abonnement Unibet Coolblue
pi_112823755

© donroyco

Waar is dit topic voor bedoeld? :?

Hulp bij het zoeken naar de uitvoerende(n) en/of titel van een bepaald nummer, tabs, songteksten, etc...

Dit topic is een uitbreiding van de succesvolle 'Help, ik zoek een artiest/nummer!'- reeks.

Tips:

• Als het een recent nummer betreft, blader eerst het topic (evt. de vorige ook) even door, je hebt kans dat iemand anders de vraag al heeft gesteld.
• Als je een nummer zoekt uit een reclame, kijk dan eerst even op Ster.nl, of een van de andere sites in het onderstaand overzicht.
• Als je een nummer zoekt uit een film/tv-serie, kijk dan eerst bij de info over die film/tv-serie op IMDb
• Als je de muziek zoekt van een filmpje op YouTube, kijk dan eerst eens door de comments bij het filmpje.
• Heb je een stukje tekst uit een nummer?
Ga dan naar Google en zoek op: lyrics "jouw stukje tekst" (vergeet de aanhalingstekens niet)
• Heb je een request geplaatst, post dan niet binnen een dag opnieuw hetzelfde verzoek, dat voorkomt ergernissen..
• Heb je een request geplaatst, en heb je daarna zelf al het nummer gevonden, schroom dan niet om nog even het nummer te vermelden, dit kan natuurlijk helpen met toekomstige vragen!
• Heb je een request geplaatst, en is het juiste antwoord gegeven, laat het even weten, toch leuk om te horen of we het goed hebben/hadden!
• Wanneer je op een request reageert, quote de betreffende post dan aub. Dan is duidelijk op wiens vraag je reageert, wat de algemene overzichtelijkheid bevordert.
• Gebruik voor het uploaden van samples sites als zippyshare.com, zodat samples direct beluisterd kunnen worden en niet eerst gedownload hoeven te worden, na het uitzitten van die fantastische wachttijden.

Handige links:

Midomi
Musipedia Whistle
Tunatic
Muziek van de reclame
Adformatie Campagnes
Muziek in de reclame (nieuw!)
Commercials (nieuw!)
Melodycatcher (nieuw!)
Met dank aan Baggeruser, Deetch, Noodly, RacerDKB & willem888 voor de bijdragen *O*

Waar is dit topic niet voor bedoeld? :N

• Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
• 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
• Hoe goed bedoeld ook, het is niet de bedoeling dat je nummers (in mp3-vorm bijvoorbeeld) aanbiedt als je weet welk nummer er gezocht wordt.

Vorige topics (2010): #277 - #278 - #279 - #280 - #281 - #282 - #283 - #284 - #285

Als het topic vol is, open dan een nieuw topic met deze openingspost. Een lief modje zal hem weer sticky maken.

Wijzigingen/toevoegingen aan deze OP zijn welkom! Omdat ik dit topic niet elke dag lees kan je het beste een PM doen naar donroyco

Game on!
  woensdag 13 juni 2012 @ 09:59:54 #2
286575 Roces18
Chef de party
pi_112825295
Zal hem hier nog eens posten; Wie zingt die cover van Every Breath you take van de godzilla reclame van veronica. Door een vrouw in ieder geval......
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  donderdag 14 juni 2012 @ 08:48:10 #3
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_112874832
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2012 09:59 schreef Roces18 het volgende:
Zal hem hier nog eens posten; Wie zingt die cover van Every Breath you take van de godzilla reclame van veronica. Door een vrouw in ieder geval......
Misschien staat ie hier tussen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Every_Breath_You_Take
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
pi_112927401
Lastige vraag misschien. Ik ben op zoek naar de themesong (piano) en dus de naam van een Amerikaanse (?) soapserie. Het enige dat ik weet is dat er 'Saint' in de naam zit en dat het een ziekenhuisserie is, geloof ik. Ik geloof dat het uit de jaren 80 is ook.
Koel en donker bewaren
pi_112927615
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:10 schreef Guanabana het volgende:
Lastige vraag misschien. Ik ben op zoek naar de themesong (piano) en dus de naam van een Amerikaanse (?) soapserie. Het enige dat ik weet is dat er 'Saint' in de naam zit en dat het een ziekenhuisserie is, geloof ik. Ik geloof dat het uit de jaren 80 is ook.
St. Elsewhere?
Is geen piano trouwens..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_112927823
Hm, het lijkt er wel sterk op ja. Gisteren was ik bij een voorstelling waar het op de piano werd gespeeld, dus ik dacht dat het een pianonummer was.... Bedankt in ieder geval!
Koel en donker bewaren
pi_112928045
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:19 schreef Guanabana het volgende:
Hm, het lijkt er wel sterk op ja. Gisteren was ik bij een voorstelling waar het op de piano werd gespeeld, dus ik dacht dat het een pianonummer was.... Bedankt in ieder geval!
Op piano ;)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_112928114
Ja, had ik zelf ook al gevonden :P Is alleen een beetje slechte kwaliteit.
Koel en donker bewaren
pi_112928345
Beste mensen,

Vlak voor de wedstrijd (Tijdens EK 20120) als de spelers in de spelerstunnel staan, wordt er een 'tune'gedraaid, weet iemand hoe dat toontje/nummer heet?

