abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 15 juni 2012 @ 17:57:00 #1
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112937461
Hier verder!

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo'n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zon fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan

Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen

Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!

Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren

In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!



“Relationships are like crystals, you don't realize how much you love it until it breaks.”

YES ben TS joepie
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112937774
'op naar betere dagen' Ik hoop het. Morgen weer een stress feestje. Het beste van maken maar.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  vrijdag 15 juni 2012 @ 18:04:42 #3
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112937807
Morgen uitvaart, ook weinig trek an, maar in de avond even het leven vieren denk ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112938209
Ga je er toch heen QEX? Dat vind ik wel heel sterk van je, hoop dat het goed gaat.

@skull enjoy.. Vanavond bedoel ik. Morgen sterkte :*

[ Bericht 37% gewijzigd door LaLouchi op 15-06-2012 18:31:18 ]
In life, every ending is a new beginning..
pi_112938404
Ga ik morgen verzinnen lalouchi.

@ skull; sterkte
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112940670
Heb haar al een tijd niet gezien. Zag k haar net bij het station lopen om een kaartje te kopen, terwijl ik nog geen tien meter van haar vandaan stond, beschut, op een ander platform. Weet niet of ze me gezien heeft, mindfucks zijn er wel. Grmbl.

Tis allang niet meer wat het geweest is. Tis al tijden een chaos in mijn knar maar t gaat al lang niet meer over haar. Tis al lang verleden tijd... De tijd gaat snel en waarom nog stil staan bij die dame..

Als ik haar niet terug wil, gevoelens er niet meer zijn, ik weer langzaam de oude ben, waarom doet het me dan nog zo veel?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:48:45 #7
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112943284
Omdat je dat dus kennelijk ergens nog wel wil?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112950004
Als ik nee zou zeggen zou ik mezelf voor de gek houden. Maar nee is nog altijd nee en dat is het al een poosje. En het is ook al de tweede keer dat ze me laat zitten.

Het is de moeite daarom ook totaal niet waard en ze verdient mijn kwetsbaarheid ook niet meer. Ik had eigenlijk wel wat meer respect verwacht en ben feitelijk gewoon ordinair hard gedumpt for no reason. Bam!

Ik hoor er ook niet meer mee bezig te zijn vind ik. Ik zou haar het liefst in de vijver duwen met die vrolijke kop van dr.

Maar blijkbaar lijk ik na dit alles nog wel de behoefte te voelen om haar te zien of zo. Ook al zou het me weinig uitmaken als ik haar nooit meer zou zien.

Beetje jammer allemaal toch,..
pi_112958845
Wanneer ik aan hem denk krijg ik een brok in m'n keel. ;(
Dacht dat het wat beter ging
:{
  zaterdag 16 juni 2012 @ 02:12:54 #10
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112959052
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:01 schreef Charcot het volgende:
Wanneer ik aan hem denk krijg ik een brok in m'n keel. ;(
Dacht dat het wat beter ging
:{
Sterkte :) ik heb ook een kleine terugval gehad deze week :)
na na na na na na na Badjasman!
pi_112959587
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 02:12 schreef NaRRaToR het volgende:

[..]

Sterkte :) ik heb ook een kleine terugval gehad deze week :)
Heb je er nu geen last meer van?
Moet zeggen dat het toch erg lastig blijft om dit alles niet heel persoonlijk op te vatten. Hoezeer hij ook z'n best deed om mij te laten inzien dat het allemaal niet aan mij ligt. Ik kan niet geloven dat, als je iemand de moeite waard vindt, je je dan laat tegenhouden door dingen die buiten ons bereik liggen en met wat creativiteit makkelijk op te lossen zijn. Ik vind het echt heel pijnlijk dat hij niet eerlijk tegen mij zegt dat hij mij gewoon niet moet.
pi_112961584
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 03:00 schreef Charcot het volgende:

[..]

Heb je er nu geen last meer van?
Moet zeggen dat het toch erg lastig blijft om dit alles niet heel persoonlijk op te vatten. Hoezeer hij ook z'n best deed om mij te laten inzien dat het allemaal niet aan mij ligt. Ik kan niet geloven dat, als je iemand de moeite waard vindt, je je dan laat tegenhouden door dingen die buiten ons bereik liggen en met wat creativiteit makkelijk op te lossen zijn. Ik vind het echt heel pijnlijk dat hij niet eerlijk tegen mij zegt dat hij mij gewoon niet moet.
Kan ik me voorstellen. Dat gevoel is ook heel pijnlijk, omdat je ergens steeds hoop blijft houden dat hij dat ook inziet. Wat dus niet zo is, omdat de redenen die hij aanvoert niet kloppen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112961770
Ik voel me goed. Vanavond komt ze mijn zoon brengen. Dan zie ik haar 9 dagen niet. Gek, dat ik daar naar uit kijk. Misschien is het hoop, dat ze me toch mist. Ik moet wel zeggen, sinds ik mijn verhaal hier gepost heb, en met andere mensen erover gesproken te hebben, ik meer rust voel.Het is niet goed wat er gebeurd is, maar ik heb erna alles willen doen, alles goed willen doen. Niet alles was normaal, zoals ze deed. Zij is verder, heeft een nieuwe vlam, ookal zie ik die relatie niet serieus. Moet ik dan blijven hangen in het verdriet? Nee, dat dacht ik niet. Maar dat wil ze wel. Ik mag gewoon niet verder. Tgen mij blijft ze roepen, we hebben ons kind vermoord...Ik lig daardoor in de kreukels, terwijl ze zelf tegen een ander aanligt.. God, wat kunnen 2 mensen die ooit zoveel om elkaar gaven, lelijk doen tegen elkaar.
pi_112962127
Het blijft gewoon maf, hoe erg en snel je gevoel op en neer gaat. Het ene moment ben ik zo klaar met haar...en het andere moment kiepert mijn hart een bak met liefde over haar heen, dat alles wat ze doet weer te begrijpen is...zo moeilijk. Wat zou ik graag willen praten met haar..maar het heeft gewoon geen zin, ze kiepert mijn gevoel toch weg, alsof het niet waar is. Maar waarom wil mijn gevoel, nu, een jaar later, nog zo graag...pfff
pi_112962318
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:35 schreef kleineik het volgende:
Het blijft gewoon maf, hoe erg en snel je gevoel op en neer gaat. Het ene moment ben ik zo klaar met haar...en het andere moment kiepert mijn hart een bak met liefde over haar heen, dat alles wat ze doet weer te begrijpen is...zo moeilijk. Wat zou ik graag willen praten met haar..maar het heeft gewoon geen zin, ze kiepert mijn gevoel toch weg, alsof het niet waar is. Maar waarom wil mijn gevoel, nu, een jaar later, nog zo graag...pfff
Herkenbaar.. Ups and downs.

Sterkte O+
In life, every ending is a new beginning..
pi_112963562
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 10:48 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Herkenbaar.. Ups and downs.

Sterkte O+
Wat doe jij dan? lukt het je om afleiding te zoeken? Als je dochter bij je is, voel jij je dan schuldig naar de vader toe, omdat hij haar niet kan zien? Dat heb ik wel heel erg. Mijn zoon is gelukkig veel bij me, wij gaan een co-ouderschap doen...Maar zoals gezegd, haar nieuwe vriend woont 2 deuren langs me af..ze is ned-dui daar wezen kijken, hoorde ik later. Ik kan dat niet begrijpen...haar kind, haar vlees en bloed ligt 10 meter verderop te slapen...die wil je dan toch zien..? En dat is dan weer een moment, waarom mijn verstand het wint, en zegt, dit komt absoluut nooit meer goed..Dat ze daar kan zijn...en niet komt kijken.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 13:18:03 #17
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112965970
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 03:00 schreef Charcot het volgende:

[..]

Heb je er nu geen last meer van?
Moet zeggen dat het toch erg lastig blijft om dit alles niet heel persoonlijk op te vatten. Hoezeer hij ook z'n best deed om mij te laten inzien dat het allemaal niet aan mij ligt. Ik kan niet geloven dat, als je iemand de moeite waard vindt, je je dan laat tegenhouden door dingen die buiten ons bereik liggen en met wat creativiteit makkelijk op te lossen zijn. Ik vind het echt heel pijnlijk dat hij niet eerlijk tegen mij zegt dat hij mij gewoon niet moet.
nee hoor meer kleine ups en downs. ik heb er in principe vrede mee en ga ook zeker verder met mijn eigen leven. alleen af en toe sta je er even bij stil omdat je ermee geconfronteerd wordt...
na na na na na na na Badjasman!
pi_112967899
Kutzooi, ik denk dat ik deze week gedumpt ga worden. Na 3,5 relatie waarin ik eigenlijk perfect gelukkig was (of ben!) krijg ik ineens te horen dat de ander denkt dat ze toch nog niet klaar is voor een lange relatie en graag vrij wil zijn, omdat ze bang is dat ze anders later spijt heeft dat ze 'die wilde jaren van stappen en losbandigheid met jan en alleman' niet heeft gehad in haar jeugd (ik ben 22, zij 20). Woensdag gaan we erover praten en ze zegt dat ze het echt allemaal niet weet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het besluit al genomen is. Ik dacht echt dat deze relatie voor altijd was. Kutterdekutzooi.
pi_112967964
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Kutzooi, ik denk dat ik deze week gedumpt ga worden. Na 3,5 relatie waarin ik eigenlijk perfect gelukkig was (of ben!) krijg ik ineens te horen dat de ander denkt dat ze toch nog niet klaar is voor een lange relatie en graag vrij wil zijn, omdat ze bang is dat ze anders later spijt heeft dat ze 'die wilde jaren van stappen en losbandigheid met jan en alleman' niet heeft gehad in haar jeugd (ik ben 22, zij 20). Woensdag gaan we erover praten en ze zegt dat ze het echt allemaal niet weet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het besluit al genomen is. Ik dacht echt dat deze relatie voor altijd was. Kutterdekutzooi.
Das echt kut.
Sterkte
pi_112967973
Voel nu weer een golf, dat ik haar wil bellen, wil praten...pfff
pi_112968094
'Ik heb iemand ontmoet die leuker is dan jij.'
Die woorden doen pijn.
pi_112968599
@kleineik, nee ik voel me niet schuldig naar hem toe. Hij wil dit zo. Het is zijn keus, ik heb hem grnoeg de kans gegeven om hier samen uit te komen. Het voelt ontzettend kut de dingen die we met zijn drietjes deden alleen te doen nu met haar, maar schuld is het niet. Wel gemis.

We gaan morgenavond uit eten of iets drinken samen, dat zou hij nog laten weten. Hij zei dat hij er niet in geloofd maar dat er een kleine kans is dat hij van gedachte veranderd. Ik hoop dus dat we er met gesprekken samen uit kunnen komen. Het klopt nu gewoon voor mijn gevoel nog niet.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112968601
@kleineik

Bedankt. Jouw verhaal net ook gelezen in het vorige topic, leef met je mee zeg. Heel herkenbaar hoe de ander je zo in de war kan maken met gedrag dat heel tegenstrijdig is met hoe je haar kent. En vooral ook hoe je de ander zelfs de ergste dingen kan vergeven 'omdat ze niet zo is, maar in de war is en de echte zij zo ontzettend lief is en je dus ook nog wel medelijden met haar hebt'. :{
pi_112969452
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef LaLouchi het volgende:
@kleineik, nee ik voel me niet schuldig naar hem toe. Hij wil dit zo. Het is zijn keus, ik heb hem grnoeg de kans gegeven om hier samen uit te komen. Het voelt ontzettend kut de dingen die we met zijn drietjes deden alleen te doen nu met haar, maar schuld is het niet. Wel gemis.

We gaan morgenavond uit eten of iets drinken samen, dat zou hij nog laten weten. Hij zei dat hij er niet in geloofd maar dat er een kleine kans is dat hij van gedachte veranderd. Ik hoop dus dat we er met gesprekken samen uit kunnen komen. Het klopt nu gewoon voor mijn gevoel nog niet.
Waarom kunnen ze nou niet gewoon duidelijk zijn he. Hebben ze nou niet in de gaten, dat ze hoop blijven geven?
pi_112970007
Mwoah hij is op zich duidelijk. Hij denkt dst hij wil scheiden, maar er is een kleine kans dat hij zich bedenkt. We gaan het iig samen beslissen nu, en dat voelt goed. Eens pet week gaan we samen etgrns praten, en dat voelt voor mij al als een enorme stap vooruit. Heb er een goed gevoel over. Hij moet enkel begrip leren hebben, en daar staat hij ni gelukkig voor open. :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_112970057
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:57 schreef Kaas- het volgende:
@kleineik

Bedankt. Jouw verhaal net ook gelezen in het vorige topic, leef met je mee zeg. Heel herkenbaar hoe de ander je zo in de war kan maken met gedrag dat heel tegenstrijdig is met hoe je haar kent. En vooral ook hoe je de ander zelfs de ergste dingen kan vergeven 'omdat ze niet zo is, maar in de war is en de echte zij zo ontzettend lief is en je dus ook nog wel medelijden met haar hebt'. :{
Ondanks alles wat ze doet...met hem, en mijn zoon, en voel ik me ontzettend vervangen als vader...als ze me belt, zal ik er meteen zijn..daar moet ik echt vanaf. Ze komt dalijk mijn zoon brengen...ben gewoon zenuwachtig..dat is allemaal niet goed. Wat heeft ze met mijn gevoel gespeelt zeg..zo oneerlijk, en hard..en toch..hou ik van haar. Waar is die uitknop!!
pi_112970068
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:51 schreef LaLouchi het volgende:
Mwoah hij is op zich duidelijk. Hij denkt dst hij wil scheiden, maar er is een kleine kans dat hij zich bedenkt. We gaan het iig samen beslissen nu, en dat voelt goed. Eens pet week gaan we samen etgrns praten, en dat voelt voor mij al als een enorme stap vooruit. Heb er een goed gevoel over. Hij moet enkel begrip leren hebben, en daar staat hij ni gelukkig voor open. :)
Ik hoop echt dat jullie er samen goed uit kunnen komen!
pi_112970135
Kan ik niet een paar uur vooruit spoelen? Heb een bbq straks met vrienden en dat zou leuk moeten zijn... ware het niet dat hij ook komt met zijn.... verloofde.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112970159
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:28 schreef kleineik het volgende:

[..]

Waarom kunnen ze nou niet gewoon duidelijk zijn he. Hebben ze nou niet in de gaten, dat ze hoop blijven geven?
Vast wel. Een deel weet goed waar ze mee bezig zijn en een ander deel doet het allemaal onbewust.
pi_112970210
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef QEX het volgende:
Kan ik niet een paar uur vooruit spoelen? Heb een bbq straks met vrienden en dat zou leuk moeten zijn... ware het niet dat hij ook komt met zijn.... verloofde.
Woah dat is wel echt ontzettend kut.
Sterkte :*
  zaterdag 16 juni 2012 @ 15:59:00 #31
103012 Nies
Die hekse
pi_112970215
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef QEX het volgende:
Kan ik niet een paar uur vooruit spoelen? Heb een bbq straks met vrienden en dat zou leuk moeten zijn... ware het niet dat hij ook komt met zijn.... verloofde.
Ow hell.

Je kan afbellen? :@
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_112970309
Ze weten dat het kan zijn dat ik niet kom. Wil me niet bij mijn eigen vrienden laten weghouden. Gelukkig had ik nog wat rustgevende medicijnen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112970856
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef QEX het volgende:
Kan ik niet een paar uur vooruit spoelen? Heb een bbq straks met vrienden en dat zou leuk moeten zijn... ware het niet dat hij ook komt met zijn.... verloofde.
Moeilijk..Ik kan me inbeelden wat je voelt. Je wil natuurlijk gaan, om te laten zien, hier ben ik, en je krijgt me niet kapot...maar van de andere kant wil je niet gaan, omdat je bang bent dat dit juist wel gebeurd.

Sterkte
pi_112970926
tnx. Ben aan het verzinnen wat ik aan zal doen als ik ga. spijkerbroek, sandalen en leuke blouse of mijn hot en happening outfit (met knielaarzen) Laatste is wel wat warm misschien.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112970975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 16:23 schreef QEX het volgende:
tnx. Ben aan het verzinnen wat ik aan zal doen als ik ga. spijkerbroek, sandalen en leuke blouse of mijn hot en happening outfit (met knielaarzen) Laatste is wel wat warm misschien.
Warm? Hier regent het...het mooie zuiden...Maar ik als man zeg, je hot en happening outfit!
pi_112971048
Hier zon en 18 graden. :)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 16 juni 2012 @ 16:47:32 #37
13411 NaRRaToR
Neee... Ik ben aan het Lasse!
pi_112971732
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Kutzooi, ik denk dat ik deze week gedumpt ga worden. Na 3,5 relatie waarin ik eigenlijk perfect gelukkig was (of ben!) krijg ik ineens te horen dat de ander denkt dat ze toch nog niet klaar is voor een lange relatie en graag vrij wil zijn, omdat ze bang is dat ze anders later spijt heeft dat ze 'die wilde jaren van stappen en losbandigheid met jan en alleman' niet heeft gehad in haar jeugd (ik ben 22, zij 20). Woensdag gaan we erover praten en ze zegt dat ze het echt allemaal niet weet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het besluit al genomen is. Ik dacht echt dat deze relatie voor altijd was. Kutterdekutzooi.
Dit klinkt zo herkenbaar he.... (alleen was bij mij de relatie wat korter)... je weet vantevoren eigenlijk al wat de uitkomst gaat zijn en gaat je daarover druk lopen maken...
na na na na na na na Badjasman!
  zaterdag 16 juni 2012 @ 17:04:00 #38
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112972241
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 15:56 schreef QEX het volgende:
Kan ik niet een paar uur vooruit spoelen? Heb een bbq straks met vrienden en dat zou leuk moeten zijn... ware het niet dat hij ook komt met zijn.... verloofde.
Van harte om de bloemen buiten te zetten in Tilburg vanavond ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_112972402
Succes QEX :) denk aan je x
In life, every ending is a new beginning..
pi_112974342
pfff met mijn ex is het dus uit gegaan omdat ik vond dat we elkaar te weinig zagen (1x in de 2, 3 weken. Omdat hij zo druk was en niet iedere week kon). Nu hoor ik dus van mijn beste vriendin die met zijn beste vriend iets heeft dat die 2 vrienden elkaar dus gewoon rustig ieder weekend zien. Dat doet wel ff pijn hoor. Voel me in de maling genomen nu... schijnbaar kan hij dus wel mensen 1 keer in de week zien alleen wilde hij dat niet bij mij. Beetje laf om mij aan het lijntje te hebben gehouden ipv gewoon duidelijk zeggen :S Baalmomentje..
pi_112975689
Je overleeft het wel. Beter om van iemand af te stappen als je weet dat je aan het lijntje gehouden bent. Direct negeren en niks opzoeken bla bla. Maar dat weet je zelf ook al gezien de vele reacties die je al gepost heb. Moeilijker is als je beide nog wel veel voor elkaar voelt maar het gewoon echt niet meer gaat. Dus wees blij, zoek een leven en geniet er van. Je bent meer waard.

Hier gaat het verder prima denk ik. Af en toe nog melancholische buien en proberen vast te houden aan het gevoel maar goed, dat gaat wel over. Prima plannen voor de komende tijd.

Wel heerst de fantasie nu dat ze op dit moment gehosselt wordt door vijf Itallianen, drie Belgen en een Fransoos op het festival waar ze nu is. Zonder mij :( :')
pi_112984198
Mijn afspraak met ex gaat morgen niet door. Word nu volgende week. Teleurstelling... :N
In life, every ending is a new beginning..
pi_112985353
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 22:23 schreef LaLouchi het volgende:
Mijn afspraak met ex gaat morgen niet door. Word nu volgende week. Teleurstelling... :N
Nou ja zeg :{
Waarom gaat het niet door?
pi_112985756
Hij vond dat ik zelf mijn dochter na bed moest brengen, en dat het daarna te laat zou worden (ong 9 uur) omdat hij maandag een langecdag heeft.. Dus wilde hij graag vanaf volgende week, om de week afspreken.. Naja ben wel teleurgesteld maarja kan er verder ook niks anders van maken dan.
In life, every ending is a new beginning..
pi_112989352
Ze had mijn zoon gebracht. Fijn even gesproken met elkaar. Ze gaf cadeautjes voor vaderdag. Ik vroeg haar, of ze wist wat het met mij deed als ze bij hem was, 2 deuren langs me...ik kom niet in zijn huis zei ze, ik wil daar nooit wonen. Ik weet het allemaal niet zei ze weer. Ik gaf haar een knuffel, een kus op haar wang. Ik zei haar, dat ze er niet gelukkig uitziet. Dat ze zich goed moet voelen, als ze verliefd is...ze sprak me niet tegen. Ik ging met onze zoon, we moesten weg. Toen we rond 20.30 de straat inreden, stopte mijn hart...haar auto! Hoe kan ze dat nou doen. Hoe kan ze zo respectloos zijn? Heb haar gesmst, met daarin. Je bent gemeen. Hoe kan je nou 2 deuren langs ONS huis zitten, terwijl ik hier met onze zoon zit. Heb je dan niet eens het fatsoen om te wachten totdat ik hier weg ben? Jullie zijn een sneu koppel samen.
Ik was woest, was onrustig. Wilde de dingen voor vaderdag, bij hem, mijn vervanger door de brievenbus gooien. Heb zoveel mensen gebeld, was in alle staten....totdat een lieve vrouw me belde. Iemand, die ook alleen is. Weggegaan is bij haar man, die weet wat ik voel. Met wie ik toevallig in contact ben gekomen. Met haar heb ik 75 minuten gesproken. Zij wist me te kalmeren. Maar wat voel me genaaid. Door de moeder van mijn kind. Hoe kan ze zo zijn. Eerst zo lief, en dan keihard. En waarom kan ik dat niet zijn. Ik zie er niet slecht uit, heb geen slecht ego...waarom ben ik zo onzeker, en laat ik alles toe met wat ze doet met me.. Wat is het kut zeg. Waarom laat ik alles toe, en zeg ik niet, tot hier en iet verder. Vrijdag naar maatschappelijk werkster....zou morgen mogen van me..
pi_112990121
Heb het allemaal overleefd, dankzij mijn geweldige vrienden.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112990381
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:32 schreef QEX het volgende:
Heb het allemaal overleefd, dankzij mijn geweldige vrienden.
Heel fijn om te lezen!!! Knap, dat je zo sterk bent. Heb je het wel gezellig gehad?
pi_112990605
Ja, heb hun zoveel mogelijk genegeerd. (heeft wel geholpen dat ik wat ingenomen had om rustig te blijven) Wel paar keer weggelopen omdat ik even moest huilen. Was wel heel moeilijk hem weer te zien.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_112992502
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef QEX het volgende:
Ja, heb hun zoveel mogelijk genegeerd. (heeft wel geholpen dat ik wat ingenomen had om rustig te blijven) Wel paar keer weggelopen omdat ik even moest huilen. Was wel heel moeilijk hem weer te zien.
Sterke zet om er toch heen te gaan. Jij komt er wel, ook al heb je het moeilijk (gehad) :*
  zondag 17 juni 2012 @ 02:12:18 #50
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_112993195
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef QEX het volgende:
Ja, heb hun zoveel mogelijk genegeerd. (heeft wel geholpen dat ik wat ingenomen had om rustig te blijven) Wel paar keer weggelopen omdat ik even moest huilen. Was wel heel moeilijk hem weer te zien.
Post niet meer zo vaak, maar respect, echt heel goed van je! Je wordt hierdoor echt sterker, ook al voelt het kut..
pi_112993790
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 00:47 schreef QEX het volgende:
Ja, heb hun zoveel mogelijk genegeerd. (heeft wel geholpen dat ik wat ingenomen had om rustig te blijven) Wel paar keer weggelopen omdat ik even moest huilen. Was wel heel moeilijk hem weer te zien.
Ahh dit vind ik nu zo sneu klinken :(

Maar toch heel knap dat je bent gegaan! Ik heb niet je hele verhaal gevolgd enzo maar ik zou het nu ( ruim al 1.5 jaar uit elkaar) nog steeds mijden om naar een feest te gaan waar mijn ex met haar vriend aanwezig is. Het tekent je wel dat jij je daar overheen kunt zetten!

