abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 juli 2012 @ 20:02:45 #151
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_113819748
Foto's Danic. }:|
A grand adventure has begun.
pi_113827055
Als ik een meisje had wilde ik die schoentjes voor E. ook hebben Keshet O+ O+

Puck zijn schoenen bleken te klein maar door de seizoenswisseling was er weinig te krijgen.
Toch geslaagd in de uitverkoop dus dat was dan weer een mazzeltje.

You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_113828051
Meevallertje Danic! Sarah heeft haar teva's juist ruimer dan haar gewone schoenen, maar ook wel een beetje op de groei gekocht, maatje kleiner zat precies pas, dan kon ik waarschijnlijk over een maand weer ;)
Jaël draagt nu keens dat zijn ook heerlijke schoenen! Denk dat ik die volgend jaar voor allebei aanschaf!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_113828374
Speciaal voor Keshet :P :



Gelijk maar aangehouden.
pi_113907186
Ik heb iets vreselijks gedaan. Ik heb deze voor L gekocht. Officieel tweedehands (Kringloop), maar ongedragen. ¤4,-.

pi_113908238
Ik vind ze leuk spring! Echte L-schoenen!
  Moderator zaterdag 7 juli 2012 @ 23:22:05 #157
5428 crew  miss_sly
pi_113908777
Ow nee zij er Lelli Kelli schoenen?
Ik vind het wel wat voor L., maar eigenlijk niets voor jou om te kopen :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113908902
L vindt ze super uiteraard. Ik had me voorgenomen om nooit mee te gaan in roze glitterzooi. Maar stiekem vind ik me best leuk. Helemaal voor die prijs.

En nee, het zijn geen LK's. Dacht ik ook. Zijn van Lulú.
pi_113916740
Leuk prijsje :D, wat zijn ze hoog. Althans lijkt zo op de foto. Ik vind ze wel geinig!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_113916819
Ik zie nu pas de pailletjes (hoe schrijf je dat dan?), gisteren namelijk op mijn telefoon.
Zonder had ik ze net iets leuker gevonden, maar ik vind ze nog steeds tof!
pi_113948333
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 15:50 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb twee paar schoentjes voor Lientje, shoesme babyproof veterschoentjes, maat 21, die draag ze als ze buitenspeelt of wil stappen en Shoesme gympen maat 22, die laatste zijn echt nog te groot, maar gewoon gekocht omdat ik ze zo tof vind, ze zijn voor onder een spijkerbroekje in de winter waarschijnlijk.

[ afbeelding ]

Dus nu aan het neuzen naar een paar eerste loopschoentjes, windowshoppen. :D
Allemaal van Bardossa, ik vind het een geweldig merk.

Zomer
[ afbeelding ]

Mooie schoenen. Alleen ben ik niet zo van het schoenen op internet kopen. Bovendien zijn helaas bij de jongensschoenen alle die ik mooi vind niet de goede maat. Ik ben op zoek naar nette zwarte schoenen met veters, geen laarzen en liever geen sneakers. Heeft iemand van jullie zoiets gezien?
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113957827
Even een 'koopjestip', wie op zoek is naar regenlaarsjes, bij de action hadden ze laarsjes in maat 23-27 voor 4 euro. Ik heb dus gelijk 2 maten meegenomen, want leuke prijs. Ik vind het zonde om zoveel geld uit te geven aan laarsjes die bijna nooit gedragen worden namelijk.

Spring, ik vond/vind dit soort schoenen ook 'ieuw', maar als ik 'm'n kind er een mega plezier mee zou doen zou ik ze ook kopen. ;)
Zo heb ik ook een hello Kitty t-shirt voor mijn mini gekocht, maar oh my god wat vind ik dat normaal gesproken verschrikkelijk. :X
pi_113958329
Nikki dank voor de tip. Ben al een tijdje op zoek naar nieuwe regenlaarsjes. Alleen hebben wij geen action dichtbij. En schoenen koopmik het liefst met mijn peuter samen. Zelf al koop ik precies een maat groter dan de hema regenlaarsjes, die hij nu heeft, ben ik bang dat het niet zou kunnen passen.

