abonnement Unibet Coolblue
pi_115704159
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:33 schreef TheArt het volgende:
Ik had trouwens niet verwacht dat ze zijn oma zo vroeg dood zouden laten gaan.
en jammer, door haar zie je weer een heel andere kant van mike
pi_115704398
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 augustus 2012 21:03 schreef CrashO het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:9~ *; :9~
:9~
pi_115707171
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 01:09 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

en jammer, door haar zie je weer een heel andere kant van mike
Ik vind dat ze eigenlijk niet zoveel toevoegde. Feitelijk geld dat voor een flink deel ook voor Mike zelf. Dat Mike bij haar anders was, vind ik ook niet. Het is niet zo dat hij bij P&H opeens een hardass is, of net een klein kind bij zijn oma.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 07:19:08 #254
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_115707312
quote:
99s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 19:26 schreef CrashO het volgende:
Jij ook al :D Ze waren wel prominent aanwezig :Y)
[ afbeelding ]
ik zat al zo tegen mijn vriendan van: jeuzus... wat een ballen
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 07:27:26 #255
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115707332
Lag het aan mij, of moesten de 'hotmic'/hot mike en 'to cover up the hardwood'/hard wood op Mike slaan? :P

En hij gaat daar natuurlijk met Rachel samenwonen, dat moge overduidelijk zijn. :+
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115707443
ze mogen alleen geen relatie aangaan samen
pi_115708092
Ze moeten echt 2 afleveringen per week gaan uitzenden en geen break houden tot de winter

leuke serie maar het tempo is echt te laag qua episodes
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:14:07 #258
356891 Abed
hooggeleid
pi_115708587
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 08:06 schreef EilandjeOnline het volgende:
ze mogen alleen geen relatie aangaan samen
Wel als ze advocaat is toch. Wat ze nu dus is.
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:31:01 #259
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115708833
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:14 schreef Abed het volgende:

[..]

Wel als ze advocaat is toch. Wat ze nu dus is.
Wat ze nu kan worden. Moet wel nog 'ff' naar Harvard Law School ;)

Trouwens, had Rachel niet ooit met Jessica afgesproken dat Pearson Hardman haar studie zou betalen, mocht ze ooit naar Harvard gaan?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115708907
Los van afspraken, volgens mij is dat standaard. Weinig mensen kunnen Harvard law uit eigen zak betalen, dacht dat je zo over 30.000 USD per collegejaar sprak, zie zelfs dat het meer tegen de 50.000 USD aan ligt.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 10:49:54 #261
118011 BrainOverfloW
Fok! around the Clock!
pi_115709164
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:14 schreef Abed het volgende:

[..]

Wel als ze advocaat is toch. Wat ze nu dus is.
Het had er toch mee te maken dat zij niet weet dat Mike geen advocaat is en dat er een risico is als dat uit komt binnen het kantoor?
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson
pi_115709172
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:31 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Wat ze nu kan worden. Moet wel nog 'ff' naar Harvard Law School ;)

Trouwens, had Rachel niet ooit met Jessica afgesproken dat Pearson Hardman haar studie zou betalen, mocht ze ooit naar Harvard gaan?
Ja, ze had daarover een deal met Louis gesloten.

Mike voegt verder inderdaad niet heel erg veel toe dit seizoen. Hij lijmt wat lijntjes aan elkaar maar eigenlijk zijn dit seizoen voornamelijk Harvey, Louis en Jessica de hoofdrolspelers imo.
pi_115709195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:49 schreef BrainOverfloW het volgende:

[..]