Zelf heb ik overigens alleen nog emotionele uitspattingen als ik zaterdagnacht op de fiets van het uitgaan terug naar huis zit. Dan lijkt vorig jaar opeens weer een stuk dichterbij te komen, dan zie ik mijn ex niet meer als iemand die ik nooit meer spreek, maar als een persoon die heel dicht bij mij heeft gestaan...Krijg ik een beetje emotionele overladingen...
  zondag 17 juni 2012 @ 09:58:17 #52
103012 Nies
Die hekse
pi_112996259
Wat ontzettend knap QEX! :*
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  zondag 17 juni 2012 @ 10:02:26 #53
352722 MohMi
Gelijk een baas.
pi_112996312
Ben inmiddels wel over mijn ex heen, maar heb het idee dat dat ook in fases gaat. We hadden dezelfde vriendengroep, nu komt de fase dat hij ook langzaamaan weer met iedereen afspreekt, wat inhoudt dat er avonden komen dat hij met de bups afspreekt en ik er niet bij kan zijn omdat we niet met elkaar omgaan. Dat steekt me wel aangezien ik hem 1) wel erg mis als mattie, en 2) dat altijd de meest gezellige avonden zijn, en ik (ik schaam me er wel een beetje voor maar zeg het maar gewoon eerlijk) jaloers ben dat ik er niet bij ben.
Ach ja, ik dacht ook dat ik over alle andere loslaat-fases niet heen kwam en dat is ook beter gelukt dan verwacht :) Dan lukt dit ook wel, toch?
Doe eens gewoon lief, ofzo.
Kneuterigheid heerscht!
pi_112996977
Goed van je QEX.

Ik baal nog steeds dat mijn afspraak met ex niet doorgaat. Had het al helemaal in mijn hoofd voorbereid rn dan gaat het weer niet door.. Ben ook bang dat hij er vanaf ziet. Maar kreeg gisteravond uit zichzelf een smsje dat ik niet bang hoef te zijn dat hij het niet meer wil, dat hij zelf ook wil praten.

Ik hoop dat hij dat ook meent. Merk wel dat hij voorzichtig aan meer toenadering zoekt, niet qua relatie, maar wel qua zich open stellen met gevorlens. Hij verteld wat hij denkt en voelt, en dat deed hij eerst niet. Zegt nu dat er een kleine kans is, eerst dat er helemaal geen kans was. We zien het wel. Er is iig vooruitgang.

Maar wat had ik dat gesprek graag vandaag al gevoerd..
In life, every ending is a new beginning..
pi_112997167
15 juni was het precies 2 jaar geleden dat mijn ex het uitmaakte, het was mijn eerste relatie..

Voel me deze week toch niet zo top... Sindsdien is er veel tijd verstreken, en mijn ex heeft inmiddels het droomleventje dat ze volgens mij altijd wilde hebben

- Ze heeft al 1.5 jaar een vriend, volgens mij best een toffe kerel
- Beiden hebben ze een fulltime, drukke en leuke baan.
- Zijn van plan binnenkort samen een appartementje te gaan huren..
- Staat helemaal vol in het leven, uitjes overal naartoe etc...

Ik gun het haar van harte, maar merk aan de andere kant dat ik me daardoor nog altijd verdrietig voel. Mijn leven is nog steeds een beetje een troep. Ik studeer, moet nog 2 jaar en met een beetje pech nog 3. Heb geen cent te makken door die huur die ik steeds moet betalen.

Verder is ook mijn leven objectief gezien wel tof, woon samen met een paar goede vrienden, heb nog lekker alle tijd om te doen wat ik wil naast mn studie.... Maar toch -O- Soms lijkt zij ZO gelukkig te zijn en lijkt het bij mij allemaal maar een beetje een ongeorganiseerd zooitje te zijn....

Heb sinds haar ook geen verkering meer gehad...
pi_112997520
Hier even een vraag:

Mijn (nu ex) is 2.5 week geleden op een feestje ''vreemdgegaan''. Er was alcohol in het spel, hij maakte een move en zij ging daar in mee...

Ik was zelf niet mee, en lag die avond gewoon te slapen toen ze snachts opeens huilend naast me stond op te biechten dat ze vreemd was gegaan...

Wat dat betreft heb ik nogal ego-issues, en ben ik vrij hard en onverbiddelijk. Ze dacht na het eerlijk opgebiecht te hebben gewoon weer naast me te komen liggen en alles te vergeven en vergeten, maar ik heb haar nogal boos mijn kamer uitgebonjourd en verteld als ze nog wilde slapen ze maar beneden op de bank moest gaan liggen...

De volgende ochtend was ze enorm verdrietig maar ik was er echt ff klaar mee en heb gezegd dat ik geen zin meer in de relatie had nu dit gebeurde.. Zij begon helemaal te huilen, was echt niet zo bedoeld, was een fout, alcohol etc etc..

Inmiddels dus 3 weken later, en ze doet er alles aan om het weer goed te laten komen. Ik weet ook wel dat ze echt gek op me is, en vertrouw er ook wel op dat ze niet met voorbedachte raden een jongen is gaan zoenen op dat feest..

Eigenlijk zou ik het haar best kunnen vergeven, maar steed als ik dat beeld van haar zoenend met die kerel voor me in mijn hoofd zie, dan speelt mijn ego op en denk ik '' rot op met die trut, heb je niets aan dit soort mensen''...

Ben ik nu te hard off?
pi_112997615
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hier even een vraag:

Mijn (nu ex) is 2.5 week geleden op een feestje ''vreemdgegaan''. Er was alcohol in het spel, hij maakte een move en zij ging daar in mee...

Ik was zelf niet mee, en lag die avond gewoon te slapen toen ze snachts opeens huilend naast me stond op te biechten dat ze vreemd was gegaan...

Wat dat betreft heb ik nogal ego-issues, en ben ik vrij hard en onverbiddelijk. Ze dacht na het eerlijk opgebiecht te hebben gewoon weer naast me te komen liggen en alles te vergeven en vergeten, maar ik heb haar nogal boos mijn kamer uitgebonjourd en verteld als ze nog wilde slapen ze maar beneden op de bank moest gaan liggen...

De volgende ochtend was ze enorm verdrietig maar ik was er echt ff klaar mee en heb gezegd dat ik geen zin meer in de relatie had nu dit gebeurde.. Zij begon helemaal te huilen, was echt niet zo bedoeld, was een fout, alcohol etc etc..

Inmiddels dus 3 weken later, en ze doet er alles aan om het weer goed te laten komen. Ik weet ook wel dat ze echt gek op me is, en vertrouw er ook wel op dat ze niet met voorbedachte raden een jongen is gaan zoenen op dat feest..

Eigenlijk zou ik het haar best kunnen vergeven, maar steed als ik dat beeld van haar zoenend met die kerel voor me in mijn hoofd zie, dan speelt mijn ego op en denk ik '' rot op met die trut, heb je niets aan dit soort mensen''...

Ben ik nu te hard off?
Als het echt alleen zoenen in een dronken bui was en als je denkt dat je haar opnieuw weer kan vertrouwen dan denk ik dat je hier niet te zwaar aan moet tillen. Uiteindelijk is het alleen maar een beetje zoenen en als het goed is deel jij toch veel mer met haar en heb jij de echte 'prijs'.
pi_112997619
@mister bojangles, je moet voor jezelf bepalen of dat je dit nog kunt vergeven. Of je er goed aan doet weet alleen jij zelf. Er zal vast een reden zijn geweest dat ze vreemdging, maar ben jij nog bereid om dit samen uit te zoeken?
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 17 juni 2012 @ 12:27:09 #59
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_112999274
Gisteren een goede dag gehad ondanks het trieste van een begrafenis, in de middag en avond voor het eerst sinds lange tijd zonder vrees echt mezelf geweest, ook zonder mezelf eerst lam te zuipen gewoon de dansvloer op gesprongen. Had wel genoeg op maar was me heel bewust van wat ik deed terwijl dit normaal een drempel is voor me. Het kon me gisteren geen reet schelen en het voelde goed :)

Voel me langzaam steeds beter maar ga wel door met het traject bij de psych, grondig aanpakken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113000026
@Mister Bojangles; persoonlijk vind ik 'ik was dronken' een --piep- smoes. Maar alleen zoenen is denk ik wel te vergeven. Wat heet, ik denk dat er hier mensen op het forum zitten die zelfs nog meer zouden kunnen vergeven (maar dat terzijde) Alleen jij kan beslissen of zij het waard is. Bespreek wel eerlijk hoe je je voelt door wat ze gedaan heeft. Misschien kun je haar vragen een tijdje niet meer te drinken als ze uitgaat om haar te laten bewijzen dat het menes is. Maar dat je kwaad was/bent is niet gek, zou me eerder verbazen als je je schouders had opgehaald en het je niets gedaan zou hebben.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113000073
Ik wil nog steeds antwoorden die ik waarschijnlijk niet ga krijgen.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 17 juni 2012 @ 13:07:10 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113000362
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:57 schreef QEX het volgende:
Ik wil nog steeds antwoorden die ik waarschijnlijk niet ga krijgen.
Stel jezelf de vraag en zoek in je gevoel, vaak kom je dan al een aardig eind. Of je gevoel het daar nu mee eens is, is een tweede.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113000547
Het probleem is dat ik tegenstrijdige antwoorden krijg. Maar wil de echte waarheid weten.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113000824
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:15 schreef QEX het volgende:
Het probleem is dat ik tegenstrijdige antwoorden krijg. Maar wil de echte waarheid weten.
Hij is ook niet bereid om je daarbij te helpen?
pi_113000999
Ik krijg van hem dus die tegenstrijdige antwoorden. Het ligt niet aan zus en zo. (vriendin van me nog specifiek naar gevraagd ) Maar als zus en zo anders waren geweest dan had dit en dat misschien anders uit gepakt. Sorry dat ik het zo omschrijf maar kan het niet uitleggen zonder in details te treden en die wil ik hier niet kwijt.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113001198
@QEX, ik begrijp het. Het is ergens ook wel pijnlijk herkenbaar. Zo te zien hoef je van hem geen duidelijkheid te verwachten. Wat Skullsplitter zegt is wel een goeie.. Ik heb mijn verwachtingen naast me gelegd en ben het 'antwoord' in mezelf gaan zoeken. Nog niet gevonden, maar tijdens mijn zoektocht genoeg dingen tegengekomen waar ik wat aan heb.
Ik ben er niet bij geweest vanaf het begin. Hoe lang geleden is je relatie verbroken?
pi_113001675
30/09/2011.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113001761
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:47 schreef QEX het volgende:
30/09/2011.
Dat is niet zo lang geleden nog ;( :*
pi_113001902
Nee, voor mijn gevoel niet. aan de ander kant is het bijna een jaar geleden.
Ik was me voor aan het bereiden op een gesprek net als hij alleen beide met een andere uitkomst. (wat als ik dat gesprek minder goed had willen voorbereiden en het een weekje eerder had gedaan?)
Ik weet het, het is een vraag die ik moet proberen los te laten. Maar het knaagt aan me. Heb het gevoel dat ik het zelf verpest heb.

[ Bericht 8% gewijzigd door QEX op 17-06-2012 13:58:14 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113002067
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 02:36 schreef InterMilan het volgende:

[..]

Ahh dit vind ik nu zo sneu klinken :(
.
want?
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 17 juni 2012 @ 13:58:43 #71
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113002213
En die gaan we nooit krijgen denk ik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113002277
Nee ik weet het....
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113002456
Als er nog een mogelijkheid was, als het allemaal zo geweldig was.. Dan had je het met een weekje eerder dus echt niet kunnen tegenhouden. Ik weet verder niet wat de reden van jullie breuk is. Maar vraag jezelf eens af: wat heeft hij gedaan om het te laten werken?
  zondag 17 juni 2012 @ 14:04:56 #74
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113002495
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 13:30 schreef QEX het volgende:
Ik krijg van hem dus die tegenstrijdige antwoorden. Het ligt niet aan zus en zo. (vriendin van me nog specifiek naar gevraagd ) Maar als zus en zo anders waren geweest dan had dit en dat misschien anders uit gepakt. Sorry dat ik het zo omschrijf maar kan het niet uitleggen zonder in details te treden en die wil ik hier niet kwijt.
Niet om lullig te doen, maar achter zie je ineens andere opties en leer je een hoop van hoe iets is verlopen. Het lullige is alleen dat je dat niet meer kunt toepassen in dezelfde relatie, negen van de tien keer.

Ik heb vorige week een heel goed gesprek gehad en hoewel het me erg pijn deed wisten we allebei dat het niet slim is bij elkaar terug te komen, maar onze tijd samen mooi af te ronden ondanks de lelijke breuk. Schiet er nu weer van vol maar dat is mijn zucht naar een fijne relatie/tijd samen die nu weg is.

Maar leer van je nieuwe inzichten, rond het af en ga je leven weer zelf oppakken, 1 steen tegelijk.

Schikt zaterdagmiddag voor een meetje overigens?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113002970
quote:
Ik heb mijn verwachtingen naast me gelegd en ben het 'antwoord' in mezelf gaan zoeken.
Na een tijd ga je je eigen conclusies trekken en moet je het daar maar mee doen toch. Sommige antwoorden zijn zo tegenstrijdig met je eigen werkelijkheid maar nog altijd de mening van de ander.

Ik ben gedumpt met een kutsmoes en heb onwijs veel zitten piekeren en ben daar inmiddels wel klaar mee. Dus binnenkort de confrontatie opzoeken en hopen dat doordat ik mijn eigen verhaal kwijt kan, ik zelf ook wat rust in mijn hoofd heb.

Want mezelf er zomaar bij neerleggen is ook echt klote en daardoor heeft zij het gevoel dat ze prima gehandeld heeft en dat een ander ook zal aandoen.
pi_113002998
Ja weet ik allemaal wel. Maar ik word gek van dat tegenstrijdige. Ik moet verder dat weet ik allemaal echt wel. Maar de relatie die ik dacht dat we hadden lijkt nu opeens... anders. Minder goed.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 17 juni 2012 @ 14:26:31 #77
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113003413
Maar het stomme is dat je jezelf wijsmaakt dat je dingen anders had kunnen doen, en soms is dat ook wel, maar het ligt echt niet alleen aan jou.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113003849
Nee, het ligt niet alleen aan mij. Maar dat gevoel krijg ik wel. Ja maar jij zus en jij zo. Ach mag morgen het weer allemaal op een prof. loslaten. In ieder geval weer bedankt voor de steun...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 17 juni 2012 @ 14:39:03 #79
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113004035
Probeer bij alles wat hij dan aandraagt te bedenken hoe je gereageerd hebt, hoe dat zo kwam en hoe jij het anders zou kunnen doen zonder jezelf te verloochenen. Soms heb je ook gewoon je best gedaan en is dat kennelijk niet goed genoeg, maar daar moet de ander dan weer over nadenken.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113004112
Misschien een heel suf voorbeeld, maar ik zat laatst die film "500 days of summer" te kijken.
Heel veel herkenbare dingen die daar gebeurde. Iets met een roze zonnebril.

Als je terug gaat in de tijd ga je allemaal signalen tegenkomen waarom het op de lange termijn niet gewerkt zou hebben.

Mijn relatie bleek achteraf ook gedoemd te falen en was echt niet de beste relatie waar ik ooit in heb gezeten, terwijl het er zo rooskleurig uitzag en het was epic :D

Het is denk ik dat op het moment dat je er in zat alles prima leek te zijn en het gevoel nooit weg zou gaan en dat het het beste was wat je was overkomen. En dat was toen zo en dat was toen dus de waarheid.

Achteraf kom je altijd met nieuwe informatie die je hele beeld doen verwelken, maar destijds was het goed en dat is gewoon een feit en jouw eigen waarheid.

Dan heb je niks aan de mening van de ander, want zo lang hij of zij aan de breuk vast blijft houden, zal hij met kul argumenten komen om je te blijven overtuigen.

Bij mij ging het doorvragen een keer zo ver dat de beerput werd opengetrokken en ik ook echt confronterende dingen kreeg te horen. Toen wist ik waarom het aan mij lag, maar je hebt er helemaal niks aan en deed me heel veel pijn.
pi_113004378
Probleem is meer dat hij zei dat er niks mis was tussen ons, hij dus zelf niet snapt waarom hij verliefd werd en ik achteraf dus nu dingen hoor en dat ben gaan vragen en hij daar dus -piep- antwoorden op geeft. Dat hij dingen graag anders had gezien maar daar niet over met mij gepraat heeft want ik zou toch ....bla bla bla. Ja ik ben soms moeilijk en heb een lastig karakter maar als je na 18 jaar nog niet weet hoe je daar mee om moet gaan...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 17 juni 2012 @ 14:54:52 #82
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113004682
Ik denk juist dat die 18 jaar zorgen dat je je niet juist meer uit, omdat je rekening met elkaar houdt en dingen anders "moet" brengen.

Zelfexpressie blijkt lastig voor mannen though...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113005066
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:16 schreef Faazz het volgende:

[..]

Na een tijd ga je je eigen conclusies trekken en moet je het daar maar mee doen toch. Sommige antwoorden zijn zo tegenstrijdig met je eigen werkelijkheid maar nog altijd de mening van de ander.

Ik ben gedumpt met een kutsmoes en heb onwijs veel zitten piekeren en ben daar inmiddels wel klaar mee. Dus binnenkort de confrontatie opzoeken en hopen dat doordat ik mijn eigen verhaal kwijt kan, ik zelf ook wat rust in mijn hoofd heb.

Want mezelf er zomaar bij neerleggen is ook echt klote en daardoor heeft zij het gevoel dat ze prima gehandeld heeft en dat een ander ook zal aandoen.
Ja, hij is gewoon verantwoordelijk voor zijn eigen daden. Ben ook gedumpt met een kutsmoes. Hij weet heel goed dat het een kutsmoes is en dat hij zelf ook voor een groot deel verantwoordelijk is voor de breuk. De feiten kunnen niet genegeerd worden. Bij confrontatie draait hij er gewoon omheen. Tja. Dat zie ik los van mezelf. Ben nu meer bezig met de vraag of ik het normaal vind om zo behandeld te worden. Zo ja, waarom dat dan is. Als hij mij niet de moeite waard vindt om tenminste met een fatsoenlijk antwoord te komen ga ik mezelf dat echt niet kwalijk nemen. Hij weet hoeveel pijn hij mij hiermee gedaan heeft maar vindt het blijkbaar normaal anderen zo te behandelen. Tja. Dan niet toch. Genoeg mensen/mannen die mij wel weten te waarderen om wie ik ben in plaats van mijn uiterlijk.

Focus op jezelf, veranderen doet zij waarschijnlijk toch niet.
Dat je je verhaal kwijt moet en wat zij daar verder mee doet is niet jouw probleem verder.

Je hebt ooit een stukje gepost over dat zij de aandacht toch wel fijn vond en er door een likje verf tegenaan te gooien het nog enigszins smaak wist te geven. Dat stukje is pijnlijk herkenbaar..
pi_113010307
Vandaan toch een heerlijke vaderdag, zonder me schuldig te voelen naar mijn ex, omdat ze niet kon zien hoe geweldig mijn Zoon het had vandaag. Dit is echt een hele stap vooruit. In dat opzicht werkt het wel, dat ze hierlangs zit en zat...ben er ook klaar mee nu. Hoop dat mijn gevoel niet teveel meer gaat schommelen. ben er nu ook wel achter, hoe erg ze vlucht. Dat ze zichzelf totaal niet als ze bij hem is...mij en onze zoon vergeet. Dit doet mij pijn, maar moet ze zelf ondergaan. Ik geloof haar wel, dat ze het niet weet, maar ik kan en wil haar er niet meer bij helpen. Ze moet eerst zich zelf maar eens zijn, voordat ik überhaupt weer iets samen wil doen, als vrienden.. Ik voel me steeds vaker sterker..
pi_113010365
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 14:47 schreef QEX het volgende:
Probleem is meer dat hij zei dat er niks mis was tussen ons, hij dus zelf niet snapt waarom hij verliefd werd en ik achteraf dus nu dingen hoor en dat ben gaan vragen en hij daar dus -piep- antwoorden op geeft. Dat hij dingen graag anders had gezien maar daar niet over met mij gepraat heeft want ik zou toch ....bla bla bla. Ja ik ben soms moeilijk en heb een lastig karakter maar als je na 18 jaar nog niet weet hoe je daar mee om moet gaan...
Zo herkenbaar. Zo vol vragen zitten, en geen antwoorden. Of halve, of tegenstrijdige. Laten gaan. Die krijg je toch niet. En als je ze krijgt, ben je het er toch niet mee eens
pi_113010426
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:48 schreef LaLouchi het volgende:
Goed van je QEX.

Ik baal nog steeds dat mijn afspraak met ex niet doorgaat. Had het al helemaal in mijn hoofd voorbereid rn dan gaat het weer niet door.. Ben ook bang dat hij er vanaf ziet. Maar kreeg gisteravond uit zichzelf een smsje dat ik niet bang hoef te zijn dat hij het niet meer wil, dat hij zelf ook wil praten.