Mvg,
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:34:04 #10
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112928497
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 14:30 schreef prosverige het volgende:
Beste mensen,

Vlak voor de wedstrijd (Tijdens EK 20120) als de spelers in de spelerstunnel staan, wordt er een 'tune'gedraaid, weet iemand hoe dat toontje/nummer heet?

Mvg,
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  vrijdag 15 juni 2012 @ 14:54:49 #11
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_112929352
Ik zoek het volgende liedje:
het was een liedje van ik geloof 2 rappers - de clip bestond uit een soort kleine tekenfilm figuren met hele grote soort bobbly heads erop - in mijn herinnering had de clip wat weg van King Kong (maar dan met 1 van die twee zwarte dudes als King Kong)
Er zit 1 rap stukje bij wat nog best vaak gesampled is daarna (iets van riding on the track ofzo)

Heel vaag maar ik hoop dat iemand nu bij het lezen denkt..OHJA!
So confused when you're lost in the groove
pi_112931409
quote:
Held!
Dankjewel :D
pi_112941185
hoe heet dat liedje ai jai jai ai jai jai ..... all I need?
  vrijdag 15 juni 2012 @ 19:24:26 #14
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_112942141
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:03 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe heet dat liedje ai jai jai ai jai jai ..... all I need?
Air - All I need
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_112942392
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 juni 2012 19:24 schreef Gambolputty het volgende:

[..]

Air - All I need
nee dit is het niet.. wat ik zoek heeft wat weg van een eurovisie songfestival liedje
pi_112954615
Weet iemand de titel van het nummer in de leader van classic gameroom?


Later is de intro iets veranderd maar van dezelfde artiest denk ik


Bij voorbaat dank.
pi_112965322
Ik zoek een liedje waarin nogal duidelijk de tekst We are hardcore komt. Het is niet echt een hardcore liedje al zit er wel een beat in. We are hardcore wordt als een soort slogan of zo in het liedje geroepen met een nogal zware stem. Wie kan me helpen? :P
  zaterdag 16 juni 2012 @ 12:57:30 #18
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_112965388
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:56 schreef kamustra het volgende:
Ik zoek een liedje waarin nogal duidelijk de tekst We are hardcore komt. Het is niet echt een hardcore liedje al zit er wel een beat in. We are hardcore wordt als een soort slogan of zo in het liedje geroepen met een nogal zware stem. Wie kan me helpen? :P
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_112965470
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:56 schreef kamustra het volgende:
Ik zoek een liedje waarin nogal duidelijk de tekst We are hardcore komt. Het is niet echt een hardcore liedje al zit er wel een beat in. We are hardcore wordt als een soort slogan of zo in het liedje geroepen met een nogal zware stem. Wie kan me helpen? :P
Serieus? _O-
I feel kinda Locrian today
pi_112966199
quote:
Nee die was ik ook al tegengekomen, die is het niet. House Crew en Marc Smith zijn het ook niet :N
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 13:00 schreef starla het volgende:

[..]

Serieus? _O-
Ja :Y
  zaterdag 16 juni 2012 @ 18:44:35 #21
303136 Roland1000
Google is your best friend!
pi_112975342
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:56 schreef kamustra het volgende:
Ik zoek een liedje waarin nogal duidelijk de tekst We are hardcore komt. Het is niet echt een hardcore liedje al zit er wel een beat in. We are hardcore wordt als een soort slogan of zo in het liedje geroepen met een nogal zware stem. Wie kan me helpen? :P

?
Van het concert des levens, krijgt niemand een program.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 19:34:20 #22
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_112976940
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 12:56 schreef kamustra het volgende:
Ik zoek een liedje waarin nogal duidelijk de tekst We are hardcore komt. Het is niet echt een hardcore liedje al zit er wel een beat in. We are hardcore wordt als een soort slogan of zo in het liedje geroepen met een nogal zware stem. Wie kan me helpen? :P
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_112997140
Ik zoek een liedje waarbij ik alleen nog maar vaag de clip weet
Het speelt zich af in een huisje in een bos en je ziet volgens mij vrouwen die opgesloten zitten, het is niet zo een gezellige clip. Het is een up-tempo nummer.

Ik hoop dat iemand iets hier van bekend voorkomt :)

Oh, en het is niet heel recent(kan echt 6 jaar geleden zijn ofzo)
  zondag 17 juni 2012 @ 11:22:34 #24
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_112997706
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 10:58 schreef Laura_ het volgende:
Ik zoek een liedje waarbij ik alleen nog maar vaag de clip weet
Het speelt zich af in een huisje in een bos en je ziet volgens mij vrouwen die opgesloten zitten, het is niet zo een gezellige clip. Het is een up-tempo nummer.

Ik hoop dat iemand iets hier van bekend voorkomt :)

Oh, en het is niet heel recent(kan echt 6 jaar geleden zijn ofzo)

Weet niet of je deze bedoelt maar blijft wel een bazenclip
pi_112998065
quote:
0s.gif Op zondag 17 juni 2012 11:22 schreef penny-wise het volgende:

[..]


Weet niet of je deze bedoelt maar blijft wel een bazenclip
O, ik heb het liedje al gevonden! maar toch bedankt :) (foo fighters is indd wel een geweldige clip, liedje ook)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')