zijn geweest. En hoe die boards altijd veilig bleven weet ik ook niet meer goed. Nooit echt geïndexeerd door de HTacces ofzo? Ik gebruikte altijd gewoon Internet Explorer, nu zou dat dan via TOR moeten? Zoals je leest ben ik inmiddels alweer aardig leek.

Voor wat betreft het scannen heb ik op een gegeven moment scanstro's gebruikt. Thuisnetwerkjes had je niets aan als pubstro's, maar voor het scannen waren ze prima en weer iets veiliger. Onze backdoor was trouwens RemoteAdmin, daar kon je bij de huis-tuin-keuken-netwerkjes wel leuke dingen mee doen (meetypen in MSN...).

Die topsites zullen allicht nog bestaan, releases blijven gewoon komen, maar hoe zit het met boards? Die waren nog redelijk actief toen ik ben gestopt, ondertussen jaartje of 12 terug, en vraag me af hoe die dan ooit zo dood zijn gegaan en of mensen hier dat bewust mee hebben gemaakt.

Voor PlakjeKaas/Sentinal en aemkei: hoi oud-teamgenoten :D!

[ Bericht 2% gewijzigd door RemcoW23 op 24-04-2017 23:46:53 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
  woensdag 21 juni 2017 @ 00:08:48 #121
96831 Thornado
On A Dutch Mountain
pi_171826332
Ik weet nog goed hoe er op Delusional FXP een enorme ruzie uitbrak en veel leden die erbij betrokken waren een nieuw board begonnen genaamd Liquid Fxp.

Echt bizar hoe dat online ging: plots vertrokken je online vrienden uit mIRC en even later kreeg ik een invite om met zr mee te gaan. :D
Bobthebuilder, Vikingz, Czar, Jenn, allemaal namen van lui waar ik veel mee chatte. Eigenlijk zat ik er niet voor de warez maar de gezelligheid. :)

Na mijn studententijd kletste ik bijvoorbeeld plots een keer met een nieuwe student over FXP. Bleek dat ik ooit zijn sigjes had gemaakt. :D

Of een keer ging ik in een pauze langs bij een member die in dezelfde stad werkte. Hij was totaal onbekend voor mij, behalve zijn nick dan. Bizar maar erg tof. :)
pi_171837757
Heb een keer een meeting in Breda gehad met wat mede hackers en racers van mijn team.. was echt lachen :)
  woensdag 21 juni 2017 @ 18:03:53 #123
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_171838663
quote:
12s.gif Op maandag 24 april 2017 19:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Na jaren moest ik er vanochtend weer eens aan denken, en kwam via Google hier uit. Dus vandaar een ordinaire topickick.

Het was best een leuke tijd ja, echt een leven in een leven. Mooie community en zelf een paar jaar in meegedraaid. Veel namen/boards komen me hier ook bekend voor.

Ik begon zelf bij The Dragon (dankzij PlakjeKaas hier in dit topic :P) en heb voornamelijk op SnT gezeten. Van SnT ken ik Phreaky, MigMig, Konijntje (en zijn botje Aardappel), Nemesis, FeWiPs, Acid-Burn etc. nog wel van nickname. Dat board was wel echt snel, vooral die Fewips kon hard gaan. Phreaky en WaMeLiNoS trouwens ooit nog gemeet op Qlimax.

Maar ook boards als WarExperience, RiverNDale, Liquid, BiA, Magik en een paar waar ik de namen niet meer van weet waren altijd erg gezellig en goed. Veel tijd doorgebracht op IRC. Ik maakte deel uit van de FxP-groep MiFF. Qua sites kwam ik niet verder dan die Zweedse ringsites (10MBiT.SE). Het racen naar boards was soms wat stresswerk (en in een enkel geval te laat op werk vanwege een GTA-release in de ochtend :')), maar mooi om te zien hoe dat allemaal ging.

Ik kan me alleen niet echt meer voorstellen dat ik nagenoeg alles met mijn eigen IP heb gedaan (werd soms wat paranoïde :')), maar dat zou nu wat risicovoller zijn geweest. En hoe die boards altijd veilig bleven weet ik ook niet meer goed. Nooit echt geïndexeerd door de HTacces ofzo? Ik gebruikte altijd gewoon Internet Explorer, nu zou dat dan via TOR moeten? Zoals je leest ben ik inmiddels alweer aardig leek.

Voor wat betreft het scannen heb ik op een gegeven moment scanstro's gebruikt. Thuisnetwerkjes had je niets aan als pubstro's, maar voor het scannen waren ze prima en weer iets veiliger. Onze backdoor was trouwens RemoteAdmin, daar kon je bij de huis-tuin-keuken-netwerkjes wel leuke dingen mee doen (meetypen in MSN...).

Die topsites zullen allicht nog bestaan, releases blijven gewoon komen, maar hoe zit het met boards? Die waren nog redelijk actief toen ik ben gestopt, ondertussen jaartje of 12 terug, en vraag me af hoe die dan ooit zo dood zijn gegaan en of mensen hier dat bewust mee hebben gemaakt.

Voor PlakjeKaas/Sentinal en aemkei: hoi oud-teamgenoten :D!
SnT was idd top. Leuk om al die nicknames weer tegen te komen :)
pi_171898986
leuk om dit weer is allemaal zo te lezen was me topic helemaal vergeten :D
pi_171899112
quote:
1s.gif Op maandag 7 december 2015 15:47 schreef WitteWrum het volgende:
Grappig topic :) Kwam dit nog tegen door wat nostalgisch Googlen. Zat destijds flink in DFF en Rosevalley. Niet met deze nickname maar een andere... Naast FXP'en, veel portscannen en exploits zoeken was ik sowieso ook een enorme grootverbruiker bij Chello, waarvoor mijn vader al eens de nodige waarschuwingen heeft gehad. Ik fikte alles op CD voor de verkoop op school, want ik was zo'n beetje de enige op school die dergelijke 0-day releases had. Goed geld mee verdiend en die branderkosten waren er zo uit. Totdat mensen de boel gingen kopiëren van mij en onder de prijs gingen zitten. Marktwerking ten top ;)

Wat een tijd toen. Manmanman wat zat ik nonstop achter die bak. Geweldige tijd waarin de wereld van het internet echt nog behoorlijk open lag.

Ik vraag me af waar de geek-tieners van nu zich nog mee bezig houden. Ik denk nog wel eens (zoals nu vandaag) met weemoed terug aan die tijd dat je als tiener echt de grootste kicks uit dat soort fratsen haalde. Ook de games van die tijd zoals UT en Quake 3 niet te vergeten.
Nu heb ik dat allemaal niet meer en ben ik maar een normale gebruiker geworden. Beetje torrents en usenet en dat naar de NAS knikkeren en lekker een filmpje met de vriendin kijken.

Wat doen jullie nog zoal tegenwoordig?
Ja idd doe ook weinig meer
In het begin van usenet nog wel is een uploader geweest met wat aanzien maar het was toch anders.
Nu staat er een bak die alle films en series die ik wil zien en volg automatisch download en ik kijk alleen nog maar
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')