Ik hoop dat hij dat ook meent. Merk wel dat hij voorzichtig aan meer toenadering zoekt, niet qua relatie, maar wel qua zich open stellen met gevorlens. Hij verteld wat hij denkt en voelt, en dat deed hij eerst niet. Zegt nu dat er een kleine kans is, eerst dat er helemaal geen kans was. We zien het wel. Er is iig vooruitgang.

Maar wat had ik dat gesprek graag vandaag al gevoerd..
Ik hoop dat jij en je dochter niet teveel teleurstellingen krijgen...dat je er zelf niet te lang mee doorgaat..
pi_113010464
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:15 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Hier even een vraag:

Mijn (nu ex) is 2.5 week geleden op een feestje ''vreemdgegaan''. Er was alcohol in het spel, hij maakte een move en zij ging daar in mee...

Ik was zelf niet mee, en lag die avond gewoon te slapen toen ze snachts opeens huilend naast me stond op te biechten dat ze vreemd was gegaan...

Wat dat betreft heb ik nogal ego-issues, en ben ik vrij hard en onverbiddelijk. Ze dacht na het eerlijk opgebiecht te hebben gewoon weer naast me te komen liggen en alles te vergeven en vergeten, maar ik heb haar nogal boos mijn kamer uitgebonjourd en verteld als ze nog wilde slapen ze maar beneden op de bank moest gaan liggen...

De volgende ochtend was ze enorm verdrietig maar ik was er echt ff klaar mee en heb gezegd dat ik geen zin meer in de relatie had nu dit gebeurde.. Zij begon helemaal te huilen, was echt niet zo bedoeld, was een fout, alcohol etc etc..

Inmiddels dus 3 weken later, en ze doet er alles aan om het weer goed te laten komen. Ik weet ook wel dat ze echt gek op me is, en vertrouw er ook wel op dat ze niet met voorbedachte raden een jongen is gaan zoenen op dat feest..

Eigenlijk zou ik het haar best kunnen vergeven, maar steed als ik dat beeld van haar zoenend met die kerel voor me in mijn hoofd zie, dan speelt mijn ego op en denk ik '' rot op met die trut, heb je niets aan dit soort mensen''...

Ben ik nu te hard off?
Neem even de tijd. Neem wat afstand van haar. Je weet vlug genoeg, wat je voelt, en of je verder wilt met haar.
pi_113010532
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 12:27 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren een goede dag gehad ondanks het trieste van een begrafenis, in de middag en avond voor het eerst sinds lange tijd zonder vrees echt mezelf geweest, ook zonder mezelf eerst lam te zuipen gewoon de dansvloer op gesprongen. Had wel genoeg op maar was me heel bewust van wat ik deed terwijl dit normaal een drempel is voor me. Het kon me gisteren geen reet schelen en het voelde goed :)

Voel me langzaam steeds beter maar ga wel door met het traject bij de psych, grondig aanpakken.
Bravo! Ook goed dat je doorgaat met de psych. Lijkt me heel verstandig. Ik denk maar zo, als je wilt praten met iemand, en je maakt die afspraak, dan heb je hem ook echt nodig!
pi_113011474
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:29 schreef kleineik het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij en je dochter niet teveel teleurstellingen krijgen...dat je er zelf niet te lang mee doorgaat..
Ik vertel het niet aan mijn dochter dat wij gaan praten samen. Voor zover zij weet zijn we uit elkaar. Dat heb ik express zo gedaan omdat ik haar geen hoop wil geven. Zij is dus sowieso niet teleurgesteld. Ik zelf wel, ik vind het erg jammer, hoop echt dat we dan wel volgende week er echt mee beginnen. Voel dat we dit moeten doen. Voorlopig blijft het iig in het midden of we gaan scheiden, dat gaan we samen na die gesprekken beslissen.

fijn iig dat je een leuke vaderfag hebt gehad. Daar hoef je je niet schuldig om te voelen, dat verdien jij ook gewoon. Geniet van je zon, meer kan je niet doen.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113014588
Oke, na een tijdje stilletjes mee te hebben gekeken nu toch maar eventjes meedoen in dit topic.
Het is nu een bijna een maand over tussen mij en mijn vriend, het hele verhaal doet er verder niet toe, waar het nu om gaat is dat hij zaterdag jarig is, en mij dus ook gevraagd heeft. Ergens wil ik heel graag gaan, omdat er ook heel veel mensen komen die ik graag wil zien. Ergens wil ik natuurlijk ook niet gaan, omdat ik geen zin heb om als 'de ex van..' op dat feestje rond te moeten hangen. En bovendien heb ik het er moeilijker mee dat het over is dan hij, dus misschien is het ook gewoon niet slim om nu al te doen alsof we 'als vrienden' met elkaar om kunnen gaan.
What to do?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You only know what I want you to.
pi_113014985
Ga. Al ga je maar om de mensen die je wilt zien. als het een grote club is die komt maakt het niet uit. Ok omdat het zijn verjaardag is is het wel aardig om hem te feliciteren en zo. En als je het te vroeg vind...
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zondag 17 juni 2012 @ 21:24:34 #92
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113021462
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 17:32 schreef kleineik het volgende:

[..]

Bravo! Ook goed dat je doorgaat met de psych. Lijkt me heel verstandig. Ik denk maar zo, als je wilt praten met iemand, en je maakt die afspraak, dan heb je hem ook echt nodig!
Ik kan zelf veel bedenken waarom ik dingen doe zoals ik ze doe, maar ik heb een professioneel klankbord nodig.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113022655
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:24 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kan zelf veel bedenken waarom ik dingen doe zoals ik ze doe, maar ik heb een professioneel klankbord nodig.
Ik vind dat psychs alles net even in een anders licht zetten, waardoor je alles vanuit een ander perspectief ziet :)
In life, every ending is a new beginning..
  zondag 17 juni 2012 @ 21:56:36 #94
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113023850
quote:
1s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:40 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik vind dat psychs alles net even in een anders licht zetten, waardoor je alles vanuit een ander perspectief ziet :)
Ik kan meestal redelijk goed de vinger op de zere plek leggen bij anderen, maar bij mijzelf zie ik vaak dan geen uitweg meer. Terwijl ik het echt wel weet :)

Zoals ik op dit moment goed met mijn zelfbeeld in de knoop zit, weet ik echt wel dat ik niet hondslelijk ben, niet slecht in bed en dat ik best wel charme heb. Alleen mijn gevoel is die connectie nu gewoon even kwijt :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113034883
Apart hoe snel dat eigenlijk kan gaan in de ''liefde''...

In mijn vriendengroep hebben veel mensen een relatie. Veel met meisjes uit de omgeving, maar eentje had een vriendin van wat verder weg. Jaren mee gehad, jaren met mijn en mijn vrienden omgegaan. Was echt een leuke meid, met een sterk en uitgesproken karakter, echt een ''type''..

Veel van ons mochten haar heel graag, en zowel de jongens als de meisjes van de vriendengroep konden heel goed met haar praten over bepaalde dingen....

Maar die relatie ging 6 maanden geleden over, na 4 jaar.. Hij kreeg toen alweer binnen een maand een nieuwe vriendin. Net hebben we bijvoorbeeld weer met de hele vriendengroep voetbal gekeken, zoals we wel vaker bij elkaar komen, maar ik constateerde eigenlijk hoe snel zijn ''ex'' alweer totaal vergeten was. Niemand heeft het ooit nog over haar, niemand heeft nog contact met haar, terwijl het echt een leuke meid was die er helemaal bijhoorde....

Ik heb toch altijd een beetje moeite met dat hele alles of niets wat betreft relaties...
  maandag 18 juni 2012 @ 00:49:25 #96
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113035433
Mjah, waarschijnlijk omdat het zeer doet als een van beiden nog wel verder wil... Niks zuurder dan naar het nieuwe geluk van je ex te moeten kijken volgens mij...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113038485
Ja idd, dat lijkt me ook erg zuur als je ex na een maand al een nieuwe vriendin heeft. Ik zou me dan ook terug trekken.

Vannacht steeds wakker geweest, ben er weer veel mee bezig, dat was juist weg. Eigen schuld ook, had het uit mijn hoofd gezet, maar nu hij aangeeft dat hij ook graag wil praten en dat er een kleine kans is blijf ik toch nadenken hoe en wat. Hoe zou dat nog kunnen, wat voor voorwasrdes zitten daar aan vast, en wil ik dat wel? Het is moeilijk, want ik hou wel heel veel van hem. Maar ja zo ver is het natuurlijk nog niet eens, misschien bedenkt hij zich wel niet, dan lig ik wakker voor niks. Misschien wil ik zelf wel niet meet.. Ik weet het niet.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113043985
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 00:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, waarschijnlijk omdat het zeer doet als een van beiden nog wel verder wil... Niks zuurder dan naar het nieuwe geluk van je ex te moeten kijken volgens mij...
Spreek uit ervaring, IS VERSCHIKKELIJK

[ Bericht 1% gewijzigd door QEX op 18-06-2012 11:52:24 ]
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 18 juni 2012 @ 11:50:39 #99
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113044207
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 06:56 schreef LaLouchi het volgende:
Ja idd, dat lijkt me ook erg zuur als je ex na een maand al een nieuwe vriendin heeft. Ik zou me dan ook terug trekken.

Vannacht steeds wakker geweest, ben er weer veel mee bezig, dat was juist weg. Eigen schuld ook, had het uit mijn hoofd gezet, maar nu hij aangeeft dat hij ook graag wil praten en dat er een kleine kans is blijf ik toch nadenken hoe en wat. Hoe zou dat nog kunnen, wat voor voorwasrdes zitten daar aan vast, en wil ik dat wel? Het is moeilijk, want ik hou wel heel veel van hem. Maar ja zo ver is het natuurlijk nog niet eens, misschien bedenkt hij zich wel niet, dan lig ik wakker voor niks. Misschien wil ik zelf wel niet meet.. Ik weet het niet.
Hier precies hetzelfde....Denk er de hele tijd aan, terwijl zij lekker verder gaat. Dat ik daar niets aan heb mag duidelijk zijn, maar toch blijf ik het doen ;)

En dat terwijl ik al echt een heel stuk over haar heen was. Was er weinig mee bezig, dacht dat ik het wel had afgesloten. Totdat zij opeens weer terug wilde en ik mn muren liet zakken...Zo dom, want een weekje latere bleek dat ze dat helemaal niet wilde en was ik weer terug bij af...

Naja, les geleerd, op naar de volgende les :P
pi_113044385
Ligt het aan mij of voelen jullie je ook slechter wanneer jullie hier posten?
  maandag 18 juni 2012 @ 11:55:40 #101
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113044406
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Charcot het volgende:
Ligt het aan mij of voelen jullie je ook slechter wanneer jullie hier posten?
Soms wel, soms niet...Soms levert het me ook wel nieuwe inzichten op ;) Ben het wel met je eens dat je langer blijft hangen...
pi_113044428
Hangt er vanaf hoe je dat bedoelt; post ik hier omdat ik me slecht voel; ja.
voel ik me slecht omdat ik hier post; nee
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  maandag 18 juni 2012 @ 12:07:28 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113044842
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:45 schreef QEX het volgende:

[..]

Spreek uit ervaring, IS VERSCHIKKELIJK
Meerdere malen gehad, ook kort (week) na een breuk... En daar dan via via achter komen terwijl je je ex gewoon nagenoeg dagelijks ziet na de breuk :'(

Rips your heart out. Ik troost me dan met het idee dat die mensen niet alleen kunnen/willen zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113044930
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:56 schreef QEX het volgende:
Hangt er vanaf hoe je dat bedoelt; post ik hier omdat ik me slecht voel; ja.
voel ik me slecht omdat ik hier post; nee
Dit :)
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 18 juni 2012 @ 12:12:31 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113045048
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2012 11:55 schreef Charcot het volgende:
Ligt het aan mij of voelen jullie je ook slechter wanneer jullie hier posten?
Ik post hier om mijn ex te verwerken op een constructieve manier, zelf na te denken over relaties. Door te sparren met jullie en jullie situaties kom ik soms op nieuwe inzichten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113045229
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:12 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik post hier om mijn ex te verwerken op een constructieve manier, zelf na te denken over relaties. Door te sparren met jullie en jullie situaties kom ik soms op nieuwe inzichten.
Dat is een goeie. Waarschijnlijk verwerk ik het anders of ben ik er nog niet echt klaar voor. Weet het niet.
  maandag 18 juni 2012 @ 12:28:02 #107
103012 Nies
Die hekse
pi_113045517
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:18 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat is een goeie. Waarschijnlijk verwerk ik het anders of ben ik er nog niet echt klaar voor. Weet het niet.
Alleen het kunnen uiten van alle boosheid en verdriet. Lucht op. Helpt ook daadwerkelijk los te kunnen laten.
Sparren inderdaad. Reflectie, zelfreflectie, wellicht iets andere inzichten.
Hoe beter het gaat, hoe minder ik zelf post, dat dan weer wel, maar dat lijkt me voor iedereen in dit draadje opgaan en een positieve ontwikkeling :)
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_113052651
quote:
13s.gif Op maandag 18 juni 2012 12:07 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Meerdere malen gehad, ook kort (week) na een breuk... En daar dan via via achter komen terwijl je je ex gewoon nagenoeg dagelijks ziet na de breuk :'(

Rips your heart out. Ik troost me dan met het idee dat die mensen niet alleen kunnen/willen zijn.
Ik zie mijn ex vrouw( de scheiding is nog niet uitgesproken) dus 2 deuren verderop zitten...ook prettig. Ik weet dat het maar een vlucht is, een vergeetneukertje...maar doet toch pijn.
pi_113052725
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 21:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik kan meestal redelijk goed de vinger op de zere plek leggen bij anderen, maar bij mijzelf zie ik vaak dan geen uitweg meer. Terwijl ik het echt wel weet :)

Zoals ik op dit moment goed met mijn zelfbeeld in de knoop zit, weet ik echt wel dat ik niet hondslelijk ben, niet slecht in bed en dat ik best wel charme heb. Alleen mijn gevoel is die connectie nu gewoon even kwijt :)
Ik ben er nog nooit geweest, heb vrijdag de eerste sessie. Ben benieuwd! Voel me wel goed, maar merk, dat ik hoop dat ze me mist...maf allemaal
pi_113053036
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef kleineik het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest, heb vrijdag de eerste sessie. Ben benieuwd! Voel me wel goed, maar merk, dat ik hoop dat ze me mist...maf allemaal
Mijn ex zegt dat hij mij mist, maar brengt me tot nu toe nergens... Maakt dus.niet uit of je gemist word, je moet aan je eigen gevoel werken. Je eigen zelfbeeld, zelf verder gaan. Wat zij voelt of denkt doet er niet toe, pas als ze aangeeft iets te willen veranderen aan de situatie, eerder niet.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113056740
laat maar.. niet goed dit.. voor mij althans ;(

[ Bericht 46% gewijzigd door Glijdt_licht op 18-06-2012 19:18:03 ]
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
  maandag 18 juni 2012 @ 16:53:00 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113057417
quote:
1s.gif Op maandag 18 juni 2012 15:20 schreef kleineik het volgende:

[..]

Ik ben er nog nooit geweest, heb vrijdag de eerste sessie. Ben benieuwd! Voel me wel goed, maar merk, dat ik hoop dat ze me mist...maf allemaal
Tip: verberg niets maar pleur alles op tafel, analyseer jezelf mee maar kijk naar jezelf alsof je naar een ander kijkt.

Laat de psycholoog vervolgens met je meedenken om concrete vorderingen te maken :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113061856
Vele dingen die ik wil tikken of bespreken. Allemaal met het zelfde doel en resultaat. Dat het niks meer uitmaakt en ik nergens meer aanstoot aan moet nemen wat betreft ex. Het is over en sjah. Boeiend dan nog. En nu mis ik haar dus weer. Ik zie haar hopelijk deze week. Voor het laatst. Zonder dat ik een idee heb wat daar van terecht moet komen of what the fuck ik zal verwachten.

Het enige is dat ik haar nog een keer zie of zo. En het dan voor altijd achter me kan laten.
pi_113062027
Bij huisarts geweest, volgende week naar nieuwe psycholoog, Vandaag ingeschreven voor schrijfworkshop, (weer een redelijke dag voor eerst sinds weken)
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113078134
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113090314
Heb na een half jaar breuk weer een beetje normaal contact met mn ex (zie mn eerdere posts wat er gebeurd is), wat ik aan de ene kant heel fijn vind, maar aan de andere vraag ik me af waarom.....omdat ik haar terug wil? Omdat ik nog hoop heb? Omdat ik een heel 'masterplan' in mijn hoofd heb om haar terug te winnen....? Ze is me nog steeds een gesprek schuldig waarin ze me eindelijk eens wat duidelijke concrete antwoorden geeft wat er mis met ons was dat ze na 7 jaar me zomaar aan de kant zette voor iemand anders (nahja ik weet dat het wel iets genuanceerder ligt, maar toch...). Ik had haar gevraagd of we deze week es iets leuks konden gaan doen. Vond ze wel ok, maar ze zei dat er ook wat 'praktische zaken' nog geregeld moesten worden (Ik heb haar sleutels nog steeds en we hebben nog wat gezamelijke kosten open staan). Dit is voor het eerst in dat half jaar dat ze er over begint, omdat ik denk dat ze te laf was om er eerder over te beginnen, maar omdat we nu weer 'normaal' tegen elkaar doen kan het wel......Schiet een beetje het verkeerder keelgat in bij mij, ook al weet ik dat het gewoon geregeld moet worden. Maar het doet gewoon pijn, om er weer aan herinnerd worden wat ze me geflikt heeft....en te weten waar die sleutels dan naartoe gaan.....
Ik ben gewoon niet bezig met die materialistische dingen en ik vind dat ik ze me eerst wat van die concrete antwoorden schuldig is, voordat ik wat rust in mijn hoofd krijg en ook verder kan (iets wat zij blijkbaar al gelijk heeft gedaan na de breuk)....
Ik heb hier misschien wat kinderachtig in gehandeld...
pi_113091792
Ik zou niets verwachten van haar. Die sleutels krijgt ze sowieso en het is raar om eerst een antwoord te eisen en ze dan terug te geven. Of het zegt wat over jou, of het zegt wat over haar. Ken je verhaal niet verder.
pi_113091960
Zoals ik al zei, ik zie dat het een beetje kinderachtig is van mij, het voelt gewoon weer als extra afstand die ik niet wil.....en das kut. Vind het gewoon laf dat ze er nu pas over begint als we een beetje normaal doen. Net als dat het hele voorverhaal laf van haar was. Heb maar gezegd dat het wel goed komt met die spulletjes
pi_113092093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:11 schreef dennisje182 het volgende:
Zoals ik al zei, ik zie dat het een beetje kinderachtig is van mij, het voelt gewoon weer als extra afstand die ik niet wil.....en das kut. Vind het gewoon laf dat ze er nu pas over begint als we een beetje normaal doen. Net als dat het hele voorverhaal laf van haar was. Heb maar gezegd dat het wel goed komt met die spulletjes
Verstandig. Ga je nog contact houden na 'afsluiting'? Vind het wel raar, een half jaar voorbij en nog steeds geen gesprek? Of waren de antwoorden niet bevredigend?
pi_113092286
we hebben 1 keer eerder afgesproken in de stad een maandje geleden, waarbij we het over koetjes en kalfjes hebben gehad en waarbij ik uiteindelijk ook heb aangesneden wat ze er zelf van vond hoe ze het heeft laten lopen (korte samenvatting: mevrouw was in december het gevoel al een hele tijd kwijt, waarom en wat het was wist ze niet, terwijl we allemaal plannen hadden gemaakt, zij nooit iets heeft laten merken of weten, en ze dus pas haar mond open heeft getrokken toen er iemand anders interessanter langskwam.....want toen had ze een dilemma) Ik vond (vind) dat ik na 7 jaar meer credits heb verdient dan zo aan de kant geschoven te worden geschoven. Ze heeft nooit iets gedaan (praten) zodat we er samen uit konden komen of er aan konden werken.)
pi_113092446
Dan mag je wel een heldere verklaring eisen. Of je die krijgt is een tweede. Zou er persoonlijk geen energie in willen steken als ze 'moeilijk' doet wanneer je haar vraagt om duidelijkheid. Geloof dat de antwoorden zo ook wel ingevuld kunnen worden (dat maak ik op uit je verhaal).
pi_113093037
Het is misschien ook een uitzichtloze 'missie'.....omdat het meisje me niet kan geven wat ik wil....
Het is nog eens extra lastig dat we een grote groep gezamelijke vrienden waarmee we eens in de zoveel tijd wat doen (waar zij de laatste maanden dus nauwelijks onderdeel van is geweest), maar waar ze zichzelf wel duidelijk terug in probeert te krijgen. Ik ga haar dus nog wel vaker tegenkomen, daarom dat ik misschien wil dat ik haar weer normaal aan kan kijken en met een positief gevoel terug kan kijken op onze jaren samen, iets wat ik nu niet kan
pi_113093363
Hoop voor je dat je duidelijke antwoorden krijgt. Sterkte ermee. Ik heb die duidelijke antwoorden niet eens gekregen wat voor mij een afknapper is geweest. Waardeert mij blijkbaar niet genoeg om normaal met mij te communiceren. Ontwijkt mij nu en ontkent alles. Terwijl de feiten er niet om liegen.
pi_113093602
Charcot, dat zegt alles over hem, niks over jou.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113093821
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 12:57 schreef LaLouchi het volgende:
Charcot, dat zegt alles over hem, niks over jou.
Dat klopt.. Daarom is het ook een afknapper. Ik heb nu eerdee verdriet om wat ik heb verloren. Niet zozeer meer om hem, dat voert nu gelukkig niet meer de boventoon.
pi_113094194
Gelukkig. Zuur is het altijd, maar wie weet wat voor niruwe kansrn je in het leven door deze breuk krijgt :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_113094324
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:12 schreef LaLouchi het volgende:
Gelukkig. Zuur is het altijd, maar wie weet wat voor niruwe kansrn je in het leven door deze breuk krijgt :)
Heb je gelijk in. Nu het ook nog voelen :P
pi_113095707
Ja das het laatste stukje, dan kan je de wereld weer aan :)
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:46:06 #129
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113105737
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 13:03 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dat klopt.. Daarom is het ook een afknapper. Ik heb nu eerdee verdriet om wat ik heb verloren. Niet zozeer meer om hem, dat voert nu gelukkig niet meer de boventoon.
Herkenbaar :Y
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113107778
Ex en ik gaan.zondag wat drinken.. Ben nerveus, zit nu al te stressen wat ik aanmoet, wat ik ga zeggen enz. pff..
In life, every ending is a new beginning..
pi_113108863
Herkenbaar inderdaad.

