abonnement Unibet Coolblue
pi_114037662
@lief17, dankjewel! Wist niet of het de bedoeling was om hier aan te haken of een nieuw vraag topic te starten :-)

@d1ce, rare tip misschien maar voor de plek vind ik het wel de moeite om rekening te houden met eventuele spier of vet massa die kan ontstaan, tattoos kunnen evt vervormen!
Mocht je straks een ontwerp hebben gekozen, laat het een maand of wat op een prominente plek hangen waar je het dagelijks tegenkomt, als je het dan niet zat bent is dat stap 1 in de goede richting!
  dinsdag 10 juli 2012 @ 22:56:05 #252
211793 PiercedGal
Groetjes Mij!!
pi_114038509
oh lamb dan zag ik een keer een mooi voorbeeld van je voorbij komen
Herriner je gisteren..
Droom van morgen...
Maar leef vandaag !!!
pi_114038860
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 22:42 schreef lisald het volgende:
@lief17, dankjewel! Wist niet of het de bedoeling was om hier aan te haken of een nieuw vraag topic te starten :-)

@d1ce, rare tip misschien maar voor de plek vind ik het wel de moeite om rekening te houden met eventuele spier of vet massa die kan ontstaan, tattoos kunnen evt vervormen!
Mocht je straks een ontwerp hebben gekozen, laat het een maand of wat op een prominente plek hangen waar je het dagelijks tegenkomt, als je het dan niet zat bent is dat stap 1 in de goede richting!
Wow, goede tip. Bedankt!
pi_114040108
PG heb idd wel een keer een foto geplaatst van wat ik graag zou willen :D
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_114048578
Ben benieuwd naar jullie inzichten;

Ik heb 4,5 jaar geleden mijn eerste en enige tattoo laten zetten -->
https://picasaweb.google.(...)eCSk?feat=directlink

Zoals (misschien) al opvalt, een deel van de lijnen en de krulletjes zijn niet spectaculair meer... of nooit geweest... Daarnaast staat hij inmiddels naast mijn ruggengraat in plaats van erop.
Dat komt omdat ik scheef ben in mijn houding maar dat was t.z.t. veel erger en met dit ontwerp valt dat dus nu op.

Voordeel van de plek is dat ik er niet dag in dag uit zelf tegen aan kijk, en ik vind het ontwerp ook nog steeds mooi, maar ik wil er iets mee...
Nu ben ik gevallen voor een iets meer cliché ontwerp, vogel silhouetten (toevallig iemand in de trein ermee zien zitten op z'n arm) en dat heeft voor mij ook meer dan een betekenis. Als je wilt weten welke, laat maar horen.

Ik probeer nu uit te puzzelen (zaterdag hopelijk even langs bij een shop in leiden voor nóg meer advies) of ik op een of andere manier twee van dit soort vogeltjes eroverheen kan zetten, of er half overheen en een deel nog in tact laten.
http://favim.com/orig/201(...)-Favim.com-51225.jpg

Wat zeggen jullie? Let me know! :-)
  woensdag 11 juli 2012 @ 08:56:55 #256
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114049059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 08:24 schreef lisald het volgende:
Ben benieuwd naar jullie inzichten;

Ik heb 4,5 jaar geleden mijn eerste en enige tattoo laten zetten -->
https://picasaweb.google.(...)eCSk?feat=directlink

Zoals (misschien) al opvalt, een deel van de lijnen en de krulletjes zijn niet spectaculair meer... of nooit geweest... Daarnaast staat hij inmiddels naast mijn ruggengraat in plaats van erop.
Dat komt omdat ik scheef ben in mijn houding maar dat was t.z.t. veel erger en met dit ontwerp valt dat dus nu op.

Voordeel van de plek is dat ik er niet dag in dag uit zelf tegen aan kijk, en ik vind het ontwerp ook nog steeds mooi, maar ik wil er iets mee...
Nu ben ik gevallen voor een iets meer cliché ontwerp, vogel silhouetten (toevallig iemand in de trein ermee zien zitten op z'n arm) en dat heeft voor mij ook meer dan een betekenis. Als je wilt weten welke, laat maar horen.

Ik probeer nu uit te puzzelen (zaterdag hopelijk even langs bij een shop in leiden voor nóg meer advies) of ik op een of andere manier twee van dit soort vogeltjes eroverheen kan zetten, of er half overheen en een deel nog in tact laten.
http://favim.com/orig/201(...)-Favim.com-51225.jpg

Wat zeggen jullie? Let me know! :-)
ik zou persoonlijk er een iets grotere zwaluw overheen laten zetten, denk dat je met meerdere het probleem hebt dat je de oude tattoo blijft zien (tenzij je buiten de zwaluwen ook nog aan andere opvulling denkt).

ik heb deze laatst laten zetten aan zoiets zat ik dus te denken ;)
pi_114050313
@antichrist
Bedankt voor je reactie, en mooie plaat zeg! Gaaf om te zien dat het met donkere/zwarte zwarte inkt (mijn persoonlijke must) zo knap kan worden neergezet.