Nikki loopt de actie sinds vandaag?

[ Bericht 7% gewijzigd door Tinuviel op 09-07-2012 09:01:52 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_113958706
Goh, genoeg diversiteit hier. Maar ik ben wat conversatiever. ;)

Vorige week gekocht.
pi_113960003
Tinuviel, het was geen actie, ze lagen gewoon in het schap, dus ik denk dat het algemeen in het assortiment zit. Er waren jongetjes en meisjesvarianten iig. :)
pi_113963186
Overigens heb je bij scapino regenlaarsjes voor iets van 6 euro, alleen zijn die van de action met leuke printjes en bij de scapino in 1 kleur...
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_113963721
Ik was net bij de Hema: uni rode regenlaarsjes voor ¤6,50 en mijn vent wilde natuurlijk per se de blaue met de afbeelding van Jip en Janneke en die waren ¤ 8,50.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  dinsdag 10 juli 2012 @ 13:43:27 #168
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_114010592
Ik heb nieuwe schoenen voor Mika gekocht, op verzoek van juf met klittenband. Ik zie het praktische er wel van in...vind het alleen niet mooi. Maar goed, deze gaan wel.
pi_114010795
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 juli 2012 22:43 schreef -Spring het volgende:
Ik heb iets vreselijks gedaan. Ik heb deze voor L gekocht. Officieel tweedehands (Kringloop), maar ongedragen. ¤4,-.

[ afbeelding ]
Ooohh ik laat dit plaatje niet aan mijn dochters zien.
Neem mezelf altijd voor om het niet voor ze te kopen, maar voor erbij, en voor vier euro... moet kunnen! Leuk hoor! Mijn dochter zou dit zeker "het mooiste kado ooit" vinden.
Met een meidenkwartet
pi_114333806
Helleuw!
Ik heb een vraagje, Elise heeft sinds gisteren nieuwe schoenen. Ze loopt veel aan de hand en aan tafel, nog niet los. Nou was ik bij een kinderschoenenwinkel en zij vertelde me dat kinderen die leren lopen flexibele zolen nodig hebben. Zat wat in, maar niks kunnen vinden in die winkel (wat vallen de collecties tegen zeg, alles is zilver of gebloemd!).
Een winkel later kwam ik ze tegen, de veel te dure, maar oh zo mooie mary janes in donkerblauw suede. Gekocht dus, maar nu weet ik niet precies of ze flexibel genoeg zijn.

In hoeverre is dat belangrijk, en hoe weet ik nou of ze oke zijn?
Ze zijn van Fitz Kits.
pi_114334329
Het is wel heel belangrijk en ze moeten zo flexibel zijn dat je de zool dubbel kan vouwen bij wijze van
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_114335478
Door ze te buigen weet je of de zool flexibel genoeg is. Ik heb dat ookweleend eerder gehoord. Volgens mij had dat te maken met dat het kind goed leert de voet af te rollen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_114335773
Owww dan zijn ze wel soepel genoeg! Pfew! Dankje! :)
Ze trekt ze trouwens meestal ook wel uit, thuis loopt ze altijd op blote voeten of leren slofjes als het echt koud is en bij oma ook!
pi_114339553
Je moet met één hand de hiel naar de neus kunnen brengen, dan zijn ze zacht en soepel tegelijk.
Goed dat je haar verder zoveel mogelijk zonder laat lopen. Het advies is namelijk om ze pas schoentjes aan te trekken als ze 3 maanden goed los kunnen lopen. Dan lopen ze stevig genoeg om aan schoenen te wennen.
  dinsdag 17 juli 2012 @ 23:07:18 #175
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_114339851
O+



Maar ze loopt nog niet los.... wel overal achteraan, aan de hand, ze stapt over en ze staat los.
Deze zijn volgens mij van de wintercollectie, dus we hebben nog even de tijd. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')