De gevoelens die ik destijds ervoer zijn zo iets als speciaal. Ik heb ze in ieder geval niet vaak mogen meemaken. En het is dat het zo kort heeft geduurd allemaal. Ik blijf echt vechten om dat gevoel niet te laten ontsnappen omdat het zo fijn was. Maar inmiddels ook merk dat ik er echt moeite voor moet doen om ze niet te laten ontsnappen en ze enkel nog kan oproepen door zwaar melancholisch te zijn als ik muziek uit die tijd luister. ALS ik dat dan doe, want het effect begint ook af te nemen.

Het is ook zo dat de gedachtes die er mee gepaard gaan ook verdwijnen en mijn ex langzaam maar zeker geen waarde meer begint te krijgen. Dat het allemaal verloren tijd is, het gevoel waarmee ik rondloop, maar het me blijkbaar meer waard is dan genieten van het zonnige weer of de leuke dingen die nog gaan komen.

En dan is het uiteindelijk ook niet meer de ex die het is waar ik nog verdrietig om kan worden, maar dat de gevoelens er niet meer zijn.

En als ik oog in oog kom te staan met een dame die echt leuk is, ik weet dat ik niet zo dramatisch moet doen de hele tijd. Dat ik zelf verantwoordelijk ben voor mijn eigen gevoelens en dat ik weet dat het gevoel van verliefd zijn slechts een episode was dat gemakkelijk weer te herleven zal zijn op het moment dat je je er voor open stelt.

Het enige wat nu is, is dat dat gevoel klaarblijkelijk zo speciaal lijkt te zijn. Dat die kwetsbaarheid niet zomaar toe te vertrouwen valt aan welke willekeurige dame dan ook. Dat het je moet overkomen en mocht dat zo zijn, je jezelf ook weer kwetsbaar dient op te stellen en daarmee het risico loopt weer gekwetst te worden. Waar alle sores weer opnieuw begint.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:09:53 #132
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113109057
Ga je het de volgende dame anders aanpakken?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113109855
' Het enige wat nu is, is dat dat gevoel klaarblijkelijk zo speciaal lijkt te zijn. Dat die kwetsbaarheid niet zomaar toe te vertrouwen valt aan welke willekeurige dame dan ook. Dat het je moet overkomen en mocht dat zo zijn, je jezelf ook weer kwetsbaar dient op te stellen en daarmee het risico loopt weer gekwetst te worden. Waar alle sores weer opnieuw begint.'

Je weet het wel mooi als een nachtmerrie te omschrijven ;( :')
pi_113113598
Gisteren kreeg ik 3 mailtjes van haar..1 met wat foto,s van onze zoon. 1 met dat ze een paar leuke foto.s heeft en of ik een USB stick mee wil geven, en 1 over geld. Ik heb 2 weken geleden kleertjes gehaald, en we hebben afgesproken dat we allebei de helft betalen. Ik heb haar vorige week al kopietjes gegeven van de bonnetjes. Gisteren vraagt ze, of dit alles was, of er meer bonnetjes waren. Ik snapte de mail niet zo goed. Ik heb al 3 keer gezegd, wat het bedrag was, plus ze heeft de bonnetjes. Straks kreeg ik ineens een sms. Er was een iets gebeurd en de politie had de weg afgezet. Of ik iets wil laten weten, want ze maakt zich zorgen. Een half uur later, nog een sms. Alles goed? Zijn jullie veilig thuis? Ik maak me zorgen. Toen heb ik gereageerd, ....., wil je mij met rust laten? Zaterdagavond, toen Was ik in alle staten, maar toen maakte jij je geen zorgen, toen dacht je niet aan onze zoon en mij.


Wat er gebeurd was, was niet eens op een plek waar ik kom, zeker niet op dat tijdstip, met mijn zoon. Wat wil ze toch zeg...als ze mij niet wil, trek ik dit gedrag niet. En ze wil me niet, anders zou ze niet bij hem zijn, maar bij mij, en haar zoon. ik kan nu absoluut geen vrienden zijn, of iets wat in die buurt komt
pi_113113668
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:36 schreef LaLouchi het volgende:
Ex en ik gaan.zondag wat drinken.. Ben nerveus, zit nu al te stressen wat ik aanmoet, wat ik ga zeggen enz. pff..
Gevoel is herkenbaar. Ik hoop dat het doorgaat. Dat je ook hoort, wat je hart wil horen..dat je er wat aan hebt
pi_113115340
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef kleineik het volgende:

[..]

Gevoel is herkenbaar. Ik hoop dat het doorgaat. Dat je ook hoort, wat je hart wil horen..dat je er wat aan hebt
Eigenlijk weet ik niet wat mijn hart wil horen. Aan de ene kant wil ik graag dat het goedkomt, aan de andere kant weet ik niet of ik dat nog kan. Hij heeft mij erg veel pijn gedaan. Ik hem ook, maar goed vanuit mijn beleving, was dit niet nodig geweest.

Een goed gesprek zonder dat me alleen maar verwijten worden gemaakt zou al fijn zijn. En nadat we wat gesprekken hebben gehad samen beslissen wat we nu gaan doen. Scheiden of er wat van maken. Dat lijkt me gewoon fijn, het samen beslissen, me niet meer hoeven schikken naar wat hij beslist en me daar dan rot over voelen...


Wat jou betreft, waarom doen jullie zo ingewikkeld over die kleertjes? Nu heb jij kleding gekocht, dan de volgende keer koopt zij ze. Dat is toch een veel makkelijker systeem? Heb je ook dat gezeur om geld niet. Dat zr jou smst is denk ik een vorm van aandacht vragen. Goed van je dat je er niet op in bent gegaan. Doe dat pas als ze met iets concreets komt, nu heb je er niks aan. Zorgt enkel voor meer hartzeer jouw kant. Zorg dat je wat sterker word voordat je weer ingaat op dat soort smsjes.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113118403
Lalouchi, je stapt er hopelijk wel 'neutraal' in? Zou niets van hem verwachten.
pi_113119212
Ja neutraal, we hebbwn afgesproken na deze x aantal gesprekken samen een beslissing te maken. Natuurlijk hoop ik op een goede afloop, maar een goede afloop zou voor mij al zijn als we samen een beslissing nemen. Ik hoop.iig dat hij zijn afspraak nakomt en dat we ook echt die gesprekken.open en eerlijk gaan voeren. Als hij al voor zichzelf heeft besloten wat we gaan doen heeft het voor mij geen nut.
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 20 juni 2012 @ 03:15:48 #139
344797 CyberJesus
The final word.
pi_113129207
Fuck it, probeer al een half uur mijn verhaal hier te droppen maar het lukt me gewoon niet :')
Op donderdag 2 augustus 2012 01:33 schreef o.us het volgende:
Sterkte, vinger in je kont wil nog wel eens helpen.
pi_113129223
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 03:15 schreef CyberJesus het volgende:
Fuck it, probeer al een half uur mijn verhaal hier te droppen maar het lukt me gewoon niet :')
Gooi het er gewoon uit. Of het onsamenhangend is maakt nu niets uit :D
pi_113129569
Ben weer doodmoe, slaap weer amper sinds we hebben afgesproken te gaan praten. En als ik slaap droom ik over hem.. :(
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:31:19 #142
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113131424
Pff.... Hb gisteren al het gezeur afgekapt door een heel duidelijk smsje te sturen ( ze houdt me al tijdje aan een lijntje) dat ik er compleet klaar mee ben.

Voelt zo ontzettend kut... Ik wil
Ng zoveel zeggen, uitleggen, maar het heeft totaal geen zin.. Zo jammer!
  woensdag 20 juni 2012 @ 09:41:52 #143
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113131734
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 07:05 schreef LaLouchi het volgende:
Ben weer doodmoe, slaap weer amper sinds we hebben afgesproken te gaan praten. En als ik slaap droom ik over hem.. :(
Je houdt het ook steeds volledig open voor jezelf... Dan blijf je in zon staat hangen dat je hoop gevoed blijft worden, maak je jezelf helemaal gek mee... I feel for you, want ik weet hoe kut dat kan zijn.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113133366
quote:
8s.gif Op woensdag 20 juni 2012 09:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je houdt het ook steeds volledig open voor jezelf... Dan blijf je in zon staat hangen dat je hoop gevoed blijft worden, maak je jezelf helemaal gek mee... I feel for you, want ik weet hoe kut dat kan zijn.
Ja ikweet het, gaat niet express. Weet niet hoe ik het kan tegen houden. Steeds denk ik oh ja en dan ga ik het zo en zo oplossen en dan op die manier verder. Dan moet ik mezelf echt tot de orde roepen en in mezelf zeggen niet aan denken je gaat waarschijnlijker scheiden! En dan is het kringetje weer rond..
Hoe gaat het met jouw therapie?

@ sawadie, wat is er gebeurd dan? Jullie hadden toch geen contact meer?
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 20 juni 2012 @ 10:40:17 #145
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113133749
Daarom voel ik met je mee, want ik ken het en heb er zelf ook wel eens in gezeten, dat gevoel dat je per se je hoop wil blijven vasthouden en bewijzen dat je het wel waard bent.

Het enige want dan hielp is zo hard mogelijk de boodschap binnenkrijgen in een zoveelste gesprek. En dan blijft er alleen de vraag van het waarom over. Die slijt ook heel langzaam, want het afstemmen van verstand (ik mag er wél best wezen) en gevoel (waarom mag niemand me) kost tijd, of een nieuwe liefde die dat voor lief neemt.

Bij mijn therapie doe ik voorwerk door te kijken naar mijn eigenschappen die ik wel kan, die ik moeilijk vind, waar ik angst voor heb, welke delen van mij ik laat zien en welke ik liever verberg, om dan samen te kijken waar dat nou vandaan kwam en waar ik naartoe wil werken als mens.

Heel breed gezegd heb ik moeite met zelfacceptatie/waardering, expressie en het domweg mijzelf kunnen zijn. Als ik nu mijzelf ben in een groep, bekend of onbekend, is dat nu een heel bewuste keuze, een training als het ware.

"wat veranderd er als jij een relatie hebt" vroeg de psych me, waarop ik antwoorde dat ik me prettiger voelde, emotioneel stabieler maar dat ik vaak in relaties of op mijn tenen ging lopen of op eierschalen om de ander maar niet kwijt te raken. Ik haal dus een vorm van bevestiging van mijn zijn in een relatie, maar ga me vervolgens in bochten wringen om dit in stand te houden.

Het nauwelijks hebben van een sociale kring in de buurt werkt dat betreft ook niet mee, als ik een relatie had dan kon ik prima alleen zijn met de wetenschap dat het weekend of de avond iig gezellig was.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:02:59 #146
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113134625
Klopt. Totdat ze letterlijk zei dat ze wel terug wilde en me teveel miste.. Toen heb ik mn muren laten zakken en wilde ik het gesprek aangaan.

Voorspelbaar genoeg bleek een week later dat ze dat opeens niet meer wilde. Stond ik dan met mn goede gedrag.. Ik heb me mee laten slepen door hoop, terwijl zij dat nooit zo heeft gezien..

Daar ben ik vrij pissig over geworden (lees afgeknapt) maar het veranderd er niets aan. Tot gisteren af en toe smsjes hierover gestuurd, maar krijg alleen maar koetjes en kalfjes terug..Hoop is de grootste valkuil waar je in kan vallen, met de pijnlijkste stekels Onderin ;)
  woensdag 20 juni 2012 @ 11:42:13 #147
67670 Skv
Cynist.
pi_113136122

Zo herkenbaar. :') Ik zit in fase 3. Hoewel niet 'bij elkaar'.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_113138468
quote:
7s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef Skv het volgende:

Zo herkenbaar. :') Ik zit in fase 3. Hoewel niet 'bij elkaar'.
Ik in 4 wil niet alleen zijn. Wil met haar praten over domme dingen. Hoop snel iemand tegen te komen. Wel heel herkenbaar ja
pi_113138501
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 11:02 schreef sawadie het volgende:
Klopt. Totdat ze letterlijk zei dat ze wel terug wilde en me teveel miste.. Toen heb ik mn muren laten zakken en wilde ik het gesprek aangaan.

Voorspelbaar genoeg bleek een week later dat ze dat opeens niet meer wilde. Stond ik dan met mn goede gedrag.. Ik heb me mee laten slepen door hoop, terwijl zij dat nooit zo heeft gezien..

Daar ben ik vrij pissig over geworden (lees afgeknapt) maar het veranderd er niets aan. Tot gisteren af en toe smsjes hierover gestuurd, maar krijg alleen maar koetjes en kalfjes terug..Hoop is de grootste valkuil waar je in kan vallen, met de pijnlijkste stekels Onderin ;)
Ik snap niet waarom ze dat dan zei. Zocht ze aandacht ofzo? Erg onnadenkend en egoistisch imo. En nu? Ben je qua gevoel weer terug bij af? Erg zuur dit.

@skull, je hebt wel veel zelfinzicht. Komt dat door de psych? Je klinkt heel sterk, bent je bewust van je valkuilen, erg goed :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_113138663
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 03:15 schreef CyberJesus het volgende:
Fuck it, probeer al een half uur mijn verhaal hier te droppen maar het lukt me gewoon niet :')
Probeer het toch maar...ik probeerde het een half jaar te doen...
pi_113138895
Stel het komt goed, zou het dan ooit weer voelen als voorheen, of zal dit er altijd tussen blijven staan.. I wonder.

Stel ik ga scheiden, zou ik dan altijd dit zware gevoel van missen en falen blijven voelen? Blijf ik alleen? Ga ik het redden alleen..?

Altijd gedacht dat als er een ware,was, dat hij dat dan was. Maar waarom is dit dan gebeurd..? Waarom waren we het niet waard om voor te vechten. Waarom zou nu alles anders zijn..?

Weet dat jullie het antwoord ook nirt hebben, maar moest even zwart op wit zetten wat er nu in me omgaat. It aint pretty..
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 20 juni 2012 @ 12:52:40 #152
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113139032
Op volgorde:
Nee.
Nee, nee, ja.
Heb je geen grip op, net als liefde komt gaat het soms ook ineens over. Kennelijk vind hij het de moeite niet waard of is hij onzeker over van alles, maar hij wil het niet met jou.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:00:14 #153
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113139301
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:39 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom ze dat dan zei. Zocht ze aandacht ofzo? Erg onnadenkend en egoistisch imo. En nu? Ben je qua gevoel weer terug bij af? Erg zuur dit.

@skull, je hebt wel veel zelfinzicht. Komt dat door de psych? Je klinkt heel sterk, bent je bewust van je valkuilen, erg goed :)
Ben bang dat het alleen maar aandacht zoeken was.. Ben qua gevoel wel weer teruggezakt, maar niet helemaal naar beneden.. Het heeft me laten zien hoe ze is, dat had ik mss wel even nodig ;)

Voor jou; wat je had komt sws niet terug, maar mss kunnen jullie nog wel iets nieuws beginnen.. Hoop dat hij het iig meent...
pi_113139334
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 12:52 schreef Skull-splitter het volgende:
Op volgorde:
Nee.
Nee, nee, ja.
Heb je geen grip op, net als liefde komt gaat het soms ook ineens over. Kennelijk vind hij het de moeite niet waard of is hij onzeker over van alles, maar hij wil het niet met jou.
Hij blijft volhouden dat dat niet het geval is. Waarom dan liegen... Ik hoop dat die gesprekken hem iig wakker schudden, dat er andere redenen zijn waarom hij niet meer wil. Schept duidelijkheid. Met ik hou van je maar ik.kan niet meer schiet ik niks mee op. Maakt me enkel in de war. Ik.ga zondag met hem.praten, hoe moet ik dat voorbereiden. Denk dat ik alles even opschrijf wat ik wil vragen / zeggen en daar dan in de loop vd week nog even naar kijk, en zo nodig aanvul of weghaal. Jammer genoeg kan ik pas dinsdag terecht bij maatschappelijk werk, had het er graag even van te voren nog mrt hem over gehad. Vriend gaf me als tip mee ge beginnen met alles wat ik verkeerd heb gedaan, maar dat voelt zo.als kruipen.. Hij deed ook zat fout. Naja afwachten i guess maar ben zo nerveus!
In life, every ending is a new beginning..
pi_113139374
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:00 schreef sawadie het volgende:

[..]

Ben bang dat het alleen maar aandacht zoeken was.. Ben qua gevoel wel weer teruggezakt, maar niet helemaal naar beneden.. Het heeft me laten zien hoe ze is, dat had ik mss wel even nodig ;)

Voor jou; wat je had komt sws niet terug, maar mss kunnen jullie nog wel iets nieuws beginnen.. Hoop dat hij het iig meent...
Vervelend voot je zeg. Het ging juist wat beter met je.

Dankje, ik weet nog niet wat eruit gaat komen. Kleine kans zei hij..
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 20 juni 2012 @ 13:40:03 #156
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113140804
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 13:01 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Hij blijft volhouden dat dat niet het geval is. Waarom dan liegen...
Omdat hij het ook niet meer weet en dit de enige zekerheid is die hij kan bieden...

quote:
Ik hoop dat die gesprekken hem iig wakker schudden, dat er andere redenen zijn waarom hij niet meer wil. Schept duidelijkheid. Met ik hou van je maar ik.kan niet meer schiet ik niks mee op. Maakt me enkel in de war. Ik.ga zondag met hem.praten, hoe moet ik dat voorbereiden. Denk dat ik alles even opschrijf wat ik wil vragen / zeggen en daar dan in de loop vd week nog even naar kijk, en zo nodig aanvul of weghaal. Jammer genoeg kan ik pas dinsdag terecht bij maatschappelijk werk, had het er graag even van te voren nog mrt hem over gehad. Vriend gaf me als tip mee ge beginnen met alles wat ik verkeerd heb gedaan, maar dat voelt zo.als kruipen.. Hij deed ook zat fout. Naja afwachten i guess maar ben zo nerveus!
Niks alles wat jij verkeerd hebt gedaan! Hij zette jou aan de kant, niet andersom!

Nee, stel van te voren een doel vast, een onderwerp wat je wil bespreken. In jou geval: waarom werkt het niet meer, wat is er veranderd nu dat je niet meer terug wil/kunt? Dat geldt dan ook voor hem.

Maar ik denk wel dat je hem gewoon kwijt bent.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113141589
@skull, alsik hem kwijt ben zou ik dat graag horen van hem. Met de redenen waarom. Nu is wat hij zegt en doet niet hetzrlfde en dat is juist wat me gek maakt.

En tuurlijk heb ik ook fouten gemaakt, ben geen engeltje, maar idd dit is wel xijn keus, en daar kan ik pas begrip voor hebben als ik weet waarom.

Ik word er gewoon zo moe van al dat geannaliseer en die constante gedachtestroming. Ik dacht dat hey betet ging, maar wat heb ik meElf in de zeik genomen zeg..
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:32:33 #158
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113142892
Je moet jezelf gewoon niet de sloot in praten maar kijken naar wat er wel goed ging.

Volgende week thee/koffie in Utrecht of Scheveningen? (ik gooi hem er nog maar eens in)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113143106
Ja voor mij prima :) niet aankomend, maar volgend weekend kan ik wel :)
In life, every ending is a new beginning..
  woensdag 20 juni 2012 @ 14:43:44 #160
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113143360
Dito, komend weekend wordt veel drank en gezelligheid vrees ik :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113143899
Klein vraagje:

Regelmatig gaan we met wat vrienden even naar de kroeg/een terras/even varen/film kijken noem maar op...

Nu neemt een van die gasten altijd zijn vriendin mee, overal mee naartoe.. Dat het sowieso al een beetje awkward is dat dit mens er altijd bijzit als we gewoon met 5/6 gasten een pot voetbal kijken is tot daar aan toe, maar ze socialiseert ook totaal niet met ons..

Afgelopen week gingen we bij mij voetbal kijken en dat mens zit wel de hele tijd wijn/chips/snacks te eten, maar een woord wisselen of even dankjewel zeggen bij het naar huisgaan zit er niet bij :')

Ze zit er wel altijd bij, maar gaat dan helemaal aan de kant met haar telefoon zitten spelen. Verder zitten ze altijd in elkaars oor te fluisteren/te kleffen/ bij elkaar op schoot/geile woordjes in elkanders oor te fluisteren...

Kun je daar wat van zeggen? Iedereen moet doen wat ze zelf willen maarja dat wijf interesseert zich verder in niemand van ons en iedereen van ons irriteert zich mateloos aan dat mens...
  woensdag 20 juni 2012 @ 15:19:33 #162
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_113144950
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:55 schreef JiggyJ het volgende:
Klein vraagje:

Regelmatig gaan we met wat vrienden even naar de kroeg/een terras/even varen/film kijken noem maar op...

Nu neemt een van die gasten altijd zijn vriendin mee, overal mee naartoe.. Dat het sowieso al een beetje awkward is dat dit mens er altijd bijzit als we gewoon met 5/6 gasten een pot voetbal kijken is tot daar aan toe, maar ze socialiseert ook totaal niet met ons..

Afgelopen week gingen we bij mij voetbal kijken en dat mens zit wel de hele tijd wijn/chips/snacks te eten, maar een woord wisselen of even dankjewel zeggen bij het naar huisgaan zit er niet bij :')

Ze zit er wel altijd bij, maar gaat dan helemaal aan de kant met haar telefoon zitten spelen. Verder zitten ze altijd in elkaars oor te fluisteren/te kleffen/ bij elkaar op schoot/geile woordjes in elkanders oor te fluisteren...

Kun je daar wat van zeggen? Iedereen moet doen wat ze zelf willen maarja dat wijf interesseert zich verder in niemand van ons en iedereen van ons irriteert zich mateloos aan dat mens...
Natuurlijk kun je daar wat van zeggen. Het hoeft niet heel hard en grof, maar je kunt toch gewoon melden dat je het een relaxte kerel vindt, met name zonder zijn vriendin. Want in plaats van woordjes fluisteren met zijn vriendin gaat ie dan grappen maken met zijn maten. Dat is al de belangrijkste reden om je vriendengroep en je vriendin redelijk gescheiden te houden.
Dit, dus.
pi_113145452
quote:
14s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je daar wat van zeggen. Het hoeft niet heel hard en grof, maar je kunt toch gewoon melden dat je het een relaxte kerel vindt, met name zonder zijn vriendin. Want in plaats van woordjes fluisteren met zijn vriendin gaat ie dan grappen maken met zijn maten. Dat is al de belangrijkste reden om je vriendengroep en je vriendin redelijk gescheiden te houden.
Mee eens.