Ik zie zelf inderdaad ook het probleem dat je schetst, maaaaaar...
Ik wil het eigenlijk zo simpel mogelijk houden dus geen invulling anders dan de vogels en een beetje liefelijk qua formaat. Wetende dat ik ook weer speciale waarde hecht aan een tweetal/koppel...ben ik toch een lastig mens!
Misschien kunnen ze op een of andere manier in elkaar overgaan/overlappen of iets dergelijks?

Ben van plan mijn tattoo en het voorbeeldje ook even te printen en te knippen, schuiven en plakken om te zien wat past. Maakt het toch makkelijker voor te stellen.

Alle adviezen welkom :-D
p.s. meningen over huidige tattoo ook... is dit "ouderdom" of gewoon minder goed werk?

[ Bericht 5% gewijzigd door lisald op 11-07-2012 09:56:33 (aanvulling-kje) ]
  woensdag 11 juli 2012 @ 09:59:43 #258
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114050514
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:51 schreef lisald het volgende:
@antichrist
Bedankt voor je reactie, en mooie plaat zeg! Gaaf om te zien dat het met donkere/zwarte zwarte inkt (mijn persoonlijke must) zo knap kan worden neergezet.

Ik zie zelf inderdaad ook het probleem dat je schetst, maaaaaar...
Ik wil het eigenlijk zo simpel mogelijk houden dus geen invulling anders dan de vogels en een beetje liefelijk qua formaat. Wetende dat ik ook weer speciale waarde hecht aan een tweetal/koppel...ben ik toch een lastig mens!
Misschien kunnen ze op een of andere manier in elkaar overgaan/overlappen of iets dergelijks?

Ben van plan mijn tattoo en het voorbeeldje ook even te printen en te knippen, schuiven en plakken om te zien wat past. Maakt het toch makkelijker voor te stellen.

Alle adviezen welkom :-D
p.s. meningen over huidige tattoo ook... is dit "ouderdom" of gewoon minder goed werk?
ik denk voornamelijk minder goed werk.... ik zal voor je volgende project in ieder geval een andere artiest uitzoeken ;)
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 11:09:52 #259
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_114052667
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_114055873
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 09:51 schreef lisald het volgende:
@antichrist
Bedankt voor je reactie, en mooie plaat zeg! Gaaf om te zien dat het met donkere/zwarte zwarte inkt (mijn persoonlijke must) zo knap kan worden neergezet.

Ik zie zelf inderdaad ook het probleem dat je schetst, maaaaaar...
Ik wil het eigenlijk zo simpel mogelijk houden dus geen invulling anders dan de vogels en een beetje liefelijk qua formaat. Wetende dat ik ook weer speciale waarde hecht aan een tweetal/koppel...ben ik toch een lastig mens!
Misschien kunnen ze op een of andere manier in elkaar overgaan/overlappen of iets dergelijks?

Ben van plan mijn tattoo en het voorbeeldje ook even te printen en te knippen, schuiven en plakken om te zien wat past. Maakt het toch makkelijker voor te stellen.

Alle adviezen welkom :-D
p.s. meningen over huidige tattoo ook... is dit "ouderdom" of gewoon minder goed werk?
als je met je idee naar een -goede- shop gaat, weet ik zeker dat ze je verder kunnen helpen! ze hebben vaak veel ideeen omdat ze het zo vaak doen. ik ben benieuwd wat het gaat worden :)
pi_114056172
@ AntiChrist, dus toch minder goed werk... van iemand met meer dan 30 jaar ervaring...

Een andere artiest wordt het sowieso ;-) hetgeen dat het misschien gaat worden (met grotere donkerdere vlakken) is niet meer zo makkelijk te coveren als de lijntjes die het nu zijn, dus dat moet goed worden!

@ NoralyZ, dat staat voor aanstaande zaterdag inderdaad op de planning!

Nog tips voor goede shops in Zuid Holland? Ik wou zelfs eens bij EUS in Leiden binnenlopen.