Het had er toch mee te maken dat zij niet weet dat Mike geen advocaat is en dat er een risico is als dat uit komt binnen het kantoor?
Ja ook dat, Mike wilde geen relatie met haar als hij niet eerlijk kon zijn over zijn verleden. Maar vertellen dat zijn Harvard periode een leugen is, zou in de toekomst slecht voor hem uit kunnen komen net zoals vorig seizoen.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:11:30 #264
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115709566
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 10:34 schreef Aestivate het volgende:
Los van afspraken, volgens mij is dat standaard. Weinig mensen kunnen Harvard law uit eigen zak betalen, dacht dat je zo over 30.000 USD per collegejaar sprak, zie zelfs dat het meer tegen de 50.000 USD aan ligt.
Vandaar ook dat ze achteraf allemaal met die torenhoge study loans zitten. Vraag me af hoeveel kantoren bereid zijn vooraf af te spreken dat ze de kosten van je studie op zich nemen. Denk dat dat er heel weinig zijn. Want hoe weten zij nu vooraf dat je een topper gaat zijn die hun kantoor goed kan gebruiken?

Heb meer het idee dat ze na hun studie een schuld van (minstens?) 2 ton hebben en het vervolgens maar moeten gaan afbetalen. Iets wat wel gaat lukken als je (senior) partner wordt bij een firm als Pearson Hardman, natuurlijk.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115709738
quote:
7s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

Vandaar ook dat ze achteraf allemaal met die torenhoge study loans zitten. Vraag me af hoeveel kantoren bereid zijn vooraf af te spreken dat ze de kosten van je studie op zich nemen. Denk dat dat er heel weinig zijn. Want hoe weten zij nu vooraf dat je een topper gaat zijn die hun kantoor goed kan gebruiken?

Heb meer het idee dat ze na hun studie een schuld van (minstens?) 2 ton hebben en het vervolgens maar moeten gaan afbetalen. Iets wat wel gaat lukken als je (senior) partner wordt bij een firm als Pearson Hardman, natuurlijk.
Haha ja maar om Senior Partner te worden moet je ook een half miljoen inleggen..
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:48:16 #266
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_115710442
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 11:18 schreef Markeerstift het volgende:

[..]

Haha ja maar om Senior Partner te worden moet je ook een half miljoen inleggen..
Precies. En deel je vervolgens mee in de winst.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_115712484
Had eigenlijk verwacht dat grandma tegen Rachel zou zeggen dat Mike nooit naar Harvard is geweest.
Gok trouwens dat Hardman de vote gewoon wint en achteraf helemaal niet afhankelijk was van Louis' vote omdat ie ergens anders al op sneaky wijze stemmen had geconvert. Kunnen ze in het winterseizoen dat weer proberen terug te draaien.

Mike was dit duidelijk seizoen niet de hoofdrolspeler, maar ergens is dat wel goed. Betekent dat anderen ook de serie kunnen dragen. Maar ik vind wel dat ze volgend seizoen de gave van Mike weer wat prominenter moeten gebruiken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_115712848
Ik snap eigenlijk niet waarom Jessica zo moeilijk deed met het promoveren van Louis (als in: Gewoon niet doen). Het is niet dat hij zijn baan niet goed uitoefent ofzo.
pi_115712898
Dat Skypen met zijn ouders trouwens.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 13:34:25 #270
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_115713195
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 13:20 schreef Meneerik2 het volgende:
Ik snap eigenlijk niet waarom Jessica zo moeilijk deed met het promoveren van Louis (als in: Gewoon niet doen). Het is niet dat hij zijn baan niet goed uitoefent ofzo.
Omdat ze maar 1 senior partner per jaar kan aanstellen?
En haar keuze ging naar Harvey vanwege z'n deal met haar en z'n afgeleverde werk?
Ik weet niet hoe lang in dat verhaal dat dan geleden is, maar zou logisch zijn.
Verder mag én vertrouwt ze die gast net zo min als Hardman heb ik het idee.
Ik dacht in dat gesprek tussen Jessica en Louis, dat ze idd Harveys kantoor zou geven aan hem, maar dat pakte toch anders uit met een dreiging dat 'ie maar beter voor haar kiest, of anders... En Hardman die natuurlijk mooi weer speelt en doet alsof 'ie Louis z'n vote niet koopt door 'em senior partner te maken maar hem gewoon zo waardeert. Dat is nou net de snaartjes die Louis normaalgesproken raken. Of 'ie daar doorheen ziet zien we dan volgende keer wel, hoewel het in de teaser eigenlijk wel duidelijk werd wat 'ie nou vote (vond ik wel jammer ;( ).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_115714255
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 00:07 schreef Kenju het volgende:
Ik vond het weer een beetje standaard. Litt kiest waarschijnlijk toch voor Jessica, en wordt wonderbaarlijk geen managing partner.