@skull, laat maar weten hoe en wat :)
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:32:38 #164
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113172311
M´n ex wil volgende week een keer afspreken, ze maakte het uit omdat ze het te snel vond gaan. Nu is er zo´n anderhalve week verstreken. In de tussentijd heeft ze eigenlijk maar 1 keer contact opgenomen.
Ik weet het niet, ik wil haar wel terug.

Ok.

Ik zag dat ze online was op whatsapp, heb maar even begroet.
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:44:25 #165
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113172764
quote:
1s.gif Op woensdag 20 juni 2012 15:31 schreef LaLouchi het volgende:

@skull, laat maar weten hoe en wat :)
Zaterdag 12.00 in Utrecht ben ik wel voor eigenlijk :)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 21 juni 2012 @ 00:50:03 #166
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113172980
Ik wil zeggen dat ik het liefst met haar tegen me aan zit in een restaurant maarja, fuckkkkk we zitten nu gewoon te praten maar het is zo oppervlakkig.
pi_113174046
JiggyJ, hebben jullie haar er als groep bij geprobeerd te betrekken?
  donderdag 21 juni 2012 @ 01:41:04 #168
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113174366
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 00:50 schreef SunTzu het volgende:
Ik wil zeggen dat ik het liefst met haar tegen me aan zit in een restaurant maarja, fuckkkkk we zitten nu gewoon te praten maar het is zo oppervlakkig.
Been there, done that, sucks...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113174427
quote:
18s.gif Op donderdag 21 juni 2012 01:41 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Been there, done that, sucks...
hier komt het indd op neer..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_113176599
Gisteren voor het eerst een avond niet naar buiten gekeken, of zijn auto er staat. Vanmorgen wel, moest de gordijnen opendoen. Ex belde me op, zoon slaapt zonder speen. Ik ben koel gebleven, afstandelijk tegen haar. Merk dat ik klaar met haar ben. Voor nu. Wil dit gevoel zo graag vasthouden, wat is ze oneerlijk geweest. En wat heb ik er veel moeite mee, dat haar vergeetneukertje meer bij mijn zoon is dan ik...ik voel me door haar alleen nog maar de biologische vader. Dat is heel moeilijk. Maar goed, vanavond weer sporten, ben vandaag 2 weken gestopt met roken. Morgen gesprek met maatschappelijk werkster...voel daar nu de noodzaak minder van in, maar ga absoluut. Zaterdag is het een jaar geleden dat ze abortus liet plegen. Hier heb ik het heel zwaar mee. Weet ook niet goed of ik zaterdag iets naar mijn ex moet doen? Kaartje o.i.d? Maar wat heeft ze veel gelogen tegen me..over haar gevoel enzo. Maar ik moet er vrede mee krijgen, dat ik nooit een antwoord van haar zal krijgen. Dat ik de rest van mijn leven, ik weet het niet zal horen. Ik wil geen contact met haar, maar ze blijft het zelf opzoeken, om kleine dingetjes. Ik wil dit liever niet, maar wil dat ook niet zeggen. Doe het liever als vanmorgen, erboven proberen te staan. Moeilijk hoor...
pi_113176639
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 14:00 schreef LaLouchi het volgende:
@skull, alsik hem kwijt ben zou ik dat graag horen van hem. Met de redenen waarom. Nu is wat hij zegt en doet niet hetzrlfde en dat is juist wat me gek maakt.

En tuurlijk heb ik ook fouten gemaakt, ben geen engeltje, maar idd dit is wel xijn keus, en daar kan ik pas begrip voor hebben als ik weet waarom.

Ik word er gewoon zo moe van al dat geannaliseer en die constante gedachtestroming. Ik dacht dat hey betet ging, maar wat heb ik meElf in de zeik genomen zeg..
Dit wilde ik, en wil ik, ook horen van mijn ex...dat het over is. Ik denk dat wij hier zelf overheen moeten stappen. Als ik het zo lees, nemen onze exen niet echt een beslissing, maar proberen ze zelf wel door te gaan. Zoek afleiding. Ook legt hij het uit, dan zal je er nog geen begrip voor hebben...waarom niet? Omdat je van hem houdt, en bij hem wil zijn. Hoopt dat het goedkomt. Dan wil je niet horen dat hij niet bij je wil zijn, en zeker de redenen waarom niet
pi_113177104
@kleineik, zaterdag kan je zrlf een kaarsje branden als je dat fijn vind. Naar haar toe ben je niks verschuldigd op dat gebied. Ik zou niks doen iig.

Ex en ik, ja ik zou dat toch liever horen als deze situatie voortzetten. Dat weet ik iig wat we gaan doen, en nu niey. En dat leverd veel meer dtress op. En tuurlijk in de ideale situatie zou zijn als we er samen uitkomen. Maar ik weet dat dat een lange weg zou zijn, waarvan ik niet weet of hij hem wil bewandelen. En daarom gaan we praten. Om het uit te praten en te kijken wat er daarna over is qua gevoel. En dit is zeker een.stap vooruit want voorheen kon hij niet eens in een kamer met me zijn. Hadden we alleen maar ruzir. De woede is nu weg. We willen elkaar gewoon graag begrijpen. Dit is goed voor ons, welke kant het ook opgaat. We hebben samen een kind dus de basis moet goed zijn tussen ons. En omdat we zo gek op elkaar zijn .hoop ik dat het ook in ons huwelijk goedkomt.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113177135
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 00:44 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Zaterdag 12.00 in Utrecht ben ik wel voor eigenlijk :)
Ja das goed! Leuk :D
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 21 juni 2012 @ 09:46:31 #174
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113178049
Anderen ook game?

Ik heb zaterdag een feestje van vrienden van een goede vriend, ken er maar een paar van twee feestjes, maar heb toen nauwelijks gesproken met de dame die me uitgenodigd heeft.
Die vriend van me gaat waarschijnlijk niet ivm overlijden van vader vorige week en nu huisbezoek moeder en zus, dus ik heb nauwelijks een vangnet. Vind het doodeng dat ik er niemand ken (vriendin van die vriend zegt nog: je kent Karin toch? :'))cmaar vind dat ik gewoon moet gaan.
Nu nog een kostuum verzinnen...

Ik begin wel weer steeds meer vrede met mijzelf te krijgen, makkelijker over persoonlijke drempels heen te stappen een weer wat te doen op mijn vrije dagen. Fijn gevoel, vandaag maar eens aan het huiswerk voor psych.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113182156
@skull, moet je verkleed dan? Cool.hoor. Ook leuk dat je dat durft, ik.zou dat niet durven.zo alleen in een vreemde groep. Goed van je! :)
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:02:07 #176
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113182379
Najah, durven, ik ben er nog niet... Maar ik maak wel redelijk snel een praatje met iemand als ik een half gesprek gevolgd heb op de achtergrond, dus dat betreft maak ik me niet zo'n zorgen, en anders kan ik terugvallen op Karin, hoop ik, maar die ken ik dus ook nauwelijks... (wel een leuke meid overigens)

Aan de andere kant: ik ben gewoon erg bezig mezelf over drempels heen te trappen en gewoon dingen te gaan doen ipv een beetje af te wachten op wonderen, best een goede oefening.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113182890
Mooi dat je die stap zet! Heb er bewondering voor dat je actief moeite doet om aan jezelf te werken :)
pi_113183036
Toch vind ik dat knap! :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_113183038
@ Skull en Lalou; ik kan aankomende twee zaterdagen niet helaas. wel jammer.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:21:56 #180
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113183188
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:18 schreef QEX het volgende:
@ Skull en Lalou; ik kan aankomende twee zaterdagen niet helaas. wel jammer.
Doen we later die thee in Scheveningen ;)
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:23:25 #181
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_113183262
Ik heb besloten niet mee te gaan. Ook geen andere keer.
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_113183266
Ja idd. Kom ik ook weer. Leuk! Heb er zin in :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_113183300
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik heb besloten niet mee te gaan. Ook geen andere keer.
Ok, jammer.

Hoe gaat het verder?
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:26:36 #184
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_113183406
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:24 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ok, jammer.

Hoe gaat het verder?
Ga ik ook niet meer op in. Heb besloten deze topicreeks niet meer te volgen. Vind het deprimerend en vol met herhalingen (niet persoonlijk opvatten hoor). Ik ga het op eigen kracht verder doen
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_113183466
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ga ik ook niet meer op in. Heb besloten deze topicreeks niet meer te volgen. Vind het deprimerend en vol met herhalingen (niet persoonlijk opvatten hoor). Ik ga het op eigen kracht verder doen
Ok. Succes.
In life, every ending is a new beginning..
  donderdag 21 juni 2012 @ 12:35:26 #186
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113183717
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 12:26 schreef Mickeys het volgende:

[..]

Ga ik ook niet meer op in. Heb besloten deze topicreeks niet meer te volgen. Vind het deprimerend en vol met herhalingen (niet persoonlijk opvatten hoor). Ik ga het op eigen kracht verder doen
Sterkte, en de herhaling en herkenbaarheid zullen wel blijven denk ik idd... Ieder voor zich wat hij/zij daarmee gaat doen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113193592
Ik weet niet zeker of ze vandaag hier moet werken maar ik ga wel langs. Hopend op dat ze daar dadelijk staat zodat ik met haar kan praten. Hopen dat k een beetje besef kan bijbrengen en hopen dat ze voor tenminste één keer mijn verhaal wilt aanhoren. Ik hoop dat ik het dan voor me zelf ook wat afsluiting kan geven en alles.

Misschien dat ik wel weer een trap terug wordt gezet, en dat ik als ze weer weg is ik eigenlijk nog wel duizend dingen wil zeggen, maar ik loop al twee maanden met mijn verhaal in mijn maag en ik kan het niet zomaar aan me voorbij laten gaan.

Ik hoop niet dat ik afga als een gieter en of dat ze me dood negeert of zo. Ik hoop op het beste.
pi_113193941
Wil je haar uit het niets aanspreken of weet ze het al/
pi_113194153
Sterkte Faazz, hoop dat je kunt zeggen wat je wilt :)
In life, every ending is a new beginning..
pi_113194185
Uit het niets. Maar tis wel iets dat k vaker deed toen we nog wat hadden. Heb haar ook al twee maanden niet gezien/gesproken ongeveer. Dus ja... Tis ook dat ik na deze week ook geen mogelijkheid meer heb om haar hier in de buurt ooit nog zomaar tegen het lijf te lopen. Ze is dan voor altijd weg hier terwijl we elkaar hier ontmoet hebben.

En om nou te zeggen dat we ruzie hebben is ook niet zo. Ik denk niet dat ik van het kaliber 'stalker' ben of zo. Misschien dat het akward is. Maar sjah.. zelfs de laatste keer na dat ze het uit had gemaakt en we elkaar weer zagen stond ze te kwispelen als een blije hond om me te zien..

:{

:')
pi_113198609
Balen. Ze had absoluut geen tijd en moest de trein halen. Morgen kon wel om 21:00u maar dat vond ze een beetje laat maar kon wel. Het was dus een flitsbezoekje zojuist maar zo hee, wat een akward situatie was het toch wel :')
pi_113199811
Wel jammer, en typisch dat het awkward was :'). Hoop dat het morgen wel gaat :P.
pi_113200165
Jammer faazz, better luck tommorrow. Voelde je er nog iets bij toen je haar zag?
In life, every ending is a new beginning..
pi_113205103
Uhhh ja het was wel dat ik in eens had van "Wow ik wil je zoenen! Nog steeds! Wat een verrassing!"
Maar dat zit er gewoon, ik weet niet of dat een probleem is. Of dat het probleem is, dat ik tegen mijn eigen natuur in moet gaan. Of ik er uberhaupt een probleem van moet maken. Zucht :')

Het is eigenlijk meer frustrerend dat zij dat niet lijkt te hebben en ik dus niet krijg wat ik wil.

Maar dat wist ik van te voren toch al wel. En eigenlijk zit ik mezelf nu stom te voelen dat ik het toch weer opzoek. Terwijl ik ook gewoon blij door moet gaan met mijn leven en er compleet schijt aan hebben.

Het voelt meer als een morele plicht of zo terwijl ik zelf niet eens weet wat mijn of haar win hier is.

Ik denk namelijk niet dat ze iets van me zal aan nemen en haar eigen mening nog altijd belangrijker is. Dus waarom nog moeite. Dan doe ik mijn zegje, lacht zij er om en neukt ze 's avonds een andere dude.

We zien het morgen wel.
pi_113205697
Je gaf aan dat het voor jezelf is. Doe je zegje en zit je later ook niet meer met de wat als-vraag. Het zal je voor nu wel kut laten voelen, maar ik geloof dat je je er veel twijfel en pijn mee bespaart in de toekomst :).

Verder moet je er niet moeilijk over doen natuurlijk. Laat de gevoelens vloeien. Dat mag gewoon. Niet krampachtig de controle erover proberen te houden.


Ja, het klinkt best wel zen :').
pi_113215297
Lang geen contact gehad met ex. Zaterdag reed ik niet ver van haar huis en ben ik langsgeweest om nog wat spullen te halen. Voor ik het goed besefte stond ik aan haar deur en dacht ik wat doe ik nu... Ze deed open en was er duidelijk even niet goed van... Ik kreeg mijn spullen en wou meteen weer vertrekken maar ze wou weten hoe het ging, ik wou er eerst niet op ingaan, maar ze drong aan... en ik heb eerlijk tegen haar gezegd dat ik wist en ook gezien had dat ze heel de tijd bij haar ex zat en dat het een compelete mindfuck voor mij was... En dat ik er echt volledig door heb gezeten...

Ik vroeg haar of ze nu een relatie met hem had, ze zei dat het voor hem een relatie was maar voor haarzelf wist ze het niet... Wat dat ook moge betekenen

Ik zag aan haar dat ze wel meer haar zelf was... Ze vertelde me dat ze elke dag aan australie dacht...

Ook bevestigde ze huilend dat haar ex een dominante persoonlijkheid had en dat het hem gelukt was om haar te krijgen doordat ze kwetsbaar was op dat moment en dat ze echt een klap had gekregen toen we terug thuis kwamen en dat ze echt niet naar huis wou... Ik heb haar eerlijk gezegd dat ik liever had dat ze naar iemand anders zou gaan en dat ze een stuk beter kan doen dan die douchebag, zelfgenoegzame, mollige dwerg... Tja... Haar ook verteld naar welke festivals ik plan om te gaan en dat als ik hem zou zien en als ik me ook maar een beetje uitgedaagd voel ik hem zonder probleem met zijn kabouterbeentjes terug op aarde breng

Bij het afscheid nemen vertelde ze dat ze nog een keer wou afspreken om te praten...

Maandag is ze met mijn zusje gaan winkelen, en toen ze ergens iets ging eten begon ze plots te huilen en te zeggen dat ze het allemaal goed verpest heeft... en dat ze er echt niet goed van was om mij te zien en van ons gesprek, dat ik veranderd was(?)...

Maandagavond krijg ik een smsje dat het haar allemaal spijt... En dat het haar langzaam allemaal meer en meer begint door te dringen... Daarop hebben we een tijdje gebeld. Ze vertelde dat ze niet begrijpt dat ze onze reis zo heeft kunnen blokken voor haarzelf... En dat ze er nu constant aan moet denken...

Het gesprek was goed, maar groot mietje dat ik ben kon ik het niet laten om te zeggen dat ik haar miste en haar nog altijd graag zag :') , maar dat ze me ook enorm veel pijn heeft gedaan... Ze vertelde dat ze nieuwe fotos op facebook had geplaatst van onze reis, maar aangezien ik haar verwijderd had kon ik die niet zien, gisteren zag ik dan dat ze die twee albums publiek heeft gemaakt... Ze vertelde dat het goed was om mij weer te horen en gezien te hebben...

Sinds dan niet meer gehoord... Nu hoop ik dat ik me niet te kwetsbaar heb opgesteld, met al dat ik mis je en zie je nog graag :') was sterker dan mezelf... Achja, ik probeer geen hoop te hebben en opnieuw los te laten en geen contact te zoeken...

Maar toen ik haar zag aan de deur besefte ik weer hoe graag ik dat kleine meisje wel niet zie ;( ik heb echt weer een klap van alles gekregen. Mss moet ik gewoon alles verbreken, maar zo definitief kan ik gewoon niet zijn... ;( nu ben ik weer bang dat ik haar weer een tijd niet meer hoor... En dat ze nu weet dat ze altijd naar mij kan terugkeren... Mietje dat ik ben, wacht ik blijkbaar toch op haar ;(

Het meest logische van alles lijkt me dat ze bindingsangst heeft, en angst voor het leven, en bij hem weg kan vluchten in onbenulligheid, feestjes en oppervlakkigheid. En een keuze voor mij is een keuze voor een serieuze lange relatie... Ik weet het ook niet, maar nu mis ik haar weer... Ik ga het weer los laten allemaal :{

Voor de rest voel ik me best goed, oude vriendschappen zijn hersteld, ik sport veel, werk valt goed mee, en in het weekend heb ik altijd wel wat te doen. Maar als ik er echt over zou nadenken dan mis ik haar toch zo enorm hard... :{
.
pi_113217176
Als ik het weer allemaal lees, echt triest hoe ik me laat doen door een meisje dat gekozen heeft om bij een andere jongen te willen zijn... :') niet goed niet goed }:|
.
pi_113221899
Kan weer eens niet slapen omdat ik steeds aan ex denk.. Zag dat hij op whatsapp was, dus hij ook niet. Lol. Kutsituatie.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113221911
Verwijder hem van whatsapp en sla zijn nummer ergens anders op? Als hij iets te zeggen heeft kan dat gewoon
pi_113222297
Neuh heb niet met hem gepraat. I zag het gewon
In life, every ending is a new beginning..
pi_113222376
Ja, maar dan zie je dat dus ook niet meer :P
pi_113222930
Pfff. Gisteren voelde ik me goed...maar nu...zwaar de behoeft om haar te bellen. Te vragen, is het dit nu? Mis je mij dan niet? Wil je dit nou echt, de rest van je leven? verdomme wat mis ik haar, ondanks alles. Wat gaat het gevoel heen en weer, en wat hoop ik zwaar dat ze mij belt...terwijl ik dat niet wil hopen!
  vrijdag 22 juni 2012 @ 08:21:14 #203
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113222935
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 03:54 schreef LaLouchi het volgende:
Kan weer eens niet slapen omdat ik steeds aan ex denk.. Zag dat hij op whatsapp was, dus hij ook niet. Lol. Kutsituatie.
Ik heb enkel het advies dat weg te halen want je maakt jezelf gek...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113223777
Ja i know. Maar het deed niks verkeerds met me op dat moment. Ik weet dat hij er ook wakker van ligt. Hij is heel onzeker over zijn keus, daarom ben ik blij dat we zondag gaan praten. Ben heel erg nerveus, echt een ontzettende bal in mijn maag. Ik zie het nu niet het middel om mijn huwelijk te redden, maar de kans om elkaae eindelijk te gaan begrijpen. En als we elkaar begrijpen van daaruit verder gaan. Al zal dat niet met 1 gesprekje gaan. Hij heeft gelukkig wel al toegestemd met meerdere gesprekken. Vind het eng, maar ben er ook blij mee. Want hoe dan ook praten is vooruitgang wat de uitkomst dan ook word. Waarom ik zo nerveus ben.. Tja.. Het voelt toch als een eerste date, een soort beoordeling. Moet hem weer helemaal gaan "invoelen" ik hoop dat dat goed verloopd :)

@kleineik, ik ken het gevoel. Ontzettend kut. Ik neem aan dat onze exen ons wel missen, maar dat wij niet de persoon zijn om dat aan te laten blijken. Om meer leed te voorkomen. Goed ook.dat ze dat niet doen, anders ga je alleen maar meer hopen. Dat merk ik nu mijn ex de laatste maand zo schommelt qua gedrag. Heeft me heel erg in de wat gemaakt en doen hopen. Dus beter dat.ze dat niet doet tenzij ze bereid is ook echt aan jullie relatie te gaan werken.
In life, every ending is a new beginning..
  vrijdag 22 juni 2012 @ 17:50:51 #205
103012 Nies
Die hekse
pi_113243742
Ik kom er ook maar weer even in; Eigenlijk nergens last van, geloof ik, ik krijg alleen van anderen te horen dat ik de woede moet laten varen..... Hoe doe ik dat?
Alles sessies bij de psych ten spijt, bij elke sirene die ik hoor hoop ik nog altijd dat hij op een boom is geklapt.
Buiten dat gaat het best goed. Werk pak ik netjes op, mijn leven is echt leuk, ik vermaak me, slaap heel behoorlijk, heb leuke mensen in mijn omgeving, maar hoe laat ik die boosheid los? Naast die woede denk ik eigenlijk weinig tot niet meer aan hem, maar goed, je praat er over met vrienden, je hoort een sirene, en toch ben ik dan weer zo verschrikkelijk kwaad...
Volgens de psych zou het vanzelf wel komen, maar we zijn inmiddels een half jaar verder.... en ik denk dat ik een leuker iemand ben zonder die woede.... }:|
A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
pi_113243964
quote:
13s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 14:33 schreef Kaas- het volgende:
Kutzooi, ik denk dat ik deze week gedumpt ga worden. Na 3,5 relatie waarin ik eigenlijk perfect gelukkig was (of ben!) krijg ik ineens te horen dat de ander denkt dat ze toch nog niet klaar is voor een lange relatie en graag vrij wil zijn, omdat ze bang is dat ze anders later spijt heeft dat ze 'die wilde jaren van stappen en losbandigheid met jan en alleman' niet heeft gehad in haar jeugd (ik ben 22, zij 20). Woensdag gaan we erover praten en ze zegt dat ze het echt allemaal niet weet, maar ik heb zo'n voorgevoel dat het besluit al genomen is. Ik dacht echt dat deze relatie voor altijd was. Kutterdekutzooi.
Dit was afgelopen zaterdag en kreeg dat te horen per telefoon. De laatste keer dat ik haar in het echt zag was afgelopen vrijdag en toen kon ze nog recht in mijn ogen kijken en zeggen dat ze gek op me was en bij me hoorde.

Gesprek op woensdag is niet doorgegaan. Kreeg ineens een whatsapp-berichtje dat ze niet kon komen en dat het toch niet meer nodig was omdat ze er mee wil stoppen. Ben dus gewoon na 3,5 jaar relatie en meerdere keren samen op vakantie geweest etc. met een whatsapp-berichtje gedumpt. Komt nog even bij dat ze afgelopen woensdag dus gewoon direct al met een ander de koffer is ingedoken, terwijl ik op dat moment nog dacht dat het aan was en de relatie misschien nog te redden viel.

Ik snap het echt niet. Jarenlang is alles goed en dan ineens per telefoonbericht gedumpt worden en bedrogen worden (ook al vind zij het geen vreemdgaan, omdat ze haar telefoontje van afgelopen weekend duidelijk genoeg vond). Werd vriendelijk verzocht om ook geen contact meer te zoeken.