Meer inzichten vanachter de computer over het ontwerp blijven natuurlijk altijd welkom.
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:39:16 #262
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_114058815


Zeer vers van de pers! :)
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:45:17 #263
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114059146
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef PB-tje het volgende:
[ afbeelding ]

Zeer vers van de pers! :)
nice, wat staat er precies?
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:45:54 #264
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_114059186
quote:
12s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef lisald het volgende:
@ AntiChrist, dus toch minder goed werk... van iemand met meer dan 30 jaar ervaring...

Een andere artiest wordt het sowieso ;-) hetgeen dat het misschien gaat worden (met grotere donkerdere vlakken) is niet meer zo makkelijk te coveren als de lijntjes die het nu zijn, dus dat moet goed worden!

@ NoralyZ, dat staat voor aanstaande zaterdag inderdaad op de planning!

Nog tips voor goede shops in Zuid Holland? Ik wou zelfs eens bij EUS in Leiden binnenlopen.

Meer inzichten vanachter de computer over het ontwerp blijven natuurlijk altijd welkom.
in den haag heb je on edge en mad science tattoo (daar heb ik mijn zwaluw laten zetten) die zijn goed.
pi_114059388
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:45 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

nice, wat staat er precies?
Latijns voor ''Zij vliegt op eigen vleugels''. Erg gaaf ^O^
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:51:21 #266
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_114059463
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:49 schreef d1ce het volgende:

[..]

Latijns voor ''Zij vliegt op eigen vleugels''. Erg gaaf ^O^
Juist :) Dank u
pi_114059495
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:51 schreef PB-tje het volgende:

[..]

Juist :) Dank u
Wel op een pijnlijke plek, moest je lang liggen?
  woensdag 11 juli 2012 @ 13:53:09 #268
344122 PB-tje
Whats in a name?
pi_114059567
Pijn is fijn?? Nee eerlijk is eerlijk, heb wel af en toe mijn vuistjes in elkaar moeten knijpen.
Binnen 3 kwatier stond hij er op! (Tattoo Arie in Eindhoven trouwens)
pi_114060376
Sinds kort weet ik dat er onderscheid bestaat tussen tattoo's zetten, en tattoo's op de je borst laten zetten.. godver wat een pijn
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:11:29 #270
119606 habanero
577000 Scoville
pi_114060472
quote:
12s.gif Op woensdag 11 juli 2012 12:40 schreef lisald het volgende:
@ AntiChrist, dus toch minder goed werk... van iemand met meer dan 30 jaar ervaring...

Een andere artiest wordt het sowieso ;-) hetgeen dat het misschien gaat worden (met grotere donkerdere vlakken) is niet meer zo makkelijk te coveren als de lijntjes die het nu zijn, dus dat moet goed worden!

@ NoralyZ, dat staat voor aanstaande zaterdag inderdaad op de planning!

Nog tips voor goede shops in Zuid Holland? Ik wou zelfs eens bij EUS in Leiden binnenlopen.

Meer inzichten vanachter de computer over het ontwerp blijven natuurlijk altijd welkom.
Bij Eus krijg je zo ie zo goed advies.
Denk dat Rude77 zijn werk goed aansluit bij wat jij wil.
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:22:15 #271
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_114060960
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef PB-tje het volgende:
[ afbeelding ]

Zeer vers van de pers! :)
Lijkt me wel een pijnlijke plaats daar ja. Wel heel goed gelukt en de tekst zelf vind ik ook erg vet :) ! Vriendin van me heeft daar ook een tattoo, ziet er wel sexy uit als je er het lichaam er voor hebt :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_114062202
Tijdens mijn vakantie in de USA bij Black and Blue Tattoo in San Francisco langs geweest.
Het was niet altijd even prettig, maar om nou te zeggen dat het echt pijn deed, ook weer niet.
Na een tijdje ligt het gewoon niet echt makkelijk meer.

Anyway aan de ene kant staat (leef zonder spijt)


En aan de andere kant (bemin zonder grens)
Every living creature on earth dies alone
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 14:52:11 #273
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_114062395
Leven zonder spijt lijkt me lastig... net als beminnen zonder grens...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  woensdag 11 juli 2012 @ 14:58:54 #274
367531 AppleMartini
Chuckaplopper
pi_114062727
quote:
0s.gif Op woensdag 11 juli 2012 13:39 schreef PB-tje het volgende:
[ afbeelding ]

Zeer vers van de pers! :)
Cute! Ik mag 3 augustus, laat hem ook op die plek zetten maar dan aan de andere kant *O*
  Moderator woensdag 11 juli 2012 @ 15:00:06 #275
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_114062796
Ik zou best wel een tattoo willen maar ik denk dat ik eerst een jaar of 60 bezig ben met iets origineels te bedenken.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')