[..]

Ben ik het in principe mee eens. Alleen het vervolg vind ik te weinig mee gedaan. Ze blijven steeds op dat niveau en ontwikkelen die karakters niet echt.

Ik vind het ook vreemd met de relatie naar Donna toe. Litt vond het echt niet leuk om te doen wat hij deed tijdens dat mock-trail. Maar Specter kan leuk en cool blijven door gewoon met een check te waaieren, terwijl Litt zijn excuses moet aanbieden om vervolgens weer een koude schouder te krijgen.

Dat is ook weer een voorbeeld van hoe ze situaties en relaties niet ontwikkelen. Een paar afleveringen hadden we een mooie scene waarin Litt emotioneel tegen Specter in het toilet riep "....what just happened to that beautiful woman in there… THAT'S ON YOU!!. Not me.”

Maar ze doen nu gewoon alsof hij gewoon hard, onmenselijk en gemeen was als de 'gebruikelijke' Louis Litt.

Ik vraag me trouwens ook af wat ze precies willen doen met die Harold. Het moet waarschijnlijk een soort van comic moment opleveren iedere keer. Maar als het zo'n kneus is, waarom is hij er nog niet uitgegooid?
Ik ben het (vreemd genoeg) helemaal met je eens.
Alhoewel dit mijn kijk op de serie niet verandert, omdat het gewoon een geniale cast en serie is. Maar dit viel mij inderdaad ook een paar keer op.

[ Bericht 0% gewijzigd door LosBuenosMuchachos op 18-08-2012 14:57:16 ]
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115714871
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik ben het (vreemd genoeg) helemaal met je eens.
Alhoewel dit mijn kijk op de serie niet verandert, omdat het gewoon een geniale cast en serie is viel mij dit inderdaad ook een paar keer op.
Wat dat betreft is het wel grappig dat juist zo'n beetje de minst sympathieke persoon uit de serie (Harvey) eigenlijk de hoofdrol speelt en altijd alles wint :D
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_115717012
De laatste tijd is Harvey wel een stuk sympathieker dan in het begin vind ik. Anyway.. DONNA IS BACK *; *;
pi_115717482
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 augustus 2012 14:46 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wat dat betreft is het wel grappig dat juist zo'n beetje de minst sympathieke persoon uit de serie (Harvey) eigenlijk de hoofdrol speelt en altijd alles wint :D
Zo onsympathiek vind ik Harvey niet. Vind het een geweldige baas :7 Net zoals Louis :7 :7
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_115726314
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 augustus 2012 23:25 schreef IceBeach het volgende:

[..]

Vond ik ook. Ze waren waarschijnlijk bang om kijkers te verliezen. :P

Fantastisch trouwens hoe de schrijvers Daniel Hardman en Louis Litt neerzetten. Aan de ene kant heb je (tenminste ik wel) een hekel aan ze voor hun gemene acties, maar aan de andere kant voel je ook wel met ze mee als persoon (Daniel die aangeeft dat 'ie veranderd is en Louis die hard werkt, maar haast geen erkenning krijgt).
Meeleven met Daniel vanwege z'n 'I'm not the same man' riedeltje? Dan ben je blijkbaar iemand die voor dat riedeltje valt... ik geloof er geen zak van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')