Heb er echt geen woorden voor gewoon. Tot afgelopen week sliep ze nog 3x per week bij mij thuis en een paar week terug hadden we nog dikke lol samen een weekje op de camping. Nu echt compleet vanuit het niets gedumpt worden op deze rare manier (niet eens in het echt) en bedrogen worden. Alsof ik met 2 verschillende personen te maken heb. Ik begrijp er zo ontzettend weinig van dat ik het nog maar amper geloven kan. Immers laatste keer in het echt was er niets aan de hand en in de tussentijd kreeg ik nog wat hoopgevende berichtjes. Was ook altijd een stabiele relatie zonder voortekenen van slecht weer. Daarom des te onbegrijpelijker. Zou potverdomme bij wet verboden moeten zijn om iemand na al die jaren op deze manier te ditchen, bah bah en nog eens bah. Verpest ook gewoon de hele herinnering aan al die prachtige jaren |:( Inmiddels is een klein beetje respect toch wel het minste dat je mag verwachten? XD

p.s. ze wist nog wel te doodserieus bij te vermelden dat ze over een half jaartje wel weer contact wil om dan te kijken of het misschien nog wat kan worden :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaas- op 22-06-2012 18:02:35 ]
  vrijdag 22 juni 2012 @ 19:35:52 #207
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113247559
Wildebras-periodes, en er dan achterkomen dat dat ook niet is wat je zoekt. Ik heb het nooit gesnapt maar de verleiding ervan wel begrepen.

Wat een kutstreek...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113257236
Ex zegt net dat hij niet uit sluit dat we weer bij elkaar komen, maar dat het hem wel onwaarschijnlijk lijkt.

We zullen zien.. Eerst die gesprekken maar voeren en dan kijken hoe hij er tegen over staat. En ik zelf ook.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113262150
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 22:44 schreef LaLouchi het volgende:
Ex zegt net dat hij niet uit sluit dat we weer bij elkaar komen, maar dat het hem wel onwaarschijnlijk lijkt.

We zullen zien.. Eerst die gesprekken maar voeren en dan kijken hoe hij er tegen over staat. En ik zelf ook.
En toch vind ik het een naai streek. Hij laat de deur op een kier, net zoals mijn ex. Jij blijft hierdoor hopen. Totdat je zelf zegt, het is af.


Vandaag heerlijk gesproken met maatschappelijk werkster....2 uur..blijf aan het ratelen haha. Komt er op neer, dat ik me niet meer druk moet maken, om wat zij voelt. Niet meer, als ik erover praat beginnen met, maar zij.......en als ik me onrustig voel...het laten razen. Niets gaan doen, gewoon blijven zitten, en het laten razen. Voel me best goed nu. Schommelingen worden minder, maar de dipjes zijn wel dieper, heftiger
pi_113265891
Uh ja ze vind het dus kennelijk raar dat ik het na twee maanden nog jammer vind dat ze weg is gegaan. Constant op me in te lullen dat ik het moet laten gaan en dat het nergens op slaat als ik het wel leuk zou vinden contact te houden. Ze houdt een hele hoge muur tegen me op en drukt haar mening op die van mij. Vind dat het gegaan is hoe het is gegaan en dat weerlegt zo'n beetje alles wat ik te zeggen had.

Ik weet niet echt of ik me heb laten afzeiken of zo. Ik bedoel, alles wat ze zei was niet onwaar of zo, maar ze kon totaal geen begrip opbrengen voor mijn mening. Als of ik tegen een muur sta te praten.

Ik snap dat niet hoor. Waarvan die shield. Tis niet dat ik nog op zoek was naar de vibe van toen het er nog was of zo. Maar eerst trekt ze me aan en nu wilt ze me zo ver weg mogelijk hebben terwijl ik helemaal niet veranderd ben in houding tegen over haar.

Maar ja ik heb gewoon gezegd wat ik wilde zeggen en haar woorden en houding raakte me niet echt of zo. Tis nog steeds jammer, mag ik vinden. Sorry dat ik je stoor met mijn vriendelijkheid. Aan haar heb ik niks meer.

Crue toch?
pi_113265998
Amen, Faazz
  zaterdag 23 juni 2012 @ 04:51:38 #212
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113266431
Hetkenbaar, alsof je ineens geen gevoel meer mag hebben voor een ex waar je nog zielsveel van houdt ook al staat het gedrag je niet aan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113266814
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 00:19 schreef kleineik het volgende:

[..]

En toch vind ik het een naai streek. Hij laat de deur op een kier, net zoals mijn ex. Jij blijft hierdoor hopen. Totdat je zelf zegt, het is af.


Vandaag heerlijk gesproken met maatschappelijk werkster....2 uur..blijf aan het ratelen haha. Komt er op neer, dat ik me niet meer druk moet maken, om wat zij voelt. Niet meer, als ik erover praat beginnen met, maar zij.......en als ik me onrustig voel...het laten razen. Niets gaan doen, gewoon blijven zitten, en het laten razen. Voel me best goed nu. Schommelingen worden minder, maar de dipjes zijn wel dieper, heftiger
Ja vind je? Ik vond het ook best een raar antwoord, ik vroeg alleen of hij wel open en eerlijk de gesprekken in wilde gaan. Ondertussen heb ik al een week een knoop in mijn maag, en zat hij gisteravond lekker in de kroeg.. En ik maar nadenken over hoe en wat. Naja moet ook gewoon kunnen maar krijg er een beetje bad vibes van. Hij doet ook steeds een beetje kattig, net of hij last van me heeft. Is misschien hoe ik het opvat en niet zo bedoeld, dat kan natuurlijk ook.

Goed van je dat je bij maatschsppelijk werk bent geweest. Wat kan dat opluchten he? Enkel om je verhaal al te doen. En idd hou het bij jezelf. Wat voel en ervaar jij. Zij doet er nu niet meer toe. Dat moet ze zelf uit vechten.

@faazz, dat vind ik wel hard van haar. Wat is er dan mis met af en toe eens wat van elkaar horen? Klinkt echt of het voor haar niet veel betekende als ze zich zo opstelt. Ik hoop iig wel dat het je helpt om het los te gaan laten. Sterkte.
In life, every ending is a new beginning..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 23 juni 2012 @ 12:00:15 #214
300347 MrManuel
pi_113270306
Hmm vandaag is ze jarig..
Het is al meer dan een half jaar geleden.. maar af en toe doet het toch nog pijn.. :{
[i]~ The impossible is easy![/i]
pi_113272441
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 08:11 schreef LaLouchi het volgende:

@faazz, dat vind ik wel hard van haar. Wat is er dan mis met af en toe eens wat van elkaar horen? Klinkt echt of het voor haar niet veel betekende als ze zich zo opstelt. Ik hoop iig wel dat het je helpt om het los te gaan laten. Sterkte.
Nja ik denk dat ik voor haar destijds gewoon een leuke jongen was en mij gewoon wel leuk vond voor die tijd, maar gaande weg nooit echt verliefd is geweest of geworden. Dus ja als je er dan klaar mee bent kap je het af en ga je verder leven.

Nu vond ze het raar dat ik daar nog wel mee zat en zelfs toen ik zei dat ik het leuk vond dat ik haar heb leren kennen en het een mooie tijd beschreef, schoot ze in de lach met zo'n houding van "dude, wtf :')!" terwijl ik het niet vreemd vind of zo om dat te zeggen en waardering uit te spreken voor iemand.

Ik bedoel, ik werd echt uitgelachen daar terwijl ik zei wat ik vond. :')

Je kan blijkbaar ook gewoon toevallig iemand leuk vinden en omdat de omstandigheden goed waren je met elkaar bent geweest voor een tijd. Maar dat hoeft niet te betekenen dat gevoelens dan ook echt serieus hoeven te zijn.

Als ik mijn ervaring met die van haar vergelijk en rekening hou met haar situatie kan ik wel begrijpen hoe ze er over dacht en alles en dat ik misschien te diep er op in ben gegaan en enorm veel bevestiging zocht, maar ik was dan ook echt verliefd en heb me daar in vergist.
Dat ik haar daarom heb weggejaagd en zij nu nog steeds een muur heeft gebouwd en niks met me te maken wilt hebben omdat ze denkt dat ik nog ergens op reken. Maar zelfs een biertje kantelen op het terras is dan blijkbaar al teveel gevraagd.

En als ik mijn houding zo bekijk in de tijd dat we hadden is het misschien wel over the top en compleet retarded geweest en dan snap ik wel dat als het allemaal niet zo serieus is je daar ook geen oor naar hebt en geen zin in moeilijke dingen hebt.

Maar waarom dan nog steeds zo'n enorme afkeer en geen begrip tonen en zo? :')

Maar ja. Ze had wel gelijk. Dat ik het achter me moet laten. Het betekende voor mij dan veel en zo.. Het slaat nergens op daar nu nog bezig mee te zijn. Kennelijk.
pi_113275235
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 08:11 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ja vind je? Ik vond het ook best een raar antwoord, ik vroeg alleen of hij wel open en eerlijk de gesprekken in wilde gaan. Ondertussen heb ik al een week een knoop in mijn maag, en zat hij gisteravond lekker in de kroeg.. En ik maar nadenken over hoe en wat. Naja moet ook gewoon kunnen maar krijg er een beetje bad vibes van. Hij doet ook steeds een beetje kattig, net of hij last van me heeft. Is misschien hoe ik het opvat en niet zo bedoeld, dat kan natuurlijk ook.

Goed van je dat je bij maatschsppelijk werk bent geweest. Wat kan dat opluchten he? Enkel om je verhaal al te doen. En idd hou het bij jezelf. Wat voel en ervaar jij. Zij doet er nu niet meer toe. Dat moet ze zelf uit vechten.

Ja, dat vind ik echt. Mijn ex nu ook. Ja zegt ze, ik wil NU geen relatie met je...ja, dat is lekker. Maar zelf wel verder gaan.. en ons achter laten, met vragen, met hoop.. Nee, ik ben er klaar mee, en ik hoop, voor jou en je dochter, jij ook. Ja, de gedachte dat we niks meet samen zullen doen, doet pijn. Dat ons kind niet zal weten hoe papa en mama samen zijn, is verschrikkelijk. Maar het is HUN keuze. Niet die van ons! Denk daar aan!
pi_113277257
@Faazz, je klinkt erg gekwetst ;(. Denk vanuit jezelf, hou het bij jezelf en vul dingen niet voor haar in. Het is klaar, om wat voor reden dan ook. Natuurlijk mag je er nog verdrietig om zijn. Je bent verliefd geweest tijdens de relatie en nu is dat er plots niet meer. Dat was oprecht. Nu heb je dus ook gewoon recht op je eigen verdriet en je mag zelf weten hoe je het wil verwerken en hoelang het duurt. Dat heeft geen ene donder met haar te maken. Ze mag ervan vinden wat ze wil maar dat verandert niets aan de feiten.
pi_113280031
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 14:52 schreef kleineik het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik echt. Mijn ex nu ook. Ja zegt ze, ik wil NU geen relatie met je...ja, dat is lekker. Maar zelf wel verder gaan.. en ons achter laten, met vragen, met hoop.. Nee, ik ben er klaar mee, en ik hoop, voor jou en je dochter, jij ook. Ja, de gedachte dat we niks meet samen zullen doen, doet pijn. Dat ons kind niet zal weten hoe papa en mama samen zijn, is verschrikkelijk. Maar het is HUN keuze. Niet die van ons! Denk daar aan!
Juist omsdat het zijn keuze is vind ik het zo moeilijk. Hij heeft mij en mijn dochter nl niet altijd juist behandeld. Zo is er een periode geweest dat ik voor mezelf en mijn dochter nauwelijks geld had om te eten, en pas sinds hij weg is, is uitgekomen dat hij die periodr wekelijks ong 70 euro uitgaf in de bedrijfskantine. Dat doet pijn. En nog ben ik bij hem gebleven, want dat vermoeden had ik toen al. en nu is hij weg, terwijl ik de dingen niet eens bewust heb gedaan, maar grhandeld heb in ieders belang, dacht ik toen. Dit voelt dus oneerlijk, omdat hij wel ergere dingen deed, en ik die wel bereid ben te vergeven.

Verder hoop heb ik nog, en terecht denk ik als ik kijk naar zijn uitspraken. Eerst was er geen enkele kans volgens hem, en nu sluit hij hrt niet uit en is bereid met me te praten. Ik vind dat ik het mezelf verplicht ben dat af te wachten.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113286985
Het blijft een rotstreek in mijn ogen maar met wat ze heeft gezegd kan ik haar geen ongelijk geven. Ze kan er blijkbaar om lachen en dat is goed toch. Dat ik me er rot over voel mag wel zo wezen, maar laat het los is dan het advies. Waarom in het verleden leven? Stilstaan is achteruitgang. Leef je leven etc.
Ze is nog jong, waarom settelen. Plezier is belangrijker.

Ik zal het klote blijven vinden maar die gedachte is wel een hele mooie en zij streeft het na. Dus waarom ik niet? Ik denk dat ik de juiste afleiding niet kan vinden.

Waarschijnlijk dat ik mezelf flink voor paal heb gezet gister door mijn gedrag, hoewel ik wel vind dat ik net zo goed een punt maakte. Maar ja, het is niet meer belangrijk en sjah.. Wie weet wat er gaat gebeuren?!

Want, zei ze...

Het kan zomaar weer gebeuren :o
pi_113303080
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 12:00 schreef MrManuel het volgende:
Hmm vandaag is ze jarig..
Het is al meer dan een half jaar geleden.. maar af en toe doet het toch nog pijn.. :{
Mooi hè, liefde...
pi_113303134
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2012 17:46 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Juist omsdat het zijn keuze is vind ik het zo moeilijk. Hij heeft mij en mijn dochter nl niet altijd juist behandeld. Zo is er een periode geweest dat ik voor mezelf en mijn dochter nauwelijks geld had om te eten, en pas sinds hij weg is, is uitgekomen dat hij die periodr wekelijks ong 70 euro uitgaf in de bedrijfskantine. Dat doet pijn. En nog ben ik bij hem gebleven, want dat vermoeden had ik toen al. en nu is hij weg, terwijl ik de dingen niet eens bewust heb gedaan, maar grhandeld heb in ieders belang, dacht ik toen. Dit voelt dus oneerlijk, omdat hij wel ergere dingen deed, en ik die wel bereid ben te vergeven.

Verder hoop heb ik nog, en terecht denk ik als ik kijk naar zijn uitspraken. Eerst was er geen enkele kans volgens hem, en nu sluit hij hrt niet uit en is bereid met me te praten. Ik vind dat ik het mezelf verplicht ben dat af te wachten.
Neem jezelf nou eens voor, geen contact met hem op te nemen. Liefde is geen logica. Liefde laat zich niet dwingen. En wil je hem, of wil jet het samen zijn met iemand? Een gezinnetje zijn? Ook niet onbelangrijk. Ook jij moet je, zoals ik, los maken van je ex. Bij ons is dat moeilijker, door de kinderen. Maar het moet! Wij zijn geen speelbal, van HUN gevoelens. Wij blijven thuis, zorgen voor de kinderen, en onze partners gaan verder, maar zeggen tegen ons, wacht nog ff...ja, dat is lekker.

Je zegt, omdat hij ergere dingen heeft gedaan, kan je hem dit ook vergeven. Dat kan, dat is je gevoel. Heel herkenbaar. Mijn ex ligt met een ander in bed, en ik zou haar terugwillen. Maar wat ik nu heel sterk voel, is dat ik er niet meer op ga wachten. Nu ga IK verder. En dat moet jij ook doen. Voor jezelf, voor je dochter!
pi_113303167
Mijn ex belde me gisteren op, of ze onze zoon mocht brengen. Op zaterdagmiddag, terwijl ik aan het werk was, terwijl ze hem maandag pas hoort te brengen...ze voelde zich niet lekker...maar hoe weet ze gisteren, hoe ze zich vandaag voelt? Zijn auto staat er niet, dus neem aan dat hij in haar is...onbegrijpelijk. Je zoon, je vlees en bloed wegbrengen, om bij je nieuwe vlam te zijn. En dan staan te janken, omdat de abortus, die ik absoluut niet wilde, een jaar geleden is. En dan tegen hem aan kruipen. Zo erg, dat ik nou van haar hou. Bah..
pi_113303595
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 09:05 schreef kleineik het volgende:

[..]

Neem jezelf nou eens voor, geen contact met hem op te nemen. Liefde is geen logica. Liefde laat zich niet dwingen. En wil je hem, of wil jet het samen zijn met iemand? Een gezinnetje zijn? Ook niet onbelangrijk. Ook jij moet je, zoals ik, los maken van je ex. Bij ons is dat moeilijker, door de kinderen. Maar het moet! Wij zijn geen speelbal, van HUN gevoelens. Wij blijven thuis, zorgen voor de kinderen, en onze partners gaan verder, maar zeggen tegen ons, wacht nog ff...ja, dat is lekker.

Je zegt, omdat hij ergere dingen heeft gedaan, kan je hem dit ook vergeven. Dat kan, dat is je gevoel. Heel herkenbaar. Mijn ex ligt met een ander in bed, en ik zou haar terugwillen. Maar wat ik nu heel sterk voel, is dat ik er niet meer op ga wachten. Nu ga IK verder. En dat moet jij ook doen. Voor jezelf, voor je dochter!
We gaan vanavond praten. Met elkaar geen contact behalve over dochter hebben we 2 maandrn volgehouden. In die 2 maanden ben ik erachter gekomen dat ik wel nog veel van hem hou. Hij ook van mij, dus gaan we praten. Baad het niet dan schaad het niet. Ik maak mezelf gewoon zenuwachtig, dat moet ik niet doen. Maar onbrwust ben ik bang dat ik alles nog meer verpest. Of dat hij weer kwetsende dingen zegt..

Hij zegt niet wacht ff.. Hij zei juist steeds ga verder. Nu sinds twee weken niet meer, dus dat is al een vooruitgang. Hoe dan ook ik wil deze keuze samen maken. We hebben nog geen enkele keer face to face met elkaar gepraat, en dat ben ik op zijn minst wel vrplicht aan mijn dochter en mezelf.

Tuurlijk mis ik het gevoel van geen gezinnetje meer hebben. Dat vind ik het ergste van alles. Was zo fijn om een gezin te hebben. Maar buiten dat, met hem heb ik een band die vrij speciaal is. Hoe zou ik dat ooit nog bij iemand anders kunnen vinden?

Ik ga de gesprekken afwachten. Daarna is het over, of we gaan verder. Thats it.

Vervelend dat ze jullie zoontje dan maar bij jullie neerzet om vervolgens naar haar vriend te gaan. Tijd met je kind is kostbaar. En erg belangrijk ook nog tijdens een scheiding. Kinderen moeten voelen dat de ouders hun zeker niet verlaten. Dit soort dingen draagt daar niet aan bij. Je zegt dat je niet meer gaat wachten, heb je de scheiding dan al aangevraagd? Ik denk dat ze zich tot schrikt als er ineens een brief vd advocaat ligt, misschien schud het haar wel wakker. En zo niet, dan ga je wel echt verder. Sluit je de deur voor jezelf. Denk dat dat ook mijn aanpak word na de gesprekken.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113351123
Was opzic best goed gesprek, kwamen alleen steeds niet verder. Hij voelt het dat het sprookjesachtige, het we kunnen alles samen aan wrg is. Dat hij geen energie meer heeft om aan ons huwelijk te werken. Daar liepen we steeds op vast, want voor mijn gevoel valt daar aan te werken. Toen liepen we terug en liepen we enorm te flirtrn met elkaar, waarna we sex hebben gehad. Het voelde zo.fijn en tegelijkertijd deed het zoveel pijn. Daar kan hij zich wel in verliezen mbt mij, maar niet in onze relatie..
In life, every ending is a new beginning..
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 25 juni 2012 @ 08:26:41 #225
300347 MrManuel
pi_113351732
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2012 08:59 schreef kleineik het volgende:

[..]

Mooi hè, liefde...
Nou helemaal super... -O-
Vooral na een relatie.. }:|
[i]~ The impossible is easy![/i]
  maandag 25 juni 2012 @ 09:17:12 #226
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113352420
quote:
99s.gif Op maandag 25 juni 2012 08:26 schreef MrManuel het volgende:

[..]

Nou helemaal super... -O-
Vooral na een relatie.. }:|
We leven voor die pieken in een zee van dalen. Dus ja, liefde is mooi, maar zodra je teveel gaat nadenken kan het mis gaan...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 25 juni 2012 @ 09:18:05 #227
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113352432
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 06:56 schreef LaLouchi het volgende:
Was opzic best goed gesprek, kwamen alleen steeds niet verder. Hij voelt het dat het sprookjesachtige, het we kunnen alles samen aan wrg is. Dat hij geen energie meer heeft om aan ons huwelijk te werken. Daar liepen we steeds op vast, want voor mijn gevoel valt daar aan te werken. Toen liepen we terug en liepen we enorm te flirtrn met elkaar, waarna we sex hebben gehad. Het voelde zo.fijn en tegelijkertijd deed het zoveel pijn. Daar kan hij zich wel in verliezen mbt mij, maar niet in onze relatie..
Pity fucks, hou ik niet van...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113352499
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:18 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Pity fucks, hou ik niet van...
Dit, ja. Als er iets is waar je je achteraf heel smerig om voelt dan zijn het die pity fucks wel :r :')
pi_113352520
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 06:56 schreef LaLouchi het volgende:
Was opzic best goed gesprek, kwamen alleen steeds niet verder. Hij voelt het dat het sprookjesachtige, het we kunnen alles samen aan wrg is. Dat hij geen energie meer heeft om aan ons huwelijk te werken. Daar liepen we steeds op vast, want voor mijn gevoel valt daar aan te werken. Toen liepen we terug en liepen we enorm te flirtrn met elkaar, waarna we sex hebben gehad. Het voelde zo.fijn en tegelijkertijd deed het zoveel pijn. Daar kan hij zich wel in verliezen mbt mij, maar niet in onze relatie..
En wat nu...? Laat je niet gebruiken aub...die hoop hè....maar ik snap het heel goed. Dat gevoel, dat JIJ zo niet meer verder wil, moet groeien. En dat gaat gebeuren. Want nu hoop je. En van de week zal je merken, dat je weer teleurgesteld bent...dat het voor niks is. Ik hoop het zo voor je, dat ik het fout heb...


Mijn ex belde gisteren ook weer...huilend..ik weet het niet. Ik kan het niet met je. Ja denk ik dan, waarom bel je, en waarom weet je het niet...heb haar verteld, dat ik haar niet meer wil spreken. Dat ik vriendschappelijk niks voor haar kan betekenen. Dat ze me mag bellen, als ze verder met me wil. En anders niet. Dat ik over haar heen wil komen. En dat ik dat zo niet kan.
  maandag 25 juni 2012 @ 09:23:14 #230
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113352531
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:21 schreef Charcot het volgende:

[..]

Dit, ja. Als er iets is waar je je achteraf heel smerig om voelt dan zijn het die pity fucks wel :r :')
Een pity fuck hebben terwijl je het nog niet weet is NOG smeriger...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113352583
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:23 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Een pity fuck hebben terwijl je het nog niet weet is NOG smeriger...
Daarom ook het woordje 'achteraf' :+
pi_113352847
Jullie vinden het smerig van mij?
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 25 juni 2012 @ 09:43:52 #233
118973 Whizkid_RaiLmAn
Beschreven figuur
pi_113352902
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:41 schreef LaLouchi het volgende:
Jullie vinden het smerig van mij?
Nee, het is niet smerig van jou, gok dat ze hem daarmee bedoelen.

Ik heb daarintegen het gevoel dat hij jou ook mist, ook bij je wil zijn (anders was die chemie er niet tijdens de wandeling en de seks daarna) maar het helemaal niet onder woorden kan brengen wat hem dwars zit en hoe daaraan te moeten werken.

Krijg het gevoel (na jouw verhaal) dat hij zichzelf "hulpeloos" voelt...
When something drops I'm like:
( ͡° ͜ʖ ͡°)
( ͡⊙ ͜ʖ ͡⊙)
pi_113352910
@kleineik, nu gaan we verder met de gesprekken. Hij zei dat hij diep van binnen het liefste bij elkaar blijft. Ik nerm aan dat het dan nog een kwestue van tijd is, want daar kan je toch niet tegen blijven vechten?
In life, every ending is a new beginning..
pi_113352972
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:43 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:

[..]

Nee, het is niet smerig van jou, gok dat ze hem daarmee bedoelen.

Ik heb daarintegen het gevoel dat hij jou ook mist, ook bij je wil zijn (anders was die chemie er niet tijdens de wandeling en de seks daarna) maar het helemaal niet onder woorden kan brengen wat hem dwars zit en hoe daaraan te moeten werken.

Krijg het gevoel (na jouw verhaal) dat hij zichzelf "hulpeloos" voelt...
Klopt ook. Hij zegt zelf ook dat hij het liefst verder wil vanbinnen. Ik denk dat ik moet wachten tot zijn pijn slijt. Hij gaf aan het heel moeilijk te hebben toen hij weer naar huis ging. Hij weet het grwoon ook even niet meer. Hij omschreef het als ik wil wel vliegen, maar ik kan het niet. Mijn reactie; bouw een vliegtuig.. Hoe dan ook. Ik wil met hem verder. Ik hoop dat hij in gaat zien dat bepaalde dingen echt niet zijn zoals hij ze heeft beleefd.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 25 juni 2012 @ 09:47:42 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113352979
Het is smerig van hem, in de zin: hij weet dat jij hem nog wil, en hij wil kennelijk alleen de leuke dingen en maakt dan misbruik van de situatie, waardoor jij met pijn achterblijft...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113353156
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Het is smerig van hem, in de zin: hij weet dat jij hem nog wil, en hij wil kennelijk alleen de leuke dingen en maakt dan misbruik van de situatie, waardoor jij met pijn achterblijft...
Misschien. Ben er zelf ook bij geweest. We hadden elkaar nodig. Dus is dat gebeurd.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 25 juni 2012 @ 09:57:00 #238
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113353195
Het is je ook niet aan te rekenen :)

Maar het kan zo verneukeratief werken op je heldere blik op de momenten dat je die wel even nodig hebt.

Maar wat hij kennelijk aangeeft is volledig herkenbaar, en dan kun je inderdaad twee dingen doen. Weglopen of keihard aan de slag.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113353307
Precies. En ik denk dat het dat laatste word. Nog niet nu, maar wel over een poosje. Hoop ik.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 25 juni 2012 @ 10:05:16 #240
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113353388
Hangt ervanaf of hij daar aan toe is. Ik zou ook echt wat meer op je eigen benen gaan staan ondanks de emotionele crisis die je nu ervaart.

Laat geen loopje met je gevoel nemen, want geloof me, dan ben je nog verder van huis.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113353423
Hoe bedoel je meer op eigen brnen? Ben geheel zelfstandig. Hij is er nu nog niet aan toe, maar stukje bij beetje zoekt hij steeds meer toenadering.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 25 juni 2012 @ 10:19:31 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113353775
Geheel zelfstandig en je houdt meer geld over, maar dat is de materialistische kant van zelfstandigheid. Je bent nog erg afhankelijk van hem als het aankomt op jouw gesteldheid, wat niet heel gek is, maar probeer daar ook wat rust in te vinden, nu loop je jezelf op te naaien tot en met...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113357234
Tja, in principe hebben we nu ook nog niks besloten. We wachten de ge$prkken af. In de tussentijd nadenken en verwerken. Vannacht hebben we beide veel gehuild, dad ook nodig om te verwerken. En wat dan blijft staan is onze liefde.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 25 juni 2012 @ 12:42:02 #244
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_113358449
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 12:08 schreef LaLouchi het volgende:
Tja, in principe hebben we nu ook nog niks besloten. We wachten de ge$prkken af. In de tussentijd nadenken en verwerken. Vannacht hebben we beide veel gehuild, dad ook nodig om te verwerken. En wat dan blijft staan is onze liefde.
Moeilijke situatie hoor.
Ik denk dat jullie eigenlijk eerst los moeten zijn, voordat er een weg terug mogelijk is. Er is zoveel gebeurd. Hij heeft echt grove dingen gedaan (dat van dat geld vind ik echt schande) en misschien heb jij hem ook pijn gedaan (ik heb niet alles gevolgd dus dat weet ik niet).

Genees eerst van al die pijn. Bouw een leven alleen op (met jullie dochter natuurlijk) en kijk hoe het dan voelt. Over een half jaar, of een jaar.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_113359239
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 09:44 schreef LaLouchi het volgende:
@kleineik, nu gaan we verder met de gesprekken. Hij zei dat hij diep van binnen het liefste bij elkaar blijft. Ik nerm aan dat het dan nog een kwestue van tijd is, want daar kan je toch niet tegen blijven vechten?
laLouchi......mijn ex belt me huilend op....dat ze het niet weet. Maar haar nieuwe vriend is wel het hele weekend in haar....wat is jouw reactie daarop? Ja, ze houdt van mij...maar echt vechten doet ze niet...ja, stoeien, met hem. Kom op meid, laat je niet gek maken. Als hij echt zo graag wil, dan komt hij. En snel. Maar laat hem dan eens komen. Neem zElf geen contact op. Dan weet jij het vlug genoeg
pi_113364296
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef kleineik het volgende:

[..]

Maar haar nieuwe vriend is wel het hele weekend in haar....wat is jouw reactie daarop?
sorry moet hier steeds erg om lachen. Erg vermoeiend lijkt me. ;)
Ga er van uit dat je bij haar bedoeld.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
pi_113367013
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 13:03 schreef kleineik het volgende:

[..]

laLouchi......mijn ex belt me huilend op....dat ze het niet weet. Maar haar nieuwe vriend is wel het hele weekend in haar....wat is jouw reactie daarop? Ja, ze houdt van mij...maar echt vechten doet ze niet...ja, stoeien, met hem. Kom op meid, laat je niet gek maken. Als hij echt zo graag wil, dan komt hij. En snel. Maar laat hem dan eens komen. Neem zElf geen contact op. Dan weet jij het vlug genoeg
Ik geloof niet dat jouw ex echt van je houd. Dan zou ze geen andere vent.al.hebben. Ik denk dat ze van jouw aandacht geniet, en gaat huilen als ze even geen aandacht krijgt. Daarom vind ik dat er in jouw situatie idd gezegd moet worden, tot hier en niet verder.

Mijn ex daarentegen houd wel van mij, weet alleen niet hoe hij terug moet. Is ervan overtuigd dat zijn pijn niet slijt. Maar elke pijn slijt. ik heb hem nu al zover dat hij scheiden of bij elkaar blijven in het midden laat, en dat is al een levensgroot verschil. Misschien is het dom wat ik doe, gokken met mijn hart. Maar ik voel dit zo enorm sterk. Ik zie wel wat het me brengt.
In life, every ending is a new beginning..
  maandag 25 juni 2012 @ 16:58:05 #248
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113371620
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef LaLouchi het volgende:

Mijn ex daarentegen houd wel van mij, weet alleen niet hoe hij terug moet. Is ervan overtuigd dat zijn pijn niet slijt. Maar elke pijn slijt. ik heb hem nu al zover dat hij scheiden of bij elkaar blijven in het midden laat, en dat is al een levensgroot verschil. Misschien is het dom wat ik doe, gokken met mijn hart. Maar ik voel dit zo enorm sterk. Ik zie wel wat het me brengt.
Pijn slijt, maar als het een splinter is die kriebelt, steekt en jeukt, dan gaat het nooit weg. Splinters die je niet weg kunt halen hebben nogal de neiging om te gaan ontsteken met nare wonden. Bedenk je goed waar jij beter van wordt, al is dat heel moeilijk als je blind van liefde bent...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113372058
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 14:40 schreef QEX het volgende:

[..]

sorry moet hier steeds erg om lachen. Erg vermoeiend lijkt me. ;)
Ga er van uit dat je bij haar bedoeld.
Eigenlijk beide haha
pi_113372181
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 15:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat jouw ex echt van je houd. Dan zou ze geen andere vent.al.hebben. Ik denk dat ze van jouw aandacht geniet, en gaat huilen als ze even geen aandacht krijgt. Daarom vind ik dat er in jouw situatie idd gezegd moet worden, tot hier en niet verder.

Mijn ex daarentegen houd wel van mij, weet alleen niet hoe hij terug moet. Is ervan overtuigd dat zijn pijn niet slijt. Maar elke pijn slijt. ik heb hem nu al zover dat hij scheiden of bij elkaar blijven in het midden laat, en dat is al een levensgroot verschil. Misschien is het dom wat ik doe, gokken met mijn hart. Maar ik voel dit zo enorm sterk. Ik zie wel wat het me brengt.
Ik hoop dat jij jezelf hier niet mee kwetst....dat meen ik uit de grond van mijn hart. Alleen jij weet diep van binnen wat je moet doen....
pi_113372437
Woensdagavond een afspraakje met een leuke dame...ik wil absoluut geen nieuwe relatie, maar wil wel heel graag verder. Ik heb gisteren tegen mijn ex vrouw gezegd, toen ze me belde, dat ze me niet meer hoeft te bellen. Dat ik echt geen contact meer met haar wil, behalve om onze zoon. Ze blijft maar zeggen, dat ze het niet weet, maar een dag later zit mijn buurman er. Nee, ben daar klaar mee, en voel me daar goed bij, al zal ik van de week wel weer een terugval krijgen. Houden van haar doe ik nog steeds. Maar met praten komen wij er niet aan uit, en hulp zoeken wil ze niet. Dat dit niet echt een gezonde basis is voor haar nieuwe relatie enzo...dat weet ze allemaal wel, maar ze weet het gewoon niet, ze vind hem leuk. Nou meid, dan ga jij hem maar lekker leuk vinden, die koekenbakker. Maar ik ga verder. En wat voel ik dat sterk!
  maandag 25 juni 2012 @ 18:04:28 #252
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113374865
Mijn ex wilde vandaag praten maar heb het maar verschoven naar morgen.
Ik weet niet eens wat ik tegen haar moet zeggen.
pi_113375179
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef kleineik het volgende:
Woensdagavond een afspraakje met een leuke dame...ik wil absoluut geen nieuwe relatie, maar wil wel heel graag verder. Ik heb gisteren tegen mijn ex vrouw gezegd, toen ze me belde, dat ze me niet meer hoeft te bellen. Dat ik echt geen contact meer met haar wil, behalve om onze zoon. Ze blijft maar zeggen, dat ze het niet weet, maar een dag later zit mijn buurman er. Nee, ben daar klaar mee, en voel me daar goed bij, al zal ik van de week wel weer een terugval krijgen. Houden van haar doe ik nog steeds. Maar met praten komen wij er niet aan uit, en hulp zoeken wil ze niet. Dat dit niet echt een gezonde basis is voor haar nieuwe relatie enzo...dat weet ze allemaal wel, maar ze weet het gewoon niet, ze vind hem leuk. Nou meid, dan ga jij hem maar lekker leuk vinden, die koekenbakker. Maar ik ga verder. En wat voel ik dat sterk!
Goed bezig!

Volgende keer dat je een terugval aan voelt komen, of middenin eentje zit, moet je dit stuk even teruglezen. Dan kan je je dipjes-ik even herinneren aan wat je sterke ik wil.
pi_113382240
Hij vraagt nu om meer sex.. Vroeg of hij er redenen voor had dat hij dat wilde. Hij was geil zei hij.. weet niet wat ik er vrrder van moet denken.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113382715
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:29 schreef LaLouchi het volgende:
Hij vraagt nu om meer sex.. Vroeg of hij er redenen voor had dat hij dat wilde. Hij was geil zei hij.. weet niet wat ik er vrrder van moet denken.
Lieve vrouw....je moet hier van denken, dat hij geil is....meer niet!, lieve LaLouchi...dat is wel eerlijk van hem, hij is geil. Hij wil niet met je vrijen, omdat hij van je houdt. Anders zegt hij wel, schat, we gaan er aan werken, we gaan hulp zoeken. We gaan ons huwelijk redden. Nee, hij wil neuken. En dat kan bij jou het makkelijkste...
pi_113382768
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 18:12 schreef KermitKikker het volgende:

[..]

Goed bezig!

Volgende keer dat je een terugval aan voelt komen, of middenin eentje zit, moet je dit stuk even teruglezen. Dan kan je je dipjes-ik even herinneren aan wat je sterke ik wil.
Dankjewel!!
  maandag 25 juni 2012 @ 20:55:11 #257
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113383634
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 20:29 schreef LaLouchi het volgende:
Hij vraagt nu om meer sex.. Vroeg of hij er redenen voor had dat hij dat wilde. Hij was geil zei hij.. weet niet wat ik er vrrder van moet denken.
Ik zou hier wel heel erg mee oppassen..Voor jou geldt het wss als intimiteit, voor hem is het gewoon sex, and thats it...

Alleen doen als je er nuchter in staat, anders doet het nog veel meer pijn straks...
pi_113384823
@sawadie en kleineik klopt. Dit doet al zeer. Ik ben zijn vrouw, maar word behandeld als de eerste de beste.. Fuck.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113389795
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef LaLouchi het volgende:
@sawadie en kleineik klopt. Dit doet al zeer. Ik ben zijn vrouw, maar word behandeld als de eerste de beste.. Fuck.
Ik weet wat je voelt..
  maandag 25 juni 2012 @ 23:34:55 #260
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113393186
Mis haar maar ergens voel ik mij toch te goed voor haar, morgen ga ik haar weer spreken als het goed is. Ik weet niet wat ik wil, ik wil haar maar ook iemand die mij beter begrijpt. Alles is brandstof voor mijzelf om een beter persoon te worden.

Heb wat rebound chicks gehad in de tussentijd maar voor mijn gevoel is het egoistisch om de tijd voorbij te laten gaan door met andere meiden te kloten terwijl zij ook gevoelens krijgen.

Moet ik dan echt een tijd single blijven? Terwijl ik elke dag leef alsof het mijn laatste is?
  maandag 25 juni 2012 @ 23:43:21 #261
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113393778
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 21:13 schreef LaLouchi het volgende:
@sawadie en kleineik klopt. Dit doet al zeer. Ik ben zijn vrouw, maar word behandeld als de eerste de beste.. Fuck.
Je had het ook kunnen weigeren? Dat heb ik ook gedaan toen mij ex het idee had om mij te bespringen....
pi_113397191
Ja dat had gekund. Maar had me in mijn hoofd ghaald dat het iets zou verandrren. Stom i know.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 26 juni 2012 @ 01:15:43 #263
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113397485
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 01:01 schreef LaLouchi het volgende:
Ja dat had gekund. Maar had me in mijn hoofd ghaald dat het iets zou verandrren. Stom i know.
Ooh ik veroordeel je echt niet hoor, ik weet hoe het is....Ik zat precies hetzelfde, maar vond da tik de boot moest afhouden, achteraf alleen maar goed
pi_113398187
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2012 06:56 schreef LaLouchi het volgende:
Was opzic best goed gesprek, kwamen alleen steeds niet verder. Hij voelt het dat het sprookjesachtige, het we kunnen alles samen aan wrg is. Dat hij geen energie meer heeft om aan ons huwelijk te werken. Daar liepen we steeds op vast, want voor mijn gevoel valt daar aan te werken. Toen liepen we terug en liepen we enorm te flirtrn met elkaar, waarna we sex hebben gehad. Het voelde zo.fijn en tegelijkertijd deed het zoveel pijn. Daar kan hij zich wel in verliezen mbt mij, maar niet in onze relatie..
Word jij even gemanipuleerd zeg, niet normaal. En je trapt er nog in ook.

Wel de lusten, maar niet de lasten.
pi_113398890
Voel me een beetje egoïstisch aangezien ik hier niet zovaak meer lees/kom en de weinig keren dat ik hier dan kom, kom ik alleen wat shit van me afschrijven :') . Maarja het werkt wel en heb wel weer behoefte om iets van me af te schrijven.

Had een tijdje geen contact geprobeerd op te nemen met mn ex ivm haar eindexamens/eindexamenreis/het feit dat ze geen contact wilde, maar na haar eindexamenreis heb ik toch nog een brief gestuurd met alles waar ik over na heb gedacht. Onder andere gedaan omdat ze had aangegeven dat de breakup gedeeltelijk door haar eindexamenjaar kwam en ik wilde kijken of er misschien toch nog wat mogelijk was en omdat ze nog eindexamenboekjes van me had, die ik terug zou krijgen. Afgelopen weekend kreeg ik een pakketje binnen en dat bleken de boekjes te zijn + een kort handgeschreven briefje.
quote:
*mijn naam*,

Toch nog bedankt voor de bundels. Ik weet niet of je het al gehoord had, maar ik ben geslaagd.
Ik stel je laatste brief op prijs. Hij was erg volwassen en ik ben blij dat je alles duidelijker ziet nu.
Het zal je vast niet verbazen, maar na erover nagedacht te hebben ga ik voor de derde optie in je brief (gescheiden wegen gaan). Het ga je goed en ik hoop oprecht dat je gelukkig wordt in je leven.

*naam ex vriendin*

P.S. Sorry voor het geïmproviseerde pakket, ik kon nergens anders een doos vinden, en ook sorry voor het laat retourneren van de bundels
Het heeft ongeveer anderhalve week geduurd tussen mijn brief en het ontvangen van dit pakketje. In die tijd heb ik flink in spanning gezeten voor haar antwoord en me ook wel op een aantal dingen voorbereid, maar dit was er (hoe gek ook misschien) niet 1 van. Misschien vul ik teveel dingen zelf in, maar als ik lees dat ze erover heeft nagedacht denk ik automatisch dat daar dus enige twijfel moet zijn geweest. Als je zeker weet dat je het niet wilt hoef je er verder ook niet over na te denken lijkt me. Als ik dan denk dat er twijfel is geweest ga ik automatisch weer nadenken over op welke gronden ze dan tot de conclusie is gekomen om niet nog een keer met zijn tweeën iets te drinken en te kijken hoe en of het verder kan en anders gewoon face-to-face afscheid nemen van elkaar ipv op de manier zoals het nu gegaan is.

Nu gaat het dus weer kut aangezien mijn hoofd overuren draait qua nadenken. Ik krijg ook gewoon het gevoel dat als we elkaar zouden zien ik het kan fixen en zij dat ook weet en ze het daarom niet wil. Ik heb het gevoel dat ze twijfelt maar toch voor de makkelijke weg gaat, maarja dit zijn allemaal dingen die ik voor haar invul en niet zeker weet. Zit op dit moment wel aardig in de put, terwijl er toch echt een periode is geweest waarin ik dacht dat het beter ging ;(
  Moderator dinsdag 26 juni 2012 @ 06:22:16 #266
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_113398942
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 05:38 schreef Hazzard het volgende:
Voel me een beetje egoïstisch aangezien ik hier niet zovaak meer lees/kom en de weinig keren dat ik hier dan kom, kom ik alleen wat shit van me afschrijven :') . Maarja het werkt wel en heb wel weer behoefte om iets van me af te schrijven.

Had een tijdje geen contact geprobeerd op te nemen met mn ex ivm haar eindexamens/eindexamenreis/het feit dat ze geen contact wilde, maar na haar eindexamenreis heb ik toch nog een brief gestuurd met alles waar ik over na heb gedacht. Onder andere gedaan omdat ze had aangegeven dat de breakup gedeeltelijk door haar eindexamenjaar kwam en ik wilde kijken of er misschien toch nog wat mogelijk was en omdat ze nog eindexamenboekjes van me had, die ik terug zou krijgen. Afgelopen weekend kreeg ik een pakketje binnen en dat bleken de boekjes te zijn + een kort handgeschreven briefje.

[..]

Het heeft ongeveer anderhalve week geduurd tussen mijn brief en het ontvangen van dit pakketje. In die tijd heb ik flink in spanning gezeten voor haar antwoord en me ook wel op een aantal dingen voorbereid, maar dit was er (hoe gek ook misschien) niet 1 van. Misschien vul ik teveel dingen zelf in, maar als ik lees dat ze erover heeft nagedacht denk ik automatisch dat daar dus enige twijfel moet zijn geweest. Als je zeker weet dat je het niet wilt hoef je er verder ook niet over na te denken lijkt me. Als ik dan denk dat er twijfel is geweest ga ik automatisch weer nadenken over op welke gronden ze dan tot de conclusie is gekomen om niet nog een keer met zijn tweeën iets te drinken en te kijken hoe en of het verder kan en anders gewoon face-to-face afscheid nemen van elkaar ipv op de manier zoals het nu gegaan is.

Nu gaat het dus weer kut aangezien mijn hoofd overuren draait qua nadenken. Ik krijg ook gewoon het gevoel dat als we elkaar zouden zien ik het kan fixen en zij dat ook weet en ze het daarom niet wil. Ik heb het gevoel dat ze twijfelt maar toch voor de makkelijke weg gaat, maarja dit zijn allemaal dingen die ik voor haar invul en niet zeker weet. Zit op dit moment wel aardig in de put, terwijl er toch echt een periode is geweest waarin ik dacht dat het beter ging ;(
Ze moet je niet meer. Ze heeft geen twijfel. Je vult dingen in die er totaal niet zijn. Er is geen makkelijke of moeilijke weg voor haar. Dat bestaat alleen in jouw hoofd.
What can change the nature of a man?
pi_113398983
Ja ik weet het, maar zodra ik even geen moeite doe om mezelf eraan te herinneren gaat mijn hoofd direct naar al die minder reële gedachten. Kost veel moeite om het mezelf wijs te maken dat ze niet twijfelt en vaak lukt het dan dus ook niet terwijl ik ergens diep van binnen wel weet hoe het werkelijk zit... Mehh beetje moeilijk uit te leggen hopelijk snap je wat ik bedoel.
pi_113399120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 02:11 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Word jij even gemanipuleerd zeg, niet normaal. En je trapt er nog in ook.

Wel de lusten, maar niet de lasten.
Ja dat.zie ik nu ook in. Die avond niet. Ik dacht heel naief, misschirn veranderd het iets. Maar dat is niet zo. Gisteravond was hij geil, dan kan hij me wel opzoeken, maar zogauw ik begin over dat ik hem mis dan slaat hij meteen weer om. Snauwt me toe dat ik het allemaal heus wel weet. Ik ben zo onwijs stom geweest. Ik voel me net een goedkope hoer. Ben van xijn vrouw, zijn alles, naar gewoon een lichaam gegaan. Denk nu dat het helemaal niet meer goedkomt. Dit doe je niet als je echt van iemand houd.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113399164
Misschien is dit echt totaal niet het geval, maar ik ga het toch even vanaf een andere kant proberen te belichten. Hij is geil, hij wil seks en jullie gaan het heel misschien oplossen met zijn tweeën. Het zou wel heel kut zijn als hij nu bij andere vrouwen zijn ding gaat proberen te halen, terwijl jullie nog getrouwd zijn en er zelfs nog een kans is dat jullie eraan gaan werken en eruit gaan komen (hoe kut zou het zijn als dat daadwerkelijk gebeurd en jij weet dat hij ondertussen met allemaal andere vrouwen naar bed is gegaan?).

Ook is het bij jou natuurlijk allemaal vertrouwd en is het gewoon op een bepaalde manier een stuk makkelijker (en vanaf een andere kant juist weer stukken moeilijker zoals jij ook ervaart). Hoeft niet te betekenen dat hij het alleen voor je lichaam doet, maar ook voor zichzelf voor het oude vertrouwde. Hoeft niet persé slecht bedoelt te zijn, hoewel het niet echt doordacht is.

Zoals ik al zei misschien zit ik er helemaal naast. Jij kent hem het beste en ik weet niet precies het hele verhaal dus doe ermee wat je wil ;)
pi_113399228
Dankje. Hij zegt zelf dat hij geen behoefte heeft aan andere vrouwen, dat het hem gaat om sex met mij. Alleen het feit dat als ik dichtbij kom, en het heb over de relatie, dan klapt hij dicht en zegt dat het er los van staat.
hoe kan het er nou los van staan? We zitten nog in een huwelijk. Ik kan het niet los zien. Hij zegt steeds dat hij er neutraal instaat maar neigt naar scheiden. En dat dat misschien veranderd door de gesprekken, maar dat sex niks veranderd. Nee sex verandetd idd niks, maar het zorgt wel dat ik dicht bij hem ben. En blijkbaar gaat het hem enkel om sex an sich dan. Voel me er kut onder. Wil best sex, maar dan niet sex om de sex. Moet wel het gevoel hebben dat hij ook echt zijn best doet om het huwelijk te redden. En als hij dat uberhaupt niet wil proberen, wil ik ook geen sex.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113399322
Tjah ik denk dat dat gewoon een verschil is in hoe je erin staat. Jij ziet seks en liefde hand in hand gaan en hij ziet die 2 dingen los van elkaar en wil enerzijds seks en anderzijds kijken wat er aan de relatie te doen valt. Kan me er wel iets bij voorstellen aangezien je snel overhaaste/ondoordachte beslissingen kan maken als er seks in het spel is (de bloedtoevoer bij mannen naar de hersenen lijkt dan ineens flink afgeknepen te worden ;) ) , maar je aan de andere kant wel gewoon de voordelen van het vertrouwde hebt + dat het gewoon evt makkelijker is in de toekomst dan wanneer hij met tig andere vrouwen heeft lopen rotzooien.
pi_113399410
LaLouchi, daar komt het wel zo'n beetje op neer denk ik.. Als hij jou geen duidelijkheid geeft moet je dat zelf doen. Ook jij bent een individu en hebt recht op liefde, geluk en respect. Denk je dat je dat bij hem gaat krijgen? Zelfs na de breuk is het een ********. Sorry maar uit wat ik lees, de feiten, is het duidelijk zat. En dan mag hij wel de deur op een kiertje laten maar dat betekent echt nog steeds helemaal niks! Ik snap wel dat je voor je jezelf en je dochter die gesprekken wil voeren, wat ook terecht is. Maar laat alsjeblieft niet met je spelen. Geef de regie over de situatie niet geheel aan hem. Jij bent emotioneel nog erg betrokken en hij is dat stadium allang gepasseerd lijkt het wel.
Heel veel sterkte, hoop dat het allemaal goed uit zal pakken voor je.
pi_113399459
Oh wat ik er zo van mee krijg vind ik trouwens ook dat je beter verdiend hoor. Alleen op dit punt is er dus misschien ook wel een andere kant die ik probeer aan te kaarten, maar neemt niet weg dat je naar mijn idee beter zou verdienen :)
pi_113400760
Ja jullie hebben idd ook gewoon gelijk. Hij speelt met me, of dat nou bewust of onbewust is. Hij geeft me het gevoel dat alles wat wij hadden een illusie was. Nu opeens vind het dat ons hele huwelihk verkeerd zat. Ik vroeg hem wat er moest gebeuren voordat hij me weer wel kan toelaten. Toen zei hij dat hij dan alles moest vergeten wat er is gebeurd. Dat kan dus niet. Dus wanneer hij zegt dat er een kleine kans is nog, dan is dat niet waar, of hij moet accuut aan gehrugenverlies gaan leiden. Hij zegt dat hij zijn beslissing nog niet heeft gemaakt, maar dat heeft hij dus wel. En ondertussen wel sex willen, vind ik op die manier erg gemeen van hem. Ik ga maar eens rust voor mezelf creeeren. Ik ben geen object. Heb nog bijna twee weken om na te denken of ik de gesprekken nog wil, maar ik neig nu naar nee.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 26 juni 2012 @ 09:57:10 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_113401476
Laouchi, wat heb jij deze man aangedaan dat hij meent je zo te mogen behandelen? Ben je vreemdgegaan, heb je hem mishandeld? Of zit hij je gewoon te manipuleren om niks?
In het laatste geval: wegwezen! In de eerste 2 gevallen: hij moet to
ch een keer gaan kiezen of hij zich er overheen kan en wil zetten. Als hem dat niet lukt, dan moet hij eerlijk zijn en loslaten, of moet je zelf aan de rem trekken. Want wat hij nu doet kan hij echt niet maken. Wat een player zeg!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_113402282
Hij vind dat ik mijn moeder boven hem heb gesteld omdat ik mijn moeder die op dat moment bij ons inwoonde, niet op straat wilde zetten. We hadden vooraf afgesproken dat mijn moeder mocht blijven tot ze een ander huis had (duurde max 6 maanden) en ze kon nergens anders terecht. Dit neemt hij mij nu nog steeds zo kwalijk. Verder heb ik niks gedaan als vreemdgaan, liegen etc. hij daarentegen wel. Loog veel, drukte geld achtrrover, gaf me niet veel aandacht. Ik ben bereid dat te vergeven en eraan te werken. Maar hij behandeld me nu dus op deze manier.
In life, every ending is a new beginning..
  dinsdag 26 juni 2012 @ 10:35:14 #277
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113402387
Het is ook een drogreden, een excuus om het uit te kunnen maken. Hij wil gewoon iets anders dan wat hij had. Jammer maar ik vrees waar.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 juni 2012 @ 12:06:18 #278
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_113405634
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 10:30 schreef LaLouchi het volgende:
Hij vind dat ik mijn moeder boven hem heb gesteld omdat ik mijn moeder die op dat moment bij ons inwoonde, niet op straat wilde zetten. We hadden vooraf afgesproken dat mijn moeder mocht blijven tot ze een ander huis had (duurde max 6 maanden) en ze kon nergens anders terecht. Dit neemt hij mij nu nog steeds zo kwalijk. Verder heb ik niks gedaan als vreemdgaan, liegen etc. hij daarentegen wel. Loog veel, drukte geld achtrrover, gaf me niet veel aandacht. Ik ben bereid dat te vergeven en eraan te werken. Maar hij behandeld me nu dus op deze manier.
Dan had hij toen weg moeten gaan. Ik vind dat (hoewel het me afschuwelijk lijkt om mijn schoonmoeder in huis te hebben) geen reden om jou nu nog zo te behandelen.
Deze man is niet iemand waar je op kunt bouwen, ik zou zeggen: wegwezen!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_113406855
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dan had hij toen weg moeten gaan. Ik vind dat (hoewel het me afschuwelijk lijkt om mijn schoonmoeder in huis te hebben) geen reden om jou nu nog zo te behandelen.
Deze man is niet iemand waar je op kunt bouwen, ik zou zeggen: wegwezen!
Dat was het ook, afschuwelijk, maar ook voor mij. Ik vond het ook niet leuk. Maar niemand gaat zijn eigen moeder op.straat zetten. Het was maar tijdelijk, en vooraf hebben we dat helemaal doorgesproken. Het heeft ervoor hezorgd dat we het huis van mijn ouders kondrn kopen voor een ton terwijl het 180.000 waard is. Hij stond er volledig achter, heb hem nog gevraagd of we niet beter ons huurhuis nog even aan kondrn houden, maar dat wilde hij niet om te kunnen sparen. Dat hij nu deze reden aanvoert doet imo afbreuk aan ons hele huwelijk. En dat doet pijn. Er valt hem niet aan zijn verstand te brengen dat dit niet een reden is om te scheiden. Blijkbaar wil hij dat toch. Ben ik toch nirt de liefde van zijn leven. Daar ben ik sinds vandaag achter. Dacht altijd dat dat nog wel zo was, omdat hij dat zelf steeds zegt. Maar het is niet zo. Ik ben niks meer voor hem.
In life, every ending is a new beginning..
pi_113408191
Het is inderdaad een drogreden. Dit alleen al is bewijs dat je gewoonweg niet op hem kunt bouwen. Liefde valt niet te forceren. Je kunt niet in je eentje vechten voor een relatie!
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:05:50 #281
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113408373
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:02 schreef Charcot het volgende:
Het is inderdaad een drogreden. Dit alleen al is bewijs dat je gewoonweg niet op hem kunt bouwen. Liefde valt niet te forceren. Je kunt niet in je eentje vechten voor een relatie!
Je iig niet afhankelijk opstellen van de ander. Let wel, dat is wat anders dan kwaad in een ruzie roepen "ik kan heus wel zonder je", dat zijn van de uitspraken die je achteraf spijten.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113408523
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Je iig niet afhankelijk opstellen van de ander. Let wel, dat is wat anders dan kwaad in een ruzie roepen "ik kan heus wel zonder je", dat zijn van de uitspraken die je achteraf spijten.
Mee eens. En verder is kunnen iets anders dan willen :P.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:16:33 #283
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113408884
Mjah, ik denk niet dat dit goed te pleisteren valt, hoe graag jij dit ook wil...

Eerst jezelf maar eens pleisteren zou ik zeggen, en over een jaar een vent tegenkomen die wel ballen in zijn broek heeft (ontwikkeld).
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113409014
Ik doelde op het stukje over afhankelijkheid. Niet zonder iemand kunnen is iets anders dan niet zonder iemand willen. En ik geloof dat lalouchi echt teveel gekwetst is. Dat kan hij nooit meer goedmaken. Hoe graag zij het hem ook wil vergeven. Dat wilt hij niet of kan het niet. Maakt verder ook niet uit. Feit is dat het nu gewoon niet te forceren valt en hij allang heeft bewezen dat het echt nooit meer goed gaat (kunnen) komen.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:40:25 #285
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113409738
Ik greep terug op je verder willen tegenover het kunnen ;)

Ik zou er nu grof het mes in zetten ondanks dat het verlangen er wellicht nog is...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113409790
Ja, mee eens. Dat is het beste.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 13:47:30 #287
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113410005
Uiteindelijk wel denk ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 juni 2012 @ 17:27:05 #288
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113419656
Ok over een uur ga ik haar weer zien, ze vond het eerst te snel gaan en daarom maakte ze het uit, maar nu wil ze wel praten. Ik was kwaad dat ze mij zomaar aan de kant zette zonder te praten.
Nu zit ze weer te lachen via whatsapp om mijn grapjes, wtffffffffffff.

Afgelopen 3 dagen maar 6 uur slaap gehad, moet zo omkleden er op mijn best uitzien.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:06:18 #289
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113421007
quote:
15s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 17:27 schreef SunTzu het volgende:
Ok over een uur ga ik haar weer zien, ze vond het eerst te snel gaan en daarom maakte ze het uit, maar nu wil ze wel praten. Ik was kwaad dat ze mij zomaar aan de kant zette zonder te praten.
Nu zit ze weer te lachen via whatsapp om mijn grapjes, wtffffffffffff.

Afgelopen 3 dagen maar 6 uur slaap gehad, moet zo omkleden er op mijn best uitzien.
Wil je wel weer bij elkaar komen?
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:16:28 #290
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113421329
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:06 schreef sawadie het volgende:

[..]

Wil je wel weer bij elkaar komen?
Jazeker, ze is gewoon heel lief alleen ze wil teveel dingen alleen doen denk ik. Zo heeft ze 3 baantjes, doet daarbij nog allerlei dingen voor familie en is ook nog begeleidster bij 1 of andere groep voor kinderen. Ik vond het zelf ook wel snel gaan maar ik wil er gewoon voor haar zijn, ze is ook laatst gezakt voor haar opleiding door al die baantjes enz.

Ze zei ook dat ik niks verkeerds deed alleen dat het te snel ging en daarom pauze wilde.
Op het moment dat ze dat zei nam ik het op alsof het meteen over was, definitief.
Later weer gesprek gehad waarin ze zei dat ze dat helemaal niet zo bedoelde etc.
Ik was geschokt dat ik meteen de kroeg in ging en mezelf helemaal lazarus zoop en daarna ben ik de stad in gegaan meteen wat anderen leren kennen. De dag daarna was echt klote.

Het is gewoon een meid met klasse, ik zelf ben wel meteen met anderen gaan daten uit woedde eigenlijk maar dat voelde niet helemaal lekker. Zij is gewoon degene die ik wil eigenlijk, ze heeft alle kwaliteiten die ik zoek.

Aan de andere kant ik lig nog wel goed op de markt, maar voor haar skipte ik gewoon nachten slaap alles, we vergaten de tijd als we aan het praten waren. Alleen het moment voordat ze het uitmaakte toen leek alles goed. Misschien had ze gewoon veel aan haar hoofd.
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:31:20 #291
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113421816
Jij hebt best wel veel gedoe met chick enzo ..t is niet zo dat je een chick MOET hebben ofzo ..
  dinsdag 26 juni 2012 @ 18:46:47 #292
253383 Partyboy1991
Trollin' down the river
pi_113422421
Trouwens een foto van mn ex gezien na een heule lange tijd.. DAMN wat ziet ze er slecht uit :N
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:05:49 #293
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113423312
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jij hebt best wel veel gedoe met chick enzo ..t is niet zo dat je een chick MOET hebben ofzo ..
Liefde laat zich niet dwingen maar ook niet zomaar afschieten...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 26 juni 2012 @ 19:35:41 #294
367311 sawadie
There is a new day every day!
pi_113424784
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Liefde laat zich niet dwingen maar ook niet zomaar afschieten...
Klopt, fucking irritant :P
  dinsdag 26 juni 2012 @ 21:21:56 #295
354147 SunTzu
The Art of War allesssssss
pi_113430041
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Jij hebt best wel veel gedoe met chick enzo ..t is niet zo dat je een chick MOET hebben ofzo ..
Voor mijn gevoel maakt een vriendin wel alles af, ik heb al een dik betaalde baan, sport elke dag enz.
Het is gewoon leuk om iemand te hebben waarmee je alles kan delen en haar het hof te maken.

Het gesprek net ging wel vlotjes en ze wil nog wel verder met me gaan afspreken enz maar deze week heeft ze het druk met werken, volgende week gaat ze 2 weken op vakantie en daarna 1 week moet ze die kinderen gaan begeleiden. Tja ze is een leuke meid maar op het moment zie ik het niet gebeuren dat we genoeg tijd kunnen maken voor elkaar.

Het is jammer maar in mijn hoofd was ik al een paar stappen verder. Ik wil eigenlijk niet haasten met relaties maar ik wil ook niet te lang stil blijven zitten zo. De afgelopen dagen 3 meiden leren kennen al, 2 lijken me echt van die borderline gevallen. (Eentje is zwanger die valt sowieso af en de ander ging toen ze dronken was vertellen dat ze vroeger is mishandeld en een paar minuten later ging ze knock out.) Eentje is wel leuk.

En het eind back up plan, ik heb er nog eentje in het buitenland zitten.
Ik wil gewoon leven, feesten, hevig verliefd zijn. One night stands heb ik allang gehad.
Gewoon een echte relatie, eerlijk kunnen zijn en terug geliefd worden.

Ik heb het al bereikt voor mijn gevoel qua werk en mijn lichaam is ook bijna perfect, maar ik heb nu andere doelen gezet. Weer iets om naartoe te werken, een nieuw diploma wat ik wil hebben.
pi_113447616
Holy fuck mijn ex is zwanger :{

Zij en haar nieuwe vriend zijn beiden na het MBO meteen fulltime gaan werken. Nu zijn ze 22, maar hebben kennelijk al genoeg geld om een appartementje te gaan kopen, en nu krijgen ze over een half jaar dus een fucking kindje !

Zit een beetje met 2 gedachten : Enerzijds moet ik er echt nog lang niet aan denken, ik studeer nog en kom nog niet eens in de buurt van die fase. Anderzijds voel ik me ook wel een beetje kut : Ik woon nog in een pauper studentenhuis met 5 huisgenoten zonder een rooie cent op mn rekening, en die lui kunnen gewoon al een appartement kopen...

Blijft een vreemde gedachte, 2 jaar geleden waren we nog samen en nu krijgt ze een kind :')
  woensdag 27 juni 2012 @ 09:33:53 #297
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_113448434
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2012 08:50 schreef EiPet het volgende:
Holy fuck mijn ex is zwanger :{
..

Blijft een vreemde gedachte, 2 jaar geleden waren we nog samen en nu krijgt ze een kind :')
2 jaar geleden en het doet nog pijn?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_113451249
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2012 17:14 schreef kleineik het volgende:
Woensdagavond een afspraakje met een leuke dame...ik wil absoluut geen nieuwe relatie, maar wil wel heel graag verder. Ik heb gisteren tegen mijn ex vrouw gezegd, toen ze me belde, dat ze me niet meer hoeft te bellen. Dat ik echt geen contact meer met haar wil, behalve om onze zoon. Ze blijft maar zeggen, dat ze het niet weet, maar een dag later zit mijn buurman er. Nee, ben daar klaar mee, en voel me daar goed bij, al zal ik van de week wel weer een terugval krijgen. Houden van haar doe ik nog steeds. Maar met praten komen wij er niet aan uit, en hulp zoeken wil ze niet. Dat dit niet echt een gezonde basis is voor haar nieuwe relatie enzo...dat weet ze allemaal wel, maar ze weet het gewoon niet, ze vind hem leuk. Nou meid, dan ga jij hem maar lekker leuk vinden, die koekenbakker. Maar ik ga verder. En wat voel ik dat sterk!
even terug lezen.... ;( wat schommelt het.
Dat ik gestopt ben met roken maakt het niet makkelijker...misschien wil ik wat te rigoreus mijn leven veranderen...25 kilo afgevallen, nog 15 te gaan. cold turkey gestopt met roken. Het getrubbel met mijn ex...pfff. Nu weer geen contact. Morgenvroeg mijn zoon naar haar brengen. Zal snel, normaal vertellen hoe het met hem hem gaat, en dan weer gaan. Dan komt ze hem zaterdag weer brengen, en dan zie ik haar 9 dagen niet...Blijft dubbel. Wil niet meer hopen, maar hioop dat ze mij mist. Maar zoals maatschappelijk werkster zegt..ik moet me niet druk maken om wat zij voelt, maar om wat ik voel. IK moet verder.
pi_113451323
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 12:32 schreef LaLouchi het volgende:

[..]

Dat was het ook, afschuwelijk, maar ook voor mij. Ik vond het ook niet leuk. Maar niemand gaat zijn eigen moeder op.straat zetten. Het was maar tijdelijk, en vooraf hebben we dat helemaal doorgesproken. Het heeft ervoor hezorgd dat we het huis van mijn ouders kondrn kopen voor een ton terwijl het 180.000 waard is. Hij stond er volledig achter, heb hem nog gevraagd of we niet beter ons huurhuis nog even aan kondrn houden, maar dat wilde hij niet om te kunnen sparen. Dat hij nu deze reden aanvoert doet imo afbreuk aan ons hele huwelijk. En dat doet pijn. Er valt hem niet aan zijn verstand te brengen dat dit niet een reden is om te scheiden. Blijkbaar wil hij dat toch. Ben ik toch nirt de liefde van zijn leven. Daar ben ik sinds vandaag achter. Dacht altijd dat dat nog wel zo was, omdat hij dat zelf steeds zegt. Maar het is niet zo. Ik ben niks meer voor hem.
Dat is ook niet waar. Jij bent de moeder van zijn kind. Jij bent altijd bijzonder voor hem. Maar laat je niet gebruiken. Zeg jij eens, ik ga zo niet verder? zeg je dat ooit zo tegen hem? Jij doet niets verkeerds...kijk eens wat voor een maf schuldgevoel je hebt...om wat?
pi_113451371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 19:05 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Liefde laat zich niet dwingen maar ook niet zomaar afschieten...
Wat zou dat makkelijk zijn zeg....Ik stop NU met het houden van haar... :')

Nee, liefde is geen logica...
pi_113451401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2012 18:46 schreef Partyboy1991 het volgende:
Trouwens een foto van mn ex gezien na een heule lange tijd.. DAMN wat ziet ze er slecht uit :N
Doet dat iets met je? mijn ex ziet er ook slecht uit...ze voelt zich ook slecht...raakt me wel heel erg
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')